Mijn 360 blijft de hele tijd hangen.

Ik heb 'm nu bijna een jaar en hij is tot nu toe +- 2 keer blijven hangen, deze week al 10+ keer. Hij geeft verder geen rode lichtjes of foutmelding, hij blijft online en offline hangen, ook op verschillende profielen, met en zonder HDD,ook een keeer tijdens opnieuw opstarten, ik had ook al geprobeerd door cache te legen en HDD formatteren maar niets helpt. Weet iemand wat er aan de hand is??
Nog een probleem is dat ik 'm een maand geleden heb gepaintbrushed, toen probeerde ik 'm uit de case te halen, lukte niet zo goed dus toen weer dichtgemaakt en gewoon goed afgeplakt bij verven. Maar ik heb daarbij wel dat zilveren stickertje onder de faceplate verwijderd en ik had gelezen dat dan je garantie vervalt ofzow?
ik speel gewoon originele games, en behalve de gespoten case heb ik niks aan m'n 360 veranderd
Als ie crasht komen allemaal witte streepjes in beeld, horizontaal en verticaal en niet door elkaar maar gerangschikt. Je kan het aleen oplossen door 'm uit te zetten. Verder staat ie op een goed geventileerde plaats.
Als de stepen komen hangt ie gelijk, aan koeling zal het denk ik wel niet liggen want soms hangt ie ook als ie pas 2 min. aanstaat. Als ik aan de achterkant voel nadat ie bleef hangen na wat langer spelen is ie helemaal niet zo warm. hij is vroeger wel eens veel warmer geweest zonder crashes of droppende framerates.
EDIT: Als ik 'm een tijdje aanzet met een game erin en dan gaat ie hangen, maar het groene 1e ledje die normaal de 1e contoller aangeeft gaat dan ineens branden terwijl er helemaal geen controllers aanstaan. Als ik dan een controller aanzet kan hij geen verbinding met mijn 360 vinden
[
Voor 26% gewijzigd door
Matthijs8 op 20-01-2007 13:43
]