XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.083 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:26:

Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt.. mijn mailbox konden zij blijkbaar ook niet vinden.. heb namelijk ook nooit een bericht gehad. Dat komt dus misschien omdat ik ook die order fomulier heb opgestuurd?
Bij mij kreeg ik standaard geen bericht na de bestelling daarom heb ik toen maar als een soort "God zegene de greep" het formulier opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarv
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik heb eind november de boel al opgestuurd. En er is niets meer op de website te vinden over mij, dat was al het geval na een week of zo.
Upgrade Redemption Website (Website voor het inwisselen van upgrades)

Doorgaan niet mogelijk.
Het aangegeven ordernummer is niet langer beschikbaar in ons systeem. Klik hier
<https://upgradeweb.moduslink.com/Vista/ConsumerWebsite/(S(1oc0ilfori2vmjad4
oemx245))/Default.aspx> om uw order nogmaals te plaatsen
Gemaild, en kreeg als antwoord
Uw bestelling onder ordernummer XXXXXX is bekend in ons systeem.
Wij hebben inmiddels uw aankoopbewijs goedgekeurd.

U zult medio februari uw pakket thuisbezorgd krijgen.
Nooit meer wat gehoord daarna. Maar even afwachten, de 'medio februari' is nog niet voorbij.

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi guys I am also from Holland but I am an international student, dus sorry for english

I have registered at moduslink on 6 februari and sent them copy of the "bon" the same day.
I have chosen "machtiging" now my status is "POP validated" ant the have taken the money from my ABN account....

Does this mean anything ?
Thanks

You can answer in dutch, I understand but find it hard tio write in dutch......
Thanks in advance... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:24:
I have registered at moduslink on 6 februari and sent them copy of the "bon" the same day.
I have chosen "machtiging" now my status is "POP validated" ant the have taken the money from my ABN account....

Does this mean anything ?
Hi Peter,

No this has no special meaning, I'm in the same situation as you are. Mij status is "POP validated" too and ModusLink has taken money from my ABN account also (15 februari). This is just the normal procedure, I gues. I chose to pay with "machtiging" too.

I've sent my receipt ("bon"), upgrade redemptionform ("voucher"/"upgradeformulier"), "machtiging" and order form on the 26th of january.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 02:43:
[...]

Hi Peter,

No this has no special meaning, I'm in the same situation as you are. Mij status is "POP validated" too and ModusLink has taken money from my ABN account also (15 februari). This is just the normal procedure, I gues. I chose to pay with "machtiging" too.

I've sent my receipt ("bon"), upgrade redemptionform ("voucher"/"upgradeformulier"), "machtiging" and order form on the 26th of january.
Thanks for Info........
This waiting is killing me.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
Sinds gisteren deze status:

Orderstatus : Order awaiting shipment
Verzenddatum : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information
Vervoerder : Standard

Aanvraag op 24 januari ingediend op redemption website (via HP site), zelfde dag geld overgemaakt en POP gefaxt naar Moduslink NL.

9 feb had ik deze status:

Orderstatus : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.
Verzenddatum : TBD. Check back in 1-2 weeks

Dus nu wachten op de dvd

[ Voor 19% gewijzigd door reller op 24-02-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reller schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:36:

Aanvraag op 24 januari ingediend op redemption website (via HP site), zelfde dag geld overgemaakt en POP gefaxt naar Moduslink NL.

Dus nu wachten op de dvd
Aangezien mijn status sinds een week dezelfde is denk ik dat het niet lang meer zal duren.............hoop ik.
Wij blijven de situatie scherp in de gaten houden.
Het wordt nu toch wel zo langzamerhand tijd dat er eens flink aan die Vista-boom geschud gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 09:22:
[...]

Thanks for Info........
This waiting is killing me.................
Your'e not the only one, if it is of any comfort to you.

It's always the same song, if something has to happen that you are not very keen on, for example: a dental appointment, the days are going too fast and when something nice is about to happen, for instance a holiday, the days are crawling along in a snail's pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
hoelang sta je ongeveer op Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astrasound
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:04
Hallo hier ff mij bevindingen van de bestel procedure :

het betreft een upgrade van een box pakket windows mce naar vista home premium

stap een op 14-01-07 de upgrade gestart en een order gemaakt en order bevesteging gekregen
stap twee op 19-01-07 de bon en formulieren gescand en gemail en ook nog gefaxt
hierna een langetijd gewacht al verschillende statusen gehad ff wachten noh :)
stap drie op 14-02-07 nog maar een keer de bon en formulieren gestuurd en verzocht om bevesteging van ontvangst
natuurlijk niks gehoord kijk twee dagen later op status pagina Order is verzonden ?????

en ja hij is ontvangen op 22-02-07 een dvd home premium 32bit oem upgrade :) _/-\o_

ik heb het vermoeden dat de documenten op en hoop gegooid worden en later bij de order worden samen gevoegd

als je dus nog een keer de dokumenten stuurd kan je geluk hebben dat ze hem gelijk verwerken

hoop dat jullie hier wat aan hebben als informatie

de vista die ik heb gekregen is uitendelijk een upgrade versie maar je kan hem wel schoon installeren
ff de stappen hiervoor:
eerst op geformateerde schijf installeren als een proef versie zonder serial en activeren
als de installatie klaar is gelijk de upgrade met serial uitvoeren en dan upgrade met behoud van bestanden uitvoeren hierna heb je een schone install van een upgrade vista

veel succes ermee

Hero VII,I7 4790K ,Corsair 1866/16Gb ,H105 Sapphire 7770 oc , Samsung 840Pro 256Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

astrasound schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:54:
Hallo hier ff mij bevindingen van de bestel procedure :

het betreft een upgrade van een box pakket windows mce naar vista home premium

stap een op 14-01-07 de upgrade gestart en een order gemaakt en order bevesteging gekregen
stap twee op 19-01-07 de bon en formulieren gescand en gemail en ook nog gefaxt
hierna een langetijd gewacht al verschillende statusen gehad ff wachten noh :)
stap drie op 14-02-07 nog maar een keer de bon en formulieren gestuurd en verzocht om bevesteging van ontvangst
natuurlijk niks gehoord kijk twee dagen later op status pagina Order is verzonden ?????

en ja hij is ontvangen op 22-02-07 een dvd home premium 32bit oem upgrade :) _/-\o_
Via welke fabrikant heb jij de upgrade besteld?
Ik ben al vanaf 2-1-07 bezig en wacht nog op verzending.
Dat het "op een hoop" gegooid wordt zoals jij dat zegt, geloof ik niet maar het is toch van de zotte dat je, voor een eventuele snellere verwerking, je spullen twee keer in moet sturen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn spullen ook 2 keer opgestuurd via post en via mail. 2 - 3 dagen later was/is mijn status POP - goedgekeurd en dat is hem nog altijd.

ps: wat zijn de statussen van diegene die een PackardBell hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

reller schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:36:

Dus nu wachten op de dvd
Ik heb de aanvraag op 22 januari ingediend, dezelfde dag het geld overgemaakt en de POP gefaxt. Maar ik heb tot op heden maar 2 statussen gehad: "Cao Validated" en dat werdt na een week "POP goed gekeurd" en op die status staat het nu al bijna een maand.....Bij verzenddatum heeft bij mij tot nu toe nog nooit wat gestaan, beetje vreemd (ik heb trouwens via de Asus site besteld).

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een mail naar Moduslink sturen en vragen waarom de statussen niet veranderen.

Ik hou jullie op de hoogte

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:42:
Ik heb mijn spullen ook 2 keer opgestuurd via post en via mail. 2 - 3 dagen later was/is mijn status POP - goedgekeurd en dat is hem nog altijd.

ps: wat zijn de statussen van diegene die een PackardBell hebben??
Ik heb ook packard bell.
Mijn status is nu Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een packard bell

Status op COA goedgekeurd.. alles verzonden eind december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:28:
Ik heb ook een packard bell

Status op COA goedgekeurd.. alles verzonden eind december
oh ik eind januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Om nu te zeggen dat het een soepele machine is die upgrades. :N

Al 2 keer pop gestuurd, de afgelopen maand. Ze wachten nog steeds op mijn proog of purchase die ik al 2 keer gemaild heb. De 2e keer een standaard mail terug dat ze door grote drukte niet alles tegelijk konden.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op zondag 25 februari 2007 @ 09:21:
Om nu te zeggen dat het een soepele machine is die upgrades. :N

Al 2 keer pop gestuurd, de afgelopen maand. Ze wachten nog steeds op mijn proog of purchase die ik al 2 keer gemaild heb. De 2e keer een standaard mail terug dat ze door grote drukte niet alles tegelijk konden.
Er is aan de ene kant wel iets voor te zeggen, al blijft het wel een "goedkope" manier om je er van af te maken.
Je kunt er als, toch ietwat wanhopige, klant i.i.g. helemaal niets mee.
Waar heeft men het dan zo druk mee, vraag je je bijna af.
In ieder geval niet met het versturen van upgrades als ik de statussen hier zo doorlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Verzenddatum :
AWB# :

dit staat er al vanaf14-12-2006
ik heb wel eenmalige machtiging aangeklikt hoe moet ik nu betalen

gr henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:01:
Verzenddatum :
AWB# :

dit staat er al vanaf14-12-2006
ik heb wel eenmalige machtiging aangeklikt hoe moet ik nu betalen

gr henk
Dan schrijven ze het bedrag af. Hebben ze hier ook gedaan (maar nog nix ontvangen :( )

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bericht
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 17:39
Hee, weet iemand of dat fax nummer nog werkt?? Ik heb al een aantal keer geprobeerd om mijn aankoopbewijs te faxen maar er wordt telkens niet opgenomen :S:S Dus ik het het nu maar naar de amerikaanse vestiging van moduslink gestuurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:31:
[...]

Dan schrijven ze het bedrag af. Hebben ze hier ook gedaan (maar nog nix ontvangen :( )
maar ze hebben mijn gironummer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:51:
[...]

maar ze hebben mijn gironummer niet
Heb je dat niet in hoeven vullen dan?
Anders werkt die machtiging ook niet, ze kunnen geen geld van je rekening halen als ze je nummer niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben je gironummer niet? Heb je dat machtigingsformulier überhaupt wel opgestuurd? Je moet daarop namelijk je rekeningnummer en handtekening invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:58:
Ze hebben je gironummer niet? Heb je dat machtigingsformulier überhaupt wel opgestuurd? Je moet daarop namelijk je rekeningnummer en handtekening invullen..
waar haal ik dat vandaan dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu aan de de tweede van de drie weken waarin ik, volgens mijn status, de website moet gaan checken op vorderingen omtrend mijn upgrade.

Ik ben benieuwd of er deze week een beetje schot in wil komen want er beweegt zich niets op dit moment.

Als, volgens Moduslink, de fabrikanten er de oorzaak van zijn dat het allemaal zo lang schijnt te moeten duren, mogen ze wel eens ergens tekst en uitleg komen geven over het waarom.

Ontwikkeling van drivers hadden ze volgens mij vanaf de eerste Beta al kunnen doen, dus da's geen excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenmiddag mede slachtoffers,

kan iemand mij ook vertellen wat ik allemaal moet faxen naar moduslink i.v.m upgrade windows vista home premium en wanneer ik het beste kan faxen want ze zijn de hele tijd in gesprek ??
sorry dat ik zeg maar ik vindt het een puinhoop dat moduslink

groetjes

Rimano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:57:
Goedenmiddag mede slachtoffers,

kan iemand mij ook vertellen wat ik allemaal moet faxen naar moduslink i.v.m upgrade windows vista home premium en wanneer ik het beste kan faxen want ze zijn de hele tijd in gesprek ??
sorry dat ik zeg maar ik vindt het een puinhoop dat moduslink

groetjes

Rimano
Je moet eerst op Upgradeweb een bestelling plaatsen met je COA nummer, merk en type computer.
Van deze bestelling krijg je een overzichtspagina, maak hier een print van want soms weten ze je e-mailadres niet te vinden om een bevestigingsmail te sturen.
Als je Moduslink laat machtigen vul je ook je rekeningnummer in op de machtigingspagina.

Fax de print van de overzichtspagina of bevestigingsemail en de machtiging en de kopie aankoopbon computer naar Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou natuurlijk ook alles via de post kunnen doen, dat heb ik ook gedaan aangetekend met ontvangstbevestiging en ik heb tot nu toe alle mails die je zou horen te krijgen via moduslink netjes gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens 2 keer mijn order goedgekeurd gekregen 1 x van mstup vistaemea en 1 x van oemtupvistaemea, heeft iemand dat nog meer gehad? Wat is het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

_/-\o_ Eindelijk. Mail verzonden om 03:38 uur. Werken ze 's nachts :?

Kan je met een oem een schone installatie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupper
  • Laatst online: 07-08 10:57
Hier zlefde verhaal ....... en maar wachten..... misschiem moeten we ze is met ze allen plat gaan bellen.

Orderstatus
Nummer COA Naam product Aantal Prijs per stuk Prijs met BTW Definitieve prijs
*****-***-***-*** Windows Vista Home Premium 32-bit DVD 1 EUR 0,00 EUR 0,00 EUR 0,00

Verzending EUR 18,00
BTW EUR 3,42
Totaal EUR 21,42

Ordernummer : 1961822
Verzenddatum :
AWB# :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik dus al gedaan heb de upgrade aanvraag gedaan via internet.
heb hiervan ook een bevestiging gekregen.
maar het gaat mij erom wat ik allemaal moet faxen, ik moet dus de bevestiging die ik per mail heb kregen en de 1malige machtiging en de aankoopbon faxen ???

en dat naar nummer: 055-5433946 ??? deze faxnummer is steeds in gesprek is er ook een andere optie ??
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 11:19:
[...]

Je moet eerst op Upgradeweb een bestelling plaatsen met je COA nummer, merk en type computer.
Van deze bestelling krijg je een overzichtspagina, maak hier een print van want soms weten ze je e-mailadres niet te vinden om een bevestigingsmail te sturen.
Als je Moduslink laat machtigen vul je ook je rekeningnummer in op de machtigingspagina.

Fax de print van de overzichtspagina of bevestigingsemail en de machtiging en de kopie aankoopbon computer naar Moduslink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 12:56:
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

_/-\o_ Eindelijk. Mail verzonden om 03:38 uur. Werken ze 's nachts :?

Kan je met een oem een schone installatie doen?
Hoelang zat er tussen validatie en de status die je nu hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martini1 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:17:
[...]

Hoelang zat er tussen validatie en de status die je nu hebt?
Order bevestigd van 20-12 tot 28-1
Coa goedgekeurd van 28-1 tot 26-1
Validatie vanaf vandaag

Pop overgeslagen dus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 10:40:
[...]

waar haal ik dat vandaan dan 8)7
ALs je via moduslink je opdracht hebt gegeven.. dan moet je dat machtigingsformulier al 2x toe tegengekomen zijn!!! 1x in het Engels (voordat je order formulier verschijnt op 't laatst) en 1x in het Nederlands (onder je order formulier, op het laatst). 8)7

Gelukkig heb ik het formulier op mijn pc opgeslagen:
Automatische Incasso

Ondergetekende machtigt ModusLink B.V. die zorgdraagt voor de distributie, het totaalbedrag van bovengenoemde bestelling (zie bijlage) van zijn/haar rekening af te schrijven.

Bank rekening nummer:
Bank rekening stad:
Naam rekeninghouder:

Dit document te versturen aan (de ontvanger):
ModusLink B.V.
Laan van de Leeuw 4
7324 BD APELDOORN
Nederland

Of deze éénmalige machtiging faxen naar: 00 31 55 543 3946

Reden van afschrijving………………………………….

Handtekening betaler/rekeninghouder: …………………………

Spelregels:
- Om de machtiging in te trekken dient de betaler zich te richten tot Palm Store.
- De terugboekingstermijn voor debiteur en/of bank is vijf werkdagen.
- Eventuele terugboeking dient de betaler contact op te nemen met zijn of haar bank.
- Het afschrijfmoment zal binnen drie dagen zijn na ontvangst van éénmalige machtiging
Gewoon kopieeren en plakken in word.. lettertype is Verdana met 10pt...

Maar dit had je toch ook zelf kunnen bedenken dat je zo'n formulier nodig had :'( ... heb je wel je bonnen en upgradeformulier opgestuurd anders kan je lang wachten, maar krijg je niks.. stuur voor de zekerheid met deze machtigingsformulier je kopie bon + upgrade formulier (als je die niet had opgestuurd) mee (en misschien ook je orderform als je die hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 12:20
Gupper schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:08:
Verzending EUR 18,00
BTW EUR 3,42
Totaal EUR 21,42

AWB# :
Ik betaal in totaal aan verzendkosten:

Verzending EUR 4,66
BTW EUR 0,89
Totaal EUR 5,55

Raar dat hier verschillen in zitten.... 8)7

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maatje schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:52:
[...]

Verzending EUR 4,66
BTW EUR 0,89
Totaal EUR 5,55

Ik moest 24.07 euro betalen. Voor DVD 17 euro 8)7 en de rest verzendkosten en btw. Dit is in ieder geval toch beter dan die 220 euro voor upgradeversie in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Het kan nog gekker:
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2876/vistaupgradestatus2zr0.jpg

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzenddatum :

Ik heb dit 21 febr. gekregen 27 januari alles ingestuurd.
Er is nog steeds niets afgeschreven van mijn bank?????
Is dat normaal? Machtiging gefaxt en later nog 2 keer gemaild!

volgende bevestiging gehad 21 februari en 23 februari??????????????????

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:19:
[...]

Order bevestigd van 20-12 tot 28-1
Coa goedgekeurd van 28-1 tot 26-1
Validatie vanaf vandaag

Pop overgeslagen dus :?
Ik heb hetzelfde gehad. Ondertussen staat mijn status alweer drie weken op validatie. Heeft iemand een idee hoe lang dit nog gaat duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Moduslink maximaal 4 tot 6 weken, ik weet niet of je ook een mail hebt gehad van order goedgekeurd? Ik heb de pop ook overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Verzending EUR 4,66
BTW EUR 0,89
Totaal EUR 5,55

Zo raar is het niet hoor, elke fabrikant bepaald zelf wat hij aan shipping/handlingkosten berekend. Dit staat ook in de algemene voorwaarden op Upgradeweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Halleluja! ;) Ik heb mijn aanvraag in december vorig jaar verstuurd! En die kromme taal :'(
En ik kan mijn bestelling controleren op /hp? Ik heb een Toshiba laptop
:D Dit is trouwens de eerste mail die ik van Moduslink heb gehad.

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

[ Voor 12% gewijzigd door VonFoX op 26-02-2007 18:47 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:43:.

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit CD/DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.
Hoeveel van deze mailtjes zouden ze al verstuurd hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee/tip om te vermelden welke OEM-fabrikanten al begonnen zijn met het uitleveren van de 'upgrades' aan Moduslink of aan de mensen die het aangevraagd hebben.

In ieder geval als ik het hele topic zo'n beetje heb gevolgd zijn HP en Packard Bell er al mee begonnen om het te leveren. Van Asus heb ik ergens anders eens gelezen dat zij pas in maart a.s. ermee gaan beginnen. Waarschijnlijk geldt voor veel fabrikanten dat zij pas leveren als het 'Vista-pakket' klaar en getest is, eventueel voorzien van een CD met werkende drivers voor Vista.

Zelf heb ik op 26 oktober 2006 een Asus A6KM laptop gekocht voor ernaast (heb al een bureau-computer) en/of als ik op reis ben zoals bijvoorbeeld op familiebezoek:
Model: Z9200
MB Ver.: A6KM
CPU: Turion64 MT32
LCD: 15,4 WXGA (Glare)
Memory: DDR 333 512 MB * 2
HDD: 100 GB 5400 RPM PATA
Device: 8X DVD Dual DL
Modem/Lan: 802.11b/g (1-13)
Softload: WinXP Home Dutch, maar gebruik de Engelse meegeleverde WinXP Home.

Overigens staat op zo'n doos nooit de display/video-adapter vermeld daar het een budget-notebook betreft; in mijn geval een Nvidia GeForce Go 7300 (256 MB). Verder heb ik mijn Vista-upgrade aangevraagd op 27 januari jl. en staat al enige tijd op COA-goedgekeurd (d.m.v. een machtiging van een totaal van € 93,33 net als de meesten hier op het forum met een Asus-laptop/notebook en een upgrade naar Windows Vista Home Premium).

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt het niet aan de fabrikant, ik heb namelijk een samengestelde pc bij de plaatselijke computerzaak gekocht en pas 2 weken later kon ik de upgrade coupon ophalen. En ik heb ook 21 februari mijn mail van validatie afgerond gehad. En de verzendkosten zijn 14.23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik vanmorgen binnen,

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 19:19
volgens mij is dit de standaard mail die iedereen nu krijgt. december 2006 besteld en betaald ook ik kreeg deze mail een paar dagen terug.

mijn status op moduslink is dit

Ordernummer : *******
Verzenddatum :
AWB# :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heee haho,

ook toevallig uit enschede want ik moet ook € 14.23 betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 11:22:
heee haho,

ook toevallig uit enschede want ik moet ook € 14.23 betalen
Dat hoeft niet, ik kom uit Amsterdam en moet ook € 14.23 betalen (heb een zelfsamengestelde pc)... kingpin1966 en ik kwamen al tot de conclusie dat 't verschilt per fabrikant.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk,

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM
Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp .
Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Vandaag ontvangen, die mail die ik heb gestuurd zal waarschijnlijk hebben geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Verwijderd schreef op maandag 26 februari 2007 @ 20:19:
Misschien een idee/tip om te vermelden welke OEM-fabrikanten al begonnen zijn met het uitleveren van de 'upgrades' aan Moduslink of aan de mensen die het aangevraagd hebben.

In ieder geval als ik het hele topic zo'n beetje heb gevolgd zijn HP en Packard Bell er al mee begonnen om het te leveren. Van Asus heb ik ergens anders eens gelezen dat zij pas in maart a.s. ermee gaan beginnen. Waarschijnlijk geldt voor veel fabrikanten dat zij pas leveren als het 'Vista-pakket' klaar en getest is, eventueel voorzien van een CD met werkende drivers voor Vista.

Zelf heb ik op 26 oktober 2006 een Asus A6KM laptop gekocht voor ernaast (heb al een bureau-computer) en/of als ik op reis ben zoals bijvoorbeeld op familiebezoek:
Model: Z9200
MB Ver.: A6KM
CPU: Turion64 MT32
LCD: 15,4 WXGA (Glare)
Memory: DDR 333 512 MB * 2
HDD: 100 GB 5400 RPM PATA
Device: 8X DVD Dual DL
Modem/Lan: 802.11b/g (1-13)
Softload: WinXP Home Dutch, maar gebruik de Engelse meegeleverde WinXP Home.

Overigens staat op zo'n doos nooit de display/video-adapter vermeld daar het een budget-notebook betreft; in mijn geval een Nvidia GeForce Go 7300 (256 MB). Verder heb ik mijn Vista-upgrade aangevraagd op 27 januari jl. en staat al enige tijd op COA-goedgekeurd (d.m.v. een machtiging van een totaal van € 93,33 net als de meesten hier op het forum met een Asus-laptop/notebook en een upgrade naar Windows Vista Home Premium).
Ik heb ook een asus laptop en Windows Vista Home Premium 32-bit DVD besteld, ik betaal 5,55 in totaal. Verder heb ik de aanvraag op 22 januari ingediend en staat mijn status al een behoorlijke tijd op POP goedgekeurd. Dus zo te zien zijn er binnen de leveranciers zelf ook nog verschillen 8)7

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik heb ook een asus laptop, wat een vreemde statussen allemaal!

- Eerst kreeg ik COA goedgekeurd.
- Na een fax stond er POP Goedgekeurd.
Nu staat er:

Ordernummer : 2295244
Verzenddatum :
AWB# :

Wat heeft dat te betekenen :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet uit Enschede, maar uit Emmeloord. Misschien ligt het eraan dat je een zelf samengestelde pc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 14:35:
Ik heb ook een asus laptop, wat een vreemde statussen allemaal!

- Eerst kreeg ik COA goedgekeurd.
- Na een fax stond er POP Goedgekeurd.
Nu staat er:

Ordernummer : 2295244
Verzenddatum :
AWB# :

Wat heeft dat te betekenen :?
Dat is goed nieuws. Binnen een paar dagen zal u een email krijgen dat uw order is goedgekeurd en dat ze hem zullen opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 15:04:
[...]

Dat is goed nieuws. Binnen een paar dagen zal u een email krijgen dat uw order is goedgekeurd en dat ze hem zullen opsturen
Dat waag ik te betwijfelen.
Ik heb ooit dezelfde status gehad maar mijn mailbox bleef angstvallig leeg.

Of de HP afdeling van Moduslink niet aan mailtjes doet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:08:
[...]

Dat waag ik te betwijfelen.
Ik heb ooit dezelfde status gehad maar mijn mailbox bleef angstvallig leeg.

Of de HP afdeling van Moduslink niet aan mailtjes doet???
Welke status hebt je dan op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:35:
[...]

Welke status hebt je dan op dit moment?

Mails heb ik nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 16:54:
[...]

Mails heb ik nooit gehad.
Misschien is het geen slecht idee om toch maar eens contact op te nemen en uitleg te vragen.

Diegene die Vista al hebben ontvangen, hebben die eigelijk nog een mail ontvangen om te zeggen dat uw DVD is verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is ook van status: Order awaiting shipment
Nooit een mailtje gezien tot nu toe
Heb ook n HP, dus HP heeft volgens mij geen zin in mailtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
op dit moment:
Windows Vista Business 32-bit DVD EUR 0,00
Verzending EUR 11,96
BTW EUR 2,27
Totaal EUR 14,23

Verzenddatum :
AWB# :
originele besteldatum was za 3-2-2007 9:25... Ach, het komt vanzelf wel binnen. Heb inmiddels Ultimate al een keer draaiend gehad en verbaasde me over de enorm lange boottime (terwijl ik echt net een nieuwe pc heb...). Misschien iets mis met de config.

Maargoed, als business binnen is kan ik meteen gaan updaten naar ultimate.. Jammergenoeg kon je van XP Pro niet updaten naar de Home editie maar alleen maar naar business...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 21:16:
op dit moment:

[...]

Jammergenoeg kon je van XP Pro niet updaten naar de Home editie maar alleen maar naar business...
Is jammer maar wel begrijpelijk, XP Pro is eigenlijk de zakelijke versie van XP.

Je had eigenlijk alle kanten op gekunt, kijk maar eens naar dit artikel: http://www.microsoft.com/...upgrade/upgradepaths.mspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
genoemd artikel ken ik ja. Als ik gewoon een nieuwe versie gekocht had, had ik inderdaad prima de home editie kunnen kopen om zodoende een clean install te doen. "Jammergenoeg" kon ik gebruik maken van de upgrade mogelijkheden en zodoende moest ik wel naar de business editie.

Voordeel van de business editie is dat er een IIS server in zit. Makkelijk voor m'n werk (c.q. hobby) hoewel het eigenlijk ook niet echt meer nodig is met de meegeleverde Casini webserver in Visual Studio 2005. Nadeel van de business editie (hoewel begrijpelijk :) ) en voordeel van de home editie is dat er weer geen media center op zit. Dat zou ik juist graag wel weer willen voor connectie naar m'n 360. Decissions decissions decissions... Ik ben dus gedwongen om Ultimate te nemen...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
vanacht is mijn order status weer veranderd..deze heb ik nog niet zien langskomen hier

Orderstatus : Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling
Verzenddatum :
AWB# :

en nu een paar uur verder 8)7 8)7

Orderstatus : Order ontvangen
Verzenddatum :
AWB# :

ze zijn daar echt lekker bezig |:(

en dit gaat al vanaf december 2006 of helemaal niks of de :X

nu vandaag 1 maart weer een adere status :'(

Ordernummer : ******
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

[ Voor 50% gewijzigd door greko op 01-03-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
greko schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 07:16:
vanacht is mijn order status weer veranderd..deze heb ik nog niet zien langskomen hier

Orderstatus : Order doorgestuurd naar verwerkingsafdeling
Verzenddatum :
AWB# :
Er zit iemand bij Moduslink fulltime statussen te verzinnen 8)7 8)7 8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:35:
[...]

Kijk maar uit, effe is een erg rekbaar begrip.
Hoop toch echt dat er nu een beetje schot in gaat komen, d'r zijn geloof ik nog maar 2 of 3 posters hier die hun upgrade al binnen hebben.
Tot no toe gehad:
Order Bevestigd. Jan 18
COA goedgekeurd. Jan 30
POP goedgekeurd. Feb 16
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Feb 23
Order is goedgekeurd. Feb 28 :z.

Volgens mij zijn ze gaan versnellen: :*)
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 28 februari 2007
Vervoerder : SPRING

_/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2007 16:53 . Reden: Nieuwe status. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
mijn order is vandaag veranderd van status.
Hij stond op Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat,
en nu op Order ontvangen

Iemand enig idee wat dan de vordering is van je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dit topic al een tijd lang, maar nu heb ik toch maar besloten me te registreren om mijn verhaal te doen.
30 januari laptop van Toshiba gekocht, meteen de upgrade aangevraagd en alles gemaild. Al snel kwam het op COA goedgekeurd te staan. verder geen bericht. Uiteindelijk de POP gefaxt en binnen een dag stond er POP goedgekeurd. Een week later stond er "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat". hier staat ie nou al 1,5 week op. Opzich niets vernieuwends. Maar nu het volgende.

Ik keek net op mijn telefoonrekening en daar stond dat ik buiten mijn bundel gebeld had, waar ik me niets van kan herinneren. Dus ik bellen naar debitel. Bleek dat het om 0080066644666 gaat. Het zou een internationaal gesprek zijn! Dit nummer is dus NIET gratis. Ik heb net dus meteen gebeld en kreeg een Belg aan te telefoon. Deze wist mij te vertellen dat ik uit Nederland belde en dat ik dus het verkeerde nummer gedraaid had. Ik zei dat ik gewoon 00800.... belde, maar dit was niet het nummer voor Nederland. Toen ik zei dat dit nummer in alle e-mails staan en dergelijke zei hij dat dit een foutje was. Vervolgens gaf hij mij het nummer voor Nederland. Dit is 0880016102. Een lokaal nummer in Apeldoorn. Dit is Engelstalig en ze kunnen er geen Nederlands.
Meerdere mensen met een voorval als dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik heb via de KPN gebeld, en vooralsnog geen rekeningen gehad.......hopen dat het zo blijft.
Misschien ligt het aan een mobiele telefoon?????

Trouwens ik ben op 27 januari begonnen en op 21 februari stond er eindelijk (eerste verandering) "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat" en vandaag eindelijk yes yes is het bedrag afgeschreven van mijn rekening ovv van Moduslink en mijn ordernummer, ik wist niet dat ik zo blij kon zijn dat ik iets betaald had, ik had namelijk al 3 keer de machtiging gestuurd en gemaild, nu wel even opletten of ik hem niet nog weer betaal natuurlijk........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
martini1 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:21:
en nu op Order ontvangen

zo was mijn eerste status 29-12-2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer Moduslink even gebeld en die bevestigde dat het nummer gratis was, ook als je van NL naar België belt. Het ligt dus aan debitel. Weer een rede dat ik blij ben binnenkort bij debitel weg te gaan. Zijn er nog andere mensen met debitel die Moduslink hebben gebeld en dit in rekening is gebracht? (of andere providers waarbij dit ook is gebeurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Moet toch even mijn frustratie kwijt...

Mijn orderstatus is (onlangs) van "Order awaiting shipment" gegaan naar:
Orderstatus : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase. 8)7 8)7
Waar slaat dat nou weer op ?

Gisteren dus maar 2x een fax van de aankoopbon de deur uit gestuurd met daarop mijn ordernummer.
Tot op heden geen reactie... :O

Alleen mijn bedrag blijft gelukkig op €0,- staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
martini1 schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 10:21:
en nu op Order ontvangen

Vanochtend status order ontvangen.
En ik kijk nu (14:34) Staat er Order is goedgekeurd

Lijkt vordering in te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bij mij nog steeds 'COA goedgekeurd', en dat staat er nu al anderhalve maand. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 07:34:
[...]

Er zit iemand bij Moduslink fulltime statussen te verzinnen 8)7 8)7 8)7
Hahahaha.. zeker heeft iemand van moduslink je topic hier gevonden 7(8)7

Mijn status staat nog steeds op pop goedgekeurd (4,5 week).. nu begin ik ook een beetje ongeduldig te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 07:55
Sepiroth schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 14:07:
Moet toch even mijn frustratie kwijt...

Mijn orderstatus is (onlangs) van "Order awaiting shipment" gegaan naar:
Orderstatus : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase. 8)7 8)7
Waar slaat dat nou weer op ?

Gisteren dus maar 2x een fax van de aankoopbon de deur uit gestuurd met daarop mijn ordernummer.
Tot op heden geen reactie... :O

Alleen mijn bedrag blijft gelukkig op €0,- staan ;)
Goed, toch maar weer even een mailtje naar Moduslink gestuurd met een PDF van mijn aankoopbon.
Krijg ik dit terug :) :

Microsoft Vista Upgrade Order XX is goedgekeurd _/-\o_

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Mijn status op de site is ook weer aangepast, naar hoe hij al was:

Nou maar hopen dat ze niet weer mijn aankoopbon kwijt raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 11:44:
Ik heb weer Moduslink even gebeld en die bevestigde dat het nummer gratis was, ook als je van NL naar België belt. Het ligt dus aan debitel. Weer een rede dat ik blij ben binnenkort bij debitel weg te gaan. Zijn er nog andere mensen met debitel die Moduslink hebben gebeld en dit in rekening is gebracht? (of andere providers waarbij dit ook is gebeurt)
Bellen met mobiel naar een 00800 nummer is over het algemeen met geen enkele provider gratis, dit itt bellen met een vaste telefoon naar 00800, wat wel gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanF schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 21:15:
[...]

Bellen met mobiel naar een 00800 nummer is over het algemeen met geen enkele provider gratis,
Als het goed is wordt je dit ook verteld door een stem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Nog steeds coa goedgekeurd. komt geen schot in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:42:
[...]

Tot no toe gehad:
Order Bevestigd. Jan 18
COA goedgekeurd. Jan 30
POP goedgekeurd. Feb 16
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Feb 23
Order is goedgekeurd. Feb 28 :z.

Volgens mij zijn ze gaan versnellen: :*)
Orderstatus : Order is verzonden
Verzenddatum : woensdag 28 februari 2007
Vervoerder : SPRING

_/-\o_
Vrijwel dezelfde datums als mij, maar ik heb hem al eind december besteld. COA, Validatie... precies zelfde datum als mij :) Dus ik zal hem binnen week ook wel toegestuurd krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 14:19:
[...]

Vrijwel dezelfde datums als mij, maar ik heb hem al eind december besteld. COA, Validatie... precies zelfde datum als mij :) Dus ik zal hem binnen week ook wel toegestuurd krijgen
Aangezien ik niet weet waar ze dit vandaan zenden kan het nog effe duren. Tot nu toe niets ontvangen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 19:09:
[...]

Aangezien ik niet weet waar ze dit vandaan zenden kan het nog effe duren. Tot nu toe niets ontvangen. :O
Er was er hier eentje die kreeg een pakketje met Hongaars poststempel.....dus.....
Misschien was die postduif z'n TomTom defect?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, vandaag weer een mail van moduslink.

Microsoft Vista Upgrade Order ..... is goedgekeurd
Deze had ik eerder deze week ook al ontvangen, maar in deze mail staat:

Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Ik heb helemaal geen hp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Hier staat ie nog altijd op COA goedgekeurd voor mijn ouders :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:38:
Ik snap niet waarom de ene klant wel mailtjes krijgt omtrend zijn status en men de andere klanten maar een beetje laat zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een (waarschijnlijk erg domme) snelle vraag

Ik kom met mijn laptop in aanmerking voor het upgrade programma via moduslink
Om Vista Premium 32 te krijgen zou mij dit in totaal 93 euro kosten (dat is met verzendkosten etc omdat ik XP Home heb)

Mijn laptop is 64bit ready dus zou ik eventueel hierna nog een 64bit versie kunnen bijbestellen voor zover ik heb kunnen vinden

Als ik echter via een online shop Vista OEM Premium 32bit koop betaal ik iets minder dan 90 euro

Ik wil op het moment niet aan Vista beginnen maar wel over 2 jaar ofzo
Wat kan ik heb beste doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 22:13:
Even een (waarschijnlijk erg domme) snelle vraag

Ik kom met mijn laptop in aanmerking voor het upgrade programma via moduslink
Om Vista Premium 32 te krijgen zou mij dit in totaal 93 euro kosten (dat is met verzendkosten etc omdat ik XP Home heb)

Mijn laptop is 64bit ready dus zou ik eventueel hierna nog een 64bit versie kunnen bijbestellen voor zover ik heb kunnen vinden

Als ik echter via een online shop Vista OEM Premium 32bit koop betaal ik iets minder dan 90 euro

Ik wil op het moment niet aan Vista beginnen maar wel over 2 jaar ofzo
Wat kan ik heb beste doen
Lijkt me logisch: wachten, hij wordt vast nog wel goedkoper, en in die 2 jaar zijn er vast nog wel leuke kortings acties.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 21:38:

Microsoft Vista Upgrade Order ..... is goedgekeurd
Deze had ik eerder deze week ook al ontvangen, maar in deze mail staat:

Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Ik heb helemaal geen hp :?
Die komt bekend voor :)
Mijn order is nu ook goedgekeurd volgens het mailtje, maar daar staat idd ook hp bij. Wel erg slordig allemaal naar mijn idee.

Op hun website staat nog wel: Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Maar ben al lang blij dat ik uberhaupt iets heb gehoord van ze nu. Telefoontje en nogmaals email met alle papieren vorige week heeft dus toch geholpen denk ik.

Trouwens ook erg vaag dat de knop "Back" is vertaald naar "Achterzijde" op die pagina. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
ik heb 2-1-2007 ook mijn bestelling geplaats, maar deze staat ook al ruim 3 weken op de status pop goedgekeurd... Heb moduslink gebeld die me zeiden 1 week te wachten (dat was vorige week). Nu is er nog niets veranderd 8)7 Deze week nog maar een keertje bellen dus dat ze er vaart achter moeten zetten.

Ik vraag me af hoeveel klachten ze al binnen hebben gekregen. Het lijkt wel alsof ze iedereen zeggen nog even te moeten wachten om zo ene weekje ofzo vna het gezeur af te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 20:27:
[...]

Er was er hier eentje die kreeg een pakketje met Hongaars poststempel.....dus.....
Misschien was die postduif z'n TomTom defect?????
En ontvangen met de Postduif uit Rotterdam. nu lekker installeren. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kreeg ik vanmorgen binnen!

E-mail id:******
Order Nr:*******

Geachte heer/mevrouw Reneerkens,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Uw bestelling is doorgekomen en goedgekeurd, de Upgrade naar Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM zal binnen 4 tot 6 weken bij u geleverd zijn.

Met vriendelijke groet,

Het Upgrade Redemption Support Centrum.

Web site : http://upgradeweb.moduslink.com/vista/
E-Mail : Europe : MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb Windows Vista Home Premium 32-bit Nederlands DVD via de site van Toshiba https://upgradeweb.modusl...ndingPage.aspx?oem=&Lang= besteld , maar niet via onderstaande link van HP. Ik neem aan dat vergissing is.

Met vriendelijke groet,
Willie Reneerkens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Windows Vista Home Premium 32-bit Nederlands DVD via de site van Toshiba https://upgradeweb.modusl...ngPage.aspx?oem=&Lang= besteld , maar niet via onderstaande link van HP. Ik neem aan dat vergissing is.
Dit foutje was ook bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
na alle elende met moduslink...heb ik voor mij zelf toch een prettig bericht.vandaag werd mijn vista upgrade voor de medion 8818 thuisbezorgt..instalatie van deze upgrade gaat echt lekker gewoon je hd leegmaken en je kan deze upgrade als een schone instalatie instaleren..zonder dat je moet activeren dat zit in de upgrade verwerkt..alsof je sys herstel doet...
nu nog wachten op moduslink echt een drama is dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe status aangeland ..............order ontvangen..............
zou het toch nog goedkomen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
De mijne is net veranderd
Ordernummer : xxxxxxx
Orderstatus : Order is goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB

Heeft weken op Validatie etc gestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greko schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 17:43:
na alle elende met moduslink...heb ik voor mij zelf toch een prettig bericht.vandaag werd mijn vista upgrade voor de medion 8818 thuisbezorgt..instalatie van deze upgrade gaat echt lekker gewoon je hd leegmaken en je kan deze upgrade als een schone instalatie instaleren..zonder dat je moet activeren dat zit in de upgrade verwerkt..alsof je sys herstel doet...
nu nog wachten op moduslink echt een drama is dat
Is dit dezelfde vista als waar je het eerder in de topic over had als order ontvangen e.d. of is dit een andere vista, heb je er 2 besteld??
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Eindelijk weer eens een status update. Na 1,5 maand van "POP goedgekeurd" naar "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat" wat een progressie 8)7

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.