XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.084 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is mijn status sinds gisteren verandert in

Orderstatus : Order awaiting shipment
Verzenddatum : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information
Vervoerder : Standard

Omdat ik mijn proof of purchase gefaxt heb. En ervoor was het COA VALIDATET WAITING FOR PROOF OF PURCHASE. Dus die dat nog niet gefaxt hebben fax het naar moduslink het gaat veel sneler gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 19:19
Verwijderd schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:50:
[...]

Is dit dezelfde vista als waar je het eerder in de topic over had als order ontvangen e.d. of is dit een andere vista, heb je er 2 besteld??
:z
ik heb er 2 besteld 1 via moduslink een pb pc
en 1 via buhl een medion 8818
medion regelde de upgrade op een andere manier als de rest.met de upgrade bestelling via medion ging alles zo als het hoort geen vage melding of andere :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
greko schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 17:26:
[...]

ik heb er 2 besteld 1 via moduslink een pb pc
en 1 via buhl een medion 8818
medion regelde de upgrade op een andere manier als de rest.met de upgrade bestelling via medion ging alles zo als het hoort geen vage melding of andere :X
Bij mijn vriendin , ook een medion upgrade via Buhl, ging bestelling en ontvangst in 1 maand.
Maar bij installatie gisteren ging vista tot 64% dan ging hij terug naar XP. Alle aanwijzigingen opgevolgd en nog eens gedaan. weer tot 64%. wat nu? er is een mogelijkheid de dvd terug te sturen binnen 2 weken. Doen of weet iemand een oplossing?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
truffel50 schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:47:
[...]

Bij mijn vriendin , ook een medion upgrade via Buhl, ging bestelling en ontvangst in 1 maand.
Maar bij installatie gisteren ging vista tot 64% dan ging hij terug naar XP. Alle aanwijzigingen opgevolgd en nog eens gedaan. weer tot 64%. wat nu? er is een mogelijkheid de dvd terug te sturen binnen 2 weken. Doen of weet iemand een oplossing?
gewoon een schone instal doen ..dus opstarten vanaf de dvd.kan gewoon met de medion upgrade.bij mij liep hij ook vast toen ik hem via xp liet opstarten

[ Voor 3% gewijzigd door greko op 04-03-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
Xander84 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 13:13:
Eindelijk weer eens een status update. Na 1,5 maand van "POP goedgekeurd" naar "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat" wat een progressie 8)7
Bij mij precies hetzelfde
nog steeds "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat"
Wat dat ook betekent, ik wacht af. Mocht het eind maart niets veranderen dan annuleer ik het.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
Gister een mail gekregen van moduslink: Microsoft Vista Upgrade Order *********** is goedgekeurd.

Even ingelogd, en ja, er staat nu ''Awaiting Shipment''. Volgens de mail kan het nu nog 4-6wk duren voordat ik hem in huis heb.
Maar ik ga er in elk geval wel van uit dat ik binnen die periode ook eindelijk mijn upgrade heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VeeGee schreef op zondag 04 maart 2007 @ 11:03:
Gister een mail gekregen van moduslink: Microsoft Vista Upgrade Order *********** is goedgekeurd.

Even ingelogd, en ja, er staat nu ''Awaiting Shipment''. Volgens de mail kan het nu nog 4-6wk duren voordat ik hem in huis heb.
Maar ik ga er in elk geval wel van uit dat ik binnen die periode ook eindelijk mijn upgrade heb :)
Het wordt bijna een olifantsdracht, die Vista Upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga mijn ordernummer nog eens bekijken....dit ordernummer is verwijderd.
Plaats aub een nieuwe bestelling :/

Ik heb wel al betaald, idioten daar |:(

Dat wordt een klacht bij de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
greko schreef op zondag 04 maart 2007 @ 09:52:
[...]

gewoon een schone instal doen ..dus opstarten vanaf de dvd.kan gewoon met de medion upgrade.bij mij liep hij ook vast toen ik hem via xp liet opstarten
Voila.... inderdaad een schone installatie is gelukt. Dank je.

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O :O Vanmorgen Order is goedgekeurd......Als het nu net zo gaat als bij Dutchbeer!!! Dan gaat het wel heel goed, maar eerst maar afwachten.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu de derde week in waarin ik verdere informatie omtrend mijn bestelling kan verwachten.

D'r moet nu toch echt schot in gaan komen hoor. :O

Heb er maar weer eens een mailtje aan gewaagd........ :O .

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:18

ChUcKiE

Dus........

Iemand met een Acer die al iets meer gehoord heeft, of zelfs al wat ontvangen heeft? Mijn status is vanaf eind december niet meer aangepast. Staat nog steeds op COA goedgekeurd.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 misschien handig een keertje te bellen???? :?
ChUcKiE schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:51:
Iemand met een Acer die al iets meer gehoord heeft, of zelfs al wat ontvangen heeft? Mijn status is vanaf eind december niet meer aangepast. Staat nog steeds op COA goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu deze statusmelding:

Orderstatus : Bestelling in afwachting van verzending
Verzenddatum : Klaar voor verzending. Controleer nogmaals over 1 tot 2 weken.

Eigenlijk het zelfde als eerder, alleen nu in het Nederlands, en nu maar 1 tot 2 weken i.p.v. 2 tot 3.
Hopelijk komen ze nu een beetje van hun luie r**t daar. })

Het is wel een ratatouille daar zeg, Nederlands, Engels.
Is voor mij persoonlijk niet zo'n probleem maar als je de Engelse taal niet machtig bent kan het best lastig zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
ChUcKiE schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:51:
Ik heb dit probleem dus ook nog steeds. En heb enkele minuten geleden een mail gehad met de instructie dat ik de aankoopbon op kan sturen via de mail/fax/post. Maar dit heb ik 7 weken geleden al gedaan. Ik snap er dus weinig van. Het ook een acer overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eindelijk, anderhalve maand na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik dan per email de volgende melding gehad:
--
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd.
--

De status op upgradeweb.moduslink.com/Vista geeft echter nog 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat' aan. Enfin, ik ga er maar van uit dat die statusmelding achterloopt en dat de email klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:23:
Eindelijk, anderhalve maand na het plaatsen van mijn bestelling, heb ik dan per email de volgende melding gehad:
--
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd.
--

De status op upgradeweb.moduslink.com/Vista geeft echter nog 'Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat' aan. Enfin, ik ga er maar van uit dat die statusmelding achterloopt en dat de email klopt.
8) bij mij duurde het toen ook nog bijna 2 weken voor hij naar order ontvangen en 2 dagen later naar order goedgekeurd ging (vandaag dus) :) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
BamSlam_ schreef op maandag 05 maart 2007 @ 18:23:
--
--

Same here.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb 24 januari ook een vista upgrade aangevraagd, namelijk Vista Business 32-bit.

Ik heb het coa-nummer ingevuld op hun website, en daarna heb ik de aankoopbon en het ingevulde 'upgrade-tegoedformulier' gescant en opgestuurd via de mail met vermelding van het orderbevestigingnummer. Dat is inmiddels 2 weken geleden en nog steeds staat er alleen maar COA goedgekeurd op die website.
Nu heb ik net gebeld en gepraat met een mevrouw die nauwelijks nederlands kan, en zij komt ermee dat ik NOG iets moet opsturen, maar wat dat precies is kan ze me niet vertellen, alleen dat het een order moet zijn.

Kan iemand s.v.p stap voor stap vertellen wat er moet gebeuren om die vista te ontvangen?
Kan ik wel mailen met gescande documenten? Want die mevrouw vertelde me dat ze liever aangetekende dingen wilden hebben, maar dat dat misschien toch ook weer niet hoefde.
:s :? HELP!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de aankoopbon te faxen (dus niet mailen). Wanneer je dat doet is de mogelijkheid dat je dezelfde dag nog POP goedgekeurd krijgt erg groot! Als je dat gedaan hebt, hoef je volgens mij alleen nog maar te wachten.

Ik had overigens een mail gestuurd over het telefoonnummer van hun. Ging helemaal niet over mijn bestelling. Kreeg ik een reactie terug dat mijn order en pop goed gekeurd waren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
En wat moet je dan precies faxen?

Want als je alleen de aankoopbon faxt, is dat niet genoeg lijkt me. Moet jeje huidige ordernummer er even opzetten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 00:43:
Nope,
Gewoon via de redemption website..... en veel bellen natuurlijk :)
Beste,

welk telefoonnummer moet men gebruiken om naar moduslink te telefoneren vanuit België?

mvg,

Guike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, mijn eerste post hierzo.

Ik heb precies hetzelfde verhaal; ik heb een Acer Aspire in Januari gekocht, ben nu al 2 maanden bezig om de upgrade te verkrijgen. Microsoft, Acer en Modus Link sturen me van het kastje naar het muurtje en niemand kan antwoord geven op het feit waarom je 21 euro verzendkosten moet betalen, als je groot stickers op je doos zet met 'gratis upgrade naar Windows Vista!'

Helemaal leuk is het feit dat de fa. Acer zegt Modus Link overal verantwoordelijk voor is. Maar Modus Link is verantwoordelijk voor de distrubitie. Dus ik had Microsoft vandaag gebeld en die zeggen alsnog dat Acer verantwoordelijk is voor het binnen te halen bedrag.

Dus ik Acer gebeld, kreeg ik een call centre medewerker aan de lijn. Aangezien ik in het verleden zelf 2 jaar in een call centre heb gewerkt, weet ik hoe ik met die gasten moet omgaan. Ten eerste had die gozer zijn bek vol met vreten terwijl hij met mij aan de lijn zat (hij heet overigens Johan) en zei dat de 'afdeling verkoop' wellicht mij verder kon helpen. Gaf hij mij het nummer (0800-0158) Overigens, hij zei dat ik, als ik zo graag Windows Vista wilde hebben 'ik hem maar moest kopen in de winkel'. Suffe drol.

Dus ik proberen te bellen; nummer was afgesloten. Ik weer teruggebeld naar Acer (weer eens 15 min. in de wachtrij gestaan) krijg ik weer Johan aan de lijn. Hij vertelde mij dat hij mij niet kon helpen. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat het nummer dat hij gaf niet werkte

'Ja maar ik kan niet doorverbinden'

Geef me dan iets waarmee ik wel in contact met ze kan komen!? (zei ik) ik bedoel, je moet toch weten of je collega's wel nog bestaan aan de andere kant van de lijn? 'Nee dat weet ik niet' zegt 'ie. En telkens maar 'ik kan je niet helpen, ik ben van Technical Support!' Ja dat snap ik zeg ik, maar jij geeft mij een nummer dat niet werkt!

Ik bedoel, zorg er dan voor dat ik wel met ze in contact kan komen, zei ik. 'Nee dat kan ik niet'. Wat kan je dan wel? Hij werd op den duur zo boos en gefrustreerd, dat hij me gewoon 10 min. in de wacht zetten. Na 10 min. (ik bleef gewoon expres aan de lijn) kwam hij terug en begon met een boze stem mij toe te spreken dat ik moest luisteren!

Ik zeg zo; 'moet jij eens luisteren! Jij zet mij in de wacht omdat je blijkbaar boos en gefrustreerd bent, en dan moet ik naar jou luisteren? Ik dacht het niet!'' En toen zei hij; 'moet ik ophangen dan? Ik geef je twee keuzes, of naar me luisteren, of ik hang op!'

Toen begon hij over het feit dat je alsnog 21 euro moet betalen, maar dat de upgrade gratis is bla bla bla...

En toen hing ik gewoon keihard in zijn oor op. Zo, klaar ermee. Ga maar lekker huilen in een hoekje. Overigens heb ik wel mailtjes gestuurd met hetzelfde verhaal + klacht naar Radar, Kassa, de Ombudsman en de Consumentenbond. Die hele Vista interesseert me geen ruk; gerechtigheid is wat ik wil, en ik wil mijn spullen gratis als ze gratis worden aangeboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanWalsum schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:42:
En wat moet je dan precies faxen?

Want als je alleen de aankoopbon faxt, is dat niet genoeg lijkt me. Moet jeje huidige ordernummer er even opzetten misschien?
Je aankoopbon en uiteraard je ordernummer, anders weten hun niet van wie het is he. Dit was bij mij voldoende. Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:11:
Hah, mijn eerste post hierzo.

Ik heb precies hetzelfde verhaal; ik heb een Acer Aspire in Januari gekocht, ben nu al 2 maanden bezig om de upgrade te verkrijgen. Microsoft, Acer en Modus Link sturen me van het kastje naar het muurtje en niemand kan antwoord geven op het feit waarom je 21 euro verzendkosten moet betalen, als je groot stickers op je doos zet met 'gratis upgrade naar Windows Vista!'

Helemaal leuk is het feit dat de fa. Acer zegt Modus Link overal verantwoordelijk voor is. Maar Modus Link is verantwoordelijk voor de distrubitie. Dus ik had Microsoft vandaag gebeld en die zeggen alsnog dat Acer verantwoordelijk is voor het binnen te halen bedrag.

Dus ik Acer gebeld, kreeg ik een call centre medewerker aan de lijn. Aangezien ik in het verleden zelf 2 jaar in een call centre heb gewerkt, weet ik hoe ik met die gasten moet omgaan. Ten eerste had die gozer zijn bek vol met vreten terwijl hij met mij aan de lijn zat (hij heet overigens Johan) en zei dat de 'afdeling verkoop' wellicht mij verder kon helpen. Gaf hij mij het nummer (0800-0158) Overigens, hij zei dat ik, als ik zo graag Windows Vista wilde hebben 'ik hem maar moest kopen in de winkel'. Suffe drol.

Dus ik proberen te bellen; nummer was afgesloten. Ik weer teruggebeld naar Acer (weer eens 15 min. in de wachtrij gestaan) krijg ik weer Johan aan de lijn. Hij vertelde mij dat hij mij niet kon helpen. Ik heb hem toen duidelijk gemaakt dat het nummer dat hij gaf niet werkte

'Ja maar ik kan niet doorverbinden'

Geef me dan iets waarmee ik wel in contact met ze kan komen!? (zei ik) ik bedoel, je moet toch weten of je collega's wel nog bestaan aan de andere kant van de lijn? 'Nee dat weet ik niet' zegt 'ie. En telkens maar 'ik kan je niet helpen, ik ben van Technical Support!' Ja dat snap ik zeg ik, maar jij geeft mij een nummer dat niet werkt!

Ik bedoel, zorg er dan voor dat ik wel met ze in contact kan komen, zei ik. 'Nee dat kan ik niet'. Wat kan je dan wel? Hij werd op den duur zo boos en gefrustreerd, dat hij me gewoon 10 min. in de wacht zetten. Na 10 min. (ik bleef gewoon expres aan de lijn) kwam hij terug en begon met een boze stem mij toe te spreken dat ik moest luisteren!

Ik zeg zo; 'moet jij eens luisteren! Jij zet mij in de wacht omdat je blijkbaar boos en gefrustreerd bent, en dan moet ik naar jou luisteren? Ik dacht het niet!'' En toen zei hij; 'moet ik ophangen dan? Ik geef je twee keuzes, of naar me luisteren, of ik hang op!'

Toen begon hij over het feit dat je alsnog 21 euro moet betalen, maar dat de upgrade gratis is bla bla bla...

En toen hing ik gewoon keihard in zijn oor op. Zo, klaar ermee. Ga maar lekker huilen in een hoekje. Overigens heb ik wel mailtjes gestuurd met hetzelfde verhaal + klacht naar Radar, Kassa, de Ombudsman en de Consumentenbond. Die hele Vista interesseert me geen ruk; gerechtigheid is wat ik wil, en ik wil mijn spullen gratis als ze gratis worden aangeboden!
ik zeg hulde! Zal ik die Johan ook eens proberen te bereiken ;)

Maar de aankoopbon zal ik dan even laten faxen, of mailen in een pdfje. We houden elkaar op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
oké. Ik kreeg dus laatst een mail dat ik een pop kon opsturen. Terwijl ik dit per post circa 2 maand geleden heb gedaan. Nou krijg ik dit mailtje

Geachte heer van Walsum,

Vriendelijk bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre.

Uw order is geaccepteert.
Tevens bieden wij onze verontschuldiging.

Wij verzoeken u een kopie van uw Proof Of Purchase & Order nummer via Fax of Post te sturen.

Heeft u alstublieft geduld wij hebben heel veel bestellingen op het moment.

FAX nummer: 0031 555 433 946

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet dus blijkbaar nog een keer alles sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:04:
Ik ga nu de derde week in waarin ik verdere informatie omtrend mijn bestelling kan verwachten.

D'r moet nu toch echt schot in gaan komen hoor. :O

Heb er maar weer eens een mailtje aan gewaagd........ :O .
Vandaag antwoord gekregen op mijn mailtje (wel snel overigens, na 1 dag al).

E-mail id: 142887
Order Nr: 1000109476
Geachte heer,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.
Op dit moment zijn wij bezig de bestellingen naar onze klanten te verzenden. U krijgt van ons, op het e-mailadres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven, automatisch bericht zodra uw bestelling verzonden wordt.
Wij danken u hartelijk voor uw geduld.
Met vriendelijke groet,
Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Het einde is in zicht.....geloof ik, zucht. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Vandaag is mijn status veranderd in:

Ik verwacht hem dus binnenkort in de bus! :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vandaag is de status van mijn bestelling veranderd in "Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling",,, goh.. is het goedkeuren van de COA, het valideren van de POP e.d. dan geen verwerking? :? Enfin, er zit in ieder geval een beetje schot in nu. :)

[ Voor 12% gewijzigd door BamSlam_ op 06-03-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijtje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11-2021
Het is misschien een goed idee als zoveel mogelijk mensen even een melding van hun ervaring met Modusllink maken op het Tros Radar forum:

http://forum.trosradar.nl...457d8ddfa9d47b4cf5b7cf25d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij mij is er vorige week ook shot in de zaak gekomen.. na wekenlang op POP gestaan te hebben is mijn status nu "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat". (POP/COA Validated).. na een mailtje wat ik verstuurd had. Ze vertelden ook in dat mailtje dat ze mij een bericht zouden sturen zodra ze de DVD zouden opsturen. Ik kreeg dat mailtje gewoon de volgende dag. Ik wacht dus nog even af.

Op de post hierboven, ik wacht liever nog even af. Als ik alles binnen de termijnen krijg, dan vind ik het geen probleem. Maar voor de rest die wat meer problemen hebben ondervonden is het misschien een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Ik ben ze helemaal zat. Ik zit nu sinds begin januari te wachten en heb diverse statussen langs zien komen. De laatste is: ORDER ONTVANGEN. Dit vond ik vreemd, aangezien ik al meerdere statussen heb gehad waaruit blijkt dat de order al lang in verwerking is.

Ik heb ze dus gemaild voor uitleg. Dit kreeg ik retour:
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierbij bieden wij u onze excuses aan gezien het feit dat u uw upgrade opnieuw via de website moet bestellen.
Tevens uw POP met ordernummer erop faxen. ( dat is het snelst op het moment )

Wij geven u ook een nieuwe Redemption Code ( tegoedformulier code )

Nieuwe code : xxxx

P.O. Box 252
7300 AG Apeldoorn
The Netherlands

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Nogmaals onze verontschuldiging voor deze gang van zaken met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Dit kan toch gewoon niet? Dat ik moet wachten is niet erg, maar dat ik na 6-8 weken OPNIEUW moet beginnen vind ik behoorlijk asociaal. Ik probeer ze nu te bellen, maar ze zijn constant in gesprek........ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op het radar forum hetzelfde verhaal neergezet. Ik denk dat Johan binnenkort ontslagen word :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn status op dit moment:

E-mail id:126265
Order Nr:1647116

Geachte heer/mevrouw Reneerkens,

Uw bestelling is doorgekomen en goedgekeurd, de Upgrade naar Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM zal binnen 4 tot 6 weken bij u geleverd zijn.

Met vriendelijke groet,

Ordernummer : *******
Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Verzenddatum :
AWB# :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Mijn status stond gisteravond op "Order ontvangen" en op dit moment op "Order is goedgekeurd".
Ik neem aan dat de volgende status iets van "Order verzonden" zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
gaap...
Geachte klant,

We hebben al uw gegevens ontvangen en verwerkt.

Uw order is in behandeling en u zult een bevestiging ontvangen wanneer wij uw versie van de Windows Vista Upgrade zullen verzenden.

Met vriendelijke groet,

mgoed, er lijkt schot in te zitten...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is ook verandert naar.

En ik heb ook een email van moduslink gekregen.

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 23:56
Hier net zo ^^^^^^^^^^^^^^^^

Het lijkt erop dat er enige beweging in komt.

[ Voor 47% gewijzigd door StevenK op 07-03-2007 14:49 ]

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order staat nu ook op "Order is goedgekeurd" na een weekje op "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat" gestaan te hebben. Erg raar allemaal. Hopelijk wordt de volgende partij snel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Zoals hierboven al gemeld: ik kreeg gisteren deze mail:

Hierbij bieden wij u onze excuses aan gezien het feit dat u uw upgrade opnieuw via de website moet bestellen.
Tevens uw POP met ordernummer erop faxen. ( dat is het snelst op het moment )

Wij geven u ook een nieuwe Redemption Code ( tegoedformulier code )

Nieuwe code : xxxx

P.O. Box 252
7300 AG Apeldoorn
The Netherlands

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Nogmaals onze verontschuldiging voor deze gang van zaken met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Ik hierna een 'boos' mailtje gestuurd, waarna ik zojuist deze mail krijg:
Geachte klant,

We hebben al uw gegevens ontvangen en verwerkt.

Uw order is in behandeling en u zult een bevestiging ontvangen wanneer wij uw versie van de Windows Vista Upgrade zullen verzenden.

Met vriendelijke groet,

Kortom: wie 't weet, mag 't zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
gekkenhuis... het lijkt wel alsof het helpt als je een mailtje stuurt...
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum :
AWB# :
Status sinds vanmiddag. Wordt hij nu binnen enkele dagen (of weken :/ ) nu opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:52
Die van mij staat nu al flinke tijd op COA goedgekeurd, ik heb mijn order geplaatst op 9 januari, en hij heeft toen al 2 weken op order bevestigd gestaan. Ik heb een maand geleden een mail gestuurd, nog steeds geen antwoord ontvangen. Tikkeltje slordig... (understatement!!!!!) Vanmiddag toch maar eens bellen.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
ik was het zo zat al die wazige statusen,ben al vanaf dec-2006 bezig :O .dus microsoft een mail gestuurd over de gang van zaken bij moduslink 8)7 .en een link erbij naar dit forum en nog wat andere.
kreeg netjes een mail terug van microsoft.

Geachte heer ********,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Uw vraag is bij Microsoft in behandeling genomen, met als referentienummer: 1-*********.

De betreffende afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1970

http://www.microsoft.nl

deze mail doorgestuurd aan moduslink ,,en wat denk je wat mijn status werd in 1 dag _/-\o_

Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 7 maart 2007
Vervoerder : SPRING
AWB# : Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Jakkus schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:06:
Die van mij staat nu al flinke tijd op COA goedgekeurd, ik heb mijn order geplaatst op 9 januari, en hij heeft toen al 2 weken op order bevestigd gestaan. Ik heb een maand geleden een mail gestuurd, nog steeds geen antwoord ontvangen. Tikkeltje slordig... (understatement!!!!!) Vanmiddag toch maar eens bellen.
Ik heb de mijne rond dezelfde datum aangevraagd
en sinds gisteren!!!!!
Ordernummer : xxxxxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn order is verzonden op dinsdag 20 februari 2007.
Tot op vandaag 8 maart nog steeds niets ontvangen.
Ik vraag mij af waarom dat zolang moet duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Ik heb de mijne rond dezelfde datum aangevraagd
en sinds gisteren!!!!!
Wat was je status hiervoor? Ook COA goedgekeurd?

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook een mail van Moduslink gehad dat de bestelling verzonden is? zoals ze zeggen in hun voorgaande mails richting hun klanten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Wat graag zou willen weten, en wal wellicht ook handig om als sticky te vermelden is hoe dat hele bestel proces nu werkt. Wat moet je nou doen om die upgrade te krijgen?

Zowel op de coupon als op de website staan zeer verwarrende en onduidelijke instaructies. Kan het per e-mail/internet. Of moet je iets opsturen, of faxen, of moet je ze bellen.

Of is het een combinatie van al die zaken, zit er nog een bepaalde volgorde in?

OT:
(deze hele upgrade handel doet me denken spellen als Monkey's Island of Myst, als je 20 handlingen niet op de juiste volgorde doet gebeurd er niets..:) )

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:51:
Heeft iemand ook een mail van Moduslink gehad dat de bestelling verzonden is? zoals ze zeggen in hun voorgaande mails richting hun klanten?
deze mail kreeg ik gisteren

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
31 januari een order geplaatst voor me packard bell ixtreme mc9510. En dit zie ik vandaag.
Naam product : Windows Vista Home Premium 32-bit DVD 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
martini1 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 17:04:
31 januari een order geplaatst voor me packard bell ixtreme mc9510. En dit zie ik vandaag.
Naam product : Windows Vista Home Premium 32-bit DVD 1
ik heb bij toeval dezelfde pc.ook dezelfde melding woensdag verzonden
me andere pc medion 8818 heb ik al lang binnen.
ik denk dat spring een postduiven vereniging is dus het kan nog wel 3 weken duren 8) vandaar ook de hoge verzendkosten,de beestjes moeten ook ff rusten :z

[ Voor 13% gewijzigd door greko op 08-03-2007 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Jakkus schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:26:
[...]

Wat was je status hiervoor? Ook COA goedgekeurd?
Nee dat was mijn eerste status
Daarna POP goedgekeurd, Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat,Order goedgekeurd en dan de verzonden status
Tussen de eerste en de laatste zit in mijn geval dus 2 maanden
Ik snap ook niet waarom het bij sommige snel gaat en bij anderen langzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhh ik lees dat de DVD 32 premium OEM wordt gestuurd? Is dit niet gewoon dezelfde OEM versie die bij online shops te verkrijgen is? :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Waarschijnlijk wel ja, maar wat is daar ':-/' aan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI guys I have ordered the upgrade 14 february
everything went fast ... my status is now: POP/COA validated for 3 weeks, but no further movements...

Moduslink was blaming OEM's but as for me : Acer has released their new bios and vista drivers about 3 weeks ago.... so what the f***k are they waiting for?

By the way I found somewhere on internet that the disks are sent from Hungary....

So happy waiting to all ......
When you will recieve it you will almost forget that you have ordered it ....so will I :)

P.S. I understand dutch so don't bother yourself writing in english.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:08:
Waarschijnlijk wel ja, maar wat is daar ':-/' aan?
Dat het voor mij dan dus goedkoper is gewoon een OEM in een online winkel te kopen en dat ik dan dezelfde service van MS kan verwachten als via upgrade programma :P
(Heb MSI laptop met XP home, kost 93 euro om de DVD te krijgen via Moduslink)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het van de idiote vinden dat er mensen zijn die veel later hun upgrade hebben besteld, en deze eerder geleverd krijgen dan diegene die als een van de eerste hebben besteld. 8)7

Voorbeeld: martini1 = 31 Jan. besteld = 7 Mrt verzonden (Packard Bell)
ondergetekende = 2 Jan besteld = ??????? verzonden (nog steeds wachtende (HP))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Ik = 9 jan besteld, COA Goedgekeurd, morgen maar eens bellen. Naar welk nummer is dit het best, en is dit gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
eerst stond ie op COA goedkgekeurd, deze morgen mail gehad in het Engels dat ie geleverd wordt binnen 4 à 6 weken en status is veranderd naar:

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Laatst online: 23:56
Ik krijg net bericht dat de postduiven eindelijk uitgebroed zijn:
Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Business 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.
3 weken...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
zelfde hiero... 3 weken... :) apart verhaal hoor, maargoed.... Vind het ook opvallen dat ik de OEM bezorgd krijg terwijl ik de upgrade besteld heb. Maar ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
greko schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:17:
ik was het zo zat al die wazige statusen,ben al vanaf dec-2006 bezig :O .dus microsoft een mail gestuurd over de gang van zaken bij moduslink 8)7 .en een link erbij naar dit forum en nog wat andere.
kreeg netjes een mail terug van microsoft.

Geachte heer ********,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Uw vraag is bij Microsoft in behandeling genomen, met als referentienummer: 1-*********.

De betreffende afdeling neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Microsoft Contact Center
e-mail: msnlinfo@microsoft.com
tel.: +31 (20) 500 1500
fax: +31 (20) 500 1970

http://www.microsoft.nl

deze mail doorgestuurd aan moduslink ,,en wat denk je wat mijn status werd in 1 dag _/-\o_

Nou ik heb hetzelfde maar gedaan, ik vond dat wel een goed idee van je, ik ben benieuwd hoe het uitpakt, ben er, net zo als jij waarschijnlijk ondertussen, aardig flauw van 8)7 Dus wie weet, iig goeie tip :Y)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik volg deze topic nou al een tijdje maar ik zie niemand (of heb eroverheen gelezen) die zegt 'Yay ik heb em binnen' ?

Zijn er nou al die de upgrade binnen hebben? Ik moet er zelf namelijk nog aan beginnen en als ik dat zo lees heb ik daar heel weinig trek in.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:53:
Ik volg deze topic nou al een tijdje maar ik zie niemand (of heb eroverheen gelezen) die zegt 'Yay ik heb em binnen' ?

Zijn er nou al die de upgrade binnen hebben? Ik moet er zelf namelijk nog aan beginnen en als ik dat zo lees heb ik daar heel weinig trek in.
Er zijn al een paar die het binnen hebben gekregen.. ff terugbladeren (pag 11 dacht ik)

Mijn status: order goedgekeurd. Volgende order verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
ja

Mijn order is gistere verzonden en gaat via Spring.
Maar weet iemand waar dat pakje vandaan moet komen? Dan kan ik leveringstijd ongeveer berekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
ik ken dat hele "spring" niet om eerlijk te zijn... subaannemer van TNT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Moest ook even zoeken maar: Spring is dus een legitiem bedrijf lijkt me :)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
martini1 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:10:
ja

Mijn order is gistere verzonden en gaat via Spring.
Maar weet iemand waar dat pakje vandaan moet komen? Dan kan ik leveringstijd ongeveer berekenen
Ik ben bang dat zolang er geen AWB(Airway Bill) nummer, oftewel verzendnummer bekend is er ook niks verzonden is nog.

Of ze maken het nummer niet bekend aan je, dat kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you for contacting the Upgrade Redemption Support Centre.

We currently have all the information we need. If you have already paid for
the upgrade, everything is fine. If not, then that might be what is keeping
you from getting your upgrade.

You will receive a confirmation when your order is being shipped. We have
started shipping out orders since the end of February. At this time we
cannot provide you with a specific shipping date yet. Shipping is expected
to take around 4 to 6 weeks. Please keep an eye on the website for your
order status.

If you wish, you can check on the current state of your order by visiting
https://upgradeweb.moduslink.com/vista.

Kind Regards,

The Upgrade Redemption Support Centre

I Hate them .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Geprobeerd te bellen, met het 00800-nummer bleek het vlaams te zijn, en kosste het me meer dan een euro per minuut, waar ik na drie minuten achterkwam, en met het 08800-nummer was ik de weg kwijt tussen de nummers... Nog maar een mail gestuurd, met bonnen erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:18

ChUcKiE

Dus........

Ik heb nu ok maar eens alles gefaxed naar Apeldoorn. Eens kijken of daar wat mee veranderd, want dit is echt te gek. Die vlaams sprekende kerel heb ik na 2:33 minuten ook maar afgebroken, want echt veel verder kwam ik er niet mee.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb na een week order goedgekeurd maar eens gemaild
antwoord BINNEN 1 dag

Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen 5 werkdagen uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

Met vriendelijke groet,

nog maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 16:58:
ik heb na een week order goedgekeurd maar eens gemaild
antwoord BINNEN 1 dag

Geachte heer, mevrouw,

Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen 5 werkdagen uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

Met vriendelijke groet,

nog maar even afwachten
Je hebt dit gemailed naar MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
het kan nog gekker
woensdag deze mail

Hartelijk dank voor uw bestelling van Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM. Uw bestelling is verzonden. U dient de verzending binnen 3 weken te ontvangen. Wanneer u uw bestelling niet binnen die periode hebt ontvangen, kunt u contact met ons opnemen per e-mail op MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com of per telefoon vanaf May 1,2007 voor Engelstalige versies van het product en vanaf June 1,2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen verzenden.

net 10 minuten geleden deze mail....en geloof me na mijn bestelling dec-2006 heb ik gelijk betaald

Geachte meneer ********,

Hartelijk dank dat u contact hebt opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierbij willen we u laten weten dat wij uw aankoopbewijs hebben ontvangen en goedgekeurd. Uw bestelling is helemaal compleet.

Wegens het enorme aantal bestellingen dat wij binnen krijgen, is het voor ons helaas niet mogelijk om de ontvangst van betalingen aan de klant te bevestigen. Als u nog niet hebt betaald, verzoeken we u dat te doen.

Als u wilt, kunt u uw huidige orderstatus bekijken door naar https://upgradeweb.moduslink.com/vista te gaan.

We zijn begonnen met het verzenden van de Upgrades sinds eind februari. Helaas weten we niet wanneer het bij u bezorgd wordt. De levertijd is ongeveer 4 tot 6 weken. U krijgt van ons bericht zodra uw bestelling geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

}:O 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik vandaag binnen,

Email id: ******
Bestelnummer: *******

Geachte klant,

Hartelijk dank dat u contact hebt opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Hierbij willen we u laten weten dat wij uw aankoopbewijs hebben ontvangen en goedgekeurd. Uw bestelling is helemaal compleet.

Wegens het enorme aantal bestellingen dat wij binnen krijgen, is het voor ons helaas niet mogelijk om de ontvangst van betalingen aan de klant te bevestigen.

Als u wilt, kunt u uw huidige orderstatus bekijken door naar https://upgradeweb.moduslink.com/vista te gaan.

We zijn begonnen met het verzenden van de Upgrades. Helaas weten we niet wanneer het bij u bezorgd wordt. De levertijd is ongeveer 4 tot 6 weken. U krijgt van ons bericht zodra uw bestelling geleverd gaat worden.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:15:
[...]

Je hebt dit gemailed naar MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com ?

Ik heb gemaild dat anderen na de status order goedgekeurd kregen order verzonden met een link naar deze topic erbij. Toen had ik vanaf gisteravond 11 uur toen ik hem naar moduslink zie hierboven heb verstuurd vanmiddag al antwoord gehad. Dat hij binnen 5 dagen verstuurd zou zijn.

Ik ben heeeeel benieuwd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
Kreeg dus ook antwoord, dat alles in orde zou zijn en hij binnen enkele weken geleverd word en ze betreuren de gang van zaken, op zich netjes, ik ben benieuwd hoe het uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostrider(NL) schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 18:53:
[...]

Kreeg dus ook antwoord, dat alles in orde zou zijn en hij binnen enkele weken geleverd word en ze betreuren de gang van zaken, op zich netjes, ik ben benieuwd hoe het uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus : Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling
Verzenddatum :
AWB# :

wat is dit nu weer snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 20:49:
Verzenddatum :
AWB# :

wat is dit nu weer snap er niks meer van
Orderstatus : Even aan het denken wat we nu weer voor status kunnen verzinnen.
Verzenddatum :
AWB# :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:59

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Woei, ik heb zowaar een mail dat mijne binnenkort verstuurd wordt. En dat terwijl ik al eind december besteld heb. Nou ja, kan deze mooi op m'n laptop, voor m'n desktop heb ik al een OEM Ultimate x64 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier weer even een update van mijn status:

We zijn er bijna....we zijn er bijna.......maar nog niet helemaal!!!!!! *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
Nog steeds COA goedgekeurd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzenddatum :
AWB# :

en nu dit weer 14 december alles besteld dit heb ik al 2 keer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:39:
Hier weer even een update van mijn status:

We zijn er bijna....we zijn er bijna.......maar nog niet helemaal!!!!!! *O*
Begin deze week had ik ook jouw orderstatus, zonder de melding 'klaar voor verzending'. Inmiddels staat mijn orderstatus alweer 5 dagen op 'Order is goedgekeurd', maar achter verzenddatum staat helemaal niets. Wat een chaos. Enfin, over 3 weken is Vista 8 weken op de markt. Dan kan ik Moduslink officieel in gebreke gaan stellen aangezien ze op de upgradecoupon aangeven 6 tot 8 weken na de release van Vista nodig te hebben voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Datum tussen haakjes is telkens wanneer ik gekeken heb en wanneer ik zie dat status veranderd is!

1) eerst: Orderstatus COA goedkgekeurd

2) Dan: mail gekregen dat ik Windows binnen 4 à 6 weken zal ontvangen, met als status:

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat (donderdag 8 maart 2007)

3) Orderstatus: Order ontvangen (zondag 11 maart 2007)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Ik heb net m'n online aanvraag in gediend en per mail (pdf) m'n aankoopbewijs doorgestuurd. Volstaat dit of moet het gefaxed worden?

De fax is heel de tijd bezet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:17:
Ik heb net m'n online aanvraag in gediend en per mail (pdf) m'n aankoopbewijs doorgestuurd. Volstaat dit of moet het gefaxed worden?

De fax is heel de tijd bezet :(
Als jullie nou allemaal eens gaan mailen naar Radar en Kassa. Denk dat dat veel meer effect heeft dan Modus Link contacteren. We weten nu allemaal wel dat het een flutbedrijf is dat uit zijn neus zit te eten met hun vage mails en levertijden.

Ik wil dat de media er met zijn neus bovenop gaat zitten, zodat Modus Link maar eens daadwerkelijk die upgrades gratis gaat weggeven aan diegene die keiharde knaken hebben neergelegd voor een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Weet niet of dat enige invloed gaat hebben voor mensen uit Belgie... of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My status changed to Orderstatus : Order received

Does it mean something ? Should I be happy? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Order Number : ***********
Order Status : COA goedgekeurd
Shipping Date :
Carrier : Standard
AWB# :

Wanneer weet ik nou of alles goed is?

[ Voor 16% gewijzigd door RedC op 12-03-2007 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:41:
Order Number : ***********
Order Status : COA goedgekeurd
Shipping Date :
Carrier : Standard
AWB# :

Wanneer weet ik nou of alles goed is?
When your status will change to pop/coa validated ...----> ordrer recieved ----> order sent :) then everything is good !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2007 @ 11:26:
[...]

Ik wil dat de media er met zijn neus bovenop gaat zitten, zodat Modus Link maar eens daadwerkelijk die upgrades gratis gaat weggeven aan diegene die keiharde knaken hebben neergelegd voor een laptop.
De upgrades zijn ook gratis, alleen voor de verzendkosten moet je betalen en dat is niet de schuld van ModusLink, daarvoor moet je bij Spring (onze eigen TNT) wezen.
Lijkt mij volkomen normaal, als ik een pakket verstuurd wil hebben moet ik er ook voor betalen om het te laten versturen.

Kijk maar op je factuur, daar staat bij Windows Vista Premium (of wat je anders krijgt) € 00,00.-

Dus is 'ie gratisss.

Ter verduidelijking hier mijn eigen bestelling:

Naam product Aantal Prijs per stuk Prijs met BTW Definitieve prijs
Windows Vista Home Premium 32-bit 1 EUR 0,00 EUR 0,00 EUR 0,00

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Order Status : Order is verzonden
Shipping Date : Thursday, March 08, 2007
Carrier : SPRING
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
M'n fax is eindelijk doorgekomen :D en dan nu maar wachten zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:35:
Verzenddatum :
AWB# :

en nu dit weer 14 december alles besteld dit heb ik al 2 keer gehad
Deze status heb ik al weken, en er verandert niks... Dus verwacht er niet te veel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus : Order is goedgekeurd

Ondertussen al een week :( . Ik kan komende week toch geen vista installeren, dus het boeit me tijdelijk niet :P ik wil hem wel voor april hebben >:)
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.