SURFivor schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 23:23:
[...]
het leven is ook zo kl*te
ik vind een aantal reacties echt zeer triest. voor het bestellen was het al lang duidelijk dat de levering 6 tot 8 weken kan duren na de releasedate van Windows Vista. we zijn pas één week verder dus je moet nog gewoon een poosje wachten.
miljoenen mensen lijden honger en ellende en een paar trieste figuren gaan als kleine kinderen lopen huilen omdat ze hun zin niet krijgen (lees: hun Vista een paar weken later krijgen)
wat is er mis met XP?
ff reageren nee er is niks mis met xp
maar zie jij het zitten voor bv je laptop helemaal naar je goesting te zetten, al je progjes en email adressen in orde te zetten als je het binnen een paar weken allemaal terug overnieuw mag doen ?
oke je kan er nu mee werken maar je weet nu al dat je alles er terug mag vanaf gaan gooien fijn echt !
mij gaat het nog het meeste over dat ze gewoon hun werk niet tegoei doen als vista in de winkel ligt kunnen zij hem ook wel verzenden zeker nee wat doen ze, ons gewoon laten wachten voor hun gemak !
en dan zijn ze nog zo vriendelijk voor zo snel iets te laten weten via mail als je iets vraagt druk oke maar hun betalings gegevens had ik toch binnen 1 min in mijn inbox zitten dus dat gaat blijkbaar wel, gaat automatis dat weet ik ook wel maar daar kunnen ze wel hun voorzorg in pakken !
ik had het pas gelezen toen ik het from ging invullen online ervoor nog niet van moduslink gehoord ik gok als iedereen het geweten had dat het zo ging gaan, dat ze 50% minder aanvragen zouden gehad hebben !!
volgende keer koop ik hem gewoon in de winkel
grtz