XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste
Acties:
  • 13.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:14:
[...]

Ik begrijp je standpunten best en ik ben het ook eens met sommige. Ik wacht namelijk ook geduldig af tot ik mijn dvd binnenkrijg.. binnen de periode van 4 tot 8 weken na releasedatum, moet ik het gewoon krijgen.. verder zeur ik er niet over. Maar kom op, je moet toch wel inzien dat het bij ModusLink een zooitje is?
Dat hoor je mij ook niet ontkennen en dat heeft mede te maken met die warrige statusmeldingen.
Even de twaalf pagina's doorspitten hier en de verschillende statusmeldingen vliegen je om de oren.

Vandaar mijn advies om een soort tijdlijn te maken met alle statusmeldingen die je hoort te krijgen,dan wordt het al veel overzichtelijker.

Microsoft kan hier weinig aan doen, klagen heeft in ieder geval geen zin.
Het enigste wat ze hier uit kunnen opmaken is misschien het upgradegebeuren anders aan te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-08 19:19
vandaag de knoop maar doorgehakt..een vista home premium 64bit oem gekocht via speurders voor 50 eurie..als ik mijn upgrade binnenkrijg verkoop ik die wel..wat een bedrijf dat moduslink.en niet te vergeten waar is M$ toch mee bezig om zo bedrijf deze upgrade te laten verzorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greko schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:37:
vandaag de knoop maar doorgehakt..een vista home premium 64bit oem gekocht via speurders voor 50 eurie.
Hopen voor je dat er genoeg 64bit drivers zijn anders heb je d'r nog niet veel aan, vrees ik.
Daarom wordt de aanschaf van een 64 bit vista ook afgeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:48:
[...]

Hopen voor je dat er genoeg 64bit drivers zijn anders heb je d'r nog niet veel aan, vrees ik.
je kan de code van de 64bit ook gebruiken voor de 32bit dus ik kan kiezen heb ook de 32 bit versie hier liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greko schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:52:
[...]

je kan de code van de 64bit ook gebruiken voor de 32bit dus ik kan kiezen heb ook de 32 bit versie hier liggen
Das de mazzel dat er in de retailversie zowel een 32 als een 64 bit CD zit.

@ allen

Heeft er ook iemand een 64 bit versie als upgrade "aangemeten" gekregen door Moduslink?
Bijv. iemand met een 64 bit processor in zijn PC?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-08 22:03
Krijg je trouwens nog een nieuwe product key voor die vista upgrade. Want is het dan niet mogelijk om een vista versie van nieuwsgroepen ed weg te trekken en vervolgens een complete schone installatie te installeren met de meegeleverde key>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 20:01
ik heb een 64 bit processor, maar krijg gewoon de 32 bit windows vista home premium :) (toshiba p100-343)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomWinkelmolen schreef op maandag 19 februari 2007 @ 19:17:
ik heb een 64 bit processor, maar krijg gewoon de 32 bit windows vista home premium :) (toshiba p100-343)
Ik denk dat ze dat gedaan hebben i.v.m. de slechte verkrijgbaarheid van drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:25:
[...]

Dat hoor je mij ook niet ontkennen en dat heeft mede te maken met die warrige statusmeldingen.

Het enigste wat ze hier uit kunnen opmaken is misschien het upgradegebeuren anders aan te pakken
Ik weet dat je het niet ontkent, maar af en toe in sommige posts van jou komt het net zo over dat je moduslink verdedigt waar dat naar mijn mening niet helemaal gegrond is. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening en je hoeft je niet aangevallen te voelen, want zo bedoel ik het niet (voor 't geval dat) ;), ik ben het wel verder met je eens met je andere standpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:59:
[...]
Heeft er ook iemand een 64 bit versie als upgrade "aangemeten" gekregen door Moduslink?
VZIW komen alleen mensen met XP Professional 64-bit in aanmerking voor een 64-bit Vista upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 20:11:
[...]

Ik weet dat je het niet ontkent, maar af en toe in sommige posts van jou komt het net zo over dat je moduslink verdedigt waar dat naar mijn mening niet helemaal gegrond is. Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening en je hoeft je niet aangevallen te voelen, want zo bedoel ik het niet (voor 't geval dat) ;), ik ben het wel verder met je eens met je andere standpunten.
Verdedigen doe ik ze niet hoor, alleen vrees ik dat je met schelden ook niet veel bereikt.
Het duurt idd. veel en veel te lang, en wij (de klanten) hebben het recht te weten waarom.

Ik persoonlijk denk dat Moduslink veel te veel hooi op zijn vork heeft gekregen, al beweerd men zelf "het wel aan te kunnen" en men niet "slecht is voorbereid", of er is iets gaande waar moduslink ook geen sturing over heeft.

In dit laatste geval zou het moduslink wel sieren om dit ruiterlijk toe te geven.
Moduslink weet in ieder geval wel dat er "stront aan de knikker" is.
Het geklaag op verschillende fora is niet van de lucht.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Antwoord:

Dear Customer,

Thank you for your interest in the Upgrade Redemption Program.

The Upgrade Software should begin shipping late January 2007. You will receive your Vista/Office software within 4-6 weeks from release date.

Regards,

The Upgrade Redemption Center

The Upgrade Software will ship within approximately

:/

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
leuk. Mijn status staat na 6 weken echter nog steeds op coa goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahhhhhhhhh!!!

Zojuist per post (dus niet koerier, but who cares?) mijn Vista binnen gehad!!!!!

Nu nog ff spelen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:59:
[...]

Das de mazzel dat er in de retailversie zowel een 32 als een 64 bit CD zit.

@ allen

Ik niet inieder geval, ik heb een core 2 duo T5500 en ik kon alleen maar voor een 32 bit media center versie kiezen (omdat ik nu xp + media center heb). Ik vind dat eigenlijk een naai streek, zeker nu ik hier boven lees dat je bij de retail versie zowel een 32 als 64 bit versie krijgt :(

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Xander84 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:27:
[...]

Ik niet inieder geval, ik heb een core 2 duo T5500 en ik kon alleen maar voor een 32 bit media center versie kiezen (omdat ik nu xp + media center heb). Ik vind dat eigenlijk een naai streek, zeker nu ik hier boven lees dat je bij de retail versie zowel een 32 als 64 bit versie krijgt :(
Ik kon kiezen tussen 32 bits en 64 bits, heb 32 bits gekozen omdat ik niet wist of 64 bits wel goed ging op mijn laptop..

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-08 10:24
vandaag de upgrade ontvangen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-08 17:26
Ik ook vandaag, dus het duurt zo'n 7 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Romac schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:20:
[...]

Aha, handig om te weten :P , t is tenminste nog 1 week voor maximum.. maar is dat ook zo bij diegene die boven je staat en de andere die het al eerder had ontvangen?

Hoe heb jij betaald?

Mijjn status staat nog steeds op Pop goedgekeurd na 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint zo'n beetje binnen te lopen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is ook POP goedgekeurd, betekent dat ze mijn Factuur enzo hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:29:
[...]

Aha, handig om te weten :P , t is tenminste nog 1 week voor maximum.. maar is dat ook zo bij diegene die boven je staat en de andere die het al eerder had ontvangen?

Hoe heb jij betaald?

Mijjn status staat nog steeds op Pop goedgekeurd na 4 weken.
Via creditcard. En hoezo eerder ? Die boven mij staat heeft hem ook vandaag ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:33:
Mijn status is ook POP goedgekeurd, betekent dat ze mijn Factuur enzo hebben ontvangen?
Dat klopt, nu wordt je aankoopbon en authentificatiecertificaat gevalideerd en dan komt er een mededeling over de shipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:51:
[...]

authentificatiecertificaat

Wat bedoelt men hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Romac schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:44:
[...]

Via creditcard. En hoezo eerder ? Die boven mij staat heeft hem ook vandaag ontvangen.
Hem bedoelde ik ook (boven jou), maar er was al iemand die het eerder had ontvangen, namelijk:
Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 14:28:

Vanmorgen (zaterdag 17 februari) zat het pakje bij de post.

Vista zit verpakt in een doorzichtig DVD doosje met een beknopte Nederlandse handleiding erbij.
Morgen maar eens installeren.
en hem bedoelde ik met eerder.. want ik zeg ook diegene boven jou en de andere die hem eerder had ontvangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03 15:22
Dat aankoopbewijs is dat een bewijs van de aankoop van je pc? Want ik heb een zelf samengestelde PC gekocht maar de Windows staat op een ander factuur maar hoort wel bij de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je COA = Certificate Of Authenticy = echtheidscertificaat

Heb hier trouwens nog de reactie van Moduslink op mijn vraag een duidelijke tijdslijn van meldingen op de website te plaatsen:

Geachte klant,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centrum.

U krijgt van ons bericht zodra uw bestelling geleverd gaat worden.

Wegens het enorme aantal bestellingen dat wij binnen krijgen, is het voor ons helaas niet mogelijk om de ontvangst van documenten en/of betalingen aan de klant te bevestigen

De verzending van de bestellingen begint half/eind februari.

Dat zal dan wel eind Februari worden aangezien het al de 20e is.
De levertijd bedraagt 4-6 weken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:55:
Dat aankoopbewijs is dat een bewijs van de aankoop van je pc? Want ik heb een zelf samengestelde PC gekocht maar de Windows staat op een ander factuur maar hoort wel bij de pc
Is bij mij ook het geval, maar mijn POP (proof of purchase (de bon dus)) is gewoon goedgekeurd. Samengestelde PC met alle onderdelen + windows besturingssysteem op de bon.. komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Mijn XP staat op een apparte factuur, daar staat de PC, noch de onderdelen bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:10:
Mijn XP staat op een apparte factuur, daar staat de PC, noch de onderdelen bij
Heb je alle onderdelen bij dezelfe PC zaak gekocht en hoe oud is de pc, anders vrees ik dat je op facturenjacht moet om alles bij elkaar te krijgen.
Bovendien, als je alles niet bij dezelfde PC zaak gekocht hebt wordt het, denk ik, lastiger te bewijzen dat alles bij dezelfde PC hoort.

Moet je nog upgrade invoeren bij moduslink of heb je dit al gedaan?
Zo ja, status checken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Alle onderdelen komen van dezelfde winkel ja, de pc is een 2 tal maanden oud
Heb begin februari pas de XP gekocht, dus 2 maand na de pc

Ik heb nog niets ingevuld via Moduslink maar ik wou het gewoon even op voorhand checken.

Ik zie trouwens dat je een taal moet ingeven. M'n XP is een Engelse met MUI. Als ik nu als taal Nederlands ingeef, gaat dat dan werken als ik zou willen installeren? Of moet ik echt een Engelse Vista vragen?

[ Voor 52% gewijzigd door RedC op 20-02-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:33:
Alle onderdelen komen van dezelfde winkel ja, de pc is een 2 tal maanden oud
Heb begin februari pas de XP gekocht, dus 2 maand na de pc

Ik heb nog niets ingevuld via Moduslink maar ik wou het gewoon even op voorhand checken.

Ik zie trouwens dat je een taal moet ingeven. M'n XP is een Engelse met MUI. Als ik nu als taal Nederlands ingeef, gaat dat dan werken als ik zou willen installeren? Of moet ik echt een Engelse Vista vragen?
Als antwoord op je eerste vraag: dan moet upgraden geen probleem zijn, gewoon alles opsturen, de bonnen van de PC kast, onderdelen, XP OS.

Als antwoord op je laatste vraag: de taal van de XP is tevens de taal van de Vista upgrade, een andere taal aanvragen kan resulteren in het mislukken van de upgrade.
Maar als je geen problemen hebt met de Engelse taal voorzie ik geen problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Ik zal dan maar de Engelse nemen en de taal nadien downloaden (als ik me niet vergis kon dat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romac
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:55:
[...]

Hem bedoelde ik ook (boven jou), maar er was al iemand die het eerder had ontvangen, namelijk:

[...]

en hem bedoelde ik met eerder.. want ik zeg ook diegene boven jou en de andere die hem eerder had ontvangen.
Helemaal duidelijk,bedankt voor de toelichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedC schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:49:
Ik zal dan maar de Engelse nemen en de taal nadien downloaden (als ik me niet vergis kon dat)
Dat is een beter idee dan een NL Vista upgrade aan te vragen op het gevaar af dat je te zien krijgt "de upgrade van het OS is in een andere taal dan de te upgraden OS, de upgrade wordt nu afgebroken", of iets van dergelijke strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:52
Ik heb wel een NL versie van Vista besteld terwijl ik een US versie van XP heb.

Werkt prima, alles is normaal goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediacj schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:53:

Dacht dat het niet kon.
Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:59:
[...]

Je COA = Certificate Of Authenticy = echtheidscertificaat
En hoe gaan ze dat eigelijk controleren? Want dat staat volgens mij niet op m'n factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Laatst online: 19:29
Mooi bedrijf.
Papieren nog niet ingestuurd voor een nl en uk xp mce upgrade. Vandaag lagen er twee pakketjes in de bus twee keer vista premium engels. Op de moduswebsite staat alleen de engelse versie op verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsoft schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:39:
Mooi bedrijf.
Papieren nog niet ingestuurd voor een nl en uk xp mce upgrade. Vandaag lagen er twee pakketjes in de bus twee keer vista premium engels. Op de moduswebsite staat alleen de engelse versie op verzonden.
Welke status staat dan momenteel bij moduslink? alleen coa goedgekeurd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsoft schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:39:
Mooi bedrijf.
Dan ben je d'r wel goedkoop aangekomen.
Alleen jammer dat ze allebei Engels zijn, gewoon ff Moduslink bellen of je er een kunt omruilen voor een NL versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Die nl versie staat op coa goedgekeurd. De uk versie op verzonden. De UK versie die ontvangen heb hebben bijde hetzelfde order nr. Thank you very much Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsoft schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:46:
Die nl versie staat op coa goedgekeurd. De uk versie op verzonden. De UK versie die ontvangen heb hebben bijde hetzelfde order nr. Thank you very much Microsoft.
Geen paniek joh, gewoon ff bellen en omruilen voor een NL of anders terugsturen, moet je maar ff uitknokken.
Moduslink zal de order wel weer verkl**t hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Geen paniek joh, gewoon ff bellen en omruilen voor een NL of anders terugsturen, moet je maar ff uitknokken.
Moduslink zal de order wel weer verkl**t hebben.
Helemaal geen paniek die gasten hebben het juist heel goed gedaan, ze hebben één order twee keer verstuurd. Ga nu de papieren insturen voor de nl versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 18:48:
[...]

Hier nog even op inhakend: als een fabrikant een 'certified for vista' sticker op de doos van hun product wil plakken (en dat willen ze), verplicht MS ze om zowel 32 als 64 bits drivers te maken. Naast het feit dat Vista vanaf het begin af aan ook in 64 bits te krijgen is zal het qua stuurprogramma's voor nieuwe hardware echt wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedC
Mediacj schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:53:

En kan je het ook installeren, da's belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net op een bevestiging gekregen, order is goedgekeurd. Nu een week of 6 wachten.

Zie bevestigingsmailtje:
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Als ik het goed lees krijg ik een OEM versie en geen upgrade.
We zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Wat zijn nou de ervaringen van de mensen die het al geinstalleerd hebben? Loopt het sneller, hoe staat het met je accutijd enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:35:

We zullen zien!
Upgrades via de fabrikant van de pc besteld zijn altijd OEM voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( nog steeds op coa bevestigd :(

Dat telefoonnummer van moduslink was toch gratis he? dalijk is status opvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja volgens mij wel en er zit een machine voor die kijkt waar je vandaan belt en je dan door verbind met de juiste taal sprekende medewerker, dus let daar even op als je voip belt, ik kreeg dan een frans sprekende johnie, en met mijn mobiel een nederlands sprekende medewerker. Scheelt wat abracadabra en vooralsnog behoorlijk goed geholpen.

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greko
Ghostrider(NL) schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:47:
Ja volgens mij wel en er zit een machine voor die kijkt waar je vandaan belt en je dan door verbind met de juiste taal sprekende medewerker, dus let daar even op als je voip belt, ik kreeg dan een frans sprekende johnie, en met mijn mobiel een nederlands sprekende medewerker. Scheelt wat abracadabra en vooralsnog behoorlijk goed geholpen.
nou bellen help op dit moment ook niet meer je krijg 1 of ander dom bandje te horen :( wat je moet doen }:O ...dus ook zonde van je tijd en scheeld een hoop stress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
greko schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:43:
[...]

nou bellen help op dit moment ook niet meer je krijg 1 of ander dom bandje te horen :( wat je moet doen }:O ...dus ook zonde van je tijd en scheeld een hoop stress
Ze zijn bereikbaar tot 17:30, snelste manier is bellen en dan in het eerste menu 5 drukken en het tweede menu 8. Dan krijg je altijd iemand aan de lijn ;)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar welk nummer moet je bellen als Belg om iemand van Moduslink aan de lijn te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost(NL)
  • Niet online
hm dat is een goede, ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:03
Ik zit ff t een en ander door te lezen op website van HP. Maar lees ik nu goed dat je kan kiezen voor update vanuit XP of voor clean-install?

Website van HP vor installeren van Vista

Verwijderd

Ghostrider(NL) schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:46:
[...]

Ze zijn bereikbaar tot 17:30, snelste manier is bellen en dan in het eerste menu 5 drukken en het tweede menu 8. Dan krijg je altijd iemand aan de lijn ;)
Inderdaad, het snelste :/ 20 minuten gebeld, nog steeds niemand aan de lijn :(

Wie heeft hier ook een packard bell en heeft zijn dvd al gekregen of welke status heb je?

Ik had trouwens nog ergens... gelezen op de packard bell site, dat je nog een driver-cd van hun kreeg?

• greko
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 20:17:
Naar welk nummer moet je bellen als Belg om iemand van Moduslink aan de lijn te krijgen
hierbij een link met alle telefoonnummers denk niet dat je iemand aan de lijn krijg je kan het proberen

http://www.moduslink.com/locations/europe_apeldoorn.asp

je kan ook natuurlijk een mail sturen naar het hoofd van deze geweldige organisatie :'(
Key Contact:
Sjef DeWit

[ Voor 14% gewijzigd door greko op 22-02-2007 10:17 ]

• Ghost(NL)
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:22:
[...]

Inderdaad, het snelste :/ 20 minuten gebeld, nog steeds niemand aan de lijn :(

Wie heeft hier ook een packard bell en heeft zijn dvd al gekregen of welke status heb je?

Ik had trouwens nog ergens... gelezen op de packard bell site, dat je nog een driver-cd van hun kreeg?
Ik belde meestal ivm werk pas om 17:15, maximaal 5 min. wachten en dan was ik er wel. Of je dat nu gaat lukken omdat ik dat hier nu schrijf valt te betwijfelen als heel GoT om 17:15 aan de lijn hangt ;)

Verwijderd

Status nog steeds:

Orderstatus : Order awaiting shipment
Verzenddatum : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information
Vervoerder : Standard

Hoop wel dat ik tussen nu en volgende week een andere status heb.
Ik begin zo langzamerhand door mijn geduld heen te raken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:38:
Status nog steeds:

Orderstatus : Order awaiting shipment
Verzenddatum : TBD. Check back in 2-3 weeks for more information

Hoop wel dat ik tussen nu en volgende week een andere status heb.
Ik begin zo langzamerhand door mijn geduld heen te raken.
Mijn status is:
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

En probeer al sinds gister telefoonisch contact te krijgen :(

Verwijderd

Als ik naar dit nummer bel (+31 88 0016102) vanuit België krijg ik een bezettoon en naar dat gratis nummer bellen lukt ook niet :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:08:
Als ik naar dit nummer bel (+31 88 0016102) vanuit België krijg ik een bezettoon en naar dat gratis nummer bellen lukt ook niet :(
Ons geduld en zenuwen worden wel danig op de proef gesteld moet ik zeggen. |:( 8)7 |:( 8)7

• greko
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:04:
[...]

Mijn status is:
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :
AWB# :

En probeer al sinds gister telefoonisch contact te krijgen :(
dan kan je nog ff wachten tot je pop status heb..ik heb ze vanmiddag aan de lijn gehad..ik had ook coa ..dat betekend dat ze je aankoopbon nog moeten valideren..en ik sta zo al sinds 29-12-2006

Verwijderd

greko schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:15:
[...]

dan kan je nog ff wachten tot je pop status heb..ik heb ze vanmiddag aan de lijn gehad..ik had ook coa ..dat betekend dat ze je aankoopbon nog moeten valideren..en ik sta zo al sinds 29-12-2006
Bedankt, mijn status staat al zo sinds half januari. Hopelijk valideren ze het snel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk terecht gekomen op: Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.

Tot no toe gehad:
Order Bevestigd. Jan 18
COA goedgekeurd. Jan 30
POP goedgekeurd. Feb 16
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Feb 23

Ben benieuwd hoelang dit weer duurd :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn status is nu al twee weken Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Heeft iemand een idee hoe lang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 10:39:
Mijn status is nu al twee weken Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Heeft iemand een idee hoe lang dit duurt?
HIer hetzelfde
:'(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:34
Ik kreeg vandaag een mailtje binnen...
"Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website "link" . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen."

Ik heb hem 2 weken geleden aangevraagd, factuur meteen uitgeprint en gefaxed.

Gewoon afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:09
Ik heb net even gebeld met dat 00800 nummer. Die mevrouw leek niet zo veel te weten, maar er kwam het volgende uit:
als je op COA goedgekeurd staat zouden ze je mailen/bellen als er iets niet in orde is (staat al ergens in dit topic ook)
maar ook: je moet een kopie van factuur opsturen van pc onderdelen + windows xp (gedaan)
en: je moet dat redemption form opsturen (gedaan)
en: je moet order formulier van hun opsturen (Dat hebben ze zelf toch ook wel en ze hebben toch mijn coa + order nummer :?)

Die laatste vind ik erg vreemd. Ik ben niet gemailed omdat ze iets missen van mij, dus ik neem aan dat alles goed is, maar die laatste heb ik nooit opgestuurd. (Weet ook niet precies wat ze daar mee bedoelde, maar dat zie ik vanavond thuis wel neem ik aan.) Ze adviseerde om het maar gewoon op te sturen.

Aangezien ik het eind januari had opgestuurd verwachtte zij dat ik half maart de dvd bij de post krijg. Hopelijk komt die voorspelling uit. :)

Kan iemand aangeven of ze ervaring hebben met dat order formulier?

[ Voor 3% gewijzigd door IntToStr op 23-02-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technisch gezien houd moduslink hun belofte, binnen 6-8 weken na je bestelling of lancering van Vista, krijg je je pakketje thuis.

Heb net ook weer gebeld en gevraagd wat de volgende stap na "POP goedgekeurd" is, ze konden me vertellen dat dit inhoud dat het validatieproces "zo goed al voltooid is en dat het alleen nog een formaliteit is" vlak voor de verzending wordt je via de mail op de hoogte gebracht.

Ik heb zelf op 23 januari de bestelling geplaatst, dit houd in dat ik vanaf 6 maart mijn pakket tegemoet kan zien!

Tja, wachten duurt altijd zo lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:52:

Ik heb zelf op 23 januari de bestelling geplaatst, dit houd in dat ik vanaf 6 maart mijn pakket tegemoet kan zien!
Daar zou ik maar niet al te zeker van zijn.
Ik heb zelf de bestelling op 2 januari gedaan en zou hem dan, afgaande op jouw berekening, rond 28 februari / 1 maart binnen moeten hebben.

Ik hoop dat het waar is.

Volgens het artikeltje waarnaar ik linkte op pag. 12 van dit topic zijn de fabrikanten schuld aan de 4-6 weken levertijd, dit "tijdframe" schijnt door de fabrikanten zelf te zijn opgegeven als zijnde voldoende.
Tenminste dat zegt moduslink.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat in de voorwaarden "Uiterlijk 6-8 weken na uw bestelling en/of het moment dat windows vista beschikbaar wordt"

Ze rekenen dus eigenlijk vanaf 31 januari en verzenden een beetje op volgorde van binnenkomst

Dit is hetgeen wat er wordt meegedeeld en ik ga er gemakshalve vanuit dat het de waarheid is ( inmiddels weten we beter)

Ach wat maakt het uit, we moeten toch wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:05:
Dit is hetgeen wat er wordt meegedeeld en ik ga er gemakshalve vanuit dat het de waarheid is ( inmiddels weten we beter)
Hoezo ? Wanneer heb jij besteld dan?
Volgens mij gaat het gewoon op volgorde van binnenkomst.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Ik he eindelijk contact gekregen met Moduslink, ze zeide dat ze totaal niet kunnen weten wanneer iemand Vista zal krijgen. Ook ben ik dit te weten gekomen: het zal waarschijnlijk 3 - 6 weken uitlopen :| (bron PackardBell Forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:25:
:) Ik he eindelijk contact gekregen met Moduslink, ze zeide dat ze totaal niet kunnen weten wanneer iemand Vista zal krijgen.
Wat is dit nu weer voor geneuzel?
Wat voor soort lieden zitten daar eigenlijk bij moduslink?
Een stelletje steuntrekkers die ze van de straat hebben gehaald of zo?

Eerst zeggen ze 4-8 weken en nu weten ze het ineens niet meer?
Of zijn ze het "gezeur" zat en hangen maar een of andere k*tsmoes op om van het gezeik af te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Right. Ultimatum: als ik maandag niets zinnigs te weten gekomen ben cancel ik de hele shit en bestel ik een OEM versie. Aan een laptop verandert toch niets qua hardware.

Steek die upgrade maar in je h*l! :(

(Moet ik nog wel mijn geld zien terug te krijgen ...)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:10:
Right. Ultimatum: als ik maandag niets zinnigs te weten gekomen ben cancel ik de hele shit en bestel ik een OEM versie. Aan een laptop verandert toch niets qua hardware.
Houd er dan wel rekening mee dat je GEEN SUPPORT van Microsoft of de verkoper hoeft te verwachten.
Lees dit artikel maar eens: http://www.nu.nl/news.jsp?n=979374&c=50
Maarre....als het je dat waard is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VonFoX schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 15:10:

(Moet ik nog wel mijn geld zien terug te krijgen ...)
Ik zou gewoon geduld hebben. We zullen hem voor de maand mei krijgen(hoop ik). Want als je dat nu canceld moet je uw geld nog terug krijgen en dat zal volgens mij niet makkelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:32:
Eindelijk terecht gekomen op: Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.

Tot no toe gehad:
Order Bevestigd. Jan 18
COA goedgekeurd. Jan 30
POP goedgekeurd. Feb 16
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat. Feb 23

Ben benieuwd hoelang dit weer duurd :O.
Vandaag e-mail ontvangen:
Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Business 64-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken.
Kan effe duren he :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar uit, effe is een erg rekbaar begrip.
Hoop toch echt dat er nu een beetje schot in gaat komen, d'r zijn geloof ik nog maar 2 of 3 posters hier die hun upgrade al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Wij hebben onze nieuwe laptop 2 weken geleden gekocht. 2 dagen later alles gefaxed.
Vandaag een mail ontvangen:

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Dus maximaal nog 6 weken wachten :|

Waar ik wel blij om ben is dat het dus een OEM versie wordt :*)

[ Voor 3% gewijzigd door seninha op 23-02-2007 16:42 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
Ik heb packard bell en mijn status is nu Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat.
al 2 weken lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:41:
Wij hebben onze nieuwe laptop 2 weken geleden gekocht. 2 dagen later alles gefaxed.

Hartelijk dank voor uw upgradebestelling voor Windows Vista Home Premium 32-bit DVD OEM Uw validering is nu afgerond en uw bestelling wordt verwerkt. U ontvangt uw bestelling binnen 4 tot 6 weken. U ontvangt een bevestiging per e-mail, wanneer uw bestelling is verstuurd. Om de status van uw bestelling te controleren kunt u onze website https://upgradeweb.moduslink.com/vista/hp . Als u uw bestelling niet binnen de opgegeven termijn hebt ontvangen, neem dan contact met ons op vóór May 1, 2007 voor Engelstalige versies van het product en vóór June 1, 2007 voor niet-Engelstalige versies van het product, zodat we navraag kunnen doen en uw bestelling alsnog kunnen versturen. Na de genoemde datums kunnen we wellicht niet meer aan uw verzoek voldoen.

Dan heb jij meer ontvangen dan de meeste van ons.
Ik bijv. heb zo'n mailtje nog nooit ontvangen terwijl mijn validatie allang is afgerond.

@ allen

Zijn er ook mensen die daadwerkelijk een mail van verzending hebben ontvangen van moduslink?
Of hebben jullie alleen op de website gezien dat het verstuurt is.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgen mensen die dat niet zolang geleden hebben aangevraagd "voorang"?? Er zijn mensen die dat als sind het begin hebben aangevraagd en alles hebben opgestuurd en niks horen of krijgen!? 8)7 8)7 |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:22:
[...]

Waarom krijgen mensen die dat niet zolang gelden hebben aangevraagd "voorang"?? Er zijn mensen die dat als sind het begin hebben aangevraagd en alles hebben opgestuurd en niks horen of krijgen!? 8)7 8)7 |:( |:( |:(
Als we dat eens wisten dan werd er een hoop duidelijk.
Je zou verwachten dat er een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" beleid gevoerd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:26:
[...]

Je zou verwachten dat er een "wie het eerst komt, wie het eerst maalt" beleid gevoerd zou worden.
Dat dacht ik eerst ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt mij de meest eerlijke oplossing, of ligt het soms aan de fabrikant bij wie je de upgrade besteld hebt en heeft elke fabrikant zijn eigen upgradetraject?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:36:
[...]

Dat lijkt mij de meest eerlijke oplossing, of ligt het soms aan de fabrikant bij wie je de upgrade besteld hebt en heeft elke fabrikant zijn eigen upgradetraject?
Bellen maar >:) vanmorgen gebeld, zeggen steeds 'u krijgt uw bestelling binnen 4 -6 na uitgave vista' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:48:
[...]

Bellen maar >:) vanmorgen gebeld, zeggen steeds 'u krijgt uw bestelling binnen 4 -6 na uitgave vista' :(
De CD speler slaat zeker over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Ali bahbah schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:35:

We zullen zien!

Upgrades via de fabrikant van de pc besteld zijn altijd OEM voor zover ik weet.
Ik heb gewoon een Microsoft Windows MCE 2005 met coupon om hier samen met nieuwe en gebruikte onderdelen zelf een computer te bouwen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:29:
Ik heb net even gebeld met dat 00800 nummer. Die mevrouw leek niet zo veel te weten, maar er kwam het volgende uit:
[....]
en: je moet order formulier van hun opsturen (Dat hebben ze zelf toch ook wel en ze hebben toch mijn coa + order nummer :?)
[....]

Aangezien ik het eind januari had opgestuurd verwachtte zij dat ik half maart de dvd bij de post krijg. Hopelijk komt die voorspelling uit. :)

Kan iemand aangeven of ze ervaring hebben met dat order formulier?
Ja, ik heb dat order formulier dat je op het einde krijgt van je bestelling op de site gewoon gekopieerd en geplakt in een word document en dat heb ik ook samen met mijn voucher, kopie factuur en eenmalige machtiging opgestuurd.

Dat heb order fomulier heb ik puur voor de zekerheid erbij toegevoegd.. je weet natuurlijk nooit wanneer er iets mis kan gaan.

Mijn status kwam gelijk op COA goedgekeurd en precies na een week was het POP goedgekeurd daar zit ik nu al 3 weken in (totaal zit ik dus al 4 weken te wachten, 14 euro is laatst van mijn rekening afgeschreven..)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ach, van mij mogen ze er wel een paar maanden overdoen, misschien dan ook eindelijk goede Nvidia drivers. Als ze het niet opsturen, pech gehad, kost me dan toch geen geld.

@onderbuurman, het kan me inmiddels gestolen worden, ik zie wel of ik hem geleverd krijg, gaat het fout en krijg ik niets opgestuurd, dan hoef ik natuurlijk ook geen verzendkosten te betalen.
De OEM koop ik voor 3 euro minder in de winkel.

[ Voor 41% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-02-2007 21:55 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ je moet toch de verzendkosten betalen? Ik hoef voor de upgrade ook niks te betalen, moet alleen de verzendkosten vergoeden.. k kan mij niet voorstellen dat jij dan niks hoeft te betalen :? ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:16:
[...]

Ja, ik heb dat order formulier dat je op het einde krijgt van je bestelling op de site gewoon gekopieerd en geplakt in een word document en dat heb ik ook samen met mijn voucher, kopie factuur en eenmalige machtiging opgestuurd.

Dat heb order fomulier heb ik puur voor de zekerheid erbij toegevoegd.. je weet natuurlijk nooit wanneer er iets mis kan gaan.

Mijn status kwam gelijk op COA goedgekeurd en precies na een week was het POP goedgekeurd daar zit ik nu al 3 weken in (totaal zit ik dus al 4 weken te wachten, 14 euro is laatst van mijn rekening afgeschreven..)
Precies hetzelfde gedaan in december, nog steeds op COA goedgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:04

Vandaag ook 2 mails gekregen
1 van een coa die begin december ingestuurd was
en 1 van 10 dagen geleden

lijkt er dus op alsof ze ineens een grote batch hebben weggewerkt

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:16:
[...]

Dan moet het allemaal goed komen.
Ik heb gewoon dat orderformulier gekopieerd en opgestuurd naar moduslink, dit moet je, volgens de website, nl. ook doen als je geen emailadres hebt.
Moduslink wist mijn mailbox niet te vinden. :N

@ AstroNova

Als het goed is krijg je er idd. ook nog een driver CD bij maar of elke fabrikant dit doet is mij niet bekend, HP doet dit iig. wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:08

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 18:46:
^ je moet toch de verzendkosten betalen? Ik hoef voor de upgrade ook niks te betalen, moet alleen de verzendkosten vergoeden.. k kan mij niet voorstellen dat jij dan niks hoeft te betalen :? ?
Bij mij staat de kosten teller al vanaf het begin op totaal 0,00 Euro. Ik snap het zelf ook niet, betreft HP dv9085ea.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:19:
Precies hetzelfde gedaan in december, nog steeds op COA goedgekeurd
Raar.. ik heb alles gedaan op 26 januari.. misschien moet je toch maar even gaan bellen om te vragen hoe het zit met je POP. Eerder in deze topic las ik wel dat als er iets mis is met je POP dat moduslink een email zou sturen, maar dat is niet 't geval bij jou toch? Gewoon bellen denk ik?
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:37:
Dan moet het allemaal goed komen.
Ik heb gewoon dat orderformulier gekopieerd en opgestuurd naar moduslink, dit moet je, volgens de website, nl. ook doen als je geen emailadres hebt.
Moduslink wist mijn mailbox niet te vinden. :N
Ik heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt.. mijn mailbox konden zij blijkbaar ook niet vinden.. heb namelijk ook nooit een bericht gehad. Dat komt dus misschien omdat ik ook die order fomulier heb opgestuurd?
AvK schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 19:58:
Bij mij staat de kosten teller al vanaf het begin op totaal 0,00 Euro. Ik snap het zelf ook niet, betreft HP dv9085ea.
d:)b hopelijk blijft dat zo voor je! En hoef je achteraf ook niks te betalen, in mijn geval gaat het om een zelfsamengestelde pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:26:
[...]

Raar.. ik heb alles gedaan op 26 januari.. misschien moet je toch maar even gaan bellen om te vragen hoe het zit met je POP. Eerder in deze topic las ik wel dat als er iets mis is met je POP dat moduslink een email zou sturen, maar dat is niet 't geval bij jou toch? Gewoon bellen denk ik?
Vanmorgen al gebeld, gewoon afwachten zeiden ze. Ik heb nog geen mail gekregen en hoop die ook niet te krijgen
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.