XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Anoniem: 216853 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:40:
Ok, maar op de "orderbevestiging" staat iets van 80 euro, en ik heb zon formulier helemaal ingevuld en aankoopbewijs van pc opgestuurd, dus moet ik dan de order opnieuw plaatsen of alsnog die 5,55 betalen en hopen dat ze het bij moduslink snappen? ( verder snap ik ook niet waarom je een upgrade van 80 euro wilt als de volledige oem versie maar 88 euro kost...)
80 euro is veel te veel natuurlijk, maar het bedrag verschilt wel per fabrikant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216853

nou, moduslink gaat maar lekker zo door, maar ik geef het op. ik koop mooi een OEM-versie bij Azerty voor 83 euro, ben je van al het gezeik af.
Shadow bedankt voor je feedback d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mjah gisteren een mail gestuurd naar MS Nederland, vandaag een mail terug met het verzoek om maar naar moduslink te bellen. That's it. MS werkt dus ook (begrijpelijk ergens) niet mee. Heb er nog een mail achteraan geschopt met de mededeling dat ik moduslink al maanden probeer te bereiken en dat als je iemand aan de lijn krijgt dat je dan nog geen flikker verder komt. Ook nog een keer vermeld dat ik echt niet van plan ben om voor een upgrade die als gratis geadverteerd werd een creditcard aan te schaffen als ze al te inompetent zijn om een eenvoudige machtiging te innen. Laat staat dat je aan zo'n bedrijf je CC gegevens zou willen verstrekken, joost weet waar die terecht komen.

Ik zit nu ook weer een 20 minuten in de wachtrij bij moduslink en ik ben van plan om van leer te trekken bij die gasten dat ze maar maken dat die upgrade ontiegelijk snel hier komt. Werkelijk geen manier van zaken doen of afspraken maken. Laat staan het nakomen van afspraken.

Denk trouwens ook niet dat het echt veel zin heeft om zoiets als dit bij oom agent neer te leggen of hiermee naar de media te stappen. Het bedrijf is immers absoluut niet nederlands. Maar die hint had je in feite al moeten hebben gekregen toen je voor het eerst met moduslink ging bellen.

Maargoed, even end rant even afwachten of ik hier nu es iemand aan de lijn krijg.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Net na een dik half uur eindelijk iemand aan de lijn gekregen, wonder boven wonder. Kon me ook niets vertellen wederom, zou wel een mail sturen naar de afdeling/persoon die de machtigingen behandelde met de vraag mij te berichten wat er mis gegaan was met die machtiging. Ik heb ook aangegeven dat ik evt. via internetbankieren direct het geld op hun rekening kan storten maar dat kon iig niet, alleen maar via CC en die heb ik dus niet.

Reactie kon een tijdje duren, enkele dagen, een week, kon ook langer duren zei hij. In ieder geval weer een 3 kwartier verder en 0 resultaat.

Update:
Net gebeld met Microsoft na een reactie op mijn mail te hebben ontvangen waar ik weer niets mee kon. Het is iig een probleem wat bij hen meeeeer dan bekend is. Ik zou binnen 3 dagen teruggebeld moeten worden maar dat kon iets langer gaan duren omdat ze zelf (MS) ook goed wat problemen hadden om moduslink te bereiken. IIg al een ietwat betere service en dit keer geen wachtrij. De medewerker van MS verbaasde het dat ik uberhaupt iemand van moduslink aan de lijn had gekregen.

Word vervolgd...

[ Voor 30% gewijzigd door C.44 op 27-04-2007 12:04 ]

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Vandaag de upgrade met Toshiba driver CD ontvangen! :o :o :o

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210653

VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
Vandaag de upgrade met Toshiba driver CD ontvangen! :o :o :o
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210475

VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:44:
[...]

Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.
Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.

Status nu;
Ordernummer : *******
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 18 april 2007
Vervoerder : Spring
AWB# : Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 19:23
Ik heb vandaag eindelijk mijn upgrade binnengekregen maar wat een K*T bedrijf is dat moduslink zeg. Ik heb eind januari mijn upgrade aangevraagd en diverse keren moeten mailen dat ik het nog niet binnen had. Meerdere keren een bevestiging gekregen dat zij verstuurd zouden hebben toen kreeg ik na een nieuw mailtje van mijn kant waar het bleef op 4 april een antwoord dat ze CC betaling niet meer konden innen omdat ze telang hadden gewacht. Daarna gelijk via de bank het geld overgemaakt en vandaag kwam het eindelijk binnen.

Dit kan niet slechter!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210475 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:50:
[...]

Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.

Status nu;
Ordernummer : *******
Verzenddatum : woensdag 18 april 2007
AWB# : Unknown
Jullie geloven het niet, half uur later na het verzenden van dit mail lag een blubber-envelop op het deurmat. In dat envelop zit een DVD-drivers en een Upgrade-DVD. ( Toshiba laptop Satellite A110-228 ). Gelukkig hij is binnen. Nu jullie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb ook een Toshiba, hopelijk krijg ik dan ook eerstdaags m'n spul, al betwijfel ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C.44 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:48:
Ik heb ook een Toshiba, hopelijk krijg ik dan ook eerstdaags m'n spul, al betwijfel ik het
Heb je DVD al ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Ik heb vista ook geinstalleerd. Gewoon een iso-dump gedownload van een p2p netwerk, bij de installatie geen serial opgegeven, en na de installatie de serial aangepast in configscherm->systeem->productcode wijzigen. Hierna ging hij zichzelf activeren en volgens mij is alles nu legaal en gevalideerd. Een schone (niet upgrade) installatie is dus gewoon mogelijk :)
Dit met een oem-serial van mijn Asus laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Nope, kga dinsdag nog een keer bellen met MS nederland, eens kijken hoe de zaken er daar voorstaan, en ook weer bellen naar Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106263

Bah, hier ook niets dan ellende met die moduslink. Paps heeft ook een laptop aangekocht die in aanmerking kwam voor een upgrade.

Krijg ik enkele dagen geleden een mail dat mijn order gecancelled is! ik heb echt SUPERVEEL werk gestoken in het in orde maken van de details voor deze bestelling.. copy factuur per post opgestuurd naar nederland etc. Nu krijg ik het bericht dat ik niet heb betaald.. maar er is me nooit een factuur of iets dergelijks opgestuurd over die verzendingsgegevens?!

Nu moet ik alles dus opnieuw doen volgens hun, komaan zeg? stuur gewoon die betalingsgegevens door en ik maak dat geld over klaar toch?!

Dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is. Een search op google bracht me bij dit topic. moduslink, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148229

Hahn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:
Een kleine week geleden éindelijk een kopie van m'n aankoopbewijs + foto van codes onderop m'n laptop op de bus gedaan. Ik had Home Premium al in januari ofzo aangevraagd en het bedrag over gemaakt (€14,23 oid), maar had ik laten liggen. Paar dagen geleden een bevestiging gekregen dat ze m'n spullen hadden ontvangen en dat ik binnen 4 tot 6 weken iets opgestuurd zou moeten krijgen. Zojuist mailtje gehad dat m'n order is verzonden en dat ik het binnen 3 weken moet ontvangen :)

Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen :P
Je kon toch maar voor april bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 09:45
Dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is.
Die staat op de sticker, xxxxx-xxx-xxx-xxx, maar dan getallen i.p.v. x-jes :P

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 24-04 21:00

spaceboy

Op grote hoogte

Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04 23:48

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn herkansing ingediend. Mijn order was geannuleerd doordat de administratie op mijn werk de factuur vergeten was |:( Ik heb diezelfde dag via e-mail en fax mijn ordergegevens en een kopie van de originele factuur gestuurd.

2007-04-27:
Orderstatus : COA gevalideerd. Stuur a.u.b. het bewijs van aankoop. Houd rekening met 10 dagen verwerkingstijd na ontvangst.
Verzenddatum : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.
Vervoerder : Standard

Vandaag kreeg ik een mailtje dat de order goedgekeurd was en een nieuwe status.

2007-05-01:
Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.

Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, schiet in ieder geval al beter op dan de eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat zijn het toch een stel <future mod-break>, echt... je snapt toch gewoon niet dat het zo lang kan duren. Mijn order staat nog steeds op COA validated. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon m'n geld kwijt ben en ook naar Vista kan fluiten. Echt, heel heel erg slecht. Ronduit oplichting.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 08:23
spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Nope, ik wacht ook maar gewoon af. Ik denk alleen dat dit nog wel even kan duren inderdaad.
Ik weet wel een ding, als ik ooit weer in een dezelfde situatie kom dan koop ik hem gewoon los erbij. Dit is echt 3x niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-04 10:36
Na de inmiddels bekende "U heeft niet betaald en kunt alleen nog met cc betalen" e-mail vanuit het Moduslink kamp heb ik geen actie meer ondernomen. Dit is geen manier van zakendoen en ik ga hier ook niet in mee. Ik vertrouw dat bedrijf mijn cc-gegevens niet toe. Ik ga alleen nog Acer een e-mail sturen, aangezien de coupon bij een Acer laptop zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

richardcore schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:15:
Na de inmiddels bekende "U heeft niet betaald en kunt alleen nog met cc betalen" e-mail vanuit het Moduslink kamp heb ik geen actie meer ondernomen. Dit is geen manier van zakendoen en ik ga hier ook niet in mee. Ik vertrouw dat bedrijf mijn cc-gegevens niet toe. Ik ga alleen nog Acer een e-mail sturen, aangezien de coupon bij een Acer laptop zat.
Sterkte. Ik heb vanmorgen ook met Asus gebeld, met de melding "ik heb met JULLIE een deal, ik heb met JULLIE afgesproken dat ik een laptop met uiteindelijk Vista krijg... en die mogelijkheid wordt mij ontnomen door JULLIE keuze voor Moduslink.". Maar goed, als je dan zo'n jochie aan de lijn krijgt die zegt dat er geen escalatie mogelijk is en met een (ander) Engelstalig Moduslink telefoonnummer aan komt kakken. Then what? Naar de rechter? Oplichting? Naar de computerwinkel? Ik ben het echt SCHIJT- maar dan ook SCHIJTzat en ik zal me verder inhouden om verder mod-ingrijpen overbodig te houden. Persoonlijk -en dat roep ik niet heel snel- vind ik dit 100% oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Via MS nederland kun je de boel ook escaleren hoor, die zijn daar wat makkelijker in. Toen ik ze belde over dat ik begin dit jaar een Toshiba lap had gekocht reageerde hij al met "oh ik voel em al aankomen....." heb verder ook niets hoeven zeggen. Gewoon gegevens doorgeven en zij regelen de rest met Moduslink, al kan ik niet zeggen dat me dat tot dusver iets heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 23:45
Nou, laptop 8 dagen later weer terug. Doet ie het weer???? ---> JA!! Weer maar es proberen om die upgrade erop te fixxen. Hopen dat het lukt, want begin een beetje te balen van Acerspul.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216790

Als je belt met 00800 666 44 666 >optie 3 >optie 8, dan krijg je een Nederlands sprekend persoon aan de lijn. Zij adviseerde mij om het hele bewijsstukken circus nogmaals 'n keer via de fax te doen (055543946).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 21:06
Hahn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:
Een kleine week geleden éindelijk een kopie van m'n aankoopbewijs + foto van codes onderop m'n laptop op de bus gedaan. Ik had Home Premium al in januari ofzo aangevraagd en het bedrag over gemaakt (€14,23 oid), maar had ik laten liggen. Paar dagen geleden een bevestiging gekregen dat ze m'n spullen hadden ontvangen en dat ik binnen 4 tot 6 weken iets opgestuurd zou moeten krijgen. Zojuist mailtje gehad dat m'n order is verzonden en dat ik het binnen 3 weken moet ontvangen :)

Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen :P
En nog precies een week later ligt het zelfs al in de bus. DVD-doosje met daarin Vista Home Premium OEM :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:02
Hahn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:33:
[...]

En nog precies een week later ligt het zelfs al in de bus. DVD-doosje met daarin Vista Home Premium OEM :)
nou, lekker is dat :/

Dus mensen die in december hebben besteld kunnen het beste even nogmaals de bewijzen doorfaxen?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215148

YAY heb hem ook binnen :) toshiba

wat me wel opvalt hier hebben ze het veel over dat een clean install niet gaat maar volgens de upgrade gids van Toshiba en wat ik in vmware mee heb zitten prutsen blijtk dat het niet eens om een upgrade gaat maar een verse installatie :) gaat dus zeker wel zon verse cd erin proppen en ffe je xp zn laatste reboot geven.

ben trouwen zeeer tevreden over Vista maar niet over Modus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215148 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:12:
YAY heb hem ook binnen :) toshiba

wat me wel opvalt hier hebben ze het veel over dat een clean install niet gaat maar volgens de upgrade gids van Toshiba en wat ik in vmware mee heb zitten prutsen blijtk dat het niet eens om een upgrade gaat maar een verse installatie :) gaat dus zeker wel zon verse cd erin proppen en ffe je xp zn laatste reboot geven.

ben trouwen zeeer tevreden over Vista maar niet over Modus :(
Heb je behalve Toshiba DVD-Vista ook DVD-driver gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215148

2dvd`s ja

eentje emt dus vista erop en eentje met alle app`s en drivers voor vista (inclusief een biosupgrade die je vanuit xp moet doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:17
Hahn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:33:
[...]

Wow... ik kreeg op 26/4 een mail dat 'ie verzonden was (Vista Business), maar heb nog geen pakketje gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157560

Ik heb 27-4 het volgende mailtje naar moduslink gestuurd:

Hallo,

Ik heb gisteren een mailtje gekregen dat mijn vista-aanvraag geannuleerd is, omdat de betaling nog niet binnen was.
Maar ik had bij mijn aanvraag jullie een machtiging gegeven om het bedrag van mijn rekening af te schrijven.
Nu kan ik de update opnieuw aanvragen voor 30 april, maar dit kan alleen met een credit-card.
Ik heb geen credit-card en kan dit ook niet meer zo snel regelen.
Kan ik het geld ook over maken naar jullie rekening?

Bedankt.

Kreeg vandaag het volgende mailtje terug:

Geachte heer,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierbij willen wij u informeren dat het tot 11 mei 2007 nog mogelijk is een nieuwe bestelling te plaatsen op de internetsite:

https://upgradeweb.moduslink.com/vista

of via het volgende telefoonnummer: 00800 666 44 666

We adviseren u om aan vrienden of familie te vragen of zij uw bestelling kunnen plaasten met hun credit card.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Nu dus opzoek naar iemand met een CC.

Blijf het vreemd vinden dat ze geen gebruik maken van I-deal en dat je geen geld kunt overmaken.

HVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Hij staat hier nog steeds op Coa goedgekeurd. Hebben mensen die hem voor de 2de keer hebben opgestuurd al een status die verder is? Of wordt het weer 3 maanden wachten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33946

Anoniem: 157560 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:56:

Nu dus opzoek naar iemand met een CC.

Blijf het vreemd vinden dat ze geen gebruik maken van I-deal en dat je geen geld kunt overmaken.

HVT
Denk goed na voor je je geld overmaakt.
Ik heb nog steeds geen vista, en geen centen retour gekregen, en dit na een bestelling lopende sinds half februari.
Bezint eer ge begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MADG0BLIN schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 16:21:
Hij staat hier nog steeds op Coa goedgekeurd. Hebben mensen die hem voor de 2de keer hebben opgestuurd al een status die verder is? Of wordt het weer 3 maanden wachten.. :/
COA validated inderdaad (ik heb een Engelse versie besteld, dus kennelijk de status ook in het Engels). Nu bijna 2 weken na mijn 2e keer opgestuurd. Ik had eerste keer machtiging gedaan. Dat vinden ze ontzettend moeilijk kennelijk en nu heb ik mijn creditcard gegevens opgestuurd. Ook al meerdere keren gemaild dat ik ALLES wil doen om hun het geld te bezorgen:

- langsbrengen
- cash opsturen
- overmaken
- cheque opsturen
- creditcard betaling
- iDeal
- PayPal
- WHAT-FUCKING-EVER

Maar goed, reacties: ho maar. Heb al 2x aan de lijn gehangen. Word je uiteindelijk verteld dat je rustig 6 weken geduld moet hebben. Ik heb de hoop al opgegeven. Als de 6 weken voorbij zijn komt er een illegale Vista op mijn laptop. Dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
wowzers!

Nooit gedacht dat dit zou gebeuren! Heb gewoon een mail gekregen dat het verzonden is(asus Laptop).

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
Heb de Vista Upgrade kit voor mijn HP Pavilion DV9064 besteld eind maart, betaald via overschrijving en het pakketje van MODUSLINK vorige week maandag in de bus gehad. Eerst een mail gehad dat de order genoteerd was, een paar weken later dat hij mogelijk later zal worden verstuurd wegens grote vraag en dikke week later dat het verzonden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CarLL schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 17:58:
Heb de Vista Upgrade kit voor mijn HP Pavilion DV9064 besteld eind maart, betaald via overschrijving en het pakketje van MODUSLINK vorige week maandag in de bus gehad. Eerst een mail gehad dat de order genoteerd was, een paar weken later dat hij mogelijk later zal worden verstuurd wegens grote vraag en dikke week later dat het verzonden was.
Betaald via overschrijving????
Had ik dat ook maar gedaan.
Jammergenoeg kan dat nu niet meer.

Heb ze via de mail toch nog een keer gevraagd of dit niet meer mogelijk is.
In de vorige mail hebben ze hier niet op gereageerd.

HVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Mjah betalen via creditcard is voor hun het makkelijkst. Denk ook dat ze door de vele aanvragen en een x aantal verschillende vormen van betalingen (en het daarbij constant bijhouden of iemand wel of niet betaald heeft) ook geleid heeft tot deze troupe. Ik ga maandag nog es bellen naar beide partijen (MS en ML), heb nog nix gehoord, en nog nix veranderd gezien. En al helemaal geen setje dvd's gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 22:18
Was hier ook gebeurd via overschrijving omdat mijn ouders en ook ik geen credit card hebben en geen enkel probleem gehad ermee, werk nu op die laptop die draait op Vista Home Premium bezorgd door Moduslink.

Het duurde een tijdje, maar toch de dvds gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-03 09:24
Heb de update dit weekend binnen. Ben niet echt onhandig met computers, maar krijg de update niet rond. Hij verziekt mijn MBR en wil dan niet verder. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JXB
  • Laatst online: 08-01-2023

JXB

Pollux4092 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:27:
Heb de update dit weekend binnen. Ben niet echt onhandig met computers, maar krijg de update niet rond. Hij verziekt mijn MBR en wil dan niet verder. Iemand dezelfde ervaring?
Werk je met een multi- of dualbootconfiguratie (samen met XP bijv.),dan kunnen deze
problemen zich voordoen is mijn ervaring. Vista werkt nl. niet meer met het "oude" boot.ini
bestand zoals XP.
Opstartopties zijn dan wel in te stellen met een handige tool: Vista Boot Pro, te downloaden
bij: http://www.vistabootpro.org/track/click.php?id=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203064

Het duurde inderdaad een tijdje (13 of 14 weken), maar toch het setje binnen gekregen met de post. Deze heb ik nu al bijna een week of twee binnen van ASUS via Moduslink (via de luchtpost). Met een DVD en een driver-cd, waarbij ik overigens de applicaties en/of drivers die ik niet mee wilde installeren uit kon vinken. Is wel fijner en makkelijker dan toen ik een driver-cd voor Windows XP kreeg bij de aankoop van de laptop. Toen moest ik applicaties die ik niet wilde draaien steeds annuleren, ook al kon dit ook op een andere manier constateerde ik later.

Na een weekje volle schijfactiveit door de schijfindexering en wat wennen aan Windows Vista draait het zelfs op mijn budget laptop prima en naar wens met een rating van 3,1. Maar goed, het blijft een budget laptop.

Als dit de komende twee weken zo blijft, blijf ik ermee werken. Het enige wat ik nog moet gaan uitzoeken is waarom ik met mijn SpeedTouch 716v5 geen draadloze verbinding kan maken, wel een verbinding via een draad.

Op de website van SpeedTouch en het forum wordt hierover gediscuseerd. In ieder geval heeft men het probleem daar bij Microsoft aangekaart. Dus dat wordt nog even afwachten en zelf nog wat 'experimenteren'. Maar al met al, ik ben niet ontevreden over Vista.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 203064 op 08-05-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203064 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:53:
Het duurde inderdaad een tijdje (13 of 14 weken), maar toch het setje binnen gekregen met de post. Deze heb ik nu al bijna een week of twee binnen van ASUS via Moduslink (via de luchtpost). Met een DVD en een driver-cd, waarbij ik overigens de applicaties en/of drivers die ik niet mee wilde installeren uit kon vinken. Is wel fijner en makkelijker dan toen ik een driver-cd voor Windows XP kreeg bij de aankoop van de laptop. Toen moest ik applicaties die ik niet wilde draaien steeds annuleren, ook al kon dit ook op een andere manier constateerde ik later.

Na een weekje volle schijfactiveit door de schijfindexering en wat wennen aan Windows Vista draait het zelfs op mijn budget laptop prima en naar wens met een rating van 3,1. Maar goed, het blijft een budget laptop.

Als dit de komende twee weken zo blijft, blijf ik ermee werken. Het enige wat ik nog moet gaan uitzoeken is waarom ik met mijn SpeedTouch 716v5 geen draadloze verbinding kan maken, wel een verbinding via een draad.

Op de website van SpeedTouch en het forum wordt hierover gediscuseerd. In ieder geval heeft men het probleem daar bij Microsoft aangekaart. Dus dat wordt nog even afwachten en zelf nog wat 'experimenteren'. Maar al met al, ik ben niet ontevreden over Vista.
Bij mij was ook Rating 3.1
Toshiba Satellite A110-228

http://nl.computers.toshi...ibaCSG/jsp/productPage.do?

service=NL&PRODUCT_ID=117742&toshibaShop=false
Grafische controller fabrikant : Intel®
type : Mobile Intel® 945GM Express chipset
geheugengrootte : tot 128 MB
geheugentype : UMA
aangesloten bus : 16x PCI Express

Technologie type : Intel® Centrino® Mobile Technology met Intel® Core™ Solo Processor T1350, Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® 945GM Express chipset
clock speed : 1.86 GHz
front side bus : 533 MHz
2nd level cache : 2 MB
Systeemgeheugen standaard : 512 MB -- is uitgebreid naar 2GB.
maximale uitbreiding tot : 4,096 MB
technologie : DDR2 RAM (533 MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... niet te geloven. Een update. Ze leven nog.
Your validation is now complete and we will be processing your order. You should receive your order within 4-6 weeks and receive email confirmation when your order is shipped. At any time you may also go to https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Asustek or email us at MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com to check on your order.

If you do not receive your order within the time frame specified, please notify us prior to May 1, 2007 for English language versions of the product and June 1, 2007, for non-English language versions of the product so that we may investigate and ship your order. After those dates we may not be able to process your request
En 3 minuten later een reply op mijn stroom aan klachten-mails waarin mij wordt verteld geduld te hebben. Ach ja. Ik wacht nog maar ruim 4 maanden. Op een dvd'tje. Kan me best voorstellen dat dat niet zo snel gaat allemaal.

Ik moet het allemaal nog zien. Sowieso raar dat ik ze moet notify'en voor 1 mei als ik 'm niet binnen 4 a 6 weken na vandaag krijg. Dat wordt een enkeltje time-machine.

Echt, zelfs al krijg ik die dvd nog (which I highly doubt), de naam Moduslink zal voor mij voor altijd verbonden zijn aan "ellende, oplichters en wanpraktijkten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
*zucht*
Ik was zo tevreden over de escalatie via MS Nederland; ik werd een paar keer op hun initiatief gebeld, vriendelijk te woord gestaan, leek echt wat te gebeuren. Nu inmiddels een paar weken verder blijkt dat toch ook geen succes; ik heb nog steeds niets ontvangen en op mijn mails richting MS wordt nu ook al niet meer gereageerd. Wordt er toch wat moedeloos van langzamerhand.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:25
ik heb de strijd opgegeven, ze zoeken het maar lekker uit met hun Vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
heb geduld! Het einde is in zicht, die van mij is inmiddels binnen namelijk... :)

(december besteld, asus)

[ Voor 14% gewijzigd door LED-Maniak op 11-05-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-04 22:18
Ja, nu zal alles normaal wel in orde zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Het is ironisch. Al die moeite gedaan voor Vista. Heb ik net XP er weer opgezet omdat Vista voor geen meter draait op mijn systeem (Centrino Duo, 1 gig, Aero uit).
8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben heel, heel erg benieuwd. Mijn order is op Shipped komen te staan sinds vorige week. Ik verwacht er niet teveel van. Maar spannend is het wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VonFoX schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:03:
Het is ironisch. Al die moeite gedaan voor Vista. Heb ik net XP er weer opgezet omdat Vista voor geen meter draait op mijn systeem (Centrino Duo, 1 gig, Aero uit).
8)7
Misschien moet je geheugen uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vandaag: POST! Niet....
...
te...
...
geloven.

Het verandert niets aan mijn reeds eerder geventileerde mening over het bedrijf Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
spaceboy schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:26:
...
te...
...
geloven.

Het verandert niets aan mijn reeds eerder geventileerde mening over het bedrijf Moduslink.
Ach ja, die van mij nog steeds op order ontvangen.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
...
dus :(

Weer es gebeld, doodleuk "jaaaa meneer, dr is een nieuwe order aangemaakt die over een paar weken verzonden gaat worden". Waarom het vreemd was dat ie niet per direct verzonden zou worden begreep de lieftallige jongedame niet geheel, ook werd ik vriendelijk verzocht niet om de twee weken te bellen om naar de voortgang te informeren, want, "ja, t is geregeld en t komt er echt aan dus dat had toch geen zin"

GRMBL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Krijg net deze mail. :( :r
Wat een dikke onzin.
Heb net vorige week inderdaad een nieuwe creditcard, maar die kan ik dus niet aanpassen....
Wat een *** bedrijf met een nog ergere service... :r
Geachte klant,

Dank u vriendelijk voor het plaatsen van uw order via het Upgrade Redemption Support Center.

Wij sturen u deze e-mail omdat wij de betaling via uw creditcard niet hebben kunnen verrichten met de door u opgegeven creditcard gegevens. Tijdens de invoer van uw order hebben wij authorisatie gekregen van uw bank/creditcard provider. Echter, recentelijk hebben wij getracht de betaling af te schrijven en hebben helaas geen authorisatie hiervoor gekregen. Het spijt ons u te moeten meedelen dat wij zonder ontvangst van uw betaling, genoodzaakt zijn om uw order te annuleren.

Omdat de upgrade periode inmiddels verstreken is, is het helaas niet mogelijk een nieuwe order te plaatsen via het Upgrade Redemption Support Center. Wij verzoeken u daarom vriendelijk contact op te nemen met uw PC-fabrikant voor verdere informatie.

Met vriendelijke groet,

The Upgrade Redemption Support Center

Fax :+31 555433946

E-mail: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

Adres :
Technical Upgrade Program Vista
Postbus 252
7300 AG Apeldoorn
Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb laatst de volgende mail ontvangen:

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Helaas hebben wij noch een betaling van uw bank noch een eenmalige machtiging ontvangen. Daarom hebben wij uw bestelling niet kunnen behandelen voor verzending.

Door de afwezigheid van de betaling, hebben wij uw bestelling moeten annuleren.

Aangezien de mogelijkheid om een bestelling te plaatsen bij het Upgrade Program is afgesloten, moeten wij u helaas mededelen dat er geen mogelijkheid meer is om een nieuwe bestelling te plaatsen bij het Technical Upgrade Program. Voor verdere informatie adviseren wij u om contact op te nemen met de fabrikant van uw PC.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierna de eerste mail weer opgezocht, met in de bijlage de volgende bestanden:
* factuur PC
* Upgrade formulier
* en natuurlijk het incasso-formulier.

Het incasso-formulier komt van hun site en is uitgeprint, ingevuld en ondertekent, ingescand.
De mail is ook wel binnengekomen, want alles was goedgekeurd (factuur en upgrade-formulier) behalve de betaling.

Ik heb ze deze mail (met bijlagen) maar weer teruggestuurd.
Zal we niet helpen. :(

Zal het wel niet meer voorelkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ongelooflijk wat een jandoedels daar zeg, bij Moduslink. Ik zou een klacht bij Microsoft plaatsen met de aantekening dat illegaal gebruik van Vista nu wel erg verleidelijk wordt.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68880

Ergens eind vorig heb ik ook een upgrade aangevraagd (ASUS Laptop). Na weken, maanden niets heb ik ze toch maar eens gebeld.

Een vriendelijke engels sprekende man legde mij uit dat doordat er een x aantal weken verstreken was sinds de bestelling met creditcard, ze de afschrijving niet meer konden doen. Als ik het upgrade bedrag nogmaals zou betalen (per bank) konden ze de bestelling afronden.

Ik ben daar verder niet op ingegaan aangezien ik reeds OEM licenties had gekocht.

Gisteren een mail in mijn mailbox:

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Duh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-04 18:27
MADG0BLIN schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 16:28:
Krijg net deze mail. :( :r
Wat een dikke onzin.
Heb net vorige week inderdaad een nieuwe creditcard, maar die kan ik dus niet aanpassen....
Wat een *** bedrijf met een nog ergere service... :r

[...]
Zelfde email gehad vandaag, hoewel ik hem niet meer nodig heb (duurde zolang dat ik maar via SURF een licentie heb genomen) ga ik wel even klagen bij MSI en Microsoft. Vind het erg slecht dat ze tegen dit soort problemen oplopen en er geen passende oplossing voor gezocht hebben. Moeten ze maar zorgen dat ze sneller leveren of een alternatieve betalings mogelijkheid aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 09:56
Heb nu een kleine weekje:

Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum : Uw order wordt voor 22 Juni verstuurd mits Uw betaling is ontvangen

Ik geloof dat dit wel voor iedereen geld, (mits) je hebt betaald natuurlijk...
Verwacht nu ieder moment een mailtje van moduslink dat ze mijn pakketje hebben verzonden.

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55049

WOOOW
ik was best geschrokken toen ik op zoek ging naar moduslink op het net en hoeveel gedupeerden er wel niet zijn.
Dit bedrijf treed de klant echt met de voeten.
Zelf ben ik dus nu ook slachtoffer van deze wanpraktijken van moduslink.
ze hebben zonder reden mijn upgrade die ik tegoed heb gewoon cancelled.
het gevoel die ik erbij heb is zo van "lik mijn reet, je krijgt waar je recht op hebt toch niet"

en dan is mijn vraag, kan hiertegen geen klacht worden ingediend bij ministerie van koophandel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-04 17:41

roelbb

knorretje

Vandaag toch maar met microsoft gebeld, en klachten worden nog steeds in behandeling genomen. De man aan de telefoon kon me wel zeggen, dat het heel druk was met klachten over moduslink. Binnen een week hoor ik er meer over. Van moduslink ga ik in elk geval geen vista meer krijgen als ik het verhaal een aantal posts terug lees over veranderde CC nummers (wat bij mij ook het geval is)

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

vandaag bericht van microsoft gehad. krijg een vista versie van hun toegestuurt. da's wel service!

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

roelbb schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:27:
vandaag bericht van microsoft gehad. krijg een vista versie van hun toegestuurt. da's wel service!
Heb je al ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Vandaag even mijn mail gecontroleerd en kijk hier:

Verzenddatum : woensdag 13 juni 2007
Traceernummer transportbedrijf Unknown

Denk dat mijn pakketje binnen een paar dagen binnen heb!

Je krijgt btw een tweede mailtje, dat je pakketje verzonden is en als je het binnen 3 weken niet hebt
ontvangen je kan mailen.(bevestigings mail) zou ik het noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ik heb zowel bij MSI als Microsoft geklaagd via email. Van beiden een reactie gehad, Microsoft heeft me gebeld en zou voor mij contact opnemen met Moduslink. Van Moduslink natuurlijk nog niets gehoord verder. Ik wacht het nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

post van MS, vista is binnen. toppertje. modulink mailde ook nog (twee weken na het indienen van een klacht, echt super snel dus.) ze kunnen niets meer voor me doen (lees: we willen er niks meer aan doen, omdat we al 4 maanden niks hebben gedaan)

[ Voor 86% gewijzigd door roelbb op 20-06-2007 20:30 ]

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Vandaag post gehad.

Het bevatte een MS vista home premium Express upgrade
en een HP upgrade Assistant.

Maar wat blijkt nou de productKey van Vista blijkt een beetje beschadigd.
Ik kan 2 lettertjes niet lezen. Iemand een idee met wie ik contact moet opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Brainsz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 16:28:
Vandaag post gehad.

Het bevatte een MS vista home premium Express upgrade
en een HP upgrade Assistant.

Maar wat blijkt nou de productKey van Vista blijkt een beetje beschadigd.
Ik kan 2 lettertjes niet lezen. Iemand een idee met wie ik contact moet opnemen?
Beetje laffe reply, maar je hebt maar 26x26 mogelijkheden. Of mag je niet onbeperkt proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Je reply is niet laf, ik heb daar ook aan gedacht. Maar je weet het maar nooit met die lui.

Het heeft flink wat moeite gekost met moduslink om toch een vista upgrade te krijgen.
Dus het zou zonde zijn als de dvd word geblokkeerd ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

je kan ook microsoft bellen, ik denk dat ze je best verder willen helpen. Ik heb daar tot nu to emeer service gekregen dan van het hele moduslink verhaal.

P.S. wat staat er op de HP CD? aangezien ik geen upgrade van moduslink ga krijgen en wel een HP laptop heb, ben ik wel benieuwd naar de inhoud van die cd(DVD)

[ Voor 34% gewijzigd door roelbb op 21-06-2007 16:52 ]

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Zit nu op de microsoft site:

90-dagen kosteloze ondersteuning start op de volgende data:
Vanaf het moment dat u het eerste ondersteuningsverzoek heeft ingediend
Voor Windows Vista vanaf het moment dat u het product activeert
020 - 500 1500

Kosten: € 63,00 + 19 % BTW per aanvraag tijdens kantooruren wanneer alle kosteloze ondersteuningsverzoeken zijn gebruikt. (Sommige ondersteuning kan mogelijk niet onder de opgegeven kosten worden behandeld.)

Ben nu totaal in de war? Je beld en je hebt 90 dagen om je probleem op te lossen en anders moet je 63 euro betalen?

@roellbb Nog niet gekeken, op de manual staat dat er benodigde drivers voor vista staat, je moet het eerst installeren en dan vista.

[ Voor 9% gewijzigd door Brainsz op 21-06-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

je belt niet voor support (dat is als je niet weet hoe je de start knop in vista moet bedienen) je wil het produkt activeren en daar vragen ze zover ik weet geen geld voor.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
zucht...microsoft site is echt lomp..

Ik ga gewoon ouderwets letters/cijfers invullen en kijken of de key klopt...

De HP upgrade assistant cd, bevat bios/sound/cpu/sata drivers voor Vista.
Je krijgt 3 stappen te zien:
eerst Systeem voorbereiden
windows vista installeren
Systeem installatie voltooren

Je kunt geen vista intalleren zonder de HP upgrade assistant.
'De upgrade kan 4 uur duren' :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

nu wordt het echt raar bij moduslink. Mijn CC nummer bestaat niet meer en toch hebben ze een pakket verstuurt (althans dat mailen ze)

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Vandaag weer een email van Moduslink, ze kunnen nog steeds niet voor me doen. Over dit soort reacties hoeven ze toch geen weken na te denken. Email zat ook nog vol taalfouten.
Zojuist maar weer een email naar Microsoft gedaan, nu maar hopen dat zij het zelf gaan oplossen. Gezien sommige reacties hier zou dat mogelijk moeten zijn. Wel een absurde gang van zaken, in de US had Moduslink meteen een class-action lawsuit aan hun broek gehad, als ze zoiets flikten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb

roelbb

knorretje

je kan beter bellen, dan mailen. Ik heb er goede ervaring mee en je wordt binnen een week terug gebeld

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is rustig nu. heeft iedereen dvd,s ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Nope. Na hun laatste mail niet meer.
Heb het er maar bij laten zitten.
Prutsbedrijf... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MADG0BLIN schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
De website van Moduslink is opgedoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Anoniem: 210475 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:16:
[...]

De website van Moduslink is opgedoekt.
Deze bedoel je?: http://www.moduslink.com/
Werkt goed hier.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Dit was degene die gebruikt werd: https://upgradeweb.modusl...sumerWebsite/Default.aspx

Die doet het dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-04 09:45
Speelt dit topic nou nog steeds? Dat vind ik echt ronduit slordig van Moduslink!
Dat het nou een maandje of 2 langer duurt, ok, maar dit wordt echt wel heel gek...

Voor degenen die hem nog steeds niet hebben: In ieder geval succes...

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
MADG0BLIN schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:08:
Hier hetzelfde verhaal, heb er nog een email naar Microsoft aan gewijd, maar dit keer geen reactie. Als ik een dag niets te doen heb, klim ik nog wel eens in de telefoon. Het is in ieder geval knap waardeloos en ook schandalig van Microsoft dat ze Moduslink niet gewoon op hun vingers tikken en zeggen dat ze het maar op wat voor manier ook oplossen.
Op deze manier kun je dus ook nooit meer zeker zijn van toekomstige upgrade acties van Microsoft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Brainsz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:31:
zucht...microsoft site is echt lomp..

Ik ga gewoon ouderwets letters/cijfers invullen en kijken of de key klopt...

De HP upgrade assistant cd, bevat bios/sound/cpu/sata drivers voor Vista.
Je krijgt 3 stappen te zien:
eerst Systeem voorbereiden
windows vista installeren
Systeem installatie voltooren

Je kunt geen vista intalleren zonder de HP upgrade assistant.
'De upgrade kan 4 uur duren' :o
Die 4 uur ga je wel halen op de dv9000 series 8)7

Ik moet een re-install doen.
Kan ik dan wel de Vista schoon installeren?

Dus Vista installen zonder serial, en er een Vista Upgrade overheen doen met deze dvd?

[ Voor 8% gewijzigd door joeltje op 03-08-2007 13:35 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Ditmaal wel een reactie van Microsoft, ze waren blijkbaar nog steeds bezig om het probleem te escaleren bij Moduslink, maar vroegen ook om mijn adres. Van de week rechtstreeks van Microsoft een upgrade DVD gekregen, uiteindelijk toch nog aardig opgelost dus. Het loont dus de moeite om Microsoft te blijven vragen om een oplossing voor problemen die je nog met Moduslink hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
troftnom schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:32:
Ditmaal wel een reactie van Microsoft, ze waren blijkbaar nog steeds bezig om het probleem te escaleren bij Moduslink, maar vroegen ook om mijn adres. Van de week rechtstreeks van Microsoft een upgrade DVD gekregen, uiteindelijk toch nog aardig opgelost dus. Het loont dus de moeite om Microsoft te blijven vragen om een oplossing voor problemen die je nog met Moduslink hebt.
Hoe heb je precies contact gekregen met Microsoft. Ik zou hem ook nog steeds graag ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
MADG0BLIN schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:42:
[...]

Hoe heb je precies contact gekregen met Microsoft. Ik zou hem ook nog steeds graag ontvangen. :)
Ik heb het emailadres gebruikt dat ergens in dit draadje staat: msnlinfo@microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
troftnom schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Ik heb het emailadres gebruikt dat ergens in dit draadje staat: msnlinfo@microsoft.com
Ok dank je. Ik heb net nog een mail gestuurd naar Microsoft. Ik ben benieuwd of er nog wat uitkomt.
Ik laat het hier weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231477

Ik adviseer je om door te gaan met mailen naar Microsoft.
Ook ik ben eerst maanden bezig geweest met moduslink (niet gelukt dus) en ik heb 22 juli de eerste mail naar Microsoft gestuurd en gisteren lag er een Vista Home Premium in de brievenbus!!!
En.......het heeft me niet eens die 20 euro aan verzendkosten gekost..
Je weet wat ze zeggen....de aanhouder wint!

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Heb een reactie terug van microsoft:
Geachte heer,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

De aanbieding voor Windows Vista Express Upgrades was een afspraak tussen uw computer fabrikant en het bedrijf Moduslink. Wanneer Moduslink u hierover niet meer te woord staat, dan is uw computer fabrikant in eerste instantie verantwoordelijk voor uw ondersteuning hierin.

Wij raden u dus ook aan om daar contact mee op te nemen.

Wanneer u verdere vragen heeft, kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1970

http://www.microsoft.nl
Nog niets opgeschoten dus... Ik zal asus eens mailen, kijken wat die zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
MADG0BLIN schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:37:
Heb een reactie terug van microsoft:

[...]

Nog niets opgeschoten dus... Ik zal asus eens mailen, kijken wat die zeggen.
Je kunt het zeker eens bij Asus proberen, maar daarna gewoon bij Microsoft er op blijven hammeren dat zij ook verantwoordelijk zijn geweest voor de keuze van Moduslink. Je maakt mij niet wijs dat al die computerfabrikanten uit zich zelf met Moduslink in zee zijn gegaan, dat heeft Microsoft uiteraard geregeld.
Blijven herhalen dat dit je vertrouwen in Microsoft en hun producten heeft beschadigd en dat je voor jezelf dus nooit meer ervan uit kunt gaan dat dit soort acties van Microsoft ook echt netjes afgerond worden. En dat je ook je kennissen van je ervaringen op de hoogte gaat stellen zodat ze niet zomaar in dit soort acties trappen.
Het creditcard probleem is naar mijn mening niet iets wat een probleem zou moeten zijn, je kunt daar best een oplossing voor regelen als je goede klantenservice wilt geven. In de US zullen ze dit soort truks niet uitgehaald hebben want dan zouden ze er direct een class action lawsuit door de een of andere advocaat aan hun broek gehad hebben. Het feit dat een creditcard nummer kan veranderen is niet zo uitzonderlijk als je er maanden over doet voordat je een product kunt leveren tenslotte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Weer contact met microsoft gehad.
Nu vroegen ze me om het volgende te mailen:
Naam van de computer leverancier .
- Welke versie van Vista heeft u bestelt en hoeveel.
- Bewijs van betaling aan moduslink en het ordernummer van Moduslink
- Alle communicatie e-mails tussen u en Moduslink ( waarin zij bevestigen dat de bestelling is geacepteerd )
- Uw adres gegevens.
Allemaal gemaild, behalve bewijs van betaling. Want dat kregen die prutsers bij moduslink niet voor elkaar..... :/

En toen kregen we dit weer terug:
Geachte heer Goudzwaard,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

In dit geval willen wij u verzoeken om contact op te nemen met de leverancier van uw computer.

Microsoft neemt alleen nog maar Moduslink vragen in behandeling als de klant al heeft betaald.

Ons excuus voor het ongemak
Ik denk dat ik nu Asus maar ga proberen. Of misschien ook wel niet.
Ben het onderhand zo beu dat ik vista al bijna niet meer wil... Hoe moeilijk kan iets zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Geloof het of niet... maar ik heb nog steeds NIX van de mensen van zowel microsoft of moduslink gehoord. Bij moduslink kreeg ik de beveiliging aan de telefoon die me weer doorschakelden naar de superlijn van het "upgrade redemption" gebeuren. Daar sta je een tijdje in de wacht, en vervolgens krijg je een bandje dat die actie is afgelopen en dat ze niet meer reageren op mail of telefoon. Moet je maar contact opnemen met de lokale vertegenwoordiger van je lap of met microsoft... en bedankt moduslink..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik heb het onderhand al opgegeven. Laat maar lekker hangen. Vind de gang van zaken in ieder geval belachelijk... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Mjah, ik heb vanmiddag naar Paradigit gebeld en die konden me voor een gering bedrag de upgrade naar Vista Home Premium aanbieden. Die komt dinsdag aan als het goed is.

Maar ik moet wel zeggen dat ik in het vervolg dus niet meer voor dit soort trucs/scams val.

Ik denk dat met moduslink gedoe nu echt afgelopen is.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Waarvan akte.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.