Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 7.546 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

F e r o x schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:28:
[...]

Ok, bedankt voor dit snelle antwoord. PS3 zal het dus worden.
Baseer je de aankoop van een spelconsole alleen om de HDMI aansluiting? Dat is echt een verkeerde afweging maar goed dat moet je zelf weten :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:33:
ik heb eindelijk mijn schakelbox voor de 4 component aansluitingen binnen.

46 euro inc verzend van mcsnet.nl

hij wijkt iets af tov de foto's op de website daar en het ziet er cheapish chinese achtig uit maar het werkt perfect! er zit een voeding bij en hij switcht automatisch naar je xbox 360 / ps2-3 / wii / dvd-speler.

Hier 2 crap pics van de doos (slechte camera, 1MP nokia).

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hier ook eens naar gekeken, maar toen bleek dat er een splitser op mijn Harman Kardon receiver zat voor 2 component aansluitingen. _/-\o_ Werkt perfect.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
En heeft een oblivion developer genaamd Todd Howard iets te zeggen over blu-ray. Het is geen wereldnieuws, maar het geeft wel iets aan.
Speaking with EGM, a paper magazine, Bethesda Software's Todd Howard commented on the upcoming PS3 version of Oblivion:

"Drive speed matters more to me [than capacity], and Blu-ray is slower."

The developer is apparently duplicating critical data on the Blu-ray disc in order to fill up all the unused space, which improves load times for the game. Tests have shown that load times on the PS3 could be slightly slower than those on the Xbox 360, which has lead the developer to using data duplication techniques to improve the PS3's performance.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:33:
ik heb eindelijk mijn schakelbox voor de 4 component aansluitingen binnen.

46 euro inc verzend van mcsnet.nl

hij wijkt iets af tov de foto's op de website daar en het ziet er cheapish chinese achtig uit maar het werkt perfect! er zit een voeding bij en hij switcht automatisch naar je xbox 360 / ps2-3 / wii / dvd-speler.
Nog nadelen (zoals signaalverlies) te vermelden? Hij is een stuk goedkoper dan andere alternatieven, dus ontbreekt er een bepaalde functionaliteit? Hoe werkt dat switchen? Geeft dat geen problemen als 2 component apparaten aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb vandaag eindelijk mijn xbox teruggekregen van repaircenter.. Nu vroeg ik me af hoe warm die bij jullie wordt als ie gewoon in het dashboard zit.. Hij wordt bij mij al redelijk warm.. Niet echt superwarm ofzo maar toch :P Ik heb namelijk het idee dat ie warmer wordt dan men oude.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

rstyled schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:15:
En heeft een oblivion developer genaamd Todd Howard iets te zeggen over blu-ray. Het is geen wereldnieuws, maar het geeft wel iets aan.

[...]

bron
Ik mag hopen dat de PS3 laadtijden sneller worden want die van de 360 zijn dramatisch soms. Ik zit soms een minuut te wachten als ik van indoor->outdoor ga of fasttravel. Echt onacceptabel... Erger zijn trouwens de regelmatige crashes van de 360. Is nu 5 keer gebeurt op volledig willekeurige tijden en met willekeurige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

ff een vraagje:

Is het mogelijk om een USA 12 maanden xboxlive te gebruiken in Europa? Een vriend van me zit namelijk in de States en mn abo loopt over 2 weken af dus ik dacht laat ik hem er een halen en de code naar me toe mailen oid..

Ik heb overal gezocht, maar kan geen fatsoenlijk antwoord vinden vandaar.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geengrenzuh schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 10:34:
ff een vraagje:

Is het mogelijk om een USA 12 maanden xboxlive te gebruiken in Europa? Een vriend van me zit namelijk in de States en mn abo loopt over 2 weken af dus ik dacht laat ik hem er een halen en de code naar me toe mailen oid..

Ik heb overal gezocht, maar kan geen fatsoenlijk antwoord vinden vandaar.
Ja en nee... Veel mensen ondervinden problemen; anderen weer niet... Geen garantie dus en geen mogelijkheid tot reclameren/omruilen bij Microsoft.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:24:
Doodsoorzaak onbekend O-)

Ik kreeg de volgende code toen ik de stappen volgde van de bovenstaande link: 0102

betekenis:
0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
Ik krijg helemaal geen error codes, dat is het rare. MIA zeg maar :+
BTW, ben jij toevallig Mika Kimi NL? (omdat je hier zit en op XBW ;)) Want dan sta jij ook in mijn friendslist.

ok, het wordt nog freakier. Net eventjes de power unplugged en alle andere kabels ook en nu leeft ie weer :? . Maar goed, de vraag is alleen voor hoelang, want iets is er niet goed...

[ Voor 11% gewijzigd door Rox_NL op 19-01-2007 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 09:32:
[...]

Nog nadelen (zoals signaalverlies) te vermelden? Hij is een stuk goedkoper dan andere alternatieven, dus ontbreekt er een bepaalde functionaliteit? Hoe werkt dat switchen? Geeft dat geen problemen als 2 component apparaten aanstaan?
Ik heb geen signaalverlies. Het kastje is erg licht en hij heeft 4 ingangen. Elke ingang heeft component/s-video/composiet. Als je een apparaat aanzet schakelt hij automatisch hiernaartoe. Als je daarna apparaat 2 aanzet gaat ie naar 2. Dit terwijl beide aanstaan en het geeft geen problemen.
Hij schakelt dus automatisch naar de laatste console die je aandoet!

Gisteravond een dvd bekeken en dat ziet er perfect uit, zag geen verschil met een directe connectie.
40 euro als je hem ophaalt in Zaandam en 46 euro als postpakket. Koopje, een vergelijkbaar kastje hier is 120 euro ex verzend ( http://www.maplin.co.uk/Search.aspx?criteria=N43CK . op ebay.co.uk is deze 60 euro ex verzend )
Afbeeldingslocatie: http://i8.ebayimg.com/04/i/08/f5/d4/1f_2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://i10.ebayimg.com/02/i/08/f4/6b/c9_2.JPG

Ik had hiervoor altijd zo een 15 euroding van Lik-Sang, maar daarmee moest je handmatig switchen en die had maar 3 ingangen. Nu kan ik de Wii/PS2/360/DVD speler erop aansluiten. Over 3 dagen heb ik mijn HD videocamera binnen en dan mag ik weer creatief uitbreiden met zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://i3.ebayimg.com/01/i/000/85/1a/87be_1.JPG

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Convert ie het signaal ook, of geeft ie het gewoon door as-is? Ik bedoel, stel je hangt je xbox eraan via component en je dvd speler via composiet, is het dan mogelijk om alleen de component uitgang aan je tv te hangen? Of moet je per se alle kanalen dan aansluiten?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:54:
Convert ie het signaal ook, of geeft ie het gewoon door as-is? Ik bedoel, stel je hangt je xbox eraan via component en je dvd speler via composiet, is het dan mogelijk om alleen de component uitgang aan je tv te hangen? Of moet je per se alle kanalen dan aansluiten?
hij converteert niks. Dus ik heb alleen component aangesloten op component. Als je s-video aansluit dan moet je out ook een s-video hebben en dan geeft ie het door als s-video.

Het is dus met name handig voor de mensen die 4 component consoles/dvd bronnen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:02:
[...]

hij converteert niks. Dus ik heb alleen component aangesloten op component. Als je s-video aansluit dan moet je out ook een s-video hebben en dan geeft ie het door als s-video.

Het is dus met name handig voor de mensen die 4 component consoles/dvd bronnen hebben
Nu we het hier toch over hebben: ik heb een SD-TV met twee scart-aansluitingen. Kan ik dan dus gewoon een PS3 én een 360 tegelijkertijd op m'n tv aansluiten? Ik heb nu in de ene m'n PS3, en in de andere een cheap DVD-spelertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou dat niet kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat BartSmit N3 voor 29.95 in de aanbieding heeft staan.
http://www.bartsmit.com/s...enuID=79&productID=133511.
Kan ik dit ook in de winkel kopen voor 30 euro of MOET ik het via de webwinkel bestellen denk je? Heeft iemand dit al eerder via een winkel kunnen verkrijgen? Wat vinden jullie van N3?

Ik zie dat IGN.com toch wel een slechte review hiervan heeft gepost:
N3: Ninety-Nine Nights Action 5,6 aug 14, 2006
http://xbox360.ign.com/articles/725/725558p1.html

p.s.
Ik ben dus op zoek naar een leuke 4de titel voor mijn collectie. Ik denk dat ik naast dit misschien ook Dead Rising of Saints Row wil hebben. Volgens Gamekings was Dead Rising echt een must!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik al. Thanx! ;)
p.s.
Ik ben dus op zoek naar een leuke 4de titel voor mijn collectie. Ik denk dat ik naast dit misschien ook Dead Rising of Saints Row wil hebben. Volgens Gamekings was Dead Rising echt een must!
Ik zou denk ik voor Saints Row gaan... heeft iemand trouwens ook al F.E.A.R. gespeeld op de 360? Lijkt mij namelijk een erg toffe game.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
devv05 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 08:03:
Alleen vanwege HDMI en WIFI? Dan ben je met een PS3 nog een stuk duurder uit hoor :) Ga je spijt van krijgen :P
Ik kreeg plots de ingeving, om beide aan te kopen (ps3 en xbox 360), maar inderdaad door het gemis van HDMI moet ik hem niet hebben. Die wifi is niet direct noodzakelijk, maar heb het er toch graag bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:02
F e r o x schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Ik kreeg plots de ingeving, om beide aan te kopen (ps3 en xbox 360), maar inderdaad door het gemis van HDMI moet ik hem niet hebben. Die wifi is niet direct noodzakelijk, maar heb het er toch graag bij.
Om HDMI koop je een console niet? |:(

Tenzij dat je enige mogelijkheid is om HD te spelen kan ik het begrijpen, maar voor de rest is HDMI gewoon maar een aansluiting, component hoeft echt niet slechter te zijn (kan zelfs beter zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 19:26:
[...]

Ik neem aan dat je hem ook draadloos hebt aangesloten?

Het is bekend dat de draadloze apdapter zijn steeingskwijtraakt bij het wegvallen van de stroom.
Draadloos, hoe bedoel je dat precies?
Ik heb niets van mijn Xbox360 draadloos aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:21:
[...]

Nu we het hier toch over hebben: ik heb een SD-TV met twee scart-aansluitingen. Kan ik dan dus gewoon een PS3 én een 360 tegelijkertijd op m'n tv aansluiten? Ik heb nu in de ene m'n PS3, en in de andere een cheap DVD-spelertje.
Je hebt dit nodig: leverbaar in 2,3,4 of 5 scart aansluitingen.

Verwijderd in "Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de link! Maar zolang ik 2 apparaten aan wil sluiten (Xbox 360 en PS3) heb ik zo'n kastje niet nodig als ik het dus goed begrijp. Ik heb hem wél nodig als ik ook gewoon mijn cheap DVD-speler er bij wil gebruiken. Misschien toch maar zo'n ding halen, altijd handig. :)

Kan je die kastjes zo in de winkel kopen?

EDIT: zit er bij een premiumpakket ook een scart-kabel? Ik weet het niet meer zeker namelijk, en anders koop ik er ff een aparte scartkabel bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

F e r o x schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:35:
[...]

Je weet ook dat hdcp over hdmi werkt? Dit is encryptie d.m.v. een key exchange, en dat laatste wil nog wel eens falen, waardoor er dus niks meer gebeurt???

Veel plezier met je DRM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:13:
[...]

Thanx voor de link! Maar zolang ik 2 apparaten aan wil sluiten (Xbox 360 en PS3) heb ik zo'n kastje niet nodig als ik het dus goed begrijp. Ik heb hem wél nodig als ik ook gewoon mijn cheap DVD-speler er bij wil gebruiken. Misschien toch maar zo'n ding halen, altijd handig. :)

Kan je die kastjes zo in de winkel kopen?
Waarom zou je een El Cheapo dvd-spelert willen gebruiken wanneer de 360 erom bekend staat dvd heel goed weer te geven(helemaal op HD-tv's)? Is me eerlijk gezegd een raadsel....

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

onsgeluk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:
[...]

Waarom zou je een El Cheapo dvd-spelert willen gebruiken wanneer de 360 erom bekend staat dvd heel goed weer te geven(helemaal op HD-tv's)? Is me eerlijk gezegd een raadsel....
Omdat el cheapo misschien ook regio-vrij, DivX en dergelijke afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onsgeluk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:
[...]

Wil ik ook niet, ik dacht meer hardop zeg maar. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:13:
[...]

EDIT: zit er bij een premiumpakket ook een scart-kabel? Ik weet het niet meer zeker namelijk, en anders koop ik er ff een aparte scartkabel bij.
Nee. Je kunt er het beste een Advanced Scart kabel van MS bij halen, als je via scart wilt kijken. (Maar dat had je ook even kunnen terug lezen, met gemiddeld 10 posts per dag over kabels in dit topic. ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
[...]
Nee. Je kunt er het beste een Advanced Scart kabel van MS bij halen, als je via scart wilt kijken. (Maar dat had je ook even kunnen terug lezen, met gemiddeld 10 posts per dag over kabels in dit topic. ;) )
Thanks voor je reactie! Ik ben een student, en kies dus altijd voor de makkelijkste weg. Zit nu eenmaal in ons bloed. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
mindcre8r schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 01:31:
ik heb ook regelmatig bij het opstarten 3 rode lampjes in de ring.. E74 zegt ie dan.
Reboot en werkt weer.. als het maar geen voorbode is :D

en @ stukje hier boven: die codes waar je via msn contact hebt met die dude (Stiffler heet ie bij mij :P ) dat werkt snel en goed. 35 eutjes was ik kwijt.
Kan je mij die contactgegevens mailen? Mn abbo is namelijk eergister afgelopen... stefan AT bomhard PUNT nl. Bedankt!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Op http://forum.xboxworld.nl/ zijn geregeld mensen die goedkopere abonnementen aanbieden. Kijk daar eens voor de gein; de meesten vermelden hun contact-gegevens in hun profiel of in de advertentie en je hoeft je dus niet speciaal te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:56:Omdat el cheapo misschien ook regio-vrij, DivX en dergelijke afspeelt?
Daar had ik idd even niet aan gedacht. Maar wanneer je download, heb je dus een PC en in principe de mogelijkheid om te streamen naar de 360(of zie ik iets over het hoofd)?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat weet ik maar ik heb me account op amerikaans dus die werken niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:08:
[...]

Thanks voor je reactie! Ik ben een student, en kies dus altijd voor de makkelijkste weg. Zit nu eenmaal in ons bloed. O-)
Dat heet in het bedrijfsleven 'efficient'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

onsgeluk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:35:
[...]

Daar had ik idd even niet aan gedacht. Maar wanneer je download, heb je dus een PC en in principe de mogelijkheid om te streamen naar de 360(of zie ik iets over het hoofd)?
Stream jij eens 1080i -films naar je 360 via TransCode of TVersity... Daar mag je een heel dik bakkie voor hebben staan (X2 of C2D)... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
UltraSub schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:
[...]
Maar...

Je moet wel even kijken of beide ingangen van je TV wel RGB ondersteunen, en zo niet dan moet je kiezen welk apparaat je aan de RGB wilt hebben. De 360 of de PS3. Hang je de PS3 aan RGB dan kan je die dure kabel achterwegen alten want dan gooi je geld weg.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Euh, het ging over DVD, en dus niet over 1080i films.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Core 2 Duo E6300 op 1.86 GHz is al voldoende voor 1080i films via Transcode vooropgesteld dat de volle ethernet bandbreedte ter beschikking staat!
Als ik tijdens het streamen veel bittorrentjes download vreet dat nogal wat intern geheugen op de PC heb ik gemerkt.
WMV-HD gaat natuurlijk het smeu-igst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Begrijp ik nou goed dat de xbox360 WEL upscaled met VGA kabel, maar niet met component? Dat las ik zojuist ergens...

(ik heb component en heb het gevoel dat er helemaal niet wordt geupscaled op mijn 1080p tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk

onsgeluk

Beroepsprutser

MAX3400 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:44:
[...]

Stream jij eens 1080i -films naar je 360 via TransCode of TVersity... Daar mag je een heel dik bakkie voor hebben staan (X2 of C2D)... ;)
Heee, we hadden het over divx-jes/DVD. Niet over een dikke bulk aan data ;-) Maar goed, het is dus niet nodig om deze ernaast te houden. Enige vraag die voor mij persoonlijk blijft staan, is hoe de xbox geluid weergeeft. Staat dat een beetje in verhouding met een fatsoenlijke CD-speler, of is het bar en boos? Wil namelijk het aantal toestellen in de huiskamer drastisch verminderen.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm vraag ma ik wil mijn 5.1headset aansluiten op mijn xbox 360 ma hoe gaat dat dan ?

En denken jullie dat de verschil tussen de kabels van nu die je aansluit op je hd-tv aansluit op 720p echt een verschil zal zijn tussen de hdmi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
SeamusXanthus schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:01:
Begrijp ik nou goed dat de xbox360 WEL upscaled met VGA kabel, maar niet met component? Dat las ik zojuist ergens...

(ik heb component en heb het gevoel dat er helemaal niet wordt geupscaled op mijn 1080p tv)
Dit vraag ik me dus ook af, alleen dan voor een 720p tv.

edit: Component of VGA kabel
In dat topic zegt men dat het alleen met vga gaat. Waarom weet ik niet. Component schijnt weer mooiere kleuren te geven, jammer dat je dus niet het beste van beide kan hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door DarkShadow op 19-01-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
onsgeluk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:
[...]
Enige vraag die voor mij persoonlijk blijft staan, is hoe de xbox geluid weergeeft. Staat dat een beetje in verhouding met een fatsoenlijke CD-speler, of is het bar en boos?
Nouja, geluid geeft hij vanzichzelf al genoeg. Maar ik geloof niet dat je dat bedoeld. :+

Maar ik vind het CD geluid best goed, ik heb er niets over te klagen. Maar van de andere kant ik vind 360W stroomverbuik wat veel om een simpel CD'tje af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
W00t?? Vreet dat ding 360W als we aan het gamen zijn? Boh.. :P

Bij de weg, het schijnt (hier ergens gelezen), dat de 360 wel perfect upscaled, beter als sommige dure dvd-spelers... Dus dat zou die 360W weer justificeren. Alleen lullig in stille passages, dat je de hele tijd denkt dat het buiten stormt zoals gisteren ;)

[ Voor 67% gewijzigd door UltraSub op 19-01-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Scaled hij mijn muziek CD's dan ook up? :P

(want daar hadden we het over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
UltraSub schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:20:
W00t?? Vreet dat ding 360W als we aan het gamen zijn? Boh.. :P

Bij de weg, het schijnt (hier ergens gelezen), dat de 360 wel perfect upscaled, beter als sommige dure dvd-spelers... Dus dat zou die 360W weer justificeren. Alleen lullig in stille passages, dat je de hele tijd denkt dat het buiten stormt zoals gisteren ;)
Het is helemaal geen 360 watt :X Hij gebruikt zover ik me nog herinner rond de 200 watt. (had het ooit een keer nagekeken)
Ter vergelijking de xbox360 verbruikt 140watt Idle en 170watt tijdens gamen
Dat klopt wel ongeveer ja :P

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-01-2007 15:29 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:31
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:
Uhm vraag ma ik wil mijn 5.1headset aansluiten op mijn xbox 360 ma hoe gaat dat dan ?
wat is een 5.1 headset? :?

als het niet zo veel verschilt met een normale stereo headset kan je hem gewoon in de koptelefoon aansluiting van je tv zetten of uitgang van je versterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

onsgeluk schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Heee, we hadden het over divx-jes/DVD. Niet over een dikke bulk aan data ;-) Maar goed, het is dus niet nodig om deze ernaast te houden. Enige vraag die voor mij persoonlijk blijft staan, is hoe de xbox geluid weergeeft. Staat dat een beetje in verhouding met een fatsoenlijke CD-speler, of is het bar en boos? Wil namelijk het aantal toestellen in de huiskamer drastisch verminderen.
Zou ik dus niet doen; ik gebruik de 360 i.i.g. niet als CD/DVD-speler, puur vanwege het geluid van de drive ( + dat ik andere dure apparatuur daarvoor heb staan)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:14:

En denken jullie dat de verschil tussen de kabels van nu die je aansluit op je hd-tv aansluit op 720p echt een verschil zal zijn tussen de hdmi ?
Het enige verschil is, volgens mij, dat HDMI kleurecht is en alle presets van je TV "kan" overriden.

Een 5.1 headset? Geen idee; als het geen stekkertje is van de normale 360-headset, kan je het wel vergeten of je geeft te weinig info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
yzf1kr schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:26:
Scaled hij mijn muziek CD's dan ook up? :P

(want daar hadden we het over)
LOL
Um.. denk het wel, maar alleen als je het ding via HDMI in je receivert propt!
Waarom denk je anders dat er een V2 komt met HDMI?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de spreekwoordelijke knoop doorgehakt, en ga vanavond nog een Xbox 360 halen met Gears of War en hoogstwaarschijnlijk F.E.A.R.. Ik heb nu een weekje of drie een PS3, maar daar kan ik nog niet echt veel mee. Ik hou hem er uiteraard wel gewoon bij. :9

Als ik hem heb, en m'n Live-account in werking heb gesteld, laat ik hiero wel m'n Gamertag achter. Ik ga toch maar voor een geheel nieuw account, de arcade-games die ik had waren toch niet zo heel bijzonder.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:45:
Ik heb de spreekwoordelijke knoop doorgehakt, en ga vanavond nog een Xbox 360 halen met Gears of War en hoogstwaarschijnlijk F.E.A.R.. Ik heb nu een weekje of drie een PS3, maar daar kan ik nog niet echt veel mee. Ik hou hem er uiteraard wel gewoon bij. :9

Als ik hem heb, en m'n Live-account in werking heb gesteld, laat ik hiero wel m'n Gamertag achter. Ik ga toch maar voor een geheel nieuw account, de arcade-games die ik had waren toch niet zo heel bijzonder.
Ok omdat ik dan zo aardig ben zal ik je een trucje leren:

Neem een nieuw account
recover je oude account als 2e account

Download de arcade game met je oude account.
De game staat nu op de HD.

Log in met zowel je oude als je nieuwe account, en je kan de arcade games ook met je nieuwe account spelen (zolang je oude account ingelogd blijft.)

Ben je uitgespeeld, dan log je je oude account gewoon uit.

Trouwens een leuke truc die ik veel gebruik met een vriend om kosten op arcadegames te besparen:

Zet Gamertag op memorycard.
Ga naar vriend met 360
Steek memorycard in xbox van vriend.
Download game
Game staat nu op xbox van vriend en hij kan hem spelen
Ga nu naar huis download de game opnieuw

Zo delen wij de games. Als hij de HD ooit moet formateren dan is hij de spellen natuurlijk kwijt, maar tot die tijd kan hij ze wel spelen.

Een andere keer doen we het omgekeerd, hij download de spellen op mijn 360. En zo delen we de games.

[ Voor 21% gewijzigd door yzf1kr op 19-01-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 5.1 headset is net als 5.1 boxen

Het is een headset met in elke 1 shelp 3 speakertjes hebt waardoor je , je 5.1 suround sound kunt horen :)

Ma ik vroeg me af hoe je het wilt aansluiten ik heb nu nogal een oude tv , en ik heb ook geen versterker erbij .

Of zal ik gewoon wachten tot ik mijn nieuwe tv koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja en andere mensen hadden het weer over het beeld ;)

Ja, Ana (de 360 scaler) heeft een hoop geld gekost en dat is niet voor niets - menig speler of hdtv kan hier een puntje aan zuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

yzf1kr schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:55:
Log in met zowel je oude als je nieuwe account, en je kan de arcade games ook met je nieuwe account spelen (zolang je oude account ingelogd blijft.)
Hoe werkt dat dan precies? Geldt dat trucje alleen als je de game op een andere console wil spelen oid? Want mijn vriendin kan prima de door mij gedownloadde arcade games spelen met haar account terwijl ik uitgelogd ben. Maar ja, beide accounts leven dan ook maar op 1 console, dus wellicht dat dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
UltraSub schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:36:
[...]

LOL
Um.. denk het wel, maar alleen als je het ding via HDMI in je receivert propt!
Waarom denk je anders dat er een V2 komt met HDMI?? :+
Die komt niet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 15:55:
[...]

Ok omdat ik dan zo aardig ben zal ik je een trucje leren:

TRUCJE
Thanks! Goede tip inderdaad! :) Nu twijfel ik echter weer of ik m'n oude account ga gebruiken of een hele nieuwe. Met die oude had ik 16600 gamerscore. Niet dat dat het allernelangrijkst is, maar het staat wel cool. 8)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Vandaag mijn xbox terug gekregen. Wonderbaarlijk genoeg met mijn eigen hdd incl alles wat er op stond. Ik geloof dat de xbox zelf idle wat meer geluid maakt, de fans dus. Maar ik heb nu de samsung drive ipv de hitachi, en dat scheelt echt 300% Dus iets meer geluid tijdens het kijken van gestreamde divxjes, maar veeel minder geluid tijdens het spelen van games...

Ook nog even een Tversity vraag:
De overscan is een beetje te veel waardoor ik af en toe ondertitels mis, bij breedbeeld divxjes is dit geen probleem, want als ik hem dan op letterboxed zet dan past hij precies in mijn beeld (even uitgeprobeer dmet verschillende resoluties) Dit werkt dus perfect. Maar als ik een gewone 4:3 serie afspeel gebeurt er niks met het beeld als ik switch tussen overscan (zoom) en letterboxed. Iemand enig idee waarom?

[ Voor 38% gewijzigd door SaN op 19-01-2007 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:44:
[...]

Thanks! Goede tip inderdaad! :) Nu twijfel ik echter weer of ik m'n oude account ga gebruiken of een hele nieuwe. Met die oude had ik 16600 gamerscore. Niet dat dat het allernelangrijkst is, maar het staat wel cool. 8)
Tsja, waarom zou je die oude profile inderdaad wegggooien.

Ik zie het al voor me:

Microsoft komt met actie: Voor elke 1000 gamerpunten, 100 MS punten kado.

Zit jij net met 25 gamerpoints van Bejeweld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 17:44:
[...]

Waarom zou je hem niet gebruiken.

Als je wil kan je de naam wijzigen, dat kost 800 punten maar is wel goedkoper als al die arcade games nieuw kopen.

En voor de rest kick je gewoon even iedereen uit je friendslist en heb je een schoon account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Tjonge jonge. Ik denk dat mijn Xbox Live Marketplace stuk is. :(

Sinds de aankoop van mijn Xbox (november) blijft het content van de marketplace vastzitten. Het enige wat wel los zit, en dus veranderd, zijn de Demo's en de Arcade Game's. Maar movie trailers blijft altijd hetzelfde? Iemand die dit herkend? Weet iemand of hier iets tegen te doen is zodat je wel meer movietrailers ziet? Het zou namelijk leuk zijn als ik iets anders dan Pirates of the Carribean, MIII en Narnia 8)7 krijg. Ongelovelijk, maar ik zie echt maar 3 movie trailers! 8)7

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 19:18:
[...]

Waarom zou je hem niet gebruiken.

Als je wil kan je de naam wijzigen, dat kost 800 punten maar is wel goedkoper als al die arcade games nieuw kopen.

En voor de rest kick je gewoon even iedereen uit je friendslist en heb je een schoon account.
Is ook zo, maar zal het geen problemen opleveren met mijn garantie? Dat ze niet straks zeggen van: jij speelt al sinds de launch op je Xbox 360. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Arx schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 20:53:
Tjonge jonge. Ik denk dat mijn Xbox Live Marketplace stuk is. :(

Sinds de aankoop van mijn Xbox (november) blijft het content van de marketplace vastzitten. Het enige wat wel los zit, en dus veranderd, zijn de Demo's en de Arcade Game's. Maar movie trailers blijft altijd hetzelfde? Iemand die dit herkend? Weet iemand of hier iets tegen te doen is zodat je wel meer movietrailers ziet? Het zou namelijk leuk zijn als ik iets anders dan Pirates of the Carribean, MIII en Narnia 8)7 krijg. Ongelovelijk, maar ik zie echt maar 3 movie trailers! 8)7
Um, volgens mij is dat normaal :P
Ik zie hier ook die 3 trailers, en meer niet. Zien anderen meer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
In de US heb je inderdaad meer trailers. Hier helaas dus niet, terwijl dit een makkelijke manier is om een groot publiek bekend te maken met je film. Zal wel duur zijn ofzo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Ik heb sinds kort ook een xbox 360. Ik moet zeggen dat het het geld dubbel en dwars waard is geweest. Wat een super apparaat! Ik heb twee dingen die ik me afvraag of het wel klopt zeg maar. Dat is:

- De xbox wordt vrij warm. Ik weet dat dat redelijk normaal is. Ik heb daarom voor de grap even een thermometer achter de xbox gezet in de kast waarin hij staat. De warmte kan op zicht aan de achterkant prima weg. Desondanks dat gaf de thermometer een tempratuur aan van 36,5 graden na een anderhalf uur gamen en video kijken via de xbox. Is dat normaal?

- De voeding heeft maar twee pinnetjes. Aan de kant waar een pc voeding aansluiting zit zitten maar twee pinnetjes in plaats van drie. Klopt dat? Moeten hier niet drie zitten.

- Kan je de xbox registreren (of MOET dat) bij Microsoft voor garantie?
Reden van vragen is dat ik de xbox tweedehands heb overgekocht en de xbox helpdesk geeft aan dat als de vorige eigenaar hem heeft geregistreerd ik geen garantie meer heb. Dus vandaar...

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je kunt registreren als je een account hebt op xbox.com..
Of je maakt eerst met je xbox een gamertag aan, en logt vervolgens daarmee in op xbox.com. Krijg je ook nog free gold abbo. (weet even niet meer hoe lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:39:
Je kunt registreren als je een account hebt op xbox.com..
Of je maakt eerst met je xbox een gamertag aan, en logt vervolgens daarmee in op xbox.com. Krijg je ook nog free gold abbo. (weet even niet meer hoe lang)
1 maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al het microsoft stuurtje en hoe is die bevallen?
Want ik zit er over te denken om er ook 1 te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, krijg sinds deze week sporadisch disc-read errors bij BurnOut. Morgen even kijken of het ook met andere discs is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Downloaden van de map packs van Halo 2 gaat langzaaaam... Poorten staan open. Denk dat het gewoon aan de server ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Hallo ik was een tijdje geleden bij iemand met een 360 dus spelen natuurlijk
Ik kon er niks van (was mn eerste keer op een xbox) maar het was zo vet dat ik nu zelf ook een wil.
Wie kan mij een goede winkel adviseren waar ik goedkoop (heb niet zoveel geld) het premium paket kan
halen met eventueel Gears of War.
Bij voorbaad dank

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dark rule161 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 09:58:
Hallo ik was een tijdje geleden bij iemand met een 360 dus spelen natuurlijk
Ik kon er niks van (was mn eerste keer op een xbox) maar het was zo vet dat ik nu zelf ook een wil.
Wie kan mij een goede winkel adviseren waar ik goedkoop (heb niet zoveel geld) het premium paket kan
halen met eventueel Gears of War.
Bij voorbaad dank
http://www.mediamarkt.nl
http://www.saturn.nl

Als je geluk hebt kun je het voor 339 / 349 / 359 / 369 euro daar een Premium pakket halen.
Ik heb zelf toen 339 euro betaald bij MM. Ze zijn volgens mij daar standaard altijd te vekrijgen voor 369 euro. Nog altijd 30 euro goedkoper als elders in het land.

edit:

http://tweakers.net/price...-360-Premium-prijzen.html
Megawebshop heeft het dus ook in de aanbieding voor 359 euro ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:02:
[...]

http://www.mediamarkt.nl
http://www.saturn.nl

Als je geluk hebt kun je het voor 339 / 349 / 359 / 369 euro daar een Premium pakket halen.
Ik heb zelf toen 339 euro betaald bij MM. Ze zijn volgens mij daar standaard altijd te vekrijgen voor 369 euro. Nog altijd 30 euro goedkoper als elders in het land.
bedankt voor de snelle reactie

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 14:46

Smarron

The bend

En de MM (Ede) had geloof ik weer een actie. Met wireless pakket erbij en een game (GoW, PES6 ofzo) voor ik meen € 399,- ? Het was in ieder geval een goede aanbieding, dat viel me wel op.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook een 360. Geweldig ding, erg tevreden. Alleen 1 dingetje wat ik erg jammer vind.
Je kan niet met meer mensen te gelijk chatten.. toch? Ik vind dat best irritant, als er dan 3 maten van je online zijn, kan je alleen maar een voor een chatten, of je moet naar een online spel van GoW ofzo.

Of ik heb dat verkeerd en kan het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:15:
Ik heb dus ook een 360. Geweldig ding, erg tevreden. Alleen 1 dingetje wat ik erg jammer vind.
Je kan niet met meer mensen te gelijk chatten.. toch? Ik vind dat best irritant, als er dan 3 maten van je online zijn, kan je alleen maar een voor een chatten, of je moet naar een online spel van GoW ofzo.

Of ik heb dat verkeerd en kan het wel?
Volgens mij kun je gewoon een room maken en daar mensen inviten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs8
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 08:51
Mijn 360 blijft de hele tijd hangen. :( Ik heb 'm nu bijna een jaar en hij is tot nu toe +- 2 keer blijven hangen, deze week al 10+ keer. Hij geeft verder geen rode lichtjes of foutmelding, hij blijft online en offline hangen, ook op verschillende profielen, met en zonder HDD,ook een keeer tijdens opnieuw opstarten, ik had ook al geprobeerd door cache te legen en HDD formatteren maar niets helpt. Weet iemand wat er aan de hand is??

Nog een probleem is dat ik 'm een maand geleden heb gepaintbrushed, toen probeerde ik 'm uit de case te halen, lukte niet zo goed dus toen weer dichtgemaakt en gewoon goed afgeplakt bij verven. Maar ik heb daarbij wel dat zilveren stickertje onder de faceplate verwijderd en ik had gelezen dat dan je garantie vervalt ofzow? :S

ik speel gewoon originele games, en behalve de gespoten case heb ik niks aan m'n 360 veranderd

Als ie crasht komen allemaal witte streepjes in beeld, horizontaal en verticaal en niet door elkaar maar gerangschikt. Je kan het aleen oplossen door 'm uit te zetten. Verder staat ie op een goed geventileerde plaats.

Als de stepen komen hangt ie gelijk, aan koeling zal het denk ik wel niet liggen want soms hangt ie ook als ie pas 2 min. aanstaat. Als ik aan de achterkant voel nadat ie bleef hangen na wat langer spelen is ie helemaal niet zo warm. hij is vroeger wel eens veel warmer geweest zonder crashes of droppende framerates.

EDIT: Als ik 'm een tijdje aanzet met een game erin en dan gaat ie hangen, maar het groene 1e ledje die normaal de 1e contoller aangeeft gaat dan ineens branden terwijl er helemaal geen controllers aanstaan. Als ik dan een controller aanzet kan hij geen verbinding met mijn 360 vinden

[ Voor 26% gewijzigd door Matthijs8 op 20-01-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Hopeljk geen voorboden, mijn xbox had steeds vastlopers en een enkele keer precies zoals jij had aangegeven. Een kleine 4 dagen na mijn eerste vastloper is mijn xbox360 gestorven, 3 rode leds knipperden tijdens een zwart scherm.

Weet iemand waar ik rouwkaartjes kan halen voor mijn xbox360 en zal ik ome Bill er ook 1 sturen?

[ Voor 23% gewijzigd door Miki op 20-01-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Iemand hier nog een xbox live gold over?
Aangezien ze hier allemaal zijn uitverkocht.... wil het het liefst vandaag nog hebben, ik kan online overboeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThatsHollywood schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:28:
[...]

Volgens mij kun je gewoon een room maken en daar mensen inviten???
Hoe maak ik een room aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Net de demo van Dead Rising gedownload. Best een tof spel nog, eens wat anders :P
Ga hem zo direct gelijk bestellen samen met nog een andere game waar ik nog niet helemaal over uit ben.

Zit een beetje te twijfelen tussen een paar games waaronder CoD3 en Lost Planet.
Iemand anders nog aanbevelingen?
(GoW, Saints Row, Splinter Cell: D.A., Rainbow Six: Vegas en TDU heb ik al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Niet dat ik de discussie over keyboard+muis vs joypad wil aanwakkeren ;) , maar de XFPS360 is bij divineo nu te koop.
Ik wilde er 1 om m'n PS2 pad aan te sluiten voor PES6, maar nu ik de prijs zie van € 80,- !! denk ik dat ik zal wachten op een goedkopere imitatie uit hongkong...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

TwyLight schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 14:38:
Net de demo van Dead Rising gedownload. Best een tof spel nog, eens wat anders :P
Ga hem zo direct gelijk bestellen samen met nog een andere game waar ik nog niet helemaal over uit ben.

Zit een beetje te twijfelen tussen een paar games waaronder CoD3 en Lost Planet.
Iemand anders nog aanbevelingen?
(GoW, Saints Row, Splinter Cell: D.A., Rainbow Six: Vegas en TDU heb ik al)
Oblivion is op de PC iig heel vet
dus ik denk dat ie op de 360 ook wel vet is :9

[ Voor 4% gewijzigd door DR161 op 20-01-2007 15:30 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, m'n 360 is binnen. Voor de geïnteresseerden: mijn gamertag is XXlerator, voeg me gerust ff toe, gezellig! :9

Ik heb als game Gears of War erbij, en kon zonder problemen al m'n arcade-games van een jaar terug downloaden. En meteen drie nieuwe erbij uiteraard. 8)

PS3-tje zal voorlopig wel ff stof happen, maar ik hou hem er lekker wel bij voor de exclusives van Sony en voor Blu-ray uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik was net lego star wars 2 aan het spelen en toen liep hij vast. xbox uitgezet en opnieuw gaan spelen. nu is die weer op hetzelfde punt vastgelopen. iemand een idee waar dat aan ligt? is de disc dan stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

McBBvB schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:04:
ik was net lego star wars 2 aan het spelen en toen liep hij vast. xbox uitgezet en opnieuw gaan spelen. nu is die weer op hetzelfde punt vastgelopen. iemand een idee waar dat aan ligt? is de disc dan stuk?
heb je de disc of vuil/vegen/vingervlekken/krassen gecontroleerd?
met die 1e 3 is het zo opgelost

[ Voor 4% gewijzigd door DR161 op 20-01-2007 17:08 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
DR161 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:07:
[...]

heb je de disc of vuil/vegen/vingervlekken/krassen gecontroleerd?
jep, hij is nu schoon. er zitten wel een paar krasjes op maar geen grote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
McBBvB schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:08:
[...]

jep, hij is nu schoon. er zitten wel een paar krasjes op maar geen grote
Dat kan een groot probleem zijn bij de 360, die kan niet zo goed tegen krassen.
Ook niet tegen kleine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
TwyLight schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:09:
[...]
Dat kan een groot probleem zijn bij de 360, die kan niet zo goed tegen krassen.
Ook niet tegen kleine.
is ook zo vreemd. doe niks raar met die discs. zitten altijd of in het hoesje of in de xbox 360. hoe kunnen er dan krassen op komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

McBBvB schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:10:
[...]

is ook zo vreemd. doe niks raar met die discs. zitten altijd of in het hoesje of in de xbox 360. hoe kunnen er dan krassen op komen :?
bij het eruit halen / erin doen van de disc schrapen ze mischien langs de cd/dvd lade

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
ik weet niet of jullie het spel kennen maar de xbox liep vast tijdens de super story mode. dan moet je zes levels achter elkaar in 1 uur uitspelen. het desbetreffende level heb ik zojuist gespeeld (dus gewoon los, niet tijdens super story mode) en nu liep die niet vast. het is dus echt tijdens de super story mode. kan het dan nog steeds een krasje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hey ik heb net een nieuwe xbox, maar mn 2e controller die net nieuw is wil niet connecten, hoe kan dit en waarom werkt het niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:34:
hey ik heb net een nieuwe xbox, maar mn 2e controller die net nieuw is wil niet connecten, hoe kan dit en waarom werkt het niet? :P
Heb je zowel het knopje op de controller, als op de Xbox ingedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
* jmxd heeft Dead Rising + een Play & Charge kabeltje besteld :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
DarkShadow schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 18:34:
Eeeh... RTFM? :+
Staat gewoon in je handleiding, die erbij zit, hoor... ;)
Knopjes op xbox én controller indrukken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 360 van een maat van me is stuk gegaan, bouwjaar december 2005. Ik zei tegen hem wikkel 'em ff in een vochtige handdoek en doe hem weer aan. En verdomd hij doet het weer ha ha ha. Misschien moet Micrsoft er een gratis handdoek bij doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:07:
De 360 van een maat van me is stuk gegaan, bouwjaar december 2005. Ik zei tegen hem wikkel 'em ff in een vochtige handdoek en doe hem weer aan. En verdomd hij doet het weer ha ha ha. Misschien moet Micrsoft er een gratis handdoek bij doen....
ok komt er dus op neer dat je iets moet kort sluiten met een water druppeltje om hem te laten werken. Klinkt niet echt rust gevend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Deeltje 29 alweer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Muthas op 20-01-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
hehe bedankt, beetje te snel geprobeert, had het knopje op de xbox niet gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: oeps verkeerde topic. Is alweer een deel 29. 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2007 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

never mind.... nieuw topic....

[ Voor 89% gewijzigd door Chrasher op 20-01-2007 20:22 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Speelt iemand hier Doom? Ik zit nu in level E3DM4 maar kan de exit nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.