XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.082 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Datum tussen haakjes is telkens wanneer ik gekeken heb en wanneer ik zie dat status veranderd is!

1) eerst: Orderstatus COA goedkgekeurd

2) Dan: mail gekregen dat ik Windows binnen 4 à 6 weken zal ontvangen, met als status:

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat (donderdag 8 maart 2007)

3) Orderstatus: Order ontvangen (zondag 11 maart 2007)

4) Orderstatus: Order is goedgekeurd (maandag 12 maart 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Ik zat net ff blaadje te lezen en hoor ik de brievenbus open en dicht gaan. Bleek het het vista pakketje te zijn:). heeft 5 weken geduurd via packard bell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martini1 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:04:
Ik zat net ff blaadje te lezen en hoor ik de brievenbus open en dicht gaan. Bleek het het vista pakketje te zijn:). heeft 5 weken geduurd via packard bell
Is het een OEM-versie of upgrade? Zat er nog een driver-cd of iets anders bij?

.. Ik wacht nog steeds op mijn vista cd (ook packardbell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Hoe ziet het pakketje eruit? Is het een "standaard" OEM DVD'tje, of speciaal een van packard Bell?
krijg je er een code bij?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finaly someone has IT _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megaman144
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 12:36

megaman144

waarom ik weet het niet

Wanneer moet je betalen?

want mijn status
Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.
Vervoerder : Standard

maar ik heb nog niet betaald.

amd64 3000+ 939 9800@pro 19"tft G7muisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:09:
[...]

Is het een OEM-versie of upgrade? Zat er nog een driver-cd of iets anders bij?
Er kan evt. een driver cd bij zitten maar dit verschilt per fabrikant, HP levert er wel een driver cd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megaman144 schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:26:
Wanneer moet je betalen?

want mijn status
Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending

maar ik heb nog niet betaald.
Welke mogelijkheid heb je gekozen dan?
Als je bijv. via CC betaald wordt 'ie pas belast als de upgrade verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een nieuwe status. Na validatie is mijn status nu order is goedgekeurd. Duurt het nu weer een maand voordat de status veranderd of is het einde nu in zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=48779

Ga allen naar bovenstaande site en stem!!

Samen staan we hopelijk sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
het was een a4tje met info en 2 cd's in zo'n papieren hoesje 1 voor vista en 1 voor je pc vista klaar te maken. Er zit een code bij en volgens mij is het OEM maar weet niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 12:03:
De upgrades zijn ook gratis, alleen voor de verzendkosten moet je betalen en dat is niet de schuld van ModusLink, daarvoor moet je bij Spring (onze eigen TNT) wezen.
Lijkt mij volkomen normaal, als ik een pakket verstuurd wil hebben moet ik er ook voor betalen om het te laten versturen
Dan nog vind ik dat Modus Link voor de verzendkosten moet opdraaien. Als je zegt dat iets gratis is, moet je het ook gratis maken. Zo kan ik ook een auto adverteren met 'gratis!' en als iemand komt tekenen, er nog later bij vertellen; 'wist u dat de auto afgeleverd moet worden met een meerprijs?'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Even een vraagje : Ik heb nu 3 orders lopen en moet de formulieren faxen. Echter blijkt dus dat je achteraf totaal geen serie nummer / COA meer aan een order nummer kunt koppelen.

Hoe kan ik achterhalen welke serie nummer / COA ik bij een bepaalde order heb staan ?

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 07:52:
Even een vraagje : Ik heb nu 3 orders lopen en moet de formulieren faxen. Echter blijkt dus dat je achteraf totaal geen serie nummer / COA meer aan een order nummer kunt koppelen.

Hoe kan ik achterhalen welke serie nummer / COA ik bij een bepaalde order heb staan ?
Om je status te bekijken heb je een COA en een order nummer + email adres nodig. Dus je zult even moeten proberen op de site en op Check existing order klikken en dan even proberen welke combinatie werkt dan weet je welke COA aan welk order nummer zit.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je kunt checken door OF je ordernummer in te voeren OF je COA nummer.
Echter als je dan de status site ziet, zie je daar NIET een ordernummer, COA nummer of serie nummer.

Ook in de bevestigingsmail staat alleen het aantal Vista's en het ordernummer, NIET welke PC's je exact op dat ordernummer hebt staan.

Ik moet nu drie faxxen sturen, maar kan niet achterhalen welk serienummer bij welk ordernummer hoort 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 08:45:
Je kunt checken door OF je ordernummer in te voeren OF je COA nummer.
Echter als je dan de status site ziet, zie je daar NIET een ordernummer, COA nummer of serie nummer.

Ook in de bevestigingsmail staat alleen het aantal Vista's en het ordernummer, NIET welke PC's je exact op dat ordernummer hebt staan.

Ik moet nu drie faxxen sturen, maar kan niet achterhalen welk serienummer bij welk ordernummer hoort 8)7
Ik weet niet waar jij dan het controleert maar ik moet zowel order als coa nummer invullen om bij de status gegevens te komen.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Please enter your Tech Upgrade Confirmation Number or Certificate or Authenticity (COA) number to check your current status.
En ja, 1 van beide is genoeg en werkt.

https://upgradeweb.moduslink.com/vista/HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Verrek je hebt gelijk :| dat is gek, ik doe het via deze url en dan moet je dus beiden invoeren, het is echt een wazige bende daar :|

Edit: Nou heb ik eens goed gelezen :) maar ik kan ook maar 1 invullen, in december moest je ze geloof ik allebei invullen want toen hoefde je emailadres er nog niet bij ofzo :) nou weet ik het ook echt niet meer, maar dan heb ik geen antwoord op je vraag :(

[ Voor 25% gewijzigd door Ghost(NL) op 13-03-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat geweldige nummer met monotome belgische bandje kom je dus ook niet doorheen.
Je krijgt gewoon niemand aan de lijn, alleen maar voorgesproken tekst dat het via mail of de site moet :(

Ik ga die link eens proberen.

edit: daar keurt hij dus alles af :(

[ Voor 8% gewijzigd door Koffie op 13-03-2007 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Je moet even dat nummer bellen 0080066644666, er zit wel een soort van selectie voor want als ik met mijn voip telefoon bel krijg ik frans geneuzel en bel ik met mijn mobiel krijg ik een nederlands verhaal. Dan druk je in het eerste menu op 5 en in het tweede menu op 8. Zo krijg ik telkens een nederlands sprekend iemand aan de lijn. Gister nog want ik ben er ook niet klaar mee ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghost(NL) op 13-03-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:10
Dat is wel een belgisch nummer, ik belde het met mijn mobiel (gelukkig mijn oude, ik had net een andere gekocht), en toen hoorde ik: 'Uw beltegoed is bijna op'. Dat nummer dat begint met 08800 komt wel uit Nederland, al wordt er engels gesproken... Toch maar een mailtje gestuurd afgelopen donderdag, nog niks veranderd aan de situatie, nog steeds COA goedgekeurd :(.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ghostrider(NL) schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:50:
Je moet even dat nummer bellen 0080066644666, er zit wel een soort van selectie voor want als ik met mijn voip telefoon bel krijg ik frans geneuzel en bel ik met mijn mobiel krijg ik een nederlands verhaal. Dan druk je in het eerste menu op 5 en in het tweede menu op 8. Zo krijg ik telkens een nederlands sprekend iemand aan de lijn. Gister nog want ik ben er ook niet klaar mee ;)
Thanks. Iig kom ik nu ergens.
Nu nog zover krijgen dat ze niet meteen de hoorn erop flikkeren zodra er opgenomen word.
Wat een ballenorganisatie.
De eerste keer wer er tenimnste nog goede morgen gezegd en de vraag waarmee ze me konden helpen; al klonk het zo rumoerig en ver weg dat het klinkt alsof ze vanuit een kroeg werken.

edit: Het is gelukt hoor. Na een stuk of 4 keer kreeg ik iemand aan de lijn die niet meteen de hoorn erop flikkerde, en ietwat verstaanbaarder was.
Na veel keren uitleggen snapte hij dat ik alleen maar even wilde weten welke COA bij welke order hoorde.
Omdat ik 3 orders heb, waarvan 2 stuks 1 laptop betreft en een 3e order 5 laptops betreft kon ik met 1 ordernummer achterhalen wat waarbij hoorde.

De formulieren zijn gefaxed. Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen over leverdocumenten want dat is wat we bij zakelijke leveringen erbij krijgen.
Gelukkig wel meteen via CC laten betalen dus dat is al geregeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Koffie op 13-03-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Goed eindelijk is het zover. Nadat ik eind vorige de hele emailwisselingen, PoP etc doorgefaxed heb, is mijn Orderstatus eindelijk veranderd in Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Ook heb ik dit emailtje ontvangen:

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Acer . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Maar hoelang gata het nu nog duren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Ik heb net hetzelfde ontvangen zonet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Koffie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:01:
[...]

Thanks. Iig kom ik nu ergens.
Nu nog zover krijgen dat ze niet meteen de hoorn erop flikkeren zodra er opgenomen word.
Wat een ballenorganisatie.
De eerste keer wer er tenimnste nog goede morgen gezegd en de vraag waarmee ze me konden helpen; al klonk het zo rumoerig en ver weg dat het klinkt alsof ze vanuit een kroeg werken.

edit: Het is gelukt hoor. Na een stuk of 4 keer kreeg ik iemand aan de lijn die niet meteen de hoorn erop flikkerde, en ietwat verstaanbaarder was.
Na veel keren uitleggen snapte hij dat ik alleen maar even wilde weten welke COA bij welke order hoorde.
Omdat ik 3 orders heb, waarvan 2 stuks 1 laptop betreft en een 3e order 5 laptops betreft kon ik met 1 ordernummer achterhalen wat waarbij hoorde.

De formulieren zijn gefaxed. Nu maar hopen dat ze niet moeilijk doen over leverdocumenten want dat is wat we bij zakelijke leveringen erbij krijgen.
Gelukkig wel meteen via CC laten betalen dus dat is al geregeld.
*O* 1 groot feest dus :) Nou ik ben benieuwd hoe het uitpakt uiteindelijk voor je, ik ben al een tijdje bezig om het in orde te krijgen maar het is nog steeds geen feest -O-
ChUcKiE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:51:
Goed eindelijk is het zover. Nadat ik eind vorige de hele emailwisselingen, PoP etc doorgefaxed heb, is mijn Orderstatus eindelijk veranderd in Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Acer . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Vanaf daar heb ik vanaf 23-2-2007 geen nieuws meer gehad vandaar dat ik al een aantal keer bij moduslink aan de lijn heb gehangen :|

Update: YES YES YES mijn order is nu POP/COA validated nadat ik gister maar weer eens gebeld had en moest faxen :D ik ben benieuwd!

Eigenlijk te triest voor woorden dat je door zo'n minimale stap vooruit al in extase raakt maar dat geeft aan wat een puinzooi het eigenlijk is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ghost(NL) op 13-03-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:09
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik ook het mailtje dat de dvd binnen 4 tot 6 weken zou worden opgestuurd. Op dit moment is mijn status gewijzigd in:

Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : Monday, March 12, 2007
Carrier : SPRING
AWB# : Unknown

Dus ik neem aan dat ik deze week een pakketje bij de post zal vinden :)

Deze post is meer ter indicatie wat je ongeveer kunt verwachten. Ik denk dat veel mensen zijn vergeten om hun bevestigingsemail/formulier op te sturen naar moduslink. Dat was bij mij ook het geval. (Waarom zou ik een bevestiging van hen weer terugsturen :?) Nadat ik dit formulier gemailed had, kreeg ik binnen een week het mailtje waar ik het al over had.

De binnen 4 tot 6 weken gaan bij mij dus binnen 3 weken worden als het goed is. Het was wel ongeveer 6 weken vanaf het moment dat ik het heb aangevraagd.

Misschien geeft dit weer wat hoop voor de mensen die moedeloos beginnen te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Hoezo bevestigingsformulier?

Ik heb na het online submitten mijn aankoopbewijs gemailed + ik heb m'n aankoopbewijs gefaxed samen met de upgrade coupon. Volstaat dit dan niet :?

Order Number : *****
Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Shipping Date :
Carrier : Standard
AWB# :

[ Voor 27% gewijzigd door RedC op 13-03-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 19:19
ik kan het bijna niet geloven maar heb net met de post de upgrade binnen.
zijn 2 dvd's.1 driver dvd en een upgrade dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Zijn er meer mensen bij wie de upgradepagina van Modsulink niet wil laden? Ik probeer al tijden de pagina https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Asustek/ te openen, maar hij blijft maar bezig met laden, ik zie alleen maar een witte pagina, in zowel Firefox als IE. Ben ik de enige of ligt de site gewoon plat?

edit:
Inmiddels al gelukt.

[ Voor 6% gewijzigd door Leedbek op 13-03-2007 14:35 ]

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mag ik nu juigen ? :? *O* -O- *O* -O-

Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : maandag 12 maart 2007
Vervoerder : SPRING

*O* -O- *O* -O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wow! Bij mij staat er nu ook

Het is niet te geloven! Eindelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChUcKiE schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 10:51:

:) ik heb dat mailtje 21 en 23 februari gehad 8)7
Vandaag order gecheckt en voila order verzonden op 12 maart via spring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
IntToStr schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 11:13:
Ongeveer 2 weken geleden kreeg ik ook het mailtje dat de dvd binnen 4 tot 6 weken zou worden opgestuurd. Op dit moment is mijn status gewijzigd in:

Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : Monday, March 12, 2007
Carrier : SPRING

Dus ik neem aan dat ik deze week een pakketje bij de post zal vinden :)
Ik zou er niet op rekenen
Bij mij staat er verzonden op 7 maart en ik heb nog steeds niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 19:19
mirelia schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 13:23:
[...]

Ik zou er niet op rekenen
Bij mij staat er verzonden op 7 maart en ik heb nog steeds niks.
stond bij mij ook 7 maart heb hem vandaag binnen.packard bell _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrijdag 9 maart nog een mail van moduslink gekregen nadat ik weer eens zelf gemaild had hoe lang het nog zou duren dat ik hem binnen 5 werkdagen IN HUIS zou hebben.
Daar reken ik natuurlijk niet te veel op maar ik ben begonnen op 27 januari en zit nog steeds binnen de termijn van 6 tot 8 weken en hij is verzonden, alleen heb ik de beloofde verzondenmail van hun nog niet gekregen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Hier nog steeds coa goedgekeurd. Hoe zet het met de andere acerklanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Zie mijn post....nadat ik gefaxed heb en twee dagen gewacht is de status nu sinds 2,5-3 maanden eindelijk van COA goedgekeurd af....Ik heb ook een Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Random vraagje

Als je een DVD besteld via Moduslink krijg je een Vista DVD OEM binnen
Deze kan je op een willekeurige PC installeren toch? Je bent toch niet verplicht om hem op je laptop te zetten want hij werkt toch ook gewoon op je normale thuis PC? Zolang je hem maar op max 1 PC installeerd maakt het toch niet uit?

En als je een OEM koopt via webshop ben je 'system builder' en zou je niet bij MS terecht kunnen voor support.. maar als die moduslink je ook een OEM stuurd is dat toch ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n 2 maanden geleden heb ik een aanvraag gefaxed naar Moduslink met factuur en pin-bon. Na ongeveer een week werd de status: Awaiting shipment (will be shipped on April 6, 2007).

Gisteren kreeg ik een mail van Moduslink (12 maart) dat de DVD met Vista bij hen verzonden is en dat ik hem binnen 3 weken zal ontvangen.

Prima geregeld zou ik zeggen. :)

@mirelia
Afhankelijk van waar het vandaan moet komen kan het ook wat langer duren. Bijvoorbeeld BOL.com adverteert ook met "voor 19uur besteld, de volgende dag in huis" de praktijk leert dat dat vaak een week of 2 duurt. Play.com heeft me wel eens 3 weken laten wachten terwijl op de site toch echt al 'verzonden' stond.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:06:
Random vraagje

Als je een DVD besteld via Moduslink krijg je een Vista DVD OEM binnen
Deze kan je op een willekeurige PC installeren toch? Je bent toch niet verplicht om hem op je laptop te zetten want hij werkt toch ook gewoon op je normale thuis PC? Zolang je hem maar op max 1 PC installeerd maakt het toch niet uit?

En als je een OEM koopt via webshop ben je 'system builder' en zou je niet bij MS terecht kunnen voor support.. maar als die moduslink je ook een OEM stuurd is dat toch ook zo?
Ik voel met je mee, maarrrr:
Je hebt je laptop gekocht inclusief een upgrade mogelijkheid naar Vista. Je hebt niet voor niks je codes en gegevens van je laptop ingestuurd. MS gaat er dus van uit dat je deze upgrade gaat gebruiken voor je laptop. Die deal ben je ook met hun aangegaan toen je je laptop met XP kocht.
Als je Vista maximaal op 1 PC (niet je laptop) installeert houdt je je toch niet aan de aangegane overeenkomst.

Niet dat er een haan naar zal kraaien denk ik hoor. Zelfs niet als je deze OEM voor meerdere PC's zou gaan gebruiken. Er kan hoogstens een validatie probleem optreden in de toekomst.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvK schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:39:
[...]

Ik voel met je mee, maarrrr:
Je hebt je laptop gekocht inclusief een upgrade mogelijkheid naar Vista. Je hebt niet voor niks je codes en gegevens van je laptop ingestuurd. MS gaat er dus van uit dat je deze upgrade gaat gebruiken voor je laptop. Die deal ben je ook met hun aangegaan toen je je laptop met XP kocht.
Als je Vista maximaal op 1 PC (niet je laptop) installeert houdt je je toch niet aan de aangegane overeenkomst.

Niet dat er een haan naar zal kraaien denk ik hoor. Zelfs niet als je deze OEM voor meerdere PC's zou gaan gebruiken. Er kan hoogstens een validatie probleem optreden in de toekomst.
Daar zit wat in.. Heb nog tot eind deze maand om eventueel de DVD via moduslink te bestellen, gaat me alleen 93 euro kosten voor de 32bit Home Premium terwijl de 32 en 64bit OEM via online winkel goedkoper zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESS!!

Verzenddatum : dinsdag 13 maart 2007

:) _/-\o_ eindelijk na bijna 3 maanden (packard bell)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 15:12:
@mirelia
Afhankelijk van waar het vandaan moet komen kan het ook wat langer duren. Bijvoorbeeld BOL.com adverteert ook met "voor 19uur besteld, de volgende dag in huis" de praktijk leert dat dat vaak een week of 2 duurt. Play.com heeft me wel eens 3 weken laten wachten terwijl op de site toch echt al 'verzonden' stond.
Ja dat weet ik wel
Ik reageerde alleen maar op iemand die met de datum 12 maart er op hoopte dat de DVD nog DEZE week binnen zou komen.
En dus was mijn reactie "reken er maar niet op"
Ik heb overigens wel gisteren een factuur ontvangen met de post waarop mijn CC word belast dus zal het nu wel snel gaan bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Woei, dit gaat wel heel snel :o

Maandag orders geplaatst
Dinsdag PoP gefaxed
Woensdag : Order awaiting shipment

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Koffie schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:18:
Woei, dit gaat wel heel snel :o

Maandag orders geplaatst
Dinsdag PoP gefaxed
Woensdag : Order awaiting shipment

_O_
ik veracht je ;) Nee beter man, ik hoop dat ik nou uiteindelijk ook wat succes heb want wat een gebed zonder eind is dit zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wellicht dat er dan toch een verschil zit tussen zakelijke aanvragen en particulier :?

Het enige wat ik gedaan heb, is aanmelden vanaf de HP site, en een dag later de shipping docs gefaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEAAHH!!

Ordernummer : x

Eindelijk!! Heb m'n order 26 januari opgegeven (zelfgebouwde systeem)! Hoelang duurt 't nou precies voordat je het werkelijk binnen hebt? En ik heb de email nog niet gehad die hiermee gepaard gaat.. raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Zo, hij zat vandaag bij de post, in een bubbeltjesenvelop.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

StevenK schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:03:
Zo, hij zat vandaag bij de post, in een bubbeltjesenvelop.
Ik heb hem ook binnen, eind december aangemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 16:42

SuperTrooper

Weet hoe het is

Ik heb 4 stuks HP xw4400 machines.

Als je de "gratis" upgrade naar Vista wil hebben dan kom je via de HP site op de moduslink site terecht.
Als ik daar Personal Workstation --> xw4400 --> Win XP Pro kies dan kan ik kiezen tussen ENG en NLD. En dat klopt, want als ik de HP machine voor het eerst aanzet mag ik kiezen voor een installatie van de Engelse of de Nederlandse Windows XP Professional.

Als ik op moduslink NLD kies kan ik alleen upgraden naar Vista Business 32bits (NL natuurlijk)
Als ik op moduslink ENG kies dan kan ik vervolgens kiezen tussen Vista Business 32bits OF Vista Business 64bits! (ENG natuurlijk)

Ik wil Vista Business 64bits Nederlands hebben! Waarom kan ik dat niet kiezen? Als ik lees bij Microsoft wat de toegestane "upgrade paths" zijn, moet dat gewoon kunnen!..!

Een mailtje naar Moduslink leverde alleen reply met een Excel spreadsheet attachment op met daarin de "upgrade paths" waarin ik kon zien dat ik gelijk had 8)7
Daarop geantwoord, dat ook volgens hun eigen Excel sheet ik moet kunnen upgraden naar 64bits Business Nederlands. Krijg ik een mailtje terug van ze met een link naar
www.seewindowsvista.com
en
www.windowsvista.com
:? Ja, marketingsites... En dan?

Ik weet dat ik gelijk heb, maar HOE krijg ik nou mijn 64bits Business Nederlands? Ik ben bang dat Moduslink gewoon NIET zal doen wat ze zouden moeten doen...

Zit hier een oplossing tussen:

Kan ik de Nederlandse 32bits bestellen, zelf 1 OEM pakketje kopen van 64bits Nederlands en daar de toegestuurde key's van de 32bits op gebruiken? Of werkt dat niet?

Of kan ik de Engelse 64bits bestellen, zelf 1 OEM pakketje kopen van 64bits Nederlands en daar de toegestuurde key's van de Engelse 64bits op gebruiken? Of werkt dat ook niet?

Wie o wie weet het antwoord?

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je zou het echt moeten testen, maar ik acht de kans groter dat een 64-Bit Business ENG key zal werken op een 64-Bit Business NED DVD dan tussen 32-Bit en 64-Bit.

Bel die lui anders eens (zie paar replys eerder 00800 nummer en dan menukeuzes 5 en 8, en dan volhouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Hier heeft mijn gekochte Nederlandse 32bit Home Premium Key het gewoon perfect gedaan op een gedownloadde Nederlandse 64bit Home Premium.

Activeren ging gewoon zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Koffie schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 10:25:
Wellicht dat er dan toch een verschil zit tussen zakelijke aanvragen en particulier :?

Het enige wat ik gedaan heb, is aanmelden vanaf de HP site, en een dag later de shipping docs gefaxed.
Ja ik weet het niet, ik weet wel dat ik een klacht over Moduslink naar Microsoft heb gestuurd eind vorige week en vooralsnog handeld Microsoft voortvarend :Y), mijn klacht is doorgezet naar een response team en dat heeft het team dat contact houd met Moduslink de opdracht heeft gegeven om uit te zoeken wat er aan de hand is. Binnen 3 dagen moet ik weten wat er aan de hand is, daar gaan ze voor aan de slag.

Kijk ik weet niet hoor, maar hetgene wat mij het meest irriteert is het gebrek aan communicatie vanuit Moduslink.Alles wat er fout gegaan is heb ik zelf 'ontdekt' zeg maar, ze melden niets, totaal niets en schijnen dit normaal te vinden. Als ze je nou even laten weten wat er precies aan de hand is dan kan je wat doen, zo ik dus nu zelf heb moeten ontdekken en handelen na eerst te bellen om de reden van het probleem te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Eindelijk is het bij mij ook zover :)
Vorig jaar al gestart met aanvragen maar vandaag is het pakketje dan toch eindelijk GRATIS verzonden!

Naam product Aantal Prijs per stuk Prijs met BTW Definitieve prijs
Windows Vista Home Premium 32-bit 1 EUR 0,00 EUR 0,00 EUR 0,00

Verzending EUR 0,00
BTW EUR 0,00
Totaal EUR 0,00 _/-\o_

Orderstatus : Order is verzonden _/-\o_
Verzenddatum : woensdag 14 maart 2007
Vervoerder : Spring
Traceernummer transportbedrijf Unknown

Nu alleen nog even afwachten hoe lang het verzenden duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 16:42

SuperTrooper

Weet hoe het is

MarkieNL schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:05:
Hier heeft mijn gekochte Nederlandse 32bit Home Premium Key het gewoon perfect gedaan op een gedownloadde Nederlandse 64bit Home Premium.

Thx voor de info :)

Dit is Vista Business... Blijft een gok, maar de enige mogelijkheid... Aangezien mijn vertrouwen in de deskundigheid van ModusLink tot het nulpunt is gedaald...

Ik heb een Retail pakket Business 32bit en een OEM pakket Business 64bit. Ik zal vanavond even testen of die key's uitwisselbaar zijn, maar ik verwacht het niet omdat het ene dus Retail is en de ander OEM... Weet ik nog niks.. :|

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, bij mij nog niet verzonden.. :(
Zijn er hier ook mensen die Vista hebben besteld voor hun Acer PC/Notebook? Zo ja, krijg je er ook een driver (upgrade) DVD bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 13:37:
Helaas, bij mij nog niet verzonden.. :(
Zijn er hier ook mensen die Vista hebben besteld voor hun Acer PC/Notebook? Zo ja, krijg je er ook een driver (upgrade) DVD bij?
I have orderd but did not recieve yet....

drivers are available on www.acer.nl ---> notebooks ----->downloads and support

But I am 100% sure there will be a CD/DVD included in the upgrade 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

MarkieNL schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 09:05:

Als je Vista in de winkel koopt krijg je ook altijd naast de 32bit een 64bit versie.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Van de Home Premium??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welk rekeningnummer storten jullie die 5 euro en met welk kenmerk wil het goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:08:
Op welk rekeningnummer storten jullie die 5 euro en met welk kenmerk wil het goed gaan?
Account Number: 464241219
Account Holder: ModusLink BV
Currency: EUR
IBAN: NL26ABNA0464241219
Bank Name: ABN-AMRO
City: Rotterdam
Country: Netherlands
Swift Address/BIC: ABNANL2A

Kenmerk wordt je ordernummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 15:08:
welke 5 euro ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
welke 5 euro ???
Ik neem aan dat dat het geld voor de upgrade is...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:35

RaJitsu

B.S.U.R.

Verzending plus BTW, kwam bij mij op 5,55. Ik sta trouwens al een eeuwigheid op
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

Hetzelfde als helemaal in het begin dus. Ik ben al een paar maanden bezig en heb er totaal geen vertrouwen in, zeker na de betreffende organisatie aan de lijn te hebben gehad. Ik heb mijn bon gemailed en gefaxed, maar vooralsnog niets mogen horen.

Voor de mensen die wel al hun Vista-upgrade binnen hebben, hoe lang heeft het in totaal bij jullie geduurd?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Voorlopig sta ik al 9 dagen op verzonden en is mijn CC al belast.
Waar blijft dan mijn DVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
De problemen zijn voorbij!
(waar is mijn DVD dan?)

http://www.webwereld.nl/a...rogramma-nu-voorbij-.html

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

Xander84 schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 14:40:
[...]

Als je Vista in de winkel koopt krijg je ook altijd naast de 32bit een 64bit versie.
Maar niet bij een OEM versie. Ik heb een DVD liggen en daar staat expliciet op alleen 32bit versie

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redyak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-07 21:16

redyak

Try and Fail

RaJitsu schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 01:56:
Verzending plus BTW, kwam bij mij op 5,55. Ik sta trouwens al een eeuwigheid op
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

Hetzelfde als helemaal in het begin dus. Ik ben al een paar maanden bezig en heb er totaal geen vertrouwen in, zeker na de betreffende organisatie aan de lijn te hebben gehad. Ik heb mijn bon gemailed en gefaxed, maar vooralsnog niets mogen horen.

Voor de mensen die wel al hun Vista-upgrade binnen hebben, hoe lang heeft het in totaal bij jullie geduurd?
Ik wacht al 3 maanden, de status is 2 keer terug gezet, via mail zeggen ze kijk naar de site om vervolgens andere info te geven ik was 18 euro kwijt. Dus die 5 is een koopje. Van XP MCE naar Vista PRemium

Vandaag gekocht morgen weer oud , dat is IT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Idd, ik kreeg wel vandaag een mailtje dat het allemaal wat langer duurt en daarom hun excuses en weet ik al niet wat, maar ja excuses passen niet in mijn dvd-drive he, dus die kan ik niet instaleren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postbode langs geweest.. nog steeds geen dvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm.. ben ik dus te laat, ik wacht wel tot ze SP1 versie standaard meeleveren scheelt me weer updaten ook.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
De problemen zijn voorbij!
(waar is mijn DVD dan?)

http://www.webwereld.nl/a...rogramma-nu-voorbij-.html
"We zijn nooit achter geweest op schema. Onze taakstelling was de eerste upgrades vier tot zes weken nadat Vista uit kwam, af te leveren, en dat gaan we halen", aldus Pothier.
Volgens mij zouden die upgrades allemaal binnen die periode geleverd worden, en niet alleen de eerste paar...

Overigens nog steeds COA Goedgekeurd bij mij, en nog geen antwoord op mijn mail van een week terug of op die van anderhalve maand terug...

[ Voor 14% gewijzigd door Jakkus op 16-03-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het bewuste artikel ook gelezen.
Nou, het zal mij benieuwen.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toon700
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-09 02:06
Ik heb vandaag 21,42eu overgemaakt. Acer MCE05>HPR, nu maar hopen dat het niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn problemen met dit drama van moduslink zijn nu wel voorbij.
ik heb onlangs een laptop gekocht met vista erop en ik vind het zo ongelovelijk ruk dat ik het niet meer erg vind nu om te wachten op deze upgrade die ik nog tegoed van op mijn pc's die ik in januari gekocht heb. wees vooral allemaal nog even blij met xp zolang je er nog van kan genieten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 22:09:
mijn problemen met dit drama van moduslink zijn nu wel voorbij.
ik heb onlangs een laptop gekocht met vista erop en ik vind het zo ongelovelijk ruk dat ik het niet meer erg vind nu om te wachten op deze upgrade die ik nog tegoed van op mijn pc's die ik in januari gekocht heb. wees vooral allemaal nog even blij met xp zolang je er nog van kan genieten :-)
Je kunt nog zolang van XP "genieten" als je zelf wilt, je bent niet verplicht je upgrade te installeren :+ . Maar veel rukker dan XP kan Vista niet zijn lijkt mij, het is minimaal XP in een mooier jasje en aangezien er ook nog zaken verbeterd zijn zal het ook wel beter zijn dan XP.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
redyak schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:27:
[...]

Maar niet bij een OEM versie. Ik heb een DVD liggen en daar staat expliciet op alleen 32bit versie
toch staan alle versies gewoon op de dvd... Ook de 64 bits versies (kwam ik achter na een clean install).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Niet online
@party42; dat kan niet kloppen, er zijn twee dvd's; een 32bits met alle 32bits versies bij elkaar en een 64bits met alle 64bits versies bij elkaar. Alleen al qua schijfruimte past dat niet op 1 dvd, daarbij wordt dat met technische beperkingen erg lastig (je kan niet en 64 bit en 32 bit laden met dezelfde bootloader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moduslink zegt in Webwereld:
Ook Christine Pothier, Marketing Manager bij Moduslink in Amerika, verklaart tegenover Webwereld, dat sinds vorige week 'grote volumes Vista-upgrades worden verscheept'.
Ik persoonlijk merk er nog niet veel van.
Mijn status is nog steeds:

Orderstatus : Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling

Ik heb geen idee waar bij die gasten het wachten op is.
Als ze op het geld wachten hebben ze een probleem, dat krijgen ze namelijk pas als ze de upgrade hebben verstuurd want ik heb voor CC betaling gekozen.

De bal ligt nu bij hun, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heeft iemand de dvd al ontvangen (voor degene waarvan de dvd op 12 maart werd verstuurd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke taal heeft de upgrade eigenlijk?
Verschilt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:15:
Hallo

Heeft iemand de dvd al ontvangen (voor degene waarvan de dvd op 12 maart werd verstuurd)?
Ik was blijkbaar optimistisch toen ik zei dat ik de dvd afgelopen week verwachtte :z

Als ik m binnenkrijg zal ik het hier even laten weten en zal ik ook meteen proberen een einde te maken aan de onduidelijkheid over wat voor dvd het nou is en wat er mee te doen is.

En @ hierboven, de taal is uiteraard de taal waarin je je XP had besteld

[ Voor 7% gewijzigd door IntToStr op 19-03-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

|:( Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen 5 werkdagen uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.
8)7
Dit kreeg ik 9 maart, 12 maart order verzonden via spring.
Nu alleen nog eeeevvvvvveeeeennnn wachten op de post.....
Ik meld als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:18:
Welke taal heeft de upgrade eigenlijk?
Verschilt dit?
staat dat niet in je orderstatus?
Bij mij staat nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:11:
[...]

staat dat niet in je orderstatus?
Bij mij staat nl.
Er staat alleen dat het een 32-bit versie is, er staat niets in over de taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, het staat in de orderbevestiging die je de eerste keer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:21:
Je hebt gelijk, het staat in de orderbevestiging die je de eerste keer krijgt.
HP vind het blijkbaar niet nodig dit te vermelden, het staat i.i.g. niet op mijn orderbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, kheb me dvd'tje ontvangen. Direct geinstalleerd en het werkt.. perfect!! :) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die een computer heeft van Acer en al een Vista ontvangen heeft. Ik wacht nu al drie maanden; Status is ondertussen orde is goedgekeurd, maar heb nog steeds niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 14:17:
[...]
Er staat alleen dat het een 32-bit versie is, er staat niets in over de taal.
Ja bij mij ook niet als ik de status opvraag. Mijn dvd is trouwens op 12 maart verzonden. Maar toen ik de opdracht opgaf toen kon ik de taal wel kiezen van mijn huidige windows, waarna ik de juiste versie kon kiezen de 32bits versie dus.. had jij dat niet? Waarschijnlijk zal de taal hetzelfde zijn als de versie die je nu hebt.. tenzij je een Dell pc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook al drie maanden maar heb ook nog steeds niks ontvangen.
ik heb ook een computer van Acer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hallo

Ik kreeg ook op 12 maart de 'DVD verzonden'-melding, maar heb tot op heden nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
IceOnFire schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:06:
@party42; dat kan niet kloppen, er zijn twee dvd's; een 32bits met alle 32bits versies bij elkaar en een 64bits met alle 64bits versies bij elkaar. Alleen al qua schijfruimte past dat niet op 1 dvd, daarbij wordt dat met technische beperkingen erg lastig (je kan niet en 64 bit en 32 bit laden met dezelfde bootloader)
ok, eerlijkerwijs moet ik zeggen dat ik het niet heb nagekeken. Ik kreeg tijdens de clean installeen alleen de vraag welke ik wilde installeren, en daar stonden ze allemaal tussen. Misschien dat niet alle versies op de dvd stonden...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:00:
[...]

Ik kreeg ook op 12 maart de 'DVD verzonden'-melding, maar heb tot op heden nog niets ontvangen.
Zijn er al HP klanten die iets binnen hebben?
Hoe wordt het bij HP verstuurd?
Bubbelenvelop?
Pakketpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zijn er al Asus klanten die iets binnen hebben?

In ieder geval zag ik dat Asus op de download site nu wel al de nodige drivers/stuurprogramma's heeft klaar staan om te worden gedownload voor Windows Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 11:17:
Moduslink zegt in Webwereld:

[...]
Als ze op het geld wachten hebben ze een probleem, dat krijgen ze namelijk pas als ze de upgrade hebben verstuurd want ik heb voor CC betaling gekozen.

De bal ligt nu bij hun, zou ik zeggen.
Niet helemaal waar want mijn CC is gewoon belast en de DVD is nog niet binnen
IntToStr schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:29:
[...]

Ik was blijkbaar optimistisch toen ik zei dat ik de dvd afgelopen week verwachtte :z
Dat zei ik toch?
Ik wil geen rotberichten brengen maar bij mij staat nog steeds : verzonden op 7 maart
En wat denk je?? nog niks gezien
Ik begin nu toch wel een hekel te krijgen aan die gasten

[ Voor 32% gewijzigd door mirelia op 19-03-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
Ik heb 24 jan upgrade besteld en gelijk betaald zoals door Moduslink werd gevraagd in de door mij ontvangen email.
Het bedrag is 25 jan afgeschreven.
Ondertussen diverse order-statussen gehad.
Nu heb ik vandeweek een rekening binnen gekregen, of ik die even wilde betalen!?!
Natuurlijk gelijk email gestuurd en dag erna gebeld.

Blijkt dat ze me een nieuw order nummer hebben gegeven...en nu kunnen ze dus niet meer zien of ik wel of niet heb betaald... |:(
Wel werd gezegd dat alles goed was gekeurd en dat de dvd spoedig zou worden verzonden.

Raar allemaal.

Ze hebben duidelijk hun zaakjes niet in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moet ik betalen voor de dvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk in een computerzaak waar we het grootste gezeik hebben met dit gedoe er zijn al veel klanten terug gekomen van we hebben nog steeds niks inmiddels ben ik (die dit allemaal moet regelen) het echt zat . Ik heb moduslink opgebeld onder dit nummer kun je iemand te woord staan

055 5434422 (Afwachten tot dat je iemand aan de telefoon krijgt dus geen cijfers intoetsen !)
Bedrijf is gevestigd in apeldoorn

Wordt tijd dat radar of kassa hier iets aan gaat doen wij zitten nu met hopeloze klanten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op maandag 19 maart 2007 @ 20:45:
Ik wil geen rotberichten brengen maar bij mij staat nog steeds : verzonden op 7 maart
En wat denk je?? nog niks gezien
Ik begin nu toch wel een hekel te krijgen aan die gasten
Ga bellen en/of mailen en vraag waarom je nog niks binnen hebt.
Als dat niet helpt dreigen met Kassa e.d.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.