[edit] laat maar hangen. Dit is al zo vaak aangekaart en er wordt toch niets mee gedaan.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:19 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:19 ]
OD admins zijn streng maar rechtvaardig, de tekst die ik in je chatlog zie staan is ook niet echt netjes. Misschien heb je het er dus zelf wel een beetje naar gemaakt vriendIk wil hier verder niet op in gaan, alleen dit zeggen: je admin heeft gefaalt. Het duurt van 01:18:36 tot aan 01:31:51 (dat is alleen de periode dat ik in het CT team zat, daarvoor klaagde CT er ook al over) en al die tijd heeft Lonegunner 0,0 gedaan aan de teamattacker. Zelfs toen hij specte en zag dat die gast z'n m4 in mij leegde vond hij het niet genoeg blijkbaar. En ja, dan ga ik over de zeik. En daarmee is de discussie klaar, ik zou zeggen bespreek het in je admin team.
[ Voor 59% gewijzigd door Donnie op 17-06-2007 17:21 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:23 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Ach, op de andere servers lag de oorsprong van het probleem bij mij ipv bij een anderVandread schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:22:
Weer bonje met admins koeitje, waar heb ik dat meer gehoordtegenwoordig heb ik dat niet meer, maar die pauper "kijk mij eens je moeder nadoen, je mag hier niet schelden mod" kickt en banned me geregeld
Maaruh waar kan ik jou tegenwoordig tegenkomenlekker dollen, kijken of je echt geen statslutje meer bent whehe
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:29 ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Verwijderd
En waar baseer jij dat op? In mijn geval is Source toch zeker ook GPU/mem based, naast het CPU deel.robvanderaart schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:56:
De Source engine (Day of Defeat Source, Counterstrike Source, HL2 etc.) zijn allemaal CPU based. Dus als je een Celeron 2.4 Ghz heb, dan valt er inderdaad niet zoveel uit te halen ben ik bang.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Bij mij is het dan ook nog een beetje voeding en floppy drive deel.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:42:
[...]
En waar baseer jij dat op? In mijn geval is Source toch zeker ook GPU/mem based, naast het CPU deel.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb dit ook gehad. Nieuwe (betere) router aangeschaft lostte het probleem op. Owja ik zit wel op kabel dus ik heb een losse motorola modem.Jormungandr schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:30:
Laten we even allemaal niet uit het ook verliezen dat het in godsnaam maar een spel is. TK's ed zijn irritant, maar ochottekesals we daar al over gaan schreeuwen.
ik heb sinds de laatste update weer een raar probleem. Als ik in steam zelf mijn favorite servers bekijk, gaat het de eerste maal goed, maar bij een tweede refresh komt de ping op 2000 te staan en reageert geen enkele server meer. Daarna geraak ik ook niet meer op internet -> modem verzopen in de connecties.
Verwijderd
Vond ik toen ook. Ik had dit probleem alleen bij steam servers en soms bij BF2. Maar misschien kun je de server browser zo instellen dat je niet teveel resultaten tegelijk krijgt.Jormungandr schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:48:
ik vind wel niet dat ik meteen een nieuwe router moet kopen alleen omdat steam sinds een update kuren krijgt. Mijn Alcatel speedtouch pro doet zijn werk naar behoren.
Waar vind ik die ? Zat net ff te kijken in de mapjes van CS:S maar kan em niet vinden.Vandread schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:55:
registry blob verwijderen? (schijnt veel op te lossen)
[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 26-06-2007 18:58 ]
Dit werkt nog steeds niet. Kan het ook met de detaillering te maken hebben?morkedcram schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:07:
[...]
cl_allowdownload "1" //anders geen nieuwe sprays downloaden
mp_decals "200" //tot 200 sprays / kogelgaten zichtbaar
Oldskool cs'ers zijn lief voor elkaar
Hartstikke bedankt kerel! Ik zal het vanavond even controleren.morkedcram schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:43:
@Disaster
Tegenwoordig is sv_pure ingevoerd, als deze aanstaat op 1 dan wordt alle "custom content" geblokkeerd op een whitelist na. Op sv_pure 2 worden echt alleen nog de non-skins textures geladen. Dit blokkeert dus ook de sprays. Je zou het even kunnen checken door in je console sv_pure [enter] te typen en dan zie je waar hij op ingesteld staat op de server waar je op zit.
Als dit het niet op lost heb ik geen idee waardoor het dan zou kunnen komen. Verder is het zo dat lagere (texture) details er gewoon voor zorgen dat de spray erg wazig wordt.
Verwijderd
Dat kun je dus nu gewoon binden in CS:Source zelf zonder bindscripts te schrijven?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:12:
Op welke manier bedoel je? Ik heb gewoon F1 t/m F11 gebind aan vest, vest/helm. m4/ak, awp, deagle, flashb, HE, smoke, TMP, mp5, p90.
Verwijderd
bind " F4" "buy weapon_awp" in je config. Weaponlist kan je op counterscript.net vindenRedHat schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:
[...]
Dat kun je dus nu gewoon binden in CS:Source zelf zonder bindscripts te schrijven?
Lees even op de vorige pagina (of die daarvoor) het is pas geleden nog gepostrCk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:14:
Ik heb even een vraagje mensen,
Is CS: S al optimized voor dual core of kan je em beter gewoon op 1 core (affiniteit instellen) laten draaien? Wat de beste performance geeft zeg maar.
Verwijderd
Deed ik eerst ook (met tobo dan he), maar sinds dat ze gratis ammo geven en het menu van 8->6 is veranderd voor nades fail ik keihard daarinJormungandr schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:35:
Wat ik wel storend vind is dat rebuy op sommige servers niet werkt, en blijkbaar is cl_restrict_server_commands verdwenen uit de commandlijst. Voor de rest heb ik nooit bindings voor het buyen. Snel klikken is de boodschap.
Ik gebruik al sinds cs beta 0.7 buy binds. Zonder speelt echt bagger. Snel klikken is toch 10x langzamer dan binds gebruiken. Ik heb mijn binds zo ingesteld dat ik binnen 1-3 seconde kan hebben wat ik wil zonder enigzins moeite te doen.Jormungandr schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:35:
Wat ik wel storend vind is dat rebuy op sommige servers niet werkt, en blijkbaar is cl_restrict_server_commands verdwenen uit de commandlijst. Voor de rest heb ik nooit bindings voor het buyen. Snel klikken is de boodschap.
Klikken, buyscripts.. amateursReddishRat schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:32:
[...]
Ik gebruik al sinds cs beta 0.7 buy binds. Zonder speelt echt bagger. Snel klikken is toch 10x langzamer dan binds gebruiken. Ik heb mijn binds zo ingesteld dat ik binnen 1-3 seconde kan hebben wat ik wil zonder enigzins moeite te doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vectrox op 28-06-2007 14:05 ]
Verwijderd
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Ik ken de combinaties ook uit me hoofd. Toch duurt het langer en moet je heftig op je keyboard raggen om wat te kopen. Ik druk 4 knopjes in en heb precies hetzelfde gekocht wat je daar in je lijst hebt staan... Ook staan die knopjes logischerwijs bij elkaar.Vectrox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:02:
[...]
Klikken, buyscripts.. amateurs![]()
b43(CT)b42(T)b14b63b63b64b65b62
M4a1 of AK47
Desert Eagle
2x Flash
1x smoke
1x he
Full Armor
Binnen 1 seconde heb ik alles wat ik nodig heb zonder lame scripts waar toch geen meerwaarde in zit.. en als je dat niet kan onthouden: dan speel je niet lang genoeg
Bind <KEY> slot2 werkt ook gewoonArmageddon_2k schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:14:
Als we dan toch met binds gaan gooien:
bind <KEY> use weapon_glock18;use weapon_deagle;use weapon_usp;use weapon_p228;use weapon_elite;use weapon_fiveseven"
Ik heb em zelf onder scroll knop drukken, dan heb je altijd je pistol in je handjes.
Ideaal voor snipen.
Hehe, is nog een bind uit de tijd dat je nog moest kopen met menuselect
Daar kan ik zo kwaad van worden! Als je dan zo nodig van die mods op je server wilt draaien, zorg dan dat die takkedingen goed werken!KhaZ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:29:
Of dat je een AWP koopt, een bug in het script optreed zodat je niets in je handen hebt, en wel 4800 ballen kwijt bent =]
AWP verbieden is sowieso nepVandread schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:32:
[...]
Daar kan ik zo kwaad van worden! Als je dan zo nodig van die mods op je server wilt draaien, zorg dan dat die takkedingen goed werken!
Verwijderd
Verwijderd
Hehe, heb ik af en toe op D2 pubs. Is het 9-9 en overleef ik 8-1(door campen in 1ste 1,5 minuut xD) en dan frag ik er 7 , is de tijd om als t zijndeVerwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:15:
Ben meer van battle of the smartest. Niets mooier dan op Italy als enige ct overblijven vs 8 t's en er dan nog 5 mollen voordat de tijd om is (kan om te winnen is er dan toch niet meer, dus gewoon sneaky proberen zoveel mogelijk damage te veroorzaken).
Bounty die je heb gekregen of die hun kregen?Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:40:
Bounty record staat voor mij op 14500 of iets dergelijks
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 23:30 ]
Bah 40 slots. Kun je net zo goed BF2 spelen... 8vs8 of 9vs9 vind ik het prettigst. Niet te druk en niet te rustig.Hollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:32:
Pro's zijn jullie ook die graag met een awp op een 40 slots server alle noobs afschieten?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
Kan vermakelijk zijn. Maar meestal schiet m'n AWP niet snel genoeg om komplete kuddes neer te maaien. Hoewel ik wel eens een server heb gehad waar het perfect ging, maar 120-10 staan is ook niet allesHollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:32:
Pro's zijn jullie ook die graag met een awp op een 40 slots server alle noobs afschieten?
Verwijderd
Ondanks dat ik waarschijnlijk als n00b omschreven zou worden (ik gebruik nooit AWP, ik kan dat gewoon niet. Altijd m4 ak47) aim ik gewoon op het hoofd, geen burst mode. One shot one killVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:13:
[...]
Iemand trouwens nog tips om met een m4 om te gaan? Op dit moment is het " mik op borst & hold button till enemy drops ". Met AK heb ik veel minder problemen om effectief te zijn.
Dat is dus persoonlijk, want IK schiet ook veel beter met de AK. Tegenwoordig zet ik de demper maar op mijn m4 en sprayen maar, want aimen kan ik er niet mee.Hollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:44:
Terwijl M4 toch makkelijker schiet...
Verwijderd
Mja, doe ik dus ook maar. Op afstand heb ik sowieso niet het gevoel dat de m4 damage doet. En kwa spray is het al helemaal een raadsel wat er gebeurd. Met de ak lukt het me nog de spray onder controle te houden.morkedcram schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:
[...]
Dat is dus persoonlijk, want IK schiet ook veel beter met de AK. Tegenwoordig zet ik de demper maar op mijn m4 en sprayen maar, want aimen kan ik er niet mee.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 14:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Geen bekend probleem?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een probleem met beide versies van CS.
Als ik het spel opstart en een server join, loopt hij na een aantal seconden vast. (+- 30sec, connection problem)
Ik moet dan de server leaven. Als ik dan voor de 2e keer een server join loopt hij niet vast en doet hij het gewoon perfect.
Weet iemand hoe dit kan? Zoals het nu gaat, gaat het een beetje omslachtig, omdat ik eerst een andere server moet joinen na de vastloper, omdat het Steam-ID anders al in gebruik is op de server. Dus ik join een server, hij loopt vast, vervolgens moet ik een andere server zoeken, en dan pas kan ik weer terug naar de server waar ik in wilde spelen.
Oplossingen?
EDIT: Ik kan wel gewoon in het rond kijken..
Wat ik balen vind aan de mp5 is dat ie gewoon te weinig damage doet. Soms wel eens iemand 11 hits gegeven en nog was ie niet dood. Ik speel liever 1 ronde met pistool zodat ik de volgende ronde een M4 kan kopen dan dat ik eerst een mp5 koop.ReddishRat schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:20:
Met de MP5 kan je ook heerlijk sprayen vind ik. Vooral in mid-short range.
Verwijderd
Surfen vind ik echt zo dufVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:59:
Wie surft hier eigenlijk allemaal? En welke servers?
Mp5 moet je gewoon echt het hoofd raken anders is het nogal hopeloos.PilatuS schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:50:
[...]
Wat ik balen vind aan de mp5 is dat ie gewoon te weinig damage doet. Soms wel eens iemand 11 hits gegeven en nog was ie niet dood. Ik speel liever 1 ronde met pistool zodat ik de volgende ronde een M4 kan kopen dan dat ik eerst een mp5 koop.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Daar heb ik ook last van, heb jij al een oplossing gevonden?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:52:
Ik heb een probleem met beide versies van CS.
Als ik het spel opstart en een server join, loopt hij na een aantal seconden vast. (+- 30sec, connection problem)
Ik moet dan de server leaven. Als ik dan voor de 2e keer een server join loopt hij niet vast en doet hij het gewoon perfect.
Weet iemand hoe dit kan? Zoals het nu gaat, gaat het een beetje omslachtig, omdat ik eerst een andere server moet joinen na de vastloper, omdat het Steam-ID anders al in gebruik is op de server. Dus ik join een server, hij loopt vast, vervolgens moet ik een andere server zoeken, en dan pas kan ik weer terug naar de server waar ik in wilde spelen.
Oplossingen?
EDIT: Ik kan wel gewoon in het rond kijken..
Verwijderd
Mja, misschien is het toch ook wel zo dat wars anders gespeeld worden dan op public servers. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat sommige public servers behoorlijk veel player slots hebben, dust2 met 30 spelers bijvoorbeeld, dan kunnen de CT's het zich veroorloven om wel iets van 5 mensen met AWM's te hebben die dan alle routes kunnen dekken, in wars van 5 vs 5 spelers zou dat niet mogelijk zijn.rCk schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:21:
Wow hij verteld hier hele tactics.
En met awp heb je alsnog skills nodig, denk aan je response time, je zit heus niet ALTIJD op long range, ik zelf ben eigenlijk 't AWPer'tje van mijn team, en dan in wars kom ik toch vaak close range situaties tegen. En ik ben die awper van t team, omdat ik er lekker mee om kan gaan.. Dus dan pak ik ze ook. Vooral bij de map dust2, als dan ct naar B wil moeten ze voorbij de deuren, als ik dan Terror ben, met mn awp.. Dan kunnen ze af en toe beter niet voorbij springen of lopen want dan hebben ze een kogel door de deur door hun koppie. Ik kan ze ook gewoon door de spleet schieten maar dan moet ik heel erg geconcentreerd spelen, dus schiet ik door de deur heen.
Dat soort truucjes doe ik ook in pub, en als er dan 1tje door de deur dood gaat dan zie je hem spectator joinen om te kijken of ik hack. 80% van de keren komt ie terug op team en zegt ie dat ook. Hahaha, cs : s is zo leuk met die noobjes die denken dat je cheat
Totdat ze beginnen te kicken...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 11:44 ]
Verwijderd
Ik speel de laatste tijd op mijn 5.1 setje. Ik kan hiermee al aardig overweg. Het geeft net een wat "ruimer" effect dan het geluid zo dicht op je oren.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:08:
Volgens mij speelt 80% van de mensen zonder koptelefoon. Zonder koptelefoon zou ik echt zo hard zuigen. Free wallhax
En dan klagen mensen als je ingame vraagt of ze het nutteloze geblaat midden in de ronde niet kunnen bewaren voor wanneer ze dood zijnVerwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:08:
Volgens mij speelt 80% van de mensen zonder koptelefoon. Zonder koptelefoon zou ik echt zo hard zuigen. Free wallhax
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Dan weet je dat je op de verkeerde server zit
Koeitje plagen hoort er gewoon bijVandread schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:38:
[...]
Dan weet je dat je op de verkeerde server zit
En ach... awm gezeur.... ik zeur ook best als koei op T base weer tot het einde van de ronde staat en dan ze awm saved terwijl de ronde afloopt(tease tease)
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 02-07-2007 14:18 ]
Verwijderd
NietDonnie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:07:
Over welke server hebben we het danDan kan ik is ff kijken hoe goed die koeitje is
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 19:44 ]
Ik heb vandaag ook half-life 2 gekocht (volgens mij ook 'game of the year' editie) en ik heb in steam alleen maar half-life 2 en half-life 2: deathmatch staat. Counter-Strike en Day of Defeat zitten er bij mij niet tussenRedHat schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:59:
Ik heb half-life 2 game of the year editie.
Hiermee zou je Day of Defeat toch ook gewoon mee moeten kunnen downloaden lijkt mij?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq