Ik ben ook wel in voor een GoT clan. Zelf ben ik member van NESW community (click!) en zit dus ook veel op deze server. Wel eens op OD gespeeld maar daar bevalt de attitude van sommige spelers me niet echt...
Anoniem: 218209
lol Got verband, nice, , dan matches doen? 
Mid-high hier, CB ranglijst geweest tijdje geleden =)
Mid-high hier, CB ranglijst geweest tijdje geleden =)
Lijkt me nog leuker om interne mixes te doen, aangezien veel mensen al een andere clan ofzo hebben is dat ook makkelijker op te starten lijkt me. Er zijn al redelijk wat mensen die mee wilden doen dus het lijkt me haalbaar.
[ Voor 138% gewijzigd door Moooo op 26-07-2007 14:41 . Reden: nm ]
Anoniem: 123662
goh, nog eens in een clan zitten lijkt me leuk
. Ik speel zelf vooral op OD (ben ooit door een vriend begonnen op xs4all die helaas ter ziele zijn gegaan, daarna HCR maar die waren ook ineens foetsie). Niveau heb ik geen flauw benul van, ik speel het spelluke voor den lol. Als ik een beetje focus gaat het goed, als ik zit te slapen sta ik zo in de min. Zo lang er wel een beetje dynamisch gespeeld wordt, al te veel gecamp vind ik te saai.
Teamkiller!Anoniem: 123662 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:29:
als ik zit te slapen sta ik zo in de min.
dat voor die clan is in orde dan, moet dit aan tweakers.net gevraagd worden..?
ik zet er binnenkort alvast [GoT] voor, maar dat zal nog een weekje of 2 duren aangezien mijn pc kapot is en de nieuwe nog niet besteld!
ik zet er binnenkort alvast [GoT] voor, maar dat zal nog een weekje of 2 duren aangezien mijn pc kapot is en de nieuwe nog niet besteld!
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Hoezo clan in orde? Did I miss something?
[ Voor 6% gewijzigd door ambi op 27-07-2007 15:09 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Zodra ik weet waarom ik telkens loss heb en dat dus gefixed heb ga ik ook weer spelen.
Anoniem: 185122
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met hun mic i.c.m met vista? In TS kunnen mensen mij alleen horen als ik css minimaliseer.
Heb Vista 32bit, X-Fi extreme music...
ik bedoel dat er genoeg interesse is om zo een topic te starten.. meer niet,ambi schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:09:
Hoezo clan in orde? Did I miss something?
(deze luie tweaker moedigt een andere aan om dit te openen, ik ga het om vele redenen niet doen
- OptionsAnoniem: 185122 schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:51:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met hun mic i.c.m met vista? In TS kunnen mensen mij alleen horen als ik css minimaliseer.
- Voice
- Zorg dat Enable voice ingame aangevinkt staat
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Iemand hier trouwens al ervaring met Tournament.com? Ik zou daar best iets mee willen doen namelijk...
[ Voor 49% gewijzigd door Teune op 31-07-2007 10:43 ]
Ja ik, heb een sponsor overeenkomst met ze ;-)
Anoniem: 58485
Ik geloof dat je zelf het e.a aan $ in moet leggen...Teune schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:38:
Iemand hier trouwens al ervaring met Tournament.com? Ik zou daar best iets mee willen doen namelijk...
Als je wil spelen wel ja, maar je kan dan ook $ terug winnen.
Tournament.com is een nieuwe service dat gamers over de gehele wereld in staat stelt om geldprijzen te winnen met het spelen van hun favoriete games, en is volledig gelicenseerd door de producenten van de games die wij gebruiken.
Er wordt ondersteuning geboden voor sommigen van 's werelds meest bekende titels, zoals Counter Strike: Source en Half Life 2. Tournament.com is de enige plek waar je op een veilige en eerlijke manier games kunt spelen voor geldprijzen.
Maak vandaag nog een account aan en ontvang $10 volledig gratis wanneer je $10 of meer stort. Ga nu naar www.tournament.com en download onze client om te beginnen!
[ Voor 85% gewijzigd door Hollanda op 01-08-2007 21:15 ]
Promo praatje voor je sponsor?
Tournament.com is agressief met de marketing bezig, ze gaan alle top20 publics af per land. Ze betalen tussen de 400-500 dollar per maand om in je MotD te mogen staan, voor 3 maanden vooruit.
Tournament.com is agressief met de marketing bezig, ze gaan alle top20 publics af per land. Ze betalen tussen de 400-500 dollar per maand om in je MotD te mogen staan, voor 3 maanden vooruit.
Gewoon een copy paste van hun site en vertaald naar het Nederlands?DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:13:
Promo praatje voor je sponsor?
* Outerspace moet eens gaan testen met een config. Ik speel normaal nooit met een gestripte config. Lijkt me eens leuk om te doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 02-08-2007 19:41 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
ondersteunt counterstrike al dual cores?
Mensen met interesse voor de GoT CSS clan , join quakenet en dan #GoTCSS.
Ik zelf zal erin blijven :-) Hoop dat er spoedig meer mensen joinen !
Ik zelf zal erin blijven :-) Hoop dat er spoedig meer mensen joinen !
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Weet iemand waarom altijd als ik me console open en ik iets wil typen bv retry dat ie na re me console sluit, als ik echter eerst rr druk blijf ie open en kan ik gewoon retry intypen
.
Beetje vage uitleg maar ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen
.
Ik heb dit echt al jaren, heeft me nooit echt gestoord maar vroeg me het gewoon af...
Beetje vage uitleg maar ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen
Ik heb dit echt al jaren, heeft me nooit echt gestoord maar vroeg me het gewoon af...
Lol , dat probleem heb ik ook al jaren, met 1 verschil. Ik moet 2x A typen om de console open te houden.
Ik meen dat het aan de taalinstelling ligt van je toetsenbord.
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
hoe join je bij quakenet, graag een beetje uitleg
Je moet zoeken naar een howto over IRC: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=MikeVM schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:43:
hoe join je bij quakenet, graag een beetje uitleg
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2007 00:55 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Je moet bij het openen van de console altijd als eerste een klinker gebruiken om hem open te houden. Gebruik je een medeklinker, dan klapt hij hem eruit. Tenminste dat is mijn ervaring met VS 101 Internationaal
. Bij een NL toetsenbord indeling is dit misschien niet het geval?
Ik heb een NL-NL (dus niet NL-VS e.d.) toetsenbord. Echter laat ik de console opstarten met de -console optie bij het launchen. Ook heb ik de console gebind op F4, ipv die ~ die mijn css niet snapt (is namelijk " shift ° ")
De oplossing die hopelijk bij velen van jullie werkt is dus:
bind "F4" "toggleconsole"
(of een andere toets...)
Ook ben ik misschien wel geinteresseerd in de got-css clan/mix. Skill: ~mid
De oplossing die hopelijk bij velen van jullie werkt is dus:
bind "F4" "toggleconsole"
(of een andere toets...)
Ook ben ik misschien wel geinteresseerd in de got-css clan/mix. Skill: ~mid
[ Voor 10% gewijzigd door Morked op 07-08-2007 09:49 ]
Ik speel sinds zaterdag CSS met een 8800GTX en af toe krijg ik een dikke crash , die ik niet had met mijn 2 7900 GTO's
. zijn der nog meer mense met zo probleem ?
En een GoT CSS clan lijkt me vet
, als het nodig is wil ik wel helpe bij het op zette er van
En een GoT CSS clan lijkt me vet
Hey een GoT CSS Clan lijkt me ook wel vet, ben onlangs weer begonnenaquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:05:
En een GoT CSS clan lijkt me vet, als het nodig is wil ik wel helpe bij het op zette er van
I am the great Cornholio!
Ik wist niet dat jij CSS speelde?MetaFrame schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:31:
[...]
Hey een GoT CSS Clan lijkt me ook wel vet, ben onlangs weer begonnen
Kom ook eens kijken op [O.D] # 1
No not yet. HL2EP2 wel, dus misschien porten ze 'tMikeVM schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:24:
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
en wat heb je met je twee 7900 GTO's gedaan?aquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:05:
Ik speel sinds zaterdag CSS met een 8800GTX en af toe krijg ik een dikke crash , die ik niet had met mijn 2 7900 GTO's. zijn der nog meer mense met zo probleem ?
En een GoT CSS clan lijkt me vet, als het nodig is wil ik wel helpe bij het op zette er van
Verkocht bij vraag en aanbod voor 280 euro'sSilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
en wat heb je met je twee 7900 GTO's gedaan?
[ Voor 34% gewijzigd door aquila2 op 07-08-2007 14:24 ]
jammeraquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:19:
[...]
Verkocht bij vraag en aanbod voor 280 euro's
edit: GoT clannetje zou ik ook wel in mee willen doen, alleen moet dan wel weer wennen aan source (terug gegaan naar 1.6, was ik veel beter in
[ Voor 29% gewijzigd door SilentNL op 07-08-2007 14:33 ]
Weet hier iemand nog een skilled server van goeie kwaliteit? Tick100.
Ben het een beetje zat om steeds maar gebanned te worden van allerlei servers omdat je te goed speelt. Kan iig wel deze aanraden, geen domme awp restricts en gemiddelde skill is er goed vergeleke met andere publics.
213.19.131.203:27015 speel er maar niet te goed want blijkbaar kunnen de admins daar niet tegen
Ben het een beetje zat om steeds maar gebanned te worden van allerlei servers omdat je te goed speelt. Kan iig wel deze aanraden, geen domme awp restricts en gemiddelde skill is er goed vergeleke met andere publics.
213.19.131.203:27015 speel er maar niet te goed want blijkbaar kunnen de admins daar niet tegen
[ Voor 3% gewijzigd door PainkillA op 07-08-2007 16:26 ]
ja maar ik zoek tick 100 en geen 66
Moet wel beetje kwaliteit blijven
Weet niet of iemand de Croquedile ( qroc ) servers nog kent? ware nog eens skilled servers maar is helaas niet meer
Weet niet of iemand de Croquedile ( qroc ) servers nog kent? ware nog eens skilled servers maar is helaas niet meer
[ Voor 46% gewijzigd door PainkillA op 07-08-2007 17:56 ]
Anoniem: 159816
Hij zoekt een skilled serverAnoniem: 58485 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:45:
Only Dutch 1 ... Tick 66, veel verschillende lui
Maar ik zou zelf ook weleens een tick100 server willen met wat beter volk. Geloof dat HOC1 een server aan het opzetten is voor de top100 spelers daar. Voor de rest speel ik alleen af en toe op #dumber, maar dat is tick66 en lagged nogal in het begin van de rondes.
Nogmaals, ik hoor veel mensen zeggen "tof een GoT CSS clan", zorg dan dat je #gotCSS joined..(quakenet , lmd)
Er zitten al wat meer mensen in (nu met 3 man) en ik ga wanneer er meer mensen zijn een L aanvragen zodat het channel niet zomaar verdwijnt :-)
Er zitten al wat meer mensen in (nu met 3 man) en ik ga wanneer er meer mensen zijn een L aanvragen zodat het channel niet zomaar verdwijnt :-)
Ik heb anders ook mijn fair-play op OD gehad hoor... Lopen genoeg lui tussen die skilled zijn. Mindere is wel dat vooral office & dust 2 gespeeld worden. Ook heel vaak met CT's dat of iedereen elkaar in de wegloopt, of dat niemand actie durft te ondernemen en we helemaal stukgerushed worden.
Tja. Verstandig om te zeggen als de ronde weer begint om dan een garage-rush met de hele meute te doen, no way dat de T's daar nog terug van hebben
Tick 100 = ruk, deuren op bijv nuke openen veel te traag. Bovendien heeft tick 66 als het een beetje een degelijke server is altijd genoeg reg om meer dan fatsoenlijk op te kunnen spelen
.
mm nooit gemerkt met die deuren, maar vaak op tick 66 krijg ik een wat laggerig gevoel, en als je op 100 fps constant speelt is 100 tick ook beste maar 9 van de 10 servers met tick 100 heeft veel teveel slots en gare minrate settings zodat het hele zooitje inkakt en het hopeloos word. Moet wel zeggen dat tick 66 over het algemeen wel constantere kwaliteit hebben en tick 100 heel vaak wat bagger is, alleen een goede tick 100 speelt toch net ff fijner.
Het deurprobleem is een algemene CSS bug die voor iedereen op een tick 100 server geldt, dus je zult er toch echt last van hebben/krijgen op bijvoorbeeld Nuke
Ik heb gister Counster Strike Source besteld, ik heb 4 jaar geleden voor het laatst CS 1.6 gespeeld (of nog oudere versie). Maar het begint toch weer te kriebelen, en vanavond er weer vol tegen aan.
Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.
Ik zit nu in Nieuw Zeeland en kan quakenet niet joinen, maar over 2 weken ben ik thuis en wil ik wel joinen, maar ik ben bang dat m'n CSS skills (voor zover ik die uberhaupt had) wel op het niveau noob zijn geraakt na het spel 5 maanden niet gespeeld te kunnen hebben.k8skaaay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:52:
Nogmaals, ik hoor veel mensen zeggen "tof een GoT CSS clan", zorg dan dat je #gotCSS joined..(quakenet , lmd)
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
82.94.228.151:27015 KatastroofPainkillA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:15:
is alleen dust2, maar ze zijn goed, beter als onlydutch allesinds
hoz zit dat nu met die #gotcss
ik heb mirc en hoe vind ik nu quakenet en gotcss...
ik denk dak het eindelijk gevonden heb
ik heb mirc en hoe vind ik nu quakenet en gotcss...
ik denk dak het eindelijk gevonden heb
[ Voor 21% gewijzigd door MikeVM op 08-08-2007 17:01 ]
ik heb CS Source ook maar weer eens geinstalleerd...
ik krijg toch weer last van oldskool CS gevoelens, misschien dat ik zelfs een 1.6 weer eens erop ga gooien
het blijft toch een deel van je als je 5 jaar een spel hebt gespeeld ^^
ik krijg toch weer last van oldskool CS gevoelens, misschien dat ik zelfs een 1.6 weer eens erop ga gooien

het blijft toch een deel van je als je 5 jaar een spel hebt gespeeld ^^
Precies !
Ik speel niet dagelijks CS1.6, maar heb het nog erop staan voor af en toe een poolday ofzo
. (Pure fun dus)
Gisterenavond was het wel "gezellig" op irc en ik hoop dat het wat drukker word, zodat we kunnen beginnen met het opzetten van een gezellige community !
Ik speel niet dagelijks CS1.6, maar heb het nog erop staan voor af en toe een poolday ofzo
Gisterenavond was het wel "gezellig" op irc en ik hoop dat het wat drukker word, zodat we kunnen beginnen met het opzetten van een gezellige community !
wat kost het trouwens om een eigen server te openen te maand,
ik heb er wel een paar euros per maand voor over..
Edit:
Tick66 20 man : 22,50 per maand
als je dit met 5 man doet kost het net geen 5euro per maand
82.94.228.151:27015 Katastroof,
deze mannen huren ook hier een server, en zij hebben geen last van lag!
ik heb er wel een paar euros per maand voor over..
Edit:
Tick66 20 man : 22,50 per maand
als je dit met 5 man doet kost het net geen 5euro per maand
82.94.228.151:27015 Katastroof,
deze mannen huren ook hier een server, en zij hebben geen last van lag!
[ Voor 50% gewijzigd door MikeVM op 08-08-2007 17:50 ]
Een 12 Slots warserver is meestal rond de 15 euro, 100 tick.
Maar, we moeten maar eens eerst kijken hoeveel mensen mee willen doen, server/voice etc is altijd zeer snel geregeld
.
Maar, we moeten maar eens eerst kijken hoeveel mensen mee willen doen, server/voice etc is altijd zeer snel geregeld
pff niet te geloven...was ff vergeten wat een camper spel CS eigelijk was ^^
bij BF2 is het altijd lekker snelle actie en constant doorrennen, bij CS zit iedereen 3 kwartier op hetzelfde plekkie met z'n AWP te zoomen op een bepaalde plek...
ligt ook aan de maps natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Dust2 en Aztec wordt gecampt alsof hun levens ervan af hangen...
maar opzich deed ik het niet onaardig, die headshots maken blijft lekker...
bij BF2 is het altijd lekker snelle actie en constant doorrennen, bij CS zit iedereen 3 kwartier op hetzelfde plekkie met z'n AWP te zoomen op een bepaalde plek...
ligt ook aan de maps natuurlijk, maar bij bijvoorbeeld Dust2 en Aztec wordt gecampt alsof hun levens ervan af hangen...
maar opzich deed ik het niet onaardig, die headshots maken blijft lekker...
ThrillS33ka , je bedoeld OD ? In Office en Dust2 wordt vooral gecampt op de meest logische plekken. Het rukke is van m'n eigen team soms is dat iemand of ik een flash gooi, niemand naar binnen rent. Dan denk je Dit is het moment en dan niemand die je een backup geeft!
Als iedereen maar blijft staan, zitten, wachten dan gebeurt er nooit iets. Vaak win je ook door met een enorme groep te rushen. heerlijk is dat gewoon.
Als iedereen maar blijft staan, zitten, wachten dan gebeurt er nooit iets. Vaak win je ook door met een enorme groep te rushen. heerlijk is dat gewoon.
Anoniem: 218209
kga der ook maar is op beginne spele na zoveel jaren skill te hebbenMikeVM schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:42:
[...]
82.94.228.151:27015 Katastroof
is alleen dust2, maar ze zijn goed, beter als onlydutch allesinds
ik weet niet, maar na 2 jaar Battlefield 2 infantry merk je duidelijk verschil...Anoniem: 58485 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:44:
ThrillS33ka , je bedoeld OD ? In Office en Dust2 wordt vooral gecampt op de meest logische plekken. Het rukke is van m'n eigen team soms is dat iemand of ik een flash gooi, niemand naar binnen rent. Dan denk je Dit is het moment en dan niemand die je een backup geeft!
bij BF2 heb je echt grote maps, en alles is open
bij CS heb je gewoon een paar doorgangen in de hele map, als je dan 12 vs 12 doet ofzo dan wordt het een grote block partij (net nog meegemaakt)
en dan heb je nog eens de machtige AWP waarmee je maar hoeft te wachten tot er eentje verschijnt en BOEM dood....
wat dat betreft neig ik veel meer naar de BF2 stijl waar de gameplay veel sneller is enz.
maargoed een potje ouderwets CS'en op z'n tijd vind ik ook lekker, alleen toch zijn er wel betere gameplays te vinden tegenwoordig (als BF2 niet zo buggy was en geen vehicle whores dan was het het beste spel uit vind ik)
Wat is BF2 nog erger is, zijn die f*cking spawncampers... daarom ben ik wel blij dat dood = dood in CSS
. Campers kun je altijd voor oppassen. Je kunt toch ook een tweetal flashes kopen?
Bovendien kan campen een manier zijn om de map te winnen, tenminste als dat je objectives zijn. Ikzelf sta als admin, het campen (niet tot extreme gevallen) toe, mits de speler tot het team behoord wat de objectives dient te bewaken. Échter dit dient die speler niet iedere map te doen, dan krijgt hij een waarschuwing en eventueel een kick
.
Oh btw, Thrills33ka, de naam in combinatie met het H4L komt me erg bekend voor, speelde jij niet vroeger UT99 instagib in -=)H4L(=- ?
Bovendien kan campen een manier zijn om de map te winnen, tenminste als dat je objectives zijn. Ikzelf sta als admin, het campen (niet tot extreme gevallen) toe, mits de speler tot het team behoord wat de objectives dient te bewaken. Échter dit dient die speler niet iedere map te doen, dan krijgt hij een waarschuwing en eventueel een kick
Oh btw, Thrills33ka, de naam in combinatie met het H4L komt me erg bekend voor, speelde jij niet vroeger UT99 instagib in -=)H4L(=- ?
[ Voor 11% gewijzigd door Sypheron op 09-08-2007 08:49 ]
ik heb nooit UT gespeeldSypheron schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 08:48:
Wat is BF2 nog erger is, zijn die f*cking spawncampers... daarom ben ik wel blij dat dood = dood in CSS. Campers kun je altijd voor oppassen. Je kunt toch ook een tweetal flashes kopen?
Bovendien kan campen een manier zijn om de map te winnen, tenminste als dat je objectives zijn. Ikzelf sta als admin, het campen (niet tot extreme gevallen) toe, mits de speler tot het team behoord wat de objectives dient te bewaken. Échter dit dient die speler niet iedere map te doen, dan krijgt hij een waarschuwing en eventueel een kick.
maarruh, klopt wel ja je objectives bewaken...maar dan nog het zuigt gewoon als je constant lekker gaat rushen en de rest doet niet mee. dan zit je elk potje 3 minuten te wachten. Ik heb liever wat grotere mappen met meer doorgangen zodat je niet van die vaste camp plekjes krijgt
Wat zit er toch een dik verschil in beide rifles van CT & T. De AK47 is zo'n fijn wapen als je er schot voor schot mee lost, die andere vereist een dikke aim op het hoofd van je opponent, en beide schieten maar in het wild al haal je die trekker continue over 
Deagle is opzich een heerlijk wapen, met een beetje goede aim schiet je zo iemand plat
Jammere is als je moet reloaden, je je mes wilt trekken en die ander je doodleuk kapotschiet
Deagle is opzich een heerlijk wapen, met een beetje goede aim schiet je zo iemand plat
Ik vind een deagle overbodig, tenminste aan de CT kant. Met een beetje goed schot heb je een tegenstander in 1 a 3 schoten kapot (moet je wel mikken). Dat scheelt je sowieso geld.Anoniem: 58485 schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:08:
Wat zit er toch een dik verschil in beide rifles van CT & T. De AK47 is zo'n fijn wapen als je er schot voor schot mee lost, die andere vereist een dikke aim op het hoofd van je opponent, en beide schieten maar in het wild al haal je die trekker continue over
Deagle is opzich een heerlijk wapen, met een beetje goede aim schiet je zo iemand platJammere is als je moet reloaden, je je mes wilt trekken en die ander je doodleuk kapotschiet
Als T zijnde kan ik het wel begrijpen, niet iedereen kan met de glock overweg.
glock kan soms erg goed zijn. zo gauw je iemand raakt beweegt hij ong de helf langzamer en kan niet wegrennen. burts to head is 1 of 2 keer dood. Ook handig voor die ren een hoekje om shiet burst en ga terug. Altijd wle 1 kogel raak, ook als je springt gaat 1 kogel altijd door het midden ong. Dus ook daarvoor geschik t:P
[ Voor 37% gewijzigd door PainkillA op 09-08-2007 17:05 ]
ik vind de glock echt een vreselijk wapen. ik kan er echt niet mee schieten. wat ik wel veel heb is dat als ik spray ik vrijwel altijd een Headshot heb. en tjah dat CSS veel campers hebt klopt, maar als je goed rushed of weet waar de campers zitten kan jij makkelijk een camper neerhalen met schot van ak/m4. wat ook leuk is om awpers te knifen
. maar goed, knifen is altijd leuk
.
is er nergens een tutorial voor alle wapens, waar in staat tot welke afstand je met welk wapen kan schieten enzoverder
Kun je zelf toch bedenken? Ga een noob server in, test alle wapens 5 mins per stuk en je hebt 't door..
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Pak dan gewoon een DM-server. Kun je lekker snel van wapen wisselen en veel situaties testen.KhaZ schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 20:22:
Kun je zelf toch bedenken? Ga een noob server in, test alle wapens 5 mins per stuk en je hebt 't door..
Daarvoor bestaat natuurlijk GungameIceStorm schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 22:26:
[...]
Pak dan gewoon een DM-server. Kun je lekker snel van wapen wisselen en veel situaties testen.
Inderdaad! Dat is daarvoor de perfecte training, tevens ook mijn favouriete game
Een GoT CSS Clan lijkt mij ook heel vet.
Ik speel vaak op O.D. onder de naam : Timon [NL]
Ik speel vaak op O.D. onder de naam : Timon [NL]
[ Voor 38% gewijzigd door Rynji op 10-08-2007 11:58 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hmm dat ken ik nietDisaster schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:18:
Inderdaad! Dat is daarvoor de perfecte training, tevens ook mijn favouriete game
Overigens na het opzoeken van de beschrijving niet helemaal mee eens. Bij DM kun je zelf kiezen voor de wapens al naar gelang de situatie. Ik vind het bijv. heerlijk om met enkel DE rond te rennen om wat te oefenen op aim.
Gungame is in principe:IceStorm schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:16:
[...]
Hmm dat ken ik nietVanmiddag maar eens proberen.
Overigens na het opzoeken van de beschrijving niet helemaal mee eens. Bij DM kun je zelf kiezen voor de wapens al naar gelang de situatie. Ik vind het bijv. heerlijk om met enkel DE rond te rennen om wat te oefenen op aim.
1. Je begint met een Glock.
2. Zodra je een kill maakt krijg je een beter wapen (soms meteen, soms in de nieuwe ronde).
3. Als je 'alle' wapens gehad hebt krijg je als een-na-laatste wapen een granaat. En als laatste een mes.
4. Wie als eerste een knife kill heeft gemaakt heeft gewonnen.
Je hebt daarnaast verschillende soorten gungames, zoals gungame + deathmatch. Soms moet je meerdere kills maken om een level up te gaan.
Het zijn meestal kleine chaos maps, die beginnen met gg_ (bijvoorbeeld: gg_aimshotty)
Je moet maar eens een keer spelen, is goed oefenen op wapens.
Edit: Je hoeft dus geen wapens/armor/granaten te kopen. Je krijgt je wapen en kunt niets bijkopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Disaster op 10-08-2007 15:03 ]
3?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Anoniem: 158967
dat is altijd nog knife, en ik zei hoe ik em moet binden op F
Het was zoeits als bind "f" use weapon_flashbang d8 ik
en wat waren die command van cl_updaterate etc ook al weer?
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 10-08-2007 15:54 ]
cl_updaterate
cl_cmdrate
rate
Dat zijn de 3 commands om choke en loss te killen
.
cl_cmdrate
rate
Dat zijn de 3 commands om choke en loss te killen
Heb een Spray gemaakt :

(Dit is inmiddels Versie 2.0)
Download :
http://www.speedyshare.com/361783116.html

Download :
[ Voor 58% gewijzigd door Rynji op 10-08-2007 17:25 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Vanaf vandaag in gebruik...T!m0n schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:53:
Heb een Spray gemaakt :
[afbeelding]
Download :
Hmm... hoe komt het dat de net_graph bij mij geen choke en loss weergeeft? Hij staat ook veel lager als in het screenshot van T!mon. 'Out' staat bij mij onderaan men scherm, komt dat doordat ik op 16:10 game?
"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams
Moet je even net_graph 3 doen Evain
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ahh bedankt =] Ik dacht dat net_graph niet verder ging dan 2...
"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams
Tweakgaming Source #1 draait tick 100: 217.19.17.11:27025PainkillA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:15:
De skilled players moet je alleen zelf meenemen, hij is vrijwel altijd leeg.
Mooie spray, een CSS GoT clan lijkt mij ook wel watT!m0n schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:53:
Heb een Spray gemaakt :
[afbeelding]
Download :
Edit: Ohja, nog een handige beginners-guide die ik laatst heb geschreven: http://nuker.nl/2007/03/15/counterstrike-source-guide-v13/
[ Voor 15% gewijzigd door Brian op 11-08-2007 19:41 ]
Vanaf a.s. woensdag probeer ik voor GoTCSS alles geregeld te hebben.
Heb je interesse om eventueel mee te doen? Kom dan naar #GoTCSS op quakenet!
Op het moment zijn er al een paar vaste mensen die dagelijks in het channel komen, gelukkig
Heb je interesse om eventueel mee te doen? Kom dan naar #GoTCSS op quakenet!
Op het moment zijn er al een paar vaste mensen die dagelijks in het channel komen, gelukkig
Ben ik niet met je eens, als AWP'er ben ik onafscheidelijk verbonden met de Deagle als 2e wapen. Als het eerste AWP schot mis gaat, meteen deagle erbij en schieten maar. Met de colt heb je een zeer kleine kans dat een schot op het hoofd een one shot kill is, met de deagle is dat bijna altijd zo.Outerspace schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 16:49:
[...]
Ik vind een deagle overbodig, tenminste aan de CT kant. Met een beetje goed schot heb je een tegenstander in 1 a 3 schoten kapot (moet je wel mikken). Dat scheelt je sowieso geld.
Als T zijnde kan ik het wel begrijpen, niet iedereen kan met de glock overweg.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Maar doe dat maar eens in een war tijdens de eerste 2 rondes. Als je die verliest en je hebt telkens een deagle gekocht, hou je geen geld over. Daarom vind ik dat je beter kan sparen totdat je voldoende geld hebt.XyritZz schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:12:
[...]
Ben ik niet met je eens, als AWP'er ben ik onafscheidelijk verbonden met de Deagle als 2e wapen. Als het eerste AWP schot mis gaat, meteen deagle erbij en schieten maar. Met de colt heb je een zeer kleine kans dat een schot op het hoofd een one shot kill is, met de deagle is dat bijna altijd zo.
Het voordeel van de deagle is dat hij een enorme impact heeft. Als je een beetje goede aim hebt is het voor de tegenstander behoorlijk last. Alleen als de tegenstander een USP heeft en jij mist hem te vaak en hij schiet niet, heeft hij 12 kogels om je te doorzeven terwijl jij je gun en je 2nd al leeggeschoten hebt. Dus ik vind het belangrijk dat men leert met een USP te schieten.
Ander groot nadeel is de clip en de snelheid waarmee de deagle knalt... way too long
USP is een goede gun, dus die moet je vooral houden. Af en toe schiet je er harde instants mee hoor. En deagle reload is klote, en ik heb snelle firerate toch niet nodig aangezien ik vaak gelijk de eerste kogel al frag heb.
Om toch nog 'n update'je te geven over de GoT CSS clan, er is een begin gemaakt met deze Steam community, vanaf daar kun je ook doorklikken naar de wiki die op 't moment als thuisbasis dient, gooi je nicks op de leden pagina en je wordt geinvite
.
mooi werk geleverd!
*petje af
*petje af
Wat vind je van de rest dantritimee schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 17:10:
ik vind de glock echt een vreselijk wapen. ik kan er echt niet mee schieten. wat ik wel veel heb is dat als ik spray ik vrijwel altijd een Headshot heb.
M3 is best hip, met redelijke aim en onvoorspelbaar spelen kan je met beetje mazzel flink wat omleggen (afhankelijk van de map en de omstandigheden)
MP5 erger ik me tegenwoordig wat aan.... 7 kogels in iemand is gewoon te veel
Glock is gewoon heerlijk op burst, lekker pruttelpruttel wat headies doen, prima first round gun aangezien er bij de hoofdjes nog weinig armor is
Als je aim heel goed is is een deagle gewoon the way to go, voor mensen zoals ik die op ervaring en spraykunsten spelen.... zorg dat er dekking is voor je reload (persoon/muur)
Eekh0rny stopt weer met oeverloos lullen...
Anoniem: 183377
Deagle is eigenlijk vrij scheef (in combinatie met mijn aim dan ^^). Je kunt er niet echt lekker mee rennen en schieten vind ik.
Glock owned, burst voor close combat, single shot voor wat verder weg (leuk over lang A op dust2). USP is in mijn ogen het beste pistool in het spel. TMP en MP5 voor het sproeiwerk. En doe mij maar een scout als ik ga snipen. AWM pak ik alleen als ik toch bagger speel, beetje oefenen enzo. Galil in plaats van aan AK is ook een goede keuze. Eerste 2 schoten zijn precies raak, daarna nog heeeeeel veel kogels over om te sproeien
.
Glock owned, burst voor close combat, single shot voor wat verder weg (leuk over lang A op dust2). USP is in mijn ogen het beste pistool in het spel. TMP en MP5 voor het sproeiwerk. En doe mij maar een scout als ik ga snipen. AWM pak ik alleen als ik toch bagger speel, beetje oefenen enzo. Galil in plaats van aan AK is ook een goede keuze. Eerste 2 schoten zijn precies raak, daarna nog heeeeeel veel kogels over om te sproeien
Anoniem: 159816
Kwa pistols kan ik met alles wel uit de voeten, maar deagle/usp/5-7 zijn toch het fijnst. Smg's speel ik soms ook wel mee, maar meestal koop ik gewoon een deagle en pak een wapen op. Enige wapen waar ik echt niets mee kan is de scout. Ben de awp te veel gewent dus ik schiet altijd uit als je een hoekje om strafe om te schieten
. Famas is trouwens een slachtmachine als je goed weet te switchen tussen burst/auto
Ik had gister weer eens meegedaan met een wartje
Ging wel relax..
Skinning is ook zo vet
Ik had logo voor een clan op de polsen gezet.
Skinning is ook zo vet
Ik had logo voor een clan op de polsen gezet.
De Sig is ook best goed volgens mij, maar niet echt interesant om te kopen, wat sterker dan de USP en 1 kogel meer.Anoniem: 183377 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 14:27:
USP is in mijn ogen het beste pistool in het spel.
AWM is gewoon lekker op pubs..... scheit je iemand tot 40hp met je scout komt er daarna een sproeier voorbij, jeuj dood....
HE's zijn natuurlijk ook goud
Is er een mogelijkheid om te 'slaan' met je wapen? Ik zie steeds mijn opponent zwaaien met een gun oid (of slaat een ruit in) maar ondertussen schiet hij me aan flarden
Ik denk dat hij met 'Q' switched naar knife, en dan het raam kapot maakt.Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 15:22:
Is er een mogelijkheid om te 'slaan' met je wapen? Ik zie steeds mijn opponent zwaaien met een gun oid (of slaat een ruit in) maar ondertussen schiet hij me aan flarden
Dat zwaaien schieten zal wel Q zijn, vind ik er ook altijd nogal wazig uitzien, ziet eruit of het wapen nog niet klaar is maar ondertussen word er wel geschoten...
De "ik doe net alsof ik granaat gooi" bug kan ik me erg aan ergeren. Iedereen kent hem wel
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Ja, kom je net een hoek om staat zo'n gast met zijn arm te zwaaien. Ik denk mooi die gooit net een granaat.....knalknal ik dood. Best irritant inderdaad.
Hallo
Op FPSBanana kun je genoeg sprays vinden, ook mappen, scripts, tutorials etc.T!m0n schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:53:
Heb een Spray gemaakt :
[afbeelding]
Download :
Ik heb zelf ook meerdere sprays gemaakt (rond de 160).
Als iemand ze wil gebruiken kun je hier even kijken.
Ik gebruik meestal deagle inclusief een AWP, of als ik rond de 3,5k heb dat ik dan met T een deagle koop voor een eco ronde. USP met CT is nog altijd het fijnst, vooral in eco rondes wanneer je niet perse een deagle hoeft te kopen en je het toch weer geld scheelt en in long-range veel beter is dan bijvoorbeeld een glock.
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
[rml][ PC] Counter-Strike: Source - Deel 11[/rml]
[ Voor 20% gewijzigd door Hollanda op 15-08-2007 18:45 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.