Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetesaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 21:14

hetesaus

hetesaus

PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 20:26:
[...]

Ik denk niet dat ze dat doen. Dat zou betekenen dat dingen als Stats die op websites staan niet meer werken, voor mensen die met jou games hebben gespeeld.

Waarom zou je het willen?
omdat die account nog staat geregistreerd in amerika, maar daardoor had ik problemen met het downen van demo's e.d. Heb nu een nieuwe account, maar zou toch graag die ouwe naam weer terug willen en gewoon opnieuw beginnen. Heb toch nog heel weinig savegames/gamerscores op mn nieuwe dus die heb ik binnen een dag alweer bij elkaar gespeeld.

hetesaus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben beetje aan het rondkijken om eventueel stuurtje te kopen voor de xbox. 'k Heb enkele vraagjes...

Zijn er hier al mensen die de kans hebben gehad om het logitechstuurtje te vergelijken met het microsoft stuur? Die van joytech wordt overal redelijk afgebroken... Wat vonden jullie de betere en waarom?

http://www.logitech.com/i...CRID=2240,CONTENTID=11859

microsoft stuurtje

Is de force-feedback van logitech hetzelfde principe als die van microsoft? Gebruikt hij ook de gegevens van het spel om het tegensturen mee aan te sturen... vb je rijdt tegen muur, wielen slaan weg... of enkel je draait rechts dus stuur stuurt tegen...

Is het al geweten wanneer de patch uitkomt van TDU voor force feedback.

[EDIT] Heb juist gelezen dat dit in de loop van januari zou moeten zijn
Hoop dat er al enkele mensen zijn met ervaring hieromtrend :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

offtopic: Ik heb je toegevoegd als friend, via de website. Kan ik meteen kijken hoe het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:04:
[...]

offtopic: Ik heb je toegevoegd als friend, via de website. Kan ik meteen kijken hoe het werkt :)
Hoe wat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het toevoegen van Gamertags via de Xbox Live website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Nou eeeh.. Dat werkt goed :P
Gewoon hetzelfde als via de 360 zelf. Alleen makkelijker tikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:53:
Nou eeeh.. Dat werkt goed :P
Gewoon hetzelfde als via de 360 zelf. Alleen makkelijker tikken..
Mooi, dan ga ik de GoT lijst eens even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 10:41
PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:34:
[...]

Veel plezier ;) Die van mij hoef je niet te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TranceSetter schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:41:
[...]

Veel plezier ;) Die van mij hoef je niet te raden...
Playing Xbox Dashboard :+

Wat een lol moet jij hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf wanneer kan je films downloaden in europa? In de openingspost staat dat t atm alleen in Amerika werkt. Ik dacht eerst dat t hier ook gewoon kon, maar niet dus. Anyway ik moet nog een xbox 360 kopen en wou ´m voornamelijk hiervoor aanschaffen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:06:
Vanaf wanneer kan je films downloaden in europa? In de openingspost staat dat t atm alleen in Amerika werkt. Ik dacht eerst dat t hier ook gewoon kon, maar niet dus. Anyway ik moet nog een xbox 360 kopen en wou ´m voornamelijk hiervoor aanschaffen. Iemand een idee?
TBA 2007 :)

Meer duidelijkheid is er niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er werkelijk geen duidelijkheid of is die duidelijkheid zwaar lastig te vinden? Ik weet inmiddels dat je met amerikaans geïmporteerde microsoft puntkaartjes wel die films kunt checken, maar that's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Misschien ligt het aan mij, maar ik zit echt hard te wachten op de eerste footage van GTAIV. Nu hoeft het voor mij niet persee ingame direct te zijn, maar gewoon een klein glimpje van wat dit nieuwe deel gaat brengen, setting, format en sfeer van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Gents,

Ik weet dat eea mogelijk wordt gemaakt onder Vista(Live op je PC), maar zie nu iets met wat beperktere mogelijkheden wat toch wel heel makkelijk is.

klik

Iemand bekend met dit progseltje? Lijkt me wel makkelijk eigenlijk wanneer ik de hulp van een medegotter nodig heb om bv Raam's ass te kicken op insane 8) Zie je tenminste in 1 oogopslag wie wat aan het spelen is.

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 23:02:
[...]

Playing Xbox Dashboard :+

Wat een lol moet jij hebben ;)
:) Probleem is dat ik m'n xbox wel aan heb staan, maar m'n jaarbeoordeling aan het maken ben... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:04:
[...]

Ik wil verzoek accepteren via de website, en dan komt het volgende erop

Kan deze actie niet voltooien. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw.
Gisteren was dit ook al zo. Kan je niet onmiddellijk toevoegen via m'n Xbox, want hij staat voor nog kleine twee weekjes bij een vriend voor m'n examens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat MS points die je in Nederland koopt niet op een amerikaans accounts werken? heb het een en ander gelezen op google maar ben er nog steeds niet 100% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

PWM schreef op maandag 15 januari 2007 @ 22:34:
[...]

Waar staat die lijst? Mijn nick (royz... jaja!) staat er vast nog niet bij :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:11:
Is het waar dat MS points die je in Nederland koopt niet op een amerikaans accounts werken? heb het een en ander gelezen op google maar ben er nog steeds niet 100% uit.
Dat kan 99.99% kloppen inderdaad.
Royz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:17:
[...]

Waar staat die lijst? Mijn nick (royz... jaja!) staat er vast nog niet bij :+
In de Startpost?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Heb je de TS zelf bekeken? Ik zie daar geen lijst terugkomen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Royz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Ow nee? Ik ga je niet de exacte link geven maar:
Blablablabla uit de startpost met een URL met een verwijzing naar allerlei dingen die met leden van Got te maken heeft
.
Beetje makkelijk zo, of doet je CTRL+F het niet of (no offence) heb je -25 op je neus staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Royz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:53:
[...]

Er staat wel een link naar een oude Wiki site, maar die is dood en oud :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind het overigens wel frappant dat m'n devkit minder herrie maakt dan m'n user console
/useless rant

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MAX3400 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:57:
[...]

Ow nee? Ik ga je niet de exacte link geven maar:

[...]
.
Beetje makkelijk zo, of doet je CTRL+F het niet of (no offence) heb je -25 op je neus staan?
Max vriend, ik zie geen lijst terug komen en jij praat over een link. Dan kan je wel met je leuke -25 opmerking komen, maar je snapt zelf ook heel weinig van wat je bazelt volgens mij.

Effectief communiceren is voor sommigen moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Royz schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:02:
[...]

Max vriend, ik zie geen lijst terug komen en jij praat over een link. Dan kan je wel met je leuke -25 opmerking komen, maar je snapt zelf ook heel weinig van wat je bazelt volgens mij.

Nou, dan zal ik het misschien simpeler uitleggen: aangezien de aanwas van mogelijke GoT-leden met een 360 hoger kan liggen dan het updaten van de startpost, hebben ze er ooit voor gekozen om een Wiki-artikel te maken waar de tags van een aantal mensen in staan. En die Wiki-link staat wel degelijk in de startpost.

Zoals je begrijpt; wordt de Wiki niet onderhouden, dan heb je ook niet alle tags en dat is op dit moment het probleem want mijn oude tag staat er nog in. Dus als je GoT'ers wil toevoegen, kan je beter deeltje 26-28 ff doorspitten ofzo.
onsgeluk schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:20:
Gents,

Ik weet dat eea mogelijk wordt gemaakt onder Vista(Live op je PC), maar zie nu iets met wat beperktere mogelijkheden wat toch wel heel makkelijk is.

klik

Iemand bekend met dit progseltje? Lijkt me wel makkelijk eigenlijk wanneer ik de hulp van een medegotter nodig heb om bv Raam's ass te kicken op insane 8) Zie je tenminste in 1 oogopslag wie wat aan het spelen is.
Ja, werkt wel redelijk; het is niet meer of minder dan een windows waar je mensen ziet staan. Echt handig vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Hoi royz. Ik ga je wel de exacte link geven want dat is een kleine moeite en ik ben niet zo'n zeurkous.

http://www.linuxcompat.info/xbox360/Category:GoT

veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Kaasplank schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 12:45:
[...]

Hoi royz. Ik ga je wel de exacte link geven want dat is een kleine moeite en ik ben niet zo'n zeurkous.

http://www.linuxcompat.info/xbox360/Category:GoT

veel plezier ermee :)
_/-\o_

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:38

Fab1Man

Live life to the fullest

[...]

Hier heb je de lijst, gezien Max te lui is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Fab1Man schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:19:
[...]

Hier heb je de lijst, gezien Max te lui is ;).
Lui is zo'n overdreven woord; ik verwijs liever naar mijn sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik zag dat Rockstar Table Tennis nu € 24,- is bij de Mediamarkt in Utrecht, misschien toch maar eens oppikken. Veel goede dingen over gehoord en heb wel zin in een spel dat je gewoon "even" kunt spelen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

GoldieLox schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:
Ik zag dat Rockstar Table Tennis nu € 24,- is bij de Mediamarkt in Utrecht, misschien toch maar eens oppikken. Veel goede dingen over gehoord en heb wel zin in een spel dat je gewoon "even" kunt spelen.
Heerlijk spel!
Daar kun je echt je energie wel in kwijt.

Heb trouwens vandeweek wel een negatieve beoordeling gekregen door het tafeltennisen, snap alleen niet waarom.................. ik zou "unsporting" geweest zijn???????
Onsportief? DUs iemand die verliest van mij kan zeggen dat ik onsportief ben.....
Vond het wel een beetje vreemd in ieder geval.

p.s is er iemand die mijn account kan toevoegen aan die pagina hierboven?
Ik kan namelijk geen account aanmaken daar.

In mijn sig staat mijn gamertag!

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Electra schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Heerlijk spel!

Heb trouwens vandeweek wel een negatieve beoordeling gekregen door het tafeltennisen, snap alleen niet waarom.................. ik zou "unsporting" geweest zijn???????
Onsportief? DUs iemand die verliest van mij kan zeggen dat ik onsportief ben.....

Negatieve beoordeling maak niet veel uit, alleen dat nu de kans kleiner is dat je tegen hem speelt.

Het klopt dat je geen account kan maken, niemand kan dat, omdat het gesloten is.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2007 @ 21:02:
Ben beetje aan het rondkijken om eventueel stuurtje te kopen voor de xbox. 'k Heb enkele vraagjes...

Zijn er hier al mensen die de kans hebben gehad om het logitechstuurtje te vergelijken met het microsoft stuur? Die van joytech wordt overal redelijk afgebroken... Wat vonden jullie de betere en waarom?

http://www.logitech.com/i...CRID=2240,CONTENTID=11859

microsoft stuurtje

Is de force-feedback van logitech hetzelfde principe als die van microsoft? Gebruikt hij ook de gegevens van het spel om het tegensturen mee aan te sturen... vb je rijdt tegen muur, wielen slaan weg... of enkel je draait rechts dus stuur stuurt tegen...

Is het al geweten wanneer de patch uitkomt van TDU voor force feedback.

[EDIT] Heb juist gelezen dat dit in de loop van januari zou moeten zijn
Hoop dat er al enkele mensen zijn met ervaring hieromtrend :9
Ikzelf heb het stuurtje van microsoft gekocht.
De manier van bevestigen op je bureau was behoorlijk goed, al vond ik mn pc-stuurtje Momo iets steviger zitten.
Ik heb t stuurtje pas 1 keer gebruikt, maand niet gebruikt, deze week weer aangesloten en nu doet die t niet meer icm netsnoer en heb ik dus geen force feedback meer. Stuur gaat niet meer aan, zodra ik de batterijen erin doe, doet die t meteen :| Ff bellen maar, want dit is niet goed.
De reden van een maand niet gebruiken: alleen met pgr3 is t stuur te gebruiken en ik blijf het een klotespel vinden. Begrijp niet wat mensen eraan vinden, want die auto's reageren toch voor geen meter!!?? Totaal geen gevoel dat je met een auto aan het racen ben.
Waar ik me trouwens het meest op verkeken heb met t aanschaffen van een stuurtje voor xbox360: je kan de force-feedback en vooral ook de spring (veer) niet instellen.
Met een pc-stuur kan je dat natuulijk wel en dat is veel prettiger.

Nou ja, eerst s ff bellen naar microsoft, en wachten op forza2 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Ik kan van iemand een Xbox360 kopen zonder aankoopbon. Nu vroeg ik me af of de fabrieksgarantie van 2 jaar dan ook nog geldt, dwz kan micosoft aan de hand van de serial zien hoelang er nog garantie op zit?

Ik heb namelijk weleens een MP3-speler van creative als RMA naar hun teruggestuurd en toen hoefde ik alleen de serial door te geven en geen kopie van de aankoopbon mee te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
lochtejans schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:31:
Ik kan van iemand een Xbox360 kopen zonder aankoopbon. Nu vroeg ik me af of de fabrieksgarantie van 2 jaar dan ook nog geldt, dwz kan micosoft aan de hand van de serial zien hoelang er nog garantie op zit?

Ik heb namelijk weleens een MP3-speler van creative als RMA naar hun teruggestuurd en toen hoefde ik alleen de serial door te geven en geen kopie van de aankoopbon mee te sturen.
Ik heb 2x mijn xbox opgestuurd voor te laten maken, heb nooit een bon hoeven te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
lochtejans schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:31:

[...]
Die van mij is ook al een keer naar Microsoft opgestuurd, enkel het serienummer van de xbox door hoeven geven, er is mij nooit om een bon gevraagd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Electra schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 15:06:
[...]

Heerlijk spel!

Ow.. dat zie je dus, als iemand je negatief beoordeeld?
Goed zo.. Dan weet die heikneuter waar tegen ik laatste balde, dat dus ook nu. Wat een zeikert zeg. Gewoon 8 ballen langs laten gaan. Gozer had zeker geen zin meer, en wil niet forfeiten, dus gaattie maar pesten in de hoop dat ik forfeit. Dus niet.
Man, daar kan ik me aan ergeren...
Herinnert me aan twee puntjes.
1. Ik speel eigenlijk nooit met headset, het lijkt er op dat een hoop mensen zich daar aan ergeren, want ik krijg een beetje de indruk dat er dan vaker ge-forfeit wordt. Het is toch geen netiquette om met headset te spelen? :?
2. Hoe krijg je in godsnaam meer stars? Is dat nou het negatief of positief beoordelen? Of wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
1. Ik gebruik hem eigenlijk ook nooit, hooguit met GoW maar die speel ik niet meer onlin.
2. Mensen moeten jou positief beoordelen om meer sterren te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
onsgeluk schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 00:20:
Gents,

klik

Installeerbare crap.

Meer geheugenresidente troep die je systeem vertraagd en risico's op spyware meebrengt.

Ik gebruik gewoon de friendslist van xbox.com of aangezien de meeste van mijn vrienden zijn aangemeld bij MGC deze link: http://www.mygamercard.net/tracker.php

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 23:36
Ik gebruik de headset alleen als ik met vrienden online ga spelen.

Ik heb trouwens net 2 games gekocht, ze waren beide in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/games/000.jpg
Beide 30,- p.st.

Begin eindelijk een beetje een collectie te krijgen:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/games/001.jpg

Oblivion was mijn eerste game, die kocht ik dezelfde dag als me 360 (ergens in februari 2006) daarna heel lang niks gekocht tot Gears of War uit kwam. Die game leek me toch wel 60,- waard dus kocht ik hem maar en tevens ook geen spijt van gehad. Gelukkig komen er veel games nu in de schappen voor de halve prijs dus toen ben ik een beetje aan de slag gegaan. Alles wat je hierboven ziet heb ik 30,- per spel betaald (op Oblivion en Gears of War na dus).

Ik speel regelmatig demo's zoals MotoGP06 en Quake4 op xbox live. Maar nu heb ik van beide games de fullversion dus zal ik waarschijnelijk die demo's bijna niet meer spelen :P

Wat was bij jullie eigenlijk je eerste 360 game?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sir_Hendro schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:24:

Perfect Dark Zero :'(

Zelfde dag teruggebracht, en CoD2 en PGR3 gehaald. Veel plezier mee gehad. Daarna nooit meer een miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Haha ja dat hoor ik van meerdere mensen terwijl ik de demo toch best aardig vind. Maar ja, wie weet koop ik hem ooit wel is voor 30,- of minder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MotoGP 06 was mijn eerste. 58 eurietjes voor betaald, een paar maanden geleden :X
Daarna DOA4, SCDA, Table Tennis, Ridge Racer 6, en paar dagen geleden GOW.
Voor mij een grote miskoop, RR6. Maat van me vind het geweldig spel om na een paar pils (of met een hele hoop pils) te spelen, maar ik speel het eigenlijk nooit meer alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Mijn grootste miskoop is NFS Carbon... bah...
Eerste spel wat ik kocht was Saints Row. Heb ook nog PGR3. Vind het alle 2 leuke spellen.
Mijn laatste aankopen waren Fifa 07 en CoD3 en die multiplayer vind ik geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik vind RR6 ook best wel een leuke game, alleen niet voor 60,- maar voor 30,- neem ik hem wel mee denk ik. Saints Row vind ik verder wel een goede game, de demo was erg vet maar ik denk dat ik toch maar op GTA4 wacht. Call of Duty 2 had in de demo een leuke map in de woestijn en die vond ik erg vet maar toen ik de hele game kocht een tijdje terug vond ik hem eigenlijk toch wel een beetje saai, de eerste 2 of 3 levels teminste...
DOA4 lijkt me wel een geschikte titel om binnenkort aan te schaffen. Deze is nu 40,- geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sir_Hendro schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:01:
[...]

Haha ja dat hoor ik van meerdere mensen terwijl ik de demo toch best aardig vind. Maar ja, wie weet koop ik hem ooit wel is voor 30,- of minder. :P
Hij ligt bij de MM voor 27 euro geloof ik.
Ik heb de CE gekocht (met dat blik en comic erbij) voor 20 euro, maar ik vind 'm echt vet.
Speel eerlijk gezegd alleen de online co-op missies, maar da's vet genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Mijn eerste game was, eigenlijk twee, waren Fifa 06 Road To The Fifa World Cup en NFS: Most Wanted. Inmiddels ben ik in het bezit van de volgende games:

- Fifa 06 RTFWC
- Need For Speed: Most Wanted
- Fight Night Round 3
- King Kong
- Amped 3
- Madden NFL 2006
- 2006 FIFA World Cup
- NBA 2K6
- Tomb Raider Legends
- NHL 2K6
- Pro Evolution Soccer 6
- Need For Speed Carbon
- Moto GP 06
- Just Cause
- Madden NFL 07
- Rockstar Table Tennis
- Project Gotham Racing 3
- Gears Of War
- Top Spin 2
- Saints Row
- NHL 07
- FIFA 2007
- Test Drive Unlimited

en verder nog 18 XBOX L!VE Arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Oblivion had ik al (gekregen voor m'n verjaardag) nog voordat ik m'n Xbox 360 had. Maar om nou te zeggen dat ik er echt dol op ben... Dit soort sandbox RPG is niet echt mijn type game. Veel speeltijd heeft ie dus niet gekregen. Maar al gauw daarna heb ik Tomb Raider Legend aangeschaft, en die heb ik helemaal grijsgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Leuke collectie heb je iig :)

Heb m'n 360 nu een week of 5-6 en m'n eerste game was GoW (GoW pack),
had wel gelijk PGR3 gekocht (a 58,- 8)7)
Eind vorig jaar TopSpin2 (22,50) en GRAW (26,50) gekocht, leuke aanbieding bij play.com :D
Tony Hawk PJ8 heb ik eind deze week als het mee zit (41,- dvdcrave)

Ik ga nu geen games meer kopen > 50,- en helemaal niet in normale shops (FRS, BS etc).
Toppers vind je online vaak voor leuke prijzen < 50,-. (Viva, RB6:V)
De NL prijzen van 62-65 euro zijn dan vrij belachelijk.

2007 wordt een duur gamejaar gezien de nog uit te komen toppers dus moet je op de kleintjes letten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
MM is doorgaans niet duurder als de meeste webshops!
Heb me daar toch al een paar keer bijna mee verpind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik vind dat er nog steeds te weinig top games uit zijn op de 360. Ik wil meer toppers zien man :D Meestal als ik bij de 360 games afdeling sta is het meestal: boring, boring, boring, matig, boring, boring, leuk, matig, heb ik al, matig, boring...

Ik had hiervoor ook nog een gewone xbox met iets meer dan 30 games. Die waren bijna allemaal erg leuk. Jammer genoeg heb ik me vorige xbox verkocht en ook alle games. Ik heb ondertussen al weer een aantal top titels opnieuw gekocht zodat ik ze nog op me 360 kan spelen. Ik hoop iig dat ze snel met wat meer vette games komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Devil N schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 19:24:
[...]

Oblivion had ik al (gekregen voor m'n verjaardag) nog voordat ik m'n Xbox 360 had. Maar om nou te zeggen dat ik er echt dol op ben... Dit soort sandbox RPG is niet echt mijn type game. Veel speeltijd heeft ie dus niet gekregen. Maar al gauw daarna heb ik Tomb Raider Legend aangeschaft, en die heb ik helemaal grijsgespeeld.
Bij mij zaten PGR3 en Kameo bij de Xbox. Kameo, meteen geruild, maar later er toch weer bijgekocht...

De spellen die ik nu heb zijn hier te vinden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
.oisyn schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 03:05:
[...]

Iets met klok en klepel :). EDRAM wordt altijd gebruikt, je kunt namelijk alleen maar renderen naar het EDRAM. De GPU heeft een 256GB/s verbinding met dat geheugen, waardoor de fillrate gigantisch is. Alleen dit is maar 1 kant van de zaak, de GPU moet namelijk ook wel in staat zijn om die pixels te produceren, en die kan dan ook in een enkele cycle 4 samples te outputten. Als je FSAA uit zet kun je in specifieke situaties 4x sneller renderen (zoals bijvoorbeeld in een z-only-pass), maar over het algemeen blijft het een pixel per cycle en dus is de FSAA zo goed als gratis, wat pixel throughput betreft.

Het grote nadeel is echter de geringe hoeveelheid van het geheugen (slechts 10 MB), waardoor een 4xAA HD resolutie + bijbehorende z-buffer niet in het geheugen past. Hierdoor is het nodig om steeds delen van het beeld te renderen en dat vervolgens terug naar het gewone geheugen te kopiëren, wat tijd in beslag neemt (de GPU moet dit ook zelf doen - de CPU kan niet bij het EDRAM). Vandaar dat developers de keuze kunnen maken om AA op een andere manier te implementeren (AA is hoe dan ook verplicht, zonder AA komt je game niet door de submission bij MS)

Dat games geen gebruik maken van de FSAA feature is gewoonweg niet correct - wij hebben het gebruikt in Tomb Raider: Legend :)
Aha Tomb Raider!

Persoonlijk vind ik tomb raider waanzinnig goed! (vooral deel 1).

Bij Legend vond ik de graphics van een ongekende schoonheid ("aha Ghana"), alleen jammer dat de game en de puzzels te gemakkelijk waren.
Toevallig deze week n playstation 1 kunnen lenen, want ik wilde mn vriendin tomb raider 1 laten spelen en niet meteen aan de Legend op mn xbox360 laten wennen.
Ik weet nog dat ik de graphics van deel 1 ook heel mooi vond, maar mijn hemel wat zag het er slecht uit hahaha! Je moest er echt aan wennen!
Blokjes, zwarte stukken die ineens in het scherm verschenen enz. Echter de puzzels zijn top!

Hopelijk komt er snel weer een vervolg!

Oh ja oisyn, ik zag dat je er veeel verstand van hebt... die hdmi op de xbox360, is het mogelijk dit te leveren voor microsoft op een bestaande xbox360, technisch bedoel ik?
Een verloopstuk component naar hdmi kan technisch niet denk ik?
Of een verloopstuk met daaraan een soort omvormer?

Want als dat technisch helemaal niet mogelijk is, dan is het duidelijk dat microsoft met een nieuwe versie van de xbox360 komt.
En door de update kan de xbox360 nu 1080p aan, maar is dit nou native of scaled hij het nou naar 1080p?
En kunnen er eigenlijk wel 1080p games op een gewone dvd-rom, of kan dit alleen passend op een hd-dvd?

Vragen vragen vragen ;)
Oh ja, graag niet te technisch hoor, moest je vorige posts ook 10x lezen voordat ik een idee had waar je het over had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het spel wat ik overigens tot vorige week het meeste speelde op de 360: Halo 2 _/-\o_

720P op de 360, en gewoon weer uren, uren en nog eens tientallen uren online gespeeld, terwijl ik ook alle 360 topspellen heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Ik weet niet of de demo van TR Legend op de 360 een goede graadmeter zijn voor het hele spel, maar ik vind de graphics daar toch wel erg in tegenvallen (de demo dus...). Dat weerhoudt me er eigenlijk van om het spel te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

TranceSetter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:09:
Ik weet niet of de demo van TR Legend op de 360 een goede graadmeter zijn voor het hele spel, maar ik vind de graphics daar toch wel erg in tegenvallen (de demo dus...). Dat weerhoudt me er eigenlijk van om het spel te kopen...
Ik heb de Full hier. Nauwelijks gespeeld, want mijn type spel niet. Grafisch is het echter prima in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
PWM schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:09:
[...]

Ik heb de Full hier. Nauwelijks gespeeld, want mijn type spel niet. Grafisch is het echter prima in orde :)
Ik vind het grafisch heel mooi, ken echter de demo niet.
Het grootste nadeel vond ik echter dat de commando's die je geeft via je controller, niet vanuit lara worden gedaan, maar vanuit jouw gezichtsveld.

Vroeger moest je bijv. naar links lopen omdat dat de goede richting was, gezien vanuit het gezichtspunt van Lara zelf.
Nou moet je de richting in gezien vanuit het gezichtspunt van jezelf, ik moest daar verschrikkelijk aan wennen.
Maar ik vond het een mooie game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb hem op de pc al uitgespeeld. Nog voor ik de 360 kocht. Vond het een geweldige game.
Denk niet dat er veel verschil zal zijn tussen pc en 360, misschien wat gfx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
Dan zou ik toch haast willen vragen of iemand de full versie en de demo kwa graphics eens wil vergelijken. Op mijn HDTV zou het er toch wel goed uit moeten zien lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zat even de 2007 release lijst te kijken. Gewoon, even kleine selectie:
  • Halo 3
  • Blue Dragon
  • Crackdown
  • Forza Motorsport 2
  • Lost Oddyssey
  • Mass Effect
  • Project Gotham Racing 4
  • Shadowrun
  • Assassin’s Creed
  • Dance Dance Revolution Universe
  • Grand Theft Auto
  • Guitar Hero 2
  • BioShock
  • Tom Clancy’s Splinter Cell: Conviction
Pff, en dat is dan nog een relatief kleine greep :)

Dit zijn wel de toppers. Ben benieuwd wat de verassing wordt dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Goddamn! Alweer een nieuwe Splinter Cell?
Ik mag wel opschieten met SC:DA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:31:
Goddamn! Alweer een nieuwe Splinter Cell?
Ik mag wel opschieten met SC:DA :+
En nog Exclusive ook ;)

Halo 3, GTA en PGR4, zijn denk ik de grootste toppers voor mij *O*

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 16-01-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik vond Tomb Raider: Legend een behoorlijk koel spel, misschien niet zo fris als deel 1, maar toch zeer vermakelijk. Alleen op de 360 vond ik de performance wat tegen vallen... Beetje lage framerate & een beetje framedrops. Met de demo dus. En TR:L dus maar op de pc gespeeld, waar het met een beetje tweaken en er goed uit zag en goed liep :)

Ik heb persoonlijk liever een iets betere framerate dan veel eyecandy, hopelijk zullen de meeste spellen in de toekomst fijn met 60fps op de 360 draaien, dat vind ik toch wel voldoende op een console :) Zo'n 30 fps maximaal vind ik wat magertjes en eigenlijk met de meeste soorten titels niet prettig spelen...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
PWM schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 20:33:
[...]

En nog Exclusive ook ;)

Halo 3, GTA en PGR4, zijn denk ik de grootste toppers voor mij *O*
Dat worden ook mijn toppers. Niets aan toe te voegen :)

[ Voor 50% gewijzigd door TranceSetter op 16-01-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Als je nu nog geen toppers voor de 360 kan vinden denk ik dat je hem moet verkopen en moet wachten op de PS3 of wat dan ook... Dan ben je gewoon nooit tevreden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Hoezo nooit tevreden?
Wat is dat nu voor een uitspraak?
Waar zijn de goede adventure games, de fighting games, de platform games en niet te vergeten, de echt goede rpg's (jep Oblivion gespeeld, doorgespeeld en uitgespeeld, nooit weer opnieuw, wat draait die later in de game kut zeg).

Ja er komt wel meer aan, maar hoe goed gaan ze echt worden.
De 360 heeft echt wel toppers, helaas zijn het bijna alleen shooters, ik vermaak me best met Lost Planet, GoW e.d maar da's bij mij vooral gebrek aan keuze.
ik wil meer, een Shadow of the Colossus, een Metal Gear en een Okami.

(jep, die PS3 komt er ook na prijsdaling, tot die tijd voldoet de 360 wel aardig :P )

Wat mij dwars zit is dat het lijkt alsof de ontwikkelaars juist door het gebrek aan keuze voor de consument de kantjes eraf lopen. Eerder kocht je een game voor 60 euro, nu koop je 1/3 game voor 60 euro lijkt wel.
Man, 8 a 9 uurtjes speeltijd.... jammer.

[ Voor 88% gewijzigd door Mutatie op 16-01-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:51

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Kkijk hopeloos uit naar Blue Dragon, Heb al veel gelezen en gezien van deze game en hoop dat dit een van de beste RPG's wordt die ik tot nu toe heb gespeeld. Maar met het begrip RPG kun je vele kanten op natuurlijk :P

Maarjah, aangezien we toch nog ff moeten wachten gaan we maar voor de 10.000 kills in GoW :9 (als ik men 360 eindelijk terugkrijg van de repaircenter :/ )

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-01-2007 21:39 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
M@cer schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:29:
Als je nu nog geen toppers voor de 360 kan vinden denk ik dat je hem moet verkopen en moet wachten op de PS3 of wat dan ook... Dan ben je gewoon nooit tevreden.
Uhm, read the thread zou ik bijna zeggen.

Het gaat zich over de games die in 2007 uit gaan komen...

PGR3, TDU, GoW, Viva Piñata, dat zijn ook allemaal topgames, maar zijn al uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:33:
Wat is dat nu voor een uitspraak?
Waar zijn de goede adventure games, de fighting games, de platform games en niet te vergeten, de echt goede rpg's.
Voor RPG kan je toch Oblivion gebruiken, en straks Blue Dragon?

Fighting: DOA 4, en Virtua Fighter

Platform: Tsja. Sonic is niet best. Tomb Raider wel, valt wel redelijk onder platform. Voor de rest, is het niet meer zo'n populair genre.

Adventure: Wat is de laatste goede Adventure op de PC, het adventure platform bij uitstek. Helaas, de tijd van Sierra met zijn Quests, Day of the Tentacle en Monkey Island zijn redelijk over. Sam & Max is de enige die ik mij kan heugen die nu met nieuwe content uit is.

EDIT:

N.a.v. jouw EDIT:

Hij geeft toch op geen enkele manier een waarde oordeel over de andere consoles? Alleen dat er op de 360 OOK genoeg keuze is.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 16-01-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Sorry voor de edits in m'n post.

Het was niet verkeerd bedoeld hoor alleen dit :
Dan ben je gewoon nooit tevreden.
Steekte me een beetje.

Voor de rest.. just my 2 cents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
TranceSetter schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:26:
[...]

Dat worden ook mijn toppers. Niets aan toe te voegen :)
Halo 3, GTA en PGR4 zijn voor mij echt must-haves. Forza 2 lijkt mij trouwens ook een leuke toevoeging, maar eens kijken hoe die zich verhoud tot PGR4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

koendt schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:50:
[...]

Halo 3, GTA en PGR4 zijn voor mij echt must-haves. Forza 2 lijkt mij trouwens ook een leuke toevoeging, maar eens kijken hoe die zich verhoud tot PGR4.
Als het zich verhoudt als PGR2 tot PGR1 op de Xbox 1, wordt het helemaal goed :)

Ik lees nog wel eens kritiek op PGR3, maar ik heb er toch vele uren inzitten.

Zoals gezegd, de enige miskoop was PDZ, voor de rest heb ik alle spellen met veel plezier gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:18

SaN

Mutatie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 21:33:
Knip

ik wil meer, een Shadow of the Colossus, een Metal Gear en een Okami.
Niet om het een of ander, maar er was toch een gerucht dat mgs toch naar de 360 zou gaan komen?
Man, 8 a 9 uurtjes speeltijd.... jammer.
Dit is inderdaad wel kort... Maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat als Gears of War bijvoorbeeld veel langer geweest was dit weer ten koste zou gaan van de game. Hier kan ik me ook wel enigs zins in vinden. Maar het staat vast dat een paar RPG's meer niet zouden misstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
sander-sp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:05:
[...]
Niet om het een of ander, maar er was toch een gerucht dat mgs toch naar de 360 zou gaan komen?
Jep, een gerucht. Ik geloof het pas als het officieel wordt. Het lijkt me heel moeilijk worden aangezien het laatse gerucht gaat dat deze op een 50GB schijf komt te staan. Daarbij, hoe wil je de gameplay overzetten? Bijna alles knoppen zijn analoog en daar maakt MGS flink gebruik van.
sander-sp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:05:

[...]
Dit is inderdaad wel kort... Maar er zijn ook weer mensen die zeggen dat als Gears of War bijvoorbeeld veel langer geweest was dit weer ten koste zou gaan van de game. Hier kan ik me ook wel enigs zins in vinden. Maar het staat vast dat een paar RPG's meer niet zouden misstaan
Hoe kan het nou ten koste van juist die de game gaan? Het is idd niet fijn als deze te lang is maar wat meer verhaal en op z'n minst een extra chapter... niks mis mee. Wat wel weer zo is is dat ze de game nooit op tijd af zouden hebben als ze dit gedaan hadden en er minder ruimte voor een trilogy over is. Daarbij zou de opvolger minstens even lang moeten duren wat meer geld en tijd kost...... O-)

Als Lost Odyssey meer dan 50 uur duurt met diepgaand verhaal goed battlesystem mooie artestiek in elkaar zit en de juiste sfeer neerzet (maw FF) maakt dat voor mij erg veel goed.
Blue Dragon gaat ook tof worden maar moet nog zien, qua stijl is die mooi en leuk maar echt serieus.. kweenie.

[ Voor 14% gewijzigd door Mutatie op 16-01-2007 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ja dat is ook weer een punt. Ik zeg niet dat het zo is, maar ik ben het er wel mee eens dat ze dit soort shooters niet al te veel moeten "rekken" om er maar meer speeltijd uit te halen.

Het zal trouwens wel oud nieuws zijn, maar dat Devil May Cry 4 ook naar de 360 komt is toch ook wel een leuk bericht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 16:19:
[...]

Ikzelf heb het stuurtje van microsoft gekocht.
De manier van bevestigen op je bureau was behoorlijk goed, al vond ik mn pc-stuurtje Momo iets steviger zitten.
Ik heb t stuurtje pas 1 keer gebruikt, maand niet gebruikt, deze week weer aangesloten en nu doet die t niet meer icm netsnoer en heb ik dus geen force feedback meer. Stuur gaat niet meer aan, zodra ik de batterijen erin doe, doet die t meteen :| Ff bellen maar, want dit is niet goed.
De reden van een maand niet gebruiken: alleen met pgr3 is t stuur te gebruiken en ik blijf het een klotespel vinden. Begrijp niet wat mensen eraan vinden, want die auto's reageren toch voor geen meter!!?? Totaal geen gevoel dat je met een auto aan het racen ben.
Waar ik me trouwens het meest op verkeken heb met t aanschaffen van een stuurtje voor xbox360: je kan de force-feedback en vooral ook de spring (veer) niet instellen.
Met een pc-stuur kan je dat natuulijk wel en dat is veel prettiger.

Nou ja, eerst s ff bellen naar microsoft, en wachten op forza2 natuurlijk.
Heb ook even PGR gehad. Vond er ook niet veel aan. TDU vind ik veel toffer! Dus ik zal zeker nog wachten tot de patch uit is voor dit spel.

Raar trouwens dat het stuur na een maandje niet gebruiken al deffect is... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
sander-sp schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:14:

Het zal trouwens wel oud nieuws zijn, maar dat Devil May Cry 4 ook naar de 360 komt is toch ook wel een leuk bericht...
WoW, heb ik iets gemist? Is dat officieel dan? Lijkt me wel kicken
_/-\o_

Ik moet toegeven dat MS wel op de goede weg is (vanuit hun oogpunt :P )
Ze moeten echt niet gaan stoppen om Japan als markt te krijgen en het lijkt ze nu aardig te lukken. 1 voor 1 lijken de PS3 exclusives niet meer zo exclusive te worden.
Tot in hoeverre dat waar gaat zijn... kan ook nepperij zijn om het 360 imago op te krikken. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:19:
[...]

_/-\o_
Vergaande geruchten :)

Dezelfde bron die de Assasins Creed en Virtua Fighter voor de 360 aangekondigde bij IGN heeft ook DMC4 genoemd. Redelijk betrouwbaar dus.

We zullen het wel zien.

Laatst was er een Dev filmpje van een andere PS3 exclusive (naam kwijt Mercenaries 2), waar op de achtergrond een 360 devkit stond, en redelijk wat 360 controllers :+

Er zullen er dus nog wel wat volgen.

EDIT:

Screens uit lang filmpje over Mercenaries 2 ontwikkeling:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.joystiq.com/media/2006/12/mercs2teamx360.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 16-01-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mischien een leuke tip voor de slimme importerende tweaker: The Godfather: The Game kost € 15,50 bij Play-Asia. Speelt overigens gewoon in het engels.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
ari3 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:37:
Mischien een leuke tip voor de slimme importerende tweaker: The Godfather: The Game kost € 15,50 bij Play-Asia. Speelt overigens gewoon in het engels.
Heeft dit spel online mogelijkheden? want heb t spel op de pc al uitgespeelt, lijkt mij beetje doelloos om em dan voor de 360 te halen...

[ Voor 0% gewijzigd door DialOut op 16-01-2007 22:53 . Reden: Bedankt voor de tip trouwens! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
Ik heb trouwens net 2 games gekocht, ze waren beide in de aanbieding:

[afbeelding]
Beide 30,- p.st.
waar heb je moto gp gekocht? die wil ik nog gaan kopen en 30 euro is een mooi bedrag...

[ Voor 21% gewijzigd door McBBvB op 16-01-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
McBBvB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 23:20:
[...]

waar heb je moto gp gekocht? die wil ik nog gaan kopen en 30 euro is een mooi bedrag...
Dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mutatie schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:19:
[...]

_/-\o_

Ik moet toegeven dat MS wel op de goede weg is (vanuit hun oogpunt :P )
Ze moeten echt niet gaan stoppen om Japan als markt te krijgen en het lijkt ze nu aardig te lukken. 1 voor 1 lijken de PS3 exclusives niet meer zo exclusive te worden.
Tot in hoeverre dat waar gaat zijn... kan ook nepperij zijn om het 360 imago op te krikken. We zullen zien.
Woow dat is echt mijn droom Devilmacry 4 op de xbox 360
hoop dat het geen rumors zijn }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Het zijn rumors, maar ik geloof dat het wel sterke rumors zijn in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
N3 (Ninty Nine Nights) vind ik trouwens best wel een leuk game :D

Was in zo een level komen er echt een paar duizend orcs de heuvel af rennen en jij erop af met je zwaard en dan maar op X en Y rammen en dan vliegen ze allemaal de lucht. Als die orcs dood zijn laten ze van die rode balletjes achter. Wanneer je dan genoeg van die rode balletjes hebt dan druk je op B en doe je een super attack en dan vliegen die orcs nog verder door de lucht. Echt zeer vermakelijk maar kan misschien wel op langer termijn saai worden maar ja dat zien we dan wel. Deze game heeft trouwens ook best mooie graphics. Vooral de personages zijn erg nice!
En de muziek is ook supah toll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
thx, morgen (vandaag...) meteen even halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 22:37:
Er staat bij dat deze geen pal ondersteund... Ofwel is dit niet juist, maar volgens mij zal de game niet werken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe plasma TV, een LG42PC1RR (1024*768 res.). Ik had hiervoor speciaal de HD-VGA kabel gekocht. Daarvoor nog even aangesloten via component. Om het simpel te zeggen: De kwaliteit van de VGA-HD kabel kan me niet overtuigen.

Ik had component aangesloten, schakelaar op HD gezet. Via het dashboard kon ik kiezen tussen 720p en 1080i. Na wat afgewisseld te hebben vond ik 720p mooier. Als extra instelling kon ik voor widescreen kiezen, waar hij uiteraard op ingesteld werd.

Gisteren de VGA-HD kabel binnengekregen (origineel Microsoft) en die aangesloten. In het dashboard kon ik niet meer kiezen tussen HD-formats, maar alleen voor resoluties. Gekozen voor de native resolutie van 1024*768.

Wat ik in dit topic heb gelezen is dat de VGA-kabel met DVD's mooier beeld zou moeten geven (dmv upscaling) en dat de games nagenoeg gelijk moesten zijn.

Ik heb het direct getest met Monsters Inc. maar ik kon niet zeggen dat het mooier was. En buiten dat was het beeld niet beeldvullend, maar zwarte lijnen aan alle kanten van ongeveer 0,5 tot 1cm. Ik heb het daarna een keer geprobeerd met 1280*720 en toen werd de film wel beeldvullend afgespeeld, maar dit is niet de native resolutie.

Met games had ik eveneens niet het gevoel dat het er mooier op werd. Is dit het nu of zijn nog instellingen waar ik rekening mee kan houden? Ik las dat pixelmapping eventueel een rol kan spelen. Geen idee wat het inhoudt. Wie maakt nog meer gebruik van deze kabel en wat zijn de ervaringen t.o.v. component ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 02:14:
[...]

Er staat bij dat deze geen pal ondersteund... Ofwel is dit niet juist, maar volgens mij zal de game niet werken??
Inderdaad, deze game is alleen geschikt voor NTSC-J consoles. Alleen consoles uit Japan.

[ Voor 4% gewijzigd door lbuysers op 17-01-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Smarron schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:04:
Ik heb sinds 2 dagen een nieuwe plasma TV, een LG42PC1RR (1024*768 res.). Ik had hiervoor speciaal de HD-VGA kabel gekocht. Daarvoor nog even aangesloten via component. Om het simpel te zeggen: De kwaliteit van de VGA-HD kabel kan me niet overtuigen.

Ik had component aangesloten, schakelaar op HD gezet. Via het dashboard kon ik kiezen tussen 720p en 1080i. Na wat afgewisseld te hebben vond ik 720p mooier. Als extra instelling kon ik voor widescreen kiezen, waar hij uiteraard op ingesteld werd.

Gisteren de VGA-HD kabel binnengekregen (origineel Microsoft) en die aangesloten. In het dashboard kon ik niet meer kiezen tussen HD-formats, maar alleen voor resoluties. Gekozen voor de native resolutie van 1024*768.

Wat ik in dit topic heb gelezen is dat de VGA-kabel met DVD's mooier beeld zou moeten geven (dmv upscaling) en dat de games nagenoeg gelijk moesten zijn.

Ik heb het direct getest met Monsters Inc. maar ik kon niet zeggen dat het mooier was. En buiten dat was het beeld niet beeldvullend, maar zwarte lijnen aan alle kanten van ongeveer 0,5 tot 1cm. Ik heb het daarna een keer geprobeerd met 1280*720 en toen werd de film wel beeldvullend afgespeeld, maar dit is niet de native resolutie.

Met games had ik eveneens niet het gevoel dat het er mooier op werd. Is dit het nu of zijn nog instellingen waar ik rekening mee kan houden? Ik las dat pixelmapping eventueel een rol kan spelen. Geen idee wat het inhoudt. Wie maakt nog meer gebruik van deze kabel en wat zijn de ervaringen t.o.v. component ?
Al het hierboven gaat volgens mij alleen op voor hd lcd schermen aangezien deze wel een native resolutie hebben van 1920 x 1080. Helaas voor jou zou ik zeggen... ;(

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01

Dan ligt het aan je VGAconnector ofzo, want component is hier net zo mooi als VGA. En het is logisch dat je met de VGA-HD kabel geen 720p kan kiezen, maar alleen resoluties. Gezien deze kabel hoofdzakelijk voor monitoren bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:29

Smarron

The bend

Iken374 schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:56:
Al het hierboven gaat volgens mij alleen op voor hd lcd schermen aangezien deze wel een native resolutie hebben van 1920 x 1080. Helaas voor jou zou ik zeggen... ;(
AvanCade schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 12:02:
Dan ligt het aan je VGAconnector ofzo, want component is hier net zo mooi als VGA. En het is logisch dat je met de VGA-HD kabel geen 720p kan kiezen, maar alleen resoluties. Gezien deze kabel hoofdzakelijk voor monitoren bedoeld is.
Dan heb ik bij deze een kabel over. :|

Ik had overigens wel verwacht een mooier beeld te krijgen bij het afspelen van films, vanwege upscaling, maar aangezien er geen HD-outpout geselecteerd kan worden, kan ik dit ook niet controleren en ik zie dus geen verbetering.

Topic gevonden met mijn vraag, die lees ik wel even door: Component of VGA kabel

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
Mijn eerste spel was PGR3, best veel gespeeld maar toen ik alle tracks gedaan had was ik er ook wel klaar mee.

Ik heb overigens ook nog een officiele advanced scart kabel over, mocht er hier nog iemand naar op zoek zijn. Ongeveer 3 weken gebruikt uiteindelijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Miljaar zeg, wat is MotoGP 06 een klotespel om achievements te halen.. :+
Heb er pas 1 (10 punten), en heb toch al aardig wat uurtjes geklokt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

UltraSub schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:10:
Miljaar zeg, wat is MotoGP 06 een klotespel om achievements te halen.. :+
Heb er pas 1 (10 punten), en heb toch al aardig wat uurtjes geklokt... :X
Mwah, oefening baart kunst. Blijft nog steeds een van de meest intense racegames op de 360 imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Morgen de demo van: Battlestations: Midway

Ben heeeeeel erg benieuwd naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

* mindcre8r wacht op smart op DefJam Icon :)

DefJam FFNY was al erg cool op de xbox, en de graphs voor de 360 zijn nog veeeel doper!

Dikke beats met coole moves :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

_O- _O-

De enige die ik dit ooit heb zien zeggen waren Suske, Wiske, Lambik en Sidonia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

mindcre8r schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:56:
* mindcre8r wacht op smart op DefJam Icon :)

DefJam FFNY was al erg cool op de xbox, en de graphs voor de 360 zijn nog veeeel doper!

Dikke beats met coole moves :)
De gamekings vonden het niks, maar je moet zelf natuurlijk maar uitmaken of je waarde hecht aan die uitspraak :)

[ Voor 56% gewijzigd door SaN op 17-01-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51

Maar je hebt toch helemaal geen HD scherm? Tenminste, je scherm beschikt niet over 1280 bij 720 (16:9) beeldpunten maar over 1024 bij 768(4:3). Je scherm accepteerd dus wel deze standen, maar vervormt ze vervolgens naar een '16:9'-uitzienend beeld op een '4:3'-resolutie. Je VGA-kabel kan je misschien nog terugbrengen, anders op Speurders of Marktplaats zetten. En op component blijven spelen is heus zo slecht nog niet :)

Enuh... over de komende tijd...
Kan niet wachten op de demo van Crackdown, ben nu wel heeeel erg benieuwd, zeker na alle verhalen van de gamepers.
Tevens wil ik na het eindeloos spelen van de Fuzion Frenzy 2 demo met mijn vrienden, nu echt toch wel eens een keer de final in de winkel zien liggen.

Offtopic: UltraSub, wat is in hemelsnaam 'miljaar'?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.