Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Yo.
Anoniem: 210475
Bij mij staat Order goedgekeurd al 3 weken zo. heb ook Toshiba.Anoniem: 210653 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:22:
Vandaag is mijn status op 'Order verzonden' gezet! Eindelijk
(Heb Toshiba)
Eindelijk? Wat denk je te bereiken dan? Ik had ook Order verzonden, ongeveer een maand geleden. Toen ging de status over in Order ontvangen (NIET door mij overigens). En daar staat hij nu dus al een maand op. Goed he, dat Moduslink?Anoniem: 210653 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:22:
Vandaag is mijn status op 'Order verzonden' gezet! Eindelijk
(Heb Toshiba)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 210653
Anoniem: 206128
Anoniem: 59483
De failure in de updateprocedure op de cd van acer help je laptop gelukkig niet helemaal naar de klote. Je kan nog gewoon met dos werken. Maar een besturingsysteem opstarten lukt niet meer. Een nieuwe bios flashen is dus gewoon mogelijk. Alleen je moet weten hoeAnoniem: 59483 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:
[...]
Vraagje, maar hoe wil je dit doen als je PC gewoon helemaal 'bricked' is? Als je BIOS flash normaal een failure geeft, dan geeft je PC ook helemaal geen beeld meer lijkt mij..
Mijn status ;
Ordernummer : 1953756
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :
Na contact opgenomen te hebben met Moduslink krijg ik te horen dat ze de betaling (28-02-2007 afgeschreven) nog aan het controleren zijn
Ben benieuwd wanneer de update eindelijk aankomt.
Gaston
Anoniem: 215148
Wel slordig dat het al maanden van heen en weer mailen nodig was om het zover te krijgen.
ik heb iedere status met alle bijbehoorende problemen wel gezien nu.
Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
* VonFoX heeft Toshiba btw.
Yo.
4 april Order verzonden.
5 april Order ontvangen.
6 april Order goedgekeurd.
Ik heb twee dagen geleden een mailtje verzonden en kreeg gister als antwoord terug;
Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
Status nu;
Ordernummer : *******
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 18 april 2007
Vervoerder : Spring
AWB# : Unknown
Ik ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
Ook MS helpt schijnbaar niet meer: Anny Sybring is nooit te bereiken en haar collega garandeert me steeds dat er aan gewerkt wordt.
Ik wacht nu sinds begin januari. Gaat echt niet meer goed komen dit... onvoorstelbaar, echt onvoorstelbaar...
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :
pfff, ze weten ook niet wat ze willen
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
En moet ik de update uitvoeren vóór of ná Vista erop is gezet.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 59483 op 20-04-2007 08:23 ]
Anoniem: 212144
woensdag 18 april lagen de DVD'tjes bij mij in de bus.Anoniem: 212144 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:59:
[...]
vandaag een mail dat ie donderdag 5 april verzonden is...
vr,gr. Wieger
Installeren ging mis, Vista werd stapsgewijs keurig geinstalleerd tot "Upgrade Voltooien" laptop starte toen opnieuw op maar loopt halverwege vast, dus ben nu druk aan het fixen, maar DVD'tjes had ik dus (relatief) snel binnen.
gr. Wieger
Ze kunnen gewoon niet zien dat ik al op 25 januarie heb betaald!
Heb al honderden mailtjes en faxen verstuurd (echt waar).
Ik heb nu gevraagd om me geld terug te storten.
Hier precies hetzelfde. Nog steeds niets. Ik blijft toch maar wachten, scheelt dat het maar € 4.66 was....reller schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:24:
Ik word er ziek van, van heel die Moduslink, Microsoft en alle aanverwante sjacheraars...
Ze kunnen gewoon niet zien dat ik al op 25 januarie heb betaald!
Heb al honderden mailtjes en faxen verstuurd (echt waar).
Ik heb nu gevraagd om me geld terug te storten.

Anoniem: 147126
En lukt het iemand om een 64-bit dvd te bestellen met de upgrade-key
(http://www.microsoft.com/...rmedia/nl-nl/default.mspx)
Ik krijg een error als ik het probeer...
Thank you for submitting your order for Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM.
Your order has been shipped. You should receive your order within 3 weeks. If you do not receive your order, please contact us via email MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com by May 1, 2007, for English language versions of the product and June 1, 2007, for non-English language versions of the product so that we may research your request and ship your order.
- De (HP) DVD die ik binnenkreeg bevat *alleen* Vista Business (de in de winkel verkrijgbare DVD's bevatten meen ik alle versies, de key bepaald welke versie er geinstalleerd wordt
- De optie om een bestaande Windows versie te upgraden is niet te selecteren, je *moet* een verse install doen.
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
Anoniem: 216790
1) Op 12 feb. aanvraag gedaan voor 'n upgrade van xp-mediacenter, staat al ruim 'n maand met status "klaar voor verzending". Op 3 april mailtje van Moduslink met de mededeling dat de betaling nog niet ontvangen was, teruggemaild met kopieën van de afschrijving, nog niets op teruggehoord.
2) Op 13 mrt. aanvraag gedaan voor 'n (ander systeem) upgrade van xp-pro volgens excact dezelfde procedure. Pakketje in de bus op 9 april.
Het gaat in beide gevallen over HP/Compaq notebooks.
Heb vrijdag boos gebeld naar Anna Sijbring en als het goed is komt er vandaag een pakketje binnen verstuurd door Microsoft zelf.MADG0BLIN schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:30:
[...]
Hier precies hetzelfde. Nog steeds niets. Ik blijft toch maar wachten, scheelt dat het maar € 4.66 was....
Moet deze wel terugsturen mocht ik de originele upgrade nog ooit binnenkrijgen
Damn, dat ga ik ook doen. Vanmiddag nog! Is zij een beetje schappelijk?reller schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:09:
[...]
Heb vrijdag boos gebeld naar Anna Sijbring en als het goed is komt er vandaag een pakketje binnen verstuurd door Microsoft zelf.
Moet deze wel terugsturen mocht ik de originele upgrade nog ooit binnenkrijgen
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik heb ook een Toshiba laptop...ben al sinds 5 januari aan het wachten op mn upgrade.... Ik bel Anna vanmiddag oof nog ff waarom ze mij niet eerder heeft kunnen vertellen dat vista ook via microsoft is te regelen
Jahoor was best aardigspaceboy schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:22:
[...]
Damn, dat ga ik ook doen. Vanmiddag nog! Is zij een beetje schappelijk?
Jawel, een Asus Windows Vista Upgrade DVD
Ben gelijk aan de gang geweest om deze te installeren. Maar kwam er dus achter dat mn schijf Fat32 is.
Dat wordt dus converteren, anders geen Vista voor mn vrouw
Ondertussen met Anna Sijbring contact gehad. Heel aardig geholpen enzo. Maar ik schiet er geen klote mee op zo. En die illegale install van Vista komt akelig dichtbij. Heel erg jammer dat het zo moet.
Denk om je bloeddruk, en om je taal
[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2007 17:11 ]
/post
Hier precies het zelfde.....spaceboy schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:
Un-*bliep*-believable. Order al vanaf begin februari gedaan. Order status: Order ontvangen (al een ruime maand ofzo). Sinds vandaag: Order geannuleerd. WHAT THE *bliep*!!??
Ondertussen met Anna Sijbring contact gehad. Heel aardig geholpen enzo. Maar ik schiet er geen klote mee op zo. En die illegale install van Vista komt akelig dichtbij. Heel erg jammer dat het zo moet.

Die van mij loopt vanaf januari, ik ga zo ook maar eens bellen.
Heb je ook een telefoonnummer van die lui? Kan het nergens vinden, of heb je via mail contact gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2007 17:12 ]
MS pakt t zoals t nu lijkt een stuk beter aan; kreeg dezelfde dag nog tweemaal bericht per email terug en ben ook vandaag al twee keer keurig gebeld door verschillende personen. Heel vriendelijk, ze hebben t eea direct uitgezocht en een nieuw pakketje zou via een versnelde procedure verzonden worden. Ik blijf nog even sceptisch tot de postbode daadwerkelijk voor de deur staat, maar tot nu toe is mijn klanttevredenheid weer even wat puntjes opgekrikt..
Na maanden van wachten viel vanmiddag eindelijk mijn Acer Vista Business DVD op de mat.....
Nu nog de tijd bvinden om 't te installeren....
Ter info :12 december alles via de mail aangevraagd.
Kom er net achter, mijn hele ORDER bestaat niet meer!
Wat is het telefoonnummer van MS hiervoor anders, dan bel ik die of ze mij kunnen helpen hiermee...
[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 24-04-2007 19:53 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 214727
Yep, Acer windows vista home premium express update en een Acer upgrade dvd.
op de packingslijst staat: Moduslink Hungarije.
Ter info: 31 januari 2007 bevestiging aanvraag. 21 februari 2007 in behandeling genomen en 2 april 2007 een bericht dat de order verstuurd wordt zodra het geld binnen is( ik had allang betaald) en 14 april dat de order is verstuurd en vandaag binnen.
ik vraag mij alleen af waarom ik zoveel moet betalen voor een gratis update. 21.42 euro.
Ik wacht alleen met installeren, omdat ik zoveel heb gelezen hier wat er mis kan gaan en ik niet zoveel verstand heb van installeren, want ik wil XP er op laten, voor als het mis gaat.
Ik heb Moduslink (dat 00800 666 44 666 nummer) 2x gebeld. Maar dan krijg je na een lange wachtrij een paar Engelstalige apen aan de lijn die je ook niet echt verder helpen.MADG0BLIN schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:45:
[...]
Hier precies het zelfde.....![]()
![]()
Die van mij loopt vanaf januari, ik ga zo ook maar eens bellen.
Heb je ook een telefoonnummer van die lui? Kan het nergens vinden, of heb je via mail contact gehad.
Uiteindelijk ge-escaleerd (weet niet precies hoe ik aan het mail-adres kwam, die mail staat op m'n werk, zal morgen ff hier posten) en via Microsoft met die Anna gesproken. Die kwam heel vriendelijk en daadkrachtig over, al kon zij ook niet veel meer doen dan met prio doorsturen ofzo. En dan krijg je weer zo'n hufterig mailtje van Moduslink dat je ze moet bellen. Daar pas in nu voor. Ik ga het morgen bij Anna neerleggen. Kijken wat er gebeurt. Het is echt te besodemieterd voor woorden, dat hele Moduslink: oplichters zijn het. Niets meer. Niets minder.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 214727
Uw tevredenheid is voor Microsoft van het grootste belang. Wanneer u op enig moment niet volledig tevreden bent met het verloop van uw case, verzoek ik u contact op te nemen met mijn manager, Anna Sijbring,. Zij staat u dan graag verder te woord.SkyStreaker schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:44:
Ik heb nu ook een probleem met die lui. Ik zit verdorie nu al 10 weken! te wachten op mijn order en nu moet ik ff betalen terwijl ik dat ALLANG gedaan heb. Moet ik mijn bankafschrift ff faxen en er is er hier NERGENS een fax waar ik woon en ook niet in de buurt. Dus ik denk, ik stuur een mail. Nee hoor. Iemand ervaring mee hoe ik dit kan oplossen?
Kom er net achter, mijn hele ORDER bestaat niet meer!
Wat is het telefoonnummer van MS hiervoor anders, dan bel ik die of ze mij kunnen helpen hiermee...
Wanneer u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft die niet direct aan deze case gerelateerd zijn, verzoek ik u contact op te nemen met mijn collega's van het Microsoft Contact Center. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 op telefoonnummer +31 20 5001500, of per e-mail op msnlinfo@microsoft.com.
Met vriendelijke groet,
Anna Sijbring
Heb jij een adres dan? Ik woon namelijk in Apeldoorn. Voor zover ik weet is er alleen een PO Box. Maar als er een adres is, ga ik zeker langs.SkyStreaker schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:18:
Bij mij zit moduslink vlakbij, ik woon in Epe namelijk en apeldoorn is erg dicht in de buurt. Ik ben in staat om gewoon naar hun kantoor te gaan en het aldaar opte gaan eisen.
Ik probeer nu iets met dat Faxnummer en anders bel ik gerust de KvK. Zullen we dan ook samen
gaan. 2 boze klantjes maakt wellicht wat meer indruk
[ Voor 46% gewijzigd door SkyStreaker op 25-04-2007 08:11 ]
Kortom: deze status nog een maand, en dan een maand op de post wachten, dus mid-zomer ongeveer Vista in huis?

PS. Ik wacht nu al sinds begin januari '07...

Mooi, spaceboy.. kun je donderdag of vrijdag?Anoniem: 214727 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:54:
Adres Moduslink:
Laan van de Leeuw 4
7324 BD Apeldoorn
Bedankt voor het antwoord. Heb een mailtje gestuurd. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.Anoniem: 214727 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:47:
[...]
Uw tevredenheid is voor Microsoft van het grootste belang. Wanneer u op enig moment niet volledig tevreden bent met het verloop van uw case, verzoek ik u contact op te nemen met mijn manager, Anna Sijbring,. Zij staat u dan graag verder te woord.
Wanneer u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft die niet direct aan deze case gerelateerd zijn, verzoek ik u contact op te nemen met mijn collega's van het Microsoft Contact Center. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 op telefoonnummer +31 20 5001500, of per e-mail op msnlinfo@microsoft.com.
Met vriendelijke groet,
Anna Sijbring
volgens mij had ik hier laatst gelezen dat de DVD's vanuit hongarije worden verstuurd, dus succes!!SkyStreaker schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:51:
[...]
Mooi, spaceboy.. kun je donderdag of vrijdag?
Zelf heb ik 11 weken moeten wachten, vorige week is hij alsnog verstuurd, dus er is nog hoop
Ik neem mijn bankfschrift mee en smijt het onder hun neus. Anders subied mijn geld terug!Geachte Klant,toon volledige bericht
Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center.
Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd.
Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:
https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx
Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken.
Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen.
Met vriendelijke groet,
The Upgrade Redemption Support Center
Anoniem: 157560
Dit natuurlijk zonder een reden op te geven.
Zijn er meer die deze melding gekregen hebben?
Als ik deze topic zo lees zie ik er haast tegen op om erachteraan te gaan.
Zal ze toch nog maar even een mailtje sturen, om de reden van de anulering te vragen.
Heel misschien krijg ik wel reaktie terug.
HvT
Precies 'tzelfde hier. Exact hetzelfde. Mijn geld is ook nooit afgeschreven (had begin feb. al een machtiging opgestuurd). Ondertussen via MS ge-escaleerd, maar dat helpt niet veel so far. Ik houd er al rekening mee dat ik met een gekraakte versie aan de slag kan. Maar goed, volgens MS moet ik het eigenlijk regelen met m'n OEM (Asus dus).Anoniem: 157560 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:45:
Na lange tijd op "order ontvangen" te hebben gestaan, staat er nu opeens "Order is geannuleerd".![]()
Dit natuurlijk zonder een reden op te geven.
Zijn er meer die deze melding gekregen hebben?
Als ik deze topic zo lees zie ik er haast tegen op om erachteraan te gaan.
Zal ze toch nog maar even een mailtje sturen, om de reden van de anulering te vragen.
Heel misschien krijg ik wel reaktie terug.![]()
HvT
Ik vraag mij nu af wat moet ik nu met twee?
Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Er was nog een laatste optie, dat is als je nu een nieuwe order inschiet en voor 30 april (geweldige lange termijn na maandenlang geKUT van hun kant) via creditcard (enige mogelijkheid) betaalt.
Ik heb nu dus werkelijk als de sodemieter een nieuwe order geplaatst, met creditcard betaald, de hele zooi gescand en gemaild en ik ga alsnog ook een hardcopy per snailmail naar ze sturen.
Anyway, je ziet, ik heb een hoge pet op van Moduslink. We zullen zien.
[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 25-04-2007 20:23 ]
Geachte Klant, Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center. Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd. Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, The Upgrade Redemption Support Center Toll-Free Phone :Duitsland : 00800 666 44 666Verenigd Koninkrijk : 00800 666 44 666Frankrijk : 00800 666 44 666Italie : 00800 666 44 666Nederland : 00800 666 44 666Spanje : 900 973154 Toll paid Phone :Telefoon :+31 880016102Fax :+31 555433946 E-mail: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com Adres :Technical Upgrade Program VistaP.O. Box 2527300 AG ApeldoornNederland
Blij Met Wilco
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Ik dus ook en ik ben benieuwd op wie ik dit kan gaan verhalen. Schande gewoon...-Thunder- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:19:
Ik krijg dood leuk dit mailtje terwijl ik ze een eenmalige machtiging heb gegeven. Ik kan het dus shaken want er is hier geen credit card in huis.
[...]
Gewoon contact opnemen met microsoft. Ze hebben mij ook gewoon een versie opgestuurd. Had ze aan de tel en de volgende dag was het binnen. Gewoon niet meer communiceren met moduslink.-Thunder- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:19:
Ik krijg dood leuk dit mailtje terwijl ik ze een eenmalige machtiging heb gegeven. Ik kan het dus shaken want er is hier geen credit card in huis.
[...]
Wat moet ik dan tegen hun vertellen ?isomis schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:21:
[...]
Gewoon contact opnemen met microsoft. Ze hebben mij ook gewoon een versie opgestuurd. Had ze aan de tel en de volgende dag was het binnen. Gewoon niet meer communiceren met moduslink.
Blij Met Wilco
Dit klopt ook wel, maar ze hebben een machtiging gekregen om het van mijn rekening te halen.
Dus ze moesten er zelf voor zorgen.
Kan nu de aanvraag opnieuw doen, maar heb geen creditcard.
Het zou makkelijker zijn als ik het bedrag over kon maken naar een bepaalde rekening van hun.
Heb nu geen tijd meer om moduslink te bellen of te mailen, zou er iemand zijn die hiernaar kan informeren of dit kan?
Is er ook iemand bij wij het wel goed gegaan is via een machtiging?
HVT
blijf het een grote omweg vinden van hoe het is gebeurt, maar goed.
ingescand, pdf file opgestuurd en gewacht. met verbazing werd ie bevestigd.
Goed punt, het zal aan de machtigingen liggen. En kennelijk hebben ze gisteren de grote batch met "goede bestellingen, maar met machtiging, dus dat snappen we niet" orders verwerkt. Ik heb wel een credit card en dus gelijk opnieuw order geplaatst (mijn oude order is gecancelled). Die status staat sinds gisteren op COA validated. Ik heb morgen weer contact met Anna van Microsoft. Zij is wel heel behulpzaap en zit er voor zover ze kan heb ik het idee goed achteraan, dus wat dat betreft: props to MS. Ik zal me inhouden over Moduslink (the big mods are watching)Anoniem: 157560 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:20:
Ik heb dat mailtje, dat ze geen betaling ontvangen hebben, nu ook gekregen.
Dit klopt ook wel, maar ze hebben een machtiging gekregen om het van mijn rekening te halen.
Dus ze moesten er zelf voor zorgen.
Kan nu de aanvraag opnieuw doen, maar heb geen creditcard.
Het zou makkelijker zijn als ik het bedrag over kon maken naar een bepaalde rekening van hun.
Heb nu geen tijd meer om moduslink te bellen of te mailen, zou er iemand zijn die hiernaar kan informeren of dit kan?
Is er ook iemand bij wij het wel goed gegaan is via een machtiging?
HVT
Als ik een status-update heb post ik het zeker hier ff.

Maar is het nu zo dat je via Microsoft NL wel gewoon een upgrade pakket kan regelen ? Kan iemand dat een beetje verder uitleggen zodat de mensen zonder CC ook nog een poging kunnen wagen ?
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Had jij het ook via een machtiging gedaan?Garfield schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:35:
Bij mij is vandaag het geld afgeschreven door Moduslink, zou het dan toch goedkomen?
En heb jij dan niet de melding "order is geannuleerd" en het mailtje "geen betaling ontvangen" gekregen?
Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen
The devil is in the details.
Nou gewoon je probleem, heb ik ook gedaan. Uiteindelijk hebben zij mij één gestuurd.
Ja via een machtiging en heb nog geen mailtje gehadAnoniem: 157560 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:10:
[...]
Had jij het ook via een machtiging gedaan?
En heb jij dan niet de melding "order is geannuleerd" en het mailtje "geen betaling ontvangen" gekregen?
Vreemd,kan dus wel goed gaan.Garfield schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:15:
[...]
Ja via een machtiging en heb nog geen mailtje gehad
Heb ze net een mailtje gestuurd of het bedrag ook over te maken is.
Ben benieuwd of ik een reaktie terug krijg.
Vreemd dat we na lang wachten van hun maar z'n korte tijd krijgen om een nieuwe aanvraag met creditcard te doen. Zo snel kan je ook geen credit-card aanvragen.
Ook jammer dat ze geen gebruik van i-deal maken.
Ik ben vast niet de enige zonder credit-card, hoe lost de rest dit op?
HsvT
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 157560 op 27-04-2007 00:27 ]
Wat een bedrijf zeg... maar goed; lijkt er dus op dat 'ie onderweg is...Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Business 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
Anoniem: 216853
Geachte Klant,
Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center.
Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd.
Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:
https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx
Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken.
Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen.
Als iemand mij zou kunnen helpen, graag.( zodat ik via internetbankieren toch nog op tijd kan betalen
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 216853 op 27-04-2007 08:57 ]
hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn.
Dat gaat dus niet...zodat ik via internetbankieren toch nog op tijd kan betalen
80 euro is veel te veel natuurlijk, maar het bedrag verschilt wel per fabrikant..Anoniem: 216853 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:40:
Ok, maar op de "orderbevestiging" staat iets van 80 euro, en ik heb zon formulier helemaal ingevuld en aankoopbewijs van pc opgestuurd, dus moet ik dan de order opnieuw plaatsen of alsnog die 5,55 betalen en hopen dat ze het bij moduslink snappen? ( verder snap ik ook niet waarom je een upgrade van 80 euro wilt als de volledige oem versie maar 88 euro kost...)
Shadow bedankt voor je feedback
Ik zit nu ook weer een 20 minuten in de wachtrij bij moduslink en ik ben van plan om van leer te trekken bij die gasten dat ze maar maken dat die upgrade ontiegelijk snel hier komt. Werkelijk geen manier van zaken doen of afspraken maken. Laat staan het nakomen van afspraken.
Denk trouwens ook niet dat het echt veel zin heeft om zoiets als dit bij oom agent neer te leggen of hiermee naar de media te stappen. Het bedrijf is immers absoluut niet nederlands. Maar die hint had je in feite al moeten hebben gekregen toen je voor het eerst met moduslink ging bellen.
Maargoed, even end rant even afwachten of ik hier nu es iemand aan de lijn krijg.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Reactie kon een tijdje duren, enkele dagen, een week, kon ook langer duren zei hij. In ieder geval weer een 3 kwartier verder en 0 resultaat.
Update:
Net gebeld met Microsoft na een reactie op mijn mail te hebben ontvangen waar ik weer niets mee kon. Het is iig een probleem wat bij hen meeeeer dan bekend is. Ik zou binnen 3 dagen teruggebeld moeten worden maar dat kon iets langer gaan duren omdat ze zelf (MS) ook goed wat problemen hadden om moduslink te bereiken. IIg al een ietwat betere service en dit keer geen wachtrij. De medewerker van MS verbaasde het dat ik uberhaupt iemand van moduslink aan de lijn had gekregen.
Word vervolgd...
[ Voor 30% gewijzigd door C.44 op 27-04-2007 12:04 ]
Yo.
Anoniem: 210653
Ik ook!VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
Vandaag de upgrade met Toshiba driver CD ontvangen!![]()
![]()
Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.
Yo.
Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:44:
[...]
Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.
Status nu;
Dit kan niet slechter!!!!
Jullie geloven het niet, half uur later na het verzenden van dit mail lag een blubber-envelop op het deurmat. In dat envelop zit een DVD-drivers en een Upgrade-DVD. ( Toshiba laptop Satellite A110-228 ). Gelukkig hij is binnen. Nu jullie nog.Anoniem: 210475 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:50:
[...]
Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.
Status nu;
Heb je DVD al ontvangen ?C.44 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:48:
Ik heb ook een Toshiba, hopelijk krijg ik dan ook eerstdaags m'n spul, al betwijfel ik het
Dit met een oem-serial van mijn Asus laptop
Nope, kga dinsdag nog een keer bellen met MS nederland, eens kijken hoe de zaken er daar voorstaan, en ook weer bellen naar Moduslink.
Anoniem: 106263
Krijg ik enkele dagen geleden een mail dat mijn order gecancelled is! ik heb echt SUPERVEEL werk gestoken in het in orde maken van de details voor deze bestelling.. copy factuur per post opgestuurd naar nederland etc. Nu krijg ik het bericht dat ik niet heb betaald.. maar er is me nooit een factuur of iets dergelijks opgestuurd over die verzendingsgegevens?!
Nu moet ik alles dus opnieuw doen volgens hun, komaan zeg? stuur gewoon die betalingsgegevens door en ik maak dat geld over klaar toch?!
Dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is. Een search op google bracht me bij dit topic. moduslink, bah.
Anoniem: 148229
Je kon toch maar voor april bestellen?Hahn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:
Een kleine week geleden éindelijk een kopie van m'n aankoopbewijs + foto van codes onderop m'n laptop op de bus gedaan. Ik had Home Premium al in januari ofzo aangevraagd en het bedrag over gemaakt (€14,23 oid), maar had ik laten liggen. Paar dagen geleden een bevestiging gekregen dat ze m'n spullen hadden ontvangen en dat ik binnen 4 tot 6 weken iets opgestuurd zou moeten krijgen. Zojuist mailtje gehad dat m'n order is verzonden en dat ik het binnen 3 weken moet ontvangen
Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen
Die staat op de sticker, xxxxx-xxx-xxx-xxx, maar dan getallen i.p.v. x-jesDit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is.
If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis
Ik heb afgelopen vrijdag mijn herkansing ingediend. Mijn order was geannuleerd doordat de administratie op mijn werk de factuur vergeten wasspaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?

2007-04-27:
Orderstatus : COA gevalideerd. Stuur a.u.b. het bewijs van aankoop. Houd rekening met 10 dagen verwerkingstijd na ontvangst.
Verzenddatum : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.
Vandaag kreeg ik een mailtje dat de order goedgekeurd was en een nieuwe status.
2007-05-01:
Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.
Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, schiet in ieder geval al beter op dan de eerste keer
Nope, ik wacht ook maar gewoon af. Ik denk alleen dat dit nog wel even kan duren inderdaad.spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?
Ik weet wel een ding, als ik ooit weer in een dezelfde situatie kom dan koop ik hem gewoon los erbij. Dit is echt 3x niets...
Sterkte. Ik heb vanmorgen ook met Asus gebeld, met de melding "ik heb met JULLIE een deal, ik heb met JULLIE afgesproken dat ik een laptop met uiteindelijk Vista krijg... en die mogelijkheid wordt mij ontnomen door JULLIE keuze voor Moduslink.". Maar goed, als je dan zo'n jochie aan de lijn krijgt die zegt dat er geen escalatie mogelijk is en met een (ander) Engelstalig Moduslink telefoonnummer aan komt kakken. Then what? Naar de rechter? Oplichting? Naar de computerwinkel? Ik ben het echt SCHIJT- maar dan ook SCHIJTzat en ik zal me verder inhouden om verder mod-ingrijpen overbodig te houden. Persoonlijk -en dat roep ik niet heel snel- vind ik dit 100% oplichting.richardcore schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:15:
Na de inmiddels bekende "U heeft niet betaald en kunt alleen nog met cc betalen" e-mail vanuit het Moduslink kamp heb ik geen actie meer ondernomen. Dit is geen manier van zakendoen en ik ga hier ook niet in mee. Ik vertrouw dat bedrijf mijn cc-gegevens niet toe. Ik ga alleen nog Acer een e-mail sturen, aangezien de coupon bij een Acer laptop zat.
Anoniem: 216790
Dit topic is gesloten.
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.