Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
Iets van:

PotjanDriedubbeltjes.

of:

Verdorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

sander-sp schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:01:
[...]

De gamekings vonden het niks, maar je moet zelf natuurlijk maar uitmaken of je waarde hecht aan die uitspraak :)
tsjah skate is meer komiek dan een goede recensist :P

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mindcre8r schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:56:
* mindcre8r wacht op smart op DefJam Icon :)

DefJam FFNY was al erg cool op de xbox, en de graphs voor de 360 zijn nog veeeel doper!

Dikke beats met coole moves :)
Hoop alleen dat de controls wat relaxter zijn. Op de een of andere manier had ik in deel 1 na 10 minuten al last van kramp omdat je vrij veel met die trigger + buttons kon/moest werken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox 360 Premium System
Ghost Recon Advanced Warfighter
Arcade Unplugged
Project Gotham Racing 3
Kameo

voor 328 euro excl verzenden.

Nou is mijn vraag aan jullie of dit een juiste keuze is ..aangezien het een Amerikaans Canadees systeem betreft ...wat zijn hier de nadelen van ?
Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:18

SaN

Arcade Unplugged, wat is dat? Nadeel is dat je games die je hier koopt waarschijnlijk nit kan spelen, en je dus games moet importeren... Geloof ik...

[ Voor 67% gewijzigd door SaN op 17-01-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Berg met XBLive Arcade games maar die kan je dan offline spelen en full-versions.

http://www.gamespot.com/x...html?q=arcade%20unplugged

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 17-01-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:36:
Xbox 360 Premium System
Arcade Unplugged
Project Gotham Racing 3
Kameo

Nou is mijn vraag aan jullie of dit een juiste keuze is ..aangezien het een Amerikaans Canadees systeem betreft ...wat zijn hier de nadelen van ?
Alvast bedankt ;)
Nadelen is dat je veel spellen die je in NL koopt niet kan spelen.

Voordeel: Je koopt ze veel goedkoper op internet. Meeste games heeft Play-Asia ook voor US consoles, en dat scheelt heel wat centjes.

Kort door de bocht: US console is eigenlijk de betere keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:43:
[...]

Voordeel: Je koopt ze veel goedkoper op internet. Meeste games heeft Play-Asia ook voor US consoles, en dat scheelt heel wat centjes.

En wat betreft het online gedeelte ? gaat dat misschien een probleem geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:44:

En wat betreft het online gedeelte ? gaat dat misschien een probleem geven ?
Yup. Niemand verplicht dat alle continentale releases exact hetzelfde zijn. Als jij dus een US game hebt dan kan het voorkomen dat je niet met je nederlandse vriendjes die een EURO release hebben kunt multiplayeren :)

[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 17-01-2007 17:47 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook ervaring mee ? met zijn of haar Us console ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Bij Test Drive zijn er een aantal races die je online moet doen via de Test Drive Unlimited Server alleen is deze server mij nooit beschikbaar. :?

Iemand anders hier ook last van ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Naresh schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 18:24:
Bij Test Drive zijn er een aantal races die je online moet doen via de Test Drive Unlimited Server alleen is deze server mij nooit beschikbaar. :?

Afgelopen paar dagen last van gehad, maar nu doet hij het gewoon weer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:36:
Xbox 360 Premium System
Arcade Unplugged
Project Gotham Racing 3
Kameo

Alvast bedankt ;)
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat een US 360 (of canadees) in Europa niet onder garantie valt. Verder heb je nog een Stepdown transformer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heavy Weapon staat sinds vandaag op XBLA.

Ik kan niks anders zeggen dan: _/-\o_

Het is weer als back in de old days, met een leuke scrolling game. De Wapens zijn leuk, de besturing is top. Het bouwt de moeilijkheid goed op, en aan het einde van elk level, een Tadaa, eindbaas :)

De eindbazen worden ook steeds moeilijker, maar zijn te doen. Grafisch is het gewoon prima in orde. Co-op kan ook, en volgens mij (nog niet gekeken) is er ook een VS modus.

Ik geef hem een 9/10.

EDIT:

Een 9.5/10 toch maar. Hoe vaak kom je een Scrolling game tegen, met een 4 player co-op _/-\o_

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=HR3ZmoIczOA

[ Voor 83% gewijzigd door PWM op 17-01-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Klopt; servers liggen regelmatig op hun gat.

Hint: kijk in het TDU-topic en probeer af te spreken bij een bepaalde multiplayer-race met "bekenden". Want tenzij je uitermate goed overweg kan met A-klasse (zoals de S7) met tuning 3, kan het erg lang duren eer je bepaalde achievements haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Ik heb iets heel raars, misschien weet iemand raad?
Ik heb mn xbox360 aangesloten op een iiyama C300WT. Hoewel deze lcd-tv een resolutie heeft van 1280 x 768, lukt het me niet om m op 720p op mn xbox360 in te stellen.
Wanneer ik dit doe via component (ja, t schuifje staat op hd) en ik speel need for speed most wanted of carbon, zijn de auto's helemaal vervormd. Op 1080i precies hetzelfde. Alleen op 460p doet die het wel goed, maar dan alleen op 4:3 en niet op breedbeeld :X
Via vga hetzelfde, het ziet er alleen goed uit op 1024x768.
Maar nu heb ik Gears of War gekocht en toen ik deze op 1080i zette, zag alles er wel mooi uit. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ja elke avond dat ik wil spelen heb ik er last van. Behalve vanmiddag ik dach probeer het ff en hij doet het maar op dit moment niet.
Het schiet zo niet op met online archievments.
Toen het vandaag beschikbaar was ook gelijk een invite gehad van de Got race club. _/-\o_
Op de officiele website van TDU staat dat de probleem bekend is en ze eraan werken. Het komt volgens hun omdat er te veel mensen online komen vooral door de kerstvakantie 8)7 . Ze schijnen aan een update te werken dat het probleem moet oplossen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand deze afbeeldingen al gezien?

http://www.gamespot.com/x...ct=convert&om_clk=gsimage

Zal gaaf zijn als er eens een goeie rally game uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:09:
Iemand deze afbeeldingen al gezien?

http://www.gamespot.com/x...ct=convert&om_clk=gsimage

Zal gaaf zijn als er eens een goeie rally game uit komt.
Wat dacht je van DIRT: Colin McRae Off-Road

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb vandaag Heavy Weapons gespeeld, en achievements behaald (ja, ik heb de Full :) ).

Op 1 of andere manier zie ik ze nergens staan, zowel op de Xbox site niet, als hier http://profile.mygamercard.net/Peewee79 ?

In mijn profile op de 360 staan ze wel.

Zijn er meer met dit probleem, of moet ik eens heel veel cache gaan legen ;)

EDIT:

Nevermind, verschijnt net (na 5 uur :?) op beide websites :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 17-01-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Afgelopen weekend mijn 360 meegenomen naar een vriend, gezellig met z'n alle beetje gamen. We hebben voorral veel plezier gehad met de demo van Small Arms, maar voorral met Fuzion Frenzy 2 demo. Maarnu... wat ik echt misste zijn meer games met een leuk party element.

Waarom springen game ontwikkelaars niet in dit gat? Zeker aangezien je eenvoudige games makkelijk kan distribueren dmv Live Arcade. Ik zou wel graag een leuke kartgame, ala Mario Kart, willen zien. Vreemd genoeg zijn de meeste games alleen leuk wanneer je alleen speelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Novah op 17-01-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:
Afgelopen weekend mijn 360 meegenomen naar een vriend, gezellig met z'n alle beetje gamen. We hebben voorral veel plezier gehad met de demo van Small Arms, maar voorral met Fuzion Frenzy 2 demo. Maarnu... wat ik echt misste zijn meer games met een leuk party element.

Waarom springen game ontwikkelaars niet in dit gat? Zeker aangezien je eenvoudige games makkelijk kan distribueren dmv Live Arcade. Ik zou wel graag een leuke kartgame, ala Mario Kart, willen zien. Vreemd genoeg zijn de meeste games alleen leuk wanneer je alleen speelt.
Ja, dat is inderdaad een gemis. Vreemd genoeg heeft Nintendo daar ook maar heel weinig titels voor (hoewel wel goed).

Elke console kan minimaal 4 controllers aan, maar het gebruik blijft beperkt tot Sport games (Shooters met 4 man 1 scherm is niet fijn).

Gelukkig doet Heavy Weapons wel goede zaken met meer spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, weet ik... Maar het duurt allemaal zo lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:36:

Heb je zelf ideeen?? Neem een XNA-account en je bent in staat om zelf games te maken voor een beperkt bedrag per jaar. Geen idee hoe de verdere overeenkomsten liggen, bijvoorbeeld voor royalties, maar dat valt vast wel op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Die user-XNA license is een leuke stap-op voor xbox 360 development, maar games verkopen lukt daar niet echt mee - andere mensen hebben namelijk ook een XNA license nodig om jouw game te kunnen spelen. Het zet natuurlijk wel de deur open voor echte live arcade games, als je een goede game maakt dat past binnen de XBLA criteria en je stuurt dat op naar MS dan zijn ze vast bereid je game te publiceren, of je iig te helpen om daar naartoe te werken. (Houd er alleen rekening mee dat jij bij lange na niet de enige bent die games submit, ze krijgen veel binnen en veel daarvan zijn van professionele indy developers ;))

Op IGN stond een interessant stuk over XBLA: http://xbox360.ign.com/articles/721/721843p1.html

Alleen een XBLA game maken is wel een fulltime job, met een hobbyprojectje kom je er niet ;). En een devkit kost ook €10k+

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2007 00:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Over 4 player coop gesproken, hier ben ik echt heel benieuwd naar, lijkt me enorm leuk om met 4 man te spelen.

http://www.gamespot.com/x...castlecrashers/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik weet niet of er nog veel mensen met Viva Pinata bezig zijn maar ik wou even mededelen dat ik een nederlandse handleiding heb geschreven over het spel.Ik heb alle info van de pinata's en planten en bomen in 1 boekje gezet en is makelijk uit te printen en te gebruiken..Mocht je dus net die ene pinata willen maar je weet niet hoe....?? Download hem en gebruik hem.

Hier is de link

Download hem hier!!

Op of aanmerkingen hoor ik graag van jullie..

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* jmxd wil eigenlijk 1 of 2 nieuwe games maar weet niet welke :|
Heb al een tijdje niet gespeeld op de xbox trouwens, op af en toe 5 minuutjes na. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:48
TwyLight schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 08:18:
* Nyazzin wil eigenlijk 1 of 2 nieuwe games maar weet niet welke :|
Heb al een tijdje niet gespeeld op de xbox trouwens, op af en toe 5 minuutjes na. :X
Van welk genre hou je en welke spellen heb je al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Shiverzz schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:23:
[...]

Mwah, oefening baart kunst. Blijft nog steeds een van de meest intense racegames op de 360 imho.
Yup, tis een su-per-game... Nog niks geen spijt van gehad.
Oefening zit wel snor, en ik rij mijn rondetijden wel.. ;)
PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:58:
[...]

_O- _O-

De enige die ik dit ooit heb zien zeggen waren Suske, Wiske, Lambik en Sidonia.
Ghehehe... Inderdaad. Maar als je limburger bent, helpt het wel om dit soort termen spontaan er uit te gooien...
Novah schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:04:
[...]
Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
Het equivalent van nondeju :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:27:

Ik kan niks anders zeggen dan: _/-\o_

Het is weer als back in de old days, met een leuke scrolling game. De Wapens zijn leuk, de besturing is top. Het bouwt de moeilijkheid goed op, en aan het einde van elk level, een Tadaa, eindbaas :)

De eindbazen worden ook steeds moeilijker, maar zijn te doen. Grafisch is het gewoon prima in orde. Co-op kan ook, en volgens mij (nog niet gekeken) is er ook een VS modus.

Ik geef hem een 9/10.

EDIT:

Een 9.5/10 toch maar. Hoe vaak kom je een Scrolling game tegen, met een 4 player co-op _/-\o_

Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=HR3ZmoIczOA
Cool spel
http://www.youtube.com/wa...cz7w&mode=related&search=

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
Electra schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Heerlijk spel!
Daar kun je echt je energie wel in kwijt.

Heb trouwens vandeweek wel een negatieve beoordeling gekregen door het tafeltennisen, snap alleen niet waarom.................. ik zou "unsporting" geweest zijn???????
Onsportief? DUs iemand die verliest van mij kan zeggen dat ik onsportief ben.....
Vond het wel een beetje vreemd in ieder geval.

p.s is er iemand die mijn account kan toevoegen aan die pagina hierboven?
Ik kan namelijk geen account aanmaken daar.

In mijn sig staat mijn gamertag!
Ik was van de week bij de Mediamarkt en had table tennis in mijn handen, toen ik zag dat je hem kon proberen op zo'n demo opstelling. Ik ging hem even proberen en werd er niet dolenthousiast van. Ik ging twijfelen en daarom maar niet gekocht. (Ik heb wel een tweede controller gekocht, ik had er nog slechts 1). Ipv table tennis heb ik via marktplaats project gotham racing 3 gekocht voor 30,- (perfecte staat gelukkig, geen krasjes of zo). Ik had Test Drive Unlimited een tijdje terug verkocht (uitgespeeld) en zat verlegen om een race game. Ik ben super tevreden met PGR3, heerlijk race spel... Table Tennis, ach, misschien ooit 2dehands voor een prikkie...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Kruisboksie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 07:10:
Ik weet niet of er nog veel mensen met Viva Pinata bezig zijn maar ik wou even mededelen dat ik een nederlandse handleiding heb geschreven over het spel.Ik heb alle info van de pinata's en planten en bomen in 1 boekje gezet en is makelijk uit te printen en te gebruiken..Mocht je dus net die ene pinata willen maar je weet niet hoe....?? Download hem en gebruik hem.

Hier is de link

Download hem hier!!

Op of aanmerkingen hoor ik graag van jullie..
Hey maat mooie handleiding hoor!
Namens mij en mijn vriendin bedankt :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Mijn 360 add-on is al vanaf 20 december bij het repair center.

Al menig keer heb ik support gebeld waar mijn speler blijft.

Hun zeggen mailtjes te hebben gestuurd[naar repair center] maar geen antwoord gekregen?

Als antwoord krijg ik nu, wij kunnen niets meer doen!

Dus wat moet ik nu doen?

Ik vroeg het aan de dienstdoende supervisor,en die zei u heeft een duidelijk antwoord gekregen.

U wacht het maar af!

Ik ben nog nooit zo behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:18:
Hoi

Mijn 360 add-on is al vanaf 20 december bij het repair center.

Al menig keer heb ik support gebeld waar mijn speler blijft.

Hun zeggen mailtjes te hebben gestuurd[naar repair center] maar geen antwoord gekregen?

Als antwoord krijg ik nu, wij kunnen niets meer doen!

Dus wat moet ik nu doen?

Ik vroeg het aan de dienstdoende mnager,en die zei u heeft een duidelijk antwoord gekregen.

U wacht het maar af!

Ik ben nog nooit zo behandeld.
"Het" repair-center?

Als je nou eerst jezelf even inleest in antwoorden van mensen die ook lang op hun 360 zitten te wachten? En anders kan je minstens even aangeven of je 360 was opgehaald door een koerier en verscheept naar Microsoft of dat jij je garantie via een winkel (zoals Dixons) hebt laten lopen.

In jouw verhaal lees ik ook "manager"; die hebben ze zo goed als niet bij Microsoft aan de telefoon voor de 360-support dus ik heb mijn twijfels waar of bij wie de procedure voor het terugkrijgen van je 360 nu spaak loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is gewoon door de koerier opgehaald.
ik vroeg aan de telefoon naar iemand die de leiding had[360 support].
ik heb de add-on via amazon gekocht.

en degene die mij hielp zei tegen mij dat hij naar het repair-center in duitsland was gestuurd.

en ik heb gezocht.
ben er geen 1 tegen gekomen die haast een maand zitten te wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:31:

en degene die mij hielp zei tegen mij dat hij naar het repair-center in duitsland was gestuurd.

en ik heb gezocht.
Waar heb je het nu eigenlijk over? De HD-DVD add-on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de HD-DVD add-on.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 19:27:
Interessant, ik zal 'm eens downloaden (heerlijk dat PartnerNet, oneindig veel gratis microsoft points :Y))

.edit: wel aardig, maar ik denk niet dat ik 'm thuis ga kopen :)

[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

En wat is er nou kapot dan?

Want eerlijk gezegd is je verhaal wat warrig en ik kan niet beoordelen of alleen je 360 weg is of ook de HD-DVD of dat het defect aan elkaar gerelateerd is etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen de HD-DVD speler is opgestuurd.
die deed het niet meer.
voor de rest zelfde weg bewandeld als met een kapotte console.
label werd opgestuurd....door de koerier opgehaald etc etc...

nu is hij sinds 20 december bij de repair center.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:31:

en ik heb gezocht.
Wat je allemaal schrijf is een beetje een vaag verhaal waar niemand veel soep van kan koken.

Je zegt dat je DVD-add on is afgehaald: Heb je een trackingnummer? Ontvangstbewijs?
Heb je gekeken op internet of hij wel is aangekomen?
Heb je dit doorgegeven aan de 360 support afdeling?
Hebben zij hem terug gestuurd? Heb je daar een trackingnummer van?

Ik weet niet hoe het met de transportvoorwaarden zit, maar aangezien Microsoft het transport verzorgt is Microsoft verantwoordelijk voor de zending op het moment dat de Chauffeur getekend heeft voor ontvangst.

Indien zijn niet voor een een bewijs kunnen zorgen dat het apparaat terug gestuurd is en dat jij het ontvangen hebt, moeten zij voor een nieuwe zorgen.
Maar je moet ze wel de kans geven om hem terug te bezorgen en ik weet niet welke termijn daar op staat, dat kan volgens mij wel oplopen tot 2 a 3 maanden.

Als je tegen die tijd je HD-DVD speler nog niet hebt wordt het tijd voor een aangetekende brief aan de support desk met een copy van het ontvangstbewijs.

Maar ik adviseer je de hulp van iemand te vragen die er een goed samenhangend verhaal van kan maken, want als jij aan de gang gaat zoals je in voorgaande posts hebt gedaan zal je lang op je onderdeel/geld kunnen wachten.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij kan je dus wel ff wachten op je spullen. Ten eerste zit natuurlijk kerst en oudjaar ertussen. Ten tweede is de HD-DVD volgens mij nog niet supported in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
Volgens mij kan je dus wel ff wachten op je spullen. Ten eerste zit natuurlijk kerst en oudjaar ertussen. Ten tweede is de HD-DVD volgens mij nog niet supported in Europa.
De HD-DVD spelers liggen gewoon in de winkels in Duitsland (al sinds 1 november), dus dat mag het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
Nog niet officieel in België en Nederland, maar wel in Duitseland en 'k denk Frankrijk en Groot Brittanië. Maar volgens mij heeft het ook hiermee te maken dat het nog een eindje duurt. Zou ook nog even wachten, eventueel eens achterhalen welke periode er vooropgesteld is door microsoft om het product terug te leveren. Als deze periode nog niet verstreken is zal je denk ik niet veel kunnen doen, behalve je opjagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

GoldieLox schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 09:57:
Ik had Test Drive Unlimited een tijdje terug verkocht (uitgespeeld) en zat verlegen om een race game. Ik ben super tevreden met PGR3, heerlijk race spel...
Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje aan jullie: ik heb ooit een 360 gehad, en ben van plan er binnenkort weer eentje te kopen (spijt van de verkoop, maar goed...). Is er een site waar je een gamertag kan reserveren, net zoals dat bij de PS3 kan (ik heb een PS3)? Ik weet dat ik eventueel mijn oude gamertag kan gebruiken, maar ik twijfel of ik dat zal doen of dat ik met een 'schone lei' zal beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:36:
Ff een vraagje aan jullie: ik heb ooit een 360 gehad, en ben van plan er binnenkort weer eentje te kopen (spijt van de verkoop, maar goed...). Is er een site waar je een gamertag kan reserveren, net zoals dat bij de PS3 kan (ik heb een PS3)? Ik weet dat ik eventueel mijn oude gamertag kan gebruiken, maar ik twijfel of ik dat zal doen of dat ik met een 'schone lei' zal beginnen. :)
Gewoon op de Xbox Live site toch? Zie mijn sig.

Battlestations: Midway demo staat online.

http://www.xboxic.com/news/2251

Ben erg benieuwd, ga vanavond direct kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 18-01-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:52:
[...]

Gewoon op de Xbox Live site toch? Zie mijn sig.
Hey, jij ook hier! Thanx! ;)

Ik denk dat ik toch maar mijn oude gamertag gebruik... volgens mij kan ik dan al die XBLA-games die ik destijds had (en dat waren er zeker een stuk of 15) gewoon weer opnieuw downloaden. Dat is natuurlijk wel rielekst. En 16600 gamerscore is natuurlijk ook niet niks! 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:11:
[...]

Hey, jij ook hier! Thanx! ;)

Ik denk dat ik toch maar mijn oude gamertag gebruik... volgens mij kan ik dan al die XBLA-games die ik destijds had (en dat waren er zeker een stuk of 15) gewoon weer opnieuw downloaden. Dat is natuurlijk wel rielekst. En 16600 gamerscore is natuurlijk ook niet niks! 8)
Brede interesse. Nog 2 weken, en ik heb ook een PS3, hoewel ik steeds meer twijfel of ik het niet gewoon bij 2 consoles hou (Wii60 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:21:
[...]

Brede interesse. Nog 2 weken, en ik heb ook een PS3, hoewel ik steeds meer twijfel of ik het niet gewoon bij 2 consoles hou (Wii60 ;) )
Tja, zelfde discussie als in ons andere thread... ik denk dat de PS3 wel de moeite waard is, maar dat een Xbox 360 je meer dan genoeg voldoening zal geven, met name op online-gebied. En ik kan het weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

it0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:33:[...]Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!
Moet eerlijk zeggen dat ik RR6 ook een baggerspel vind. Gisteren gehaald, vandaag retour. Toch maar wachten op Forza en Dirt. Hoewel het ook nog afwachten is hoe Dirt wordt.

Triest eigenlijk, de enige racer waarvan met zekerheid gezegd kan worden dat die top zal zijn is imho Forza

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat ik toch maar mijn oude gamertag gebruik... volgens mij kan ik dan al die XBLA-games die ik destijds had (en dat waren er zeker een stuk of 15) gewoon weer opnieuw downloaden.
Ja, het zou zonde zijn om 15x gemiddels 600 punten = 75 euro weg te gooien.

Gewoon recover gamertag en opnieuw downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door yzf1kr op 18-01-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:38:
[...]

Ja, het zou zonde zijn om 15x gemiddels 600 punten = 75 euro weg te gooien.

Gewoon recover gamertag en opnieuw downloaden.
Yep, is ook zonde. Dus ik denk dat ik dat maar doe. Wil eigenlijk wachten op de vernieuwde versie van de Xbox 360 (120 GB HD en HDMI-aansluiting), maar is het nou zeker dat hij komt of waren het weer eens geruchten?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
.oisyn schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:59:
[...]

Interessant, ik zal 'm eens downloaden (heerlijk dat PartnerNet, oneindig veel gratis microsoft points :Y))

.edit: wel aardig, maar ik denk niet dat ik 'm thuis ga kopen :)
Hallo oisyn, ik heb gezien dat jij erg veel verstand hebt van technische aspecten mbt games en consoles en misschien dat jij wel duidelijkheid kan verschaffen..

Is het technisch mogelijk voor microsoft om een oude reeds gekochte xbox360 een hdmi-uitgang te geven.
Ík bedoel: een verloopstuk component of vga naar hdmi, dat kan toch helemaal niet?
en misschien een verloopstuk naar een kastje met daarin iets van een omvormer?

Wanneer dit technisch helemaal niet mogelijk is, weten we meteen dat àls er een xbox360 met hdmi komt, dit gewoon een nieuw model gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:39:
[...]

Yep, is ook zonde. Dus ik denk dat ik dat maar doe. Wil eigenlijk wachten op de vernieuwde versie van de Xbox 360 (120 GB HD en HDMI-aansluiting), maar is het nou zeker dat hij komt of waren het weer eens geruchten?
120Gb komt er binnenkort wel, maar de HDMI-aansluiting aan de achterkant van de Xbox komt er niet.
Dit was een experiment van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-09 11:10
it0 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:33:
[...]

Maar je vond TDU wel leuk?? vond het race gedeelte een beetje vaag , je vliegt voortudrend uit de bocht of overal tegenaan. Ik heb nu onlangs Ridge racer voor 21 euro gekocht, en ik moet zeggen dat ik me daarmee prima vermaak!
Ik vond TDU wel leuk ja, niet het beste racespel dat ik ooit gespeeld heb, ik vond het rijden niet altijd even lekker, maar wat me vooral erg stoorde was het verkeer. Ik wil rácen, niet auto's ontwijken... |:(
Ik vond het open eiland van TDU wel heel gaaf en het "always on" multiplayer element waarbij je andere racers tegenkomt op de weg ook heel erg goed. Singleplayer helemaal uitgespeeld, incl. alle bijbehorende achievements, dus maar verkocht voor 30,-. Daarvoor heb ik nu PGR3...

Ik ben nu heel happy met PGR3, lekker scheuren zonder je druk te maken over opkomend verkeer.
Grafisch vind ik het er ook prima uitzien, iets minder qua AA, maar details zijn prima in orde.

Ideaal racespel voor mij:
online wereld om in rond te rijden, incl verkeer
races (single- en multiplayer) géén verkeer
realistisch dag en nachtcyclus
schade aan de auto
lekkere mix tussen arcade feel en realistische besturing.

Forza motorsport, PGR3 en TDU gemixt in één spel... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
PWM schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 17:43:
[...]

correct me if I'm wrong, maar met een us console kan je toch alleen ntsc spellen spelen?
En ntsc is toch minder dan pal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Net even zitten klikken naar Crackdown... Moet zeggen: de screenies zien er best wel gaaf uit maar ik heb geen flauw idee of de speelbaarheid intact blijft na 2 uur gamen...

*edit*
Screenies van Sega Rally Evo: http://www.xboxfront.de/s...3036-Sega_Rally_Revo.html

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:41:
Net even zitten klikken naar Crackdown... Moet zeggen: de screenies zien er best wel gaaf uit maar ik heb geen flauw idee of de speelbaarheid intact blijft na 2 uur gamen...
Ik ben nooit zo'n mega GTA fan geweest, maar ze proberen toch goed na denken over de playability van dit spel..

Ik wacht gewoon tot de demo. Wat ik bv in een interview hoorde is dat je bv met een maat co-op kunt spelen en dan bv van 2 kanten een drug lab oid kan gaan aanvallen. Of van 2 kanten een stad gaan bewerken, dat kan natuurlijk wel leuke gameplay elementen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Leuk, zulke renders, maar ik vind speelbaarheid toch een stuk belangrijker. ;)

Iemand al wat gehoord over de release date van Ninja Gaiden 2? Dat is toch wel het spel waar ik persoonlijk op zit te wachten. [google=ninja gaiden 2 release] levert niet veel nuttigs op helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Hehe, vandaag krijg ik een mailtje van microsoft dat mijn xbox verzonden is naar mij op 14 januari, precies 1 dag VOOR de xbox aankwam in het repair centre (15 januari) Dus wie hier nog durft te zeggen dat ze niet snel zijn :P

"Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

CarrierName : UPS
CarrierTrackingNbr : blabla
ShipmentDate : 2007-01-14 13:42:07"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb eindlijk internet in mijn eigen stekkie \o/, dus meteen ff Xbox geupdate.

All well, kan prima downloaden van Xbox live/ MP, alleen is er nu een gekke bug dat als ik een game erin stop (Saints Row of GoW) en deze opspint/opstart hij direct disconnect van Xboxlive :? Waardoor ik dus niet de games kan updaten :? WTF :?

Iemand een idee ? Denk zelf dat het door me router komt (Orange Family ism Edimax router zonder opengegooide poorten)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Notna schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:56:
Heb eindlijk internet in mijn eigen stekkie \o/, dus meteen ff Xbox geupdate.

All well, kan prima downloaden van Xbox live/ MP, alleen is er nu een gekke bug dat als ik een game erin stop (Saints Row of GoW) en deze opspint/opstart hij direct disconnect van Xboxlive :? Waardoor ik dus niet de games kan updaten :? WTF :?

Iemand een idee ? Denk zelf dat het door me router komt (Orange Family ism Edimax router zonder opengegooide poorten)
Ja, je router... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 23:39:
[...]

Jup, weet ik... Maar het duurt allemaal zo lang...
Heb je helemaal gelijk in, binnenkort komt wel GTR uit voor de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Mensen, ik zit nog steeds met een klein probleempje.
Zal het even in stappen uitleggen.
  • Ik zet mijn Xbox aan en log automatisch in met mijn profiel.
  • Vervolgens ga ik naar het tabblad Live, en kies connect to Xbox Live.
  • Na 2 seconden krijg ik een melding dat ik geen connectie kan maken met Live en dat ik mijn connection settings moet testen.
  • Mijn profiel wordt afgelogd, en gaat de connection test doen, waarbij alles goed gaat, alleen IMCP duurt lang. Daarna zegt de test dat ik een connectie heb met Live.
  • Nat staat op open.
  • ALs ik nu weer inlog met mijn profiel, en ga naar Live dan heb ik binnen 5 seconden een verbinding.
Ik heb de poorten op mijn router al opgengezet, zoals in deel 26 is beschreven.
Het model van mijn router is de: ZyxEL Prestige HW2602 (Tiscali Wireless)

Wat gaat hier nu precies fout bij mij?

[ Voor 6% gewijzigd door Semper Fight op 18-01-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:03:
Je haalt zeker de stroom van de 360 iedere keer dat je hem uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:18:
[...]

Nee, dat niet.
Doe gewoon een shutdown via de controller.
De voedingstekker blijft er gewoon dag en nacht inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gajescheren
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 09:17
Waarom doe je dat? Als je even wacht meld hij zichzelf toch automatisch aan bij xbox live?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

• Na 2 seconden krijg ik een melding dat ik geen connectie kan maken met Live en dat ik mijn connection settings moet testen.
  • Mijn profiel wordt afgelogd, en gaat de connection test doen, waarbij alles goed gaat, alleen IMCP duurt lang. Daarna zegt de test dat ik een connectie heb met Live.
  • Nat staat op open.
  • ALs ik nu weer inlog met mijn profiel, en ga naar Live dan heb ik binnen 5 seconden een verbinding.

Hmm, dit had ik ook, PRECIES eender. (TweakDSL ADSL2 10 Mbit op een Copperjet 816-2P).
Dit werd verholpen door mijn Xbox IP door DHCP te laten uitdelen, ik had hem nl een statisch IP gegeven. Je zou het eerder andersom verwachten, maar goed.

(En nee, de mijne staat ook altijd onder spanning ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bij mij maakt hij automatisch verbinding als je automatisch inloggen aan hebt staan, alleen dit duurt zo'n 20-30 seconden voordat hij het doet. Als ik zelf wil verbinden krijg ik idd ook een melding dat er geen signaal is.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Nieuwe mappack voor Call of Duty 3, 800 points. 845 MB downloaden :O

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:58
Angeloonie schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:06:
Bij mij maakt hij automatisch verbinding als je automatisch inloggen aan hebt staan, alleen dit duurt zo'n 20-30 seconden voordat hij het doet. Als ik zelf wil verbinden krijg ik idd ook een melding dat er geen signaal is.
Dat is vreemd, want als ik in het dashboard zit heb ik binnen 5 seconden verbinding. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
D.R. schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Ik probeer niet teveel in punten te denken, die geef je te snel uit, denk vaker in valuta zoals Euro's

400: €4,75
800: €9,50
1200: €14,25
prijzen zijn afgerond en berekend op basis van een 2100 puntenkaart van 25 euro

Dus een tientje neerleggen voor wat nieuwe maps voor CoD3... das wel zuur. Voor Gears waren ze gratis, maargoed dat waren er dan ook maar twee, maartoch...

[ Voor 8% gewijzigd door Novah op 18-01-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yzf1kr schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 16:18:
[...]

Is dat een probleem dan?
Ik heb em aangesloten op een beveiligde stekkerdoos, ik haal geen stekker eruit maar dat lampje/knopje wat op zo'n beveiligde stekkerdoos zit druk ik na het spelen wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:51
Novah schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:40:
[...]

Ik probeer niet teveel in punten te denken, die geef je te snel uit, denk vaker in valuta zoals Euro's

400: €4,75
800: €9,50
1200: €14,25
prijzen zijn afgerond en berekend op basis van een 2100 puntenkaart van 25 euro

Dus een tientje neerleggen voor wat nieuwe maps voor CoD3... das wel zuur. Voor Gears waren ze gratis, maargoed dat waren er dan ook maar twee, maartoch...
Ik heb ze wel gekocht, ik vond het nog wel meevallen, zeker als je de expansion packs van tegenwoordig ziet. Bij IGN (http://xbox360.ign.com/articles/756/756231p1.html) waren ze er ook zeer over te spreken, dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 18:49:
[...]

Is dat een probleem dan?
Ik heb em aangesloten op een beveiligde stekkerdoos, ik haal geen stekker eruit maar dat lampje/knopje wat op zo'n beveiligde stekkerdoos zit druk ik na het spelen wel uit.
Ik neem aan dat je hem ook draadloos hebt aangesloten?

Het is bekend dat de draadloze apdapter zijn steeingskwijtraakt bij het wegvallen van de stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
D.R. schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:31:
Ik heb hier iets geks en ben 800 points kwijt:
Ik had COD3 al een tijdje niet gespeeld en las hier op tweakers over de mappack.
Dus start ik de XBOX360 op naar de dashboard (dus COD3 NIET opgestart) en ik download de gratis map (champs) EN de mappack (a 800 points).
Na het downloaden start ik COD3 en tijdens het booten zegt ie dat er een update is (ik neem aan een update voor COD3).
Na het downloaden van de update ga ik op xbox live spelen maar zie ik alleen de 'champs' map en niks van de mappack.
Daarna ging ik terug naar de dashboard en blijkt de mappack ineens niet meer in de lijst met downloads te staan , maar ik ben wel 800 points kwijt!!!!!

ik wil nu dus OF mijn 800 points terug OF de mappacks.
Wie weet wat ik nu het beste kan doen?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
ik heb het ook, de mappack is ook alweer van marketplace af, dus maar ff afwachten denk ik. Wel balen had er erg veel zin an.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
mobygo76 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:06:
ik heb het ook, de mappack is ook alweer van marketplace af, dus maar ff afwachten denk ik. Wel balen had er erg veel zin an.....
Even voor de duidelijkheid:
Jij bent ook 800 points kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een idee hoe ik aan Microsoft points kan komen ?

Mijn account staat op amerikaans, maar heb geen creditcard. Via ebay lijkt me ook mogelijk maar dat is zoeen ontzettende omweg.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

De map is weer van marketplace gehaald. Ik mis ook die 800 points maar heb de pack op mijn hdd staan.
http://forums.xbox.com/ShowPost.aspx?PostID=9720092

[ Voor 24% gewijzigd door D.R. op 18-01-2007 20:26 ]

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net gebeld met xbox support , over de cod3 mappack
ze moeten nog geactiveerd worden , ze waren waarschijnlijk te vroeg op de marketplace geplaatst
je zou ze dus binnenkort moeten kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:23:
Heeft iemand nog een idee hoe ik aan Microsoft points kan komen ?

Mijn account staat op amerikaans, maar heb geen creditcard. Via ebay lijkt me ook mogelijk maar dat is zoeen ontzettende omweg.
Gewoon in de winkel... linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:25
Mijn xbox heeft weer vastlopers maar ik krijg geen rode ring :? Het gekke van dit alles is dat na een kwartier tijd en/of 5x opnieuw opstarten wegblijft. Goed is het het echter niet en ik zit er over na te denken om de helpdesk te bellen. Hebben jullie enig idee hoe groot de kans is dat ik een nieuwe xbox krijg? Daarnaast zit er een groot verschil in geluid tussen de xbox van voor january 2006 en het huidige model? Of toch wachten op V2 en dan ter reparatie aanbieden?

Aankoop datum van mijn xbox360 is 02/12/2005 :)

[ Voor 5% gewijzigd door Miki op 18-01-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

• Nat staat op open.

Zo!

Ik ben er achter wat het probleem was.
Achteraf misschien wel logisch maar goed.

Ik had op mijn Zyxel een static IP adres gereserveerd voor de Xbox, oftewel MAC adres toevoegen aan een IP adres.
Op de Xbox zelf had ik ook manual het IP adres ingevoerd.
Deze heb ik nu op auto staan, en voila, Live start na 10 seconden gewoon netjes op.

Dus Xbox op automatic, en in je router het MAC adres toekennen aan een IP Adres.
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/thefight/Files/lan.jpg
Weer een probleem minder.

[ Voor 5% gewijzigd door Semper Fight op 18-01-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
ZakHooi schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 20:07:
[...]

Even voor de duidelijkheid:
Jij bent ook 800 points kwijt?
Jeps ik heb ook 800 points betaald, ik wacht wel af, komt vast goed, ben helaas maar andere game gaan spelen, had me erop verheugd :|

ik las dit net:

Er zijn echter wat problemen met de nieuwe content. Als je ze hebt aangeschaft komen ze namelijk niet in de game zelf te staan. Eerst moet je de gratis map Champs verwijderen. Vervolgens kan je de nieuwe maps kiezen voor een multiplayer game, maar dan wordt je teruggestuurd naar het hoofdmenu. Vreemde gebeurtenissen dus met de Valor Map Pack, maar er wordt aan gewerkt. Updates over de problemen kan je vinden op het Xbox forum.

[ Voor 41% gewijzigd door mobygo76 op 18-01-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Electra schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:07:
[...]

120Gb komt er binnenkort wel, maar de HDMI-aansluiting aan de achterkant van de Xbox komt er niet.
Dit was een experiment van Microsoft.
Sorry hoor, maar je gelooft toch niet alles wat ze zeggen?
Ik garandeer je dat er een hdmi-aansluiting komt bij de xbox, weet natuurlijk net als iedereen, niet wanneer.
Waarom die er komt? Omdat de consument er om vraagt. En natuurlijk ontkennen ze het, want anders koopt niemand de huidige xbox.
Ze zeiden bijv ook dat er geen ondersteuning zou komen voor 1080p omdat 1080i genoeg zou zijn.
Todat de consument erom vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Hmmm ik heb nu wel een rode ring! 3 blokjes lichten rood op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Miki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:26:
en daar wordt je blij van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:26:
Je Xbox is officieel overleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
koendt schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:38:
[...]

en daar wordt je blij van?
Nou eerst had ik dus steeds vastlopers en gaf ik de laatste update er van de schuld, nu weet ik het dus zeker dat het aan de hardware ligt..vandaar dat ik blij ben :P

Nu is de vraag, hoe groot is de kans dat ik nieuwe krijg. Ik vind mijn oude en dode xbox360 toch wel erg veel lawaai maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:21:
De oplossing voor iedereen die een 360/PS3/Wii heeft?

[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=0qCT3fH_EgI&eurl=

zo dicht moeten ze bij elkaar zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En in al het game-geweld van de afgelopen weken is mijn 360 ook overleden. Geboortedatum: 11-10-2005, gekocht op de launch (was 2-12-2005 toch?) overleden: 18 januari 2007.

Geen rode lichtjes of wat dan ook, hij laadt alleen geen enkel spel meer (ook niet zonder HDD). Wel keurig geholpen door MS, maar ben hem toch 15 werkdagen kwijt.

Maar hij is langzaam en pijnlijk gestorven :'(

Nu even zonder gekheid. Vorige week wat gedoe gehad, toen deed hij het uiteindelijk weer. Vanmiddag had hij ineens geen zin meer in games. Arcade games waren geen probleem, maar lezen van een schijf, ho maar. Toen support gebeld, aangegeven dat ik zonder HDD moest proberen (stom, dat had ik zelf moeten bedenken), dat gaf even een opleving, ik kon weer spelen namelijk). Maar met HDD (ook na het legen van de cache was het niets). Ik moest maar formatteren om te kijken of hij dan weer zou leven. Wou mijn save-games niet kwijt, dus wat gaan prutsen in de hoop dat hij het weer wonderbaarlijk zou doen, maar nee. En toen deed hij het zelfs zonder HDD niet meer en was het definitief einde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Zou er nog voor Maart een versie van de xbox 360 komen met hdmi en wifi standaard, of is er nog altijd niks bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Rox_NL schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:55:
En in al het game-geweld van de afgelopen weken is mijn 360 ook overleden. Geboortedatum: 11-10-2005, gekocht op de launch (was 2-12-2005 toch?) overleden: 18 januari 2007.

Geen rode lichtjes of wat dan ook, hij laadt alleen geen enkel spel meer (ook niet zonder HDD). Wel keurig geholpen door MS, maar ben hem toch 15 werkdagen kwijt.

Maar hij is langzaam en pijnlijk gestorven :'(

Nu even zonder gekheid. Vorige week wat gedoe gehad, toen deed hij het uiteindelijk weer. Vanmiddag had hij ineens geen zin meer in games. Arcade games waren geen probleem, maar lezen van een schijf, ho maar. Toen support gebeld, aangegeven dat ik zonder HDD moest proberen (stom, dat had ik zelf moeten bedenken), dat gaf even een opleving, ik kon weer spelen namelijk). Maar met HDD (ook na het legen van de cache was het niets). Ik moest maar formatteren om te kijken of hij dan weer zou leven. Wou mijn save-games niet kwijt, dus wat gaan prutsen in de hoop dat hij het weer wonderbaarlijk zou doen, maar nee. En toen deed hij het zelfs zonder HDD niet meer en was het definitief einde verhaal.
Hey wat leuk, mijn zojuist overleden xbox360 heb ik ook gekocht met de launch dag (2-12-2005). Mijn MFR datum (te vinden achter je xbox boven av+i/o aansluiting)is 2005-10-16. Die van mij is dus 5 dagen ouder maar net zo jong gestorven :D

Leuke tip:

In de startpost van dit forum kun je achterhalen waaraan je xbox is gestorven http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=92882

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 18-01-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
F e r o x schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 22:56:
Zou er nog voor Maart een versie van de xbox 360 komen met hdmi en wifi standaard, of is er nog altijd niks bekend?
Absoluut niet, als die al komt wordt het eind 2007 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Ik twijfel trouwens om Lost Planet te kopen... De demo vond ik best wel heel tof, reviews zijn vrij lovend, alleen ik heb gewoon een he-kel aan eindbazen. Go or no go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Doodsoorzaak onbekend O-)

Ik kreeg de volgende code toen ik de stappen volgde van de bovenstaande link: 0102

betekenis:
0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.