Mij heben ze het onmogelijke geflikt.
Toen ik mijn upgrade voor vista aan wou vragen zag ik ook staan dat je office 2007 aa kno vragen. dit heb ik eerst gedaan zonder dat ik office meegeleverd heb gekregen met mijn computer.
Toen wou ik vista aan vragen, maar er kwam te staan dat mijn COA nummer al in gebruik was (van de office 2007 bestelling).
Hierna heb ik moduslink gemaild en uitgelegd wat het probleem was. Ik kreeg een mail terug waarin mij werd verteld dat de office 2007 order gecancelled was (waar ik ok heb gevraagd) en dat mij coa nummer was gereset zodat ik alsnog mijn vista upgrade aan kon vragen. Dit heb ik toen ook gedaan.
Op 6 januari 2007 een bericht gehad waarin stond dat mijn order binnen was. Vervolgens keek ik 2 weken terug voor de 100.000ste keer nog maar eens was mijn status nu was aangezien ik het belachelijk lang vond duren en toen stond er dat mijn order GECANCELLED was....zomaar....zonder mij ook maar iets te laten weten... Ik gemaild, gebeld, alles en nu zeggen ze dat er nog een order staat met het coa nummer dat ik voor die vista upgrade en de al lang gecancelde order voor 2007 heb gebruikt.
De openstaande order blijkt de upgrade naar office 2007 te zijn

WHAT THE HELL
Ik heel pissig weer terug gemaild met een hoop schelden samen met HUN bevestingingsmailtje dat die office order gecancelled zou moeten zijn.
Ook is het zo dat ik zo'n beetje bij ieder antwoord dat ik heb gekregen van een andere moduslink medewerk(st)er. Ieder zou zijn eigen contactpersoon moeten krijgen daar zodat ze meteen weten wat het probleem is (en dus niet alles 200000 keer uit hoeft te leggen).
Ook heb ik in vrijwel ieder mailtje aan moduslink gezet dat ze mij moesten bellen samen met alle nummers waarop ik mogelijk berijkbaar zou kunnen zijn. DIT WERD GEWOONWEG GENEGEERD zodat ik iedere keer maar weer een tijd moest wachten totdat ik weer antwoord had gekregen op een mailtje. Als ik ze belde zeiden ze dat ik nog maar even af moest wachten, maar nu zijn ze niet meer telefonisch te bereiken?!
Nu maar WEER afwachten. Het heeft inmiddels al weer ruim 3 maanden geduurd en ik weet nog niets.
Binnenkort stap ik over op een illegale versie van windows. Als ik hier verificatieproblemen mee mocht krijgen hoop ik voor die tijd eindelijk alsnog mijn upgrade te hebben ontvangen zodat ik kan installeren.
Ik heb inmiddels al een aantal klachten bij microsoft ingediend maar hier lijkt ook virj weinig mee gedan te worden. Als ik niet snel iets te horen krijg ga ik persoonlijk naar microsoft toe en zorg ik wel dat het wordt geregeld. En dat zal niet op een prettige manier verlopen dat zal ik ze beloven
Ik kan het niet geloven dat dit geen item is geworden waar aandachtig over op te tv en in de krant wordt gepraat. De nieuwe vista was groot nieuws en dus vind ik ook dat er wel (heel wat meer) aandacht aan de problemen rondom moduslink wordt geschonken!!!
(Het geld voor de upgrade is btw al afgeschreven)