Ik ben vandaag ook echt met Linux (Ubuntu) begonnen, nadat ik de computer van de buren heb bekeken met Knoppix begon ik de smaak te pakken te krijgen, en wilde toch beginnen hoewel een CPU nog niet binnen is (Ubuntu komt wel op een oudere computer te staan, ben nog niet helemaal om

)
Eerst een beetje inlezen (nou ja... kijken welke versie ik nou _echt_ moet hebben voor een oude bak, bleek dus de 'alternate' versie te zijn in verband met weinig geheugen... de 'echte' computer is een 3GHz geval met 1024MB RAM, moet genoeg zijn), en die is nu aan het 'installeren', geen idee of het gaat lukken, en 'gelukt' is tot en met de grafische omgeving waar ik wat mee kan, Knoppix lukte niet echt (te weinig geheugen, heb maar 96MB in de P233, maar ik ga zo even 64MB uit de P133 trekken, en de 2x16MB daar door vervangen), want met de console kom ik nog niet verder dan een oud DOS spelletje opstarten

(maar dat gaat wel veranderen)
Ervaring so far:
Valt best mee, ik doe gewoon de (voor mij) meest logische opties, en ik zie wel waar
het schip strandt de boel vastloopt

Alleen het installeren duurt erg lang, ben al een goed uur bezig met 'Te installeren programmatuur uitlezen en installeren', en ik zit nu op 6%

[flame]
Windows was nu al lang klaar en werkbaar geweest
[/flame]