[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.164 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help Help Help
Ik heb vandaag na bijna 2 jaar counter-strike source er weer op gezet.
Maar zit met een probleem zat wat te kloten in het config/setup sherm nu denk ik dat ik de verkeerde resolutie gepakt heb.
Als spel op start staat er in me sherm geen singaal config en het spel op nieuw installen helpt niet.
Wat kan ik hier aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik heb sinds ongeveer 1 week weer een Deathmatch server draaien,een jaar geleden had ik er ook een draaien maar wegens geld problemen moeten stoppen.

Nu is er weer een up and running. :)
We draaien de_dust 2 met Deathmatch en een antaal scripts. :)

Zin om even een potje te raggen zonder steeds te wachten?

Name:
[NL] Deathmatch Zone [66Tick]
IP 85.17.60.24:27015

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:02:
Help Help Help
Ik heb vandaag na bijna 2 jaar counter-strike source er weer op gezet.
Maar zit met een probleem zat wat te kloten in het config/setup sherm nu denk ik dat ik de verkeerde resolutie gepakt heb.
Als spel op start staat er in me sherm geen singaal config en het spel op nieuw installen helpt niet.
Wat kan ik hier aan doen.
config.cfg gewoon deleten maakt vanzelf een nieuwe aan (als je hl2 er ook op hebt staan die ook ff controleren en config.cfg weggooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
W1ckeD-GT schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:23:
Ik heb sinds ongeveer 1 week weer een Deathmatch server draaien,een jaar geleden had ik er ook een draaien maar wegens geld problemen moeten stoppen.

Nu is er weer een up and running. :)
We draaien de_dust 2 met Deathmatch en een antaal scripts. :)

Zin om even een potje te raggen zonder steeds te wachten?

Name:
[NL] Deathmatch Zone [66Tick]
IP 85.17.60.24:27015
beetje laggy server, soms een pause ertussen door.
voor de rest is de server wel ok ;)

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
tjtristan schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:01:
[...]

beetje laggy server, soms een pause ertussen door.
voor de rest is de server wel ok ;)
Heb er toenet ook 10 minuten op gespeeld. De pings zijn goed (38 hier, mijn min. is 30 altijd), alleen hij stottert en choke 1-5 constant. Vaak helpt een map reboot hier al bij.
Misschien om het uur even changelevel de_dust2 via een scriptie laten doen, of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Het is wederom lachen gieren brullen met de OD admins, weten totaal niet hoe het spel werkt.. te triest voor woorden. Zeg ik er wat van: ban. Haha, wat een lachertje, ik kom er niet meer. Triest volk met het vingertje continu op de ban knop in het admin menuutje, ernstig.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Bedankt voor de feedback.
Ik heb inderdaad het nu aangepast dat de map na 30 min verandert,dit is idd stuk fijner dan 24/7 de_Dust2.

Wij zijn trouwens opzoek naar Admins,je hoeft natuurlijk niet uren op de server te zijn,als je maar af en toe een oogje in het zeil houd.
Mensen die geintresseerd zijn kunnen mij mailen: w1ckednl [AT] gmail [DOT] com
Graag alleen serieuze mails,dus niet van: IK WIL ADMIN WORDEN,misschien kan je ook vertellen of je al ervaring,etc hebt.

Bedankt. :)

[ Voor 16% gewijzigd door W1ckeD op 13-05-2007 18:04 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
KhaZ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:02:
Het is wederom lachen gieren brullen met de OD admins, weten totaal niet hoe het spel werkt.. te triest voor woorden. Zeg ik er wat van: ban. Haha, wat een lachertje, ik kom er niet meer. Triest volk met het vingertje continu op de ban knop in het admin menuutje, ernstig.
Lachen met jou zeg; http://www.hlstatsx.nl/we...chathistory&player=182282

Tip: Host zelf servers, dan praten we nog wel eens verder. Oftewel: grow up en heb niet zoveel commentaar, dan val je ook niet op. Je lijkt wel een jochie van 12-

[ Voor 8% gewijzigd door Hollanda op 13-05-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Hollanda schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:18:
[...]

Lachen met jou zeg; http://www.hlstatsx.nl/we...chathistory&player=182282

Tip: Host zelf servers, dan praten we nog wel eens verder. Oftewel: grow up en heb niet zoveel commentaar, dan val je ook niet op. Je lijkt wel een jochie van 12-
Tja als hij geen antwoord geeft?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

Van de ene kant terechte (temp)ban met zo'n taalgebruik, van de andere kant staan de OD admins er wel om bekend nogal subjectief te zijn en "creatief" om te gaan met regeltjes :)

Maarja? Wat doet die crap over verkeerde admins op tweakers?
Idem overigens voor de topicstart die nogal eenzijdig is opgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik was nogal gefrustreerd omdat ik als laatste over was van CT op cs_office, en er nog zo'n 8 T leefden, ik was zo'n beetje door hen allemaal omsingeld in 1 van de kantoren, en ik slacht er 7 af. Toen was het 1v1, en nog zo'n 45 seconden te gaan denk ik, dus ik wilde naar de hossies gaan, maar werd meteen geslayed zonder reden. DaFlecta (admin daar) had blijkbaar geen zin om die 45 seconden af te wachten, dus ik word geslayed en de volgende map wordt geladen. Vraag ik in iets minder milde termen om een uitleg, krijg ik geen reactie, alleen dat ik niet zo moet huilen. Wat nou, niet zo huilen? Slayen slaat nergens op, is gewoon ontzettend misbruik van je admin rechten. Niets, maar dan ook niets kan de reden zijn dat ik zomaar geslayed werd.

Anyway, offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
DaMorpheus schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:47:
Van de ene kant terechte (temp)ban met zo'n taalgebruik, van de andere kant staan de OD admins er wel om bekend nogal subjectief te zijn en "creatief" om te gaan met regeltjes :)

Maarja? Wat doet die crap over verkeerde admins op tweakers?
Idem overigens voor de topicstart die nogal eenzijdig is opgemaakt.
Ik vind het ook meer een OD bash topic worden onderhand. Als mensen problemen hebben gewoon op het forum van OD zeuren :/ Anders speel je er toch niet? En er zijn ook mensen die het naar hun zin hebben anders zitten die servers niet 24/7 vol. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Laatst online: 08-09 14:10
* Quadro! mompelt iets over gebrek aan beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflecta
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-08 12:22
KhaZ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:19:
Ik was nogal gefrustreerd omdat ik als laatste over was van CT op cs_office, en er nog zo'n 8 T leefden, ik was zo'n beetje door hen allemaal omsingeld in 1 van de kantoren, en ik slacht er 7 af. Toen was het 1v1, en nog zo'n 45 seconden te gaan denk ik, dus ik wilde naar de hossies gaan, maar werd meteen geslayed zonder reden. DaFlecta (admin daar) had blijkbaar geen zin om die 45 seconden af te wachten, dus ik word geslayed en de volgende map wordt geladen. Vraag ik in iets minder milde termen om een uitleg, krijg ik geen reactie, alleen dat ik niet zo moet huilen. Wat nou, niet zo huilen? Slayen slaat nergens op, is gewoon ontzettend misbruik van je admin rechten. Niets, maar dan ook niets kan de reden zijn dat ik zomaar geslayed werd.

Anyway, offtopic.
Je bent inderdaad vandaag geslayed door mij. Dit mede tot stand gekomen door een achtereenvolgende accumulatie van camp gedrag verspreid over een x aantal rondes.

Het klopt inderdaad dat je vrijwel volledig omsingeld was. De rede waarom je omsingeld was was omdat je maar niet in beweging kwam ergens in de front office. De ronde tijd liep op zijn einde, en uiteindelijk was je dichter bij je spawn dan bij de hossies. Nu is mijn vraag: hoe kan dat? Waren de regels jou niet helemaal duidelijk? Hab ik niet via console meerdere keren laten weten dat je (al was het maar een poging tot) hossies moest redden? Ik vind het heel fijn voor je dat je 6 kills hebt gemaakt maar als je zo nodig de held uit wil hangen dan had je maar deathmatch moeten spelen. In dit geval waren er objectives. Hossies redden. Waarom? Omdat heel je team anders verliest, in de steek gelaten omdat jij bezig was met je eigen egoïstisch getinte agenda. Zoiets vind ik simpelweg ongemanierd. Laat je teammates niet in de steek!

Vervolgens is het tijd voor Dust2 en klinkt er een klaagzang van episch formaat afkomstig uit jou richting. Het aanbod bestaat uit een reeks van cynisch geïmpliceerde aantijgingen betreft adminabuse. Tevens wordt mij verweten geen tekst en uitleg te geven betreft voorgaand incident. Echter, als je de regels / motd / console had gelezen dan had je geen uitleg nodig gehad over waarom op dat moment tegen de vlakte ging.

Buiten cheaters om, ban ik zelden spelers. Enige grote uitzondering zijn spelers die zich dusdanig en veelvoudig onbeschoft uitlaten dat er niks anders opzit om diegenen te verwijderen. Dat is, na een waarschuwing voor je eigen zelf bescherming, dan ook gebeurd. 1440 minuten ban, ter bevordering van een goede sfeer.

Hou het ook leuk voor de 29 andere spelers waarmee je op de server zit en voor de CS:S community in zijn algeheel. <3

Voila, there you have it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik liep daar geloof ik met 2-3 teammates, en ik ben elke ronde bij de hossies geweest, wat nou campen?

Daarbij: als ik in m'n eentje over ben, en er leven nog 7 T's, kan ik toch nooit alles hossies redden? Andere mogelijkheid: alle T wat lood geven: objective ook gehaald. Dus dat ging ik doen. Je had gewoon geen zin om 45 seconden te wachten totdat de ronde af was, draai er nou maar niet om heen..

[ Voor 59% gewijzigd door KhaZ op 14-05-2007 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

194.171.252.93:27025 PHILIPS CS:Source - www.team4fun.nl

Feel free to drop in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Het oude Philips, dat dat nog leeft. Jullie beheren die servers tegenwoordig?

[ Voor 37% gewijzigd door Hollanda op 14-05-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
hahaha nog nooit zo'n kromme redenatie gezien *O*
Khaz trek het je niet aan, probeer er niet op in te gaan (ja ik ga er ook altijd op in :P en niet zo'n beetje ook.... (8> maar het is gewoon kut voor je spel als je het doet )

edit: goh ik moet de rest natuurlijk ook lezen..
Je taalgebruik ansich bijschaven khaz is zowiezo wel aan te raden *kuch* want noobs zijn lief en jij was het ook ;)
Tot zover het onafhankelijk advies ^^
Wel lekker trouwens, 6 kills binnen 1 minuut, dus je was niet bepaald aan het "stallen"
CS is een speel- en toch ook kijk- spel, dus iedere 10 sec een dooie is nou niet echt saai, wanneer het een loze minuut kan ik me de slay voorstellen, maar wanneer er flink dooie worden gemaakt en iemand is ongeduldig.... dan had die ongeduldige misschien beter een spel kunnen kiezen waarbij je meteen respawned ;)

Wat ik wel mis tov cs classic is de rigoreuze updates waarbij iedereen ineens gaat schelden dat het slecht is enzo >:)

[ Voor 61% gewijzigd door Vandread op 14-05-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Imho, alleen al voor je taalgebruik verdien je een ban,
anderzijds vind ik de slay wel erg lame.

[ Voor 3% gewijzigd door ambi op 14-05-2007 10:41 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ach af en toe een kreet tussendoor is lachen, het pastte bij de situatie, al was het die dag wel wat erger idd. Je ziet nu al mijn reacties op een rijtje, zonder die van anderen, rukt natuurlijk ook het een en ander uit z'n verband. Enneh, die 6-7 kills waren binnen 20 seconden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
2007-05-13 17:57:58 Suicide I committed suicide with "world".
2007-05-13 17:57:49 Kill I killed *G^US!E™ n0 S0uND with deagle.
2007-05-13 17:57:47 Kill I killed iq´ promox!. with deagle.
2007-05-13 17:57:29 Kill I killed Boomstick with m4a1.
2007-05-13 17:57:27 Kill I killed vlkiii with m4a1
2007-05-13 17:57:18 Kill I killed Don & Ad with m4a1.
2007-05-13 17:56:58 Kill I killed Internally bleeding@warmup with a headshot from m4a1.

Tijdsbesef in CS is altijd wat anders he ;) heb ik ook last van, voor je het weet zit je weer 2 uur te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik doelde vooral op dit soort uitspraken:
2007-05-13 16:57:02 Say I said "ik hoop dat je sterft aan ****".

Dit zou wat mij betreft resulteren in een regelrechte ban. Ik begrijp best dat eenieder zich soms wat kan laten meeslepen door het spel en soms wat minder leuke uitspraken doet (ik zelf ook), maar wat je hierboven iemand toewenst is dik over de schreef, ook al is het niet gemeend. Ik wens het je in ieder geval zelf nooit toe :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Dat ging volgens mij om óf een hardnekkige blocker, óf een teamkiller, dat weet ik niet precies meer. Het ging idd wat ver, na een paar biertjes gaat het typen wat sneller, en het nadenken wat langzamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

KhaZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:00:
Dat ging volgens mij om óf een hardnekkige blocker, óf een teamkiller, dat weet ik niet precies meer. Het ging idd wat ver, na een paar biertjes gaat het typen wat sneller, en het nadenken wat langzamer ;)
Je gaat je toch niet verontschuldigen he! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Disaster schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:35:
[...]

Je gaat je toch niet verontschuldigen he! 8)7
Zit je me te stalken? >:)

Aan je werk jij :+

offtopic:
kom je langs woensdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

KhaZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:47:
[...]

Zit je me te stalken? >:)

Aan je werk jij :+

offtopic:
kom je langs woensdag?
Ik zoek eerlijk gezegt een nieuwe config zodat ik ook sprays kan zien, jouw config mis ik dat toch wel een beetje.

Iemand een mooie config voor me?

Off topic:
Sandro heeft nu ook CS:S trouwens, zin om vanavond een potje te doen?

Ik hoop dat ik vanavond m'n raptor binnen heb, dan kom ik woensdag wel even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

offtopic:
Doen we!

Zal vanavond m'n config hier even posten, waarschijnlijk weet iemand hier wel aan welke regel/cmd het ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Slowchat is zo 2003 :') ;)
Anders zet disaster even z'n DM aan en is dat leuk om te gebruiken.. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gif
no worries :>

[ Voor 24% gewijzigd door Vandread op 14-05-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Kan maar niet een spray importeren :-(
krijg telkens de fout dat ik mogenlijk niet genoeg rechten heb in die map terwijl ik er full controll heb.
Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Vandread schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:00:
Slowchat is zo 2003 :') ;)
Anders zet disaster even z'n DM aan en is dat leuk om te gebruiken.. [afbeelding]
Omdat je het zo lief vraagt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet je DWP uit?
is het: mp_dynamicweaponpricing 0 of mp_dynamicpricing 0 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

mp_dynamicpricing 0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Laatst online: 08-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:08:
Hoe zet je DWP uit?
is het: mp_dynamicweaponpricing 0 of mp_dynamicpricing 0 :?
Een tip voor de volgende keer als je een command niet weet: in de console kun je met "find" het juiste command vinden. Bijvoorbeeld "find crosshair", wat alle cvars met "crosshair" erin laat zien. :) Als je het dan nog niet kunt vinden bestaat er ook altijd nog iets als google :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Het kan geen kwaad dit hier te vragen, kan handig zijn voor mensen die langssurfen. Zonder vragen zou een forum snel dood zijn nietwaar? ;)

Ik heb zelf ook een vraag voor de mensen met custom models. Mijn p226 model pikt geen sounds, terwijl de sounds wel degelijk in de juiste map staan. Een onhoorbaar wapen is nogal irritant :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alweer een vraag :P
Ik heb onlangs een nieuwe pub gekocht en ik wil daar psychostats opzetten.
Nu was mijn vraag of ik dit wel op mijn website kan installeren. www.re-playclan.tk en de website heb ik opgeslagen op awardspace.com.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om dit te installen zodat ik eventueel mijn tijd kan besparen.
Ik heb al readme's gelezen en gegoogled maar ik kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
ik heb me pc net opnieuw ge reinstalled maar nu zit ik met een probleem.
weet niet of dit het goeie forum er voor is maar: ik heb een ATI Radeon Xpress 200 (RC410) moederbord en nu kan ik nergens de Raid drivers vinden :| op me andere schijf die raid is staat heel veel spul :s
iemand een idee waar ik deze driver vandaan kan toveren

of moet ik een topic starten op tweakers

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

zaander schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:44:
ik heb me pc net opnieuw ge reinstalled maar nu zit ik met een probleem.
weet niet of dit het goeie forum er voor is maar: ik heb een ATI Radeon Xpress 200 (RC410) moederbord en nu kan ik nergens de Raid drivers vinden :| op me andere schijf die raid is staat heel veel spul :s
iemand een idee waar ik deze driver vandaan kan toveren

of moet ik een topic starten op tweakers
Dit is het "[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10" topic, een topic voor Counter Strike Source gerelateerde items dus, is dus niet echt de juiste plaats voor dit soort vragen.

Misschien handig om de zoek-tool te gebruiken.

Edit: Misschien dat ze je hier verder kunnen helpen

[ Voor 10% gewijzigd door Disaster op 16-05-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
disaster tanx _/-\o_
en excuses voor het posten van mijn vraag hiero

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

zaander schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:12:
disaster tanx _/-\o_
en excuses voor het posten van mijn vraag hiero

Offtopic
Volgens mij moet je HIER de "South Bridge Driver" hebben via Operating System / Integrated/Motherboard / Radeon Xpress 200 --> die zooi downloaden.

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Hoi mensen,
Ik zit met een vraagje

Ìk heb zelf een 7.1 speakerset van Creative en wil dus ook met CSS surround gamen. Echter als ik de van 2 speakers naar 7.1 wil zetten en dan opslaat. Dan blijft hij op 2 speakers.

In console meldt hij:
code:
1
2
3
4
5
6
Speaker configuration has been changed to 7.1 speaker.
Speaker configuration has been changed to stereo speaker.
Can't use cheat command cl_soundscape_flush in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
Can't use cheat command cl_soundscape_flush in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1.
couldn't exec userconfig.cfg
Host_WriteConfiguration: Wrote cfg/config.cfg

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
Volgens mij staat het antwoord er al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Dikke zever dat surround onder sv_cheats valt. Sound is het beste wapen in een online game, en volledig gratis. (denkt aan de massas kills dankzij goed luisteren)

Ik vind het overigens raar, want ik kan wel 7.1 selecteren op de servers waar ik speel. Dat is echter al een tijdje geleden dus het kan aangepast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:16:
Ik heb alweer een vraag :P
Ik heb onlangs een nieuwe pub gekocht en ik wil daar psychostats opzetten.
Nu was mijn vraag of ik dit wel op mijn website kan installeren. www.re-playclan.tk en de website heb ik opgeslagen op awardspace.com.
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om dit te installen zodat ik eventueel mijn tijd kan besparen.
Ik heb al readme's gelezen en gegoogled maar ik kan het niet vinden :(
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineMine
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 00:40
Jormungandr schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:25:
Dikke zever dat surround onder sv_cheats valt. Sound is het beste wapen in een online game, en volledig gratis. (denkt aan de massas kills dankzij goed luisteren)

Ik vind het overigens raar, want ik kan wel 7.1 selecteren op de servers waar ik speel. Dat is echter al een tijdje geleden dus het kan aangepast zijn.
Het is eigenlijk ook geselecteerd, voordat ik op servers zit..
Dus vind het nogal raar.

Btw net effe sv_cheats op 1 gezet..
Nu meldt hij alleen:
code:
1
2
3
4

Btw ik kan ook niet over op headset 8)7
- Gebruik wel vista.. Ligt daar het probleem?
- X-fi music ingestalleerd.

[ Voor 27% gewijzigd door MineMine op 17-05-2007 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
MineMine schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 23:05:
[...]

Het is eigenlijk ook geselecteerd, voordat ik op servers zit..
Dus vind het nogal raar.

Btw net effe sv_cheats op 1 gezet..
Nu meldt hij alleen:
code:
1
2
3
4

Btw ik kan ook niet over op headset 8)7
- Gebruik wel vista.. Ligt daar het probleem?
- X-fi music ingestalleerd.
Heb je in Vista wel de speakers op 7.1 gezet en de Creative audio console ook op 7.1 geluid ingesteld (in de game modus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een gefixed motd bestand voor me, ik krijg het maar niet aan de praat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Mensen, ik heb een probleempje. Mijn radar is weg , dat wil zeggen, de hud staat er alleen het mapje erin wordt bij geen 1 map meer getoond. Heb al geprobeerd met 'hideradar' en daarna weer 'drawradar' . Maar daarmee verdwijnt dus alleen de hud en komt daarna dus weer tevoorschijn maar nog wel leeg. En als je er niks op ziet heb je er ook zo weinig aan ;) . Iemand een idee hoe die map erin weer tevoorschijn te halen? Kan het zo gauw niet vinden.

edit: Al gevonden cl_radaralpha 200 ........stond op 0 blijkbaar :?

[ Voor 7% gewijzigd door mach2 op 18-05-2007 16:13 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde etb downloaden maar de link werkt niet meer (http://www.brandtshaft.co...file=viewtopic&t=2072)

Kan iemand hem voor me uploaden op filefront ofzo? of een andere link? ik heb al op google gezocht maar ik kan nix vinden

[ Voor 163% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:34:
ik wilde etb downloaden maar de link werkt niet meer (http://www.brandtshaft.co...ums&file=viewtopic&t=2072)

Kan iemand hem voor me uploaden op filefront ofzo? of een andere link? ik heb al op google gezocht maar ik kan nix vinden :/
Die link werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met CSS, telkens als ik het spel opstart, en ik een server join, krijg ik een connection problem. Als ik dan een andere server join gaat het wel goed. Waar ligt dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik heb onlangs een server gehuurd maar deze geeft elke keer na 5 minuten een connection problem aan bij iedereen en timed dan uit. Het bedrijf waar ik de server heb gekocht heeft hem al enkele keren opnieuw geinstalleerd maar ik blijf dit probleem houden.
Ik heb mani-mod, sourcemm, glittermod, statsmeminimum, mattie, erics team balancer en fakeclients erop geinstalleerd.

Weet iemand wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
te veel mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus door de hoeveelheid mods komt het? en welke raad je aan te deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Probeer beetlesmod eens, die heeft al die functies in-1 (behalve smm en mattie dan).

Je begint met een modsloze server en gaat dan opbouwen (dus 1 voor 1), dan zie je vanzelf aan welke mod/combinatie het ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een server gehuurd maar nu heb ik een ander probleem, ik krijg steeds de foutmelding:
server is enforcing consistency for this file: script/surfaceproperties_manifest.txt
als ik het verwijder uit de server cstrike/script map geeft hij het ook aan :/

en in console staat dit:

Bad CRC for scripts/dsp_presets.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_ambient_generic.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_manifest.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_physics.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_weapons.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_world.txt
Bad CRC for scripts/level_sounds_general.txt
Bad CRC for scripts/soundmixers.txt
Bad CRC for scripts/surfaceproperties_cs.txt
Bad CRC for scripts/surfaceproperties_manifest.txt

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik heb CS Source voor de lol ook maar weer eens geinstalleerd...
heb t eerst een aantal maanden gespeeld, daarna in de kast gelegd voor BF2 :)
wat me opvalt is dat die skins bijna allemaal veranderd zijn? ik vind ze opzich wel beter uitzien, maar waarom bedenken ze zoiets altijd pas later vraag ik me af
ook had ik met alles op high en AF op 8 x een fps van 25 (niet speelbaar)
en met AF een stuk lager op 2x ofzo meteen 60-120 fps...scheelt nogal behoorlijk, en eigelijk zie je geen reet van het verschil
ik bakte er wel niet veel meer van, maarja logisch vooral als je zolang een andere FPS speelt is het heel anders weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:24:
Ik heb onlangs een server gehuurd maar nu heb ik een ander probleem, ik krijg steeds de foutmelding:
server is enforcing consistency for this file: script/surfaceproperties_manifest.txt
als ik het verwijder uit de server cstrike/script map geeft hij het ook aan :/

en in console staat dit:

Bad CRC for scripts/dsp_presets.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_ambient_generic.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_manifest.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_physics.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_weapons.txt
Bad CRC for scripts/game_sounds_world.txt
Bad CRC for scripts/level_sounds_general.txt
Bad CRC for scripts/soundmixers.txt
Bad CRC for scripts/surfaceproperties_cs.txt
Bad CRC for scripts/surfaceproperties_manifest.txt
Sluit je Steam eens af, en verwijder je hele scripts map, start daarna Steam en Counterstrike Source weer op. Dan zou het gewoon weer normaal moeten werken.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08-2021
desnoods kun je sv_consistency 0 doen maar goed dan kan iedereen lekker aankloten met scripts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Speelt iemand hier op Tournament.com?

Ligt het eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jokuh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:41:

Ligt het eruit?
Ik doe niet zo veel meer aan pubs, maar als ik pub is het meestal op 9lives. Speelt soms vrij goede lui (Zoals Levi bijvoorbeeld), komen ook wel eens randoms maja, dat houd je toch met pub :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Jokuh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:41:

Ligt het eruit?
Ik speel Tournament.com, de laatste tijd ligt het er inderdaad veel uit.

Hier kan je zien of de servers down zijn en of er updates zijn.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Jezus man... wat zijn er veel cheaters on-line tegenwoordig!

Niks meer aan zo! BAH!

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Gewoon zorgen dat je Duitsers vermijd op mIRC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey een CSS topic !! Zie ik dat goed ! :D Ik heb nog een een populaire Zombie mod server online staan. als iemand even www.winks4free.com can resolve dan met portje 27016 ;)

40 spelers panic online Unlimted amo Respawn mode :D

Check op gamemonitor maar. zoek op zombienightmare rank 12 van het land ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:36
... laamaar

[ Voor 90% gewijzigd door JanW op 25-05-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
Ik heb al een tijdje verschrikkelijk veel last van framerate drops. in elke map komt het wel voor. Dan speel ik bijvoorbeeld op rond de 80 fps (dat is wat mijn pc gemiddeld trekt) en dan dropt de framerate soms naar 10fps voor een paar seconden lang. en dan schiet ie weer omhoog terug naar normaal. vroeger had ik dit nooit :?

wat kan dit toch zijn heb nog vrij weinig geprobeerd. zat zelf aan rate instellingen te denken maar dat heeft meer met je lag te maken toch?

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
Spyware lijkt me zo?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Je CPU trekt het simpelweg niet meer, CSS is met de tijd steeds een zwaardere game geworden. 3200+ is al zowat antiek ;-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Mijn XP 1800+ trekt het ook niet mega vloeiend. Hoeveel zwaarder is het spel dan geworden? (mits dat te quantificeren is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Tja ik begon 2,5 jaar terug met een P4 1.7 met een 9800pro, toen ging het daar nog redelijk mee (zeg 50+ fps)

Later een AMD 3400+ met een X850XT pe (ooit 100fps strak) en nu een E6600 met een 7900GTO (altijd meer dan 100fps).

Vooral het CPU verhaal is redelijk belangrijk (E6600 geklokt op 3,2 Ghz zorgt voor een erg stabiele 150fps met uitschieters naar 400 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
Hollanda schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:40:
Je CPU trekt het simpelweg niet meer, CSS is met de tijd steeds een zwaardere game geworden. 3200+ is al zowat antiek ;-0
dat meen je niet ;( heel veel games kan ik nog gewoon spelen en m'n broertje heeft precies dezelfde cpu en hij heeft er nooit last van.
dan maar weer even een spyware scannetje

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

Ik heb een 3500+ @2400Mhz en een X1900XT en draai alles op high geforceerd in de Ati drivers met 6xAA en 16x AF High Quality 1280x1024. Ik draai CS:S eigenlijk altijd soepeltjes met fps van gemiddeld 60-70.

Met een 3200+ zou je heus nog gemakkelijk CS:S kunnen draaien, helemaal als je hem een beetje overclocked.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
volgens mij komt het door svchost.exe die omhoog schiet als ik taakbeheer ernaast houd en snel alt tab zodra ik drops krijg is scvhost.exe soms erg cpu vretend bezig. lijkt me een gevalltje spyware/virus

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 11-09 13:16
dit misschien? nieuws: Reparatie defecte XP-patch levert nieuwe problemen op . En ja met een 3200+ moet het natuurlijk makkelijk gaan. Heb zelf een P4 3.2 en trek het makkelijk. In ieder geval meer dan 40 fps, met bijna alles op high.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:10
Om aan te geven dat een 3200 genoeg is ik heb een 3000+ en een 6800GT en 1 gig ram en speel 1680x1050 alles op high :) met nette fps nu is deze game wel enorm cpu afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Dat is zeker voldoende. Ik speel op mijn desktop met een 3000+ en 9800pro @ Xt kaart en 1Gb ram. Detail op high, res op 1440x900 en zonder problemen vloeiende actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
tweakraiser schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:44:
Ik heb een 3500+ @2400Mhz en een X1900XT en draai alles op high geforceerd in de Ati drivers met 6xAA en 16x AF High Quality 1280x1024. Ik draai CS:S eigenlijk altijd soepeltjes met fps van gemiddeld 60-70.

Met een 3200+ zou je heus nog gemakkelijk CS:S kunnen draaien, helemaal als je hem een beetje overclocked.
Ik heb ook een X1900XT alleen dan wel wat overgeklokt. Verder draai ik op de zelfde settings als jij.

Mijn fps zit vrijwel altijd boven de 100. Meestal zo rond de 140. Dit geeft wel aan hoe erg CS:S leunt op de CPU ipv de GPU. Mijn CPU is een E6600 op 3.2GHz.

Ik wist dat CS:S graag een snelle CPU wilt maar dacht niet dat het verschil zou groot zou zijn.

Met de stresstest zit ik net wat boven de 200fps gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
dat bedoel ik, ik wist wel dat me pc het makkelijk aan kan.
heb nu die hotfix geïnstalleerd en automatische updates uitgezet.
Ga nu effe spelen maar het komt af en toe voor dus is beetje moeilijk te checken.

nu effe aan t spelen maar er is nog niks gebeurd, hopelijk komt militia zometeen als die vloeiend loopt is t opgelost

[ Voor 22% gewijzigd door SJAAKSJAAK op 28-05-2007 14:56 ]

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:07

tweakraiser

I have such sites to show you

PilatuS schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:57:
[...]

Ik heb ook een X1900XT alleen dan wel wat overgeklokt. Verder draai ik op de zelfde settings als jij.

Mijn fps zit vrijwel altijd boven de 100. Meestal zo rond de 140. Dit geeft wel aan hoe erg CS:S leunt op de CPU ipv de GPU. Mijn CPU is een E6600 op 3.2GHz.

Ik wist dat CS:S graag een snelle CPU wilt maar dacht niet dat het verschil zou groot zou zijn.

Met de stresstest zit ik net wat boven de 200fps gemiddeld.
Hehe, een E6600 op 3.2Ghz is wel even een hardcore groot verschil met mijn lullige 3500+ >:)

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
tweakraiser schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:04:
[...]

Hehe, een E6600 op 3.2Ghz is wel even een hardcore groot verschil met mijn lullige 3500+ >:)
Ja dat weet ik, het valt mij alleen op hoe gigantisch groot het verschil is.

Voor CS:S is de CPU toch wel veel belangrijker dan de GPU. Als mensen willen gaan upgraden voor dit spel dan is een dikke CPU wel beter om te nemen dan een dikke GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag,

Ik heb erg veel last van hackers op mijn server, en ik zag dat er op de only dutch server VAC2 gedraaid word. Waar kan ik dit ook downloaden en helpt dat ook het aantal hackers te verminderen? of is er een andere mod ide goed helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:32

Stewie!

Keen must die!

VAC2 is geen speciale mod, kan je activeren op elke source gameserver. Het houdt echter niet elke hack tegen, maar wel veel :)

[ Voor 28% gewijzigd door Stewie! op 28-05-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh is dat dat sv_secure 1? want dat staat al aan. in dat geval heeft er iemand dan een ander anticheat programma dat goed werkt?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Laatst online: 11-09 23:46
Je kan bij steambans.com registreren en die tool installeren, zo worden alle cheaters uit hun lijst per definitie geweerd van je server.

Verder zijn er nog een paar cvar blockers die er voor zorgen dat clients bepaalde variabelen een bepaalde waarde moeten hebben gegeven hebben gemoeten, voor zover ik het iig volgen kan. Zijn de waarden buiten de tresholds (zoals je van een wallhack ofzo kan verwachten) mag je niet meedoen en moet je buitenspelen. (Tenminste ik dacht dat dit het idee was.)

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steambans is detox tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
steambans.com = cheaters banlist
steambans detox = cvar blocker (en experimentele wallhack blocker), komen nog meer opties bij in de toekomst
zBlock = cvar blocker

Veel meer is er niet naast VAC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Hollanda schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:54:
steambans.com = cheaters banlist
steambans detox = cvar blocker (en experimentele wallhack blocker), komen nog meer opties bij in de toekomst
zBlock = cvar blocker

Veel meer is er niet naast VAC.
alleen jammer dat Valve cl_restrict_server_commands op 1 heeft gezet. Zodra ik zblock aanzet joint er niemand meer of een paar die iig snappen hoe je dat cmd op 0 zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:24:
[...]

Ja dat weet ik, het valt mij alleen op hoe gigantisch groot het verschil is.

Voor CS:S is de CPU toch wel veel belangrijker dan de GPU. Als mensen willen gaan upgraden voor dit spel dan is een dikke CPU wel beter om te nemen dan een dikke GPU.
Klopt, alleen vind ik het dan toch frapant hoe ik met mijn stock E6600 + 8800 GTS 320 MB een gemiddelde van 551.7 fps haal in de stress test (Natuurlijk heb ik in-game niet continue dat maar he... :P) En jij met een E6600 geclocked naar 3.2 GHz 200 fps gemiddeld haalt. In dit geval lijkt mij de videokaart toch zeker wel een rol te spelen.. :)

Ander verhaal, omdat source nog maar 1 core ondersteunt loopt iedereen met een dual core (of quad core) enorm veel fps mis.. iemand een idee wanneer er een update komt voor de ondersteuning van meerdere cores?

En dan als laatste.. gisteren clanwar gewonnen tegen deathless en nmr 1 geworden van benelux 5on5 :) http://www.clanbase.com/rating.php?lid=1811 (Ik zit dus in 1ntense-Gaming, naam is DemO) 3de keer dat me dit met een clan is gelukt ;) Op naar nmr 1 van europa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56:
[...]

Ander verhaal, omdat source nog maar 1 core ondersteunt loopt iedereen met een dual core (of quad core) enorm veel fps mis.. iemand een idee wanneer er een update komt voor de ondersteuning van meerdere cores?
Dual core ondersteuning zit bij EP2 van HL2. Zodra die uitkomt rond kerst wordt de rest van de source engine ook geupdate. Dus dat duurt nog wel ff.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:29:
[...]

Dual core ondersteuning zit bij EP2 van HL2. Zodra die uitkomt rond kerst wordt de rest van de source engine ook geupdate. Dus dat duurt nog wel ff.. :(
Zover ik weet is dat dan ergens in september ;) Duurt dus inderdaad nog wel even!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klopt, alleen vind ik het dan toch frapant hoe ik met mijn stock E6600 + 8800 GTS 320 MB een gemiddelde van 551.7 fps haal in de stress test (Natuurlijk heb ik in-game niet continue dat maar he... ) En jij met een E6600 geclocked naar 3.2 GHz 200 fps gemiddeld haalt. In dit geval lijkt mij de videokaart toch zeker wel een rol te spelen..
Dat zal dan wel op andere settings zijn als die ik draai. Toen de 8800 net uit was heeft iemand hier op de zelfde settings de stresstest gedraait en hij kwam op 280fps gemiddeld.

Meer dan 550fps gemiddeld lijkt mij op de zelfde settings niet mogelijk. Of je moet niet de 300fps limiet hebben, dat zou het kunnen verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:11:
[...]

Zover ik weet is dat dan ergens in september ;) Duurt dus inderdaad nog wel even!! :(
Je moet in Valve releases rekenen he? :P Als ze een maand zeggen gewoon 3 of 4 bij optellen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:44:
[...]

Dat zal dan wel op andere settings zijn als die ik draai. Toen de 8800 net uit was heeft iemand hier op de zelfde settings de stresstest gedraait en hij kwam op 280fps gemiddeld.

Meer dan 550fps gemiddeld lijkt mij op de zelfde settings niet mogelijk. Of je moet niet de 300fps limiet hebben, dat zou het kunnen verklaren.
Als ik de limiet van 300 zou hebben zou ik niet erboven kunnen komen dus lijkt me logisch dat ik dat niet als limiet heb ingesteld. Ik heb alles op high, 4x AA, HDR uit en AF op "dunno" Ik gebruik wel een zelf gemaakt configje me maar alles ziet er nog pico bello uit :)
ReddishRat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:56:
[...]

Je moet in Valve releases rekenen he? :P Als ze een maand zeggen gewoon 3 of 4 bij optellen O-)
Ja sorry :( Ik blijf hoop houden dat ooit Valve eens met een echte datum komt! :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Als ik de limiet van 300 zou hebben zou ik niet erboven kunnen komen dus lijkt me logisch dat ik dat niet als limiet heb ingesteld. Ik heb alles op high, 4x AA, HDR uit en AF op "dunno" Ik gebruik wel een zelf gemaakt configje me maar alles ziet er nog pico bello uit.
Ik heb gisteren nog even gekeken en die limiet van max 300fps zit er gewoon standaard in volgens mij, is verder ook niet uit te zetten als ik het zo zie.

550fps gemiddeld is volgens mij echt niet mogelijk, zelfs niet met 2x 8800GTX in SLI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
cl_restrict_commands 1 is verschrikkelijk vervelend. Geen rebuy meer.

Ik had btw ook nog niet gehoord van dat dual core gedoe. dus als ik de affiniteit op 1 core zet moet het nog vlotter gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik heb last van heel vervelende crashes, die altijd lijken te gebeuren in Dust 2 maar niet op een vast punt of na een bepaalde tijd.

Het geluid gaat loopen (steeds korter stukje) waarna mij hele systeem bevriest. Resetten is het enige dat werkt... CS:S is het enige spel dat dat presteert op mijn PC.

Nou vraag ik me af of er problemen bekend zijn rondom CS:S en mijn hardware:
- P4 2.4 GHz
- Radeon 9800 Pro 128 MB (sapphire)
- 1024 MB merkgeheugen
- SoundBlaster Audigy 2 ZS
- Windows XP
- Drivers en DX etc. up-to-date.

Het is geen probleem met voeding of koeling of iets in die richting denk ik, want ik kan het spel uren aaneen spelen op andere maps. Bovendien kon ik vroegah (toen HL2 net uit was) absoluut probleemloos spelen. Het foutje moet erin geslopen zijn bij een van de updates het afgelopen jaar. Ik heb al geprobeerd om met alles op low te spelen op een lage resolutie, AA, HDRI en Color Correction heb ik uitgeschakeld, het geluid naar 2 kanaals low quality gezet etc etc, niets hielp. Ook het spel totaal verwijderen en opnieuw installeren sorteerde geen effect.

Wie o wie heeft enig idee wat er aan de hand kan zijn? Bij voorbaat dank :>

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Heb je er ook voor gezorgt dat je PC spyware en virus-vrij is en dat je hem regelmatig defragmenteert etc. ?

Anders zou je het eens moeten proberen zonder je Audigy geluidskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ja ik draai altijd pestpatrol en AVG en af en toe nog andere scanners.

Ik heb net met de "2 speakers" setting een half uur probleemloos dust2 gedraaid. Ik begin te vermoeden dat het probleem inderdaad bij de Audigy kaart ligt...

I'll keep you posted :)

edit: op de steampowered forums staat een topic van 50 pagina's over "Ep1 looping sound problem". Even wat leeswerk dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Bozozo op 30-05-2007 18:58 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ik heb zelf ook een ZS2 (al jaren), nooit problemen mee gehad.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.