XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.076 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Vandaag mijn NL upgrade binnen. Mijn ervaringen met moduslink zijn juist heel goed. 2 upgrades besteld drie gekregen :9
Waarbij ik nooit een bon heb ingestuurd. Moest dit nog steeds doen voor de NL versie, maar daarvan kreeg ik vorige week een bericht dat deze verzonden was, dus het papierwerk maar achterwege gelaten hebben. Nu maar hopen dat Canon snel een driver uitbrengt voor mijn printer, dat houd mijn upgrade nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:10
ik ook weer een update:

Ordernummer : 2295244
Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum :
Vervoerder : Standard
AWB# : _/-\o_

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 5-04
Ordernummer : xxxxxxxx
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 4 april 2007
Vervoerder : Spring
AWB# : Unknown

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Helaas voor microsoft ben ik druk doende met ubuntu(linux),ziet er goed uit!Voorlopig met een dualboot tot ik alles werkend heb en de fijne kneepjes een beetje ken maar later zeker alleen maar ubuntu waarmee ik microsoft definitief de rug ga toekeren,ik raad iedereen dit aan!

Geen gezeur meer met virussen,veel stabieler en minder zwaar.

Greetzzz en succes nog iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:41:
Zie hier... De status van mijn order is na 6 weken (!) eindelijk veranderd naar "Order ontvangen".

Ordernummer : 1358xxx
Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum :
AWB# :
Bereid je maar voor, want die status heb ik al ca. 4 weken, zonder enige verandering. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
M'n pakje werd verzonden op 21/03 maar nog steeds niets aangekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat ken ik; mijn bestelling werd al op 10-03 (!) verzonden volgens de website, maar ook ik heb nog niets ontvangen..

[ Voor 6% gewijzigd door IceOnFire op 05-04-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:40:
[...]

Bereid je maar voor, want die status heb ik al ca. 4 weken, zonder enige verandering. 8)7
Volgens mij zijn er grote verschillen, mijn status veranderd regelmatig, na precies een week geleden besteld te hebben, staat mijn status nu op "Order ontvangen".

Zal mij benieuwen hoe snel de volgende status zich aandiend.. ;)
Ik houdt mijn hart vast, maar verloopt tot nu toe vrij vlotjes.. :)
Hoop voor iedereen die al zo lang zit te wachten op 1 DVD'tje, dat t allemaal wat vlotter gaat..

vriendelijke groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij betekend " order ontvangen" het volgende:

Gefeliciteerd, na 10 weken zijn wij erin geslaagd uw aanvraag op de verwerkingsafdeling te krijgen, het kan nu nog enige weken duren alvorens wij uw adressticker hebben uitgeprint en deze op een envelope hebben geplakt.
Hierna duurt het ongeveer nog een week voordat wij uw DVD erin kunnen krijgen en voordat wij een personeelslid hebben gevonden die weet hoe het plakgedeelte op desbetreffende envelope moet worden geactiveerd.

Met een beetje mazzel ontvangt u uw bestelling dit jaar nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 21:02
Heb net microsoft aan de tel gehad, ze gaan mij vandaag terug bellen. Het is wel lachen. Ik had al gebeld en ze zouden me terug bellen binnen een week. Dit was niet gebeurd. De reden is dat het hun ook nog niet is gelukt om in contact te komen met moduslink _/-\o_

Lol, dus een zakelijke partner heeft ook moeite om in contact te komen met moduslink 8)7

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag stand hij : order verzonden.
Vandaag: order ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga steeds harder lachen,krijg onderstaande mail vanochtend.

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen ons verontschuldigen voor het eerste antwoord dat u heeft ontvangen.

De medewerker die uw klacht heeft beantwoord heeft over het hoofd(OVER HET HOOFD GEZIEN) gezien, hoe dikwijls u al heeft contact opgenomen met Moduslink.

Wij zullen hiervoor een klacht doorsturen naar de klachtendienst, die uw klacht zal verder bewerken.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1970

http://www.microsoft.nl

Nou microsoft,voor mij hoeft het niet meer,heb een goed alternatief voor windows :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
isomis schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:38:
Heb net microsoft aan de tel gehad, ze gaan mij vandaag terug bellen. Het is wel lachen. Ik had al gebeld en ze zouden me terug bellen binnen een week. Dit was niet gebeurd. De reden is dat het hun ook nog niet is gelukt om in contact te komen met moduslink _/-\o_

Lol, dus een zakelijke partner heeft ook moeite om in contact te komen met moduslink 8)7
Sterker nog, de opdrachtgever heeft ook moeite om in contact te komen met een aannemer die door haar is ingehuurd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Effe simpele vraag:

Order Status : Order ontvangen

Betekent...? Dat IK 'm ontvangen heb? De status HIERVOOR was controle certificaat/aankoopbewijs. IK heb geen fakking order ontvangen... :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,dit betekent dat ze je order hebben ontvangen,daarna krijg je na 4 weken :) order is goedgekeurd en dan na 4 weken :) order is verzonden en daarna mag je na 2a3weken :) (hopen dat er zich in de tussentijd geen rare dingen gaan voordoen zoals"dat je niet betaald zou hebben of dat ze het hebben geannuleerd").verwachten de dvd op je deurmat te vinden.

Succes(een inmiddels tevreden linux gebruiker)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 05 april 2007 @ 15:47:
Effe simpele vraag:

Order Status : Order ontvangen

Betekent...? Dat IK 'm ontvangen heb? De status HIERVOOR was controle certificaat/aankoopbewijs. IK heb geen fakking order ontvangen... :(
Nee, dat betekent dat dat stelletje koekebakkers van ML je order hebben ontvangen.

Ondanks dat mijn pakket onderweg is heb ik wel gemerkt dat ze er in sommige gevallen een ongelofelijke puinzooi van maken/hebben gemaakt.

Heren van Microsoft, leest en huivert.....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:01

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

26 maart: Order geplaatst via website van ModusLink, betaalmethode creditcard. PC was aangekocht op 8 maart.
27 maart: bon op de bus gedaan naar Apeldoorn.
29 maart: Order goedgekeurd door ModusLink
3 april: Pakket is verstuurd!
5 april: Pakket is binnen!

Wat nou langzaam? 'k Vind het juist reterap! In totaal anderhalve week doorlooptijd :)

Ordernummer in de 3337xxx-reeks.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 12:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Woei, vandaag zijn al mijn orders gewijzigd naar de status verzonden :Y)
* Koffie is benieuwd wanneer ze binnenkomen :)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

Order Number : xxxxxxx
Order Status : Order is shipped
Shipping Date : donderdag 29 maart 2007
Carrier : Spring

Het betreft een Acer Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD.
De order is geplaatst op 10 maart 2007 en is betaald per creditcard (Visa, EUR 21.42).
De factuur is gemaild (jpg, 11 maart) EN gefaxed (12 maart).
Vandaag, 5 april 2007 de order binnengekregen via TNT Post.

De luchtkussen envelop bevatte een papieren hoesje met daarin een "Express Upgrade to Windows Vista DVD" en een "Acer Upgrade DVD". Op het papieren hoesje is een nieuw COA label geplakt, dat op de machine waar je de upgrade op installeert geplakt moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe update:

Ordernummer : 1358xxx
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leon O. schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:46:
[...]

Vandaag, 5 april 2007 de order binnengekregen via TNT Post.

De luchtkussen envelop bevatte een papieren hoesje met daarin een "Express Upgrade to Windows Vista DVD" en een "Acer Upgrade DVD". Op het papieren hoesje is een nieuw COA label geplakt, dat op de machine waar je de upgrade op installeert geplakt moet worden.
Moest jij je BIOS updaten op je Acer om Vista werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:24:
[...]

Moest jij je BIOS updaten op je Acer om Vista werkend te krijgen?
Ja, ik heb hem net binnen. CD erin en hij ging de bios updaten. Klapt opeens mn laptop uit, en wil nu niks meer opnieuw opstarten. Ga dus even zoeken, maar hoop niet dat die bios update het systeem gemolt heeft. Dus maar op zoek naar een update die je onder het opstarten kan doen. WAARDELOOS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Hmm mijn orderstatus is nu Order is goedgekeurd. Dit na weken van validatie ....
Werd ook wel tijd, heb mijn order al in December 2006 ingediend.

Hebben de mails+brief+klacht bij MS misschien toch nog geholpen :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

Goed, gisteren tochnetjes binnengekomen, binnen twee weken na Order verzonden. Draait lekker zo op mijn Acer laptop!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even al mijn ststussen:

Bestelling ontvangen
POP goedgekeurd
COA goedgekeurd
POP/COA goedgekeurd
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Order verstuurd
Order ontvangen
Order goedgekeurd

Volgens mij houden ze daar van extra werk of zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updates

4 april Order verzonden.
5 april Order ontvangen.
6 april Order goedgekeurd.

Het lijkt dat het nu wel snel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou alleen nog bestelling verzonden!

Duurt ook nog 3-6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:10:
Updates

4 april Order verzonden.
5 april Order ontvangen.
6 april Order goedgekeurd.

Het lijkt dat het nu wel snel gaat.
Dus werken ze toch andersom,even achter mijn oren krabben,eerst verzenden,dan ontvangen en dan goedgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Nou, heb dus zelf een bios update moeten uitvoeren door middel van een windows 98 cd en een cd waar in het flashprogje op heb gezet. Toen startte de acer eindelijk weer naar windows op. Nu heeft hij de upgrade uitgevoerd, maar start de pc weer niet op! Hij geeft een bluescreen met een sprd.sys driverfout. Echtwaar, wat een kloteupgrade zeg. Nu maar wéér zoeken naar een uplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:34:
[...]

Dus werken ze toch andersom,even achter mijn oren krabben,eerst verzenden,dan ontvangen en dan goedgekeurd?
Lees:

Order verzonden naar verwerkingsafdeling

Order ontvangen door verwerkingsafdeling

Order goedgekeurd door verwerkingsafdeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Ik heb nu daemon tools eraf kunnen gooien door de installatie te herstellen. Maar bij het opnieuw uitvoeren van de upgrade krijg ik weer hetzelfde bluescreen. Sptd.sys driverfout onder het opstarten. Zijn hier oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor gewoon eens ubuntu(linux) gaan proberen,is helemaal gratis,werkt perfect en geen tramelant meer met virussen.Wat heb je te verliezen!
Ik werk er nu 2 dagen mee en wil niet anders meer,ben nog een paar probleempjes aan het uitzoeken ivm compabilitiet van een aantal programmas.
Werk nu nog even dual boot maar wanneer ik alles goed werkend heb gaat windows eraf.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:32:
Ja hoor gewoon eens ubuntu(linux) gaan proberen,is helemaal gratis,werkt perfect en geen tramelant meer met virussen.Wat heb je te verliezen!
Ik werk er nu 2 dagen mee en wil niet anders meer,ben nog een paar probleempjes aan het uitzoeken ivm compabilitiet van een aantal programmas.
Werk nu nog even dual boot maar wanneer ik alles goed werkend heb gaat windows eraf.
Alle software die ik bezit draait alleen op Windows dus lijkt me het onlogisch dat ik Ubuntu ga draaien als primair OS
Ik ga wel een dualboot proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ubuntu is een mooie OS en werkt perfect ja maar ik vind gebruiksvriendelijkheid er nogal wat minder van.

de standaard App`s instaleren allemaal wel lekker maar als je net die ene app nodig hebt die niet in de lijst staat dan heb je zowat een probleem als beginner.

Windows en zn wizzards mag dan wel niet alles zijn maar ubuntu en zijn Sudo is mischien nog wel erger voor de beginner.

ik wacht ook al sinds December op mn upgradje naar Vista en heb gister de status zien vernaderren naar order goedgekeurd hopelijk dat ze me hem zo snel mogelijk in de bus gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:47:
[...]

Alle software die ik bezit draait alleen op Windows dus lijkt me het onlogisch dat ik Ubuntu ga draaien als primair OS
Ik ga wel een dualboot proberen
Wine 0.9.34
Door Bart van Klaveren - vrijdag 30 maart 2007 17:56 - Bron: Wine HQ - Views: 5.094
Zojuist is versie 0.9.34 van Wine uitgekomen. Met behulp van dit programma is het mogelijk om DOS- en Windows-programma's te draaien op POSIX-gebaseerde besturingssystemen, waaronder Linux, FreeBSD en Mac OS X. Wine kan DOS- en Windows-applicaties uitvoeren door deze eerst in een program loader te laden en vervolgens via eigen bibliotheken de verwijzingen naar Windows-API's door te sturen naar de Unix- en X11-tegenhangers. Meer informatie over Wine kan in deze FAQ worden gevonden. Het changelog van deze release laat de volgende veranderingen zien:
What's new in this release:
Support for Xcursor.

http://www.winehq.com/site/docs/wine-faq/index

dus wat let je?
Als je een dual boot wil maken adviseer ik je een externe harde schijf aan te sluiten en je interne uit te schakelen,dit even in je bios aan geven wat de opstartschijf is,hiermee voorkom je problemen wil je helemaal terug naar windows.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:56:
ubuntu is een mooie OS en werkt perfect ja maar ik vind gebruiksvriendelijkheid er nogal wat minder van.

de standaard App`s instaleren allemaal wel lekker maar als je net die ene app nodig hebt die niet in de lijst staat dan heb je zowat een probleem als beginner.

Windows en zn wizzards mag dan wel niet alles zijn maar ubuntu en zijn Sudo is mischien nog wel erger voor de beginner.

ik wacht ook al sinds December op mn upgradje naar Vista en heb gister de status zien vernaderren naar order goedgekeurd hopelijk dat ze me hem zo snel mogelijk in de bus gooien.
Tja je moet er even iets voor over hebben,en durven expirimenteren,vandaar ik nog even met een dualboot werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
Mij heben ze het onmogelijke geflikt.

Toen ik mijn upgrade voor vista aan wou vragen zag ik ook staan dat je office 2007 aa kno vragen. dit heb ik eerst gedaan zonder dat ik office meegeleverd heb gekregen met mijn computer.

Toen wou ik vista aan vragen, maar er kwam te staan dat mijn COA nummer al in gebruik was (van de office 2007 bestelling).

Hierna heb ik moduslink gemaild en uitgelegd wat het probleem was. Ik kreeg een mail terug waarin mij werd verteld dat de office 2007 order gecancelled was (waar ik ok heb gevraagd) en dat mij coa nummer was gereset zodat ik alsnog mijn vista upgrade aan kon vragen. Dit heb ik toen ook gedaan.

Op 6 januari 2007 een bericht gehad waarin stond dat mijn order binnen was. Vervolgens keek ik 2 weken terug voor de 100.000ste keer nog maar eens was mijn status nu was aangezien ik het belachelijk lang vond duren en toen stond er dat mijn order GECANCELLED was....zomaar....zonder mij ook maar iets te laten weten... Ik gemaild, gebeld, alles en nu zeggen ze dat er nog een order staat met het coa nummer dat ik voor die vista upgrade en de al lang gecancelde order voor 2007 heb gebruikt.

De openstaande order blijkt de upgrade naar office 2007 te zijn :? 8)7 |:( :X WHAT THE HELL

Ik heel pissig weer terug gemaild met een hoop schelden samen met HUN bevestingingsmailtje dat die office order gecancelled zou moeten zijn.

Ook is het zo dat ik zo'n beetje bij ieder antwoord dat ik heb gekregen van een andere moduslink medewerk(st)er. Ieder zou zijn eigen contactpersoon moeten krijgen daar zodat ze meteen weten wat het probleem is (en dus niet alles 200000 keer uit hoeft te leggen).

Ook heb ik in vrijwel ieder mailtje aan moduslink gezet dat ze mij moesten bellen samen met alle nummers waarop ik mogelijk berijkbaar zou kunnen zijn. DIT WERD GEWOONWEG GENEGEERD zodat ik iedere keer maar weer een tijd moest wachten totdat ik weer antwoord had gekregen op een mailtje. Als ik ze belde zeiden ze dat ik nog maar even af moest wachten, maar nu zijn ze niet meer telefonisch te bereiken?!

Nu maar WEER afwachten. Het heeft inmiddels al weer ruim 3 maanden geduurd en ik weet nog niets.

Binnenkort stap ik over op een illegale versie van windows. Als ik hier verificatieproblemen mee mocht krijgen hoop ik voor die tijd eindelijk alsnog mijn upgrade te hebben ontvangen zodat ik kan installeren.

Ik heb inmiddels al een aantal klachten bij microsoft ingediend maar hier lijkt ook virj weinig mee gedan te worden. Als ik niet snel iets te horen krijg ga ik persoonlijk naar microsoft toe en zorg ik wel dat het wordt geregeld. En dat zal niet op een prettige manier verlopen dat zal ik ze beloven

Ik kan het niet geloven dat dit geen item is geworden waar aandachtig over op te tv en in de krant wordt gepraat. De nieuwe vista was groot nieuws en dus vind ik ook dat er wel (heel wat meer) aandacht aan de problemen rondom moduslink wordt geschonken!!!

(Het geld voor de upgrade is btw al afgeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond vanmorgen een kangaroe voor mijn deur met een bubbelenvelop in zijn buidel.
Mijn Vista upgrade!!!!!

Loopt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:01:
[...]

Volgens mij zijn er grote verschillen, mijn status veranderd regelmatig, na precies een week geleden besteld te hebben, staat mijn status nu op "Order ontvangen".

Zal mij benieuwen hoe snel de volgende status zich aandiend.. ;)
Ik houdt mijn hart vast, maar verloopt tot nu toe vrij vlotjes.. :)
Hoop voor iedereen die al zo lang zit te wachten op 1 DVD'tje, dat t allemaal wat vlotter gaat..

vriendelijke groetjes
vandaag een mail dat ie donderdag 5 april verzonden is...
vr,gr. Wieger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomWinkelmolen schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 18:17:
Mij heben ze het onmogelijke geflikt.

Ik kan het niet geloven dat dit geen item is geworden waar aandachtig over op te tv en in de krant wordt gepraat. De nieuwe vista was groot nieuws en dus vind ik ook dat er wel (heel wat meer) aandacht aan de problemen rondom moduslink wordt geschonken!!!

(Het geld voor de upgrade is btw al afgeschreven)
Heb je dit verhaal geplaatst bij trosradar?
Als niemand dat doet weten ze daar natuurlijk ook van niets,ik heb de oproep al gedaan een aantal posts terug maar waarschijnlijk leest niemand hier iets.

( :*) Een tevreden linux gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Ik ben zeer tevreden, 21 maart de boel online ingevuld, geld overgemaakt en vandaag de dvd in huis gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:35:
[...]

Heb je dit verhaal geplaatst bij trosradar?
Als niemand dat doet weten ze daar natuurlijk ook van niets,ik heb de oproep al gedaan een aantal posts terug maar waarschijnlijk leest niemand hier iets.

( :*) Een tevreden linux gebruiker)
Ik heb het wel gelezen, maar heb niet zo'n vertrouwen in Radar. Omdat de upgrade bij Toshiba voor mij bijna net zo duur is als een OEM versie heb ik liever mijn geld terug. Die upgrade kunnen ze dan bij Moduslink in hun g*t steken.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:52:
[...]

Ik heb het wel gelezen, maar heb niet zo'n vertrouwen in Radar.
Die gasten van Radar zijn ook niet meteen in hun eerste leugen gestikt.

Ik denk dat je meer succes bij Kassa! van de Vara hebt.
Alleen moet je niet op het forum posten maar de Belbus van Stichting de Ombudsman inschakelen.
Als er genoeg klachten binnenkomen wordt er misschien wel aandacht aan geschonken.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanWalsum schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:39:
[...]

Ja, ik heb hem net binnen. CD erin en hij ging de bios updaten. Klapt opeens mn laptop uit, en wil nu niks meer opnieuw opstarten. Ga dus even zoeken, maar hoop niet dat die bios update het systeem gemolt heeft. Dus maar op zoek naar een update die je onder het opstarten kan doen. WAARDELOOS!
Ik heb hetzelfde voor als jij. Al een oplossing gevonden?
Electra71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:49:
[...]

Ik heb hetzelfde voor als jij. Al een oplossing gevonden?
Electra71
Ja, gelukkig wel. Ik hoop dat je een beetje handig bent met pc's, want het is nogal een gedonder. Je moet zorgen dat je een opstartdiskette hebt die je pc boot in dos. Ik heb zelf de installatie cd van windows 98 gebruikt. Je kan daarbij kiezen tussen booten van de hdd of cd. je kiest cd. Daarna kies je pc opstarten met ondersteuning voor cdrom, optie 2 meen ik. Zorg dan dat wanneer je in dos zit je een cdtje hebt gebakken met de nieuwste bios versie en het programmatje phflash.exe. Deze krijg je automatisch als je de bios download van acer.nl. Daarna typ je hetgeen in wat in het readme bestandje te lezen is dat geleverd wordt bij de bios upgrade van acer.nl. Alleen je moet als laatste commando het /S gebruiken, maar /X. uiteindelijk komt het dan op zoiets neer. D:\>phflash16.exe xxx(jebiosbestandnaam).whp mode=3 /x.

Succes ermee. Zorg tevens dat je deamon tools of een ander programma wat de driver stpd.sys gebruikt verwijderd. En mocht je inderdaad zo'n programma met virtueel cdrom station gebruiken, verwijder dan de sptd.sys of stpd.sys driver uit de windows/system32/drivers map. Anders wil vista niet meer booten.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruim 6 weken heeft mijn status op 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat' gestaan, toen uiteindelijk een klacht bij Microsoft ingediend en toen ik net keek stond er 'Order goedgekeurd'. Een klacht indienen lijkt dus nut te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook een mail ontvangen van Anna Sybring van microsoft.
Mijn orderstatus is
Verzenddatum : woensdag 4 april 2007

Het is nu ruim 3 mnd geleden dat de dvd is besteld.

(Een nu inmiddels tevreden Ubuntu(linux)gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb ook net zoals jullie hetzelfde probleem.. Alleen ik heb het geld nog niet overgemaakt want ik kon de gegevens van hun bank info niet zien... Ik had gewoon gedaan geld overmaken via vooruitbetalen... Zijn er hier mensen die de info van hun bank account hebben, en of ik er eventueel nog informatie bij moet doen?

Thnx,
sSsin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 07:35:
Rot dan op uit dit topic :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:17

ChUcKiE

Dus........

|:( :r

Ik word nu ook een beetje moe van je toevoegingen over Ubuntu onderaan je posts , zout er aub mee op..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem1e schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:46:
Ik ben zeer tevreden, 21 maart de boel online ingevuld, geld overgemaakt en vandaag de dvd in huis gekregen.
Nou dat is snel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn status is nu : order ontvangen....

-Ik heb op 16/02 het order geplaatst
(bon meteen verzonden)
-Op 22/02 via overschrijving de betaling gedaan
-Op 31/03 mailtje gekregen dat alles ok is, maar de betaling nog niet :( (die ik dus wel gedaan heb op 22/02...)

Heb ze al meermaals gemaild, ze vinden het niet nodig enige uitleg te verschaffen.
Heeft dit bedrijf een adres in belgie???
Ik zou ze graag een aangetekend schrijven willen sturen, want dit kan niet meer door de beugel.
Nog nergens zo een amateuristische service gekregen.
Moest iemand het BE adres hebben, pls post it, want ik heb er echt genoeg van nu

Thanks,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb zo'n mailtje waarin een nummer staat dat ik kan bellen, voor Nederland is dat:

00800 66644666

What the f... is dat voor iets? Ik krijg geen gehoor...

Is er iemand die een enigszins rechtstreeks nr. van Microsoft weet? Helpt daar klagen? Of moet 't via je computerboer? Ben het schijtbeu met die Moduslink.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:06:
Ik heb zo'n mailtje waarin een nummer staat dat ik kan bellen, voor Nederland is dat:

00800 66644666

What the f... is dat voor iets? Ik krijg geen gehoor...

Is er iemand die een enigszins rechtstreeks nr. van Microsoft weet? Helpt daar klagen? Of moet 't via je computerboer? Ben het schijtbeu met die Moduslink.
Zoals ik een paar posts terug al zei: Klacht ingediend bij Microsoft en paar dagen later spontaan 'Order goedgekeurd'.

De klacht had ik door gestuurd naar Moduslink, kreeg de volgende reactie: "Wanneer Toshiba overgaat tot de verzending van de orders kunnnen we niet zeggen. Wanneer u uw upgrade zult ontvangen hangt mede van hen af."

Ik dus naar Toshiba gebeld, en een kattige dame zei dat het volledig afhankelijk is van hun en dat hun voor de verzending zorgen, dat Toshiba hier niets meer mee doet. Toen ik zei dat veel van Acer of Asus al wel gehad hadden kreeg ik de reactie: "Misschien zijn ze bij Moduslink fan van Acer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Hoe lang duurt het eigenlijk tussen de status "order verzonden" en daadwerkelijke ontvangst?

De mijne heeft sinds 3 April deze status en ik vraag me af wat ze aan het doen zijn. Vervoerder is "Spring".

En wat is een AWB nummer? Is dat het track and trace nummer?

En nog iets raars. Volgens mij ben ik het hele proces nu doorgelopen, maar mijn creditcard is nog steeds niet belast...

we wachten af....

Edit: duurde dus ongeveer een weekje, is net binnengekomen.

[ Voor 7% gewijzigd door ZTeeVeR op 11-04-2007 11:22 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 20:13
(jarig!)
hmmm... mijn status heeft 5 weken op Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat en staat nu opeens op "Order ontvangen", ik zie door de statussen het bos niet meer 8)7

Wat houdt dit nu in? word hij binnenkort verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
12 maart formuliertje doorgestuurd en gisteren stak het pakje in de brievenbus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:22
RedC schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:53:
12 maart formuliertje doorgestuurd en gisteren stak het pakje in de brievenbus :D
Ongelooflijk snel dus. Ik snap alleen niet waarom ze niet eerst de oude orders de deur uitdoen.
Ik heb hem begin Januari opgestuurd en hij staat nu pas op order ontvangen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Ik hoop voor de mensen die er al lang op wachten dat Microsoft hier z'n conclusies heeft uit getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
RedC schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:53:
Ik misgun het jou niet, maar ik heb mijn formulier al in December opgestuurd! :( (Toshiba).

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik eind januari, ook Toshiba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Vandaag ook Vista mogen ontvangen, heeft allemaal wat langer geduurd door eigen toe doen (geen factuur mee gestuurd. Die hebben we vorige maand op de bus gedaan. Bevestiging gekregen weekje later verstuurd vandaag in de bus met een HP Driver cdtje :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb formulier in februari opgestuurd en heb ook Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand mischien de volledige CD van Vista home premium NL? Want ik wil geen upgrade.. Ik wil direct kunnen installeeren na format... En ik heb gehoort dat 't met de upgrade niet kan. Als iemand die CD voor mij wilt kopieeren, zou ik erg blij zijn.. U kunt dan contact met me opnemen via:
sebastiaan_vaz@hotmail.com

Thnx :) En ik wil er ook wel voor betalen als dat nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willson
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 11:50
Ook al heb je die cd, de upgradekey werkt niet. Dus moet je als nog illegaal of nieuwe licentie kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord van wel... Het is dus echt alleen maar een key voor een upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Ik heb hier wel de originele OEM-DVD liggen
Zou die werken met een OEM-upgradekey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freezer
  • Laatst online: 18-07 18:20

freezer

er komt geen end 'an

Nope. De installer ziet nl dat je een upgrade key invoert dus maakt niet uit welke dvd je probeert.

Installer ziet ook of je bv een OEM key hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk die van mij ook aangekomen (vorige week) heeft ook zijn tijd nodig gehad amaai :) ik heb het zo gedaan

verzie van het net gehaald en die erop gezet toen de upgrade verzie er over en het werkt hier bij mij toch draai nog altijd xp en vista nu ? dus moet goed te doen zijn! veel geluk dermee

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
mirelia schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:12:
Ik heb hier wel de originele OEM-DVD liggen
Zou die werken met een OEM-upgradekey?
Bij mij werkte dat
bij zowel de OEM upgrade en bij de asus upgrade

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:11:
[...]

Bij mij werkte dat
bij zowel de OEM upgrade en bij de asus upgrade
Dus je wilt zeggen dat je je upgrade key kan gebruiken op een officielle vista OEM CD? Zodat je dus niet eerst XP hoeft te installeeren en daarna pas vista, maar meteen vista kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:37:
[...]

Je kan het op drie manieren installeren:
1. Installeer eerst XP en daarna en upgraden naar Vista.

2. Installeer Vista op een lege HD zonder je key in te voren en daarna weer Vista er overheen dan met je key.
http://www.computertotaal...id=815059/contentid=66108

3. Neem een complete versie van Vista installeren met de key van je upgrade.

Sterker nog, ik wilde eerst mijn MCE2005 installeren en laten activeren maar dat ging niet meer omdat hierop de upgrade zat en licensie nummer van MCE2005 is uitgesloten. Terwijl je gelijk, zoals in mij geval eerst MCE 2005 moet installeren en valideren, voordat je de vista OEM upgrade mag installeren. Dus ik heb optie 2 gebruikt en werkt perfect, het duurt wat langer.

Succes.

Mijn upgrade heb ik ook ontvangen op 27/03/2007.
Gr
ZTeeVeR

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar dit heeft heel weinig met het moduslink verhaal te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:10:
[...]

Dus je wilt zeggen dat je je upgrade key kan gebruiken op een officielle vista OEM CD? Zodat je dus niet eerst XP hoeft te installeeren en daarna pas vista, maar meteen vista kan installeren?
dat is inderdaad wat ik zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Het geklaag heeft toch geholpen, blijkbaar:

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption
Support Centrum.

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen
enkele weken uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail
ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Driek schreef op donderdag 12 april 2007 @ 11:34:
[...]

dat is inderdaad wat ik zeg
Niet met deze upgrade dus
OEMupgradekey op een OEMdvd werkt niet
Hij beweert dat je deze code alleen mag gebruiken op een installatie die vanuit Windows word gestart
Of vul je eerst geen code in maar pas later??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 januari, aanvraag ingediend

23 februari, mailtje binnengekomen dat mijn validering is afgerond en dat de bestelling binnen 4 -6 weken moet ontvangen zijn.

28 februari, geld afgeschreven.

2 april, volgende bericht ontvangen:
"Helaas is het voor ons niet mogelijk om uw bestelling verder te kunnen verwerken voor het verzenden van uw bestelling, aangezien we nog wachten op goedkeuring van betaling van uw bank."

AARGH!!! 8)7 8)7

Enorm boze mail teruggestuurd. Geen antwoord op gekregen.

Microsoft gebeld, stuurde me weer doodleuk door naar een nummer die niet eens in gebruik is!! Maar de naam Moduslink klonk wel erg bekend in de oren... O-) ze werd zelfs een beetje geiriteerd bij de naam. Ik denk nu wel bij iedereen in dit topic :X

Polletjes, consumentprogramma fora, etc. werken blijkbaar niet. Misschien maar een knokploeg inhuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:20:
Het geklaag heeft toch geholpen, blijkbaar:

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption
Support Centrum.

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen
enkele weken uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail
ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

Met vriendelijke groet,

Waar kan je dan in gods naam die klacht indienen? Kan nergens iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
mirelia schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:52:
[...]

Niet met deze upgrade dus
OEMupgradekey op een OEMdvd werkt niet
Hij beweert dat je deze code alleen mag gebruiken op een installatie die vanuit Windows word gestart
Of vul je eerst geen code in maar pas later??
De eerste keer heb ik geinstalleerd zonder code. Toen een paar weken mee gewerkt en toen het pakket binnen was gevalideerd met de code.
(dit was de oem-licentie)

Tweede keer geinstalleerd met meteen de code, (dit was een asus upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 15:08:
[...]

Waar kan je dan in gods naam die klacht indienen? Kan nergens iets vinden.
mstupvistaemeacc at moduslink.com
msnlinfo at microsoft.com

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:25:
[...]

mstupvistaemeacc at moduslink.com
msnlinfo at microsoft.com
En is die mstupvistaemeacc at moduslink.com een nederlands email adress waar ik dus nederlandse emails naar kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Datum tussen haakjes is telkens wanneer ik gekeken heb en wanneer ik zie dat status veranderd is!

1) eerst: Orderstatus COA goedkgekeurd

2) Dan: mail gekregen dat ik Windows binnen 4 à 6 weken zal ontvangen, met als status:

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat (donderdag 8 maart 2007)

3) Orderstatus: Order ontvangen (zondag 11 maart 2007)

4) Orderstatus: Order is goedgekeurd (maandag 12 maart 2007)

5) Mail gekregen in het Engels dat order verzonden is en dat ik em binnen een drietal weken moet krijgen, met als Status:

Orderstatus : Order is verzonden (zaterdag 24 maart 2007)
Verzenddatum : vrijdag 23 maart 2007

6) DVDs op 12 april ontvangen --> Acer

[ Voor 96% gewijzigd door Dragunov op 13-04-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:42:
[...]

En is die mstupvistaemeacc at moduslink.com een nederlands email adress waar ik dus nederlandse emails naar kan sturen?
Denk het wel aangezien ze mij in het NL antwoordden :P

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw.. eindelijk! Mijn order is verzonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van de Toshiba- gebruikers heeft DVD al ontvangen? Ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ordernummer : ************
Verzenddatum : zaterdag 14 april 2007

Eindelijk, maar nu duurt het nog drie weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 23:07:
Ordernummer : ************

Eindelijk, maar nu duurt het nog drie weken :)
Bij mij lag het de zaterdag erop al in de bus. Dus er is goeie hoop voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanWalsum schreef op zondag 15 april 2007 @ 15:41:
[...]

Bij mij lag het de zaterdag erop al in de bus. Dus er is goeie hoop voor je.
:( Goeie hoop? Als ik je berichten lees, gaat er veel fout met het instaleren van vista.
Dus ik laat het voorlopig in de kast liggen als ik het krijg. Ik zal eerst meer kennis moeten vergaren met de installatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met die BIOS update van de Acer laptops?
Kun je dit skippen ofzo, en werkt het dan alsnog, of ben je gewoon echt verplicht om die update te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 21:02
Hoelang gaat het nu nog duren:

Ordernummer : 3011281

10 weken ofzo? _/-\o_

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ze nog maar eens gemaild, hopelijk beweegt er nu wat, want anders ga ik echt doen wat ik ze mailde:

Beste,

tot op heden heb ik nog steeds mijn windows vista upgrade niet ontvangen.
Dit ondanks de goedkeuring van mijn order (nr 250XXXX van 16/02/07) en de betaling ervan, overgemaakt op uw belgische bankrekening op 22/02/2007, dus reeds bijna 2 maanden geleden.
Ik vind dat de redelijke termijn om een dvd'tje te verzenden en een bestelling te verwerken wel verstreken is.
Daarenboven acht u het ook niet nodig om maar op enige e-mail te antwoorden.

Bij deze eis ik de onmiddelijke teruggave van mijn betaling van 75euro.

Omdat ik het gevoel heb opgelicht te zijn, en ik niet de enige ben (zie XP to Vista upgrade via Moduslink ) zal ik binnen de 14 dagen bij de politie proces verbaal laten opstellen en klacht indienen wegens oplichting ( http://www.ecops.be/ ), de klachten van andere gedupeerden bundelen, en met het hele dossier naar de pers stappen.

Hopend op een spoedige gevolg van uwentwege aan mijn eis tot terugbetaling,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Hmm, een mail gehad van Escalation Moduslink:

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met het Upgrade Redemption
Support Centrum.

Met betrekking tot uw Windows Vista Upgrade, delen wij u mede dat uw order
inmiddels 'Approved' is, wat betekend dat uw betaling is verwerkt. U
ontvangt een bevestiging per email wanneer wij uw exemplaar van Windows
Vista zullen toesturen. Dank u vriendelijk.

Met vriendelijke groet,

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 12:50

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mijn DVDtjes zijn dit weekend binnengekomen :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 12:04:
Hoe zit het nou met die BIOS update van de Acer laptops?
Kun je dit skippen ofzo, en werkt het dan alsnog, of ben je gewoon echt verplicht om die update te doen?
Wel, heb enkel de Philips dvd brander een nieuwe firmware moeten geven :)

BIOS is zo te zien up-to-date op de laptop van ouders (vandaag Windows Vista Home Premium geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Inmiddels de upgrade geinstalleerd op mijn Compaq C350EA laptop. Typisch dat bij de installatie de optie "upgrade" uitgeschakeld was en er alleen een frisse installatie beschikbaar was. Niet dat je mij hoort klagen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond telefonisch contact gehad met TROS Radar, en heb hun gewezen op de problemen met Moduslink (levertijd), en heb ze verteld nu aardig wanhopig te worden van deze praktijken.

Ook heb ik ze gewezen op dit topic, en dat ze hier voor nog veel meer informatie kunnen rondneuzen.

Als jullie ook klachten hebben, bel dan even naar 0800-1343 (de Radarlijn is geopend op maandag van 19:00-22:00 uur en dinsdag van 14.00 uur tot 15.30 uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 18:38
vanWalsum schreef op donderdag 05 april 2007 @ 21:39:
[...]

Heb net met Acer gebeld, omdat mijn Acer Aspire 5672 WMLi na de BIOS-update het ook niet meer deed. Moest een 0900 nummer bellen, voor reparatieafdeling.
Schijn mijn laptop niet meer aan de praat te krijgen. Gratis opsturen naar Acer met UPS maar dan moet de computer nog wel in de garantie zitten. Telefonisch een RMA-aanvraag gedaan. Wordt vandaag nog door UPS gehaald. Is kijken hoelang het duurt voordat mijn laptop terugkomt.
Wel k**** dat een Acer upgrade DVD je Acer in de soep laat draaien, maar ja, het koste dan ook nix :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
martijn1981505 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 11:23:
[...]

Heb net met Acer gebeld, omdat mijn Acer Aspire 5672 WMLi na de BIOS-update het ook niet meer deed. Moest een 0900 nummer bellen, voor reparatieafdeling.
Schijn mijn laptop niet meer aan de praat te krijgen. Gratis opsturen naar Acer met UPS maar dan moet de computer nog wel in de garantie zitten. Telefonisch een RMA-aanvraag gedaan. Wordt vandaag nog door UPS gehaald. Is kijken hoelang het duurt voordat mijn laptop terugkomt.
Wel k**** dat een Acer upgrade DVD je Acer in de soep laat draaien, maar ja, het koste dan ook nix :) .
Heb op de vorige pagine ergens een heel verhaal geschreven hoe je het zelf kan herstellen. scheelt je weer 2 weken wachten, het is met 10 mins gedaan.

Hieronder nog een keer dan.

Ja, gelukkig wel. Ik hoop dat je een beetje handig bent met pc's, want het is nogal een gedonder. Je moet zorgen dat je een opstartdiskette hebt die je pc boot in dos. Ik heb zelf de installatie cd van windows 98 gebruikt. Je kan daarbij kiezen tussen booten van de hdd of cd. je kiest cd. Daarna kies je pc opstarten met ondersteuning voor cdrom, optie 2 meen ik. Zorg dan dat wanneer je in dos zit je een cdtje hebt gebakken met de nieuwste bios versie en het programmatje phflash.exe. Deze krijg je automatisch als je de bios download van acer.nl. Daarna typ je hetgeen in wat in het readme bestandje te lezen is dat geleverd wordt bij de bios upgrade van acer.nl. Alleen je moet als laatste commando het /S gebruiken, maar /X. uiteindelijk komt het dan op zoiets neer. D:\>phflash16.exe xxx(jebiosbestandnaam).whp mode=3 /x.

Succes ermee. Zorg tevens dat je deamon tools of een ander programma wat de driver stpd.sys gebruikt verwijderd. En mocht je inderdaad zo'n programma met virtueel cdrom station gebruiken, verwijder dan de sptd.sys of stpd.sys driver uit de windows/system32/drivers map. Anders wil vista niet meer booten.

Succes ermee!

[ Voor 42% gewijzigd door vanWalsum op 17-04-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanWalsum schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:23:
[...]

Vraagje, maar hoe wil je dit doen als je PC gewoon helemaal 'bricked' is? Als je BIOS flash normaal een failure geeft, dan geeft je PC ook helemaal geen beeld meer lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gustavson
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:36
Vandaag lag mijn Vista upgrade (bij asus laptop) in de bus. Eind december besteld via de website... Maar goed, hij is er eindelijk. In het pakketje zat: Vista DVD + driver CD van asus. Op de vista DVD staat dat het een express upgrade is, maar je kan gewoon vanaf de DVD booten en daarna een fresh install doen. Activeren was geen enkel probleem.
Alle drivers van Asus doen het prima, ik ben tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb via Microsoft ge-escaleerd. Laat ze maar weten dat Moduslink een kut-bedrijf is.
Begin februari besteld. Status nog op Order ontvangen. Ik vind alles prima, maar een dvd'tje drukken en opsturen hoeft ECHT geen 2+ maanden te duren.

Ben benieuwd of er wat uitkomt.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.