lang gewacht, toch verschenen.
- 27 november 2006 het vista upgrade formulier met de rekening opgestuurd naar moduslink tevens aangemeld op de website.
- bevestigings mail ontvangen met: "Hartelijk dank voor uw opdracht te upgraden naar Windows Vista Home Premium 32-bit. Stuur a.u.b. het origineel of een gewaarmerkte kopie van uw aankoopbewijs (bon, factuur, etc.) en uw aanvraagformulier naar het adres van ons servicecenter in uw regio:......"
- lang...lang...lang

niks vernomen van moduslink met status coa goedgekeurd tot ik hier in het forum las dat mailen met microsoft (en de reply van microsoft doorsturen naar moduslink) en ook als nog de formulieren faxen naar moduslink. en het hielp. 8 maart gemaild met microsoft, de volgende dag 9 maart (na het mailen en faxen) was mijn status veranderd in "oder is goedgekeurd" en kreeg ik de volgende mail:
"Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website
https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen. "
op 14 maart werd mijn status wederom gewijzigd in "order verzonden op 14 maart 2007 vervoerder spring" met de bevestigings mail:
"Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden."
tussen 9 maart en 30 maart nog enkele mails van microsoft ontvangen dat ze er mee bezig zijn maar dat contact met moduslink

erg moeilijk is.
en jawel....29 maart j.l. zat hij echt in de bus vista upgrade oem dvd.
deze is verzonden vanuit moduslink hungary Ltd. H-1222, Budapest. Nagytétényi u. 12.
had ik net een week eerder een home premium nl versie van internet gehaald met 30 dagen stop en validatie crack (werkt prima trouwens) dus laat ik die er nog even op staan tot ik weer een schone instal ga doen.