Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
kijk even in je console of cl_dynamiccrosshair op 1 staat, als hij op nul staat, maak er dan cl_dynamiccrosshair 1 vanDJ_The_SP schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:40:
Mensen,
Na wat spelen met mijn crosshair beweegt deze nu niet meer aan de hand van de recoil etc. ingame.
Hij blijft gewoon hetzelfde.
Weet iemand toevallig het console commando om dit weer normaal te krijgen?
Ik zat dus te zoeken bij de cl_crosshair commando's, maar het moest dus cl_dynamic... zijn.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
ik speel op mijn laptop met volgende specs:Jormungandr schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:20:
Dat is zeker voldoende. Ik speel op mijn desktop met een 3000+ en 9800pro @ Xt kaart en 1Gb ram. Detail op high, res op 1440x900 en zonder problemen vloeiende actie.
T7400 (dual core 2,16GHz 4MB Cache), 2 GB RAM en geforce go 7900gs op een res van 1920x1200 (alles high + HDR) met 145fps (stresstest).
Nu mijn vraag: Als ik source opstart en iets verander aan de grafische opties, dan schokt het heel spel, de stresstest doet dit niet!!!
Als ik vervolgens source sluit en opnieuw opstart, dan werkt het terug vlot.
Weet iemand hier een verklaring voor en eventueel een oplossing??
Dit is trouwens met windows vista business.
Met mijn andere laptop heb ik dit probleem niet (win xp, centrino 1.73GHz, 2GB ram en mobility X700 64MB), maar dat is maar een 15.4" scherm met een res van 1280*800.
Op zich is het geen probleem eens alles is ingesteld, maar toch vervelend omdat ik met het testen altijd wel iets veranderde aan de setting

Don’t go around the mountain but go over the mountain
[ Voor 20% gewijzigd door dragon9114 op 31-05-2007 16:52 ]
Verwijderd
Idd hij doet het weer thx manVerwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:16:
Als je hetzelfde probleem als ik heb, heb ik misschien een oplossing.
Ga naar de valve map/steam en zoek daar clientregistry.blob op. Verwijder die en probeer opnieuw steam op te starten. Als het goed is gaat steam updaten en na de update werkt alles weer.
is er een manier om CSS te installeren zonder het grote HL2?
zodat alleen de engine geiinstalleerd wordt?
en is er ergens een grote rar file met alle goede zelfgemaakte maps
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Steam installeren, gaan naar "my games", en daar Cs:s downloaden.MikeVM schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 22:40:
hey GoT'ers
is er een manier om CSS te installeren zonder het grote HL2?
zodat alleen de engine geiinstalleerd wordt?
en is er ergens een grote rar file met alle goede zelfgemaakte maps
En volgens mij ken jij mij wel : ThroNiX, Ex-DarkAdepts lid.
Ik ken pG en Sapph1re en Spit wel van 1ntense, miss meer maar die heb ik op Xfire ^^.
ik zit wel op wireless in maar heb jaren in xp gespeeld op het zelfde spel zonder dat hij ooit maar 1 aangeeft
- nu switcht de choke tss 0 en 3 en alsk in de buurt van actie kom stijgt hij naar +-60
eerst dacht ik dat het aan men fps lag dat ik niet kon spelen, maar die is na een goede config stabiel tussen 30-40 fps(is eigelijk veel te laag maar speelbaar als je choke 0 blijft)
(in xp zat ik aan 60fps)
- ook men ping is rond de 20 op meerdere servers
- de loss blijft continu 0
(>>Telenet Turbo, (kkan tot 2MByte/s halen(heb dit al meerdere malen gehaald))
( ook men wireless geeft excellent range aan met 54Mbit/s (theoretisch 6,25Mbyte/s))
-ook heb ik de kleine guide gevolgd die op dit forum gepost stond
cl_updaterate "20"
cl_cmdrate "30"
Rate "20000"
en als ik rate invul in men cfg bestand zal css deze verwijderen zodra ik css opstart..
wat moet ik doen
misschien ligt het hieraan...>>
sv_forcepreload "0"
dsp_slow_cpu "0"
cl_allowupload "1"
mp_decals "200"
cl_downloadfilter "all"
cl_allowdownload "1"
cl_forcepreload "0"
cl_timeout "30"
Beste rates zijn btw ; 101, 101, 25000 ..
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
maar hij is toch bijna constant 5 en schiet uit tot 15
het is speelbaar, maar niet vertrouwbaar dat al mijn kogels aankomen..
ook heb ik de connection test van valve geprobeerd
http://support.steampower...p_faqid=11#connectiontest
daar zegt die dat alles goed is behalve dat hij een dll heeft gevonden dat toebehoort aan DAP
na die afgezet te hebben verandert er nix in mijn spel,
>>Loaded Modules: Failed
>>The following loaded modules were found on your system. Please try exiting or uninstalling the >>application assoicated with them, and see if that resolves your issue
>>Module: D:\PROGRA~1\DAP\DAPIE.DLL
>>BHO SpeedBit Download Accelerator Plus spyware / adware.
>>Severity: Low
ook krijg ik helemaal geen loss.. (wat betekent dat er niets scheelt met mijn internetverbinding en/of windows instellingen(of heb ik dit mis)
[ Voor 19% gewijzigd door MikeVM op 03-06-2007 15:35 ]
Bullshit, voor mijn 100mbit/100mbit connectie zeker niet.k8skaaay schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:10:
Vista is gewoon een stuk zwaarder. Kan je dus niets aan doen.
Beste rates zijn btw ; 101, 101, 25000 ..
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Op een 100 tic server zijn 100(101)/100(101)/25000 de meest stabiele rates.Flapmo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:45:
[...]
Bullshit, voor mijn 100mbit/100mbit connectie zeker niet.
Met 100mbit kan je met LAN settings spelen, dat is 101/101/25000. Wat mij betreft zouden ze die rates mogen locken bij Valve, niks speelt irritanter dan een public waar een aantal mensen met 101/101/25000 spelen en een aantal mensen met de standaard rates (ik dacht 30/30/10000) de lowraters zijn dan gewoon niet te raken. Je schiet letterlijk door hun hoofd heen zonder damage te doen, omdat de hitboxes naast de textures zitten.Flapmo schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:45:
[...]
Bullshit, voor mijn 100mbit/100mbit connectie zeker niet.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Wat is die MSAA ding? Die staat nu op 1.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
En tja, naief als ik ben volgde deze conversatie:
http://home.tiscali.nl/~p...cenz/WOw/steam%20scam.JPG
http://home.tiscali.nl/~p...enz/WOw/steam%20scam1.JPG
Hoewel geen van jullie hier vast intrappen; be warned
Verwijderd
Hier zou ik dus wel intrappen.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:49:
Heb je hem aangegeven bij Steam/Valve? Het is nogal laf om zulke dingen te doen. Ik geloof dat het hier kan.
Verwijderd
Wat ik mij afvraag is het de moeite om counter strike te kopen?
Ik wil dit spel nog minimaal een half jaar fatsoenlijk online kunnen spelen.. Denken jullie dat dit met counter strike source kan? Of denken jullie dat dit spel over 2,3 maanden dood is?
In elk geval bedankt voor het lezen van deze vraag...
En over 2/3 maanden is het zeker nog niet dood,het spel blijft volgens mij nog wel ff door gaan.
Veel plezier ermee als je hem koopt.
Life is complicated
En @ nelis91, ik speel al 2,5 jaar actief cs :source, soms es wat stops vanwege een addiction @ andere spellen. Maar over t algemeen vind ik dit het leukste spel om te spelen. Word eigelijk nooit saai (als je er goed in bent. Anders is de lol er voor sommigen best snel af)
@nelis91. Het ligt er denk ik helemaal aan hoe leuk je het spel vind. Ik speel al CS sinds het bestaat en vind het nu nog steeds leuk. Dat zijn dus al heel wat jaartjes.
Als je er niet echt goed in kan worden gaat het vast snel vervelen. Als je telkens bijvoorbeeld 1-7 staat en je gaat binnen 15 sec van elke ronde dood gooi je het spel denk ik snel in een hoek.
Pilatus voeg me toe op XFIRE : thronixx, moet je ff wat vragen.
Dank bij voorbaat
@ the "wanker". als iemand ooit mijn account steelt, zou ik gaan werken, een vliegtuigticket kopen, aan steam zijn adres vragen en de rest kan je invullen... (naah hier ben ik te lui voor, maar ik hoop dat anderen hier ook zo over dachten :-D )
Verwijderd
WOW drops tot 60 joh? Haha, ik weet niet hoor, maar dat is gewoon super goed! Het menselijke brein kan nog geen eens 40 frames verwerken, dusse dat zit wel goed denk ikVerwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:08:
lol, het wordt tijd dat css, of vista dringend drivers of updates uitbrengen voor CS:S, met mijn spec's loopt het in dust2 max@ 120FPS, drops tot 60.. lol (en nee mijn voeding is 100% ok)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ik heb namelijk ook zoiets als fps hoor
MSAA level: 1x wil zeggend dat het uitstaat denk ik.Minkie schreef op maandag 04 juni 2007 @ 01:32:
Bij de opties ingame staat dat uit. Is er geen commando in de console dat je het uit kan schakelen?
En als alles vlot draait, kun je het zoiezo net zo goed aan laten staan.
Ik heb een van de oudste accounts op steam, namelijk ergens in de 2000 en blijkbaar willen mensen daar nogal geld voor bieden....
Ik zoek echter nog leuke servers om op te spelen. de server uit de OP zijn dood etc.
Iemand die zijn favs wil delen?
Verwijderd
Als iemand op zo'n manier jouw account steel, dan vind ik het terecht. Ik zou hem zelfs nog betalen omdat ie zulke stomme mensen online kan vindenMikeVM schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 00:57:
@ the "wanker". als iemand ooit mijn account steelt, zou ik gaan werken, een vliegtuigticket kopen, aan steam zijn adres vragen en de rest kan je invullen... (naah hier ben ik te lui voor, maar ik hoop dat anderen hier ook zo over dachten :-D )

Er is geen enkel spel waar de "bazen" in het spel zelf iemand gaan aanspreken met zulke gegevens. Gewoon te stom voor woorden als je daarin trap

"Pilatus voeg me toe op XFIRE : thronixx, moet je ff wat vragen"
PM mij maar even, heb geen Xfire.
mjup in xp was mijn fps ook 2x zo hoog, nu vergelijkbaar met jou.Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 01:08:
lol, het wordt tijd dat css, of vista dringend drivers of updates uitbrengen voor CS:S, met mijn spec's loopt het in dust2 max@ 120FPS, drops tot 60.. lol (en nee mijn voeding is 100% ok)
belachelijk eigenlijk dat het nog steeds zo is
Met die spelling in het oorspronkelijk bericht op het screenshot? lolPutyah schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:39:
[...]
Hier zou ik dus wel intrappen.. Ik moet het toegeven dat hij het wel strak deed. Thx for the warning.
Vroeg me af of er nog servers zijn die klassieke counterstrike draaien. (denkt terug aan de oude tijd in 5.x en 6.x toen ik vertrok van cs land) Ben niet zo tevreden met CSS de aim waar ik hier al veel dscussies van heb gezien bv. voelt net alsof het geen enkel nut meer heeft de oude skills tapping enz. te gebruiken.
Zou bereid zijn voor oudere/betere cs mods nog eens hl kopen (serial kwijt) als er nog voldoende servers en community support voor zijn.

Hallo
Yep alhoewel daar de war en ook qua professionele gamers- scene daar veel actiever is.mach2 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:57:
Heb juist gisteren eens CS geinstalleerd (ooit eens gekocht maar nooit gespeeld, vond het toen al te lelijk) en op zich speelt dat best lekker. Maar toch maar snel weer CSS gaan spelen, als je eenmaal wat betere graphics gewend bent is terug gaan toch minder.
Source is niet zó actief als CS, maar toch cs source is actief. Maar goed ik heb t zelfde als jou mach. Ik was CSS graphics + Gameplay gewend en dan wil je niet terug hoor
Verwijderd
ik vind dat CS wel leukere mappen heeft dan CSS.rCk schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:56:
[...]
Yep alhoewel daar de war en ook qua professionele gamers- scene daar veel actiever is.
Source is niet zó actief als CS, maar toch cs source is actief. Maar goed ik heb t zelfde als jou mach. Ik was CSS graphics + Gameplay gewend en dan wil je niet terug hoor.
ik ben weinig fun mappen tegen gekomen in CSS.
Nou, dan kijk je toch niet zo heel goed ik ben er heel wat tegen gekomen en heb veel plezier gehad ^^ Had over de 2 gb aan maps.
[ Voor 26% gewijzigd door F0kke op 09-06-2007 12:33 ]
1
2
3
4
5
6
7
| mat_antialias "0" // 4=4xMSAA mat_forceaniso "0" // 0 = Anisotropische Filtering uit, 4=4xAF mat_hdr_enabled "0" // High Dynamic Range-Rendering uit mat_hdr_level "0" mat_picmip "2" // 0 = Texturekwaliteit hoog r_shadows "1" // Disable/Enable shadows. r_shadowrendertotexture "1" // Rendered the shadow texture causing it to match the player model |
-heapsize en dan moet je 1/2 van het ram doen, maar ik weet niet precies hoeveel t is en dan ook echt de facts
512MB System Memory: -heapsize 262144rCk schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:01:
Wat is de precieze heapsize als je 2gb ram hebt?
-heapsize en dan moet je 1/2 van het ram doen, maar ik weet niet precies hoeveel t is en dan ook echt de facts)
1GB System Memory: -heapsize 524288
2GB System Memory: -heapsize 1048576
Steam/uPlay: EvulKlowne
Die kist is geen enkel probleem. Ik ben zo vriendelijk geweest om hem plat op de grond te schieten na het nemen van het screenshotjeambi schreef op zondag 10 juni 2007 @ 11:34:
omg, ik hoop dat ie zo niet verstijfd, want dat wordt moeilijk om een gepaste doodskist te vinden
cl_allowdownload "1" //anders geen nieuwe sprays downloadenDisaster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:51:
Weet iemand welke regel in de config de Spray aan, danwel uit zet?
mp_decals "200" //tot 200 sprays / kogelgaten zichtbaar
Hartstikke bedankt!morkedcram schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:07:
[...]
cl_allowdownload "1" //anders geen nieuwe sprays downloaden
mp_decals "200" //tot 200 sprays / kogelgaten zichtbaar
PilatuS schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:11:
Grappig om te zien hoe lichamen soms terecht komen als ze dood zijn
[afbeelding]

Verwijderd

Vooral objecten zoals boxen enzo worden als snel heel licht grijs (fog dus). Ik deed hier een search en zag dat een aantal 8800 bezitters ook last van "kut fog" hadden. Iemand enig idee of dit te fixen is of is het wachten op een driver fix?
Bij de 8800 is dit opgelost door een driver update, ik denk dat het een kwestie van geduld is...Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:13:
Afgelopen week een nieuwe comp in mekaar gezet incl. een HD2900XT. Zowel in HL2 als CS:S heb ik last van een wazige fog:
[afbeelding]
Vooral objecten zoals boxen enzo worden als snel heel licht grijs (fog dus). Ik deed hier een search en zag dat een aantal 8800 bezitters ook last van "kut fog" hadden. Iemand enig idee of dit te fixen is of is het wachten op een driver fix?

Verwijderd
Yep las het net hier.Disaster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:18:
[...]
Bij de 8800 is dit opgelost door een driver update, ik denk dat het een kwestie van geduld is...
Yes, this is an incompatibility with fixed function fog for DX9 and new DX10 fog. The other company had the same issue. We're finishing up a driver work-around (no perf hit) and hopefully it will be out soon.
Over het probleem: het zal wachten worden op een driverupdate vrees ik.
btw, ik merk net dat FPSbanana een update heeft gekregen. Screenshots van models zijn nu veel gemakkelijker te bekijken
Edit; gebruik je wel standaard config? Of een high fps cfg? Het zou misschien kunnen dat er bepaalde grafische hoogstandjes zijn uitgeschakeld waardoor je fog krijgt?
[ Voor 54% gewijzigd door PcManiaxx op 12-06-2007 19:41 ]
Pure server?
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Verwijderd
C2D E6600 dus zou wel mee vallen, en ik heb fps gecapped op 100 waarvan die waarschijnlijk even dropte op het moment van die screenshot. Tja en die low gfx, ik geef eigenlijk geen reet om de gfx alleen maar om de hoge fpsPilatuS schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:15:
Is die FPS ook niet erg laag voor die kaart. Ik heb op 1280x1024 met alles op de max icm een X1900XT op dat punt hogere FPS. Slome CPU misschien ?
Anyway die fog is zeker wel een bug, check hier bv. 2 screens die ik net vlak naar elkaar nam. Het komt een stuk minder sterk over op de screenshots dan ingame maar je ziet toch duidelijk verschil.

Toch raar dat PcManiaxx nergens last van hem. Ik heb net mijn toch redelijk standaard (kwa gfx) gedelete en CS:S een nieuwe laten genereren maar de fog blijft. Naja ik wacht wel tot die fix er is
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 01:11 ]
Pure server lijkt me wel relaxed toch? In ieder geval goed tegen cheats.
elke 10 seconden rejoin ik automatisch een server
ik kan dus niet normaal spelen omdat ik maar 10 seconden in een server ben en dan connect hij weer opnieuw
hoe kan ik dit oplossen?
Waar is die goeie ouwe tijd gebleven met maps als: cs_militia, cs_siege, de_prodigy, de_piranesi (veel mensen vonden hem k*t know), de_train, de_vertigo. En de allerbeste map als je het mij vraagt blijft nog steets de_survivor.
Is hoop dat dit een tijdelijke trent is want de_dust2 komt me nu wel de strot uit.
wat is nu het probleem dan??
Het lijkt erop dat je verbinding steeds een time-out krijgt met de server (wat ik zo kan vinden op Google). Zit je op draadloos internet of iets dergelijks?geitema schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:58:
na een verste steam en css heb ik nog steeds dat css om de 10 seconden opnieuw reconnect naar de server
wat is nu het probleem dan??
in andere servers kan ik uren en dagen spelen als ik wil
spectaten kan ik ook , en dan gaat alles zoals het hoort
Kan het liggen aan muisvertraging? Ik heb een Razer Copperhead met de nieuwste driver en firmware.
Aan me specs kan het niet liggen (zie sig)
[ Voor 6% gewijzigd door PcManiaxx op 16-06-2007 15:11 ]
ingame in de server even een tijde in je console "stats" intypen en result hier posten.
[ Voor 54% gewijzigd door Hollanda op 16-06-2007 15:35 ]
heb van allerlei commands gebruikt maar niks mocht baten
als ik join bij een server en gelijk kan spelen is er niks aan de hand maar dan kan ik dus 10 seconde spelen
iemand een idee?

Probeer je clientregistry.blob file is te verwijderen in je steam map. Dan steam ff herstarten.geitema schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:12:
zou het werken als ik mijn console op een of andere manier reset??
heb van allerlei commands gebruikt maar niks mocht baten
als ik join bij een server en gelijk kan spelen is er niks aan de hand maar dan kan ik dus 10 seconde spelen
iemand een idee?
Ik weet niet of het hiermee opgelost is, maar je zou het kunnen proberen.
Edit; ik voor de gein eens andere spellen getest die ook op de source engine draaien.
Ik heb het over Day of defeat source en en uiteraard cs source. In day of defeat heb ik precies dezelfde vreemde lag.
Begin hier best zot van te worden. Ik heb niet voor niets een game pc aangeschaft. Niks anders dan gezeik.
[ Voor 22% gewijzigd door PcManiaxx op 16-06-2007 17:28 ]
Soort van wallhack dus
dingen die ik heb gedaan :
steam duizenden keren opnieuw erop gezet
css 2 keer opnieuw gedownload en vers erop gezet
nieuwe windows
nieuwe drivers
zonder router
met router
hardware :
c2d 6420 @3.0Ghz
Abit FP-IN9 fatality
2Gb ddr800 Geil
2x 250Gb WD
8800gts
systeem is zeer stabiel dus ik zou het niet weten wat het anders moet zijn
Verwijderd
[ Voor 121% gewijzigd door Crash op 17-06-2007 13:07 ]
Wat ik jammer vind aan CSS zijn de stats die bijgehouden worden. Het idee erachter is leuk, maar zoveel mensen zijn echt pure statwhores dat het echt super irritant is om er mee/tegen te spelen.
Net als al die zinloze mods die je op 99% van de servers tegenkomt. Zoals die deathbeam/muziekjes/round end slo-mo/paintball. Het voegt echt niks toe aan het spel en het past er ook totaal niet bij. Gelukkig kan je die muziekjes simpelweg uit zetten (en wtf, die geluiden komen uit UT, welke idioot heeft het ooit opgegeven als quake sounds

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
ook is men fps zonder verklaarbare reden stabieler en hoger
vroeger 20-40
nu 70%van de tijd iets meer als 40 en af en toe uitschieters tot 70 fps
iemand raad??

[ Voor 29% gewijzigd door MikeVM op 17-06-2007 02:07 ]
Verwijderd
Ik ben m'n statswhoring periode voorbij, speel nu liever met het gevoel dat het lekker gaat. Dan boeit score voor de rest ook niet.Vanitas schreef op zondag 17 juni 2007 @ 01:57:
Mja, de admins op OD zijn niet al te best (zacht gezegd)...
Wat ik jammer vind aan CSS zijn de stats die bijgehouden worden. Het idee erachter is leuk, maar zoveel mensen zijn echt pure statwhores dat het echt super irritant is om er mee/tegen te spelen.
Net als al die zinloze mods die je op 99% van de servers tegenkomt. Zoals die deathbeam/muziekjes/round end slo-mo/paintball. Het voegt echt niks toe aan het spel en het past er ook totaal niet bij. Gelukkig kan je die muziekjes simpelweg uit zetten (en wtf, die geluiden komen uit UT, welke idioot heeft het ooit opgegeven als quake sounds).
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your rate is too low
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your command rate is too low
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your update rate is too low
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: rate
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cl_cmdrate
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cl_updaterate
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your rate is too low
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your command rate is too low
: Ace Rates : You were forced to reconnect because your update rate is too low
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: rate
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cl_cmdrate
FCVAR_SERVER_CAN_EXECUTE prevented server running command: cl_updaterate
Commencing connection retry to 84.244.187.121:27015
CAsyncWavDataCache: 34 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity
Connecting to 84.244.187.121:27015...
Connected to 84.244.187.121:27015
elke keer exact hetzelfde bericht , ik word er niet wijzer van
Verwijderd
Wel is er sinds enkele steam updates een optie waardoor server nog wel tijdelijk (gedurende de duur van de connectie) rate settings kunnen wijzigen.
Mods als ACE rates werken dus niet meer (voorheen werden settings automatisch gewijzigd en nu dus meteen van de server verwijderd), vandaar die waarschuwing. De andere warning is er omdat er tevergeefs wordt geprobeert je rates te wijzigen.
[ Voor 10% gewijzigd door Hollanda op 17-06-2007 13:42 ]
Ik ben DS Rick
Ik speel ook al een geregelde tijd cs source dus lijkt me wel leuk om nog es met je te knallen dan (als jij het dan ook bent
De betreffende admin heeft aan al je verzoeken voldaan dus hou je crap aub voor je, check zelf maar je chatlog en vraag je dan af waarom dan toch alsnog je permante ban per vandaag is ingegaan; http://www.hlstatsx.nl/we...chathistory&player=106105
Kerel, is het ooit goed voor je? Of er wordt teveel door admins met het spel bemoeid of te weinig. Aub ga lekker zelf een servertje hosten kan je doen en laten wat je wil met je bots.
Dit topic is gesloten.
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.