Euh, ja. Maar 35 euro voor een banddynamo... doe er dan een tientje bij en haal een naafdynamo.
En voor 160 euro voor een laadapparaat voor gebruik met een Dynamo... daar kun je ook 80 Eneloops voor kopen. Er zal vast een gebruikstoepassing zijn, maar niet voor de gemiddelde fietser, lol.
Een draadje trekken naar het achterlicht heb ik ook overwogen, maar ik gebruik juist vaak een losse koplamp, omdat ik nog zo'n 2.4W halogeen geval had. En 2.4W halogeen lampjes zijn moeilijk te vinden. De fietsenmakers verkopen allemaal van die 3W dingen "Deze gaat extra lang mee, meneer." die zo'n flauw pislicht geven. Wellicht toch maar eens zo'n B&M koplamp kopen.
MBV schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:09:
[...]
Ja, maar dan in een losse koplamp die in principe zelden nat wordt.
@Toff: geen idee, jcv kan hem wel zien dus het is niet dat hij mijn account-login nodig heeft. Maar als ik in firefox een nieuw prive-venster start krijg ik een 404-error. Wazig.
Hmm, ik kan hem nu ook niet meer zien. Heb wel dropbox runnen in de achtergrond. Zat gisteren elders aan een wifi-netwerk, nu thuis. Zowel op desktop als laptop zie ik 'm niet. Alleen een platte-tekst link als plaatje

Ook via thetering aan m'n mobiel zie ik 'm niet.
In IE houdt hij wel de ruimte voor het plaatje vrij, maar met die tekstlink zichtbaar en een kruisje.
Wat betreft dat vocht; veel spul heeft geen goede afdichting. De Fenix BT-20 waar ik mee rijdt heeft strakke afdichtrubbers op het batterijcompartiment, dat ding is gewoon luchtdicht.