XP to Vista upgrade via Moduslink

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 12.772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204827

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 22:45:
[...]

Dat is toch wel het probleem, heel die procedure is zo vaag als ik weet niet wat, een geauthoriseerde kopie en een redemption form? Hoe moet je het opsturen (er staat een email bij, stuur dan op zijn minst een ontvangstbevestiging).
Even ter verduidelijking:

Geauthoriseerde kopie =Kopie originele aankoopbon.
Redemption form = Upgradevoucher (dit verschilt per fabrikant)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 204827 op 04-02-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-04-2022
ik fax mijn aankoopbewijs gewoon, dan komt het zeker goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 07:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 204827 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 09:46:
[...]

Even ter verduidelijking:

Geauthoriseerde kopie =Kopie originele aankoopbon.
Redemption form = Upgradevoucher (dit verschilt per fabrikant)
En die voucher heb ik dus niet, heeft iemand anders die bij een Asus laptop wel gekregen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 20:35
ik heb het redemption formulier ook niet bij mijn acer gekregen. En ik wacht nu al een dikke week op pop goedgekeurd. Hopelijk zit er volgende week vooruitgang in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203888

MeNTaL_TO schreef op zondag 04 februari 2007 @ 13:11:
[...]

En die voucher heb ik dus niet, heeft iemand anders die bij een Asus laptop wel gekregen?
Klopt, heel veel mensen die ik heb gesproken krijgen in eerste instantie de upgradevoucher niet erbij geleverd. Men vertelt simpelweg dat het namelijk ook kan via internet en dat je de voucher dus niet nodig hebt.

Ik had mijn voucher ook niet gekregen, op een andere vestiging (waar ik toevallig in de buurt was) vroeg ik even hoe het met die upgrade zat.. zij vertelden mij vrolijk dat ik even terug moest gaan naar de winkel waar ik mijn pc had samengesteld om die voucher te halen. Zo gezegd zo gedaan.. na een beetje moeite kreeg ik de voucher eindelijk. Dus misschien even terug naar de winkel waar je je notebook hebt gekocht? Of heb je je aankoopbon al opgestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 12:18
Anoniem: 203888 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:53:
[...]

Is er trouwens iemand al voorbij de status:
Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat ?
Mijn status is precies hetzelfde, lijkt me toch niet dat dit zo lang moet duren.... :X

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maatje schreef op zondag 04 februari 2007 @ 16:13:
[...]

Mijn status is precies hetzelfde, lijkt me toch niet dat dit zo lang moet duren.... :X
Nou ik zit nog bij POP goedgekeurd.

Maar wat ik heb begrepen na dit topic doorgelezen te hebben, gaat het als volgt:
COA goedgekeurd
POP goedgekeurd
Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

en aangezien nog niemand daar voorbij is, vroeg ik het mij gewoon af.. dan weet ik wat ik kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5641

Anoniem: 203888 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 00:53:
[...]
Volgens mij bedoelt moduslink dat je je formulieren of moet faxen of moet opsturen naar het postadres.. misschien zouden ze anders teveel mailtjes binnenkrijgen.. gepaard met al die vragen die er zeker omheen zullen zitten.. lijkt mij dit ook niet echt prettig werken.. maar goed.. ik speculeer hier maar een beetje.. :X
Dit mailden ze mij op die vraag:

Geachte Klant,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met het Upgrade Redemption
Support Centrum.

Om uw bestelling af te kunnen ronden, vragen wij u een kopie van uw
factuur/aankoopbewijs te sturen per post, email of fax. Gelieve dit onder
vermelding van uw bestelnummer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Wat ik me nog steeds afvraag is waarom ze die POP nodig hebben, die heeft toch helemaal geen nut?

Hoe willen ze ooit controleren of jij de laptop/computer/XP versie tussen de juiste datum heb besteld? Ik neem aan dat ze niet alle shops af gaan bellen oid? :+

Of kijken ze naar de tijd dat jij XP geregistreerd heb of de tijd wanneer je voor het eerst online kwam?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Op die POP staat als het goed is een datum
Lijkt mij hoor

Ik sta trouwens nu ook op Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Zodra ik verder kom meld ik het gelijk

[ Voor 53% gewijzigd door mirelia op 04-02-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nec1560
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 19:20
Heeft iemand uberhaupt al de Vista Upgrade DVD ontvangen?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nec1560 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 21:43:
Heeft iemand uberhaupt al de Vista Upgrade DVD ontvangen?

:)
Ik in ieder geval niet.
Nog steeds Validatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207791

Ik heb juist Moduslink gebeld op het nummer +31555384162 en ik heb gevraagd over mijn Orderstatus. Ik heb gezegd dat op de website voor hp staat er Orderstatus: COA goedgekeurd, en die vrouw aan de lijn zei dat bij haar op de computer alles inonrde is en ik gewoon op een email moet wachten met de leverings datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Site is ook lekker gaar:
Upgrade Redemption Website
An unrecoverable error has occured, please try again later.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207891

ben bijna zeker dat we gaan moeten wachten tot het 31maart is

reden heb al paar weken geleden betaald en voor de rest was ook alles in orde (hp)

eerst 10keer bellen voor dat je de juiste persoon te pakken krijgt en moeten ze zien gingen terug bellen enz maar niks zelf bellen dus vanuit belgie is dat een nederlands betaal nummer ook mooi !!!

heb toen weeral eens gebeld naar moduslink en ze weten er blijkbaar niks ja geld was ontvangen de andere nodige papieren ook toen ik vragen en wanneer heb ik dan de dvd's tja dat konden ze niet juist zeggen ????

nu ben ik al zeker 2weken emails aant het sturen maar krijg niks terug van hun gisteren ff tel gedaan kon enkel via spraak computer info krijgen iemand persoonlijk aan de lijn is blijkbaar niet meer mogenlijk.

ferme boel is dat daar ik ben bijna zeker dat ze gaan wachten tot je geen aanvraag meer mag doen en dat was volgens dat ik gelezen heb in maart dus daarvoor gok ik dat ze gewoon rustig blijven wachten.

ons geld hebben ze toch al !!!!

en als je op de site kijkt staat er ook 4tot 8 weken dus dan is het einde maart hoop natuurlijk dat het niet zo gaat zijn maar ben toch bijna zeker pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 18:10
Er staat inderdaad dat het 4 tot 6 weken kan duren; je hoeft dan ook niet gaan zitten te hopen dat je het al over 2 weken in huis hebt, want ze geven niet voor niks zo'n lange periode op.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Hahn schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:02:
Er staat inderdaad dat het 4 tot 6 weken kan duren, je hoeft dan ook niet gaan zitten te hopen dat je het al over 2 weken in huis hebt, want ze geven niet voor niks zo'n lange periode op.
Dan ga ik uit van 4 tot 6 weken vanaf het moment dat ik besteld heb, niet 4 tot 6 weken vanaf het moment dat Moduslink alles een keer verwerkt heeft.

@blitz009, mijn geld hebben ze niet, ze schrijven pas af op het moment dat ze gaan versturen (bij CC, staat onderaan de site bij mij)
BTW Leestekens zijn wel erg gewenst, er is bijna geen touw aan vast te knopen.

[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-02-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planeet Thuis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

Planeet Thuis

De beste plek

/offtopic:
Ook een leuke: ik ben erachter gekomen dat het bedrag voor de upgrade per merk kan vesrchillen: eur 5,50 (ASUS) t/m eur 19,90 (HP). Wat een verschil!

/ontopic:
status: COA goedgekeurd (al 1 week), bon wel al gemaild, geld overgemaakt :-( :-( :-(

Fujifilm s9500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Ik volg dit topic al even... Hier mijn ervaringen:

Heb op 15 januari de order ingevoerd via de website. Als betaalmethode creditcard gebruikt. Zelfde dag per post het formulier + factuur van de pc op de post gedaan.

De afgelopen weken een paar keer de site bekeken, en heb sowieso deze statussen gezien:

- COA goedgekeurd
- Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

Nu staat er al een tijdje "Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat".

Ik ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

einde maart gaat het worden zeker weten dat ms met zo iets in zee wil gaan.

elke winkel heeft vista liggen en wij maar wachten,tot ze alle binnen hebben doet en mens als die moeite voor niks had net zo goed kunnen wachten tot einde maart dan :)

het enige waar ik het s****** van krijg is dat als je ze een mail stuurt dat ze niks terug sturen waarom vertellen ze ons gewoon niet hoe het zit, dan al die zever en mensen hun tijd te verdoen ?
grtz

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 207891 op 07-02-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2663

Ik heb nu XP MCE, dus kan upgraden naar 32bits Premium, maar heb liever 64bits Ultimate. Kan zijn dat ik er over heen gelezen heb hier, maar is het mogelijk om tegen bijbetaling te upgraden naar de Ultimate versie? Via het webformulier van ModusLink heb ik die mogelijkheid in elk geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Nu online
Anoniem: 207891 schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 10:45:
het enige waar ik het s****** van krijg is dat als je ze een mail stuurt dat ze niks terug sturen waarom vertellen ze ons gewoon niet hoe het zit, dan al die zever en mensen hun tijd te verdoen ?
grtz
Ik heb ze op 31 januari een mailtje gestuurd met de vraag of ze íets van te verwachten levertijd kunnen geven. Ik kreeg vanmiddag een reactie:
Vriendelijk bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre.

Vanwege de grote hoeveelheid Proof of Purchases die wij ontvangen, kunnen wij helaas niet elke individuele klant onver de ontvangst hiervan berichten. Uw order is echter in behandeling en u zult een bevestiging ontvangen wanneer wij uw versie van de Windows Vista Upgrade zullen verzenden.

Met vriendelijke groet,
The Upgrade Redemption Support Centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahn schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:02:
Er staat inderdaad dat het 4 tot 6 weken kan duren; je hoeft dan ook niet gaan zitten te hopen dat je het al over 2 weken in huis hebt, want ze geven niet voor niks zo'n lange periode op.
Het wordt, kort gezegt, 4 tot 6 wkn nadat Vista op de markt komt uitgeleverd.

Even snel rekenen:

30 Jan. werd Vista verkrijgbaar.
4 weken verder is 30 Feb.
30 Feb. zullen dan de eerste upgrades verstuurd gaan worden, mits men zich aan hun eigen schema houd.
Waarom het niet gelijk met de rollout van Vista kan is mij ook een raadsel. :N
Of het zou al moeten zijn dat je dan geen Nederlandstalige upgrade krijgt, al lijkt me dat volgens deze link: http://blogs.microsoft.nl...hive/2006/11/08/6901.aspx erg ver gezocht omdat er op 30 Jan. al 18 talen beschikbaar zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 204827 op 07-02-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Had ik maar een OEM versie gekocht. Is wel duurder, maar dan had ik hem al gehad!
(Ik heb ook een OEM versie gekocht, maar die is voor mijn desktop).

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik snap niet goed waar je die 4tot 6 wkn vind in mijn mail lees ik dit

De Upgrade Software zal binnen 6 - 8 weken verstuurd worden, gemeten vanaf de laatste van deze twee mogelijkheden (a) de datum waarop u de vereisten van de omruilorder voltooid heeft, of (b) de van toepassing zijnde taalversie van de bestelde Upgrade Software in uw land gelanceerd is. Het ontvangen van de Upgrade Software is ook afhankelijk van de beschikbaarheid en de voorraden van de producten.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ps is er iemand die het niet eens zit zitten voor te bellen vanuit nederland is het gratis geloof ik waarom zou dat zijn lol

gewoon eens voor te zien als je binnen geraakt en dan wat hun uitleg is wanneer ze beginnen met verzenden ?

ik zelf kan niet bellen geraak niet binnen en kost me elke keer geld voor een stemcomputer te horen,en op mijn mails zeggen ze ook niks terug word er stillekes aan zot van !

als iemand dat wil doen dan weten we allemaal iets meer he alvast thx

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 207891 op 08-02-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Nu online
Het heeft volgens mij geen zin om het pakket te verwachten vóór medio maart, aangezien ze zelf aangeven dat hetbinnen 6-8 weken wordt verzonden... Kortom: nog een maand geduld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat een puinhoop zeg. Dit is de eerste én de laatste keer dat ik van zo'n Windows upgrade mogelijkheid gebruik maak. Volgende keer wacht ik mooi tot het nieuwe besturingssysteem op de markt is. Dan heb ik hem een stuk sneller en zonder hoofdbrekens en ellende. Ik heb al op 18/1 aan alle voorwaarden (COA, POP en betaling) voldaan en nog steeds is mijn status niet verder dan 'COA goedgekeurd'. Ik denk dat ik Kassa, Radar en de consumentenbond maar eens ga inlichten over deze praktijken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield
  • Laatst online: 06-05 21:52
BamSlam_ schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:23:
Wat een puinhoop zeg. Dit is de eerste én de laatste keer dat ik van zo'n Windows upgrade mogelijkheid gebruik maak. Volgende keer wacht ik mooi tot het nieuwe besturingssysteem op de markt is. Dan heb ik hem een stuk sneller en zonder hoofdbrekens en ellende. Ik heb al op 18/1 aan alle voorwaarden (COA, POP en betaling) voldaan en nog steeds is mijn status niet verder dan 'COA goedgekeurd'. Ik denk dat ik Kassa, Radar en de consumentenbond maar eens ga inlichten over deze praktijken. :(
pfff.. wat een gezeur weer. er staat dat je 6-8 weken moet wachten, heb gewoon geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Nu online
BamSlam_ schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:23:
Ik vind het ook allemaal vervelend, maar aan de andere kant: ze doen niks verkeerd! Zolang ze de belofte van 6-8 weken waarmaken tenminste. Dat de procedure slecht is qua communicatie richting hun klanten is een ander verhaal: dat is wazigheid ten top, maar geen 'wanprestatie'...

Kortom; zolang ze braaf binnen de gestelde termijn de upgrade versturen doen ze niks fout. Ik ben meer benieuwd naar óf het een chaos is en of we dus wel/niet de upgrade medio maart ontvangen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
mikkelnl schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 10:51:
[...]
Kortom; zolang ze braaf binnen de gestelde termijn de upgrade versturen doen ze niks fout. Ik ben meer benieuwd naar óf het een chaos is en of we dus wel/niet de upgrade medio maart ontvangen... ;)
Dat snap ik ook wel, maar hoe moeilijk is het nou om een schijfje met wat software te versturen dat je bij elke PC boer op de hoek zo kunt kopen zonder vertraging? Ze doen, volgens hun kleine lettertjes, niets fout. Maar netjes is het ook niet. Want je werd als consument eerst lekker gemaakt dat je gerust eind 2006 een nieuwe PC met XP kunt kopen en dat je dan fijn kunt upgraden naar Vista. Uiteindelijk blijkt hiervoor een vaag omschreven procedure gebruikt te worden, waarover in allerlei fora lange topics lopen, een lange levertermijn te worden aangehouden (iets dat de consument niet verteld werd eind 2006!) en dan is ook de communicatie van Moduslink nogal gebrekkig.

Neen, ik zal niet nog een keer met zo'n upgrade-aktie meedoen en voel me gewoon genaaid!

[ Voor 26% gewijzigd door BamSlam_ op 08-02-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Nee ik doe ook niet meer mee met zo'n actie. Het duurt lang, het proces is onduidelijk en je hebt geen idee wie er wat aan het doen is.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 22:18

AvK

Ready Set Go

Sorry hoor, maar wat is het probleem nu? Je kunt voor een habbekrats een originele versie van Vista krijgen. Gewoon even geduld opbrengen meer is er niet voor nodig. Ook ik vind de procedures onduidelijk, daar niet van.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05 18:40

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik moet mijn orderformulier dus opsturen:
Thank you for submitting your order to upgrade to Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. It is important that you carefully follow all instructions on this confirmation email. You are responsible for ensuring the completeness and accuracy of your order request. Any incomplete, illegible, late, lost, mutilated, misdirected or postage-due requests, fraudulent submission of multiple requests, or providing false information in a request will delay and/or disqualify your submission. Asus and/or ModusLink (or your manufacturer or installer) may deny and/or discard any submission deemed to be false or fraudulent.

For your order to be fulfilled, you must submit (by mail, facsimile or scan) your receipt for a qualifying PC, together with the online confirmation number listed on this page, to the following address or facsimile number:

EMEA
Software Upgrade Program Asustek Computer Inc
PO Box 252
7300 AG Apeldoorn, The Netherlands
Email: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
Fax: 31-55-543 3946
Maarre ik hoef dus kennelijk geen redemption form mee te sturen. Heeft iemand van jullie de betreffende factuur gefaxt? Of is aan te raden toch maar een copietje per post te doen? Betekent de vermelding van het e-mail adres dat ik de offerte ook mag mailen?

Ik heb zo'n redemptionform overigens wèl gekregen bij m'n Asus laptop.

Edit: Ik heb mijn offerte maar gemailed, als ik binnen twee dagen niets hoor, stuur ik het hele zooitje alsnog op naar Apeldoorn.

[ Voor 13% gewijzigd door RaJitsu op 08-02-2007 12:15 ]

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

AvK schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:28:
Sorry hoor, maar wat is het probleem nu? Je kunt voor een habbekrats een originele versie van Vista krijgen. Gewoon even geduld opbrengen meer is er niet voor nodig. Ook ik vind de procedures onduidelijk, daar niet van.
Nou ja voor een habbekrats....Je hebt er gewoon voor betaald toen je je computer kocht hoor. Goed in wezen heb je voor XP betaald, maar het idee achter deze "gratis" upgrade is dat de mensen die vlak voor de introductie van Vista een nieuwe PC gekocht hebben niet twee keer achter elkaar een OS hoeven te kopen. Zo probeert men te voorkomen dat in die periode de verkoop van nieuwe PC in elkaar zakt.

Dus eigenlijk is het niet netjes dat wij nu vrij lang op deze upgrade moeten wachten waarvoor je in weze al betaald hebt (je kocht de computer met het idee er zo snel mogelijk vista op te draaien). Dus mag je toch eigenlijk verwachten dat je vista vlak na de introductie mag ontvangen. Ik kan mij daarom heel goed voorstellen dat mensen hier onrustig van worden.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
AvK schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 11:28:
Een habbekrats? Ik heb iets van 94 Euro betaald voor de Windows Media Center 2005 OEM. Mag nog eenst 14 Euro bijbetalen voor 'verzendkosten' van een simpel DVD-schijfje met Vista Home Premium erop. Als ik anderhalve maand had gewacht met mijn aankopen had ik op dit moment al Windows Vista Home Premium gedraaid voor 92 Euro. WOW! :(

Voor de rest ben ik het geheel met Xander84 eens.

[ Voor 3% gewijzigd door BamSlam_ op 08-02-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit is wat ik ook bedoel :

Dus eigenlijk is het niet netjes dat wij nu vrij lang op deze upgrade moeten wachten waarvoor je in weze al betaald hebt (je kocht de computer met het idee er zo snel mogelijk vista op te draaien). Dus mag je toch eigenlijk verwachten dat je vista vlak na de introductie mag ontvangen. Ik kan mij daarom heel goed voorstellen dat mensen hier onrustig van worden.

ik heb mijn laptop gekocht met de bedoeling zo snel mogenlijk vista erop te zetten ik ga nu niet even alles instellen email progjes enz voor het binnen een paar weken allemaal over nieuw te mogen gaan doen !

in de winkel hadden ze gezegt dat je die vista zo snel als mogenlijk ging krijgen natuurlijk konden die dit allemaal ook niet weten, ik vind moduslink echt een k*** firma !

dat je een paar dingen moet doen op de site oke kan ik begrijpen

maar dat ze totaal niks laten horen van hun kant tja dat vind ik echt eronder

bellen lukt niet mail krijg je niks terug druk zou je zeggen tja hadden ze wel kunnen raden ze weten gewoon dat ze hun klanten toch hebben.

als ze echt willen hadden de meesten onder ons al lang de dvd liggen tis voor hun gemak dat ze het zo doen ik zeg 1keer doen ze dat 2de keer dan weet ik het wel,nooit meer nee dank u !!!

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Reeds betaald voor je Vista upgade lijkt me een non argument. Dan had je net zo goed kunnen wachten tot de laptop van jouw keuze met Vista voorgeinstalleerd geleverd kon worden. Die release datum wisten we allemaal. Dat dit een extra verkoop argument is snap ik ook wel. Maar het is toch je eigen keus geweest om vlak voor de Vista release een XP laptop te kopen.
Dat het allemaal onduidelijk verloopt ben ik het mee eens. Maar Modus link geeft wel weer zeer duidelijk aan dat het tot een week of 6 duurt na de officieele release.
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar Vista (lekker een dualboot maken). :)
Gewoon nog even geduld hebben.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 09-05 15:55
Ik heb ook via deze actie een Vista upgrade besteld. Had XP Pro en heb een upgrade naar Business gekregen.

Maar is het nu ook mogelijk om hiermee een dual boot te draaien? Volgens mij niet, maar misschien dat iemand hier zekerheid kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Laatst online: 09-05 14:43
Wat duurt het laaaaang.

Ik heb mijn upgrade formulier samen met alles wat nodig is opgestuurd maar nog steeds heb ik niks thuis gehad. De status staat nu al een aantal weken op COA goedgekeurd maar daar schiet ik nog niet heel veel mee op. Heeft iemand enig idee hoelang zo'n traject ongeveer duurt en hoever ik nu ben. Er is overigens ook nog geen geld afgeschreven.......

6/8 weken, voor je het weet is het 6/8 maanden :(

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Xander84 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 12:13:
[...]

Nou ja voor een habbekrats....Je hebt er gewoon voor betaald toen je je computer kocht hoor. Goed in wezen heb je voor XP betaald, maar het idee achter deze "gratis" upgrade is dat de mensen die vlak voor de introductie van Vista een nieuwe PC gekocht hebben niet twee keer achter elkaar een OS hoeven te kopen. Zo probeert men te voorkomen dat in die periode de verkoop van nieuwe PC in elkaar zakt.

Sterker nog, ik had de OEM versie voor 3 euro minder kunnen kopen, zelfs als ik alleen de upgradeprijs bekijk (73 euro) dan had ik zelf voor 17 euro meer het in de winkel kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me, uit nieuwsgierigheid, de vrijheid genomen om ze eens en mailtje te sturen en te vragen waarom de upgrades niet meteen met het uitkomen van de retailversie worden geleverd maar 4 tot 6 weken later.

Toch benieuwd wat men hierop te melden heeft.
Evt. reactie wordt natuurlijk hier gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
olliepower schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 13:56:
Ik heb mijn upgrade formulier samen met alles wat nodig is opgestuurd maar nog steeds heb ik niks thuis gehad. De status staat nu al een aantal weken op COA goedgekeurd maar daar schiet ik nog niet heel veel mee op. Heeft iemand enig idee hoelang zo'n traject ongeveer duurt en hoever ik nu ben. Er is overigens ook nog geen geld afgeschreven.......
Ik denk niet dat er een vaste proceduretijd per klant is, jij hebt blijkbaar gewoon pech.
  • Maandag bon en upgrade formulier opgestuurd;
  • Dinsdag: COA goedgekeurd;
  • Vandaag: POP goedgekeurd;
(Ja, allemaal dus deze week...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maatje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 12:18
grapjas..... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Maatje op 08-02-2007 16:31 ]

Wie het laatst lacht, heeft een traag gevoel voor humor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30
COA goedgekeurd was ik binnen 2 minuten...

... en ben het nog steeds... al een aantal weken.

Blijkbaar is het dus gewoon een soort loterij waarbij we maar gewoon moeten wachten en tot die tijd gewoon xp moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik zie dat op de frontpage nu ook een vakje gekomen is om aan te geven of je wel of geen redemption form hebt.
En de site doet het bij mij nog steeds niet :?

An unrecoverable error has occured, please try again later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Nou na 2 weken gewacht te hebben heb ik vandaag dan eindelijk antwoord gekregen op mijn mailtje :O
Vriendelijk
bedankt voor het contact opnemen met het Upgrade Redemption Support Centre.

Vanwege
de grote hoeveelheid Proof of Purchases die wij ontvangen, kunnen wij helaas
niet elke individuele klant onver de ontvangst hiervan berichten. Uw order is
echter in behandeling en u zult een bevestiging ontvangen wanneer wij uw versie
van de Windows Vista Upgrade zullen verzenden.

Met
vriendelijke groet,

The
Upgrade Redemption Support Centre.
toon volledige bericht
Met andere woorden het komt wanneer het komt, dus ga maar uit van minimaal 8 weken na de release datum wat iemand hier eerder aangaf..........

[ Voor 25% gewijzigd door Xander84 op 08-02-2007 19:11 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xander84 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:10:
Nou na 2 weken gewacht te hebben heb ik vandaag dan eindelijk antwoord gekregen op mijn mailtje :O

[...]

Met andere woorden het komt wanneer het komt, dus ga maar uit van minimaal 8 weken na de release datum wat iemand hier eerder aangaf..........
Het gebruikelijke standaard verhaaltje vrees ik........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 204827 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:24:
[...]

Het gebruikelijke standaard verhaaltje vrees ik........
Ben bang dat cancelen een nog grotere puinhoop op gaat leveren, dus laat bestelling maar staan en hoop ergens dat het niet doorgaat, haal ik de OEM versie wel in de winkel.
Anoniem: 204827 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:01:
[...]

Ik vrees dat je dat wel kunt vergeten.
Ik begin er niet eens aan, gezien de rep die Moduslink al in zo'n korte tijd heeft opgebouwd, volgens mij hebben ze alles gewoon zwaar onderschat of laten ze het bewust gewoon zo verkeerd gaan. De site doet niet eens wat ze zeggen, het is of ordernummer of COA en emailadres, als ik ordernummer invul krijg ik dat en COA ligt thuis. Het is een prutssite met een prutsbedrijf erachter, andere woorden heb ik er gewoon niet voor.

[ Voor 45% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-02-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:54:
[...]

Ben bang dat cancelen een nog grotere puinhoop op gaat leveren, dus laat bestelling maar staan en hoop ergens dat het niet doorgaat.
Ik vrees dat je dat wel kunt vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 19:54:

Het is een prutssite met een prutsbedrijf erachter, andere woorden heb ik er gewoon niet voor.
Ik moet toegeven dat het idd. geen kandidaat is voor de schoonheidsprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
IntToStr schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:34:
waarbij we maar gewoon moeten wachten en tot die tijd gewoon xp moeten gebruiken
het leven is ook zo kl*te ;(

ik vind een aantal reacties echt zeer triest. voor het bestellen was het al lang duidelijk dat de levering 6 tot 8 weken kan duren na de releasedate van Windows Vista. we zijn pas één week verder dus je moet nog gewoon een poosje wachten.

miljoenen mensen lijden honger en ellende en een paar trieste figuren gaan als kleine kinderen lopen huilen omdat ze hun zin niet krijgen (lees: hun Vista een paar weken later krijgen)

wat is er mis met XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is niks mis met XP en dat je moet wachten op je Vista upgrade vinden sommige (waaronder ik) ook niet erg.
Men ergerd zich alleen aan het feit dat Moduslink allemaal zo wazig bezig is, ik noem maar:

Niet op Emails reageren.
Slechte bereikbaarheid.
Problemen met aanvragen via website.
Wazig verhaal over levertijden, iig niet willen (of kunnen) uitleggen waarom het zo lang moet duren.

Als men nu gewoon uitlegd waarom het 4 tot 6 weken moet duren kweekt men ook meer begrip bij diegene die hun upgrade hebben besteld, gewoon een kwestie van goed fatsoen lijkt mij.

Of vraag ik nu iets vreemds??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SURFivor schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:23:
[...]

het leven is ook zo kl*te ;(

ik vind een aantal reacties echt zeer triest. voor het bestellen was het al lang duidelijk dat de levering 6 tot 8 weken kan duren na de releasedate van Windows Vista. we zijn pas één week verder dus je moet nog gewoon een poosje wachten.

miljoenen mensen lijden honger en ellende en een paar trieste figuren gaan als kleine kinderen lopen huilen omdat ze hun zin niet krijgen (lees: hun Vista een paar weken later krijgen)

wat is er mis met XP?
ff reageren nee er is niks mis met xp

maar zie jij het zitten voor bv je laptop helemaal naar je goesting te zetten, al je progjes en email adressen in orde te zetten als je het binnen een paar weken allemaal terug overnieuw mag doen ?

oke je kan er nu mee werken maar je weet nu al dat je alles er terug mag vanaf gaan gooien fijn echt !

mij gaat het nog het meeste over dat ze gewoon hun werk niet tegoei doen als vista in de winkel ligt kunnen zij hem ook wel verzenden zeker nee wat doen ze, ons gewoon laten wachten voor hun gemak !

en dan zijn ze nog zo vriendelijk voor zo snel iets te laten weten via mail als je iets vraagt druk oke maar hun betalings gegevens had ik toch binnen 1 min in mijn inbox zitten dus dat gaat blijkbaar wel, gaat automatis dat weet ik ook wel maar daar kunnen ze wel hun voorzorg in pakken !

ik had het pas gelezen toen ik het from ging invullen online ervoor nog niet van moduslink gehoord ik gok als iedereen het geweten had dat het zo ging gaan, dat ze 50% minder aanvragen zouden gehad hebben !!

volgende keer koop ik hem gewoon in de winkel 8)7

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 204827 schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:41:
Als men nu gewoon uitlegd waarom het 4 tot 6 weken moet duren kweekt men ook meer begrip bij diegene die hun upgrade hebben besteld, gewoon een kwestie van goed fatsoen lijkt mij.

Of vraag ik nu iets vreemds??
ModusLink voert uw bestelling pas uit na ontvangst van een origineel, geldig aankoopbewijs om de datum van aankoop te kunnen controleren en te kunnen verifiëren van welke wederverkoper u een product dat voor het programma in aanmerking komt, hebt gekocht. ModusLink streeft ernaar alle Windows Vista producten binnen zestig dagen te leveren na (a) vrijgave van het product en verificatie, (b) plaatsing en bevestiging van de bestelling en (c) verificatie van de bestelling, al naargelang welke datum het laatst valt.
ik kan me voorstellen dat ze niet op zulke mailtjes reageren, onnodig veel werk :)
Anoniem: 207891 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 07:12:
maar zie jij het zitten voor bv je laptop helemaal naar je goesting te zetten, al je progjes en email adressen in orde te zetten als je het binnen een paar weken allemaal terug overnieuw mag doen ?

oke je kan er nu mee werken maar je weet nu al dat je alles er terug mag vanaf gaan gooien fijn echt !
dat wist je op het moment toen je je systeem kocht. dan had je maar moeten wachten tot je een compleet Vista-systeem had :)

[ Voor 22% gewijzigd door SURFivor op 09-02-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206128

Afgelopen week heb ik even gebeld, voor het eerst kreeg een engelstalig persoon ( MS zelf) aan de lijn in plaats van een vlaming, het volgende ben ik wijzer geworden.

Ze konden mij het volgende vertellen:

Naam, adres, verzendadres, het feit dat mijn COA al was goedgekeurd en dat ik al heb betaald.

De bedoeling was om alles nu binnen 3 a 4 weken te verzenden.

Er blijven op dit moment zeer veel mensen op "COA goedgekeurd" staan, dit komt voor een groot gedeelte door de drukte, ze hebben namelijk de complete upgrade voor het europese continent welke ze moeten verwerken.

Als de POP niet goedgekeurd zou zijn zou er een mail naar desbetreffend persoon gaan met een afwijzing/reden van afkeuring.

Maar vooral afwachten, het is gewoon te druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
SURFivor schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:23:
[...]
Op het moment dat ik mijn nieuwe computer kocht wist ik *niet* dat er zo'n lange levertijd op die Vista upgrade zit. Daar kwam ik pas achter toen ik die piepkleine lettertjes op de upgradevoucher las, toen ik de upgrade ging aanvragen. We zijn maanden lekker gemaakt met campagnes over hoe geweldig Vista is, dat het op 31 januari voor consumenten in de winkel ligt en dat we toch vooral niet moeten wachten met een nieuwe PC kopen omdat je een 'gratis' upgrade naar Vista krijgt. Dan is het toch niet gek dat mensen zich genaaid gaan voelen als dan blijkt je na 31 januari nog 6 tot 8 weken mag wachten voordat je het een keer in de bus hebt. Helemaal omdat het een simpele massaproductie DVD is, en niet een zeldzaam onderdeel dat custom gemaakt moet worden. Dit soort prutsacties werken illegaal gebruik ook nog eens in de hand, dit beloont het legaal gebruik van software zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:30
Anoniem: 206128 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:43:

Naam, adres, verzendadres, het feit dat mijn COA al was goedgekeurd en dat ik al heb betaald.

Er blijven op dit moment zeer veel mensen op "COA goedgekeurd" staan, dit komt voor een groot gedeelte door de drukte, ze hebben namelijk de complete upgrade voor het europese continent welke ze moeten verwerken.

Als de POP niet goedgekeurd zou zijn zou er een mail naar desbetreffend persoon gaan met een afwijzing/reden van afkeuring.

Ik heb er absoluut geen problemen mee dat ik op vista moet wachten. Blijf de komende maanden nog wel even xp draaien. Ik vind echter wel dat ze bovenstaande info op hun site moeten zetten! Heel Europa heeft natuurlijk massaal die upgrades aangevraagd en dan snap ik dat het druk is en zo, maar dit hadden ze kunnen verwachten. Gewoon een melding op de site met die mededeling over dat POP verhaal zou 95% van de mensen "gerust stellen".
Wat ik eigenlijk bedoelde te zeggen daar is dat je best gewoon xp kunt gebruiken voorlopig, zoals ik ook voorlopig zal doen. Een "bijna gratis" upgrade laat ik echter niet liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206128 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:43:
Afgelopen week heb ik even gebeld, voor het eerst kreeg een engelstalig persoon ( MS zelf) aan de lijn in plaats van een vlaming, het volgende ben ik wijzer geworden.

toon volledige bericht
Kijk, dit is tenminste duidelijke taal, maar was het nou zo moeilijk om dit meteen de eerste keer te vertellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SURFivor schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 09:07:
[...]

[...]

ik kan me voorstellen dat ze niet op zulke mailtjes reageren, onnodig veel werk :)

[...]

dat wist je op het moment toen je je systeem kocht. dan had je maar moeten wachten tot je een compleet Vista-systeem had :)
Ik vind dat zelf een non-argument, mijn pc ging namelijk "stuk" voor de kerstvakantie... na mijn pc naar een gespecialiseerde computerwinkel gebracht te hebben konden zij ook niks vinden, kort gezegd. Ik had dus de keus om vanaf ongeveer 25 december tot 30 januari te wachten om een pc te kopen met vista erop.. of toen een pc te kopen kopen met mce + upgrade naar vista.. op 2 januari kon ik mijn zelfsamengestelde pc ophalen, simpelweg omdat ik een pc nodig had en niet zolang kon wachten.

Verder vind ik het zelf ook geen probleem om 6 tot 8 weken te wachten op de upgrade DVD, vooral omdat dit al op de voucher is aangegeven. Maar ModusLink zou alle statussen wel online kunnen zetten met beschrijving erbij. En met het verhaal van hierboven, als er iets wordt geweigerd dan wordt er wel een mailtje gestuurd..

Verder vind ik het nogal "onprofessioneel" (<- zal ik het maar zo zeggen?) van Microsoft (Hoofddorp) dat zij niks met de upgrade te maken willen hebben en je gewoon weigeren om informatie te verschaffen en je direct doorsturen naar ModusLink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203888 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:00:

Verder vind ik het nogal "onprofessioneel" (<- zal ik het maar zo zeggen?) van Microsoft (Hoofddorp) dat zij niks met de upgrade te maken willen hebben en je gewoon weigeren om informatie te verschaffen en je direct doorsturen naar ModusLink.
Waarom Microsoft Moduslink opdracht heeft gegeven om de upgrades van Vista te leveren blijft voer voor psychologen.

Misschien liggen er ervaringen uit het verleden aan ten grondslag al bieden "behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst".

Het kan ook zijn dat men er simpelweg de mensen niet voor heeft en het daarom uitbesteed.

Wellicht een emailtje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een update over mijn oderstatus, net gecheckt:

Orderstatus : Order awaiting shipment
Verzenddatum : March 2007
Vervoerder : Standard

The story continues..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Anoniem: 204827 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:57:
Even een update over mijn oderstatus, net gecheckt:

The story continues..............
Oelalala.. als een 'normale' webshop dit soort levertermijnen aangeeft resulteert dat al snel in een negatieve recensie in de Shop Survey. Toch zijn er in dit topic mensen die van mening zijn dat we niet zo ongeduldig moeten zijn! *LOL* 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Inderdaad, bij mij staat nu ook:

Er zit gewoon beweging in de zaak. Nog ff wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207791

Mijn status is ook veranderd maar het is anders.

Orderstatus : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.
Verzenddatum : TBD. Check back in 1-2 weeks

Mijn Proof of Purchase heb ik al 3 keer gemaild en ik belde ook naar moduslink en daar zeiden ze mij dat alles inorde is. Waarom dan die Waiting for proof of purchase? |:( :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Anoniem: 207791 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 18:57:
Mijn status is ook veranderd maar het is anders.

Mijn Proof of Purchase heb ik al 3 keer gemaild en ik belde ook naar moduslink en daar zeiden ze mij dat alles inorde is. Waarom dan die Waiting for proof of purchase? |:( :? :?
Ik heb in totaal 5! POPs moeten: faxen, mailen, snail mailen voordat ze er eentje ontvangen hadden ..... 8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148229

Bij mij status gewoon nog steeds op 'COA goedgekeurd' :'( . Ik heb alles opgestuurd eind december 2006 :(
Ja, ik ben best ongeduldig, maar dat komt dat jullie verdere statussen hebben :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 22:34
Heb ik ook last van, maar ik ben niet ongeduldig, omdat de 8600 toch nog niet uit is, en ik vista niet wil installeren voordat ik die heb, anders moet ik nl. een her-activatie doen. Met mijn 6200TC kan ik aero trouwens waarschijnlijk ook niet gebruiken, aangezien die maar 16 MB eigen geheugen heeft en 128 MB Turbo-Cache.

Wel vind ik het vervelend dat al het geregel zo lang moet duren, als ze heel Europa moeten verwerken hadden ze gewoon meer personeel moeten aannemen of had microsoft een groter bedrijf moeten kiezen.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Na het inzenden(asus notebook) kreeg ik meteen de status COA goedgekeurd.. Dat gebeurt bij asus duidelijk automatisch.

De fax was 2x fout gegaan dus hoop niet dat ze nu 3x een fax van mij binnen hebben gekregen :o

Nou, nog ff 5,50 overmaken en ben benieuwd hoe lang het duurt _/-\o_

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Sinds gisteren lukt het me niet eens meer om mijn status op te vragen. Als ik mijn orderbevestigingsnummer en emailadres invul op de Moduslink-site, krijg ik na een halve minuut wachten slechts de melding 'An unrecoverable error has occured, please try again later.' ... Heb het inmiddels al twintig keer geprobeerd. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

BamSlam_ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 21:37:
Sinds gisteren lukt het me niet eens meer om mijn status op te vragen. Als ik mijn orderbevestigingsnummer en emailadres invul op de Moduslink-site, krijg ik na een halve minuut wachten slechts de melding 'An unrecoverable error has occured, please try again later.' ... Heb het inmiddels al twintig keer geprobeerd. Heeft iemand anders dit ook?
ja, het is gewoon druk, gewoon een uurtje later weer proberen.
Zie mijn opmerking over gepruts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:10
Heb mijn aankoopfaktuur al gefaxt maar heb nu (ook) sinds vandaag deze status:

Misschien hebben ze het niet (goed) ontvangen per fax.
maandag es ff bellen.

[ Voor 5% gewijzigd door reller op 10-02-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204827 schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 15:10:
[...]
Misschien liggen er ervaringen uit het verleden aan ten grondslag al bieden "behaalde resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst".

Het kan ook zijn dat men er simpelweg de mensen niet voor heeft en het daarom uitbesteed.

Wellicht een emailtje waard.
Ik heb het niet over het feit dat Microsoft ModusLink de opdracht heeft gegeven om alle upgrades te verwerken, maar over de methode waarop MS betalende klanten betreffende dit onderwerp simpelweg afpoeiert met: "Jah, mot je daar wezen".
Ik geloof best dat MS de mensen er niet voor heeft, maar zij moeten toch enigzins wel op de hoogte zijn van de upgradeprocedure en daarom vind ik het ook hun plicht om mensen enige informatie te verschaffen wanneer zij erom vragen.. ik bedoel wij zijn en blijven nog steeds hun klanten toch?
BamSlam_ schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:20:
[...]
Toch zijn er in dit topic mensen die van mening zijn dat we niet zo ongeduldig moeten zijn! *LOL* 8)7
Ik weet niet of je mij hiermee bedoelt, voor het geval dat: ik had het over mijn persoonlijke mening dat ik het niet erg vind om 6 tot 8 weken te wachten (maar dan wel maximaal).. jullie mogen best ongeduldig zijn hoor :*)
reller schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 23:28:
Heb mijn aankoopfaktuur al gefaxt maar heb nu (ook) sinds vandaag deze status:

Misschien hebben ze de niet (goed) ontvangen per fax.
maandag es ff bellen.
Ja.. je kan bellen, maar zij zullen het ook druk hebben vandaar dat zij zeggen dat je binnen 1 tot 2 weken je status opnieuw moet checken.. misschien kan je beter een weekje wachten en dan bellen? Wanneer heb je je aankoopfactuur gefaxt? Als dit echt een tijdje terug is.. dan zou ik ook bellen ;) Bij mij veranderde de status COA goedgekeurd naar POP goedgekeurd in een week.. en daar zit ik nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reller
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:10
Anoniem: 203888 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 00:37:
[...]

Ja.. je kan bellen, maar zij zullen het ook druk hebben vandaar dat zij zeggen dat je binnen 1 tot 2 weken je status opnieuw moet checken.. misschien kan je beter een weekje wachten en dan bellen? Wanneer heb je je aankoopfactuur gefaxt? Als dit echt een tijdje terug is.. dan zou ik ook bellen ;) Bij mij veranderde de status COA goedgekeurd naar POP goedgekeurd in een week.. en daar zit ik nog.
2 weken geleden, ik wacht wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
hoe kan je zien of ze je betaling al hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-05 22:34
hoe kan je zien of ze je betaling al hebben ontvangen?
Mailtje sturen of bellen?

[ Voor 59% gewijzigd door Jakkus op 10-02-2007 17:02 ]

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204528

Ligt misschien aan mij maar jullie hebben het over 'gering' bedrag...

Ik wil graag Vista op mijn laptop installeren
http://www.4launch.nl/sho...info.php?productid=025069

Van de verschillende versies heb ik gekozen voor Windows Vista Home Premium NL

Nu heb ik een aantal opties:
Via de Microsoft site een Windows Vista Home Premium 32-bit DVD bestellen, EUR 93,83

Of ik kan er voor kiezen deze online te bestellen
Microsoft Windows Vista Home Premium 32bit NL OEM EUR 91,00( + 7,50 bezorgen)

Wat is beter voor mij? Kan die OEM versie ook ophalen in Eindhoven dus dat is geen probleem, maar kan ik dan beter via microsoft update site bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 09-05 18:10
Waar jij naar kijkt is een OEM-versie, dit topic gaat over een upgrade die je kan bestellen als je XP origineel hebt. Daar betaal je alleen de verzend- en administratiekosten voor en dat komt neer op ongeveer €14.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahhh ok dus dat is als je echt XP ooit in de winkel op CD hebt gekocht?

Maar als ik dus die OEM nu koop dan heb ik dus geen Vista 'orgineel'?
En mocht er dus ooit een nieuwe Windows uit komen moet ik dus de echte versie kopen?
En als ik gewoon via Microsoft site bestel krijg ik de 'echte' versie?

Sorry maar t geeft mij de indruk dat voorgeinstalleerde Windows dus geen orgineel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Anoniem: 204528 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:30:
Ahhh ok dus dat is als je echt XP ooit in de winkel op CD hebt gekocht?

Maar als ik dus die OEM nu koop dan heb ik dus geen Vista 'orgineel'?
En mocht er dus ooit een nieuwe Windows uit komen moet ik dus de echte versie kopen?
En als ik gewoon via Microsoft site bestel krijg ik de 'echte' versie?

Sorry maar t geeft mij de indruk dat voorgeinstalleerde Windows dus geen orgineel is?
Nee, je begrijpt het niet.
Dit topic gaat over mensen die de afgelopen maanden een laptop hebben gekocht met XP erop.
Vista was immers nog niet uit.
Als extra verkoop argument kan je voor deze laptops als service (tegen handelings kosten) een upgrade bestellen voor Vista. Dus alleen als je recent een nieuwe laptop hebt gekocht.
De prijs varieert van 0,00 Euro tot iets van 20,00 Euro.
Zelf ben ik de gelukkige die 0,00 Euro moet betalen.
Tenminste zo staat dat op mijn bestel bericht en ook op de site van Moduslink. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AvK schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:55:
[...]

Nee, je begrijpt het niet.
Dit topic gaat over mensen die de afgelopen maanden een laptop hebben gekocht met XP erop.
Vista was immers nog niet uit.
Als extra verkoop argument kan je voor deze laptops als service (tegen handelings kosten) een upgrade bestellen voor Vista. Dus alleen als je recent een nieuwe laptop hebt gekocht.
De prijs varieert van 0,00 Euro tot iets van 20,00 Euro.
Zelf ben ik de gelukkige die 0,00 Euro moet betalen.
Tenminste zo staat dat op mijn bestel bericht en ook op de site van Moduslink. :)
Ik heb zelf ook een laptop gekocht met XP Home erop (2 februari) :o

https://upgradeweb.modusl...ndingPage.aspx?oem=&Lang=
die gebruik ik, maar dan kost het 93 euro om Vista te krijgen...

Waar kan ik dan zo goedkoop Vista krijgen, omdat ik een nieuwere laptop heb?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Volgensmij hebben ze personeel aangenomen bij moduslink, of niet?

Gister heb ik de aanvraag gedaan, hierbij stond in enkele minuten: COA goedgekeurd.
Ik heb die avond direct een fax verstuurd met het factuur, ik kijk nu op de site en er staat:
"Orderstatus : POP goedgekeurd".

Nu hoeven ze dus alleen nog die 5,55 euro te ontvangen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huidige software: Windows XP Home Edition
Als ik kies voor 'Met form'
Windows Vista Home Premium 32-bit DVD Nederlands EUR 63,04 EUR

Als ik kies zonder form
Windows Vista Home Premium 32-bit DVD Nederlands EUR 73,35 EUR

Ps. laptop merk = MSI M677

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 204528 op 10-02-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
Anoniem: 204528 schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:13:
Huidige software: Windows XP Home Edition
Als ik kies voor 'Met form'
Windows Vista Home Premium 32-bit DVD Nederlands EUR 63,04 EUR

Als ik kies zonder form
Windows Vista Home Premium 32-bit DVD Nederlands EUR 73,35 EUR

Ps. laptop merk = MSI M677
Blijkbaar geeft msi dan niet zulke enorme korting, misschien staat er nog wat op hun site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208288

bij mij staat er nu: verwachte shipping datum: 4 april :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

LED-Maniak schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:45:
[...]

Blijkbaar geeft msi dan niet zulke enorme korting, misschien staat er nog wat op hun site?
Ik heb het anders met Asus ook (moet in totaal 93,33 betalen voor deze upgrade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martini1
Binnen 1 week naar deze status (dat ze die aanpassen op een zondag?)

Orderstatus : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat
Verzenddatum :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Nu online
MeNTaL_TO schreef op zondag 11 februari 2007 @ 05:25:
[...]

Ik heb het anders met Asus ook (moet in totaal 93,33 betalen voor deze upgrade)
hmm, vreemd, zal dit dan aan de soort laptop cq installatie liggen? Ik hoefde echt maar 5,55 euro te betalen.

Ik heb overigens hier de aanvraag gedaan: https://upgradeweb.moduslink.com/vista/Asustek

[ Voor 12% gewijzigd door LED-Maniak op 11-02-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ligt aan de versie die er op staat Maniak

met XP home moet je 93 euro betalen, maar geloof dat je met Media center Edition idd slechts 5,55 hoeft te betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Anoniem: 204528 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:21:
Het ligt aan de versie die er op staat Maniak

met XP home moet je 93 euro betalen, maar geloof dat je met Media center Edition idd slechts 5,55 hoeft te betalen
Ik heb de upgrade gisteren besteld en heb € 24 moeten betalen. Status is nu :
Orderstatus : COA goedgekeurd
Verzenddatum :

Het wordt een Vista Busines maar ik heb liever een Premium. Zij bepalen dat?
Ik heb een Toshiba Satelite P100, gekocht op 8 nov. 2006. met Media center Edition 2005.

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

truffel50 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:40:

Het wordt een Vista Busines maar ik heb liever een Premium. Zij bepalen dat?
Ik heb een Toshiba Satelite P100, gekocht op 8 nov. 2006. met Media center Edition 2005.

Weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
Probeer eens de Vista Upgrade Advisor op je laptop deze bepaald wat voor jouw laptop de beste Vista versie is, dit verklaard misschien de Business upgrade.

Als ik via de website van toshiba naar upgradeweb surf en mediacentre opgeef als software krijg ik gewoon de Home Premium versie.

Toch vreemd.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 204827 op 11-02-2007 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208436

Als ik mijn orderstatus check via de site
https://upgradeweb.modusl...px?oem=Asustekcomputerinc krijg ik:

Ik heb al diverse mails verstuurd naar moduslink betreft mijn status, gisteren kreeg ik reactie
Geachte klant,

Hartelijk dank dat u contact heeft opgenomen met Het Upgrade Redemption Support Centre.

Hierbij willen wij u mededelen dat uw Coa nummer binnen 45 minuten wordt vrijgegeven, wanneer uw order nog niet bevestigd is. U kunt dit nummer gebruiken om opnieuw uw bestelling te plaatsen op onze internetsite.

Mocht u product informatie willen, ga dan naar onze internetsite.

www.windowsvista.com

We zullen u een bevestigingsemail sturen van de verzending wanneer we uw aankoopbewijs ontvangen hebben en uw order bevestigd is.

Als uw vraag over een technisch probleem gaat, neem dan contact op met uw fabrikant. U kunt het nummer van de helpdesk vinden in de documenten die samen met uw PC geleverd zijn.

Met vriendelijke groeten,
The Upgrade Redemption Support Centre.

E-Mail MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
toon volledige bericht
Bij het invullen van mijn aanvraag heb ik als betaalwijze 'acceptgiro' gekozen, ik mag toch aannemen dat het versturen van Vista en het betalen ervan (€ 5,55 verzendkosten) los staat van elkaar? Of is een verkeerde aanname..

En kan iemand mij uitleggen wat bovenstaand bericht inhoudt? Uw COA wordt vrijgegeven etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
Vrijgegeven betekent dat het niet meer als gebruikt in hun database staat, dan kun je dus een nieuwe aanvraag doen.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208436

Dus als ik het goed begrijp begint het liedje nu weer van voor af aan? Ondanks het feit dat ik de aankoopbon al 3 x verstuurd heb via mail en 1x per fax?

Hoe weet je of je order echt bevestigd is, aangezien er staat:
Hierbij willen wij u mededelen dat uw Coa nummer binnen 45 minuten wordt vrijgegeven, wanneer uw order nog niet bevestigd is.
Mijn status is nog steeds

Order Status : Validatie aankoopdatum/authenticiteitscertificaat

dan moet het toch goed gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193784

Heb vorige week het hele spul naar ze toe gefaxt, als ik nu zoek naar mijn order zegt het systeem dat de order niet langer bestaat : Doorgaan niet mogelijk.
Het aangegeven ordernummer is niet langer beschikbaar in ons systeem. Klik hier om uw order nogmaals te plaatsen.

ben benieuwd wat hier nu weer de rede van is, heb ze maar een mailtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truffel50
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-12-2024
Anoniem: 204827 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 12:47:
[...]

Probeer eens de Vista Upgrade Advisor op je laptop deze bepaald wat voor jouw laptop de beste Vista versie is, dit verklaard misschien de Business upgrade.

Als ik via de website van toshiba naar upgradeweb surf en mediacentre opgeef als software krijg ik gewoon de Home Premium versie.

Toch vreemd.
Vista Upgrade Advisor zegt Vista Premium! als de beste voor mijn laptop.
Ja heel vreemd.
Ik moet de kopie van aankoopbon morgen nog wegsturen. Ik heb reeds betaald. maar twijfel nu wel of ik hem straks wel installeer.
Bedankt

Lidy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193784 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 18:02:
Heb vorige week het hele spul naar ze toe gefaxt, als ik nu zoek naar mijn order zegt het systeem dat de order niet langer bestaat : Doorgaan niet mogelijk.
Het aangegeven ordernummer is niet langer beschikbaar in ons systeem. Klik hier om uw order nogmaals te plaatsen.

ben benieuwd wat hier nu weer de rede van is, heb ze maar een mailtje gestuurd
Probeer het anders eens met je COA nummer, misschien helpt dat.

@ Truffel50

Probeer Moduslink te bellen en er met hun uit te komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 204827 op 12-02-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Nu online
Hier nog geen verandering:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206128

Na 2 weken op "COA goedgekeurd" te hebben gestaan op aanraden van de MS mevrouw die ik vorige week aan de lijn had mijn kassabon doorgefaxt.

Binnen 2 uur stond er vandaag dus "POP goedgekeurd" blijkkbaar lezen ze hun faxen sneller dan hun mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206128 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:24:
Na 2 weken op "COA goedgekeurd" te hebben gestaan op aanraden van de MS mevrouw die ik vorige week aan de lijn had mijn kassabon doorgefaxt.

Binnen 2 uur stond er vandaag dus "POP goedgekeurd" blijkkbaar lezen ze hun faxen sneller dan hun mails.
Er komt verschrikkelijk veel op Moduslink af op dit moment daarom kan de ene aanvraag sneller verlopen dan de andere.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het netjes a.u.b. en reageer on-topic.