XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.080 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
ik zit er nu ook aan te denken om te bellen
Morgen is het DVDtje precies 2 weken onderweg namelijk
Zeg dan niet dat het verstuurd is GVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo luitjes,

Even een vraagje aan de genen die hun dvd al binnen hebben kun je met deze upgrade ook kiezen voor de 64 Bits editie?????
Dit is mij zo wel uitgelegd bij de computerzaak waar ik mijn PC heb gekocht!!!!!

Staat bij mij nu ook shipt per 12 maart

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:20
Je kan vooraf selecteren als je 64bit wou..

mailtje gehad:
Geachte heer, mevrouw Los,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum..

Wij hebben uw papieren ontvangen en zijn nu uw aanvraag aan het doorvoeren.

Wij hebben niet de mogelijkheid om een specifieke datum aan u door te geven, wanneer uw bestelling verzonden word.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Weinig boeiends dus :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toshiba klant;
Dit bericht heb ik ook ontvangen.

Geachte heer/mevrouw, Reneerkens,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum..

We hebben helaas niet de mogelijkheid om aan u een specifieke datum te geven, dat de bestelling verzonden word.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 18:22:
ik zit er nu ook aan te denken om te bellen
Morgen is het DVDtje precies 2 weken onderweg namelijk
Zeg dan niet dat het verstuurd is GVD
Ik heb ergens gelezen dat er tussen Order Verzonden en de daadwerkelijke ontvangst wel 3 weken kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne was op 13 maart verzonden en heb hem gister gekregen, dus hij was 6 dagen op weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
I rest my case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Misschien een beetje offtopice, maar nu het volgende:

Stel ik upgrade mijn Windows XP Mediacenter met een origineel gedownloade versie van Windows Vista Home Premium en ga deze versie een tijdje proberen (minimaal 30 dagen, uiteraard eenvoudig te verlengen zoals we weten).
Kan ik dan na binnenkomst van het pakketje de hele handel netjes officieel registreren en activeren of moet ik dan alles opnieuw gaan installeren?

Ik bedoel, als het allemaal zolang moet duren....wil ik het wel op een andere manier proberen om eerder te kunnen "genieten" van Vista.

[ Voor 15% gewijzigd door ChUcKiE op 21-03-2007 08:10 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Order Number : ****
Order Status : Order is goedgekeurd
Shipping Date :
Carrier : Standard
AWB# :

M'n status is net aagepast maar blijkbaar is m'n order dus nog niet gelijk verzonden. What's next? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 16:42

SuperTrooper

Weet hoe het is

SuperTrooper schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 11:39:
[...]

Ik heb een Retail pakket Business 32bit en een OEM pakket Business 64bit. Ik zal vanavond even testen of die key's uitwisselbaar zijn, maar ik verwacht het niet omdat het ene dus Retail is en de ander OEM... Weet ik nog niks.. :|
Ik heb dus OEM Business 64bits NL en UPGRADE Business 32bits NL. Keys zijn NIET compatible.

Ik denk dat ik dan toch maar de 32bits ga bestellen :(

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Heb nu een kleine maand al deze status:

Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.
Vervoerder : Standard

Dus nog maar ff wachten .....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:10
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Eindelijk!!! Na al die tijd wachten, is mijn status veranderd, nu is het 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat'.

Hij heeft bij mij anderhalve maand op COA Goedgekeurd gestaan, en daarvoor een maand op order bevestigd...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt me bekend voor, inmiddels staat mijn status hier ook alweer 2 weken op!

Heb net nog maar een redelijk kwaad mailtje gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jakkus schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 07:56:
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Eindelijk!!! Na al die tijd wachten, is mijn status veranderd, nu is het 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat'.

Hij heeft bij mij anderhalve maand op COA Goedgekeurd gestaan, en daarvoor een maand op order bevestigd...
Yey, ik heb/had precies hetzelfde. Ook meer dan 2 maanden op COA goedgekeurd gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden wel sneller, maar echt antwoorden zit er niet in, hier mijn mail en de reactie:

Geachte mevrouw/meneer

Op 23-01-2007 heb ik een upgradebestelling bij jullie geplaatst welk ik op 25-01-07 heb betaald middels een automatische overschrijving.

Inmiddels ben ik 2 maanden verder, 98,03 euro armer en heb ik nog steeds geen vista home premium ontvangen.

Ik weet dat geduld een schone zaak is, en ik weet ook dat jullie het waarschijnlijk heel erg druk hebben, maar de communicatie naar buiten en de statussen die je kan opvragen wekt steeds meer irritatie op.

Eerst staat er twee weken " COA goedgekeurd" Dan 2 weken " POP goedgekeurd" en dan komt de volgende status " POP en COA geodgekeurd" gevolgd door " Validatie authenticiteitscertificaat" is dit niet een beetje overdreven, 3 aparte statussen voor iets waar je niks mee opschiet en zelf al 3 keer gecontroleerd is?.

Dan nog het feit dat er word gezegd dat de bestelling binnen 6-8 weken na het plaatsen van de bestelling (of in dit geval de launch van vista) de bestelling zou worden verzonden.

Het enige wat ik in die 6-8 weken heb gehad is de volgende melding via mail.

" Uw bestelling is goedgekeurd, uw order word binnen 6-8 weken verzonden"

Lees ik nou goed dat het controleren van een POP/COA (wat dus binnen een maand was gecontroleerd) dat het hierna nog ongeveer 8 weken gaat duren voordat het pakketje wordt verzonden.

Ondertussen installeer ik geen enkel programma op mijn laptop, aangezien ik de helft opnieuw moet installeren als ik de upgrade binnen heb.

Zo, ik heb mijn hart kunnen luchten, verder hoop ik dat de upgrade nu maar snel mijn kant op mag komen.

Met vriendelijke groet,

en hier het antwoord:

Geachte heer,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Op dit moment zijn we aan het nakijken of we uw betaling hebben ontvangen.
Als uw betaling is goedgekeurd, wordt uw bestelling verzonden.

We verzoeken u rekening te houden met een aantal weken verzendtijd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum

Het idee hebben om niet gehoord te worden is zo ontzettend irritant !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
We verzoeken u rekening te houden met een aantal weken verzendtijd

Waar slaat dat dan op??
Moet met een paar dagen kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee hebben om niet gehoord te worden is zo ontzettend irritant !!
Aan de andere kant is het natuurlijk beter dat ze zich bezig houden met het verwerken van bestellingen dan het verwerken van klachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:17:
[...]

Aan de andere kant is het natuurlijk beter dat ze zich bezig houden met het verwerken van bestellingen dan het verwerken van klachten...
Als ze dat vanaf het begin gelijk gedaan hadden, dan hadden ze niet zoveel klachten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:31:
[...]

Als ze dat vanaf het begin gelijk gedaan hadden, dan hadden ze niet zoveel klachten.
Misschien hebben ze een beetje véél bestellingen, ik geloof in ieder geval dat ze daar hun uiterste best doen om iedereen zo snel mogelijk van een vista dvd te voorzien, dus gewoon een beetje geduld hebben...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Misschien hebben ze een beetje véél bestellingen, ik geloof in ieder geval dat ze daar hun uiterste best doen om iedereen zo snel mogelijk van een vista dvd te voorzien, dus gewoon een beetje geduld hebben...
Op zich een nobel idee maar 1. ze communiceren werkelijk helemaal niets naar de klant en 2. de helpdesk ( en dan voornamelijk de nederlands sprekende ) weet totaal niet waar ze mee bezig zijn. Ik heb al meermalen ( ondertussen een keer of 6 a 7 als het niet meer is ) gebeld met die helpdesk en telkens als ik een engels sprekend iemand heb komt er meer uit en kom ik telkens weer wat verder.

De nederlandse hd medewerkers vertellen elke keer heel trots: Meneer uw order is pop/coa validated en alles is in orde! Bel ik de engelse hd medewerkers krijg ik: ok order is pop/coa validated maar heeft u dit en dit formulier ingestuurd of dat en dat al gedaan? Nee hoefde van je nl collega niet! Ja moet wel meneer! ok doe ik dat en zie weer een stapje verder! en zo kom ik stap voor stap verder.

Maar het gaat nergens over, daarom heb ik ook al een case bij Microsoft liggen die zelf ook al aangeven dat hun team voor communicatie met Moduslink ook al geen contact met die gasten kan krijgen :| Nou dan is het echt helemaal mooi als je het mij vraagt :|

En daar nog een mooie toevoeging aan vast van hun eigen website:

ModusLink Corporation is a leading provider of global supply chain management solutions servicing the computing, software, consumer electronics, storage and communications industries. The company provides customized supply chain solutions that improve time to market, reduce costs, increase return on investment and enhance customer satisfaction.

Clients engage ModusLink to manage and perform multiple business processes including consulting and demand planning, sourcing and supply base management, manufacturing and optimized product configuration, logistics management, e-commerce, customer support and the complete range of aftermarket services. For more than 20 years, ModusLink’s extensive expertise, commitment to quality, and customer focus have made us the vendor of choice for many of the world’s leading technology companies.

With 40 facilities in 13 countries around the world, ModusLink has the supply chain industry's largest global footprint and serves every major geographic market. ModusLink's award-winning services, world-class technology infrastructure, and extensive global network of facilities help clients reach customers throughout the globe more efficiently, while improving the productivity and cost-effectiveness of their supply chains.

Dit is hun werk, hier zeggen ze dus goed in te zijn, nou dat blijkt!

[ Voor 34% gewijzigd door Ghost(NL) op 22-03-2007 12:47 ]

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd. geduld is een schone zaak, maar ik zou anders zouden reageren op het moment dat moduslink zou zeggen " oke jongens, we hebben ons hierin vergist het gaat langer duren dan gepland!

Nu heb ik echt het idee dat ik aan het lijntje word gehouden, geen communicatie en nietszeggende antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Komt me bekend voor, inmiddels staat mijn status hier ook alweer 2 weken op!

Heb net nog maar een redelijk kwaad mailtje gestuurd!
Waarom een boze mail? Er staat toch in de mail die je gehad hebt dat het 4-6 weken kan duren, dan lijkt een boze mail na 2 weken wat voorbarig...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jakkus schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:10:
[...]

Waarom een boze mail? Er staat toch in de mail die je gehad hebt dat het 4-6 weken kan duren, dan lijkt een boze mail na 2 weken wat voorbarig...
In de algemene voorwaarden (in dit geval van Toshiba) staat dat binnen 6-8 weken na het indienen van de verscheidene formulieren of vanaf het moment dat vista beschikbaar komt.

Dit was eind Januari ondertussen zijn we ongeveer 8 weken verder en heb ik een mail ontvangen dat het nog 4 tot 6 weken kan duren.

Een rekensom levert dus op dat de beloofde 6-8 weken uitkomen op 12-16 weken.

Ik heb veel geduld, ik heb alles doorgestuurd en heb zelfs al betaald (ze zeggen dat ze het geld pas innen als de bestelling verstuurd is, maar dit geld alleen voor CC bezitters).

Als je mensen beloofd binnen 6-8 weken te leveren, moet je dat doen.
Kan je hier echter niet aan voldoen is het gepast om je klanten daarvan op de hoogte te stellen en ze niet te laten omkomen in allerlei statussen, beloftes, meldingen enz. enz.

Het gaat mij vooral over de amnier waarop moduslink dit afhandeld en de mensen behandeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Een rekensom levert dus op dat de beloofde 6-8 weken uitkomen op 12-16 weken.
Het gaat mij vooral over de amnier waarop moduslink dit afhandeld en de mensen behandeld!
Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Het is gewoon vervelend dat alles zo lang moet duren, en ook bij mij stond 10 januari dat het 6-8 weken zou gaan duren, die nu wel voorbij zijn.

Heb je je mail trouwens wel met hoge prioriteit gestuurd? Ik heb 9 februari en 9 maart mails gestuurd, en 2 dagen terug een met hoge prioriteit, en nu is mijn orderstatus ineens veranderd... Of ze hebben een van de oudere mails gelezen, of ze werken mails met een hoge prioriteit sneller af, maar ik verwacht dat laatste.

[ Voor 7% gewijzigd door Jakkus op 22-03-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jakkus schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:43:
[...]

[...]

Ja, daar heb je wel weer gelijk in. Het is gewoon vervelend dat alles zo lang moet duren, en ook bij mij stond 10 januari dat het 6-8 weken zou gaan duren, die nu wel voorbij zijn.

Heb je je mail trouwens wel met hoge prioriteit gestuurd? Ik heb 9 februari en 9 maart mails gestuurd, en 2 dagen terug een met hoge prioriteit, en nu is mijn orderstatus ineens veranderd... Of ze hebben een van de oudere mails gelezen, of ze werken mails met een hoge prioriteit sneller af, maar ik verwacht dat laatste.
Ik denk dat ze helemaal niet naar de mails kijken, maar dat jij nu gewoon aan de beurt was. Waarom zouden ze mensen die vaker mails sturen of meer klagen eerder verwerken dan mensen die gewoon rustig afwachten?
(ik heb nu eindelijk ook een nieuwe status, zonder boze mails met hoge prioriteit te sturen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:35:
[...]
Ik heb veel geduld, ik heb alles doorgestuurd en heb zelfs al betaald (ze zeggen dat ze het geld pas innen als de bestelling verstuurd is, maar dit geld alleen voor CC bezitters).
En dit is dus ook niet waar
Mijn CC is al belast met 14.23 euro
Verder nog niks gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 15:20:
[...]

En dit is dus ook niet waar
Mijn CC is al belast met 14.23 euro
Verder nog niks gezien
Dan heb jij nog mazzel, voor zover je in dit geval van mazzel mag spreken.
Mijn CC is niet belast en mijn upgrade ligt om de een of andere vage redenen nog bij "de verwerkingsafdeling".
Men geeft mij de schuld ervan omdat ik schijn te hebben gezegd niet te willen betalen.
Aangezien u te kennen geeft dat u pas betaald wanneer u de Upgrade ontvangt zal hier dus waarschijnlijk het probleem zitten.
Hetgeen niet klopt.

Ik weer een retourmailtje gestuurd:
Geachte Moduslink

U schrijft: "Aangezien u te kennen geeft dat u pas betaald wanneer u de Upgrade ontvangt zal hier dus waarschijnlijk het probleem zitten"

Met bovenstaande doel ik op het feit dat ik voor betaling per Creditcard heb gekozen en deze wordt pas belast als de upgrade verstuurd is.
Kort gezegt komt het hier op neer: Zolang jullie de upgrade niet versturen wordt mijn Creditcard niet belast hetgeen inhoud dat jullie dan niet betaald krijgen..

Het probleem zit hem dus bij jullie.
Ik ben niet de beroerdste om jullie te betalen maar omdat jullie de Upgrade niet versturen betaald mijn creditcardmaatschappij jullie het verschuldigde bedrag niet uit.
Als jullie mijn creditcardmaatschappij geen opdracht geven het geld van mijn rekening af te boeken dan gebeurt er natuurlijk ook niets, hetgeen mij nogal duidelijk lijkt.
Dus gewoon versturen, dan pas wordt mijn Creditcard belast, dit staat zelf in jullie algemene voorwaarden.
Anders hadden jullie de mogelijkheid om met Creditcard te mogen betalen moeten uitsluiten.

Ik hoop hiermede de kortsluiting opgeheven te hebben.

Mijn Ordernummer is 1000109476
Mijn COA is 00045-830-737-151

Vriendelijke groet.

T. Westermolen
Volgens mij zijn ze de weg kwijt daar.
Zal mij benieuwen wat men hierop te melden heeft.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De mijne was op 13 maart verzonden en heb hem gister gekregen, dus hij was 6 dagen op weg.
Mazzelaar, die van mij is op 12 maart verstuurd en ik heb nog steeds niets ontvangen :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg 9 maart het mailtje binnen 5 werkdagen wordt hij bij u thuisbezorgd, 12 maart is hij inderdaad verzonden maar waar hij bezorgd is niet bij mij.
Geef mij dan maar de afdeling in duitsland die de retailversies doet, daar heb ik mijn office upgrade gedaan, in eerste instantie ging het even niet goed, toen kreeg ik van hun het verzoek om de spullen nog eens te mailen en binnen een dag kreeg ik het bericht als ik betaalde zouden zij hem versturen.
Hij is nu onderweg, dus microsoft kan wel goede afspraken maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
BamSlam_ schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:49:
[...]

Mazzelaar, die van mij is op 12 maart verstuurd en ik heb nog steeds niets ontvangen :( |:(
Mijne dus op 7 maart verzonden en niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 16:49:
[...]

Heb jij wel een mailtje ontvangen die meestal met die bevestiging gepaard gaat? Dat het zo en zo lang gaat duren etc...

Mijn order was namelijk ook op 12 maart verzonden zegt de upgradewebsite.. nou niet dus! Ik vroeg mij af waarom ik dat mail niet had gekregen, dus ik stuurde een mailtje.. vandaag kreeg ik dit in mijn inbox:
Geachte heer, mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre.

De door u vermeldde datum, 12-03-2007, is niet de verzenddatum doch de datum dat uw bestelling volledig is goedgekeurd en dat wij alle bescheiden van u ontvangen en verwerkt hebben.

Uw order, 1 exemplaar Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM, is echter in behandeling en u zult een bevestiging ontvangen wanneer wij uw versie van de Windows Vista Upgrade zullen verzenden.

Gezien de grote hoeveelheden van "Upgrade" aanvragen kunnen wij u helaas geen exacte datum van deze verzending opgeven. Wij verzoeken u beleefd nog even geduld te hebben.

Met vriendelijke groet,

The Upgrade Redemption Support Centre.
:( ik heb ze maar een mailtje terug gestuurd waarom dat dan bij mijn orderstatus staat. Maar goed misschien morgen even bellen dan kunnen ze het krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Heb jij wel een mailtje ontvangen die meestal met die bevestiging gepaard gaat? Dat het zo en zo lang gaat duren etc...

Mijn order was namelijk ook op 12 maart verzonden zegt de upgradewebsite.. nou niet dus! Ik vroeg mij af waarom ik dat mail niet had gekregen, dus ik stuurde een mailtje.. vandaag kreeg ik dit in mijn inbox:
...
Nu je het zegt, ik heb geen mailtje ontvangen. Maar er staat op de statuspagina dat mijn order verzonden is op 12 maart, met vervoerder Spring. Dan mag ik toch aannemen dat de DVD onderweg is? Enfin, ik ga ze maar weer eens mailen. Moduslink... |:( 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Bij mij is het redelijk vlot gegaan:

Heb m'n order op maandag 12 maart geplaatst en eergisteren 21 maart de bevestiging gekregen dat m'n order verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 21:02
Nou ik heb vandaag Microsoft gebeld. Heb een hele vriendelijke vrouw aan de telefoon gehad. Heb alles verteld over de lekkere klantenservice van moduslink.

Ze zeiden dat het bekend is en ze gaan contact met mij opnemen en dan gaat het opgelost worden. Dus ik raad mensen aan om gelijk Microsoft te bellen.

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:58
hier ook, precies 20 dagen onderweg geweest :(

nu de 2e nog...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
isomis schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:08:
Nou ik heb vandaag Microsoft gebeld. Heb een hele vriendelijke vrouw aan de telefoon gehad. Heb alles verteld over de lekkere klantenservice van moduslink.

Ze zeiden dat het bekend is en ze gaan contact met mij opnemen en dan gaat het opgelost worden. Dus ik raad mensen aan om gelijk Microsoft te bellen.
Welk nummer heb je gebeld ?

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook een mailtje gekregen dat mijn order verzonden is. Eindelijk. Nou nog hopen dat het inderdaad toekomt. Want in mensen verontrusten zijn ze daar wel heel goed.

U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u voor de Engelstalige versies van het product vanaf 1 mei 2007 contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com en voor de niet-Engelstalige versies vanaf 1 juni 2007, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 09:09:
[...]

Nu je het zegt, ik heb geen mailtje ontvangen. Maar er staat op de statuspagina dat mijn order verzonden is op 12 maart, met vervoerder Spring. Dan mag ik toch aannemen dat de DVD onderweg is? Enfin, ik ga ze maar weer eens mailen. Moduslink... |:( 8)7 :(
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Uw Upgrade is verstuurd op Date : Monday, March 12, 2007
Carrier : Spring
AWB : Unknown

Wij kunnen echter niet aan geven wanneer het zal arriveren omdat het vanuit het buitenland moet komen. Onze excuses voor dit misverstand.

dit was mijn antwoord op mijn vraag aan hun waar blijft mijn post en ik heb geen bevestigingsmail gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze willen het bij Moduslink gewoon niet snappen, geloof ik.

Kreeg op mijn mail van gisteren het volgende antwoord:
Email id.: 198289
Ordernummer: 1000109476

Geachte heer Westermolen

Op dit moment zijn we aan het nakijken of we uw betaling hebben ontvangen.
Als uw betaling is goedgekeurd, wordt uw bestelling verzonden.
We verzoeken u rekening te houden met een aantal weken verzendtijd.

Met vriendelijke groet,

Dit kan dus helemaal niet omdat ik voor CC betaling gekozen heb en die wordt pas belast als de upgrade is verstuurd!!!!!!!!!!

Ik begin aardig mijn geduld te verliezen met die gasten!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het inmiddels op een andere manier opgelost (hoop ik).

AstroNova was zo slim om in deze thread het rekeningnummer van Moduslink te vermelden, waarvoor hartelijk dank Astro!!!!!

Ik heb de verzendkosten giraal overgemaakt, hopelijk bespoedigd dit alles een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vanmorgen verstuurd:
Geachte heer mevrouw,

op 18 januari 2007 heb ik via uw website een Windows Vista upgrade besteld,
ordernummer xxxxxxx. Sinds maandag 12 maart geeft de orderstatuspagina aan
dat de order is verzonden met vervoerder Spring. Het is nu 23 maart en ik
heb nog steeds niets ontvangen. Gaarne een uitleg.

Hoogachtend,
BamSlam_
Enkele minuten geleden dit antwoord ontvangen:
Dear Mr. BamSlam_,

Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.

De levering van de upgrade zal ongeveer zes weken duren.

Onze excuses voor het ongemak.

Kind Regards,
The Upgrade Redemption Support Centre.
Pardon? Vervoert Spring haar bestellingen per slak? Moet het per schip uit Australie komen? Of moet ik hieruit opmaken dat het zaakje nog niet verstuurd is, ondanks de 'verzonden'-melding op de statuspagina?

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:11:
Ik heb de verzendkosten giraal overgemaakt, hopelijk bespoedigd dit alles een beetje.
Ik heb het verschuldigde bedrag al giraal overgemaakt op 18 januari. Het bespoedigd helaas niets, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 14:25:
Vanmorgen verstuurd:

[...]

Enkele minuten geleden dit antwoord ontvangen:

[...]

Pardon? Vervoert Spring haar bestellingen per slak? Moet het per schip uit Australie komen? Of moet ik hieruit opmaken dat het zaakje nog niet verstuurd is, ondanks de 'verzonden'-melding op de statuspagina?

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:( |:( |:(
Nee BamSlam dat gaat per kangaroe, vandaar de naam Spring. :) :) :)

Soms heb ik het gevoel dat men "maar wat opschrijft" daar bij moduslink, kijk maar eens naar mijn email wisseling een paar posts terug.

En maar glashard blijven volhouden dat men zich niet in de grote hoeveelheid aanvragen heeft verslikt, de arrogantie ten top!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:49

Praetextatus

the dutch_paki

damn zeg, crisis bij modus link :9
Ik leef met jullie mee >:)

ff serieus, is t niet mogelijk een gezamelijke klacht bij de ombudsman neer te leggen ofzo?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

En is er nu echt niemand die hier wel eens rondsurft op GoT die bij Moduslink werkt en ons gewoon buiten het werk om kan uitleggen hoe alles nu werkt en wat er allemaal aan de hand is?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
De post heeft mij net blij gemaakt
De DVD is binnen
het is een OEM-upgradeversie
Die had ik nog nooit gezien....wel gewone OEMs natuurlijk

Van het weekend maar gaan installen dan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 21:02
www.microsoft.nl en dan bij contact staat tel:

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500
Fax: +31 20 5001999

Is het jullie ook opgevallen dat de medewerkers van Moduslink klantenservice geen Nederlands kunnen? Als je een beetje snel praat, begrijpen ze er niks meer van en ze hebben allemaal een accent.

Edit:
Zo te zien reageert moduslink wel op trosradar.nl forum:
moduslink

Geplaatst op 07 Mrt 2007 09:29 door moduslink
via email reageren heeft niet veel nut
je kan beter via de post of fax mailen veel beter
sneller reactie

[ Voor 43% gewijzigd door isomis op 23-03-2007 16:15 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

isomis schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 16:07:
[...]

www.microsoft.nl en dan bij contact staat tel:

Microsoft B.V.
Boeing Avenue 30
1119 PE Schiphol-Rijk

Tel.: +31 20 5001500
Fax: +31 20 5001999

Is het jullie ook opgevallen dat de medewerkers van Moduslink klantenservice geen Nederlands kunnen? Als je een beetje snel praat, begrijpen ze er niks meer van en ze hebben allemaal een accent.

Edit:
moduslink

sneller reactie
Weet je zeker dat iemand van Moduslink is of is het een of andere lolbroek die Moduslink als nick genomen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Weer een nieuwe orderstatus: Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling... Ik ben benieuwd wat dit nou weer inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jakkus schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 20:40:
Weer een nieuwe orderstatus: Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling... Ik ben benieuwd wat dit nou weer inhoudt.
Als het net zo gaat als bij mij betekend dit : Gelazer om de betaling of in Moduslinktaal: je moet eerst betalen anders krijg je niks, da's bij mij het geval als ik ML moet geloven.

Welke betalingsmethode heb je gekozen?
Het kan zijn dat je het al eens vermeld hebt maar na 30 paginas raak je het een beetje kwijt.

Ik zou Microsoft ten zeerste aanraden om in het vervolg zelf dergelijke zaken af te handelen en ML buiten de deur te houden.

Ik vraag me hardop af hoeveel NL sprekende medewerkers ML eigenlijk heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arie.anita
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-08 09:58
Order Number :
Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : vrijdag 23 maart 2007
Carrier : Spring
AWB# : Unknown

Is een Acer en upgrade besteld op 15-01-2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Als het net zo gaat als bij mij betekend dit : Gelazer om de betaling of in Moduslinktaal: je moet eerst betalen anders krijg je niks, da's bij mij het geval als ik ML moet geloven.

Welke betalingsmethode heb je gekozen?
Het kan zijn dat je het al eens vermeld hebt maar na 30 paginas raak je het een beetje kwijt.

Ik zou Microsoft ten zeerste aanraden om in het vervolg zelf dergelijke zaken af te handelen en ML buiten de deur te houden.

Ik heb al betaald, op 10 januari, via een bank-overschrijving. De status is nu ook alweer veranderd in order ontvangen, misschien bedoelen ze daarmee 'op de verwerkingsafdeling'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Zow hey, na 3 weken mijn 3e status update! Mijn status staat nu op 'order ontvangen', komt hierna eindelijk 'order verzonden'?! Hoop niet dat daar weer 3 a 5 weken tussen zit........... 8)7
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 21:03:
[...]

Ik denk dat het een anoniem eenmansbedrijfje van Bill Gates is ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Xander84 op 24-03-2007 12:26 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Datum tussen haakjes is telkens wanneer ik gekeken heb en wanneer ik zie dat status veranderd is!

1) eerst: Orderstatus COA goedkgekeurd

2) Dan: mail gekregen dat ik Windows binnen 4 à 6 weken zal ontvangen, met als status:

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat (donderdag 8 maart 2007)

3) Orderstatus: Order ontvangen (zondag 11 maart 2007)

4) Orderstatus: Order is goedgekeurd (maandag 12 maart 2007)

5) Mail gekregen in het Engels dat order verzonden is en dat ik em binnen een drietal weken moet krijgen, met als Status:

Orderstatus : Order is verzonden (zaterdag 24 maart 2007)
Verzenddatum : vrijdag 23 maart 2007
Vervoerder : Spring

[ Voor 9% gewijzigd door Dragunov op 24-03-2007 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
ik wordt echt schijtziek van die kankerklotekut moduslink. Op 5 januari heb ik de mail gekregen dat mijn order binnen is gekomen. Op 6 januari is mijn order goedgekeurd. vervolgens staat deze eerst een aantal weken op coa goedgekeurd, en nu is de status al zo'n 2 maanden pop goedgekeurd. Ik denk dat ik ze maandag maar (weer) eens op ga bellen en ze de huid vol ga schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Het is dat ze mijn geld al hebben anders zou ik cancellen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus : Order ontvangen
Hmm okay... We wachten rustig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Validatie aankoop... en dat al 5 weken.
Is dat normaal? Of moet ik aan de bel gaan trekken? :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:44:
Validatie aankoop... en dat al 5 weken.
Is dat normaal? Of moet ik aan de bel gaan trekken? :(
Die status had ik ongeveer anderhalve week. Coa goedgekeurd stond bij mij 6 weken

Maar ik heb hem binnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

dammit. 1 Maand stond er steeds bij status: kijk over 1 tot 2 weken weer, kijk ik gisteren, is mijn bestelling uit het systeem verdwenen. Stelletje $^*#(#$@

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
TomWinkelmolen schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:18:
ik wordt echt schijtziek van die kankerklotekut moduslink.
Dat je spelfouten maakt a la, maar dat je nu met ziektes moet gaan rondstrooien... Houd je in. Een gezinslid van je zou het maar oplopen...

[ Voor 3% gewijzigd door mabarto op 26-03-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
dammit. 1 Maand stond er steeds bij status: kijk over 1 tot 2 weken weer, kijk ik gisteren, is mijn bestelling uit het systeem verdwenen. Stelletje $^*#(#$@
Dan moet je het gewoon nog eens proberen, dat doet hij bij mij ook wel eens.

Orderstatus is trouwens alweer veranderd bij mij: Order is goedgekeurd. Al gehad:

-Order bevestigd - 10 januari
-COA Goedgekeurd - eind januari/begin februari
-Validatie aankoopbon/authenticiteitscertificaat - 23 maart
-Order doorgestuurd naar de verwerkingsafdeling - 23 maart
-Order ontvangen - 24 maart
-Order goedgekeurd - 26 maart.

Het gaat ineens wel erg snel, maar ik ben benieuwd hoeveel er nog zullen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
  • Laatst online: 17-07-2024
Goeiedag forumlezers,

Ik werk ondertussen twee maanden bij Moduslink en kan me heel goed voorstellen dat er heel wat onduidelijkheid bestaat omtrent de hele gang van zaken hier (30 pagina's *slik*). Ik zal proberen wat helderheid te verschaffen. Mijn belangrijkste bronnen zijn de templates die ik gebruik om mails te beantwoorden.

Allereerst het bestelproces.

(Ctrl + C, Ctrl + V FTW!)

How To Order

Email id:

Geachte heer ,

Hartelijk dank dat u contact hebt opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

U kunt uw upgrade naar Windows Vista bestellen door naar https://upgradeweb.moduslink.com/vista te gaan en daar de instructies te volgen. Tot eind mei is het mogelijk om de upgrade te bestellen.
De kosten worden automatisch voor u berekend.

Het COA-nummer dat u nodig hebt om te upgraden naar Windows Vista kunt u op de achterkant van uw computer vinden. Het is een 14-cijferige code die er als volgt uitziet: xxxxx-xxx-xxx-xxx. Doorgaans begint het met 0004.

Het omwisselnummer hebt u alleen nodig als u een samengestelde computer hebt die niet van een bepaald merk is (bv. Dell of Toshiba). Is uw computer niet van een bepaald merk, dan zou u bij de aankoop een formulier moeten hebben gekregen met daarop het omwisselnummer. Het is een 20-cijferige code beginnend met 22.
Bij het eerste scherm van de upgradesite kunt u selecteren of u een dergelijk formulier hebt.

Ook wordt u gevraagd of u uw aankoopbon wilt opsturen. U kunt dit doen via fax, email (.pdf-formaat) of via de post.
Als u uw aankoopbon wilt mailen, moet het als een .pdf bestand worden verstuurd. Anders wordt het door het systeem eruit gefilterd. U kunt het ook faxen naar 0031 555 433 946. Tevens kunt u het per post opsturen naar:

Technical Upgrade Program Vista
P.O. Box 252
7300 AG Apeldoorn
The Netherlands

(Vergeet niet het ordernummer te vermelden)

Wegens het enorme aantal bestellingen dat wij binnen krijgen, is het voor ons helaas niet mogelijk om de ontvangst van documenten en/of betalingen aan de klant te bevestigen.

Als u wilt, kunt u uw huidige orderstatus bekijken door naar https://upgradeweb.moduslink.com/vista te gaan.

We zijn begonnen met het verzenden van de Upgrades sinds eind februari. Helaas weten we niet wanneer het bij u bezorgd wordt. De levertijd is ongeveer 4 tot 6 weken. U krijgt van ons bericht zodra uw bestelling geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

(Einde van template)

Nou komt het vaak voor dat na het invoeren van de creditcard gegevens mensen een foutmelding krijgen waardoor ze geen ordernummer ontvangen. Geen probleem, mail ons ff en we (ik in ieder geval wel) helpen je verder. De bestelling zit namelijk dan al wel in het systeem. Dat verklaart ook gelijk waarom je niet opnieuw kunt bestellen (COA werkt niet). Stuur ons dan wel gelijk je COA nummer, anders duurt het weer langer voordat je een bevredigend antwoordt hebt.

Als je een HP computer hebt, kun je achter de gegeven internet-adressen '/hp' toevoegen.

COA, POP, Goedgekeurd, Bevestigd, WTF?

Ten tweede merkte ik op uit een hoop posts (ik heb ze niet allemaal gelezen, ik zou nl. graag m'n geestelijke gezondheid willen behouden) dat ik niet de enige ben die zich afvraagt wat al die statussen mogen betekenen. De invulling lijkt wel eens te veranderen, maar zo ondertussen ben ik er al aardig wegwijs in.
Als ik de gegevens opzoek van klanten zijn de statussen in het Engels, maar ze zijn makkelijk te vertalen.

Order Confirmed

We hebben de bestelling binnen gekregen, COA wordt gecontroleerd, POP moet nog goedgekeurd worden, net als betaling. Komt ondertussen niet zoveel meer voor.

COA Validated

POP moet nog goedgekeurd worden, net als betaling. Veruit de meest voorkomende status van allemaal.

POP/COA Validated

Betaling moet nog goedgekeurd worden. Deze veroorzaakt nog al eens wat verwarring, omdat in het Nederlands er 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat' staat. Dit wekt de indruk dat het nog moet gebeuren, terwijl het in feite al is gedaan. Met dank aan de techneuten in Singapore die het zaakje gebouwd hebben :S.

Order sent to Backoffice

Praktisch hetzelfde als POP/COA validated. Deze kom ik niet zo vaak tegen.

Order Received en Order Approved

Alles is binnen: aankoopbewijs van de computer en betaling. Bestelling wordt klaargemaakt voor verzending.

Order Shipped

Yay! Nu nog 4-6 weken wachten. Tenminste, vanaf eind februari. Dan ben je de trotse bezitter van een Windows die nauwelijks de moeite waard is, waar nog nauwelijks drivers beschikbaar voor zijn, en nou niet bepaald de grote stap voorwaarts is die ons is beloofd. Hoi, hoi.

(Nee, ben niet bepaald fan van Windows Vista. Eenieder die overweegt over te stappen zou ik het vooralsnog afraden)

Dit is wat ik tot dusver kan verzinnen om jullie te helpen. Voordat je het vraagt: Nee, ik weet niet waarom het verzenden zo lang moet duren. En nee, ik heb bij god geen idee hoe de prijs wordt berekend.
Tot dusver heb ik nog geen doodsbedreigingen mogen ontvangen, al belooft 1 op de 20 personen ons een rechtzaak.

Ik hoop dat ik hiermee wat mensen heb geholpen en zal af en toe nog eens kijken of ik wat kan toevoegen.

Swieb (Ik zou daar even m'n echte naam geven zeg! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
Addendum: Als je je order status wilt bekijken en je krijgt een foutmelding, probeer het later nog eens. Server overbelast, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 19:45
Haha het wordt wel een stripverhaal dit... 2x Order besteld 30 dec. 2006, betaald in februari, goedkeuring en alles gekregen. Gebeld en gemaild met ModusLink, geen oplossing. Gebeld met Microsoft, aardige man gaf me de tip om 00800-66644666 te bellen, dan 5 te kiezen (wel ff wachten tot de stem met de menuopties komt) en daarna 8 te kiezen (weer ff wachten). Op deze manier kom je zonder wachten telefonisch binnen (vanaf nu waarschijnlijk ook niet meer ;)). Alles gecheckt met Moduslink en alles leek goed. Ik dit weekend naar mijn status kijken... Alles geannuleerd! Stelletje gekke Belgen. Niets tegen Belgen maar deze lui maken er echt een potje van. Tegen de tijd dat ik Vista heb voor deze machines is de hardware alweer klaar voor vervanging! Indien iemand aandelen in die toko heeft lijkt het me verstandig om deze meteen te verkopen want ik denk niet dat ze het overleven. Ik zou graag een handtekeningen actie tegen de wanprestatie willen opstarten maar weet ff niet hoe dit het beste aan te pakken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Swieb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:03:

[...]Dan ben je de trotse bezitter van een Windows die nauwelijks de moeite waard is, waar nog nauwelijks drivers beschikbaar voor zijn, en nou niet bepaald de grote stap voorwaarts is die ons is beloofd. Hoi, hoi.

(Nee, ben niet bepaald fan van Windows Vista. Eenieder die overweegt over te stappen zou ik het vooralsnog afraden)
Als alle medewerkers bij moduslink zo denken over Vista als Swieb lijkt het me wel logisch waarom het daar zo'n puinhoop is, lekker gemotiveerd :z ;)

Maar anyways bedankt voor de toelichting van de verschillende statussen, het is me nu wel wat duidelijker hoe alles nu verlopen is. Ik zit nu bij order ontvangen dus ik hoef nog "maar" 4 tot 6 weken te wachten 8)7 (begin me eigenlijk af te vragen waarom ik ook al weer vista wilde hebben -> oja omdat het "gratis" was na betaling van 5,59 :+ )

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Merijn70 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:30:
Haha het wordt wel een stripverhaal dit... 2x Order besteld 30 dec. 2006, betaald in februari, goedkeuring en alles gekregen. Gebeld en gemaild met ModusLink, geen oplossing. Gebeld met Microsoft, aardige man gaf me de tip om 00800-66644666 te bellen, dan 5 te kiezen (wel ff wachten tot de stem met de menuopties komt) en daarna 8 te kiezen (weer ff wachten). Op deze manier kom je zonder wachten telefonisch binnen (vanaf nu waarschijnlijk ook niet meer ;)). Alles gecheckt met Moduslink en alles leek goed. Ik dit weekend naar mijn status kijken... Alles geannuleerd! Stelletje gekke Belgen. Niets tegen Belgen maar deze lui maken er echt een potje van. Tegen de tijd dat ik Vista heb voor deze machines is de hardware alweer klaar voor vervanging! Indien iemand aandelen in die toko heeft lijkt het me verstandig om deze meteen te verkopen want ik denk niet dat ze het overleven. Ik zou graag een handtekeningen actie tegen de wanprestatie willen opstarten maar weet ff niet hoe dit het beste aan te pakken. Iemand een idee?
Hey jij ook al een anulering ? Ik dus ook, ik heb het al bij MS liggen. Ik doe er zelf niks meer aan. Word er knettergek van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
Ghostrider(NL) schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Hey jij ook al een anulering ? Ik dus ook, ik heb het al bij MS liggen. Ik doe er zelf niks meer aan. Word er knettergek van :(
Er is me vandaag gevraagd om de ordernummers van iedereen wiens bestelling zonder toestemming is geannuleerd te melden. Misschien kan er nog wat aan gedaan worden, ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Heb zojuist gemaild over status. Ik verwacht deze week duidelijkheid anders annuleer ik de hele boel en wil ik mijn geld (bijna 100 euro voor Toshiba) binnen 2 werkdagen terug.

:( :( :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:33:
Heb zojuist gemaild over status. Ik verwacht deze week duidelijkheid anders annuleer ik de hele boel en wil ik mijn geld (bijna 100 euro voor Toshiba) binnen 2 werkdagen terug.

:( :( :(
Je kunt een hoop willen ben ik bang.

Er zijn nog 10.000-en andere mensen die net zoals de rest ook wachten, en klagen, en dreigen met rechtzaken, dus ik denk niet dat ze van 1 klacht meer of minder onder de indruk zullen raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 16:41:
[...]

Je kunt een hoop willen ben ik bang.

Er zijn nog 10.000-en andere mensen die net zoals de rest ook wachten, en klagen, en dreigen met rechtzaken, dus ik denk niet dat ze van 1 klacht meer of minder onder de indruk zullen raken
Maar ze hebben mijn geld al! Daar mag ik toch een tegenprestatie voor verwachten.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-07 19:45
moduslink

sneller reactie

OPROEP

Als iedereen nou ff ja zegt op de Poll bij Tros Radar dan komt dit verhaal misschien op TV >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
Die post van 'moduslink' vind ik niet echt geloofwaardig. De snelste manier om antwoord te krijgen is via email, al raad ik wel aan om het in het Engels te doen, omdat die prioriteit heeft. Telefoon is kennelijk helemaal waardeloos, tenminste als je de klachten mag geloven.

Je aankoopbewijs zou ik wel faxen of met de post doen, omdat het niet alom bekend is dat je je aankoopbewijs ingescand als .pdf bestand moet meesturen.

Swieb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Swieb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:53:
[...]

Er is me vandaag gevraagd om de ordernummers van iedereen wiens bestelling zonder toestemming is geannuleerd te melden. Misschien kan er nog wat aan gedaan worden, ik weet het niet.
Bij deze: 2189740

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
Ik heb het doorgegeven. Heb alleen geen idee of je bestelling gered kan worden, het zou kunnen dat ze alleen proberen het probleem te achterhalen en te voorkomen.

Overigens lijkt het me handiger als je het nummer gewoon naar MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com stuurt, aangezien ik hier niet altijd zal zijn. De laatste paar dagen lijkt er wat te heersen, dus op het moment zijn er niet zoveel mensen om te antwoorden, maar de afgelopen weken weten we dagelijks de binnengekomen mails allemaal te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Swieb schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:48:
[...]

Ik heb het doorgegeven. Heb alleen geen idee of je bestelling gered kan worden, het zou kunnen dat ze alleen proberen het probleem te achterhalen en te voorkomen.

Overigens lijkt het me handiger als je het nummer gewoon naar MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com stuurt, aangezien ik hier niet altijd zal zijn. De laatste paar dagen lijkt er wat te heersen, dus op het moment zijn er niet zoveel mensen om te antwoorden, maar de afgelopen weken weten we dagelijks de binnengekomen mails allemaal te verwerken.
Microsoft gaat het voor me oplossen, mijn case ligt daar. Heb meer vertrouwen in hun dan in het gehannes van Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:20
Hu? Nu snap ik het niet meer.. Er staat bij mij ook validatie blablabla, dat betekend dus dat ze geen geld van mij hebben ontvangen?!? Dit staat al sinds dag één op hun rekening! :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmidsY
  • Laatst online: 15:25

SmidsY

hallo!?.............

Vandaag eindelijk melding gekregen dat mijn order bij moduslink de deur uit is.
- 17/01 Aangevraagd en aankoopbeijw van Asus laptop gefaxt
- 23/02 Email met medling aanvraag is goedgekeurd
- 26/03 Email met melding Vista is versuurd

Al met al niets gedaan, behalve veel geduld hebben. Echter moet ik wel zeggen dat de status die de upgrade pagina heeft weergegeven 90% van de tijd niet heeft geklopt.

Nu alleen nog wachten tot viast daadwerkelijk arriveerd, maar ja ze geven op dat dat nog wel 3 weken kan duren.... hebben zij een speciale vorm van snail mail

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
SmidsY schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:02:
Vandaag eindelijk melding gekregen dat mijn order bij moduslink de deur uit is.
- 17/01 Aangevraagd en aankoopbeijw van Asus laptop gefaxt
- 23/02 Email met medling aanvraag is goedgekeurd
- 26/03 Email met melding Vista is versuurd

Al met al niets gedaan, behalve veel geduld hebben. Echter moet ik wel zeggen dat de status die de upgrade pagina heeft weergegeven 90% van de tijd niet heeft geklopt.

Nu alleen nog wachten tot viast daadwerkelijk arriveerd, maar ja ze geven op dat dat nog wel 3 weken kan duren.... hebben zij een speciale vorm van snail mail
ik denk dat eindelijk de asus licenties er zijn
vandaag ook verzonden bij moduslink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:54
Driek schreef op maandag 26 maart 2007 @ 21:38:
[...]
ik denk dat eindelijk de asus licenties er zijn
vandaag ook verzonden bij moduslink
Hier nog een ASUS laptopper. 22 maart "status goedgekeurd" en vandaag "status verzonden". Ben benieuwd of er drivers bij zitten, want op de site stonden (staan?) ze nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanF schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:23:
[...]

Hier nog een ASUS laptopper. 22 maart "status goedgekeurd" en vandaag "status verzonden". Ben benieuwd of er drivers bij zitten, want op de site stonden (staan?) ze nog niet
Ook hier Asus, en ook voor mij vandaag verzonden :) Denk dat het dus inderdaad per merk ofzo gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swieb
Yup, het gaat inderdaad per merk. Ik heb alleen een klein lijstje met leveranciers, maar de meeste zijn gaan verzenden sinds medio maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

JohanF schreef op maandag 26 maart 2007 @ 23:23:
[...]

Als er drivers bij zitten staat er op je order nog een extra Driver CD/DVD

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 17:49
Nee hoor, niet alles van Asus is verzonden. Heb het ook in Januari verstuurd, maar mijn status staat nog steeds op goedkeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swieb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:17:
Yup, het gaat inderdaad per merk. Ik heb alleen een klein lijstje met leveranciers, maar de meeste zijn gaan verzenden sinds medio mei.
Ik heb geen merk (samengestelde pc), er staat al sinds 12 maart verzonden gaan die gewoon tussendoor ofzo????
En ik heb nooit een mail van verzonden gehad terwijl dat mij wel toegezegd was en toen ik daar met moduslink over mailde (ik kreeg inderdaad redelijk vlot antwoord) toen vermelden ze alleen dat hij uit buitenland moest komen maar 2 weken is wel eeeeeerrrrg lang toch?????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb ook een Asus notebook en mijn status is op het moment :
Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Thunder- schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 10:31:
Ik heb ook een Asus notebook en mijn status is op het moment :
Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Me 2. Al vanaf 20 februari ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) :) zie hier onze eigen tnt heeft hem in een bubbeltjesenvelop bij mij in de brievenbus gemikt!
Helemaal goed. Er staat op Upgrade voor windows vista home premium deze cd bevat alleen 32 bits software voor mij prima..
Het pakje kwam oorspronkelijk uit budapest, en daarna is hij volgens mij in Rotterdam doorgestuurd daar dat op de envelop staat. En op de pakbon staat budapest, vandaar de 2 weken?? _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ook ik heb net vista home premium upgrade 32 bits in de bus gekregen, besteld op 2-2 2007 binnen 27-3-2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Wie heeft hem al geinstalleerd?
en zoja wat is de beste (snelste) manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
mirelia schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 12:43:
Wie heeft hem al geinstalleerd?
en zoja wat is de beste (snelste) manier?
Ik heb een kale installatie gedaan met een originele premium dvd. (ipv de geleevrde upgrade)
Ik kon gewoon de code gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 19:56
Nou ik kreeg tot mijn verrassing mijn Vista Business binnen en dat terwijl mijn status al een week of 3 op "Order is approved". Ik heb ook geen mailtje gekregen dat de DVD verstuurd was.

Naja, ik heb hem eindelijk binnen maar vaag blijft het wel ...

[ Voor 0% gewijzigd door Evilbee op 27-03-2007 14:21 . Reden: Typ fout ]

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jaaaaaaaaaaaaaaaaaa hooooorrrrrrr vandaag zat ook de mijne in de brievenbus!!!!!!!! :*)

Order geplaatst op 27 januari, dvd verzonden op 12 maart! Afgezien van mijn laatste ervaring ermee is het toch vrij soepel gegaan en binnen de termijn van 6 tot 8 weken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

Jawohl! Heb 'm net ook ontvangen. Wordt een lekker avondje denk ik :D

Ben benieuwd wat de snelste en schoonste manier van installeren is van deze express-upgrade-OEM versie

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
WAT!?!?!?! 5 jan bestelling geplaatst, en nu is ie ZOMAAR gecancelled!?!?!

ik ga contact op nemen met microsoft, want dit pik ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook in het bezit van een Asus-laptop/notebook (sinds 26-10-2006). Op aanraden van Swieb toch maar even de aankoopbon met naam en ordernummer doorgestuurd per fax. Wist (ook) niets van het feit dat het alleen kan met een Adobe Acrobat PDF file als bijlage. Bedankt voor de tip/advies Swieb! Er is dus wel sprake van allerlei misverstanden, en dat ligt niet alleen aan Moduslink zelf, maar ook aan de betreffende leveranciers en fabrikanten. Het had gewoon duidelijker moeten zijn of worden gemaakt.

Order aanvraag gedaan op 27 januari jl. en sinds 3 maart op validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Nog maar even afwachten dan. Het geld zou alleen pas moeten worden afgeschreven als er wordt geleverd zoals het eigenlijk hoort. Voor aankopen via internet gelden andere regels dan een aankoop in de winkel, er is dan een zogenaamde afkoelingsperiode d.w.z. dat men een product ongeopend en ongebruikt retour afzender kan en het geld teruggestort dient te worden. Het moet dan wel (het beste op papier) afgesproken zijn tussen consument en leverancier. Dus wie spijt heeft van de aanvraag kan zijn of haar geld wel dergelijk terug krijgen volgens de Nederlandse wetgeving.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swieb schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:17:
Yup, het gaat inderdaad per merk. Ik heb alleen een klein lijstje met leveranciers, maar de meeste zijn gaan verzenden sinds medio mei.
maar de meeste zijn gaan verzenden sinds medio mei ???
Waarschijnlijk hoort er gaan pas verzenden vanaf medio mei te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
oh....ik zie dat de bestelling bij meerdere van jullie zonder enige reden whatsoever is gecancelled...

weten jullie wat te doen???

gr's Tom (een mailtje op tom_winkelmolen@hotmail.com zou wel fijn zijn aangezien posts nog wel eens lastig terug te vinden zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Zojuist, bij thuiskomst uit het werk, vond ik dan eindelijk mijn Windows Vista Home Premium upgrade DVD op de mat. *O* Exact twee dagen voor het verlopen van de 8 weken termijn sinds de lancering van Vista en dus exact twee dagen voor ik Moduslink officieel in gebreke wilde gaan stellen. Dat is gelukkig niet meer nodig. Op de DVD staat trouwens dat die alleen 32 bits software bevat. Nooit een emailbevestiging gehad van verzending trouwens...

[ Voor 8% gewijzigd door BamSlam_ op 27-03-2007 17:48 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.