XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.077 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Mij hadden ze dit te melden

Dear Customer,

Thank you for submitting your order to upgrade your Microsoft® product. Your validation is now complete and we will be processing your order. You should receive an email confirmation when your order is shipped.

:z :z

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Het is binnen _/-\o_
Ik heb het op 5-2 aangevraagd en is vandaag bezorgd.
Ongeveer 6 weken gewacht valt mee als ik dit forum lees :)

Iemand nog tips voordat ik het ga installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:34:
Zojuist, bij thuiskomst uit het werk, vond ik dan eindelijk mijn Windows Vista Home Premium upgrade DVD op de mat. *O* Exact twee dagen voor het verlopen van de 8 weken termijn sinds de lancering van Vista en dus exact twee dagen voor ik Moduslink officieel in gebreke wilde gaan stellen. Dat is gelukkig niet meer nodig. Op de DVD staat trouwens dat die alleen 32 bits software bevat. Nooit een emailbevestiging gehad van verzending trouwens...
Upgrade of OEM? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een OEM Upgrade... de DVD vermeldt 'Upgrade' , en ik mag hem slechts op 1 machine installeren, dus OEM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Volgens de COA is het een Windows Vista Home Premium OEM Software Express Upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die voor hun Toshiba een upgrade hebben ontvangen, of is dit allemaal Asus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:40:
Zijn er al mensen die voor hun Toshiba een upgrade hebben ontvangen, of is dit allemaal Asus?
Ik heb ook Toshiba en ik wacht maar af. Op de Toshiba website staan wel al Vista drivers, dus die zijn er.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:47
mirelia schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:59:
Volgens de COA is het een Windows Vista Home Premium OEM Software Express Upgrade
Ik vond gisteren ook opeens een pakje in de brievenbus! Idd een OEM Upgrade dvd.

Hij stond vanaf 12 maart op verzonden dus hij heeft er zo'n 2 weken over gedaan om hier te komen. Voor de ruim 14 euro verzendkosten heeft ie dan vast een mooie wereldreis gemaakt...

Maar goed, er is dus hoop voor de mensen die nog niets hebben ontvangen. De dvd's lijken nu toch echt binnen te druppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:46:
[...]

Ik heb ook Toshiba en ik wacht maar af. Op de Toshiba website staan wel al Vista drivers, dus die zijn er.
Ook heb ik Toshiba.
20-01-07 bestelling doorgegeven. 15-02-07 automatisch van de rekening afgeschreven.
orderstatus: 30-01-07 order bevestigd
13-02-07 pop goedgekeurd
27-02-07 Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
BamSlam_ schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 20:26:
[...]

Een OEM Upgrade... de DVD vermeldt 'Upgrade' , en ik mag hem slechts op 1 machine installeren, dus OEM. :)
Moet je nu eerst XP installeren vooraleer je Vista kan installeren of kan je van een clean install starten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Zoow het gaat hier ook sneller nu lijkt het....na Validatie authenticatie.....staat de status nu op Order goedgekeurd!

Het is nog wel steeds niet verzonden, maar ik hoop dat het nu nog maar een week of twee/drie duurt..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

Nou ik heb helmaal geen foto van me Coa nummer opgestuurd
en ik heb ook een accer latop .

Ik heb alleen in januari netjes het geld gelijk over gemaakt
en gewacht!
mailen mailen en mailen
volgsmij kan je wachten en mailen of je een ons weegt is nu maart en ik wacht en mail nog steeds
sins vandaag staat mijn order eindelijk op

Order Number : *********
Order Status : Order ontvangen
Shipping Date :
Carrier : Standard
AWB# :

en toch ik word hier echt gwoon niet volijk van gaat echt helmaal nerges
hoe moeilijk kan het zijn

om een dvdje op te sturen

Gr@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Dragunov schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 20:59:
Moet je nu eerst XP installeren vooraleer je Vista kan installeren of kan je van een clean install starten? :)
Googlet en gij zult vinden: http://www.winsupersite.c...invista_upgrade_clean.asp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:00

AvK

Ready Set Go

Spul is binnen.
Vista DVD en een HP driver DVD.
Missie geslaagd! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:33
*O*

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen.

*O*

Eindelijk eens een goed bericht... Nou nog even 3 weken nadenken of ik hem wel installeer of niet...

edit:
Ik heb dit mailtje ook gekregen vandaag.... 'binnen 3 weken' dan zal ik er wel vanuit moeten gaan dat het verzenden ook 3 weken gaat duren. Verzenden hoeft toch niet zolang te duren
Vanuit Hongarije wel... Zeker met moduslink, als dat daar ook via Moduslink gaat tenminste...

[ Voor 35% gewijzigd door Jakkus op 29-03-2007 19:23 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Jakkus schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:28:
*O*

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen.

*O*

Eindelijk eens een goed bericht... Nou nog even 3 weken nadenken of ik hem wel installeer of niet...
Ik heb dit mailtje ook gekregen vandaag *O* .... 'binnen 3 weken' dan zal ik er wel vanuit moeten gaan dat het verzenden ook 3 weken gaat duren -O- . Verzenden hoeft toch niet zolang te duren }:|

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik vroeg me af of je met de Vista upgrade kit een "frisse" Vista installatie kunt doen?
Of moet je elke keer als je bijvoorbeeld een frisse instal wilt doen eerst XP erop zetten en daarna weer upgraden?

Zelf hebben wij als bedrijf wel de beschikking over Vista Business zonder key (via Technet)
Wordt er dan een key geleverd bij de upgrade kit die ik misschien hiermee kan gebruiken ?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Slechts 4 post boven je staat het antwoord......... :X

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:58:
[...]

Ik heb dit mailtje ook gekregen vandaag *O* .... 'binnen 3 weken' dan zal ik er wel vanuit moeten gaan dat het verzenden ook 3 weken gaat duren -O- . Verzenden hoeft toch niet zolang te duren }:|
Ik heb hem ook gehad dinsdag, maar ik heb ook 2 weken en 1 dag gewacht, hij komt uit hongarije.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

ChUcKiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:42:
Zoow het gaat hier ook sneller nu lijkt het....na Validatie authenticatie.....staat de status nu op Order goedgekeurd!

Het is nog wel steeds niet verzonden, maar ik hoop dat het nu nog maar een week of twee/drie duurt..
Zoow en vandaag is het in een keer veranderd in:

Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : donderdag 29 maart 2007
Carrier : Spring
AWB# : Unknown

Dus nog 2-3 weken en dan hebben we eindelijk dit hele gebeuren achter de rug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik vroeg me af of je met de Vista upgrade kit een "frisse" Vista installatie kunt doen?
Of moet je elke keer als je bijvoorbeeld een frisse instal wilt doen eerst XP erop zetten en daarna weer upgraden?

Zelf hebben wij als bedrijf wel de beschikking over Vista Business zonder key (via Technet)
Wordt er dan een key geleverd bij de upgrade kit die ik misschien hiermee kan gebruiken ?

Bedankt.
Je kan het op drie manieren installeren:
1. Installeer eerst XP en daarna en upgraden naar Vista.

2. Installeer Vista op een lege HD zonder je key in te voren en daarna weer Vista er overheen dan met je key.
http://www.computertotaal...id=815059/contentid=66108

3. Neem een complete versie van Vista installeren met de key van je upgrade.

Sterker nog, ik wilde eerst mijn MCE2005 installeren en laten activeren maar dat ging niet meer omdat hierop de upgrade zat en licensie nummer van MCE2005 is uitgesloten. Terwijl je gelijk, zoals in mij geval eerst MCE 2005 moet installeren en valideren, voordat je de vista OEM upgrade mag installeren. Dus ik heb optie 2 gebruikt en werkt perfect, het duurt wat langer.

Succes.

Mijn upgrade heb ik ook ontvangen op 27/03/2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

En hoeveel tijd heeft er tussen gezeten vanaf de melding dat het verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:15:
[...]

maar de meeste zijn gaan verzenden sinds medio mei ???
Waarschijnlijk hoort er gaan pas verzenden vanaf medio mei te staan.
Sry, het moest maart zijn. Ik heb die post aangepast.

Aan de mensen wiens order zomaar gecancelled is: we weten ervan. Kennelijk is door een of andere mafkees een hele lijst bestellingen geannuleerd. Waarschijnlijk is de enige oplossing een nieuwe bestelling plaatsen. Als je een mailtje erover stuurt, zou het mogelijk moeten zijn om ook na 31 maart opnieuw te bestellen. Dat is tenminste wat ik erover hoor.

Swieb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Swieb schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:59:
[...]

Sry, het moest maart zijn. Ik heb die post aangepast.

Aan de mensen wiens order zomaar gecancelled is: we weten ervan. Kennelijk is door een of andere mafkees een hele lijst bestellingen geannuleerd. Waarschijnlijk is de enige oplossing een nieuwe bestelling plaatsen. Als je een mailtje erover stuurt, zou het mogelijk moeten zijn om ook na 31 maart opnieuw te bestellen. Dat is tenminste wat ik erover hoor.

Swieb
Dat vind ik dus gewoon bullshit, Moduslink regelt zelf maar dat deze bestellingen worden geactiveerd, ik ga zeker even voor de 3e!!!! keer een order inschieten omdat ze het telkens verprutsen :| het moet niet gekker worden zeg, het is toch zeker mijn schuld niet of wel ?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1..2..3..4.. komt er nog wat van.
8 weken wachten is wel ontzettend lang "gaap".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:12:
1..2..3..4.. komt er nog wat van.
8 weken wachten is wel ontzettend lang "gaap".
Tja, geduld is en blijft blijkbaar een schone zaak. Zelf wacht ik ondertussen al bijna 9 weken. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat er een aantal dingen niet goed gaan en ook niet goed zijn geregeld.

Asus heeft op hun website nu wel al reeds de nodige Vista drivers klaar staan. En op het forum van Asus is er nog maar wereldwijd één persoon die melding heeft gemaakt de Upgrade te hebben ontvangen... of het echt waar is, is maar net de vraag.

Maar goed, wachten maar en elke dag weer even checken. Maar de interesse wordt (ook) bij mij toch steeds minder. Mocht het met de post binnen komen dan ligt het vast onder het stof van de lange moeizame reis. En dan gaat het vermoedelijk verder verstoffen in een hoekje in de kast tot Service Pack 1, 2, 3 of wie weet wanneer de interesse weer (enigszins) opbloeit.

En.... ik wil niet beledigend overkomen maar hopelijk slaat de naam Swieb niet op Swiebertje....!? ;) Leuk bedacht die naam, maar hopelijk zegt het niet teveel over de mensen die werken bij Moduslink.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:37:
[...]

Je kan het op drie manieren installeren:
1. Installeer eerst XP en daarna en upgraden naar Vista.

2. Installeer Vista op een lege HD zonder je key in te voren en daarna weer Vista er overheen dan met je key.
http://www.computertotaal...id=815059/contentid=66108

3. Neem een complete versie van Vista installeren met de key van je upgrade.

Sterker nog, ik wilde eerst mijn MCE2005 installeren en laten activeren maar dat ging niet meer omdat hierop de upgrade zat en licensie nummer van MCE2005 is uitgesloten. Terwijl je gelijk, zoals in mij geval eerst MCE 2005 moet installeren en valideren, voordat je de vista OEM upgrade mag installeren. Dus ik heb optie 2 gebruikt en werkt perfect, het duurt wat langer.

Succes.

Mijn upgrade heb ik ook ontvangen op 27/03/2007.
Ahh goed om te lezen dat je gewoon een fresh install kunt doen (mits je een volledige versie hebt dus)
Gaat heel wat werk schelen.

Bedankt voor deze info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:41:
[...]
Asus heeft op hun website nu wel al reeds de nodige Vista drivers klaar staan. En op het forum van Asus is er nog maar wereldwijd één persoon die melding heeft gemaakt de Upgrade te hebben ontvangen... of het echt waar is, is maar net de vraag.
Heb Vista een paar dagen terug geinstalleerd op mijn Asus P5W DH Deluxe PC, en ik moet zeggen, ik heb eigenlijk geen problemen. Ik had verwacht het eerste half jaar ofzo nog voornamelijk in XP te werken, maar zit nu al 3 dagen op Vista en heb geen behoefte om XP nogmaals te starten. Voor alle hardware in mijn PC zijn er inmiddels Vista drivers (zelfs voor m'n satellietkaart en 5 jaar oude Epson scanner), en alle software die ik gebruik werkt er ook op. Zelfs Photoshop CS2 werkt prima. Alleen de McAfee virusscanner zoals XS4ALL die levert is nog niet geschikt voor Vista. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BamSlam_ op 31-03-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:41:
[...]
Ik heb een Asus laptop en ik hoop Vista binnen 3 weken binnen te hebben :7. Trouwens waar heb jij die Vista drivers gevonden op de site van Asus? Kun je misschien een linkje geven _/-\o_ ?

[ Voor 11% gewijzigd door Xander84 op 31-03-2007 10:45 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 22:13:
[...]

Ahh goed om te lezen dat je gewoon een fresh install kunt doen (mits je een volledige versie hebt dus)
Gaat heel wat werk schelen.

Bedankt voor deze info
Het werkt idd op deze manier, maar ik heb wel een probleem nu
Bij het opstarten krijg ik de melding "bootmgr ontbreekt" en het systeem start niet door
Als ik de DVD erin laat zitten kom ik wel in Windows
Ik heb al wat lopen zoeken maar de oplossing niet gevonden
Hebben meer mensen dit gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:35:
[...]

Het werkt idd op deze manier, maar ik heb wel een probleem nu
Bij het opstarten krijg ik de melding "bootmgr ontbreekt" en het systeem start niet door
Als ik de DVD erin laat zitten kom ik wel in Windows
Ik heb al wat lopen zoeken maar de oplossing niet gevonden
Hebben meer mensen dit gehad??
De bootmanager van Vista is blijkbaar niet op de HDD aanwezig en daarom start ' ie niet op.
Opnieuw install?
Of heb je hier misschien iets aan?
[Vista] Boot niet tenzij ik CD erin steek*

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik heb ontdekt dat de Bootmgr op D is terecht gekomen
Alles wat in dat topic staat geprobeerd maar geen oplossing
Ik krijg het maar niet op C

Anders toch maar opnieuw proberen te installen met 1 HD ipv 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lang gewacht, toch verschenen.

- 27 november 2006 het vista upgrade formulier met de rekening opgestuurd naar moduslink tevens aangemeld op de website.
- bevestigings mail ontvangen met: "Hartelijk dank voor uw opdracht te upgraden naar Windows Vista Home Premium 32-bit. Stuur a.u.b. het origineel of een gewaarmerkte kopie van uw aankoopbewijs (bon, factuur, etc.) en uw aanvraagformulier naar het adres van ons servicecenter in uw regio:......"
- lang...lang...lang :z niks vernomen van moduslink met status coa goedgekeurd tot ik hier in het forum las dat mailen met microsoft (en de reply van microsoft doorsturen naar moduslink) en ook als nog de formulieren faxen naar moduslink. en het hielp. 8 maart gemaild met microsoft, de volgende dag 9 maart (na het mailen en faxen) was mijn status veranderd in "oder is goedgekeurd" en kreeg ik de volgende mail:

"Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen. "

op 14 maart werd mijn status wederom gewijzigd in "order verzonden op 14 maart 2007 vervoerder spring" met de bevestigings mail:

"Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden."

tussen 9 maart en 30 maart nog enkele mails van microsoft ontvangen dat ze er mee bezig zijn maar dat contact met moduslink :X erg moeilijk is.

en jawel....29 maart j.l. zat hij echt in de bus vista upgrade oem dvd. _/-\o_
deze is verzonden vanuit moduslink hungary Ltd. H-1222, Budapest. Nagytétényi u. 12.

had ik net een week eerder een home premium nl versie van internet gehaald met 30 dagen stop en validatie crack (werkt prima trouwens) dus laat ik die er nog even op staan tot ik weer een schone instal ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victorie!!!!!!!!!

Kijk zojuist weer even op Modusweb en mijn status is veranderd in:

Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : zaterdag 31 maart 2007
Vervoerder : Spring
Traceernummer transportbedrijf Unknown

He, he, poe, poe, nou, nou, (superlatief, superlatief)

Nou alleen nog hopen dat mijn kangaroe z'n Tomtommeke niet kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n order in Januari besteld, en heb nog steeds niet binnen.

Kan ik in dit geval Moduslink in gebreke stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Ik heb nu ook order verzonden op 31 maart. het heeft lang geduurt met de acer upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:30:
Ik heb m'n order in Januari besteld, en heb nog steeds niet binnen.

Kan ik in dit geval Moduslink in gebreke stellen?
Volgens mij wel. Ze geven op de upgradecoupon aan dat ze 6 tot 8 weken na het verschijnen van Vista (dat was op 30 januari) nodig te hebben om te leveren. Die 8 weken zijn inmiddels voorbij en ze zijn dus nu volgens hun eigen voorwaarden in gebreke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-08 07:21
Hoe prachtig. In december al mn spul ingestuurd, geld overgemaakt. En nu, begin april heb ik nog niets.
Zojuist controleer ik mijn orderstatus; staat er achter "Order geannuleerd". Niets over gehoord.
Toch vriendelijk dat ze even een e-mail doen over het hoe en wat. Wat een enorm klotebedrijf.
Nu mag ik nog achter mijn geld aan gaan fietsen ook.

PS3 Gamertag: ExcessiveBlur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Blur schreef op zondag 01 april 2007 @ 16:16:
Hoe prachtig. In december al mn spul ingestuurd, geld overgemaakt. En nu, begin april heb ik nog niets.
Zojuist controleer ik mijn orderstatus; staat er achter "Order geannuleerd". Niets over gehoord.
Toch vriendelijk dat ze even een e-mail doen over het hoe en wat. Wat een enorm klotebedrijf.
Nu mag ik nog achter mijn geld aan gaan fietsen ook.
Als je even had rongekeken er zijn er meer waaronder ondergetekende waarbij de order gewoon geannuleerd is door eoa johnie. Maar ik zou niet opgeven en gewoon door pushen, je hebt recht op je pakket.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:39:
[...]

Ik heb een Asus laptop en ik hoop Vista binnen 3 weken binnen te hebben :7. Trouwens waar heb jij die Vista drivers gevonden op de site van Asus? Kun je misschien een linkje geven _/-\o_ ?
Xander84, Asus put the vista 32Bit drivers on the download pages. Go ahead and/or search on this site: http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er Toshiba gebruikers die DVD al ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:57:
[...]

Xander84, Asus put the vista 32Bit drivers on the download pages. Go ahead and/or search on this site: http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us.
Kan aan mij liggen maar die site doet het niet echt. Krijg bij elke zoek opdracht of andere zaken waar ik op klik 'loading' in scherm, vervolgens na een paar minuten verschijnt een runtime error, heel fijn als ik dadelijk mijn drivertjes nodig heb :(

Nevermind ik heb de drivers, vandaag had de site minder kuren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 03-04-2007 21:40 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Schijnt bij mij allemaal wat vlotter te gaan geloof ik.
Heb Vista upgrade besteld op 28 maart, direct de aankoopbon via de post opgestuurd (tevens gemaild) en geld overgemaakt. Krijg vandaag (2 april) dat wel bekende mailtje:

"Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken...."

Dus ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Schijnt bij mij allemaal wat vlotter te gaan geloof ik.
Heb Vista upgrade besteld op 28 maart, direct de aankoopbon via de post opgestuurd (tevens gemaild) en geld overgemaakt. Krijg vandaag (2 april) dat wel bekende mailtje:

"Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken...."

Dus ben benieuwd....
Ik denk ze de achterstand voor een groot deel in hebben gelopen. Maar die 4 tot 6 weken kan je wel aanhouden, omdat je DVD met vista eerst uit het buitenland komt en in Rotterdam opnieuw wordt verpakt en verzonden.

Nog even geduld AUB.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:10

Christiano007

Ich bin der champion

Heeft iemand nog een Rekening nr. om het bedrag van de verzendkosten over te maken?
Had het formulier gefaxed voor de eenmalige afschrijving, maar dit was blijkbaar niet voldoende. Krijg nu heel wat landen in het mailtje van moduslink maar geen één voor Nederland.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Christiano007 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:11:
Heeft iemand nog een Rekening nr. om het bedrag van de verzendkosten over te maken?
Had het formulier gefaxed voor de eenmalige afschrijving, maar dit was blijkbaar niet voldoende. Krijg nu heel wat landen in het mailtje van moduslink maar geen één voor Nederland.
Account Number: 464241219
Account Holder: ModusLink BV
Currency: EUR
IBAN: NL26ABNA0464241219
Bank Name: ABN-AMRO
City: Rotterdam
Country: Netherlands
Swift Address/BIC: ABNANL2A

Ik heb gisteren eindelijk mijn bevestiging van goedkeuring gehad. Zal 4 tot 6 weken gaan duren. Maar goed, we zullen zien. Ze vermeldden ook dat als ik tegen die tijd niets binnen had, maar effe contact op moest nemen :| .

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaJitsu schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:20:
[...]

Account Number: 464241219
Account Holder: ModusLink BV
Currency: EUR
IBAN: NL26ABNA0464241219
Bank Name: ABN-AMRO
City: Rotterdam
Country: Netherlands
Swift Address/BIC: ABNANL2A
Hou er wel rekening mee dat deze methode aleen werkt als je nog niet hebt betaald of vergeten hebt de machtiging te versturen.
Een CC betaling ermee ongedaan maken en zo proberen om het proces te versnellen heeft geen zin, deze kunnen niet ongedaan gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:27:
Zijn er Toshiba gebruikers die DVD al ontvangen hebben?
Ik niet. 30 januari de upgrade besteld en sinds ruim 5 weken staat het al op Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.

Toen heb ik ook een mailtje ontvangen dat hij over 4-6 weken verzonden zou worden. De 6 weken zijn vrijdag om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verandert je orderstatus nog, nadat je de zending hebt ontvangen??

Mijn order is namelijk verzonden; maar ik heb nog niets ontvangen. Dit is ook wel logisch, aangezien ik in mijn haast mijn adresgegevens onvolledig heb ingevuld (huisnummer ontbreekt). Na veel mailen/bellen kreeg ik de volgende reactie: 'Het is voor ons, gezien de strikte regels, niet mogelijk uw bestaande ordergegevens te wijzigen'.

Lekker handig: mijn order is dus verzonden, naar een onvolledig adres. Hij wordt dus of ergens in mijn straat afgeleverd (wel jammer dat ik de buren niet ken en er minstens 400 wooneenheden aan mijn straat staan) of hij wordt retour gestuurd of hij verdwijnt ... de kans dat hij bij mij terecht komt acht ik klein; aangezien ik niet in de telefoongids oid vermeld sta ...

Wel een ontzettend stugge onderneming, die Moduslink. Ik zal maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn om HP aansprakelijk te stellen; aangezien ik een koopovereenkomst met HP heb, waarbij ik een upgrade mogelijkheid voor VISTA heb ingekocht, en in principe niets met Moduslink te maken wil hebben ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wordt er moedeloos van en heb weinig vertrouwen dat ik de upgrade gaat ontvangen.
november een nieuwe pc gekocht met de betreffende upgrade kaart.

Drama,mijn bevindingen met Moduslink:
8-01 na de onbegrijpelijke en onduidelijke acties die je moet uitvoeren(upgradekaart bijna niet te lezen,had hiervoor een loep nodig) om een upgrade in handen te krijgen is dit gelukt.

13-01 mail van moduslink
Hartelijk dank voor uw bestelling van de upgrade-dvd naar Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. U dient alle instructies in deze bevestigingsemail nauwgezet op te volgen.

17-02 mail van moduslink
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen 5 werkdagen uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

19-02 is het bedrag voor de verzendkosten middels een machtiging afgeschreven

7-03 heb ik een mail gestuurd waar vista blijft

8-03 mail van moduslink
Onze excuses voor de verkeerde informatie. Dit had moeten zijn :
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen enkele weken uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

2-04 mail van moduslink
Helaas is het voor ons niet mogelijk om uw bestelling verder te kunnen verwerken voor het verzenden van uw bestelling, aangezien we nog wachten op goedkeuring van betaling van uw bank. We verzoeken u voor alle zekerheid contact op te nemen met uw bank, zodat u het bedrag over kunt maken en dat we uw bestelling na goedkeuring van uw betaling kunnen verzenden.
Als u het verschuldigde bedrag intussen heeft over gemaakt dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Vandaag meteen proberen contact op te nemen,dit na veel moeite(gelukkig wel een gratis nummer)maar helaas konden ze me niet meer vertellen alsdat ik al wist en zouden mijn klacht in het systeem gaan zetten.
Ook meteen de mail beantwoordt dat alles goedgekeurd was en het bedrag al 6 weken terug was afgeschreven.

Wat is dit allemaal voor gedoe!
Hoevaak willen ze dat ik die verzendkosten ga betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik Moduslink een fax, brief en e-mail gestuurd waarin ik ze vriendelijk verzoek om het pakket binnen 14 dagen te verzenden, of het volledige bedrag terug te storten op mijn rekening.

Als ze binnen 14 dagen geen actie hebben ondernomen, zullen we wel verder zien.

In dit geval heb ik Moduslink dus officieel in gebreke gesteld, na dat ik ook contact heb gehad met de Consumentenbond (als je lid bent kun je telefonisch juridisch advies krijgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:40:
Inmiddels heb ik Moduslink een fax, brief en e-mail gestuurd waarin ik ze vriendelijk verzoek om het pakket binnen 14 dagen te verzenden, of het volledige bedrag terug te storten op mijn rekening.
Of ze dat laatste zullen doen betwijfel ik ten zeerste, gezien mijn laatste ervaring.

Omdat het allemaal wel lang duurde had ik de verzendkosten per giro overgemaakt en ze gevraagd om mijn CC dan niet te belasten.
Als antwoord kreeg ik terug dat dit niet mogelijk was en dat ik mijn rek.nr. moest opgeven zodat ze dat geld weer op mijn rekening konden terugstorten.

Affijn, ik stuur ze een mail met mijn rek.nr. e.d. en zet er ook voor de zekerheid mijn ordernummer er even bij.
Krijg ik vervolgens het volgende mailtje:
E-mail id: 225988
Order Nr: 1000109476

Geachte heer Westermolen,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Het is ons niet duidelijk op grond waarvan u verzoekt de verzendkosten te retourneren. Wij kunnen alleen verzendkosten retourneren indien uw order geannuleerd wordt. Wij kunnen uw order niet annuleren omdat die al naar u verzonden is.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.
GGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 16:25

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Zo... Vrijdag eindelijk m'n Vista Home Premium 32bit OEM upgrade ontvangen....

Maar ik snap nu wel waarom 't zo lang geduurd heeft... Op de pakbon stond locatie ZOLD-01... Zou dat staan voor Zolder?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter

In dit geval heb ik Moduslink dus officieel in gebreke gesteld, na dat ik ook contact heb gehad met de Consumentenbond (als je lid bent kun je telefonisch juridisch advies krijgen).
Post je brief ff, doe ik hetzelfde :) Tweakers helpen Tweakers toch 8)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:37:
[...]

Post je brief ff, doe ik hetzelfde :) Tweakers helpen Tweakers toch 8)
Ik stel voor dat iedereen (of de mensen die willen meehelpen) deze brief stuurt naar Moduslink (per post, fax of e-mail, of alle 3). Ook stel ik voor dat als Moduslink niet aan deze eis kan voldoen, we de Consumentenbond, Radar, Kassa en alle andere consumenten organisaties overspoelen met onze klacht, want samen staan we natuurlijk sterker :)

Pas deze brief waar nodig aan, zodat deze klopt met je huidige ervaringen met Moduslink.
Ik weet niet ofdat het nog veel nut zal hebben, maar zet op de envelop (als je het per post verstuurd) óf op de fax dat de brief hoge prioriteit heeft.

Je kunt je brief sturen aan één (of meer) van de volgende adressen.

Adres waar je normaal gesproken je aankoop bewijs naartoe moet sturen:
Postbus 252
7300 AG Apeldoorn
Fax: +31 (0)55 543 3946

Adres dat op de website van Moduslink staat:
Postbus 501
7300 AM Apeldoorn
Fax: +31 (0)55 543 4444

En het e-mail adres van Moduslink:
MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Aan:
Moduslink
Postbus 252
7300 AG Apeldoorn
Nederland

Van:
<naam>
<straatnaam en huisnummer>
<postcode en woonplaats>
<land>

<woonplaats, datum>

Betreft: Klacht over Vista levertijd

Geachte heer/mevrouw,

Begin Januari van dit jaar heb ik via jullie upgrade programma een software pakket van Windows Vista Home Premium aangevraagd.

Nadat ik deze order had geplaatst, heb ik netjes voldaan aan de eisen die jullie stelden, zoals het voldoen van de betaling, en het opsturen van het aankoopbewijs. Na een tijdje heb ik hier ook via jullie website en per telefoon bevestiging over gekregen. Het betreft hier order nummer xxxxxx.

In het bericht dat ik van jullie had gekregen nadat ik de order had geplaatst, stond dat het verzenden van het pakket 6 tot 8 weken kon duren, na dat Windows Vista officieel uitgegeven zou worden in Nederland (30 januari).

Inmiddels zijn we 8 weken verder, en heb ik het pakket helaas nog steeds niet op de deurmat mogen ontvangen, en staat mijn order ook nog steeds op de status “Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat”.

Ook heb ik al 5 tot 6 keer telefonisch contact gehad met jullie medewerkers, en deze zouden een spoed e-mail sturen naar de transport afdeling binnen uw bedrijf, maar helaas heeft dit nog helemaal geen verandering gebracht in mijn status. Nogmaals, het gaat hier om order xxxxxx.

Omdat jullie het pakket nog steeds niet hebben verzonden, verzoek ik jullie vriendelijk om het pakket binnen 14 dagen na verzending van deze brief naar mij toe te zenden, of het volledige bedrag van €xxx.xxx binnen 14 dagen terug te storten op mijn <banknaam> rekening <rekeningnummer> op naam van <je naam> te <plaats van bank>. Als jullie hier niet aan kunnen voldoen, dan zal ik de eventuele nodige instanties inschakelen.

Ik hoop dat jullie mij verder nog van dienst kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

<naam>
<straatnaam en huisnummer>
<postcode>
<woonplaats>
<telefoonnummer>
<e-mail adres>

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Done. Mailen/schrijven we Microsoft ook nog?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:24:
Done. Mailen/schrijven we Microsoft ook nog?
Weet niet, want Microsoft staat hier volgens mij buiten? Moduslink is verantwoordelijk voor de distributie, en op dit blijft alleen Moduslink in gebreke lijkt mij, tenzij jij daar anders over denkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Microsoft heeft ook al mensen hierop zitten, zij zijn er ook de dupe van. Mail je verhaal naar msnlinfo@microsoft.com en dan word er contact met je opgenomen door de mensen die zich hier druk om maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider(NL) schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:46:
Microsoft heeft ook al mensen hierop zitten, zij zijn er ook de dupe van. Mail je verhaal naar msnlinfo@microsoft.com en dan word er contact met je opgenomen door de mensen die zich hier druk om maken.
Ik heb Microsoft ook maar even een e-mail gestuurd, om ze op de hoogte te brengen over de huidige situatie, en dat ik dus reeds een brief naar Moduslink heb gestuurd, waarin ik ze officieel in gebreke stel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens ben ik er zojuist achtergekomen dat je een veel grotere kans hebt op reactie als je je brief naar één van de volgende adressen stuurt. Het andere postbus nummer is namelijk speciaal voor de PoP's lijkt mij.

Laan van de Leeuw 4
7324 BD Apeldoorn

Postbus 501
7300 AM Apeldoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik heb ook een vista besteld op 31 januari 2007 en de order per creditcard besteld.
maar nu kreeg ik vandaag een mail:
Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre en voor het plaatsen van uw bestelling.
Helaas is het voor ons niet mogelijk om uw bestelling verder te kunnen verwerken voor het verzenden van uw bestelling, aangezien we nog wachten op goedkeuring van betaling van uw bank. We verzoeken u voor alle zekerheid contact op te nemen met uw bank, zodat u het bedrag over kunt maken en dat we uw bestelling na goedkeuring van uw betaling kunnen verzenden.
Als u het verschuldigde bedrag intussen heeft over gemaakt dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.
We verzoeken u gebruik te maken van onderstaande bankgegevens:

Gaan ze dit automatisch van de rekening halen? Of moet ik weer betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Order Number : xxxxxxx
Order Status : Order is shipped
Shipping Date : donderdag 29 maart 2007

Het betreft een Acer Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD.
De order is geplaatst op 10 maart 2007 en is betaald per creditcard (Visa, EUR 21.42).
De factuur is gemaild (jpg, 11 maart) EN gefaxed (12 maart).

Nu dus wachten bij de brievenbus...

[ Voor 12% gewijzigd door Leon O. op 03-04-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het idee dat Moduslink nu eerst de orders gaat verzenden die als laatste zijn geplaatst, en daarna pas de orders die als eerste zijn geplaatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebrina,ook ik heb de betreffende mail gehad terwijl er betaald is,zie een aantal posts terug ,probeer het volgende,neem contact op met nummer +31 55 5434422 je krijgt iemand aan de lijn,laat je niet aftroeven door het verhaaltje dat ze maar 1 telefoon nummer heeft,hiermee kom je weer in dat vervelende menu waar je cirkeltjes blijft draaien,maar vraag om een andere oplossing,Ze zal nu naar ik voor je hoop doorverbinden met iemand die alleen maar engels praat.Probeer het uit te leggen en hij zal je vragen een copy van je (bank)afschrift digitaal op te sturen.Beantwoord de mail die je gehad hebt samen met een copy van je betaling op je (bank)afschrift.

Zo heb ik het gister gedaan en ineens is mijn status veranderd van order ontvangen naar order goedgekeurd!
Nu maar hopen dat het goedkomt,ik houd jullie op de hoogte!

Veel Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn brief net ook nog naar het nummer +31 55 5434444 gestuurd, zoals deze op http://www.moduslink.com/locations/europe_apeldoorn.asp staat.

Dit lijkt mij een andere afdeling dan het nummer waar je de PoP's naar toe moet zenden, maar dat maakt mij verder niets uit, het komt tenminste bij Moduslink aan.

Moduslink verwacht van haar klanten dat zij alle papieren netjes op tijd in orde maken, dus dan verwacht ik van Moduslink dat zij haar producten binnen de afgesproken tijd kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:19:
Ik heb mijn brief net ook nog naar het nummer +31 55 5434444 gestuurd, zoals deze op http://www.moduslink.com/locations/europe_apeldoorn.asp staat.

Dit lijkt mij een andere afdeling dan het nummer waar je de PoP's naar toe moet zenden, maar dat maakt mij verder niets uit, het komt tenminste bij Moduslink aan.

Moduslink verwacht van haar klanten dat zij alle papieren netjes op tijd in orde maken, dus dan verwacht ik van Moduslink dat zij haar producten binnen de afgesproken tijd kan leveren.
Verwacht dit maar niet,het is een grote chaos daar en ze raken alles kwijt,mede door de miscommunicatie en de vele paden die ze daar moeten bewandelen,volgens mij weet niemand waar hij mee bezig is,mijn bestelling loopt al vanaf begin januari en lees op diverse fora dat er mensen zijn die in februari besteld hebben de cd of dvd al in huis hebben.
Ik denk dan ook dat de mensen die als 1e besteld hebben als laatste worden afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ik kreeg (ook) de volgende mail, nadat mijn status al weer maanden op 'order ontvangen' staat:
Geachte klant,

Hartelijk bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre en voor het plaatsen van uw bestelling.

We verzoeken u gebruik te maken van onderstaande bankgegevens:

<hele hoop landen / bank info>

We verzoeken u het bedrag onder vermelding van uw Upgrade Order Confirmation nummer aan ons over te maken.

Wanneer wij uw betaling na 10 dagen nog niet hebben ontvangen dan annuleren we uw bestelling. Mocht u nog verdere vragen hebben, verzoeken we u contact met ons op te nemen via onze internetsite: mstupvistaemea@moduslink.com

Met vriendelijke groet,
The Upgrade Redemption Support Centre
Grappig, want ik heb via creditcard besteld, en tijdens de bestelling is die gewoon akkoord bevonden.

Dit was de laatste druppel, en ik heb gebeld met Microsoft. Ik werd doorverbonden, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zuchtte hardop en vertelde me dat ik niet de eerste was. Moduslink maakt er een grote puinhoop van zei ze soort-van.

Afijn; ik heb de hoop opgegeven, met de mw. van MS afgesproken dat ze mij terugbelt zodra ze meer info over mijn case hoort. Anders bel ik haar volgende week weer.

BIZAR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:05:
Ik kreeg de volgende mail, nadat mijn status al weer maanden op 'order ontvangen' staat:

[...]

Grappig, want ik heb via creditcard besteld, en tijdens de bestelling is die gewoon akkoord bevonden.

Dit was de laatste druppel, en ik heb gebeld met Microsoft. Ik werd doorverbonden, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zuchtte hardop en vertelde me dat ik niet de eerste was. Moduslink maakt er een grote puinhoop van zei ze soort-van.

Afijn; ik heb de hoop opgegeven, met de mw. van MS afgesproken dat ze mij terugbelt zodra ze meer info over mijn case hoort. Anders bel ik haar volgende week weer.

BIZAR...
Inmiddels heb ik dus een brief, fax en e-mail gestuurd naar Moduslink (zie een stukje terug in dit topic), en heb ook al een case laten aanmaken bij Microsoft. Ze zouden binnen 5 dagen contact met mij opnemen.. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:29:
[...]

Inmiddels heb ik dus een brief, fax en e-mail gestuurd naar Moduslink (zie een stukje terug in dit topic), en heb ook al een case laten aanmaken bij Microsoft. Ze zouden binnen 5 dagen contact met mij opnemen.. Ben benieuwd :)
De eerste keer dat ik belde met MS zou ik teruggebeld worden binnen 5 dagen, maar dat gebeurde maar niet. Ik heb gisteren na 1,5 week zelf gebeld, en uiteindelijk iemand gesproken die haar naam en directe tel.nummer achterliet bij mij. Ik hoop maar dat zij meer voor elkaar krijgt.

Het verbaast me echt dat Moduslink inmiddels niet in diverse media is afgemaakt, dit is echt onvoorstelbaar hoe chaotisch ze zijn... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
geweldig die Moduslink wat een WOW ervaring en dan heb ik mijn Vista nog niet eens binnen :(

[ Voor 65% gewijzigd door reller op 03-04-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Die van mij staat nog steeds op 'order verzonden', na een week. Gelukkig weet ik dat dit 3 weken mag duren, en dat het uit Hongarije komt, anders had ik me ongerust gemaakt...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om met meerdere sterk te staan adviseer ik iedereen voorzover dit nog niemand gedaan heeft,je bevindingen te plaatsen bij tros radar
Ga hiervoor naar het forum-computers.
Wellicht er aandacht op tv geschonken zou kunnen worden voor deze haast komische en on-professionele vertoningen van Moduslink.

Het mooiste regeltje in de mail dat er niet betaald zou zijn is toch wel "Wanneer wij uw betaling na 10 dagen nog niet hebben ontvangen dan annuleren we uw bestelling."

PS,heb na mijn mail van gister samen met (bank)afschrift nog steeds niets gehoord .

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Zo, heb inmiddels ook een case bij MS. Hoop eigenlijk dat ze het geld terugstorten :P Dan koop ik zelf wel een OEM upgrade.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
VonFoX schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:14:
Zo, heb inmiddels ook een case bij MS. Hoop eigenlijk dat ze het geld terugstorten :P Dan koop ik zelf wel een OEM upgrade.
Ja ik dus niet :| voor E15 een Vista Business is heel wat beter als 149 in OEM uitvoering als je het mij vraagt. Ik wil gewoon het pakket waar ik recht op heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We have not received a copy of your proof of purchase. Please submit a copy via the instructions listed below. In addition, please include your order confirmation number with your proof of purchase. We cannot complete your order until we have received this information.

Email: email a scanned copy of the confirmation page and a copy of your receipt to:

MSTUPVISTANA@moduslink.com

je moet dan de pagina die je heb gehad tijdens het invullen van je gegevens voor de upgade

daar staat ook de confirmation nuber op en die willen ze hebben

hoe ik dit weet? heb zelf ook problemen gehad met de datum |:(

en ik heb zaterdag een mail gehad dat de upgrade dvd onderweg was :9 :9

groeten spijkcity _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:02:
Het mooiste regeltje in de mail dat er niet betaald zou zijn is toch wel "Wanneer wij uw betaling na 10 dagen nog niet hebben ontvangen dan annuleren we uw bestelling."

PS,heb na mijn mail van gister samen met (bank)afschrift nog steeds niets gehoord .
Hier hetzelfde verhaal, bestelling geplaatst via hun site met een bon, bon opgestuurd met factuur bij, netjes meteen betaald, alles lijkt inorde en goedgekeurd, en nu 2 dagen geleden krijg ik een mailtje dat ze binnen de 10 dagen annuleren als ik niet betaal.
Heb ze gemaild om te zeggen dat ik dat al 6 weken geleden gedaan heb, maar ze vinden het zelfs niet nodig ook maar een antwoord hierop te sturen....
Frustrerend om zo tewerk te moeten gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Juridisch gezien is een ingebreken stelling niet ineens nodig. Waarschijnlijk kan de termijn van 8 weken na de realse van Vista als een fatale termijn gezien worden (dit weet ik niet zeker), verzuim treed dan van rechtswege in art. 6:81 BW jo. 6:83 sub a BW jo. 6:39 BW. Je kunt nu direct ontbinding van je overeenkomst eisen art. 6:261 BW jo. 6:265 lid 1 BW. Dit zal als gevolg hebben dat beide partijen de verplichtingen uit de overeenkomst niet meer hoeven na te komen (Modus link hoeft vista niet meer aan jouw te leveren en jij hoeft niet meer te betalen), aangezien jij al betaald hebt is Modus link verplicht het geen jij betaald hebt terug te geven art. 6:271 BW.

Tevens kun je naast deze ontbinding, vertragingsschade eisen art. 6:87 BW. Let wel het betreft alleen schade die ontstaan is vanaf het moment dat Modus link in verzuim is. Maar als particulier zal het niet erg waarschijnlijk zijn dat er schade is ontstaan omdat vista te laat geleverd is.

Veel zul je er waarschijnlijk niet aan hebben, maar als je met wat rechtsartikelen wilt gaan gooien kun je deze gebruiken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Xander84 op 03-04-2007 21:28 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 20:13
(jarig!)
pfff..... het duurt allemaal wel erg lang hoor, mijn order heb ik begin december geplaatst en staat nu sinds 5 weken op Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.
Ik ben het wachten echter zat en heb vast Vista op mijn laptop geinstalleerd, nu maar hopen dat hij binnen 30 dagen binnenkomt zodat ik mijn key in kan voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:26:
[...]

Juridisch gezien is een ingebreken stelling niet ineens nodig. Waarschijnlijk kan de termijn van 8 weken na de realse van Vista als een fatale termijn gezien worden (dit weet ik niet zeker), verzuim treed dan van rechtswege in art. 6:81 BW jo. 6:83 sub a BW jo. 6:39 BW. Je kunt nu direct ontbinding van je overeenkomst eisen art. 6:261 BW jo. 6:265 lid 1 BW. Dit zal als gevolg hebben dat beide partijen de verplichtingen uit de overeenkomst niet meer hoeven na te komen (Modus link hoeft vista niet meer aan jouw te leveren en jij hoeft niet meer te betalen), aangezien jij al betaald hebt is Modus link verplicht het geen jij betaald hebt terug te geven art. 6:271 BW.

Tevens kun je naast deze ontbinding, vertragingsschade eisen art. 6:87 BW. Let wel het betreft alleen schade die ontstaan is vanaf het moment dat Modus link in verzuim is. Maar als particulier zal het niet erg waarschijnlijk zijn dat er schade is ontstaan omdat vista te laat geleverd is.

Veel zul je er waarschijnlijk niet aan hebben, maar als je met wat rechtsartikelen wilt gaan gooien kun je deze gebruiken ;)
Bedankt. Ik heb zojuist even een brief opgesteld waarin ik deze artikelen goed onder de neus druk daar..

Ja, ik mag dan wel serieus klinken, maar het gaat toch om meer dan €100 die ik heb neergeteld (ja ik had een laptop met XP Home, en daarom kostte het wat meer dan bij sommige andere gebruikers).
SPOED / URGENT

Aan: Moduslink
Postbus 501
7300 AM Apeldoorn
Fax: +31 (0)55 543 4444

Van: xxxx

Geachte heer/mevrouw,

Ik stuur u deze fax naar aanleiding van de eerdere fax die ik u heb verzonden over mijn Vista order welke ik na 3 maanden nog steeds niet ontvangen heb. Het betreft hier ordernummer xxxx. Omdat ik bang ben dat mijn vorige fax niet veel effect zal hebben, begin ik maar meteen met een paar rechtsartikelen.

Omdat jullie de afgesproken levertijd van 6 tot 8 weken niet hebben aangehouden, zou ik jullie graag willen wijzen op de volgende 3 rechtsartikelen:

Artikel 81 | BW6, Boek 6, Titel 1, Afdeling 9, Paragraaf 2
De schuldenaar is in verzuim gedurende de tijd dat de prestatie uitblijft nadat zij opeisbaar is geworden en aan de eisen van de artikelen 82 en 83 is voldaan, behalve voor zover de vertraging hem niet kan worden toegerekend of nakoming reeds blijvend onmogelijk is.

Artikel 83 | BW6, Boek 6, Titel 1, Afdeling 9, Paragraaf 2
Het verzuim treedt zonder ingebrekestelling in:
a. wanneer een voor de voldoening bepaalde termijn verstrijkt zonder dat de verbintenis is nagekomen, tenzij blijkt dat de termijn een andere strekking heeft.
b. wanneer de verbintenis voortvloeit uit onrechtmatige daad of strekt tot schadevergoeding als bedoeld in artikel 74 lid 1 en de verbintenis niet terstond wordt nagekomen;
c. wanneer de schuldeiser uit een mededeling van de schuldenaar moet afleiden dat deze in de nakoming van de verbintenis zal tekortschieten.

Artikel 39 | BW6, Boek 6, Titel 1, Afdeling 6
1. Is wel een tijd voor de nakoming bepaald, dan wordt vermoed dat dit slechts belet dat eerdere nakoming wordt gevorderd.
2. Betaling vóór de vervaldag geldt niet als onverschuldigd.

Op grond van de volgende artikelen wil ik dan ook per direct mijn koop/overeenkomst met jullie ontbinden:

Artikel 261 | BW6, Boek 6, Titel 5, Afdeling 5
1. Een overeenkomst is wederkerig, indien elk van beide partijen een verbintenis op zich neemt ter verkrijging van de prestatie waartoe de wederpartij zich daartegenover jegens haar verbindt.
2. De bepalingen omtrent wederkerige overeenkomsten zijn van overeenkomstige toepassing op andere rechtsbetrekkingen die strekken tot het wederzijds verrichten van prestaties, voor zover de aard van die rechtsbetrekkingen zich daartegen niet verzet.

Artikel 265 | BW6, Boek 6, Titel 5, Afdeling 5
1. Iedere tekortkoming van een partij in de nakoming van een van haar verbintenissen geeft aan de wederpartij de bevoegdheid om de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, tenzij de tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt.

Bij deze verzoek ik u vriendelijk om het volledige bedrag van €xxx, per direct terug te storten op mijn xxxx rekening xxxx op naam van xxxx te xxxx. Deze eis stel ik op grond van het volgende artikel:

Artikel 271 | BW6, Boek 6, Titel 5, Afdeling 5
Een ontbinding bevrijdt de partijen van de daardoor getroffen verbintenissen. Voor zover deze reeds zijn nagekomen, blijft de rechtsgrond voor deze nakoming in stand, maar ontstaat voor partijen een verbintenis tot ongedaanmaking van de reeds door hen ontvangen prestaties.

Nogmaals, mijn ordernummer is xxxx.

Ik hoop zo spoedig mogelijk iets van u te mogen vernemen.

Hoogachtend,

xxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de mail: msnlinfo@microsoft .com had ik het volgende verstuurd:

Geachte mevrouw, meneer

Via de website “ Gathering of tweakers”, waar er nu al ongeveer 30 pagina’s zijn over de wanprestatie van het bedrijf moduslink, ben ik tot de conclusie gekomen dat het tijd werd dat ik ook maar eens mijn zegje ging doen.

Op 23 januari 2007 heb ik mijn bestelling geplaatst op de website welke bedoeld is voor de upgrade, waarna ik op 25 januari 2007, het verschuldigde bedrag van 98.03 Euro heb overgemaakt en een kopie van de kassabon heb doorgemaild.

Melding 1 “ COA goedgekeurd

Begrijpelijke melding het is namelijk 1 van de vereisten om een upgrade te verkrijgen, je moet in het bezit zijn van een geldige XP licentie.

Melding 2 “ POP goedgekeurd

Eveneens een begrijpelijke melding, de PC moest namelijk tussen november en maart worden aangeschaft om in aanmerking te komen voor de upgrade.

Melding 3 “POP/COA goedgekeurd

Een melding waarvan je zoiets hebt van “ is dit niet een beetje dubbel” dit is al een gepasseerd station lijkt mij, ze zijn namelijk al beide goedgekeurd.

Melding 4 “Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat”

Kom op zeg! Als mijn POP is goedgekeurd dan zullen ze toch ook wel naar de aankoopdatum hebben gekeken.
Als mijn COA is goedgekeurd, dan zal mijn authenticiteitscertificaat dat ook wel zijn (lijkt mij namelijk hetzelfde!!)

Ondertussen heb ik mijn kassabon al 3 maal doorgefaxt en 2 maal doorgemaild, 4 maal telefonisch contact gehad en ongeveer 4 maal een vraag gemaild.

Ik ben nu 10 weken verder (volgens mij beloofde ze binnen 6 tot 8 weken na de introductie van Vista te leveren) , 98,03 euro armer en heb ik nog helemaal niks ontvangen!!

De antwoorden die via de mail worden verstuurd raken kant noch wal, een voorbeeld!

Een 5-tal weken geleden belde ik mobiel naar het informatienummer, blijkbaar krijg je dan een ander contactpersoon dan wanneer je met een vaste lijn belt, en kon deze engelstalige dame mij vertellen dat alles al akkoord was en dat ook mijn betaling al binnen was, mocht ik binnen 3-4 weken geen statusverandering zien dan moest ik contact opnemen met de helpdesk!

Zo gezegd zo gedaan, 4 ½ week later stuur ik een mail, en dan krijg ik weer te horen dat mijn betaling gecontroleerd moet worden.

Ik krijg het idee dat moduslink geen idee heeft waar ze mee bezig zijn, volgens mij gaat elke aanvraag langs 7 afdelingen of zo!

Ik hoop dat jullie hier wat mee doen!

Met vriendelijke groet,

En tot mijn verbazing had ik alweer een mail terug van MS:

Benodigde aanvullende informatie:

Hierbij wil ik u laten weten dat we uw klacht hebben ontvangen. Ik heb het doorgezet naar ons team die contact met Moduslink onderhoud met het verzoek uw case na te laten kijken, contact met u op te nemen en de order zsm in orde te maken. Ik zal u op de hoogte houden.

Uw casenummer is *********. Ik wil u verzoeken bij ieder contact met het Response Management Team uw casenummer te vermelden.

Ik streef ernaar u binnen 3 dagen te voorzien van een volledig antwoord op uw case. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan ontvangt u van mij altijd een update. Uiteraard wil ik u de mogelijkheid bieden voor een tussentijdse update direct contact met mij op te nemen. Ik ben bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 op telefoonnummer +31 20 5001699 of per e-mail op response@microsoft.com.

Uw tevredenheid is voor Microsoft van het grootste belang. Wanneer u op enig moment niet volledig tevreden bent met het verloop van uw case, verzoek ik u contact op te nemen met mijn manager, Anna Sijbring,. Zij staat u dan graag verder te woord.

Wanneer u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft die niet direct aan deze case gerelateerd zijn, verzoek ik u contact op te nemen met mijn collega's van het Microsoft Contact Center. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 op telefoonnummer +31 20 5001500, of per e-mail op msnlinfo@microsoft.com.

Met vriendelijke groet,

Anna Sijbring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Ik heb ook mail van Anna :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Al een tijdje, ik heb haar zelfs al eens gebeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 8 weken na het plaatsen van je order nóg steeds geen pakketje heb mogen ontvangen, zie dan Verwijderd in "Moduslink Vista Express Upgrade klachten..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

jeez ik heb na 2 weken die dvd al in mn bus? vanwaar die verschillen??

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg zojuist na mijn mail van vanochtend naar msnlinfo@microsoft.com. de volgende mail terug:
Geachte heer/mevrouw ,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Modus Link is een extern bedrijf die deze bestellingen voor Microsoft verwerkt en mocht u vragen hebben over uw bestelling
dan kunt u het beste even contact op nemen met hun via het volgende Telefoonnummer:
+31 880016102 of eventueel nog op dit nummer: + 31 0800 666 44 666

Via E-mail kunt u ook contact opnemen met Modus Link en wel via het volgende E-mail adres: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Dus weer die telefoon nummers waar je niets aan hebt,IK STOP ER MEE :( en ga mijn geld proberen terug te krijgen,en ehhhhh microsoft windows?Die gaat eraf,het wordt tijd om linux uit te gaan proberen heb het helemaal gehad met die gasten.
Ik krijg de indruk dat ze teveel klachten gaan krijgen en de boel maar afwimpelen naar Moduslink.
Ik wens iedereen nog veel succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 22:35:
[...]

Bedankt. Ik heb zojuist even een brief opgesteld waarin ik deze artikelen goed onder de neus druk daar..

Ja, ik mag dan wel serieus klinken, maar het gaat toch om meer dan €100 die ik heb neergeteld (ja ik had een laptop met XP Home, en daarom kostte het wat meer dan bij sommige andere gebruikers).

[...]
Ik had ook wel een briefje voor je op willen stellen hoor, je hebt de artikellen namelijk niet helemaal juist gebruik (juridisch technisch gezien dan). Maar goed veel zal dat niet uitmaken, ze zullen vast weten wat je bedoelt. Sterker nog zullen zelf heel goed weten dat ze onbehoorlijk nagekomen zijn. Ik denk dat je alle recht hebt om die 100 euro terug te eisen. Anyways ben wel benieuwd naar hun reactie. Succes er mee verder.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:34:
[...]

Ik had ook wel een briefje voor je op willen stellen hoor, je hebt de artikellen namelijk niet helemaal juist gebruik (juridisch technisch gezien dan). Maar goed veel zal dat niet uitmaken, ze zullen vast weten wat je bedoelt. Sterker nog zullen zelf heel goed weten dat ze onbehoorlijk nagekomen zijn. Ik denk dat je alle recht hebt om die 100 euro terug te eisen. Anyways ben wel benieuwd naar hun reactie. Succes er mee verder.
Deze brief is nog niet verzonden. Mocht je nog willen helpen.. Graag! Mijn e-mail adres is info [at] jeffjuh [dot] nl

Stuur het daar maar heen als je wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een klacht ingediend bij msnlinfo of heb je een vraag gesteld mbt tot moduslink!

Als je duidelijk vermeld dat het een klacht betreft wordt het mijn inziens redelijk snel opgepakt, maar als je vragen gaat stellen met betrekking tot de levertijd......daar kan MS niks over zeggen. en dan verwijzen ze je door naar moduslink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klacht ingediend,al mijn bevindingen van een aantal posts terug,en dat ik omdat ik niets meer gehoord heb na mijn mail met het copy van de bankafschrift dat ik bang ben dat hun het gaan annuleren omdat ik niet betaald zou hebben, ik denk dat ze teveel klachten gaan krijgen en nu de boel gaan afwimpelen.
Ik ben het zat en ga het zelf annuleren en mijn geld terug proberen te halen al is het maar 15€.

Voor mij houdt het hiermee op,ik ben me nu aan het voorbereiden om met ubuntu(linux)aan de gang te gaan,ik heb hier veel positieve zaken over gelezen en wat let me om het ook eens te gaan proberen en microsoft de rug toe te keren.
Dit zal in het begin niet meevallen maar alles valt te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
He, ik heb ook contact gehad met Anna Sybring...! Ik hoop dat ze meer collega's heeft, want zo te lezen heeft ze het druk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 09:30

GieltjE

Niks te zien...

Ik heb vandaag beslist om xp pro toch maar eens te gaan upgraden, alleen zie ik dat de datum op 31maart verlopen is.
Kan ik ook een dvd downloaden en dan gewoon upgraden of moet mijn key daarvoor vrijgegeven worden?

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge.......Is me dat schrikken........Lees onderstaande...
Ut schijnt al onderweg te zijn...........

Order Number : 1503527
Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : zaterdag 31 maart 2007

Nu maar afwachten......................
Alhoewel...Ik wacht al vanaf 12 januari.....Op die dag heb ik gekocht....Verzocht....verstuurd.......en betaald.......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:36:
[...]

Deze brief is nog niet verzonden. Mocht je nog willen helpen.. Graag! Mijn e-mail adres is info [at] jeffjuh [dot] nl

Stuur het daar maar heen als je wil..
Ik zal kijken wat ik nog kan doen, ik ga nu eerst vista installeren. Heb namelijk vandaag eindelijk het lang verwachte pakketje gekregen na een dikke 3 maanden wachten. Mijn asus pakketje bevatte trouwens wel een cd met drivers.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje,

Hoe kon je deze bestellen?
Ik heb vandaag van modus link een op mijn naam staande vista premium 32 bits gekregen, maar ik kan me naast het invullen van de registratie in xp niks herinneren dat ik iets heb ingevuld?
Sterker nog ik heb wel zo'n upgrade formulier gehad maar nooit gebruik van gemaakt?
Beetje raar dus, ik heb geen formulier ingevuld, mijn aankoopbon dus ook niet meegestuurd, en toch ontvang ik een upgrade pakketje?

Het zou nog van hp kunnen zijn maar kan me dat niet voorstellen, dan had er wel wat van hp op gestaan neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Laatst online: 15:25

SmidsY

hallo!?.............

SmidsY schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:02:
Vandaag eindelijk melding gekregen dat mijn order bij moduslink de deur uit is.
- 17/01 Aangevraagd en aankoopbeijw van Asus laptop gefaxt
- 23/02 Email met medling aanvraag is goedgekeurd
- 26/03 Email met melding Vista is versuurd

Al met al niets gedaan, behalve veel geduld hebben. Echter moet ik wel zeggen dat de status die de upgrade pagina heeft weergegeven 90% van de tijd niet heeft geklopt.

Nu alleen nog wachten tot viast daadwerkelijk arriveerd, maar ja ze geven op dat dat nog wel 3 weken kan duren.... hebben zij een speciale vorm van snail mail
En dan vandaag, met een grote plof, binnengekregen één envelop met daarin de lang verwachte vista upgrade met Asus driver CD. Al met al zijn we 2,5 maand verder. Zo nu installen

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag aan mensen die hun upgrade DVD al wél binnen hebben: Welk retouradres staat er op de enveloppe/verpakking?? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Ik heb hem eindelijk binnengekregen vandaag, na bijna 3 maanden gewacht te hebben...
Hij draait als een zonnetje.

^^Retouradres:
Moduslink
Postbus 71136
3000 PC Rotterdam, The Netherlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Laatst online: 15:25

SmidsY

hallo!?.............

Jakkus schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:37:
Ik heb hem eindelijk binnengekregen vandaag, na bijna 3 maanden gewacht te hebben...
Hij draait als een zonnetje.

^^Retouradres:
Moduslink
Postbus 71136
3000 PC Rotterdam, The Netherlands
Huh!? op mijn envelop staat het volgende

Moduslink
Postbus 75831
1118 ZZ SchipholTriport, The Netherlands

Volgens mij durven ze na dit topic niet langer dan een dag op één en dezelfde plek te blijven :|

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie hier... De status van mijn order is na 6 weken (!) eindelijk veranderd naar "Order ontvangen".

Ordernummer : 1358xxx
Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.