Iets van:Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
PotjanDriedubbeltjes.
of:
Verdorie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Iets van:Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
tsjah skate is meer komiek dan een goede recensistsander-sp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:01:
[...]
De gamekings vonden het niks, maar je moet zelf natuurlijk maar uitmaken of je waarde hecht aan die uitspraak
Bears and Bulls
Hoop alleen dat de controls wat relaxter zijn. Op de een of andere manier had ik in deel 1 na 10 minuten al last van kramp omdat je vrij veel met die trigger + buttons kon/moest werken.mindcre8r schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:56:
* mindcre8r wacht op smart op DefJam Icon
DefJam FFNY was al erg cool op de xbox, en de graphs voor de 360 zijn nog veeeel doper!
Dikke beats met coole moves
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
[ Voor 67% gewijzigd door SaN op 17-01-2007 17:38 ]
Berg met XBLive Arcade games maar die kan je dan offline spelen en full-versions.sander-sp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:37:
Arcade Unplugged, wat is dat?
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2007 17:38 ]
Nadelen is dat je veel spellen die je in NL koopt niet kan spelen.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:36:
Xbox 360 Premium System
Ghost Recon Advanced Warfighter
Arcade Unplugged
Project Gotham Racing 3
Kameo
voor 328 euro excl verzenden.
Nou is mijn vraag aan jullie of dit een juiste keuze is ..aangezien het een Amerikaans Canadees systeem betreft ...wat zijn hier de nadelen van ?
Alvast bedankt
Verwijderd
En wat betreft het online gedeelte ? gaat dat misschien een probleem geven ?PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:43:
[...]
Nadelen is dat je veel spellen die je in NL koopt niet kan spelen.
Voordeel: Je koopt ze veel goedkoper op internet. Meeste games heeft Play-Asia ook voor US consoles, en dat scheelt heel wat centjes.
Kort door de bocht: US console is eigenlijk de betere keus
Yup. Niemand verplicht dat alle continentale releases exact hetzelfde zijn. Als jij dus een US game hebt dan kan het voorkomen dat je niet met je nederlandse vriendjes die een EURO release hebben kunt multiplayerenVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:44:
En wat betreft het online gedeelte ? gaat dat misschien een probleem geven ?
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2007 17:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Afgelopen paar dagen last van gehad, maar nu doet hij het gewoon weer bij mij.Naresh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:24:
Bij Test Drive zijn er een aantal races die je online moet doen via de Test Drive Unlimited Server alleen is deze server mij nooit beschikbaar.![]()
Iemand anders hier ook last van ?
Verwijderd
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat een US 360 (of canadees) in Europa niet onder garantie valt. Verder heb je nog een Stepdown transformer nodig.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:36:
Xbox 360 Premium System
Ghost Recon Advanced Warfighter
Arcade Unplugged
Project Gotham Racing 3
Kameo
voor 328 euro excl verzenden.
Nou is mijn vraag aan jullie of dit een juiste keuze is ..aangezien het een Amerikaans Canadees systeem betreft ...wat zijn hier de nadelen van ?
Alvast bedankt
[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 17-01-2007 20:03 ]
Klopt; servers liggen regelmatig op hun gat.Naresh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:24:
Bij Test Drive zijn er een aantal races die je online moet doen via de Test Drive Unlimited Server alleen is deze server mij nooit beschikbaar.![]()
Ja elke avond dat ik wil spelen heb ik er last van. Behalve vanmiddag ik dach probeer het ff en hij doet het maar op dit moment niet.Naresh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:24:
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Wat dacht je van DIRT: Colin McRae Off-RoadVerwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:09:
Iemand deze afbeeldingen al gezien?
http://www.gamespot.com/x...ct=convert&om_clk=gsimage
Zal gaaf zijn als er eens een goeie rally game uit komt.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 17-01-2007 23:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 17-01-2007 23:44 ]
Ja, dat is inderdaad een gemis. Vreemd genoeg heeft Nintendo daar ook maar heel weinig titels voor (hoewel wel goed).Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:
Afgelopen weekend mijn 360 meegenomen naar een vriend, gezellig met z'n alle beetje gamen. We hebben voorral veel plezier gehad met de demo van Small Arms, maar voorral met Fuzion Frenzy 2 demo. Maarnu... wat ik echt misste zijn meer games met een leuk party element.
Waarom springen game ontwikkelaars niet in dit gat? Zeker aangezien je eenvoudige games makkelijk kan distribueren dmv Live Arcade. Ik zou wel graag een leuke kartgame, ala Mario Kart, willen zien. Vreemd genoeg zijn de meeste games alleen leuk wanneer je alleen speelt.
Verwijderd
Jup, weet ik... Maar het duurt allemaal zo lang...lbuysers schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:26:
[...]
Wat dacht je van DIRT: Colin McRae Off-Road
Heb je zelf ideeen?? Neem een XNA-account en je bent in staat om zelf games te maken voor een beperkt bedrag per jaar. Geen idee hoe de verdere overeenkomsten liggen, bijvoorbeeld voor royalties, maar dat valt vast wel op te zoeken.Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:
Afgelopen weekend mijn 360 meegenomen naar een vriend, gezellig met z'n alle beetje gamen. We hebben voorral veel plezier gehad met de demo van Small Arms, maar voorral met Fuzion Frenzy 2 demo. Maarnu... wat ik echt misste zijn meer games met een leuk party element.
Waarom springen game ontwikkelaars niet in dit gat? Zeker aangezien je eenvoudige games makkelijk kan distribueren dmv Live Arcade. Ik zou wel graag een leuke kartgame, ala Mario Kart, willen zien. Vreemd genoeg zijn de meeste games alleen leuk wanneer je alleen speelt.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2007 00:28 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Van welk genre hou je en welke spellen heb je al?TwyLight schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:18:
* Nyazzin wil eigenlijk 1 of 2 nieuwe games maar weet niet welke![]()
Heb al een tijdje niet gespeeld op de xbox trouwens, op af en toe 5 minuutjes na.
Yup, tis een su-per-game... Nog niks geen spijt van gehad.Shiverzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:23:
[...]
Mwah, oefening baart kunst. Blijft nog steeds een van de meest intense racegames op de 360 imho.
Ghehehe... Inderdaad. Maar als je limburger bent, helpt het wel om dit soort termen spontaan er uit te gooien...PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:58:
[...]
![]()
![]()
De enige die ik dit ooit heb zien zeggen waren Suske, Wiske, Lambik en Sidonia.
Het equivalent van nondejuNovah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:
[...]
Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
Cool spelPWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:27:
Heavy Weapon staat sinds vandaag op XBLA.
Ik kan niks anders zeggen dan:
Het is weer als back in de old days, met een leuke scrolling game. De Wapens zijn leuk, de besturing is top. Het bouwt de moeilijkheid goed op, en aan het einde van elk level, een Tadaa, eindbaas
De eindbazen worden ook steeds moeilijker, maar zijn te doen. Grafisch is het gewoon prima in orde. Co-op kan ook, en volgens mij (nog niet gekeken) is er ook een VS modus.
Ik geef hem een 9/10.
EDIT:
Een 9.5/10 toch maar. Hoe vaak kom je een Scrolling game tegen, met een 4 player co-op
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=HR3ZmoIczOA
Ik was van de week bij de Mediamarkt en had table tennis in mijn handen, toen ik zag dat je hem kon proberen op zo'n demo opstelling. Ik ging hem even proberen en werd er niet dolenthousiast van. Ik ging twijfelen en daarom maar niet gekocht. (Ik heb wel een tweede controller gekocht, ik had er nog slechts 1). Ipv table tennis heb ik via marktplaats project gotham racing 3 gekocht voor 30,- (perfecte staat gelukkig, geen krasjes of zo). Ik had Test Drive Unlimited een tijdje terug verkocht (uitgespeeld) en zat verlegen om een race game. Ik ben super tevreden met PGR3, heerlijk race spel... Table Tennis, ach, misschien ooit 2dehands voor een prikkie...Electra schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:06:
[...]
Heerlijk spel!
Daar kun je echt je energie wel in kwijt.
Heb trouwens vandeweek wel een negatieve beoordeling gekregen door het tafeltennisen, snap alleen niet waarom.................. ik zou "unsporting" geweest zijn???????
Onsportief? DUs iemand die verliest van mij kan zeggen dat ik onsportief ben.....
Vond het wel een beetje vreemd in ieder geval.
p.s is er iemand die mijn account kan toevoegen aan die pagina hierboven?
Ik kan namelijk geen account aanmaken daar.
In mijn sig staat mijn gamertag!
https://www.strava.com/athletes/10490675
Hey maat mooie handleiding hoor!Kruisboksie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 07:10:
Ik weet niet of er nog veel mensen met Viva Pinata bezig zijn maar ik wou even mededelen dat ik een nederlandse handleiding heb geschreven over het spel.Ik heb alle info van de pinata's en planten en bomen in 1 boekje gezet en is makelijk uit te printen en te gebruiken..Mocht je dus net die ene pinata willen maar je weet niet hoe....?? Download hem en gebruik hem.
Hier is de link
Download hem hier!!
Op of aanmerkingen hoor ik graag van jullie..
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
"Het" repair-center?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:18:
Hoi
Mijn 360 add-on is al vanaf 20 december bij het repair center.
Al menig keer heb ik support gebeld waar mijn speler blijft.
Hun zeggen mailtjes te hebben gestuurd[naar repair center] maar geen antwoord gekregen?
Als antwoord krijg ik nu, wij kunnen niets meer doen!
Dus wat moet ik nu doen?
Ik vroeg het aan de dienstdoende mnager,en die zei u heeft een duidelijk antwoord gekregen.
U wacht het maar af!
Ik ben nog nooit zo behandeld.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 11:32 ]
Waar heb je het nu eigenlijk over? De HD-DVD add-on?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:31:
hij is gewoon door de koerier opgehaald.
ik vroeg aan de telefoon naar iemand die de leiding had[360 support].
ik heb de add-on via amazon gekocht.
en degene die mij hielp zei tegen mij dat hij naar het repair-center in duitsland was gestuurd.
en ik heb gezocht.
ben er geen 1 tegen gekomen die haast een maand zitten te wachten.
Interessant, ik zal 'm eens downloaden (heerlijk dat PartnerNet, oneindig veel gratis microsoft pointsPWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:27:
Heavy Weapon staat sinds vandaag op XBLA.
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2007 12:50 ]
En wat is er nou kapot dan?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:35:
ja de HD-DVD add-on.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 12:08 ]
Wat je allemaal schrijf is een beetje een vaag verhaal waar niemand veel soep van kan koken.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:31:
hij is gewoon door de koerier opgehaald.
ik vroeg aan de telefoon naar iemand die de leiding had[360 support].
ik heb de add-on via amazon gekocht.
en degene die mij hielp zei tegen mij dat hij naar het repair-center in duitsland was gestuurd.
en ik heb gezocht.
ben er geen 1 tegen gekomen die haast een maand zitten te wachten.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
De HD-DVD spelers liggen gewoon in de winkels in Duitsland (al sinds 1 november), dus dat mag het probleem niet zijn.MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
Volgens mij kan je dus wel ff wachten op je spullen. Ten eerste zit natuurlijk kerst en oudjaar ertussen. Ten tweede is de HD-DVD volgens mij nog niet supported in Europa.
Verwijderd
Nog niet officieel in België en Nederland, maar wel in Duitseland en 'k denk Frankrijk en Groot Brittanië. Maar volgens mij heeft het ook hiermee te maken dat het nog een eindje duurt. Zou ook nog even wachten, eventueel eens achterhalen welke periode er vooropgesteld is door microsoft om het product terug te leveren. Als deze periode nog niet verstreken is zal je denk ik niet veel kunnen doen, behalve je opjagen...MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
Volgens mij kan je dus wel ff wachten op je spullen. Ten eerste zit natuurlijk kerst en oudjaar ertussen. Ten tweede is de HD-DVD volgens mij nog niet supported in Europa.
Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!GoldieLox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:57:
Ik had Test Drive Unlimited een tijdje terug verkocht (uitgespeeld) en zat verlegen om een race game. Ik ben super tevreden met PGR3, heerlijk race spel...
Verwijderd
Gewoon op de Xbox Live site toch? Zie mijn sig.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:36:
Ff een vraagje aan jullie: ik heb ooit een 360 gehad, en ben van plan er binnenkort weer eentje te kopen (spijt van de verkoop, maar goed...). Is er een site waar je een gamertag kan reserveren, net zoals dat bij de PS3 kan (ik heb een PS3)? Ik weet dat ik eventueel mijn oude gamertag kan gebruiken, maar ik twijfel of ik dat zal doen of dat ik met een 'schone lei' zal beginnen.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 18-01-2007 12:52 ]
Verwijderd
Hey, jij ook hier! Thanx!PWM schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:52:
[...]
Gewoon op de Xbox Live site toch? Zie mijn sig.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 13:17 ]
Brede interesse. Nog 2 weken, en ik heb ook een PS3, hoewel ik steeds meer twijfel of ik het niet gewoon bij 2 consoles hou (Wii60Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Hey, jij ook hier! Thanx!
Ik denk dat ik toch maar mijn oude gamertag gebruik... volgens mij kan ik dan al die XBLA-games die ik destijds had (en dat waren er zeker een stuk of 15) gewoon weer opnieuw downloaden. Dat is natuurlijk wel rielekst. En 16600 gamerscore is natuurlijk ook niet niks!
Verwijderd
Tja, zelfde discussie als in ons andere thread... ik denk dat de PS3 wel de moeite waard is, maar dat een Xbox 360 je meer dan genoeg voldoening zal geven, met name op online-gebied. En ik kan het weten...PWM schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:21:
[...]
Brede interesse. Nog 2 weken, en ik heb ook een PS3, hoewel ik steeds meer twijfel of ik het niet gewoon bij 2 consoles hou (Wii60)
Moet eerlijk zeggen dat ik RR6 ook een baggerspel vind. Gisteren gehaald, vandaag retour. Toch maar wachten op Forza en Dirt. Hoewel het ook nog afwachten is hoe Dirt wordt.it0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:33:[...]Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!
Ja, het zou zonde zijn om 15x gemiddels 600 punten = 75 euro weg te gooien.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat ik toch maar mijn oude gamertag gebruik... volgens mij kan ik dan al die XBLA-games die ik destijds had (en dat waren er zeker een stuk of 15) gewoon weer opnieuw downloaden.
[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 18-01-2007 13:38 ]
Verwijderd
Yep, is ook zonde. Dus ik denk dat ik dat maar doe. Wil eigenlijk wachten op de vernieuwde versie van de Xbox 360 (120 GB HD en HDMI-aansluiting), maar is het nou zeker dat hij komt of waren het weer eens geruchten?yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:38:
[...]
Ja, het zou zonde zijn om 15x gemiddels 600 punten = 75 euro weg te gooien.
Gewoon recover gamertag en opnieuw downloaden.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 13:40 ]
Hallo oisyn, ik heb gezien dat jij erg veel verstand hebt van technische aspecten mbt games en consoles en misschien dat jij wel duidelijkheid kan verschaffen...oisyn schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:59:
[...]
Interessant, ik zal 'm eens downloaden (heerlijk dat PartnerNet, oneindig veel gratis microsoft points)
.edit: wel aardig, maar ik denk niet dat ik 'm thuis ga kopen
120Gb komt er binnenkort wel, maar de HDMI-aansluiting aan de achterkant van de Xbox komt er niet.Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:39:
[...]
Yep, is ook zonde. Dus ik denk dat ik dat maar doe. Wil eigenlijk wachten op de vernieuwde versie van de Xbox 360 (120 GB HD en HDMI-aansluiting), maar is het nou zeker dat hij komt of waren het weer eens geruchten?
Ik vond TDU wel leuk ja, niet het beste racespel dat ik ooit gespeeld heb, ik vond het rijden niet altijd even lekker, maar wat me vooral erg stoorde was het verkeer. Ik wil rácen, niet auto's ontwijken...it0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:33:
[...]
Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!
https://www.strava.com/athletes/10490675
correct me if I'm wrong, maar met een us console kan je toch alleen ntsc spellen spelen?PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:43:
[...]
Nadelen is dat je veel spellen die je in NL koopt niet kan spelen.
Voordeel: Je koopt ze veel goedkoper op internet. Meeste games heeft Play-Asia ook voor US consoles, en dat scheelt heel wat centjes.
Kort door de bocht: US console is eigenlijk de betere keus
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2007 14:42 ]
Ik ben nooit zo'n mega GTA fan geweest, maar ze proberen toch goed na denken over de playability van dit spel..MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:41:
Net even zitten klikken naar Crackdown... Moet zeggen: de screenies zien er best wel gaaf uit maar ik heb geen flauw idee of de speelbaarheid intact blijft na 2 uur gamen...
Leuk, zulke renders, maar ik vind speelbaarheid toch een stuk belangrijker.MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:41:
*edit*
Screenies van Sega Rally Evo: http://www.xboxfront.de/s...3036-Sega_Rally_Revo.html
Ja, je router...Notna schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:56:
Heb eindlijk internet in mijn eigen stekkie \o/, dus meteen ff Xbox geupdate.
All well, kan prima downloaden van Xbox live/ MP, alleen is er nu een gekke bug dat als ik een game erin stop (Saints Row of GoW) en deze opspint/opstart hij direct disconnect van XboxliveWaardoor ik dus niet de games kan updaten
WTF
Iemand een idee ? Denk zelf dat het door me router komt (Orange Family ism Edimax router zonder opengegooide poorten)
Heb je helemaal gelijk in, binnenkort komt wel GTR uit voor de 360.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:39:
[...]
Jup, weet ik... Maar het duurt allemaal zo lang...
[ Voor 6% gewijzigd door Semper Fight op 18-01-2007 16:05 ]
Je haalt zeker de stroom van de 360 iedere keer dat je hem uit zet?Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
Mensen, ik zit nog steeds met een klein probleempje.
Zal het even in stappen uitleggen.
Nee, dat niet.yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:18:
[...]
Je haalt zeker de stroom van de 360 iedere keer dat je hem uit zet?
Waarom doe je dat? Als je even wacht meld hij zichzelf toch automatisch aan bij xbox live?!Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
- Ik zet mijn Xbox aan en log automatisch in met mijn profiel.
- Vervolgens ga ik naar het tabblad Live, en kies connect to Xbox Live.
Hmm, dit had ik ook, PRECIES eender. (TweakDSL ADSL2 10 Mbit op een Copperjet 816-2P).Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
- Na 2 seconden krijg ik een melding dat ik geen connectie kan maken met Live en dat ik mijn connection settings moet testen.
- Mijn profiel wordt afgelogd, en gaat de connection test doen, waarbij alles goed gaat, alleen IMCP duurt lang. Daarna zegt de test dat ik een connectie heb met Live.
- Nat staat op open.
Ik heb de poorten op mijn router al opgengezet, zoals in deel 26 is beschreven.
- ALs ik nu weer inlog met mijn profiel, en ga naar Live dan heb ik binnen 5 seconden een verbinding.
Het model van mijn router is de: ZyxEL Prestige HW2602 (Tiscali Wireless)
Wat gaat hier nu precies fout bij mij?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dat is vreemd, want als ik in het dashboard zit heb ik binnen 5 seconden verbinding.Angeloonie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:06:
Bij mij maakt hij automatisch verbinding als je automatisch inloggen aan hebt staan, alleen dit duurt zo'n 20-30 seconden voordat hij het doet. Als ik zelf wil verbinden krijg ik idd ook een melding dat er geen signaal is.
Ik probeer niet teveel in punten te denken, die geef je te snel uit, denk vaker in valuta zoals Euro'sD.R. schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Nieuwe mappack voor Call of Duty 3, 800 points. 845 MB downloaden
[ Voor 8% gewijzigd door Novah op 18-01-2007 18:41 ]
Verwijderd
Is dat een probleem dan?yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:18:
[...]
Je haalt zeker de stroom van de 360 iedere keer dat je hem uit zet?
Ik heb ze wel gekocht, ik vond het nog wel meevallen, zeker als je de expansion packs van tegenwoordig ziet. Bij IGN (http://xbox360.ign.com/articles/756/756231p1.html) waren ze er ook zeer over te spreken, dus ben benieuwd!Novah schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:40:
[...]
Ik probeer niet teveel in punten te denken, die geef je te snel uit, denk vaker in valuta zoals Euro's
400: €4,75
800: €9,50
1200: €14,25
prijzen zijn afgerond en berekend op basis van een 2100 puntenkaart van 25 euro
Dus een tientje neerleggen voor wat nieuwe maps voor CoD3... das wel zuur. Voor Gears waren ze gratis, maargoed dat waren er dan ook maar twee, maartoch...
Ik neem aan dat je hem ook draadloos hebt aangesloten?Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:49:
[...]
Is dat een probleem dan?
Ik heb em aangesloten op een beveiligde stekkerdoos, ik haal geen stekker eruit maar dat lampje/knopje wat op zo'n beveiligde stekkerdoos zit druk ik na het spelen wel uit.
Ik heb hier iets geks en ben 800 points kwijt:D.R. schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Nieuwe mappack voor Call of Duty 3, 800 points. 845 MB downloaden
Even voor de duidelijkheid:mobygo76 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:06:
ik heb het ook, de mappack is ook alweer van marketplace af, dus maar ff afwachten denk ik. Wel balen had er erg veel zin an.....
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 20:23 ]
[ Voor 24% gewijzigd door D.R. op 18-01-2007 20:26 ]
Verwijderd
Gewoon in de winkel... linkjeVerwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:23:
Heeft iemand nog een idee hoe ik aan Microsoft points kan komen ?
Mijn account staat op amerikaans, maar heb geen creditcard. Via ebay lijkt me ook mogelijk maar dat is zoeen ontzettende omweg.
[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 18-01-2007 21:36 ]
Zo!Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
- Na 2 seconden krijg ik een melding dat ik geen connectie kan maken met Live en dat ik mijn connection settings moet testen.
- Mijn profiel wordt afgelogd, en gaat de connection test doen, waarbij alles goed gaat, alleen IMCP duurt lang. Daarna zegt de test dat ik een connectie heb met Live.
- Nat staat op open.
Ik heb de poorten op mijn router al opgengezet, zoals in deel 26 is beschreven.
- ALs ik nu weer inlog met mijn profiel, en ga naar Live dan heb ik binnen 5 seconden een verbinding.
Het model van mijn router is de: ZyxEL Prestige HW2602 (Tiscali Wireless)
Wat gaat hier nu precies fout bij mij?
[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 18-01-2007 22:19 ]
Jeps ik heb ook 800 points betaald, ik wacht wel af, komt vast goed, ben helaas maar andere game gaan spelen, had me erop verheugdZakHooi schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:07:
[...]
Even voor de duidelijkheid:
Jij bent ook 800 points kwijt?
[ Voor 41% gewijzigd door mobygo76 op 18-01-2007 21:54 ]
Sorry hoor, maar je gelooft toch niet alles wat ze zeggen?Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:07:
[...]
120Gb komt er binnenkort wel, maar de HDMI-aansluiting aan de achterkant van de Xbox komt er niet.
Dit was een experiment van Microsoft.
en daar wordt je blij van?Miki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:26:
Hmmm ik heb nu wel een rode ring! 3 blokjes lichten rood op
Verwijderd
Je Xbox is officieel overledenMiki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:26:
Hmmm ik heb nu wel een rode ring! 3 blokjes lichten rood op
Nou eerst had ik dus steeds vastlopers en gaf ik de laatste update er van de schuld, nu weet ik het dus zeker dat het aan de hardware ligt..vandaar dat ik blij ben
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=0qCT3fH_EgI&eurl=Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:21:
De oplossing voor iedereen die een 360/PS3/Wii heeft?
[afbeelding]
Hey wat leuk, mijn zojuist overleden xbox360 heb ik ook gekocht met de launch dag (2-12-2005). Mijn MFR datum (te vinden achter je xbox boven av+i/o aansluiting)is 2005-10-16. Die van mij is dus 5 dagen ouder maar net zo jong gestorvenRox_NL schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:55:
En in al het game-geweld van de afgelopen weken is mijn 360 ook overleden. Geboortedatum: 11-10-2005, gekocht op de launch (was 2-12-2005 toch?) overleden: 18 januari 2007.
Geen rode lichtjes of wat dan ook, hij laadt alleen geen enkel spel meer (ook niet zonder HDD). Wel keurig geholpen door MS, maar ben hem toch 15 werkdagen kwijt.
Maar hij is langzaam en pijnlijk gestorven
Nu even zonder gekheid. Vorige week wat gedoe gehad, toen deed hij het uiteindelijk weer. Vanmiddag had hij ineens geen zin meer in games. Arcade games waren geen probleem, maar lezen van een schijf, ho maar. Toen support gebeld, aangegeven dat ik zonder HDD moest proberen (stom, dat had ik zelf moeten bedenken), dat gaf even een opleving, ik kon weer spelen namelijk). Maar met HDD (ook na het legen van de cache was het niets). Ik moest maar formatteren om te kijken of hij dan weer zou leven. Wou mijn save-games niet kwijt, dus wat gaan prutsen in de hoop dat hij het weer wonderbaarlijk zou doen, maar nee. En toen deed hij het zelfs zonder HDD niet meer en was het definitief einde verhaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 18-01-2007 23:15 ]
Absoluut niet, als die al komt wordt het eind 2007F e r o x schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:56:
Zou er nog voor Maart een versie van de xbox 360 komen met hdmi en wifi standaard, of is er nog altijd niks bekend?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq