[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit] laat maar hangen. Dit is al zo vaak aangekaart en er wordt toch niets mee gedaan.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

QUOTE KOEITJE:
Ik wil hier verder niet op in gaan, alleen dit zeggen: je admin heeft gefaalt. Het duurt van 01:18:36 tot aan 01:31:51 (dat is alleen de periode dat ik in het CT team zat, daarvoor klaagde CT er ook al over) en al die tijd heeft Lonegunner 0,0 gedaan aan de teamattacker. Zelfs toen hij specte en zag dat die gast z'n m4 in mij leegde vond hij het niet genoeg blijkbaar. En ja, dan ga ik over de zeik. En daarmee is de discussie klaar, ik zou zeggen bespreek het in je admin team.
OD admins zijn streng maar rechtvaardig, de tekst die ik in je chatlog zie staan is ook niet echt netjes. Misschien heb je het er dus zelf wel een beetje naar gemaakt vriend ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Donnie op 17-06-2007 17:21 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[edit] Laat maar hangen, deze discussie hoort hier niet thuis.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Weer bonje met admins koeitje, waar heb ik dat meer gehoord :') tegenwoordig heb ik dat niet meer, maar die pauper "kijk mij eens je moeder nadoen, je mag hier niet schelden mod" kickt en banned me geregeld :P

Maaruh waar kan ik jou tegenwoordig tegenkomen :D lekker dollen, kijken of je echt geen statslutje meer bent whehe :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Get the point! Einde discussie nu weer on topic voordat er weer een mod kick komt O-)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zondag 17 juni 2007 @ 17:22:
Weer bonje met admins koeitje, waar heb ik dat meer gehoord :') tegenwoordig heb ik dat niet meer, maar die pauper "kijk mij eens je moeder nadoen, je mag hier niet schelden mod" kickt en banned me geregeld :P

Maaruh waar kan ik jou tegenwoordig tegenkomen :D lekker dollen, kijken of je echt geen statslutje meer bent whehe :>
Ach, op de andere servers lag de oorsprong van het probleem bij mij ipv bij een ander ;)

SWESTRIKE, en zat gisteren op een andere kleine nederlandse server met tick100 waarvan ik nog nooit gehoord had. Lag het niveau lekker hoor :). Of op een random DM server om te heerschen met een AK

edit; kan ook wel een server vanaf hier hosten. Zou een A64 3200+ mobile + 1GB beetje degelijk 16 man kunnen tracken (kan ook wel dedi draaien op mn desktop, maar fijn is dat denk ik niet) ? If so, dan toch maar een router aanschaffen. Internetsnelheid is geen probleem, 100mbit full-duplex O+

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
ok nu weet ik het ook niet meer nieuwe grafische kaart gekocht (Radeon X1950 Pro)

en nu heb ik nog steeds een fps van 30 :| dan had ik hem netzo goed niet kunnen kopen
iemand ideeën

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Wat had je hiervoor en hoe speel je... settings? En wat is je overige setup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:53
De Source engine (Day of Defeat Source, Counterstrike Source, HL2 etc.) zijn allemaal CPU based. Dus als je een Celeron 2.4 Ghz heb, dan valt er inderdaad niet zoveel uit te halen ben ik bang.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvanderaart schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:56:
De Source engine (Day of Defeat Source, Counterstrike Source, HL2 etc.) zijn allemaal CPU based. Dus als je een Celeron 2.4 Ghz heb, dan valt er inderdaad niet zoveel uit te halen ben ik bang.
En waar baseer jij dat op? In mijn geval is Source toch zeker ook GPU/mem based, naast het CPU deel.

Het bewijs hiervoor;

CS: Source @ Vista Ultimate - CPU Load op Desktop - 10-20% / Mem usage: 560 MB/1024 MB

Reso: 800x600
Detail: low
Map de_dust2
Idle FPS (cl_showfps 1 / cl_netgraph 3) - 35
Action FPS - 25-30

Map: ka_soccer
Idle FPS - 50
Action (naar het veld kijkend) - 35-40

CS: Source @ XP Pro SP2 - CPU Load @ Desktop: 1-5% / Mem Usage: 240-260 MB / 1024 MB

Reso: 1280x960
Detail: High (Aniso off / AA 0, Full HDR, Shadow & Lightning high)
Map: de_dust2
Idle FPS - 90-110
Action FPS - 70-80

Map: ka_soccer
Idle FPS - 130
Action - 90-100

Hierbij is Idle op dust2 gewoon lopen zonder dat er iets gebeurd (nades/schieten e.d.)
Bij ka_soccer is Idle naar een stadion kijkend.

Toegegeven; de Source engine houd van een krachtige CPU, maar niet in zo'n grote mate dat een x1950 pro helemaal afgeslacht wordt.

En ja, ik weet dat Vista Ultimate meer van je PC vraagt in het algemeen, maar zo een groot verschil, nee, dat ligt niet aan de CPU zoveel als jij beweert.

Mijn PC Specs (tot volgende week :D)

Cpu: P4 Northwood 2.8GHZ @ 2801 Mhz
Gpu: XFX GeForce 6600 GT 128 MB DDR3
Mem: 4x256 Kingston ValueRAM pc3200 cl 3.0
Mamaplank: Asus p4 800SE (o.i.d)
Voeding: 350 Watt (weet niet welk merk)
Beeldkanon: Iiyama VisionMaster 1451 19" 1600x1200 @ 85 Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Source is meer CPU dan GPU afhankelijk, dat is een feit. Dus een wat oudere GPU met een dik overklokte E6600 levert je meer prestaties op dan een 8800GTX met een AMD X2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Laatst online: 08-07 14:55
mijn specs zijn:

Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.93GHz
Memory: 1024MB RAM
Video Card: Radeon X1950 Pro
bord: ATI RADEON XPRESS 200
voeding 300 Watt

en de settings heb ik hier uit het topic gehaald:
( http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/27398750 )

rate 30000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interp 0,01
cl_allowupload 0
cl_allowdownload 0
cl_resend 15
cl_smooth 1

het zou goed moeten zijn dacht ik zo

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:42:
[...]

En waar baseer jij dat op? In mijn geval is Source toch zeker ook GPU/mem based, naast het CPU deel.
Bij mij is het dan ook nog een beetje voeding en floppy drive deel. }:|

--

Zoals Hollanda al zegt, werkt een source engine beter naarmate de CPU sneller word.
Maar dat geld voor heel veel spellen. Voornamelijk omdat er meer dan 1 thread aanwezig is.
Er zijn ook physics etc.

Als ik Half life 2 of CS: S op een P4 systeem speel of op mijn eigen Dothan @ 2,6 GHz dan merk ik
meteen een enorm prestatie verschil.
Omdat de source engine rekenkracht gebruikt voor dingen als physics etc, wil dat namelijk helemaal niet zeggen dat je veel meer frames gaat halen met een nieuwe videokaart.
Je hebt dan ook een snellere CPU nodig zodat hier meer cycles voor vrij komen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Tegenwoordig kun je met de rate naar 1mbps gaan

Wat zijn dan tegenwoordig de optimale lansettings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

DJ The SP, ja die physics.
Ik weet hoe het zit want een maat van me heeft identiek systeem maar hij heeft een e6600, en natuurlijk wat beter geheugen en ik heb dan een AMDX2 3800+ @ 2.6 ghz, dat merk je wel hoor. Zijn fps is vaak zelfs 2 , 3x zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Laten we even allemaal niet uit het ook verliezen dat het in godsnaam maar een spel is. TK's ed zijn irritant, maar ochottekesals we daar al over gaan schreeuwen.

ik heb sinds de laatste update weer een raar probleem. Als ik in steam zelf mijn favorite servers bekijk, gaat het de eerste maal goed, maar bij een tweede refresh komt de ping op 2000 te staan en reageert geen enkele server meer. Daarna geraak ik ook niet meer op internet -> modem verzopen in de connecties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Jormungandr schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:30:
Laten we even allemaal niet uit het ook verliezen dat het in godsnaam maar een spel is. TK's ed zijn irritant, maar ochottekesals we daar al over gaan schreeuwen.

ik heb sinds de laatste update weer een raar probleem. Als ik in steam zelf mijn favorite servers bekijk, gaat het de eerste maal goed, maar bij een tweede refresh komt de ping op 2000 te staan en reageert geen enkele server meer. Daarna geraak ik ook niet meer op internet -> modem verzopen in de connecties.
Ik heb dit ook gehad. Nieuwe (betere) router aangeschaft lostte het probleem op. Owja ik zit wel op kabel dus ik heb een losse motorola modem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source is inderdaad behoorlijk cpu afhankelijk. Geloof dat ze wel bezig zijn met een patch zodat de source engine multithreaded gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Jup, zelfs een quad cpu gaat "nut" hebben geloof ik.
Komt als het goed is tegelijk met Ep2 enzo (of zit erbij...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
ik vind wel niet dat ik meteen een nieuwe router moet kopen alleen omdat steam sinds een update kuren krijgt. Mijn Alcatel speedtouch pro doet zijn werk naar behoren.

Hopelijk gaan ze source multithread maken. Mijn 2de core van mijn XPS verveelt zich namelijk dood :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Je hoeft het niet te hopen, het gaat gebeuren, en anders ga je toch lekker folden ;)
Speedtouch.. tja... die van mij trok het ook niet met wat ik allemaal deed :P en m'n Zyxel nu ook nog niet... moet naar het echt dure spul gaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Jormungandr schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:48:
ik vind wel niet dat ik meteen een nieuwe router moet kopen alleen omdat steam sinds een update kuren krijgt. Mijn Alcatel speedtouch pro doet zijn werk naar behoren.
Vond ik toen ook. Ik had dit probleem alleen bij steam servers en soms bij BF2. Maar misschien kun je de server browser zo instellen dat je niet teveel resultaten tegelijk krijgt. :) Ik snap nu dat je ook ADSL hebt dus dan ligt het ook anders met het vervangen van je router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik heb bij geen enkele andere toepassing problemen hoor. En servers bekijken gaat ingame gewoon vlot (als hij mijn fav's toont wel te verstaan) dus het ligt wel degelijk aan de steam serverviewer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zit hier nu met een probleem waar ik helemaal de balen van heb.

Als ik in windows naar Steam fav servers ga staan ze er allemaal. Kan gewoon de spelers zien die in de server zitten en de ping enz. Hier werkt alles dus prima. Ga ik een server joinen kom ik er niet in en geeft ie aan na 4 keer connecten dat het niet lukt om te joinen. Ga ik nu in CS:S naar mijn fav servers staan er daar maar 2 of 3. Soms staat er maar 1 server. Ik kan nu mijn fav servers dus niet joinen. :(

Ga ik nu weer naar windows toe staan ze daar gewoon allemaal en kan ik ook gewoon alles van de server zien. Wil ik nu weer een server joinen zijn ze in CS:S zelf net zo hard weer weg. Ik kan nu gewoon niet spelen omdat ik niet in een server kom.

Iemand enig idee hoe dit komt en hoe het op te lossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
registry blob verwijderen? (schijnt veel op te lossen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vandread schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:55:
registry blob verwijderen? (schijnt veel op te lossen :+ )
Waar vind ik die ? Zat net ff te kijken in de mapjes van CS:S maar kan em niet vinden.

Edit: Gevonden en verwijderd. Hij connect nu wel weer naar alle servers vanuit Windows maar in CS:S zelf staat nog steeds maar 1 server ipv de 20 die er horen te staan.

Maar goed ik kan nu in ieder geval alle server weer joinen die ik wil.

Nog bedankt voor de tip :)

[ Voor 34% gewijzigd door PilatuS op 26-06-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

morkedcram schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:07:
[...]

cl_allowdownload "1" //anders geen nieuwe sprays downloaden
mp_decals "200" //tot 200 sprays / kogelgaten zichtbaar
Dit werkt nog steeds niet. Kan het ook met de detaillering te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:06:
[...]
Nog bedankt voor de tip :)
Oldskool cs'ers zijn lief voor elkaar :+ maar anders backup je je content en install je steam ff opnieuw, soms sluipen er van die wazige foutjes in, steampowered nog gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
@Disaster
Tegenwoordig is sv_pure ingevoerd, als deze aanstaat op 1 dan wordt alle "custom content" geblokkeerd op een whitelist na. Op sv_pure 2 worden echt alleen nog de non-skins textures geladen. Dit blokkeert dus ook de sprays. Je zou het even kunnen checken door in je console sv_pure [enter] te typen en dan zie je waar hij op ingesteld staat op de server waar je op zit.
Als dit het niet op lost heb ik geen idee waardoor het dan zou kunnen komen. Verder is het zo dat lagere (texture) details er gewoon voor zorgen dat de spray erg wazig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

morkedcram schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:43:
@Disaster
Tegenwoordig is sv_pure ingevoerd, als deze aanstaat op 1 dan wordt alle "custom content" geblokkeerd op een whitelist na. Op sv_pure 2 worden echt alleen nog de non-skins textures geladen. Dit blokkeert dus ook de sprays. Je zou het even kunnen checken door in je console sv_pure [enter] te typen en dan zie je waar hij op ingesteld staat op de server waar je op zit.
Als dit het niet op lost heb ik geen idee waardoor het dan zou kunnen komen. Verder is het zo dat lagere (texture) details er gewoon voor zorgen dat de spray erg wazig wordt.
Hartstikke bedankt kerel! Ik zal het vanavond even controleren. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb vroeger in [GoT] gespeelt. Echter na steam gestopt (CD-Key Hijack en valve wou wel helpen alleen het kostte iets meer als een nieuwe cd).

Toch maar HL2 GOTY besteld. Nu heb ik wel een vraagje:
Vroeger had je een programme voor je Buy-knoppen onder F1t/mF10. Is zo'n programma er ook nog voor source (aangezien hij niet in topicstart staat)

Kun je ook met HL2GOTY DoD downloaden en spelen? Of is dat een apart betaalde addon geworden. CS;Source zit namelijk al wel bij het HL2 GOTY pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op welke manier bedoel je? Ik heb gewoon F1 t/m F11 gebind aan vest, vest/helm. m4/ak, awp, deagle, flashb, HE, smoke, TMP, mp5, p90 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:12:
Op welke manier bedoel je? Ik heb gewoon F1 t/m F11 gebind aan vest, vest/helm. m4/ak, awp, deagle, flashb, HE, smoke, TMP, mp5, p90 :).
Dat kun je dus nu gewoon binden in CS:Source zelf zonder bindscripts te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik heb even een vraagje mensen,
Is CS: S al optimized voor dual core of kan je em beter gewoon op 1 core (affiniteit instellen) laten draaien? Wat de beste performance geeft zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:17:
[...]

Dat kun je dus nu gewoon binden in CS:Source zelf zonder bindscripts te schrijven?
bind " F4" "buy weapon_awp" in je config. Weaponlist kan je op counterscript.net vinden :)
rCk schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:14:
Ik heb even een vraagje mensen,
Is CS: S al optimized voor dual core of kan je em beter gewoon op 1 core (affiniteit instellen) laten draaien? Wat de beste performance geeft zeg maar.
Lees even op de vorige pagina (of die daarvoor) het is pas geleden nog gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Wat ik wel storend vind is dat rebuy op sommige servers niet werkt, en blijkbaar is cl_restrict_server_commands verdwenen uit de commandlijst. Voor de rest heb ik nooit bindings voor het buyen. Snel klikken is de boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:35:
Wat ik wel storend vind is dat rebuy op sommige servers niet werkt, en blijkbaar is cl_restrict_server_commands verdwenen uit de commandlijst. Voor de rest heb ik nooit bindings voor het buyen. Snel klikken is de boodschap.
Deed ik eerst ook (met tobo dan he), maar sinds dat ze gratis ammo geven en het menu van 8->6 is veranderd voor nades fail ik keihard daarin :D. Maar sommige servers hebben ze erg korte buytime, en ik wil graag als eerste weg zijn op spawn (kan ik de anderen uitmaken voor bejaarden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Jormungandr schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:35:
Ik gebruik al sinds cs beta 0.7 buy binds. Zonder speelt echt bagger. Snel klikken is toch 10x langzamer dan binds gebruiken. Ik heb mijn binds zo ingesteld dat ik binnen 1-3 seconde kan hebben wat ik wil zonder enigzins moeite te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

ReddishRat schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:32:
[...]

Ik gebruik al sinds cs beta 0.7 buy binds. Zonder speelt echt bagger. Snel klikken is toch 10x langzamer dan binds gebruiken. Ik heb mijn binds zo ingesteld dat ik binnen 1-3 seconde kan hebben wat ik wil zonder enigzins moeite te doen. :P
Klikken, buyscripts.. amateurs :>

b43(CT)b42(T)b14b63b63b64b65b62

M4a1 of AK47
Desert Eagle
2x Flash
1x smoke
1x he
Full Armor

Binnen 1 seconde heb ik alles wat ik nodig heb zonder lame scripts waar toch geen meerwaarde in zit.. en als je dat niet kan onthouden: dan speel je niet lang genoeg _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Vectrox op 28-06-2007 14:05 ]

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat deed ik eerst ook. Maar toen werd ineens het buy menu veranderd (prim en sec ammo weg) waardoor ik helemaal de kluts kwijt was :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

haha, tsja enige wat veranderd is dat je geen b6 en b7 meer hoeft te doen voor ammo :P en ipv b83b83b84b85 doe je nu b63b63b64b65 tikken :P

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
b42 en b43 die haal ik nog weleens door elkaar, vooral 2 of 3 rondes na teamswitch. Dan heb je ineens een scout in je hand. Dus ik speel nog wat te kort denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erger is als je AWP probeert te kopen en je staat ineens met een autosnipe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Of dat je een AWP koopt, een bug in het script optreed zodat je niets in je handen hebt, en wel 4800 ballen kwijt bent =]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vectrox schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:02:
[...]

Klikken, buyscripts.. amateurs :>

b43(CT)b42(T)b14b63b63b64b65b62

M4a1 of AK47
Desert Eagle
2x Flash
1x smoke
1x he
Full Armor

Binnen 1 seconde heb ik alles wat ik nodig heb zonder lame scripts waar toch geen meerwaarde in zit.. en als je dat niet kan onthouden: dan speel je niet lang genoeg _/-\o_
Ik ken de combinaties ook uit me hoofd. Toch duurt het langer en moet je heftig op je keyboard raggen om wat te kopen. Ik druk 4 knopjes in en heb precies hetzelfde gekocht wat je daar in je lijst hebt staan... Ook staan die knopjes logischerwijs bij elkaar.

Een goed uitgekient buyscript vergt ook tijd en testen en is zeker voor de advanced spelers. Mensen die het lang genoeg spelen snappen wel dat knoppenrammen een beetje .. is O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Als we dan toch met binds gaan gooien:

bind <KEY> use weapon_glock18;use weapon_deagle;use weapon_usp;use weapon_p228;use weapon_elite;use weapon_fiveseven"

Ik heb em zelf onder scroll knop drukken, dan heb je altijd je pistol in je handjes.
Ideaal voor snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

Armageddon_2k schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:14:
Als we dan toch met binds gaan gooien:

bind <KEY> use weapon_glock18;use weapon_deagle;use weapon_usp;use weapon_p228;use weapon_elite;use weapon_fiveseven"

Ik heb em zelf onder scroll knop drukken, dan heb je altijd je pistol in je handjes.
Ideaal voor snipen.
Bind <KEY> slot2 werkt ook gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

KruisVuur schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 16:25:
[...]
Bind <KEY> slot2 werkt ook gewoon :+
Hehe, is nog een bind uit de tijd dat je nog moest kopen met menuselect :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
KhaZ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:29:
Of dat je een AWP koopt, een bug in het script optreed zodat je niets in je handen hebt, en wel 4800 ballen kwijt bent =]
Daar kan ik zo kwaad van worden! Als je dan zo nodig van die mods op je server wilt draaien, zorg dan dat die takkedingen goed werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:32:
[...]

Daar kan ik zo kwaad van worden! Als je dan zo nodig van die mods op je server wilt draaien, zorg dan dat die takkedingen goed werken!
AWP verbieden is sowieso nep :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind sowieso wapens verbieden nep. Het kan echt aan mn reet oxideren dat iemand met een autosniper loopt rond te banjeren. Is gewoon een AK met zoom :+ . Voor mij part heeft heel het vijandige team awp's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
wapens verbieden is voor de noobs die pas beginnen aan het spel en te vaak eraan zijn dood gegaan. Las je die dinge nooit gebruikt leer je ook niet ermee om te gaan. Css moet gewoon zo puur moglijk, en dan niet va die 16000 startmoney mods + awp bannen omdat je anders niet kan winnen met je m4 silenced sprayert wapen. Niks coolers dan battle of the fastest met awp versus awp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben meer van battle of the smartest. Niets mooier dan op Italy als enige ct overblijven vs 8 t's en er dan nog 5 mollen voordat de tijd om is (kan om te winnen is er dan toch niet meer, dus gewoon sneaky proberen zoveel mogelijk damage te veroorzaken :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:15:
Ben meer van battle of the smartest. Niets mooier dan op Italy als enige ct overblijven vs 8 t's en er dan nog 5 mollen voordat de tijd om is (kan om te winnen is er dan toch niet meer, dus gewoon sneaky proberen zoveel mogelijk damage te veroorzaken :P).
Hehe, heb ik af en toe op D2 pubs. Is het 9-9 en overleef ik 8-1(door campen in 1ste 1,5 minuut xD) en dan frag ik er 7 , is de tijd om als t zijnde :D Ach ja ik had toen 2x een bounty van 5000 dus dan is het al lang goed, en de eer die je krijgt dan van wow nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bounty record staat voor mij op 14500 of iets dergelijks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:40:
Bounty record staat voor mij op 14500 of iets dergelijks :')
Bounty die je heb gekregen of die hun kregen?
Van dat laatste had ik een bounty van $45.000. Weet niet precies meer hoeveel frags maar had iets van 30-0, rond die koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs die op mijn hoofd stond 44-0 ofzo :D.

Blijkbaar verschilt de hoeveelheid per server :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Pro's zijn jullie ook die graag met een awp op een 40 slots server alle noobs afschieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Hollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:32:
Pro's zijn jullie ook die graag met een awp op een 40 slots server alle noobs afschieten?
Bah 40 slots. Kun je net zo goed BF2 spelen... 8vs8 of 9vs9 vind ik het prettigst. Niet te druk en niet te rustig. :o

btw: noobs afschieten is stiekem soms toch wel leuk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 17:31

KhaZ

Alfa Romeo

Het is nou eenmaal noodzakelijk om de noobs ff snel uit te schakelen, om dan het echte gevecht aan te gaan met de betere spelers. Mits falend in punt 1, lopen die noobs daarna keihard in de weg, zodat je genaapt word..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:32:
Kan vermakelijk zijn. Maar meestal schiet m'n AWP niet snel genoeg om komplete kuddes neer te maaien. Hoewel ik wel eens een server heb gehad waar het perfect ging, maar 120-10 staan is ook niet alles :+ . Hoewel het wel handig is als je alle mindere spelers zo snel mogelijk wegwerkt, want zelfs de grootste beginner raakt je teen nog wel eens. En bij heel veel lood in je teen ga je toch dood :+

M'n grootste ergernis zijn trouwen HE nades. Zo onmogelijk om te ontwijken en soms doen ze ranzig veel damage :'(.

Iemand trouwens nog tips om met een m4 om te gaan? Op dit moment is het " mik op borst & hold button till enemy drops ". Met AK heb ik veel minder problemen om effectief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Schieten in bursts en mikken op het hoofdje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met beide versies van CS.
Als ik het spel opstart en een server join, loopt hij na een aantal seconden vast. (+- 30sec, connection problem)
Ik moet dan de server leaven. Als ik dan voor de 2e keer een server join loopt hij niet vast en doet hij het gewoon perfect.

Weet iemand hoe dit kan? Zoals het nu gaat, gaat het een beetje omslachtig, omdat ik eerst een andere server moet joinen na de vastloper, omdat het Steam-ID anders al in gebruik is op de server. Dus ik join een server, hij loopt vast, vervolgens moet ik een andere server zoeken, en dan pas kan ik weer terug naar de server waar ik in wilde spelen.

Oplossingen?

EDIT: Ik kan wel gewoon in het rond kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:13:
[...]
Iemand trouwens nog tips om met een m4 om te gaan? Op dit moment is het " mik op borst & hold button till enemy drops ". Met AK heb ik veel minder problemen om effectief te zijn.
Ondanks dat ik waarschijnlijk als n00b omschreven zou worden (ik gebruik nooit AWP, ik kan dat gewoon niet. Altijd m4 ak47) aim ik gewoon op het hoofd, geen burst mode. One shot one kill :9
Moet zeggen dat het niet altijd even goed gaat, maar heb toch redelijk veel hs.
Op een gegeven moment heb ik gewoon feeling voor de afstand en de bijbehorende aim en kan ik ook hs schieten op grote afstand met m4. Maar ik heb weer een hekel aan awp want die owned m4 op afstand (mits de gebruiker er om weet te gaan, ik dus niet) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue_Fear schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:37:
Schieten in bursts en mikken op het hoofdje ;)
Daar fail ik dus keihard in. Met AK is het gewoon *pop* *pop* en daar rollen de hoofdjes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Terwijl M4 toch makkelijker schiet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Niet online
Hollanda schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:44:
Terwijl M4 toch makkelijker schiet...
Dat is dus persoonlijk, want IK schiet ook veel beter met de AK. Tegenwoordig zet ik de demper maar op mijn m4 en sprayen maar, want aimen kan ik er niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je zeggen ja. Maar misschien komt omdat zo enorm gewent ben aan de ak dat ik met een m4 niet het gevoel heb dat ik handig bezig ben. Ook het gevoel van niet in 1 headshot killen is nogal vervelend. Ik ben beter met famas dan met m4 :/
morkedcram schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 14:47:
[...]

Dat is dus persoonlijk, want IK schiet ook veel beter met de AK. Tegenwoordig zet ik de demper maar op mijn m4 en sprayen maar, want aimen kan ik er niet mee.
Mja, doe ik dus ook maar. Op afstand heb ik sowieso niet het gevoel dat de m4 damage doet. En kwa spray is het al helemaal een raadsel wat er gebeurd. Met de ak lukt het me nog de spray onder controle te houden.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

M4 is naar mijn mening gewoon een echte ''sproeígun''. Met AK raak ik ook veel harder (per burst 2 a 3 kogels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famas is pas rape kwa spray. Ding schiet net zo snel als een p90, alleen jammer dat er maar 25 kogels in gaan :). Op afstand is burst helemaal dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Yep, famas burst should do the trick :)

Overigens vind ik die bullpup ook heerlijk schieten. Heerlijk om mee van dichtbij te sproeien en erg goed op grote afstand (zoom, burst) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Bullpup is hoe die in elkaar zit (magazijn achter de trekker) de famas is ook een bullpup namelijk en de p90 ook (je bedoelt de Steyr AUG) doel is een langere loop te maken voor goede preciesie aangezien de wapens anzich wat korter zijn dan normale wapens.

M4 is wel lekker sproei wapen, vind em fijner dan AK
Maar de echte vent ruleert natuurlijk met een M3 :P (ze moeten em maar weer es wat sterker maken ^^ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Met de MP5 kan je ook heerlijk sprayen vind ik. Vooral in mid-short range. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:52:
Als ik het spel opstart en een server join, loopt hij na een aantal seconden vast. (+- 30sec, connection problem)
Ik moet dan de server leaven. Als ik dan voor de 2e keer een server join loopt hij niet vast en doet hij het gewoon perfect.

Weet iemand hoe dit kan? Zoals het nu gaat, gaat het een beetje omslachtig, omdat ik eerst een andere server moet joinen na de vastloper, omdat het Steam-ID anders al in gebruik is op de server. Dus ik join een server, hij loopt vast, vervolgens moet ik een andere server zoeken, en dan pas kan ik weer terug naar de server waar ik in wilde spelen.

Oplossingen?

Geen bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat zijn de leuke NLse servers voor een noob?
Heb jarenlang CS gespeelt en ben toen ook weer jarenlang gestopt ;)
Sinds vandaag begonnen.... Al 2 cheaters tegengekomen (Die tornado's draaien en als je in z'n gezichtsveld bent ben je dood ook)

Lijkt me leuk om met wat gotters te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ReddishRat schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 17:20:
Met de MP5 kan je ook heerlijk sprayen vind ik. Vooral in mid-short range. :>
Wat ik balen vind aan de mp5 is dat ie gewoon te weinig damage doet. Soms wel eens iemand 11 hits gegeven en nog was ie niet dood. Ik speel liever 1 ronde met pistool zodat ik de volgende ronde een M4 kan kopen dan dat ik eerst een mp5 koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie surft hier eigenlijk allemaal? En welke servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb half-life 2 game of the year editie.

Hiermee zou je Day of Defeat toch ook gewoon mee moeten kunnen downloaden lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:59:
Wie surft hier eigenlijk allemaal? En welke servers?
Surfen vind ik echt zo duf :/
PilatuS schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 19:50:
[...]

Wat ik balen vind aan de mp5 is dat ie gewoon te weinig damage doet. Soms wel eens iemand 11 hits gegeven en nog was ie niet dood. Ik speel liever 1 ronde met pistool zodat ik de volgende ronde een M4 kan kopen dan dat ik eerst een mp5 koop.
Mp5 moet je gewoon echt het hoofd raken anders is het nogal hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik ben ThroNiX, vast wel bekend voor sommigen hier...
Zit in de clan eS.Dutch, leuk leuk. Maar goed, counterstrike:
Zit af en toe op publics maar vooral DM (voor men aim, en toch vind ik het aardig klote dat DM, kutspawnpoints) en dan natuurlijk de wars. Dat is wel het leukste hoor, want publics is het of ik ben cheater, en dan als ze je killen is heel dat team blij van *ik heb de eerste van t andere team gekilled Woohooo!*

@Reddish, inderdaad 8vs8 is wel oké, niet meer hoor, want 3 noobs pak ik wel.. maar als er 5 noobies aankomen sprayen overleeft mijn vestje het toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Over de Ak vs. M4 gesproken, volgens mijn stats speelde ik ook veel beter met de AK dan met de M4. Ik vond dat maar niks dat er zo een verschil in men stats zat, vooral omdat het wapens betrof die je normaal gezien toch allebei heel goed zou moeten kennen. Dus ben ik maar weer deathmatch gaan spelen, maar deze keer louter met de M4 (alhoewel ik vaak nog gewoon mijn P228 (of mes) trek en daarmee de ene logge AWPer na de andere neerleg :p ). Af en toe speel ik ook eens op van die servers met headshot mod, maar al bij al denk ik dat het vooral DM is die ervoor gezorgd heeft dat mijn AK en M4 stats nu evenwaardig zijn. Ik merk dat mijn voorkeur nu zelfs iets naar de M4 neigt, vooral vanwege de stealtheigenschappen :)

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:52:

Oplossingen?

Daar heb ik ook last van, heb jij al een oplossing gevonden?

Zelf speel ik tegenwoordig bijna alleen maar op de "sneakymonsteroffice" server, dat is alleen maar cs_office zonder dynamic weapon pricing en zonder AWM en autosniper.
De AWM en de autosnipers vind ik echt gigantisch flauwe wapens voor campers. Stilstaan en met een AWM op een voorspelbare aanvalsroute richten en een keer schieten op de gasten van het andere team die aan komen lopen om ze om te leggen, daar heb je geen skills voor nodig. De spelers die echt skills hebben gebruiken een scout.

Bij cs_office wat dus tegenwoordig praktisch het enigste is wat ik speel, probeer ik altijd de CT te joinen, CT's moeten tenminste aanvallen, T's moeten vaak veel meer campen/verdedigen en dat vind ik saai. Ik probeer ik altijd alle 4 granaten te kopen (als ik geen scout koop) en probeer ik vooral smokegrenades en flashbangs zo goed mogelijk te benutten. Vaak is het zo dat ik een P90 koop en zo snel mogelijk rush om de T's te verassen, als ik dicht bij de garage spawn dan rush ik altijd de garage, en dan ontmoet ik de T's bij de ingang van het office, bij die twee ramen. Als ze newbies zijn dan ik er wel 2 of 3 afslachten en overleef ik het, als ik niet de enige ben die de garage rusht. Als ze wat beter zijn kan ik er 1 killen en overleef ik het zelf ook niet, maar zelfs dat is het waard als ik 1 goede speler van de T's kan uitschakelen. Maar ik probeer ook wel de garage te verdedigen met een M4 of wat dan ook, ik ga dan gewoon op die container of die houten kist zitten. Als ik via de andere kant aanval, wil ik ook nog wel eens snel rushen door de gangen van het office en zo de T's afschieten die naar de garage lopen (hoewel de resultaten wisselen, wil dat wel vaak lukken, zo'n aanval verwachten ze soms totaal niet en kijken ze gewoon recht voor zich uit). Of ik ren snel naar de gang bij het CT spawn waar je met een scout de T's kan snipen die de garage rushen. Of ik spring op die container voor dat raam, zodat ik de T's die de garage rushen op afstand kan zien. Als de T's in de projector room gaan campen, gooi ik altijd eerst een smokegrenade bij de ingang, daarna een frag grenade en daarna twee flashbangs achter elkaar, en storm ik naar binnen, ook met wisselend resultaat natuurlijk. cs_office blijft mij boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wow hij verteld hier hele tactics.
En met awp heb je alsnog skills nodig, denk aan je response time, je zit heus niet ALTIJD op long range, ik zelf ben eigenlijk 't AWPer'tje van mijn team, en dan in wars kom ik toch vaak close range situaties tegen. En ik ben die awper van t team, omdat ik er lekker mee om kan gaan.. Dus dan pak ik ze ook. Vooral bij de map dust2, als dan ct naar B wil moeten ze voorbij de deuren, als ik dan Terror ben, met mn awp.. Dan kunnen ze af en toe beter niet voorbij springen of lopen want dan hebben ze een kogel door de deur door hun koppie. Ik kan ze ook gewoon door de spleet schieten maar dan moet ik heel erg geconcentreerd spelen, dus schiet ik door de deur heen.
Dat soort truucjes doe ik ook in pub, en als er dan 1tje door de deur dood gaat dan zie je hem spectator joinen om te kijken of ik hack :D. 80% van de keren komt ie terug op team en zegt ie dat ook. Hahaha, cs : s is zo leuk met die noobjes die denken dat je cheat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 02 juli 2007 @ 10:21:
Wow hij verteld hier hele tactics.
En met awp heb je alsnog skills nodig, denk aan je response time, je zit heus niet ALTIJD op long range, ik zelf ben eigenlijk 't AWPer'tje van mijn team, en dan in wars kom ik toch vaak close range situaties tegen. En ik ben die awper van t team, omdat ik er lekker mee om kan gaan.. Dus dan pak ik ze ook. Vooral bij de map dust2, als dan ct naar B wil moeten ze voorbij de deuren, als ik dan Terror ben, met mn awp.. Dan kunnen ze af en toe beter niet voorbij springen of lopen want dan hebben ze een kogel door de deur door hun koppie. Ik kan ze ook gewoon door de spleet schieten maar dan moet ik heel erg geconcentreerd spelen, dus schiet ik door de deur heen.
Dat soort truucjes doe ik ook in pub, en als er dan 1tje door de deur dood gaat dan zie je hem spectator joinen om te kijken of ik hack :D. 80% van de keren komt ie terug op team en zegt ie dat ook. Hahaha, cs : s is zo leuk met die noobjes die denken dat je cheat
Mja, misschien is het toch ook wel zo dat wars anders gespeeld worden dan op public servers. Misschien heeft het ook wel te maken met het feit dat sommige public servers behoorlijk veel player slots hebben, dust2 met 30 spelers bijvoorbeeld, dan kunnen de CT's het zich veroorloven om wel iets van 5 mensen met AWM's te hebben die dan alle routes kunnen dekken, in wars van 5 vs 5 spelers zou dat niet mogelijk zijn.

Die cheater beschuldigingen komen mij bekend voor. Soms kan ik gewoon goed voorspellen waar ik denk dat er een T zit, een T zit op een voorspelbare, bijna vaste, campplek, en dan schiet ik die T af. Gaan ze mij later in de chat beschuldigen van wallhacks. Nou ja, het gebeurt ook wel zonder beschuldigingen van cheaten. Als sommige "goede" spelers mijn suicide rush niet overleven en binnen 15 seconden van het begin van de ronde alweer dood zijn willen ze mij ook nog wel eens simpelweg uit gaan schelden. Of wat veel vaker gebeurt, een "goede" speler die hoog op de scorelijst staat krijgt van mij een headshot, en dan gaan ze je een "lucker" noemen, omdat het ze het niet kunnen verdragen dat ze zijn afgeschoten door wat in hun ogen een "newbie" is, hun ego is gekrenkt. Van alle drie de gevallen die ik hier heb beschreven vindt ik deze het meest vervelend, omdat het zo gigantisch kinderachtig is. Iedereen geeft of ontvangt wel eens lucky headshot, ik klaag niet als ik er een ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Ja, dat vind ik ook erg vervelend. Je voorspelt ongeveer waar een enemy zit (via geluid, gevoel en ervaring). Je schiet die persoon neer en je word gelijk uitgescholden dat je een onmogelijke kill maakt en dat je cheat.. altijd op noob servers btw :9

In office hoor je ze al tig km verderop lopen en kan je makkelijk anticiperen. Ik haat cheater-calling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Zie het als compliment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster

Disaster

Kwelling

Totdat ze beginnen te kicken... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de mensen die roepen dat " awp voor noobs is" en " scout voor pro's" zo enorm zat. Als dat zo is, waarom gebruiken pro's dan geen scout? Daarnaast is een AK beter dan een scout, zelfde geld voor Famas. Scout is meer voor mensen die achter blijven hangen omdat ze niet goed genoeg zijn voor point blank gevechten en een awp niet kunnen betalen :P. Als ik AWP zijn like 50% van m'n kills met m'n deagle gemaakt. En dan blijven ze maar roepen dat ik AWP naab ben. En dan pakken ze zelf AWP, en raken ze niets :D .Ik heb sowieso weinig problemen met AWP-ers. Ik weet waar ze zitten op D2, omdat ik daar zelf ook vaak zit. Dus ik weet precies waar ik m'n smokes moet plaatsen. Point blank is het lastig awpen ;)

Gekicked worden is ook hilarisch. Joinde eerst een of andere server. dust1 als map geloof ik. Als CT frag ik met deagle 7 man (ja, moeten ze ook niet als een kudde olifanten rondstampen, had ze met mn ogen dicht ngog kunnen raken). Kick & ban 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Opgefokte puberadmins noemen we dat .. :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij speelt 80% van de mensen zonder koptelefoon. Zonder koptelefoon zou ik echt zo hard zuigen :D. Free wallhax :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:08:
Volgens mij speelt 80% van de mensen zonder koptelefoon. Zonder koptelefoon zou ik echt zo hard zuigen :D. Free wallhax :9
Ik speel de laatste tijd op mijn 5.1 setje. Ik kan hiermee al aardig overweg. Het geeft net een wat "ruimer" effect dan het geluid zo dicht op je oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:02
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:08:
En dan klagen mensen als je ingame vraagt of ze het nutteloze geblaat midden in de ronde niet kunnen bewaren voor wanneer ze dood zijn :(

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Disaster schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:40:
[...]
Totdat ze beginnen te kicken... :(
Dan weet je dat je op de verkeerde server zit :)

En ach... awm gezeur.... ik zeur ook best als koei op T base weer tot het einde van de ronde staat en dan ze awm saved terwijl de ronde afloopt ;) (tease tease)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Vandread schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:38:
[...]

Dan weet je dat je op de verkeerde server zit :)

En ach... awm gezeur.... ik zeur ook best als koei op T base weer tot het einde van de ronde staat en dan ze awm saved terwijl de ronde afloopt ;) (tease tease)
Koeitje plagen hoort er gewoon bij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Over welke server hebben we het dan ;) Dan kan ik is ff kijken hoe goed die koeitje is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Gegarandeerd niet op OD :+ daar zit je in de pit te scouten als ct en slayen ze je zonder waarschuwing de eerste ronde dat je meedoet :') niks voor moeeeeeeh dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 02-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Het wordt tijd om XS4ALL weer te bevuilen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donnie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:07:
Over welke server hebben we het dan ;) Dan kan ik is ff kijken hoe goed die koeitje is ;)
Niet :D. Nouja niet bijzonder.

@ Eek (Vandread voor de mensen die het niet weten): Ik ga niet happen hoor :+. En op OD ben ik niet te vinden met die perm ban aan m'n reet (heb em zelf aangevraagd, zelfbescherming zeg maar :D).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
RedHat schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:59:
Ik heb half-life 2 game of the year editie.

Hiermee zou je Day of Defeat toch ook gewoon mee moeten kunnen downloaden lijkt mij?
Ik heb vandaag ook half-life 2 gekocht (volgens mij ook 'game of the year' editie) en ik heb in steam alleen maar half-life 2 en half-life 2: deathmatch staat. Counter-Strike en Day of Defeat zitten er bij mij niet tussen :S

Hebben ze CS:S eruit gehaald (aangezien je het appart kan kopen) of komt het door de 'game of the year' editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Op terror ga ik vaak eerst spotten met men awp 'tje bij de deuren schiet ik er af en toe eentje neer, en dan ga ik rustig aan naar 'de box', dat is zeg maar het huisje tusse lang en T spawn, met die 2 deuren. Schiet ik er daar eentje door die spleet of door de deur, en dan meestal ga ik naar kort dan. Want emestal zitten ze in 'de put'. En dan op A kort nog eentje neerhalen vaak, dan a platform af en toe wel. En dan als ik op a zit, heel voorzichtig put spotten :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.