Heeft hier nog iemand input op, ik weet namelijk niet wat ik er nu van moet denken?Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 14:11:
Als ik mijn orderstatus check via de site
https://upgradeweb.modusl...px?oem=Asustekcomputerinc krijg ik:
Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Ik heb al diverse mails verstuurd naar moduslink betreft mijn status, gisteren kreeg ik reactie
Geachte klant,
Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centre.
Hierbij willen wij u mededelen dat uw Coa nummer binnen 45 minuten wordt vrijgegeven, wanneer uw order nog niet bevestigd is. U kunt dit nummer gebruiken om opnieuw uw bestelling te plaatsen op onze internetsite.
Mocht u product informatie willen, ga dan naar onze internetsite.
www.windowsvista.com
We zullen u een bevestigingsemail sturen van de verzending wanneer we uw aankoopbewijs ontvangen hebben en uw order bevestigd is.
Als uw vraag over een technisch probleem gaat, neem dan contact op met uw fabrikant. U kunt het nummer van de helpdesk vinden in de documenten die samen met uw PC geleverd zijn.
Met vriendelijke groeten,
The Upgrade Redemption Support Centre.
E-Mail MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Bij het invullen van mijn aanvraag heb ik als betaalwijze 'acceptgiro' gekozen, ik mag toch aannemen dat het versturen van Vista en het betalen ervan (€ 5,55 verzendkosten) los staat van elkaar? Of is een verkeerde aanname..
En kan iemand mij uitleggen wat bovenstaand bericht inhoudt? Uw COA wordt vrijgegeven etc.?
Bvd.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2007 12:41 ]