[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 20.168 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Met rcon kan je niet de rates van spelers zien.

Met bepaalde mods kan je de rates van spelers zoals in hun config staan, inzien.

Admins kunnen tegenwoordig geen rates meer veranderen van spelers.

Admins kunnen via hun serverinstellingen instellen dat alle spelers met bepaalde minimum en maximum waardes spelen (voor de tijdelijk duur op die bepaalde server, wordt dus niks gewijzigd in de config files van de spelers).

Kortom; er hoeft helemaal geen discussie te zijn, hooguit dat je lagt omdat je verbinding brak is of je hardware het niet trekt (waardoor je ook kan laggen).

[ Voor 10% gewijzigd door Hollanda op 19-07-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik bedoelde ook met Mods, excuses. :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal is het de hardware die het niet trekt denk ik. Op m'n oude pctje had ik ook weleens ineens 20fps, dan haper je dus als de ziekte voor andere spelers. Nu zit ik constant 60+. Laagste wat ik ooit gezien heb ik 52 in heftige actie geloof ik :). Wel een verademing trouwens om zo te kunnen spelen. Vroeger was het 1280x800 @ fugly modus op een 20" scherm :D. Nu is het 1680x1050 16AA/16AF en alles maxed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Become schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 10:58:
[...]

Heb je toevallig je config.cfg op read only staan (Steam\SteamApps\username\counter-strike source\cstrike\cfg). Zo ja verander dit even en dan zou die de instellingen moeten bewaren.
bedankt voor je reply, maar helaas het werkt niet iemand nog suggesties?
ik kan dusn iet van 2 speakers naar hoofdtelefoon gaan in Options, hij herspringt zichzelf telkens weer op 2 speakers :@. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Iemand met Mani admin doet in zn console gewoon ma_rates en ziet gewoon de hele lijst van Nicks, SteamIDs en Rates :).

Vanavond is het tijd voor een avondje retro! Maps als 747 en Estate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Iemand met mani moet doet dat en leest de waardes uit de config van de speler af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Gaat er iemand een apart topic openen voor de Cs:s clan ? Is iemand daar al mee bezig ? Indien nee wil ik dit best wel doen. Het op papier zetten en dergelijke (in een post gieten dus :D )

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Een [GoT] Clan? count me in :)

Misschien valt er dan weer wat leven te brouwen op de strikerz servers (van de oude [GoT] clan (nu dood)

Strikerz servers nog wel up and running (word volgens mij nog steeds beheerd vanuit tweakers rack) door FireFox (oud admin tweakers.net) en Kees (admin t.net (server))

[ Voor 82% gewijzigd door RedHat op 21-07-2007 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:42:
Meestal is het de hardware die het niet trekt denk ik. Op m'n oude pctje had ik ook weleens ineens 20fps, dan haper je dus als de ziekte voor andere spelers.
Als jij 20fps haalt, haper je niet voor andere spelers. Tis op jouw gfx en jouw scherm, niet bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Daar zijn de meningen dan over verdeelt, want volgens mij zijn er echt wel probleempjes met hele trage pc's en online cssen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ja inderdaad, al zijn de rates en de pings goed, mensen met low fps zijn af en toe klote te raken.
Erg raar ook maar het is zo.
Overigens heb ik over het algemeen meer last belgen te raken, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij :D

[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 21-07-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

Nog voor Koeitje :)

Ip van de FF$ Server: 82.94.220.122:27015

Dust2/Office/Dust2000/Cable/Aztec

Ben ze niet echt van de custom maps, maar deze vind ik wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:45:
Ja inderdaad, al zijn de rates en de pings goed, mensen met low fps zijn af en toe klote te raken.
Erg raar ook maar het is zo.
Overigens heb ik over het algemeen meer last belgen te raken, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij :D
Belgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Op de woorden letten collega's, hier zit een belg die door slechte ervaringen met hollanders geen al te positieve kijk op jullie heeft :p

Ik heb zelf enkel last van mensen met slechte rates/hoge ping. Van de fps nog niets gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Nee maar ik zeg ook niets hé Jormungandr. Ik zei ook dat het waarschijnlijk aan mij zou liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:29:
[...]

Als jij 20fps haalt, haper je niet voor andere spelers. Tis op jouw gfx en jouw scherm, niet bij hun.
We gaan toch niet mijn baby beledigen :(

Echt trage pc's zorgen dus echt wel voor lag. Ik kan mij niet voorstellen dat een server die van iemand tick15-20 binnenkrijgt op bepaalde momenten daar fatsoenlijke data uit kan interpoleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
T was ook maar een grapje e rCk ;).

Ik heb hiernet een prachtige skin voor de scout gevonden, MAAR. Er zit een reddot op die als volwaardige crosshair functioneert. Beetje rot, enerzijds echt een mooie skin, maar anderzijds is het wat cheaten. UNzoomed schieten is opeens geen "shot in the dark" meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Jormungandr schreef op zondag 22 juli 2007 @ 15:35:
T was ook maar een grapje e rCk ;).

Ik heb hiernet een prachtige skin voor de scout gevonden, MAAR. Er zit een reddot op die als volwaardige crosshair functioneert. Beetje rot, enerzijds echt een mooie skin, maar anderzijds is het wat cheaten. UNzoomed schieten is opeens geen "shot in the dark" meer.
Je kan ook een stipje op je monitor zetten dan is het ook geen "shot in the dark" meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 10:47:
Daar zijn de meningen dan over verdeelt, want volgens mij zijn er echt wel probleempjes met hele trage pc's en online cssen.
Dat komt omdat de computer de informatie niet meer zo snel door kan sturen vanwege het verwerken van al het grafisch geweld, dat heeft dus eigenlijk niks met FPS te maken, lock jij je FPS maar eens op 20FPS als je normaal 60FPS hebt, dan zul je daar niks van merken omdat je systeem niet volop bezig is en 'geen tijd' meer heeft om data door te sturen.
Alsjeblieft dankjewel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Weet er iemand uberhaupt hoe je de console aanzet ? Ik lijk nu de grootste n00b ooit :) , maar ik krijg deze niet aan, ik heb de console ingeschakeld in geavanceerd. Dan zou ik op ~ moeten duwen. dit werkt dus totaal niet ! :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op maandag 23 juli 2007 @ 07:45:
Weet er iemand uberhaupt hoe je de console aanzet ? Ik lijk nu de grootste n00b ooit :) , maar ik krijg deze niet aan, ik heb de console ingeschakeld in geavanceerd. Dan zou ik op ~ moeten duwen. dit werkt dus totaal niet ! :D

Dit moet je in je steam opties bij CSS ff checken, daar zal iets staan van , startup whit, moetj er ff
-console toevoegen, dan start die op met console, je zult dus moeten ESC drukken wil je ze dan zien. Ik heb hetzelfde probleem, en sommige ook, vage bug bij sommige steam ID's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ga ik instellen ! Alvast bedankt, talloze mensen hadden mij al gezegt op ~ te duwen. Ik werd bijna paranoia :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Natuurlijk zorgt slechte performance van de videokaart van tegenstanders ervoor dat ze moeilijk te raken zijn. Dat hun rates 20000 100 100 zijn betekend ook niet dat ze dit daadwerkelijk kunnen doorvoeren. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van hun configuratie en lijnsnelheid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het muten van radio sounds in cs:s via een script in \steam\cstrike\scripts legaal? (dus het muten van de "fire in the hole" etc. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Public: ja
Leagues: ligt aan de league

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
SyPheRoN schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:44:
Natuurlijk zorgt slechte performance van de videokaart van tegenstanders ervoor dat ze moeilijk te raken zijn. Dat hun rates 20000 100 100 zijn betekend ook niet dat ze dit daadwerkelijk kunnen doorvoeren. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van hun configuratie en lijnsnelheid :).
Tuurlijk niet... Dat je hapert is lokaal en ligt hardware/settings. Als je op rates van 25000/100/100 zit, en lage ping hebt haper je niet... Hoge of lage fps. Stel je voor je hebt een fps van 1... Dan wordt 1 keer per seconde het beeld door je VGA gemaakt en doorgestuurd naar je monitor. Je positie en handelingen worden toch nog steeds 100 keer(of minder, ligt aan tickrate) geupload naar de server.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:02:
Is het muten van radio sounds in cs:s via een script in \steam\cstrike\scripts legaal? (dus het muten van de "fire in the hole" etc. )
Dat is trouwens een mega goede tip voor alle mensen die daar gek van worden. Een tijd geleden had ik het ct_fireinhole.wav bestand vervangen door een wav bestand wat 0.1 seconde aan geluidloze data bevatte... Ik weet wel niet of ik deze hier kan(lees:mag) uploaden.

[ Voor 24% gewijzigd door Jokuh op 24-07-2007 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Helaas werkt het niet zo dat je 1 fps hebt en 100 updates naar de server kan sturen, verkeerde theorie dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik heb trouwens problemen dat de console met de meeste toetsen weer sluit. Als ik console open met ~ en dan bijvoorbeeld op p of a druk, klapt hij meteen mijn console weer dicht. Alleen als ik als eerste karakter een a gebruik blijft hij open. Erg vreemd, iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Jokuh schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 01:56:
[...]

Tuurlijk niet... Dat je hapert is lokaal en ligt hardware/settings. Als je op rates van 25000/100/100 zit, en lage ping hebt haper je niet... Hoge of lage fps. Stel je voor je hebt een fps van 1... Dan wordt 1 keer per seconde het beeld door je VGA gemaakt en doorgestuurd naar je monitor. Je positie en handelingen worden toch nog steeds 100 keer(of minder, ligt aan tickrate) geupload naar de server.
Ik heb het dan ook niet alleen over je gfx kaart, zoals je kunt lezen vermeld ik duidelijk systeemspecs en lijnsnelheid. Het is wel degelijk mogelijk dat er minder gegevens over gestuurd worden dan je ingestelde rates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:17
Voor dat consoleprobleem is de enige (voor mij) bekende oplossing het kiezen van een andere knop.
Het heeft te maken met dat de console de ~ ziet als een toevoeging voor een letter, bijv. ñ. Als er dan een medeklinker komt waar geen combo mee gemaakt kan worden slaat ie op tilt en sluit af. Erg irritant en die bug zit er al in sinds steam is geïntroduceerd.

Is er nog actie rondom de clan in GoT's ( :+ ) naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moooo schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 10:10:
Voor dat consoleprobleem is de enige (voor mij) bekende oplossing het kiezen van een andere knop.
Het heeft te maken met dat de console de ~ ziet als een toevoeging voor een letter, bijv. ñ. Als er dan een medeklinker komt waar geen combo mee gemaakt kan worden slaat ie op tilt en sluit af. Erg irritant en die bug zit er al in sinds steam is geïntroduceerd.

Is er nog actie rondom de clan in GoT's ( :+ ) naam?
Je kan ook even in je console de taal van je keyboard veranderen geloof ik (ergens rechts van het typvakje). Heb het een keer getest en het werkt wel, maar ben een klinker indrukken al zo gewent :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:24:
[...]

Je kan ook even in je console de taal van je keyboard veranderen geloof ik (ergens rechts van het typvakje). Heb het een keer getest en het werkt wel, maar ben een klinker indrukken al zo gewent :D.
Verandert er dan nog iets als je de taal van de console verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:52:
[...]

Nee, volgens mij geld dat alleen voor de console. Je zet hem van NL naar US oid. Misschien dat bepaalde binds met de [ ' ; , . / - = ] \ / -toetsen het niet meer goed doen, maar dat moet je zelf testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Laatst online: 23-02-2023
Disaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:52:
[...]

Je verandert alleen de invoertaal van het keyboard. Net als in windows kan je je keyboard op NL of US zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
Als je de keymap aanpast dan wordt chatten ook een hele leuke gebeurtenis. Probeer maar eens eerst alle tekens uit of je de goede tekens zelf kan vinden, anders krijg je hele vage smileys met gradentekens en ongeveertekens etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Oh bah...jah dat haat ik. Ik dacht dat de US setting misschien alleen in console opging. Maar ook tijdens chat vind ik een beetje vervelend, geen optie voor mij dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Disaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 14:25:
Oh bah...jah dat haat ik. Ik dacht dat de US setting misschien alleen in console opging. Maar ook tijdens chat vind ik een beetje vervelend, geen optie voor mij dan :P
Huh? In NL gebruiken we allemaal US standaard keyboard. *Vernigde Staten - Internationaal*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Of hij gebruikt een azerty tobo zoals wij belgen ;) of zo'n dvorak ding (of hoe het ook moge noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

ReddishRat schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:08:
[...]

Huh? In NL gebruiken we allemaal US standaard keyboard. *Vernigde Staten - Internationaal*
In windows kan je toch kiezen voor NL of US/EN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Disaster schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 18:18:
[...]

In windows kan je toch kiezen voor NL of US/EN?
Ja klopt. Maar default is toch altijd wel VS internationaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Als je Gewoon alleen HL2 koopt (de classics) kun je dan CS ook gratis downloaden? of moet je die appart betalen en kan je beter de game of the year edition kopen waar hij al bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Bulls-NL schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 22:55:
Als je Gewoon alleen HL2 koopt (de classics) kun je dan CS ook gratis downloaden? of moet je die appart betalen en kan je beter de game of the year edition kopen waar hij al bij zit.
GOTY edition kopen!
Dan krijg je:
HL2
HL2 DM
HL2: Lost Coast
HL1
HL1 DM
CSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Ik heb de collectors edition al, maar een kameraad wil hem ook graag hebben.
met de CE kan ik lostcoast en HL DM ook gratis downloaden ookal zit ie er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel meedoen met een GoT clan :P

Speel dagelijks op OD1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Moet ik eigenlijk toestemming aan iemand vragen om hierover een topic te openen ? Ik dacht een topic over de [GoT] Cs:s clan te openen ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

not2secure4u schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 07:51:
Moet ik eigenlijk toestemming aan iemand vragen om hierover een topic te openen ? Ik dacht een topic over de [GoT] Cs:s clan te openen ?

Lijkt me een goed plan, maar we zullen het wel horen van een modje lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:44:
Ik wil ook wel meedoen met een GoT clan :P

Speel dagelijks op OD1 :)
offtopic:
Jij hebt ook UT99 instagib gespeeld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyPheRoN schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 11:46:
[...]

offtopic:
Jij hebt ook UT99 instagib gespeeld toch?
offtopic:
Ja, heel lang geleden nog. Soms speel ik het nog wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

ik schrijf me in voor die css clan.

ben trouwens ook een middenmotor die veel op OD zit,

mijn pc is wel gecrashed dus kan een maand lang niet spelen,

[GoT] Studio Brussels . Be ziet er niet slecht uit moet ik zeggen.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Nog een vraagje: als je Counterstrike koopt (waar DOD en HL2DM bijzit) kun je die standalone draaien?
of heb je HL2 nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 25-07-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Dat zal wel standalone zijn. Anders is er geen reden om een apart CSS pakket uit te brengen ;).

Intussen is het hier weer om zeep. Constant master server die hij niet kan vinden, favorieten/history die verdwijnen, pings van 2000, server not responding, ... . Ik begin het stilaan gewoon str*ntmoe te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

He gasten, ik wil ook wel best in GoT-verband CSSen. Ik denk dat ik mid ben :w

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:18
[Got] clan lijke me kick :)

speek op OD ben een mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Ik ben ook wel in voor een GoT clan. Zelf ben ik member van NESW community (click!) en zit dus ook veel op deze server. Wel eens op OD gespeeld maar daar bevalt de attitude van sommige spelers me niet echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol Got verband, nice, , dan matches doen? :P
Mid-high hier, CB ranglijst geweest tijdje geleden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
Lijkt me nog leuker om interne mixes te doen, aangezien veel mensen al een andere clan ofzo hebben is dat ook makkelijker op te starten lijkt me. Er zijn al redelijk wat mensen die mee wilden doen dus het lijkt me haalbaar.

[ Voor 138% gewijzigd door Moooo op 26-07-2007 14:41 . Reden: nm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goh, nog eens in een clan zitten lijkt me leuk :P. Ik speel zelf vooral op OD (ben ooit door een vriend begonnen op xs4all die helaas ter ziele zijn gegaan, daarna HCR maar die waren ook ineens foetsie). Niveau heb ik geen flauw benul van, ik speel het spelluke voor den lol. Als ik een beetje focus gaat het goed, als ik zit te slapen sta ik zo in de min. Zo lang er wel een beetje dynamisch gespeeld wordt, al te veel gecamp vind ik te saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:29:
als ik zit te slapen sta ik zo in de min.
Teamkiller! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

dat voor die clan is in orde dan, moet dit aan tweakers.net gevraagd worden..?
ik zet er binnenkort alvast [GoT] voor, maar dat zal nog een weekje of 2 duren aangezien mijn pc kapot is en de nieuwe nog niet besteld! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Hoezo clan in orde? Did I miss something?

[ Voor 6% gewijzigd door ambi op 27-07-2007 15:09 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Zodra ik weet waarom ik telkens loss heb en dat dus gefixed heb ga ik ook weer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met hun mic i.c.m met vista? In TS kunnen mensen mij alleen horen als ik css minimaliseer.

Heb Vista 32bit, X-Fi extreme music...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ambi schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:09:
Hoezo clan in orde? Did I miss something?
ik bedoel dat er genoeg interesse is om zo een topic te starten.. meer niet,

(deze luie tweaker moedigt een andere aan om dit te openen, ik ga het om vele redenen niet doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
Misschien omdat het niet is toegestaan om te recruiten / clan te starten over dit forum? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:51:
Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met hun mic i.c.m met vista? In TS kunnen mensen mij alleen horen als ik css minimaliseer.

Heb Vista 32bit, X-Fi extreme music...
- Options

- Voice

- Zorg dat Enable voice ingame aangevinkt staat

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Iemand hier trouwens al ervaring met Tournament.com? Ik zou daar best iets mee willen doen namelijk...

[ Voor 49% gewijzigd door Teune op 31-07-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ja ik, heb een sponsor overeenkomst met ze ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teune schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 10:38:
Iemand hier trouwens al ervaring met Tournament.com? Ik zou daar best iets mee willen doen namelijk...
Ik geloof dat je zelf het e.a aan $ in moet leggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Als je wil spelen wel ja, maar je kan dan ook $ terug winnen.
Tournament.com is een nieuwe service dat gamers over de gehele wereld in staat stelt om geldprijzen te winnen met het spelen van hun favoriete games, en is volledig gelicenseerd door de producenten van de games die wij gebruiken.
Er wordt ondersteuning geboden voor sommigen van 's werelds meest bekende titels, zoals Counter Strike: Source en Half Life 2. Tournament.com is de enige plek waar je op een veilige en eerlijke manier games kunt spelen voor geldprijzen.

Maak vandaag nog een account aan en ontvang $10 volledig gratis wanneer je $10 of meer stort. Ga nu naar www.tournament.com en download onze client om te beginnen!

[ Voor 85% gewijzigd door Hollanda op 01-08-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Promo praatje voor je sponsor?

Tournament.com is agressief met de marketing bezig, ze gaan alle top20 publics af per land. Ze betalen tussen de 400-500 dollar per maand om in je MotD te mogen staan, voor 3 maanden vooruit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

DaMorpheus schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 12:13:
Promo praatje voor je sponsor?

Tournament.com is agressief met de marketing bezig, ze gaan alle top20 publics af per land. Ze betalen tussen de 400-500 dollar per maand om in je MotD te mogen staan, voor 3 maanden vooruit. :)
Gewoon een copy paste van hun site en vertaald naar het Nederlands? :P

* Outerspace moet eens gaan testen met een config. Ik speel normaal nooit met een gestripte config. Lijkt me eens leuk om te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 02-08-2007 19:41 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ondersteunt counterstrike al dual cores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Mensen met interesse voor de GoT CSS clan , join quakenet en dan #GoTCSS.
Ik zelf zal erin blijven :-) Hoop dat er spoedig meer mensen joinen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Laatst online: 21:48
Weet iemand waarom altijd als ik me console open en ik iets wil typen bv retry dat ie na re me console sluit, als ik echter eerst rr druk blijf ie open en kan ik gewoon retry intypen :| .
Beetje vage uitleg maar ik weet niet hoe ik het anders moet vertellen :p .
Ik heb dit echt al jaren, heeft me nooit echt gestoord maar vroeg me het gewoon af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Lol , dat probleem heb ik ook al jaren, met 1 verschil. Ik moet 2x A typen om de console open te houden. :D Ik meen dat het aan de taalinstelling ligt van je toetsenbord.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

hoe join je bij quakenet, graag een beetje uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

MikeVM schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 00:43:
hoe join je bij quakenet, graag een beetje uitleg
Je moet zoeken naar een howto over IRC: http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta= :) (bijvoorbeeld http://www.mirc.com/ircintro.html)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 07-08-2007 00:55 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Je moet bij het openen van de console altijd als eerste een klinker gebruiken om hem open te houden. Gebruik je een medeklinker, dan klapt hij hem eruit. Tenminste dat is mijn ervaring met VS 101 Internationaal :). Bij een NL toetsenbord indeling is dit misschien niet het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb een NL-NL (dus niet NL-VS e.d.) toetsenbord. Echter laat ik de console opstarten met de -console optie bij het launchen. Ook heb ik de console gebind op F4, ipv die ~ die mijn css niet snapt (is namelijk " shift ° ")
De oplossing die hopelijk bij velen van jullie werkt is dus:
bind "F4" "toggleconsole"
(of een andere toets...)

Ook ben ik misschien wel geinteresseerd in de got-css clan/mix. Skill: ~mid

[ Voor 10% gewijzigd door Morked op 07-08-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Ik speel sinds zaterdag CSS met een 8800GTX en af toe krijg ik een dikke crash , die ik niet had met mijn 2 7900 GTO's :( . zijn der nog meer mense met zo probleem ?

En een GoT CSS clan lijkt me vet :) , als het nodig is wil ik wel helpe bij het op zette er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

aquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:05:
En een GoT CSS clan lijkt me vet :) , als het nodig is wil ik wel helpe bij het op zette er van
Hey een GoT CSS Clan lijkt me ook wel vet, ben onlangs weer begonnen :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetaFrame schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:31:
[...]

Hey een GoT CSS Clan lijkt me ook wel vet, ben onlangs weer begonnen :)
Ik wist niet dat jij CSS speelde? :D

Kom ook eens kijken op [O.D] # 1 :) Altijd wel populated en skilled players. Ja sign me up too voor een GoT clan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

MikeVM schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:24:
No not yet. HL2EP2 wel, dus misschien porten ze 't ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Laatst online: 03-02 21:49
aquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 10:05:
Ik speel sinds zaterdag CSS met een 8800GTX en af toe krijg ik een dikke crash , die ik niet had met mijn 2 7900 GTO's :( . zijn der nog meer mense met zo probleem ?

en wat heb je met je twee 7900 GTO's gedaan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
SilentNL schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 13:47:
[...]

en wat heb je met je twee 7900 GTO's gedaan? :9~
Verkocht bij vraag en aanbod voor 280 euro's ;)

[ Voor 34% gewijzigd door aquila2 op 07-08-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentNL
  • Laatst online: 03-02 21:49
aquila2 schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

Verkocht bij vraag en aanbod voor 280 euro's ;)
jammer :'(

edit: GoT clannetje zou ik ook wel in mee willen doen, alleen moet dan wel weer wennen aan source (terug gegaan naar 1.6, was ik veel beter in :P )

[ Voor 29% gewijzigd door SilentNL op 07-08-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Weet hier iemand nog een skilled server van goeie kwaliteit? Tick100.
Ben het een beetje zat om steeds maar gebanned te worden van allerlei servers omdat je te goed speelt. Kan iig wel deze aanraden, geen domme awp restricts en gemiddelde skill is er goed vergeleke met andere publics.

213.19.131.203:27015 speel er maar niet te goed want blijkbaar kunnen de admins daar niet tegen

[ Voor 3% gewijzigd door PainkillA op 07-08-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Only Dutch 1 ... Tick 66, veel verschillende lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
ja maar ik zoek tick 100 en geen 66 :P Moet wel beetje kwaliteit blijven

Weet niet of iemand de Croquedile ( qroc ) servers nog kent? ware nog eens skilled servers maar is helaas niet meer :'(

[ Voor 46% gewijzigd door PainkillA op 07-08-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

Lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:45:
Only Dutch 1 ... Tick 66, veel verschillende lui :)
Hij zoekt een skilled server ;).

Maar ik zou zelf ook weleens een tick100 server willen met wat beter volk. Geloof dat HOC1 een server aan het opzetten is voor de top100 spelers daar. Voor de rest speel ik alleen af en toe op #dumber, maar dat is tick66 en lagged nogal in het begin van de rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Nogmaals, ik hoor veel mensen zeggen "tof een GoT CSS clan", zorg dan dat je #gotCSS joined..(quakenet , lmd)

Er zitten al wat meer mensen in (nu met 3 man) en ik ga wanneer er meer mensen zijn een L aanvragen zodat het channel niet zomaar verdwijnt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 17:55:
[...]

Hij zoekt een skilled server ;).
Ik heb anders ook mijn fair-play op OD gehad hoor... Lopen genoeg lui tussen die skilled zijn. Mindere is wel dat vooral office & dust 2 gespeeld worden. Ook heel vaak met CT's dat of iedereen elkaar in de wegloopt, of dat niemand actie durft te ondernemen en we helemaal stukgerushed worden.

Tja. Verstandig om te zeggen als de ronde weer begint om dan een garage-rush met de hele meute te doen, no way dat de T's daar nog terug van hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Tick 100 = ruk, deuren op bijv nuke openen veel te traag. Bovendien heeft tick 66 als het een beetje een degelijke server is altijd genoeg reg om meer dan fatsoenlijk op te kunnen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
mm nooit gemerkt met die deuren, maar vaak op tick 66 krijg ik een wat laggerig gevoel, en als je op 100 fps constant speelt is 100 tick ook beste maar 9 van de 10 servers met tick 100 heeft veel teveel slots en gare minrate settings zodat het hele zooitje inkakt en het hopeloos word. Moet wel zeggen dat tick 66 over het algemeen wel constantere kwaliteit hebben en tick 100 heel vaak wat bagger is, alleen een goede tick 100 speelt toch net ff fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Het deurprobleem is een algemene CSS bug die voor iedereen op een tick 100 server geldt, dus je zult er toch echt last van hebben/krijgen op bijvoorbeeld Nuke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 23:20
Ik heb gister Counster Strike Source besteld, ik heb 4 jaar geleden voor het laatst CS 1.6 gespeeld (of nog oudere versie). Maar het begint toch weer te kriebelen, en vanavond er weer vol tegen aan.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

k8skaaay schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 18:52:
Nogmaals, ik hoor veel mensen zeggen "tof een GoT CSS clan", zorg dan dat je #gotCSS joined..(quakenet , lmd)

Er zitten al wat meer mensen in (nu met 3 man) en ik ga wanneer er meer mensen zijn een L aanvragen zodat het channel niet zomaar verdwijnt :-)
Ik zit nu in Nieuw Zeeland en kan quakenet niet joinen, maar over 2 weken ben ik thuis en wil ik wel joinen, maar ik ben bang dat m'n CSS skills (voor zover ik die uberhaupt had) wel op het niveau noob zijn geraakt na het spel 5 maanden niet gespeeld te kunnen hebben.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

PainkillA schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 16:15:
Weet hier iemand nog een skilled server van goeie kwaliteit? Tick100.
Ben het een beetje zat om steeds maar gebanned te worden van allerlei servers omdat je te goed speelt. Kan iig wel deze aanraden, geen domme awp restricts en gemiddelde skill is er goed vergeleke met andere publics.

213.19.131.203:27015 speel er maar niet te goed want blijkbaar kunnen de admins daar niet tegen
82.94.228.151:27015 Katastroof

is alleen dust2, maar ze zijn goed, beter als onlydutch allesinds

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.