XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 12.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Ik denk niet dat er wat van komt bij veel mensen die als eerste hebben besteld...

Volgensmij was het daar namelijk een enorm rommeltje in het begin en krijgen de mensen die als laatst bestellen enorm voorrang.

offtopic:
[edit2]1000e post over deze onzin alweer 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door LED-Maniak op 17-04-2007 23:45 ]

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
1000 replies al 8)7 Dat had ik echt niet verwacht toen ik het topic opende. Maar goed, besteld in december, het is nu eind april, en nog steeds niets
:(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210653

Vandaag is mijn status op 'Order verzonden' gezet! Eindelijk :)
(Heb Toshiba)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210475

Anoniem: 210653 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:22:
(Heb Toshiba)
Bij mij staat Order goedgekeurd al 3 weken zo. heb ook Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 20:02

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 210653 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:22:
(Heb Toshiba)
Eindelijk? Wat denk je te bereiken dan? Ik had ook Order verzonden, ongeveer een maand geleden. Toen ging de status over in Order ontvangen (NIET door mij overigens). En daar staat hij nu dus al een maand op. Goed he, dat Moduslink?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er staat in het mailtje dat ik ontving, dat ik m binnen 3 weken zou ontvangen. Nu hou ik dit topic al een tijd in de gaten, dus de kans dat het fout gaat is groot, maar laat me even in een positieve waas ;). Ik ben benieuwd of andere Toshiba gebruikers nu ook dezelfde melding gekregen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206128

Hmmm.... dit is de eerste keer dat ik lees dat iemand met een toshiba uitverkoren is om vista te ontvangen via onze vrienden bij moduslink!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59483

Mijn order wordt nu geannuleerd, en heb gewoon de e-academy versie van Vista op mijn laptop geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:35
Anoniem: 59483 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:52:
[...]

Vraagje, maar hoe wil je dit doen als je PC gewoon helemaal 'bricked' is? Als je BIOS flash normaal een failure geeft, dan geeft je PC ook helemaal geen beeld meer lijkt mij..
De failure in de updateprocedure op de cd van acer help je laptop gelukkig niet helemaal naar de klote. Je kan nog gewoon met dos werken. Maar een besturingsysteem opstarten lukt niet meer. Een nieuwe bios flashen is dus gewoon mogelijk. Alleen je moet weten hoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Hier een Toshiba gebruiker:

Mijn status ;

Ordernummer : 1953756
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# :

Na contact opgenomen te hebben met Moduslink krijg ik te horen dat ze de betaling (28-02-2007 afgeschreven) nog aan het controleren zijn :) Verzenden duurt bij hun 2 weken ?? (Ik krijg pakketjes uit Hongkong die sneller hier zijn).

Ben benieuwd wanneer de update eindelijk aankomt.

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215148

yeey net de status zien veranderen naar verzonden :) mischien dat ze naar al die maanden eindelijk een keer een dvd`tje bij me op de mat spugen :)

Wel slordig dat het al maanden van heen en weer mailen nodig was om het zover te krijgen.

ik heb iedere status met alle bijbehoorende problemen wel gezien nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
WTF!

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

* VonFoX heeft Toshiba btw.

:o :o

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe die van mij is ook verzonden! werd wel tijd, totaal 11 weken in plaats van 6-8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oude statussen;

4 april Order verzonden.
5 april Order ontvangen.
6 april Order goedgekeurd.

Ik heb twee dagen geleden een mailtje verzonden en kreeg gister als antwoord terug;

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Status nu;
Ordernummer : *******
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 18 april 2007
Vervoerder : Spring
AWB# : Unknown

Ik ben benieuwd wanneer ze binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 13:13
Bij mij nog steeds hetzelfde: ORDER ONTVANGEN sind een maand of 2 nu gok ik. Order is nog niet geannuleerd, waar ze wel mee dreigden omdat ik niet betaald zou hebben (onzin).

Ook MS helpt schijnbaar niet meer: Anny Sybring is nooit te bereiken en haar collega garandeert me steeds dat er aan gewerkt wordt.

Ik wacht nu sinds begin januari. Gaat echt niet meer goed komen dit... onvoorstelbaar, echt onvoorstelbaar... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50
Ordernummer : 2295244
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

pfff, ze weten ook niet wat ze willen :?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke BIOS moet je overigens van de website downloaden om Vista te kunnen installeren op een Acer notebook? Ik heb dan een 3216 BIOS en een speciale "Vista BIOS" die ik kan flashen. Is er nog verschil tussen?

En moet ik de update uitvoeren vóór of ná Vista erop is gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 59483 op 20-04-2007 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212144

Anoniem: 212144 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:59:
[...]

vandaag een mail dat ie donderdag 5 april verzonden is...
vr,gr. Wieger
woensdag 18 april lagen de DVD'tjes bij mij in de bus.
Installeren ging mis, Vista werd stapsgewijs keurig geinstalleerd tot "Upgrade Voltooien" laptop starte toen opnieuw op maar loopt halverwege vast, dus ben nu druk aan het fixen, maar DVD'tjes had ik dus (relatief) snel binnen.

gr. Wieger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:10
Ik word er ziek van, van heel die Moduslink, Microsoft en alle aanverwante sjacheraars...

Ze kunnen gewoon niet zien dat ik al op 25 januarie heb betaald!
Heb al honderden mailtjes en faxen verstuurd (echt waar).

Ik heb nu gevraagd om me geld terug te storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:55
reller schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:24:
Ik word er ziek van, van heel die Moduslink, Microsoft en alle aanverwante sjacheraars...

Ze kunnen gewoon niet zien dat ik al op 25 januarie heb betaald!
Heb al honderden mailtjes en faxen verstuurd (echt waar).

Ik heb nu gevraagd om me geld terug te storten.
Hier precies hetzelfde. Nog steeds niets. Ik blijft toch maar wachten, scheelt dat het maar € 4.66 was.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Is het mogelijk om met de OEM-upgrade key een kale (64-bit) Vista te installeren en te activeren? (iso-dump van een p2p netwerk)

En lukt het iemand om een 64-bit dvd te bestellen met de upgrade-key
(http://www.microsoft.com/...rmedia/nl-nl/default.mspx)
Ik krijg een error als ik het probeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woohoo!
Thank you for submitting your order for Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM.
Your order has been shipped. You should receive your order within 3 weeks. If you do not receive your order, please contact us via email MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com by May 1, 2007, for English language versions of the product and June 1, 2007, for non-English language versions of the product so that we may research your request and ship your order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:51

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Even een bevestiging van wat ik meer in dit topic gelezen heb:

- De (HP) DVD die ik binnenkreeg bevat *alleen* Vista Business (de in de winkel verkrijgbare DVD's bevatten meen ik alle versies, de key bepaald welke versie er geinstalleerd wordt
- De optie om een bestaande Windows versie te upgraden is niet te selecteren, je *moet* een verse install doen.

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216790

Willekeur

1) Op 12 feb. aanvraag gedaan voor 'n upgrade van xp-mediacenter, staat al ruim 'n maand met status "klaar voor verzending". Op 3 april mailtje van Moduslink met de mededeling dat de betaling nog niet ontvangen was, teruggemaild met kopieën van de afschrijving, nog niets op teruggehoord.

2) Op 13 mrt. aanvraag gedaan voor 'n (ander systeem) upgrade van xp-pro volgens excact dezelfde procedure. Pakketje in de bus op 9 april.

Het gaat in beide gevallen over HP/Compaq notebooks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
MADG0BLIN schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 16:30:
[...]

Hier precies hetzelfde. Nog steeds niets. Ik blijft toch maar wachten, scheelt dat het maar € 4.66 was.... :/
Heb vrijdag boos gebeld naar Anna Sijbring en als het goed is komt er vandaag een pakketje binnen verstuurd door Microsoft zelf.

Moet deze wel terugsturen mocht ik de originele upgrade nog ooit binnenkrijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

reller schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:09:
[...]

Heb vrijdag boos gebeld naar Anna Sijbring en als het goed is komt er vandaag een pakketje binnen verstuurd door Microsoft zelf.

Moet deze wel terugsturen mocht ik de originele upgrade nog ooit binnenkrijgen :D
Damn, dat ga ik ook doen. Vanmiddag nog! Is zij een beetje schappelijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:03
Hallo

Ik heb ook een Toshiba laptop...ben al sinds 5 januari aan het wachten op mn upgrade.... Ik bel Anna vanmiddag oof nog ff waarom ze mij niet eerder heeft kunnen vertellen dat vista ook via microsoft is te regelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
spaceboy schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:22:
[...]

Damn, dat ga ik ook doen. Vanmiddag nog! Is zij een beetje schappelijk?
Jahoor was best aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Raad eens wat vandaag afgeleverd is :)

Jawel, een Asus Windows Vista Upgrade DVD :*)

Ben gelijk aan de gang geweest om deze te installeren. Maar kwam er dus achter dat mn schijf Fat32 is.
Dat wordt dus converteren, anders geen Vista voor mn vrouw ;)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Un-*bliep* believable. Order al vanaf begin februari gedaan. Order status: Order ontvangen (al een ruime maand ofzo). Sinds vandaag: Order geannuleerd. WHAT THE *bliep*!!??

Ondertussen met Anna Sijbring contact gehad. Heel aardig geholpen enzo. Maar ik schiet er geen klote mee op zo. En die illegale install van Vista komt akelig dichtbij. Heel erg jammer dat het zo moet.

Denk om je bloeddruk, en om je taal ;)

[ Voor 13% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-05 14:43
Jeah vandaag, 5 maanden na het insturen van de papieren eindelijk mijn Vista Business ontvangen :+ :+

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
spaceboy schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:56:
Un-*bliep*-believable. Order al vanaf begin februari gedaan. Order status: Order ontvangen (al een ruime maand ofzo). Sinds vandaag: Order geannuleerd. WHAT THE *bliep*!!??

Ondertussen met Anna Sijbring contact gehad. Heel aardig geholpen enzo. Maar ik schiet er geen klote mee op zo. En die illegale install van Vista komt akelig dichtbij. Heel erg jammer dat het zo moet.
Hier precies het zelfde..... :r :(
Die van mij loopt vanaf januari, ik ga zo ook maar eens bellen.

Heb je ook een telefoonnummer van die lui? Kan het nergens vinden, of heb je via mail contact gehad.

[ Voor 11% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Moduslink is duidelijk doffe ellende; order staat al een week of zes op verzonden en nog steeds niets binnen.. Emailen met Moduslink leverde ook nauwelijks reacties laat staan een oplossing op, dus gister maar eens direct contact met Microsoft gezocht.

MS pakt t zoals t nu lijkt een stuk beter aan; kreeg dezelfde dag nog tweemaal bericht per email terug en ben ook vandaag al twee keer keurig gebeld door verschillende personen. Heel vriendelijk, ze hebben t eea direct uitgezocht en een nieuw pakketje zou via een versnelde procedure verzonden worden. Ik blijf nog even sceptisch tot de postbode daadwerkelijk voor de deur staat, maar tot nu toe is mijn klanttevredenheid weer even wat puntjes opgekrikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:16
HeHe Eindelijk,

Na maanden van wachten viel vanmiddag eindelijk mijn Acer Vista Business DVD op de mat.....
Nu nog de tijd bvinden om 't te installeren....
Ter info :12 december alles via de mail aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:59

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb nu ook een probleem met die lui. Ik zit verdorie nu al 10 weken! te wachten op mijn order en nu moet ik ff betalen terwijl ik dat ALLANG gedaan heb. Moet ik mijn bankafschrift ff faxen en er is er hier NERGENS een fax waar ik woon en ook niet in de buurt. Dus ik denk, ik stuur een mail. Nee hoor. Iemand ervaring mee hoe ik dit kan oplossen?

Kom er net achter, mijn hele ORDER bestaat niet meer!

Wat is het telefoonnummer van MS hiervoor anders, dan bel ik die of ze mij kunnen helpen hiermee...

[ Voor 19% gewijzigd door SkyStreaker op 24-04-2007 19:53 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214727

Raad eens wat er vandaag door de PTT werd gebracht?
Yep, Acer windows vista home premium express update en een Acer upgrade dvd.
op de packingslijst staat: Moduslink Hungarije.
Ter info: 31 januari 2007 bevestiging aanvraag. 21 februari 2007 in behandeling genomen en 2 april 2007 een bericht dat de order verstuurd wordt zodra het geld binnen is( ik had allang betaald) en 14 april dat de order is verstuurd en vandaag binnen.
ik vraag mij alleen af waarom ik zoveel moet betalen voor een gratis update. 21.42 euro.
Ik wacht alleen met installeren, omdat ik zoveel heb gelezen hier wat er mis kan gaan en ik niet zoveel verstand heb van installeren, want ik wil XP er op laten, voor als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

MADG0BLIN schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:45:
[...]

Hier precies het zelfde..... :r :(
Die van mij loopt vanaf januari, ik ga zo ook maar eens bellen.

Heb je ook een telefoonnummer van die lui? Kan het nergens vinden, of heb je via mail contact gehad.
Ik heb Moduslink (dat 00800 666 44 666 nummer) 2x gebeld. Maar dan krijg je na een lange wachtrij een paar Engelstalige apen aan de lijn die je ook niet echt verder helpen.
Uiteindelijk ge-escaleerd (weet niet precies hoe ik aan het mail-adres kwam, die mail staat op m'n werk, zal morgen ff hier posten) en via Microsoft met die Anna gesproken. Die kwam heel vriendelijk en daadkrachtig over, al kon zij ook niet veel meer doen dan met prio doorsturen ofzo. En dan krijg je weer zo'n hufterig mailtje van Moduslink dat je ze moet bellen. Daar pas in nu voor. Ik ga het morgen bij Anna neerleggen. Kijken wat er gebeurt. Het is echt te besodemieterd voor woorden, dat hele Moduslink: oplichters zijn het. Niets meer. Niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bij mij zit moduslink vlakbij, ik woon in Epe namelijk en apeldoorn is erg dicht in de buurt. Ik ben in staat om gewoon naar hun kantoor te gaan en het aldaar opte gaan eisen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:44:
Ik heb nu ook een probleem met die lui. Ik zit verdorie nu al 10 weken! te wachten op mijn order en nu moet ik ff betalen terwijl ik dat ALLANG gedaan heb. Moet ik mijn bankafschrift ff faxen en er is er hier NERGENS een fax waar ik woon en ook niet in de buurt. Dus ik denk, ik stuur een mail. Nee hoor. Iemand ervaring mee hoe ik dit kan oplossen?

Kom er net achter, mijn hele ORDER bestaat niet meer!

Wat is het telefoonnummer van MS hiervoor anders, dan bel ik die of ze mij kunnen helpen hiermee...
Uw tevredenheid is voor Microsoft van het grootste belang. Wanneer u op enig moment niet volledig tevreden bent met het verloop van uw case, verzoek ik u contact op te nemen met mijn manager, Anna Sijbring,. Zij staat u dan graag verder te woord.

Wanneer u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft die niet direct aan deze case gerelateerd zijn, verzoek ik u contact op te nemen met mijn collega's van het Microsoft Contact Center. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 op telefoonnummer +31 20 5001500, of per e-mail op msnlinfo@microsoft.com.

Met vriendelijke groet,

Anna Sijbring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

SkyStreaker schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:18:
Bij mij zit moduslink vlakbij, ik woon in Epe namelijk en apeldoorn is erg dicht in de buurt. Ik ben in staat om gewoon naar hun kantoor te gaan en het aldaar opte gaan eisen.
Heb jij een adres dan? Ik woon namelijk in Apeldoorn. Voor zover ik weet is er alleen een PO Box. Maar als er een adres is, ga ik zeker langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verdorie, het is alleen idd een P.O Box. Maar iemand moet dat op komen halen of niet...
Ik probeer nu iets met dat Faxnummer en anders bel ik gerust de KvK. Zullen we dan ook samen
gaan. 2 boze klantjes maakt wellicht wat meer indruk :)

[ Voor 46% gewijzigd door SkyStreaker op 25-04-2007 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Mijn status is - wonderbaarlijk - na 2 maanden veranderd van Order ontvangen naar Order goedgekeurd.

Kortom: deze status nog een maand, en dan een maand op de post wachten, dus mid-zomer ongeveer Vista in huis? 8)7

PS. Ik wacht nu al sinds begin januari '07... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adres Moduslink:
Laan van de Leeuw 4
7324 BD Apeldoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 214727 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:54:
Adres Moduslink:
Laan van de Leeuw 4
7324 BD Apeldoorn
Mooi, spaceboy.. kun je donderdag of vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Anoniem: 214727 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:47:
[...]

Uw tevredenheid is voor Microsoft van het grootste belang. Wanneer u op enig moment niet volledig tevreden bent met het verloop van uw case, verzoek ik u contact op te nemen met mijn manager, Anna Sijbring,. Zij staat u dan graag verder te woord.

Wanneer u vragen, opmerkingen en/of klachten heeft die niet direct aan deze case gerelateerd zijn, verzoek ik u contact op te nemen met mijn collega's van het Microsoft Contact Center. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 op telefoonnummer +31 20 5001500, of per e-mail op msnlinfo@microsoft.com.

Met vriendelijke groet,

Anna Sijbring
Bedankt voor het antwoord. Heb een mailtje gestuurd. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SkyStreaker schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:51:
[...]

Mooi, spaceboy.. kun je donderdag of vrijdag?
volgens mij had ik hier laatst gelezen dat de DVD's vanuit hongarije worden verstuurd, dus succes!!

Zelf heb ik 11 weken moeten wachten, vorige week is hij alsnog verstuurd, dus er is nog hoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik ben nu GOED pissig!
Geachte Klant,

Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center.

Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd.

Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:
https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx

Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

The Upgrade Redemption Support Center
toon volledige bericht
Ik neem mijn bankfschrift mee en smijt het onder hun neus. Anders subied mijn geld terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157560

Na lange tijd op "order ontvangen" te hebben gestaan, staat er nu opeens "Order is geannuleerd". :(

Dit natuurlijk zonder een reden op te geven.

Zijn er meer die deze melding gekregen hebben?

Als ik deze topic zo lees zie ik er haast tegen op om erachteraan te gaan.

Zal ze toch nog maar even een mailtje sturen, om de reden van de anulering te vragen.
Heel misschien krijg ik wel reaktie terug. :P

HvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 157560 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:45:
Na lange tijd op "order ontvangen" te hebben gestaan, staat er nu opeens "Order is geannuleerd". :(

Dit natuurlijk zonder een reden op te geven.

Zijn er meer die deze melding gekregen hebben?

Als ik deze topic zo lees zie ik er haast tegen op om erachteraan te gaan.

Zal ze toch nog maar even een mailtje sturen, om de reden van de anulering te vragen.
Heel misschien krijg ik wel reaktie terug. :P

HvT
Precies 'tzelfde hier. Exact hetzelfde. Mijn geld is ook nooit afgeschreven (had begin feb. al een machtiging opgestuurd). Ondertussen via MS ge-escaleerd, maar dat helpt niet veel so far. Ik houd er al rekening mee dat ik met een gekraakte versie aan de slag kan. Maar goed, volgens MS moet ik het eigenlijk regelen met m'n OEM (Asus dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 22:29
ik heb er nu twee. Een upgrade versie gekregen van microsoft, omdat het zolang duurde. Dit is geen oem-versie ofzo. En heb nu eindelijk 1 ontvangen van moduslink.

Ik vraag mij nu af wat moet ik nu met twee? :*)

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

1 aan mij geven? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ah, een update. Ik kreeg een mail van Moduslink (ja, ik kan het ook nog steeds niet geloven). Wellicht omdat ik via Anna Sijbring heb ge-escaleerd. Whatever. In elk geval een toelichting waarom mijn order is geannuleerd (da's al wat): ze hadden nog geen geld.

Er was nog een laatste optie, dat is als je nu een nieuwe order inschiet en voor 30 april (geweldige lange termijn na maandenlang geKUT van hun kant) via creditcard (enige mogelijkheid) betaalt.

Ik heb nu dus werkelijk als de sodemieter een nieuwe order geplaatst, met creditcard betaald, de hele zooi gescand en gemaild en ik ga alsnog ook een hardcopy per snailmail naar ze sturen.
Modbreak:Was de vorige hint niet duidelijk genoeg soms?

Anyway, je ziet, ik heb een hoge pet op van Moduslink. We zullen zien.

[ Voor 20% gewijzigd door alt-92 op 25-04-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik krijg dood leuk dit mailtje terwijl ik ze een eenmalige machtiging heb gegeven. Ik kan het dus shaken want er is hier geen credit card in huis.
Geachte Klant, Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center. Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd. Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, The Upgrade Redemption Support Center Toll-Free Phone :Duitsland : 00800 666 44 666Verenigd Koninkrijk : 00800 666 44 666Frankrijk : 00800 666 44 666Italie : 00800 666 44 666Nederland : 00800 666 44 666Spanje : 900 973154 Toll paid Phone :Telefoon :+31 880016102Fax :+31 555433946 E-mail: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com Adres :Technical Upgrade Program VistaP.O. Box 2527300 AG ApeldoornNederland

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En even dicht voor overleg.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Modbreak:En weer open.
Houdt het netjes en on-topic, alsjeblieft. Scheldkanonnades voegen niets toe aan het topic.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

-Thunder- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:19:
Ik krijg dood leuk dit mailtje terwijl ik ze een eenmalige machtiging heb gegeven. Ik kan het dus shaken want er is hier geen credit card in huis.

[...]
Ik dus ook en ik ben benieuwd op wie ik dit kan gaan verhalen. Schande gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
-Thunder- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:19:

[...]
Gewoon contact opnemen met microsoft. Ze hebben mij ook gewoon een versie opgestuurd. Had ze aan de tel en de volgende dag was het binnen. Gewoon niet meer communiceren met moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

isomis schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:21:
[...]

Gewoon contact opnemen met microsoft. Ze hebben mij ook gewoon een versie opgestuurd. Had ze aan de tel en de volgende dag was het binnen. Gewoon niet meer communiceren met moduslink.
Wat moet ik dan tegen hun vertellen ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb dat mailtje, dat ze geen betaling ontvangen hebben, nu ook gekregen.
Dit klopt ook wel, maar ze hebben een machtiging gekregen om het van mijn rekening te halen.
Dus ze moesten er zelf voor zorgen.
Kan nu de aanvraag opnieuw doen, maar heb geen creditcard.
Het zou makkelijker zijn als ik het bedrag over kon maken naar een bepaalde rekening van hun.
Heb nu geen tijd meer om moduslink te bellen of te mailen, zou er iemand zijn die hiernaar kan informeren of dit kan?

Is er ook iemand bij wij het wel goed gegaan is via een machtiging?

HVT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
ik heb het via de rabobank gewoon overgemaakt. geen problemen mee gehad.

blijf het een grote omweg vinden van hoe het is gebeurt, maar goed.

ingescand, pdf file opgestuurd en gewacht. met verbazing werd ie bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 157560 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:20:
Ik heb dat mailtje, dat ze geen betaling ontvangen hebben, nu ook gekregen.
Dit klopt ook wel, maar ze hebben een machtiging gekregen om het van mijn rekening te halen.
Dus ze moesten er zelf voor zorgen.
Kan nu de aanvraag opnieuw doen, maar heb geen creditcard.
Het zou makkelijker zijn als ik het bedrag over kon maken naar een bepaalde rekening van hun.
Heb nu geen tijd meer om moduslink te bellen of te mailen, zou er iemand zijn die hiernaar kan informeren of dit kan?

Is er ook iemand bij wij het wel goed gegaan is via een machtiging?

HVT
Goed punt, het zal aan de machtigingen liggen. En kennelijk hebben ze gisteren de grote batch met "goede bestellingen, maar met machtiging, dus dat snappen we niet" orders verwerkt. Ik heb wel een credit card en dus gelijk opnieuw order geplaatst (mijn oude order is gecancelled). Die status staat sinds gisteren op COA validated. Ik heb morgen weer contact met Anna van Microsoft. Zij is wel heel behulpzaap en zit er voor zover ze kan heb ik het idee goed achteraan, dus wat dat betreft: props to MS. Ik zal me inhouden over Moduslink (the big mods are watching) ;) maar qua klantvriendelijkheid kunnen ze nog wat leren van MS. (want wat Anna ook zei: MS heeft in principe niets met de deal te maken. Het is een afspraak tussen jou en de laptop-OEM -Asus in mijn geval- om een upgrade te leveren. En Asus kiest voor Moduslink. Dus ALS je wilt klagen en ECHT iets bereiken zou je wellicht je laptop leverancier moeten contacten.

Als ik een status-update heb post ik het zeker hier ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Nou ook mailtje ontvangen dat ik opnieuw de order moet insturen. Alles ingescand en gemaild en nu maar wachten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mjah ik heb dus gisteren ook dat geweldige mailtje gekregen van Moduslink. Ik vind het een absurd tijdsbestek wat ze je geven om een nieuwe order te plaatsen met een CC. Zeker als je kijkt naar de afgelopen maanden dat je hebt zitten wachten en NIETS hoort. Maar goed, ik heb geen CC dus ik ben wat dat betreft ook genaaid. Kheb ze een machtiging gegeven (waar ik ook geen goed gevoel bij had) en uiteindelijk cancellen ze de hele zooi.

Maar is het nu zo dat je via Microsoft NL wel gewoon een upgrade pakket kan regelen ? Kan iemand dat een beetje verder uitleggen zodat de mensen zonder CC ook nog een poging kunnen wagen ?

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 21:52
Bij mij is vandaag het geld afgeschreven door Moduslink, zou het dan toch goedkomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garfield schreef op donderdag 26 april 2007 @ 16:35:
Bij mij is vandaag het geld afgeschreven door Moduslink, zou het dan toch goedkomen? :)
Had jij het ook via een machtiging gedaan?
En heb jij dan niet de melding "order is geannuleerd" en het mailtje "geen betaling ontvangen" gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10
Een kleine week geleden éindelijk een kopie van m'n aankoopbewijs + foto van codes onderop m'n laptop op de bus gedaan. Ik had Home Premium al in januari ofzo aangevraagd en het bedrag over gemaakt (€14,23 oid), maar had ik laten liggen. Paar dagen geleden een bevestiging gekregen dat ze m'n spullen hadden ontvangen en dat ik binnen 4 tot 6 weken iets opgestuurd zou moeten krijgen. Zojuist mailtje gehad dat m'n order is verzonden en dat ik het binnen 3 weken moet ontvangen :)

Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
-Thunder- schreef op woensdag 25 april 2007 @ 23:22:
[...]

Wat moet ik dan tegen hun vertellen ?
Nou gewoon je probleem, heb ik ook gedaan. Uiteindelijk hebben zij mij één gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 21:52
Anoniem: 157560 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:10:
[...]

Had jij het ook via een machtiging gedaan?
En heb jij dan niet de melding "order is geannuleerd" en het mailtje "geen betaling ontvangen" gekregen?
Ja via een machtiging en heb nog geen mailtje gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Garfield schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:15:
[...]

Ja via een machtiging en heb nog geen mailtje gehad
Vreemd,kan dus wel goed gaan.

Heb ze net een mailtje gestuurd of het bedrag ook over te maken is.
Ben benieuwd of ik een reaktie terug krijg.
Vreemd dat we na lang wachten van hun maar z'n korte tijd krijgen om een nieuwe aanvraag met creditcard te doen. Zo snel kan je ook geen credit-card aanvragen.

Ook jammer dat ze geen gebruik van i-deal maken.

Ik ben vast niet de enige zonder credit-card, hoe lost de rest dit op?

HsvT

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 157560 op 27-04-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gewoon overgemaakt met internet bankieren, geen problemen mee gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, na MAANDEN gezeik ("uw order wordt geannuleerd"), nu ineens dit:
Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Business 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
Wat een bedrijf zeg... maar goed; lijkt er dus op dat 'ie onderweg is... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216853

Ben ik een beetje gek of is dit geen gratis upgrade?? want in de reacties in dit topic hebben mensen het over betalen , bankmachtiging en internetbankieren. Ik heb niks betaalt, maar vanochtend dit mailtje:
Geachte Klant,

Dank u voor het plaatsen van een order via het Upgrade Redemption Support Center.

Helaas hebben wij nog geen betaling via uw bank of per cheque ontvangen, resulterend dat wij de order niet gereed hebben kunnen maken voor verzending. Vanwege het feit dat wij de order niet hebben kunnen doorvoeren, is uw order geannuleerd.

Wij kunnen u de laatste mogelijkheid geven om een order opnieuw te plaatsen, hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn. Alle opnieuw geregistreerde orders dienen voor de middag op 30 April 2007 bij ons binnen te zijn. U kunt de order opnieuw plaatsen via:
https://upgradeweb.moduslink.com/vista/default.aspx

Bent u in de overtuiging dat u deze e-mail onterecht heeft ontvangen, stuurt u ons dan alstublieft een kopie van uw bewijs van betaling via de e-mail of een van de overage contactmogelijkheden zoals hieronder beschreven, dan zullen wij uw order zo spoedig mogelijk verwerken.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel uw nieuwe order te mogen ontvangen.

Als iemand mij zou kunnen helpen, graag.( zodat ik via internetbankieren toch nog op tijd kan betalen :S )

[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 216853 op 27-04-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee niet helemaal gratis, ik moest 5 euro 55 overmaken, handelings en verzendkosten ofzo...
hoewel alleen betaling per creditcard mogelijk zal zijn.
zodat ik via internetbankieren toch nog op tijd kan betalen
Dat gaat dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, maar op de "orderbevestiging" staat iets van 80 euro, en ik heb zon formulier helemaal ingevuld en aankoopbewijs van pc opgestuurd, dus moet ik dan de order opnieuw plaatsen of alsnog die 5,55 betalen en hopen dat ze het bij moduslink snappen? ( verder snap ik ook niet waarom je een upgrade van 80 euro wilt als de volledige oem versie maar 88 euro kost...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216853 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:40:
Ok, maar op de "orderbevestiging" staat iets van 80 euro, en ik heb zon formulier helemaal ingevuld en aankoopbewijs van pc opgestuurd, dus moet ik dan de order opnieuw plaatsen of alsnog die 5,55 betalen en hopen dat ze het bij moduslink snappen? ( verder snap ik ook niet waarom je een upgrade van 80 euro wilt als de volledige oem versie maar 88 euro kost...)
80 euro is veel te veel natuurlijk, maar het bedrag verschilt wel per fabrikant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou, moduslink gaat maar lekker zo door, maar ik geef het op. ik koop mooi een OEM-versie bij Azerty voor 83 euro, ben je van al het gezeik af.
Shadow bedankt voor je feedback d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Mjah gisteren een mail gestuurd naar MS Nederland, vandaag een mail terug met het verzoek om maar naar moduslink te bellen. That's it. MS werkt dus ook (begrijpelijk ergens) niet mee. Heb er nog een mail achteraan geschopt met de mededeling dat ik moduslink al maanden probeer te bereiken en dat als je iemand aan de lijn krijgt dat je dan nog geen flikker verder komt. Ook nog een keer vermeld dat ik echt niet van plan ben om voor een upgrade die als gratis geadverteerd werd een creditcard aan te schaffen als ze al te inompetent zijn om een eenvoudige machtiging te innen. Laat staat dat je aan zo'n bedrijf je CC gegevens zou willen verstrekken, joost weet waar die terecht komen.

Ik zit nu ook weer een 20 minuten in de wachtrij bij moduslink en ik ben van plan om van leer te trekken bij die gasten dat ze maar maken dat die upgrade ontiegelijk snel hier komt. Werkelijk geen manier van zaken doen of afspraken maken. Laat staan het nakomen van afspraken.

Denk trouwens ook niet dat het echt veel zin heeft om zoiets als dit bij oom agent neer te leggen of hiermee naar de media te stappen. Het bedrijf is immers absoluut niet nederlands. Maar die hint had je in feite al moeten hebben gekregen toen je voor het eerst met moduslink ging bellen.

Maargoed, even end rant even afwachten of ik hier nu es iemand aan de lijn krijg.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Net na een dik half uur eindelijk iemand aan de lijn gekregen, wonder boven wonder. Kon me ook niets vertellen wederom, zou wel een mail sturen naar de afdeling/persoon die de machtigingen behandelde met de vraag mij te berichten wat er mis gegaan was met die machtiging. Ik heb ook aangegeven dat ik evt. via internetbankieren direct het geld op hun rekening kan storten maar dat kon iig niet, alleen maar via CC en die heb ik dus niet.

Reactie kon een tijdje duren, enkele dagen, een week, kon ook langer duren zei hij. In ieder geval weer een 3 kwartier verder en 0 resultaat.

Update:
Net gebeld met Microsoft na een reactie op mijn mail te hebben ontvangen waar ik weer niets mee kon. Het is iig een probleem wat bij hen meeeeer dan bekend is. Ik zou binnen 3 dagen teruggebeld moeten worden maar dat kon iets langer gaan duren omdat ze zelf (MS) ook goed wat problemen hadden om moduslink te bereiken. IIg al een ietwat betere service en dit keer geen wachtrij. De medewerker van MS verbaasde het dat ik uberhaupt iemand van moduslink aan de lijn had gekregen.

Word vervolgd...

[ Voor 30% gewijzigd door C.44 op 27-04-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Vandaag de upgrade met Toshiba driver CD ontvangen! :o :o :o

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:59:
Vandaag de upgrade met Toshiba driver CD ontvangen! :o :o :o
Ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VonFoX schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:44:
[...]

Ook bij Toshiba is een BIOS upgrade nodig. Hmm, die doe ik zelf wel via de Toshiba site. Dan heb ik meteen de nieuwste.
Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.

Status nu;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• druup
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-03 19:23
Ik heb vandaag eindelijk mijn upgrade binnengekregen maar wat een K*T bedrijf is dat moduslink zeg. Ik heb eind januari mijn upgrade aangevraagd en diverse keren moeten mailen dat ik het nog niet binnen had. Meerdere keren een bevestiging gekregen dat zij verstuurd zouden hebben toen kreeg ik na een nieuw mailtje van mijn kant waar het bleef op 4 april een antwoord dat ze CC betaling niet meer konden innen omdat ze telang hadden gewacht. Daarna gelijk via de bank het geld overgemaakt en vandaag kwam het eindelijk binnen.

Dit kan niet slechter!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210475 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:50:
[...]

Proficitat jongens, maar helaas heb ik ze nog niet ontvangen, want het is al een dik week geleden dat het status op.

Status nu;
Jullie geloven het niet, half uur later na het verzenden van dit mail lag een blubber-envelop op het deurmat. In dat envelop zit een DVD-drivers en een Upgrade-DVD. ( Toshiba laptop Satellite A110-228 ). Gelukkig hij is binnen. Nu jullie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Ik heb ook een Toshiba, hopelijk krijg ik dan ook eerstdaags m'n spul, al betwijfel ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

C.44 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:48:
Ik heb ook een Toshiba, hopelijk krijg ik dan ook eerstdaags m'n spul, al betwijfel ik het
Heb je DVD al ontvangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vista ook geinstalleerd. Gewoon een iso-dump gedownload van een p2p netwerk, bij de installatie geen serial opgegeven, en na de installatie de serial aangepast in configscherm->systeem->productcode wijzigen. Hierna ging hij zichzelf activeren en volgens mij is alles nu legaal en gevalideerd. Een schone (niet upgrade) installatie is dus gewoon mogelijk :)
Dit met een oem-serial van mijn Asus laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Nope, kga dinsdag nog een keer bellen met MS nederland, eens kijken hoe de zaken er daar voorstaan, en ook weer bellen naar Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106263

Bah, hier ook niets dan ellende met die moduslink. Paps heeft ook een laptop aangekocht die in aanmerking kwam voor een upgrade.

Krijg ik enkele dagen geleden een mail dat mijn order gecancelled is! ik heb echt SUPERVEEL werk gestoken in het in orde maken van de details voor deze bestelling.. copy factuur per post opgestuurd naar nederland etc. Nu krijg ik het bericht dat ik niet heb betaald.. maar er is me nooit een factuur of iets dergelijks opgestuurd over die verzendingsgegevens?!

Nu moet ik alles dus opnieuw doen volgens hun, komaan zeg? stuur gewoon die betalingsgegevens door en ik maak dat geld over klaar toch?!

Dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is. Een search op google bracht me bij dit topic. moduslink, bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148229

Hahn schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:43:
Een kleine week geleden éindelijk een kopie van m'n aankoopbewijs + foto van codes onderop m'n laptop op de bus gedaan. Ik had Home Premium al in januari ofzo aangevraagd en het bedrag over gemaakt (€14,23 oid), maar had ik laten liggen. Paar dagen geleden een bevestiging gekregen dat ze m'n spullen hadden ontvangen en dat ik binnen 4 tot 6 weken iets opgestuurd zou moeten krijgen. Zojuist mailtje gehad dat m'n order is verzonden en dat ik het binnen 3 weken moet ontvangen :)

Al met al vind ik het allemaal niet zó lang duren, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik het zelf meerdere maanden heb laten liggen :P
Je kon toch maar voor april bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 22:34
Dit is al zo lang geleden dat ik niet eens meer weet wat coa nummer is.
Die staat op de sticker, xxxxx-xxx-xxx-xxx, maar dan getallen i.p.v. x-jes :P

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigZ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:12

TigZ

Bericht inclusief spelfouten !

spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Bij mij staat hij -na de herkansing dat je opnieuw je creditcardgegevens mocht doorgeven- nu al een week op "COA validated". Mensen met andere ervaringen?
Ik heb afgelopen vrijdag mijn herkansing ingediend. Mijn order was geannuleerd doordat de administratie op mijn werk de factuur vergeten was |:( Ik heb diezelfde dag via e-mail en fax mijn ordergegevens en een kopie van de originele factuur gestuurd.

2007-04-27:
Orderstatus : COA gevalideerd. Stuur a.u.b. het bewijs van aankoop. Houd rekening met 10 dagen verwerkingstijd na ontvangst.
Verzenddatum : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.

Vandaag kreeg ik een mailtje dat de order goedgekeurd was en een nieuwe status.

2007-05-01:
Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.

Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, schiet in ieder geval al beter op dan de eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat zijn het toch een stel <future mod-break>, echt... je snapt toch gewoon niet dat het zo lang kan duren. Mijn order staat nog steeds op COA validated. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon m'n geld kwijt ben en ook naar Vista kan fluiten. Echt, heel heel erg slecht. Ronduit oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
spaceboy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 19:58:
Nope, ik wacht ook maar gewoon af. Ik denk alleen dat dit nog wel even kan duren inderdaad.
Ik weet wel een ding, als ik ooit weer in een dezelfde situatie kom dan koop ik hem gewoon los erbij. Dit is echt 3x niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 21:46
Na de inmiddels bekende "U heeft niet betaald en kunt alleen nog met cc betalen" e-mail vanuit het Moduslink kamp heb ik geen actie meer ondernomen. Dit is geen manier van zakendoen en ik ga hier ook niet in mee. Ik vertrouw dat bedrijf mijn cc-gegevens niet toe. Ik ga alleen nog Acer een e-mail sturen, aangezien de coupon bij een Acer laptop zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

richardcore schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:15:
Na de inmiddels bekende "U heeft niet betaald en kunt alleen nog met cc betalen" e-mail vanuit het Moduslink kamp heb ik geen actie meer ondernomen. Dit is geen manier van zakendoen en ik ga hier ook niet in mee. Ik vertrouw dat bedrijf mijn cc-gegevens niet toe. Ik ga alleen nog Acer een e-mail sturen, aangezien de coupon bij een Acer laptop zat.
Sterkte. Ik heb vanmorgen ook met Asus gebeld, met de melding "ik heb met JULLIE een deal, ik heb met JULLIE afgesproken dat ik een laptop met uiteindelijk Vista krijg... en die mogelijkheid wordt mij ontnomen door JULLIE keuze voor Moduslink.". Maar goed, als je dan zo'n jochie aan de lijn krijgt die zegt dat er geen escalatie mogelijk is en met een (ander) Engelstalig Moduslink telefoonnummer aan komt kakken. Then what? Naar de rechter? Oplichting? Naar de computerwinkel? Ik ben het echt SCHIJT- maar dan ook SCHIJTzat en ik zal me verder inhouden om verder mod-ingrijpen overbodig te houden. Persoonlijk -en dat roep ik niet heel snel- vind ik dit 100% oplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44

C.44

Via MS nederland kun je de boel ook escaleren hoor, die zijn daar wat makkelijker in. Toen ik ze belde over dat ik begin dit jaar een Toshiba lap had gekocht reageerde hij al met "oh ik voel em al aankomen....." heb verder ook niets hoeven zeggen. Gewoon gegevens doorgeven en zij regelen de rest met Moduslink, al kan ik niet zeggen dat me dat tot dusver iets heeft opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:59
Nou, laptop 8 dagen later weer terug. Doet ie het weer???? ---> JA!! Weer maar es proberen om die upgrade erop te fixxen. Hopen dat het lukt, want begin een beetje te balen van Acerspul.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216790

Als je belt met 00800 666 44 666 >optie 3 >optie 8, dan krijg je een Nederlands sprekend persoon aan de lijn. Zij adviseerde mij om het hele bewijsstukken circus nogmaals 'n keer via de fax te doen (055543946).
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.