Wat staat er in de handleiding van het apparaat? En kan je geen vervanging kopen? Of een artikel nummer vinden als ze dat niet meer hebben om via die route wat te vinden?Damic schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 19:48:
Vraagje voor de kenners.
heb hier een Fluke Optiview series 2 met een platte batterij en deze wil niet meer opladen. Heb de meter uit elkaar gehaald en batterij pak opengesneden en er zit een 3p3s pak onder.
Ik vermoed 3.6V (3s) en ??? mAh.
Nu kan ik niet echt iets over de batterijen vinden, het volgende staat op de batterijen:
SGRPJ43
005810
Iemand dat hier meer over weet?
Er zit ook een controller op BQ2040 van TI die de laad status en zo aan de meter doorgeeft via smbus
Ik zien niets op de fluke website staan van dit apparaat, het ding is ook van 1998 ofzo. Zou handig zijn als merken de artikel nummers op hun onderdelen zouden zetten
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Maak effe wat foto's en start een topic in Modding, mechanica en elektronica en wie weet komt er iemand langs die er meer over weetDamic schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:25:
Ik zien niets op de fluke website staan van dit apparaat, het ding is ook van 1998 ofzo.
Zou handig zijn als merken de artikel nummers op hun onderdelen zouden zetten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kijk ook even in de datasheet van de chip en kijk of je wat herkent. Er staat bijvoorbeeld een lijstje in van 1 tm 3 cellen li-ion en nimh begint bij 6 cellen.
Haal deze chemie niet door elkaar, het zou zomaar een flinke brand kunnen veroorzaken.
Haal deze chemie niet door elkaar, het zou zomaar een flinke brand kunnen veroorzaken.
Is dit 'm?Damic schreef op zaterdag 18 januari 2025 @ 21:25:
Ik zien niets op de fluke website staan van dit apparaat, het ding is ook van 1998 ofzo. Zou handig zijn als merken de artikel nummers op hun onderdelen zouden zetten
Als het inderdaad dit model is, de specs geven aan --
Internal battery
Lithium Ion 11.1V DC (nominal), 2 Ah
External battery
Lithium Ion 11.1V DC (nominal), 6 Ah
Dat is hem en ik had gewoon moeten metenWildfire schreef op donderdag 30 januari 2025 @ 14:03:
[...]
Is dit 'm?
Als het inderdaad dit model is, de specs geven aan --
[...]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Let op:
Vermelden dat je gisteren oplaadbare batterijen of een lader gekocht hebt, wordt voor anderen veel nuttiger als je er ook wat ervaringen bij post.
Vermelden dat je gisteren oplaadbare batterijen of een lader gekocht hebt, wordt voor anderen veel nuttiger als je er ook wat ervaringen bij post.