[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.167 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Gruwelijk, die servers die massas mods draaien (usp voor de T om het eerlijker te maken ... like wtf?)
En no offence, maar soms stel ik me vragen op welke servers sommigen spelen. getallen als 40-0 getuigen toch niet echt van een sterke tegenstander. Ok, ik moet toegeven ik ben verre van een sterspeler, maar na een paar opwarmingsronden gaat het wel comfortabel. Ik probeer wel echter moeilijkere servers te vinden. Buiten plezier is er niet veel aan om massas punten te hebben.

En over het "fijjner schieten" van wapens. Ik zou zeggen, doe eens boodschappen in de modwinkel. Je zal gauw genoeg merken dat de sounds van je wapen zowat de key zijn van het al dan niet handig hanteren van een wapen. Vloeiende sounds geven een veel fijner gevoel dan "hoekige" sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20/40-0 is meer een once a month event ofzo :P.

USP voor T's heb ik nog nooit gezien. Vind glock trouwens beter dan USP :X .

Dat sounds een andere feel aan wapens geven geloof ik niet. M4 silencer sound is gewoon relax, maar ik raak er niets mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:08:
Volgens mij speelt 80% van de mensen zonder koptelefoon. Zonder koptelefoon zou ik echt zo hard zuigen :D. Free wallhax :9
speel ook met men headset (net nieuwe siberia headset gkocht, ter vervanging van men logitech precision gaming) en het is chill :D
vindt CSS een game voor met headset te spele, vooral in Clan matches

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Plisson schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:10:
[...]

Ik heb vandaag ook half-life 2 gekocht (volgens mij ook 'game of the year' editie) en ik heb in steam alleen maar half-life 2 en half-life 2: deathmatch staat. Counter-Strike en Day of Defeat zitten er bij mij niet tussen :S

Hebben ze CS:S eruit gehaald (aangezien je het appart kan kopen) of komt het door de 'game of the year' editie?
Dan heb je alleen de Hlaf-Life versie en moete je DoD+CS (29 dollar) nog aanschaffen via steam

Ik had Half-Life, Half-life 2, Half-life 2 Source + Half-LIfe Counterstrike Source dus heb Day of Defeat nog maar extra aangeschaft via steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Headset speelt inderdaad gruwelijk fijn. Er zijn nog zo veel spelers die niet doorhebben dat het beste wapen in css geen geld kost: geluid. Met wat scouten en kennis van een map weet je soms zo waar ze zitten en hoeveel.

EDIT: Koeitje, op de SAS server (wel de 64slotter) hebben ze due usp-for-t mod lopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jormungandr op 03-07-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb vandaag ook half-life 2 gekocht (volgens mij ook 'game of the year' editie) en ik heb in steam alleen maar half-life 2 en half-life 2: deathmatch staat. Counter-Strike en Day of Defeat zitten er bij mij niet tussen :S

Hebben ze CS:S eruit gehaald (aangezien je het appart kan kopen) of komt het door de 'game of the year' editie?
Gewoon Counter Strike: Source kopen, zitten ook nog een aantal Half-Life mods bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
Half-Life 2 en CS:S worden inderdaad apart verkocht, maar het is nog steeds mogelijk om GOTY te kopen waar nog steeds CS:S bij zit.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 02:07:
[...]

speel ook met men headset (net nieuwe siberia headset gkocht, ter vervanging van men logitech precision gaming) en het is chill :D
vindt CSS een game voor met headset te spele, vooral in Clan matches
Inderdaad, ik moest mijn oude headset (ook een Logitech Precsion Gaming) vervangen omdat helaas mijn microfoon eraf viel. Maar nu met mijn nieuwe Siberia Headset klinkt alles een stuk meer helder, net zoals een AWP en voetstappen.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n headphones (heb geen headset, Sennheiser HD480) in cheap-ass Logitech speakertjes geprikt. Kan ik makkelijk volume controllen. Maar ook de " tone" knop gebruik ik. Helemaal naar links, treble dus vol, bass omlaag. Want als een AWP schiet hoor je anders totaal niets meer. Die tone control is mijn sound hax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:38

Minkie

Groazers Unite.

Headphones zuigt met zombiemod :P. Iedereen zit dan een btje bij elkaar in 1 ruimte z'n magazijn leeg te schieten als der een zombier voorbij huppelt ;)

Hoor geen donder dan op vent :D

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Minkie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:47:
Headphones zuigt met zombiemod :P. Iedereen zit dan een btje bij elkaar in 1 ruimte z'n magazijn leeg te schieten als der een zombier voorbij huppelt ;)

Hoor geen donder dan op vent :D
Zombiemod! :r :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Gast, wat is je probleem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
j-a-s-p-e-r schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:16:
[...]

Gast, wat is je probleem? :)
Hehe, ik walg van die mod. Vind dat echt de stomste mod ooit uit gevonden. :P Beetje wegrennen van een paar gillende keukenmeiden met nightvision en 500HP :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

ReddishRat schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:34:
[...]

Hehe, ik walg van die mod. Vind dat echt de stomste mod ooit uit gevonden. :P Beetje wegrennen van een paar gillende keukenmeiden met nightvision en 500HP :o
Geniale mod dus :P
Versie 2.0 is erg goed aan het worden, echt cool _/-\o_

We hebben er een paar van online staan, altijd volle bak, altijd leuk:

Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/api/gameservers-usage-day.php?server=2460
Nog meer statistieken van deze gameserver: i3D.net - CSS Public ZombieMod #4 - HUGE

De overige staan op ons gameserver overzicht.

[ Voor 36% gewijzigd door Stewie! op 03-07-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Iemand de nieuwe insurgency mod al gespeelt? Ik krijg hem maar niet gedownload, maar hoor van een vriend van dat het wel geinig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
yassine schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 00:33:
Iemand de nieuwe insurgency mod al gespeelt? Ik krijg hem maar niet gedownload, maar hoor van een vriend van dat het wel geinig is. :)
Nee die moet ik nog proberen. Lijkt mij wel erg strak. 8) Ik zal hem vanavond is downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Heeft ansich niets met CS te maken, maar lijkt me wel leuk, zit er ook op te azen.
Gaf wat chaos bij de release, hoop ongeduldige mensen, dus kan best een een een supermod zijn (for freeeeee natuurlijk :9)

Enfin ik heb me maar opgeofferd:
[PC] Insurgency \[HL2-mod]

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 04-07-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hebben meer mensen problemen met steam? Ik kan niet connecten.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ook niet.. ben dus gelukkig niet de enige :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w8, kheb al een oplossing gevonden op valve forum:

I had this error too when I started Steam today.

I deleted the clientregistery.blob and now it's all okay again.

Uiteraard fff backup maken. en ik heb voor de zekerheid pc opnieuw opgestart na deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

LOL dat is zo'n oude oplossing :P, werkt ook niet altijd.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:33:
w8, kheb al een oplossing gevonden op valve forum:

I had this error too when I started Steam today.

I deleted the clientregistery.blob and now it's all okay again.

Uiteraard fff backup maken. en ik heb voor de zekerheid pc opnieuw opgestart na deleten.
Het werkt _/-\o_ Thank u very much'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Echt mega gelachen daarmee. Is sommige levels heb je ducts waar je in kan gaan zitten en dan ben je alleen via de voorkant bereikbaar. Zombie kan er dus alleen van die kant in. Op spawn samen met medespeler via vent afspreken als je beide vooraan staat dat de 1ste die bij de duct is achter in de duct gaat zitten en de 2de (ik dus) de ingang blokt O-)

Dus iedereen wil verder die duct in en schuilen voor de zombie als die eraankomt. Maar dat kan dus niet omdat ik blok :X
Komt zombie deraan en iedereen die ervoor zit in paniek :D. Ik snel verder de duct en de iedereen die ervoor zit word zombie >:)
En dan mooi met z'n 2'en om en om schieten met para ivm reload. Geen zombie die dan de duct in kan 8)

Erg fout maar ozo gelachen om iedereen z'n gescheld :*)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Dit zal wel een hele domme vraag zijn maar ik heb hl2 +ep1 en heb altijd gedacht dat (volgens mij stond dat ook op steam ergens dat ik cs:s niet gratis erbij kreeg) cs:s moest kopen. Nu staat er in de start post dat die wel gratis erbij zit?

Ik had gebruik gemaakt van een goedkope aanbieding op steam om hl2 te kopen maar dat is alweer een jaar geleden ofzo. Volgens mij kon ik toen een duurder pakket kopen met cs:s erbij, beetje verwarrend allemaal (en dom misshien... :) ).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
De pakketten zijn inmiddels veranderd. Je kan CS:S lost kopen via steam voor $19,95, maar ook in combinatie met andere games; http://www.steampowered.c...area=game&AppId=240&cc=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik had het gezien, maar ik moet dus cs:s alsnog los gaan kopen? (vraag zal wel al meerde keren gesteld zijn, excusses). Beetje naaierij om iemand met hl 1+2 +ep1 ff 29 dollar te laten dokken voor een mod :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

wat is de meest hoogstaande server van belgie en nederland, een vrije server waar de beste derbeste van nederlandstalige komen???

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

De beste van de beste NL spelers zie je vrijwel niet op publics, die spelen vooral wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Zijn er ook mensen op GOT die trickjumpen/longjumpen/bunnyhoppen? (dus die ook xc maps spelen etc)

[ Voor 20% gewijzigd door tjtristan op 06-07-2007 05:48 ]

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

tjtristan schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 05:44:
Zijn er ook mensen op GOT die trickjumpen/longjumpen/bunnyhoppen? (dus die ook xc maps spelen etc)
Ja ik opzich wel, en bunnyhoppen kan ik wel redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Minkie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 00:51:
[...]

Dus iedereen wil verder die duct in en schuilen voor de zombie als die eraankomt. Maar dat kan dus niet omdat ik blok :X

Erg fout maar ozo gelachen om iedereen z'n gescheld :*)
leuk hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Game of the year edition bevat counter strike source, kijk een goed de installatie cd na ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Game of the year edition bevat 100% CSS ik hebhem zelf namelijk ook....
Stop de installatiecd in je drive, selecteer CSS en sla de rest over en je kan fraggen ;)

Edit : Sorry voor de dubbelpost ging iets mis,weet de editknop wel te vinden hoor ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Eerder in dit topic hadden we een gesprek sort of, van bounty's. Ik heb net even dik geowned en ik post even me score, en de bounty..
Dit was mn score :Afbeeldingslocatie: http://img482.imageshack.us/img482/1773/dedust20087dt9.th.jpg
Volgens mij stond ik vanaf 30 kills op 30-3 en zo ging het door, dus ik heb ook heel de quake ronde meegemaakt :D
En hier de bounty : Afbeeldingslocatie: http://img59.imageshack.us/img59/2332/dedust20088zo2.th.jpg

En op het eind had ik een bounty van $53.750 maar goed die heb ik niet op screen kunne pakken omdat de map was geswitched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik die hele counterstrike geen hol aan vind.

Maar die zombie mod is echt te gek!

Schrik me iederekeer dood als ik van achter aangevallen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Weet iemand of er een server addon/mod bestaat die surf tijden bijhoudt? Dus in surf maps wie het eerst in welke tijd bij het 'eindpunt' is :) ?

En weten jullie een aantal mappen die leuk 1vs1 te spelen zijn? (had zelf bv awp_india bedacht)

[ Voor 25% gewijzigd door Sak3d op 08-07-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
DaMorpheus schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:48:
[...]

Geniale mod dus :P
Versie 2.0 is erg goed aan het worden, echt cool _/-\o_

We hebben er een paar van online staan, altijd volle bak, altijd leuk:

[afbeelding]
Nog meer statistieken van deze gameserver: i3D.net - CSS Public ZombieMod #4 - HUGE

De overige staan op ons gameserver overzicht.
ja als admin en een oldby css speler vind ik het toch altijd lastig om de balans geod te houden. Infinite ammo maakt de spelers weer te sterk omdat je met machinegun met 2 spelers altijd kan winnen door har dte campen Maar zonder infinite ammo+reload maakt het weer te moeilijk.De hitpoints van de zombies kun je daarna wel weer naar benede halen maar dan is een zombie dood met 2 shotties @ hoofd. iemand hier goede iddeen/instellingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
ik heb een goeie config gevonden.
maar nu zit ik met een probleem ik kan nergens op internet het commando vinden om in de console me crosshair op translucent te zetten (als ik dit in option menu doe dan reset me config)

weet iemand dit commando?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
zaander schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:31:
ik heb een goeie config gevonden.
maar nu zit ik met een probleem ik kan nergens op internet het commando vinden om in de console me crosshair op translucent te zetten (als ik dit in option menu doe dan reset me config)

weet iemand dit commando?
cl_crosshairalpha ###

### = vanaf 100 tot 1000 (correct me if im wrong) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Laatst online: 22-09-2024
Eerst nog iets van cl_usecrosshairalpha 0 of 1 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Als ik een demo opneem vanuit css zie ik mezelf enkel in first view. Ctrl drukken om andere camera opties te kiezen werkt niet, is dat normaal?

[ Voor 99% gewijzigd door ambi op 11-07-2007 12:09 ]

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:10:
[...]

cl_crosshairalpha ###

### = vanaf 100 tot 1000 (correct me if im wrong) :o
bindtoggle "<button>" "cl_crosshairusealpha"

Elke keer als je die knop dan indrukt, veranderd het van transculant naar non-transculant en andersom ofc.
ambi schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:58:
Als ik een demo opneem vanuit css zie ik mezelf enkel in first view. Ctrl drukken om andere camera opties te kiezen werkt niet, is dat normaal?
Klopt, dat komt omdat je tijdens het spelen ook alleen maar first person kan kijken. Als je een server hebt waar je source tv op kan activeren:
rcon tv_enable 1
Dan kan je daarmee recorden en vervolgens de demo terugzien in allerlei "kijk-modes" om het zo maar even te noemen.
rcon tv_record "naam van demo"
en dan zou je eventueel nog: "rcon tv_viewall" kunnen doen zodat als er een spectator zit in je sourcetv, hij zelf kan bepalen met wie hij meekijkt en op wat voor manier.
MikeVM schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:16:
wat is de meest hoogstaande server van belgie en nederland, een vrije server waar de beste derbeste van nederlandstalige komen???
Ik speel meestal nooit pub, aangezien ik alleen s'avonds online kan komen ivm met werk is men clan ook wel online, en dan heb je meer aan een high skilled pcw dan aan een war. Hell, je hebt zelfs meer aan een low skilled pcw dan pub. Mocht ik ooit pub spelen, was het vroeger altijd servers waar Levi etc ook speelde, maar die server is weggehaald. Als ik nu gan pubben is het meestal op dPu (dikke Piemels united) aangezien daar een heerlijke map rotation is en niet 24/7 dust2 opstaat. Dat ben je erg snel beu, idem in wars.

Laatste editje:
Iemand hier op GoT die in een noemenswaardige clan speelt of heeft gespeeld?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExPlanE
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

ExPlanE

Let the beat hit 'em!

ambi schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:58:
Tuurlijk is dit normaal. Bij een demo is het toch immers de bedoeling dat je je eigen scherm op neemt? Als je het hele spectate-gebeuren wilt opnemen moet je dat op een andere manier doen, als het al kan. Ik weet niet zeker of het met iets als HLTV lukt?!

Edit: Ik zie dat iemand me net voor was...

[ Voor 5% gewijzigd door ExPlanE op 11-07-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

ExPlanE schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:16:
[...]

Tuurlijk is dit normaal. Bij een demo is het toch immers de bedoeling dat je je eigen scherm op neemt? Als je het hele spectate-gebeuren wilt opnemen moet je dat op een andere manier doen, als het al kan. Ik weet niet zeker of het met iets als HLTV lukt?!

Edit: Ik zie dat iemand me net voor was...
Neem je eigen "thirdperson" beeld op met fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de zombie mod 2.0 kan downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:40

Pinjataaa

Hit me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb al op google gezocht maar is er nog geen officiële versie? Die op google zijn allemaal beta.
( 8)7 denk ik toch)

En ik vind geen 2.0 die ik kan downloaden !! :(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Ik heb Source 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd na het een jaar niet meer gespeeld te hebben en wat me meteen opviel was het zeer grote aantal wallhackers...
Maar die wel bewust zijn dat ze niet te opvallend moeten spelen... HEEL irritant... Je ziet ze gewoon door muren heenkijkend zoeken naar de laatste tegenstander en vervolgens vallen ze hem van achter aan :/

Hebben jullie daar geen last van 8)7 ?

Soms zie je ook mensen met een aimbot die in 3 seconden 8 mensen killen... Doet VAC daar niets aan???

[ Voor 45% gewijzigd door Blue_Fear op 17-07-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik denk dat het aantal cheaters veel lager ligt dan de meeste mensen willen geloven, misschien hebben die wallhackers wel een sennheiser van 200 euro op hun hoofd en volgen ze hun target puur door geluid.

Ik weet nog wel hl1 dm tijd met die ene gun die door muren kon schieten, toen waren me oren nog zodanig goed dat ik aan het geluid PRECIES kon weten waar iemand loopt, boem door 3 muren een kill. Elk potje wel voor cheater uitgescholden.

Iig ik hou me nooit zoveel bezig met cheaters, als je iemand wel duidelijk ziet cheaten ga gewoon op een andere server spelen, ze willen je juist pist-off hebben dus weg gaan zonder iets te zeggen is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 12:32:
[...]

Ja ik heb al op google gezocht maar is er nog geen officiële versie? Die op google zijn allemaal beta.
( 8)7 denk ik toch)

En ik vind geen 2.0 die ik kan downloaden !! :(
Oh sorry, geen 2.0 nee

[ Voor 8% gewijzigd door Pinjataaa op 17-07-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:
Ik denk dat het aantal cheaters veel lager ligt dan de meeste mensen willen geloven, misschien hebben die wallhackers wel een sennheiser van 200 euro op hun hoofd en volgen ze hun target puur door geluid.

Ik weet nog wel hl1 dm tijd met die ene gun die door muren kon schieten, toen waren me oren nog zodanig goed dat ik aan het geluid PRECIES kon weten waar iemand loopt, boem door 3 muren een kill. Elk potje wel voor cheater uitgescholden.

Iig ik hou me nooit zoveel bezig met cheaters, als je iemand wel duidelijk ziet cheaten ga gewoon op een andere server spelen, ze willen je juist pist-off hebben dus weg gaan zonder iets te zeggen is het beste.
Jij zegt precies wat al die andere mensen zeggen. Ik heb zelf een creative 5.1 set en NO WAY dat ik die mensen hoorde lopen als ik ze spec. En dan zeggen hun dat ze hem hoorden... ja hoor. Ik vind het maar een slecht excuus. Ik zo op de welbekende websites rondkijk voor hacks zie ik dat het gewoon te makkelijk is om ze te downloaden en dan ga jij mij zeggen dat ze het op geluid doen :+

Natuurlijk heb je een x een lucky kill door een houten muur heen, wanneer je weet dat hij er staat. Maar om consequent headshots te schieten door houten muren kan niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Blue_Fear op 17-07-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Blue_Fear schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:02:
[...]

Jij zegt precies wat al die andere mensen zeggen. Ik heb zelf een creative 5.1 set en NO WAY dat ik die mensen hoorde lopen als ik ze spec. En dan zeggen hun dat ze hem hoorden... ja hoor. Ik vind het maar een slecht excuus. Ik zo op de welbekende websites rondkijk voor hacks zie ik dat het gewoon te makkelijk is om ze te downloaden en dan ga jij mij zeggen dat ze het op geluid doen :+

Natuurlijk heb je een x een lucky kill door een houten muur heen, wanneer je weet dat hij er staat. Maar om consequent headshots te schieten door houten muren kan niet.
En wat voor geluidskaart heb je dan, het gaat natuurlijk wel om de combi he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Mijn ervaring is dat je de positionering beter hoort met een koptelefoon dan met boxen trouwens. Ik hoor ook vaak heel goed waar iemand loopt aan de hand van het geluid, al schiet ik dan geen headshots door de muur uiteraard.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:30:

haha nu slaag je de nagel op zen kop, ik speel hier met een sennheiser hd 212 pro
ik baseer men acties dus voor 50% ofzo op wat ik hoor en nu moet je is raden hoeveel maal ik al gebanned ben wegens het "cheaten"

haat het gewoon :(
Blue_Fear schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:02:
[...]

met mijn 5.1 set hoor ik lang niet zoveel als met een goede 2 kanaals headset

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Morax schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 15:30:
Mijn ervaring is dat je de positionering beter hoort met een koptelefoon dan met boxen trouwens. Ik hoor ook vaak heel goed waar iemand loopt aan de hand van het geluid, al schiet ik dan geen headshots door de muur uiteraard.
Ik speel ook altijd op geluid, ben al vaak genoeg uit gemaakt voor cheater.
Als ik iets hoor druk ik gewoon mijn muisknop in en sproei mn hele magazijn leeg, krijg vanzelf een headshot..
Met boxjes lukt mij dit niet, alleen met een koptelefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Als ik ga spelen switch ik ook altijd naar m'n headset. Speelt veel fijner en je hoort dus meer zoals de meesten hier al aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja ik weet het niet hoor dat hier zoveel mensen gebanned worden vanwege dat anderen zeggen dat je zogenaamt cheat.

Ik speel zelf redelijk lang source voornamelijk pcw's en als ik public ben dan doe ik het extreem goed tegenover de rest, om ook even direct te zijn heb ik een Icemat Siberia (met USB geluidskaart), mx518 muis met een eyepad.

Maar.. ik word nauwelijks uitgemaakt voor cheater terwijl ik van vrienden/collega's hoor dat ze supervaak gebanned zijn en vaak voor cheater uitgemaakt worden. Eentje zegt dat zn steam account gebanned is, maar zoals het allemaal verteld wordt geloof ik er niks van.

Toch kom ik op deathmatch server regelmatig aimbotters tegen, maar dan wel echte die je door de deur allemaal headshots schieten en bijna geen enkele missen of op de chest, en als je een glimp laat zien dat ze je al neerschieten etc,

mijn conclusie: iedereen die zoiets zegt liegt of heeft echt gecheat, diegene die liegen hebben als rede op te scheppen ;)

*Ik ben 1x ooit echt gebanned van server en dat was bij CoD1, toen ging ik ongeloofelijk goed en de tegenstanders waren redelijk noob......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

1 seconde geleden nog gebanned omdat ik zogenaamd zou cheaten.

Ik speelde een GunGame op de FunHouse server, al die duitsers 3 spellen lang zeiken en zeiken. Ik vond het wel leuk, rustig doorspelen. En uiteindelijk door de admin eruit gewerkt. Sta je eindelijk in de top 100... Ik zou zogenaamd een Aimbot hebben.

Volgens mij zijn er echt minder cheaters dan je denkt hoor. Bij de meeste cheaters zie je gelijk dat ze cheaten, die maken er ook geen geheim van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf nog maar 1 keer gebanned omdat ik zogenaamd aan het cheaten was (Sorry hoor, maar als je als olifanten door de halls in D1 stampt weet ik wel waar je zit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Spelen jullie ook allemaal op de OD servers?
LIjkt me wel lachen om met een groot groep GoTérs n's een server te bezetten.. en dan echt teamtactivs doen enzo over voice... idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik zat vandaag op een Headshot only mod, en ik schoot alleen maar instants. Begonnen die duitsers, hét cheatvolk, míj uit te schelden voor cheater. Echt grappig, en ik bleef gewoon door ownen stond 50-3.

Voor de mensen die niet weten wat Headshot only mod is : Dan word elke hit die in de buik of wattan ook is gewoon gehit, dmg gegeven maar dan gaat de hp gewoon weer terug naar 100. Als er dus een schot in het hoofd komt, gaat die hp eraf en kotm er niet bij. Vandaar dat je écht op de koppen moet schietne om te kunnen killen (Tenzij ze low hp hebben en dan gaan ze heel even onder de 0 en dan ook dood.)
Best lekker voor je aim ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

rCk schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:56:
Ik zat vandaag op een Headshot only mod, en ik schoot alleen maar instants. Begonnen die duitsers, hét cheatvolk, míj uit te schelden voor cheater. Echt grappig, en ik bleef gewoon door ownen stond 50-3.

Voor de mensen die niet weten wat Headshot only mod is : Dan word elke hit die in de buik of wattan ook is gewoon gehit, dmg gegeven maar dan gaat de hp gewoon weer terug naar 100. Als er dus een schot in het hoofd komt, gaat die hp eraf en kotm er niet bij. Vandaar dat je écht op de koppen moet schietne om te kunnen killen (Tenzij ze low hp hebben en dan gaan ze heel even onder de 0 en dan ook dood.)
Best lekker voor je aim ;)
Dat lijkt me echt gaaf!! Hoe kan ik die vinden in mijn serverlijst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:03:
LIjkt me wel lachen om met een groot groep GoTérs n's een server te bezetten.. en dan echt teamtactivs doen enzo over voice... idee?
Ik zit tegenwoordig weer op #Dumber. Britse server en 100000x relaxer dan OD. Heb weer heel de nacht verneukt met hetzelfde ongeveer team. Zitten 3 britten die niet extreem goed zijn, maar wel voor elkaar krijgen dat het hele team 1 kant uitgaat. Het is net een stoomwals . En ik ben hun held :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allzz,,

kzit met een raar probleem
Je weet in audio options kan je kiezen welke set speakers je hebt of of je een headset gebruikt. Wel, nu op vista (ultimate) hier staat ie altijd op 2 speakers, terwijl ik een Headset gebruik (icemat siberia) en nu wil ik daar dus ook van profiteren, maar die reset hem telkens weer naar 2 speakers zodra ik de options close!. het rare is de console die zegt, Couldn't Execute File (vergeten).cfg ofzo
help is welkom! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Pinjataaa schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:08:
Zoek eens op game-monitor.com naar servers met headshot (mod|only) in hun naam.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 04:53:
[...]

Ik zit tegenwoordig weer op #Dumber. Britse server en 100000x relaxer dan OD. Heb weer heel de nacht verneukt met hetzelfde ongeveer team. Zitten 3 britten die niet extreem goed zijn, maar wel voor elkaar krijgen dat het hele team 1 kant uitgaat. Het is net een stoomwals . En ik ben hun held :')
Hoeveel man max. op de server dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Become
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 05:46:
Hey allzz,,

Je weet in audio options kan je kiezen welke set speakers je hebt of of je een headset gebruikt. Wel, nu op vista (ultimate) hier staat ie altijd op 2 speakers, terwijl ik een Headset gebruik (icemat siberia) en nu wil ik daar dus ook van profiteren, maar die reset hem telkens weer naar 2 speakers zodra ik de options close!. het rare is de console die zegt, Couldn't Execute File (vergeten).cfg ofzo
help is welkom! ;)
Heb je toevallig je config.cfg op read only staan (Steam\SteamApps\username\counter-strike source\cstrike\cfg). Zo ja verander dit even en dan zou die de instellingen moeten bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disaster schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:03:
[...]

Hoeveel man max. op de server dan?
15v15 op z'n drukst :D. Ik ben kleine servers een beetje zat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:59:
[...]

15v15 op z'n drukst :D. Ik ben kleine servers een beetje zat :).
Ik kom vanavond even een kijkje nemen met 2 vrienden. Misschien dat het me ook wel bevalt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 22:29

Polycom

Poes van goud

15 Tegen 15 is echt een grens, daarna vind ik het echt te druk worden. Ik speelde eerst op de xs4all servers, maar tegenwoordig is het daar nogal dood. Speel nu op FF$ en CFclan.nl (ofzo). FF$ zitten een hoop pro's en die cfclan server is voor af en toe een lekker potje counter strike.

Ik ben het trouwens wel snel zat, meestal houd ik er na 2 maps alweer mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

RedHat schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 20:03:
Ik ben er met een te grote regelmaat te vinden onder [O.D.] Outerspace [NL]. Verder kom ik prutz0r en lism vaak zat tegen (ook GoTters ;)).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disaster schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:11:
[...]
Ik kom vanavond even een kijkje nemen met 2 vrienden. Misschien dat het me ook wel bevalt. O-)
Met 's avonds bedoel ik 00:00 tot 4:00 :+. Maar #Dumber zit echt gewoon altijd vol :). Wel een bank mod, wat wel jammer is. Maar aan de andere kant geeft het het andere team ook een kans om terug te vechten zonder outgunned te zijn. Tevens is 2 AWP per team precies genoeg, en er is voor gezorgd dat je geen andere kan oppakken dan.
PuDy schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:40:
15 Tegen 15 is echt een grens, daarna vind ik het echt te druk worden. Ik speelde eerst op de xs4all servers, maar tegenwoordig is het daar nogal dood. Speel nu op FF$ en CFclan.nl (ofzo). FF$ zitten een hoop pro's en die cfclan server is voor af en toe een lekker potje counter strike.

Ik ben het trouwens wel snel zat, meestal houd ik er na 2 maps alweer mee op.
Ja, vind ik ook. Bij 15v15 loopt het meestal nog wel lekker en is het net niet te crowded. De =VIA= servers enzo trekken mij echt niet.

Wat is het ip van FF$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
15v15 te druk? Ik speel op de SAS big pimp waar het 25v25 is :p. Hoewel ik tegenwoordig kleinere servers zoek omdat op die grote servers mijn loss en choke niet te harden is. In stilstand heb ik met geluk een loss van 0, maar eens er iemand beweegt is het om zeep en gaat het naar 10+.

[ Voor 0% gewijzigd door Jormungandr op 18-07-2007 22:04 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Pinjataaa schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 00:08:
[...]

Pinjataa ik heb er 2, van dezelfde server af en toe lagged daar maar hier de ips :

Headshot Mod [smilie] #1 [ guns only ][ Tick 100 ] by Team : 80.190.76.11:27015
Headshot Mod [smilie] #2 [ pistols only ][ Tick 100 ] by act : 85.131.217.173:27015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

rCk schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:07:
[...]

Pinjataa ik heb er 2, van dezelfde server af en toe lagged daar maar hier de ips :

Headshot Mod [smilie] #1 [ guns only ][ Tick 100 ] by Team : 80.190.76.11:27015
Headshot Mod [smilie] #2 [ pistols only ][ Tick 100 ] by act : 85.131.217.173:27015
Gaaf! ik ga ze nu even spelen :D
Is wel leuk, alleen een beetje saaie maps :) AK-Colt bv.

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 18-07-2007 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ja daarnet had ik ook weer ff 11-1, en toen ging ik weer warren aangezien ik er niet zon zin mer in had, ineens ging me tegen team weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nouja ik n00b ook vaak op de O.D. servers onder [NL]RedHat...

Heb vanaf de beta's tot 1.3 gespeeld.. Toen nog in de clan [GoT] (figures). [GoT] is alleen dood en ik heb sinds een paar jaar nu weer een aantal uurtjes CS gespeelt.... Ben toen die tijd ook admin geweest van de strikerz.net servers, een hele leuke tijd die ik nooit meer zal vergeten. Helaasch zijn er een hoop gestopt en sommige spelen af en toe nog DoD. Sniper zie ik nog heel af en toe op de OD servers...

Na 3 jaar niet gespeeld te hebben en geen FPS aangeraakt te hebben verleer je het echt... Source is ook heel anders wat dat betreft als CS 1.3 b.v. Maar je leert het ook weer aardig snel.

Ik zou wel n's een avondje willen spelen met allemaal GoTérs/ODérs. Waarom? Nou omdat ik op public OD vaak merk dat het 'teamspel' ontbreekt.

Daarom lijkt het me wel leuk om n's van te voren in te schrijven wie mee wilt doen, 2 teams samenstellen (en dan een beetje eerlijke verdeling, zeg maar 4 gradaties, nooob,average,harcore en pro oid zodat je kan indelen op "rank".

Dan een dag van te voren de maps erbij pakken (elk team apart) en tactics bedenken en dan gaan spelen de dag erna.

Misschien wel een leuk idee? (soort van war)

Het is veel leuker als iedereen het spel begrijpt en diegene die het niet begrijpen toch duidelijke instructies krijgen wat ze moeten doen, waar gaan staan, e.d.

[ Voor 27% gewijzigd door RedHat op 19-07-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

RedHat schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:07:
Nouja ik n00b ook vaak op de O.D. servers onder [NL]RedHat...

Heb vanaf de beta's tot 1.3 gespeeld.. Toen nog in de clan [GoT] (figures). [GoT] is alleen dood en ik heb sinds een paar jaar nu weer een aantal uurtjes CS gespeelt.... Ben toen die tijd ook admin geweest van de strikerz.net servers, een hele leuke tijd die ik nooit meer zal vergeten. Helaasch zijn er een hoop gestopt en sommige spelen af en toe nog DoD. Sniper zie ik nog heel af en toe op de OD servers...

Na 3 jaar niet gespeeld te hebben en geen FPS aangeraakt te hebben verleer je het echt... Source is ook heel anders wat dat betreft als CS 1.3 b.v. Maar je leert het ook weer aardig snel.

Ik zou wel n's een avondje willen spelen met allemaal GoTérs/ODérs. Waarom? Nou omdat ik op public OD vaak merk dat het 'teamspel' ontbreekt.

Daarom lijkt het me wel leuk om n's van te voren in te schrijven wie mee wilt doen, 2 teams samenstellen (en dan een beetje eerlijke verdeling, zeg maar 4 gradaties, nooob,average,harcore en pro oid zodat je kan indelen op "rank".

Dan een dag van te voren de maps erbij pakken (elk team apart) en tactics bedenken en dan gaan spelen de dag erna.

Misschien wel een leuk idee? (soort van war)

Het is veel leuker als iedereen het spel begrijpt en diegene die het niet begrijpen toch duidelijke instructies krijgen wat ze moeten doen, waar gaan staan, e.d.
Ik heb wel interesse, maar dan moet het wel vroeg op de avond gebeuren óf in het weekend.
's avonds kan ik van 8 tot niet te laat :p en in het weekend ben ik op zaterdag en zondag wel beschikbaar!

Ik ben alleen niet van OD of wat dan ook. Ik ben niet meer zo goed, want heb netzoals jou een tijd niet meer gespeelt, sinds eergister speel ik weer.
Als ik mezelf een skill zou moeten geven zou het hooguit mid zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 05:46:
Hey allzz,,

help is welkom! ;)
Ik gebruik Vista en ik krijg ook in CSS onmogelijk het geluid van 5.1 naar headphones of 2.1. In Vista staat het standaard op 5.1 en CSS pakt dus alleen maar de 5.1 op.

Een algemene bug? Met XP had ik daar geen last van.

Heb je ook gezien dat Vista geen headset optie meer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Ook interesse. Zet mij maar in de categorie n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Heel veel interesse, ik kan in alle dagen buiten vrijdag & zaterdag tot 21u ... Ik denk dat ik nOOb - low ben (CSS) , op 1.6 ben ik low :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Nice....

Misschien kan iemand van O.D. even contact met mij opnemen of ze een keer een middag/avond een server beschikbaar willen stellen? Mail op w.eversen@planet.nl

Mocht dat niet zo zijn zal ik FireFOX! contacten van strikerz.net daar valt misschien wel e.e.a. mee te regelen.

In augustus zal de sign-up zijn dan, en mid augustus in het weekend (denk 2e weekend augustus) zal het plaatsvinden.

Bij genoeg animo zullen er 2 dagen gespeeld worden (1x smiddags tussen 13.00 en 17.00 en 1x 's avonds tussen 19.00 en 23.00 ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
Leuk idee redhat. Misschien een aparte topic voor aanmaken om eventuele andere vragen tussendoor te vermijden. Blijft t een beetje overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Je idee is leuk maar je hebt toch tegenstanders nodig, die vind je zeer makkelijk via irc (quakenet >> 5on5.css / 5on5.cs:s). Vaak hebben die clans of mixers zelf al een server...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Op GoT zat animo... Dus het is leuker om het "insiders-only" te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Jammer dat ik pas eind augustus terug ben (en dan ook weer een pc tot m'n beschikking heb die CS:S draait ;p ), maar anders wilde ik wel meedoen :)
Moet vaker georganiseerd worden! (Heb zelf ook een hekel aan dat team vs. team maar stiekum toch 'allen voor zich' gebeuren).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
makkelijkste is als je me even via irc contact #onlydutch @ quakenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:13
Insiders only is idd leukst. Misschien bij zeer veel animo een soort van team tournament houden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:50:

[...]

Ja, vind ik ook. Bij 15v15 loopt het meestal nog wel lekker en is het net niet te crowded. De =VIA= servers enzo trekken mij echt niet.

Wat is het ip van FF$
82.94.220.122:27015. Zat zelf ook vaak op deze server, en heb nog een tijd in de clan gezeten.

[ Voor 10% gewijzigd door robvanderaart op 19-07-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Maar er moet dan wel een insiders only server zijn, anders blijven er toch alleen maar anderen bij komen. Zou wel leuk zijn, elke avond met dezelfde mensen cs-en.
Ik ben de publics wel een beetje zat, daar zit totaal geen teamplay in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinjataaa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:50:
Maar er moet dan wel een insiders only server zijn, anders blijven er toch alleen maar anderen bij komen. Zou wel leuk zijn, elke avond met dezelfde mensen cs-en.
Ik ben de publics wel een beetje zat, daar zit totaal geen teamplay in.
Kom 's nachts op #dumber #11 en join het team met UNDFTD, Marc, Scorchio, Wilkinson en mij . Beter kan het in een pub niet worden. Ik ben meestal de beste in het team, Scorchio is ook wel goed. De rest zijn gewoon gemiddelde spelers, maar we verliezen pas als het andere team vol zit met veel betere spelers. Elke nub kan 1 kogel raakschieten, 15 nubs die allemaal 1 kogel raakschieten = veel damage :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Hier ook wel interesse voor een insider only toernooi, klinkt tof :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

* Minkie ook aanmeld voor insider only toernooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Me too ! Doe me maar erbij, lijkt me lachen:)

offtopic:
Hoi xquziv :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTheaven heeft ook interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben een zeer casual CS-speler. Ik heb Source al een tijdje en ik speel het zo af en toe. Ik ben niet goed, maar speel gewoon voor de lol. Instellingen heb ik ook geen zin in om aan te passen (deed ik vroeger wel :P).
Nou was ik net lekker aan het spelen en begon iemand te zeggen dat ik mijn rates aan moest passen (ok, het was meer "argh n00b, pas je rates aan!" :P). Dat heb ik gedaan (en na controle snap ik ook waarom dit beter is) maar de vraag is, hoe kon die persoon mijn rates zien (of iig weten dat ze standaard/te laag waren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
IceStorm schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:26:
Ik ben een zeer casual CS-speler. Ik heb Source al een tijdje en ik speel het zo af en toe. Ik ben niet goed, maar speel gewoon voor de lol. Instellingen heb ik ook geen zin in om aan te passen (deed ik vroeger wel :P).
Nou was ik net lekker aan het spelen en begon iemand te zeggen dat ik mijn rates aan moest passen (ok, het was meer "argh n00b, pas je rates aan!" :P). Dat heb ik gedaan (en na controle snap ik ook waarom dit beter is) maar de vraag is, hoe kon die persoon mijn rates zien (of iig weten dat ze standaard/te laag waren)?
waarschijnlijk was je aan het laggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

IceStorm schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 18:26:
Als jij andere rates hebt haper je heel erg :p Soms zo erg dat je neit te raken bent.
Vaak is dit ook een excuus omdat ze gewoon niet tegen hun verlies kunnen 8)7

Ik heb ook last van Choke en loss, mijn loss vliegt soms naar de 15 :S
Ik kan ook niet fatsoenlijk spelen zo

[ Voor 6% gewijzigd door Pinjataaa op 19-07-2007 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
/me PilatuS lijkt het ook zeker wel leuk om mee te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Als je rcon hebt kan je ook rates van de spelers zien.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.