[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Ik noem het geen campen maar tactisch verdedigen :+
Als ik op D2 als T een AWP heb aan het begin van de ronde dan check ik ook altijd mid doors hoeveel CT's er naar B gaan.
Als er veel gaan dan ga ik voor tunnel B op de helling staan en gegarandeerd dat der wat langs komen rennen.
Zou het pas campen noemen als ik op de gok ga staan wachten of der niks aankomt.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:44
KhaZ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:27:
Waarom zou taktiek niet bestaan op public servers?
Laat hollanda maar lekker in zijn admin wereldje leven. Er is altijd taktiek als je probeert samen te spelen maarja schijnbaar niet op de server waar hollanda 'admin' is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:17:
Taktiek op een 30 slots pub server bestaat niet, gewoon campen dus.
Alleen deze zin zegt al genoeg hoeveel relativerend vermogen je hebt. Op zo'n server kun je dus alleen maar rushen en schieten? Op zo'n reactie kan ik niet veel zinnigs zeggen. Koeitje, er zijn genoeg leuke servers waar je normaal kunt spelen. Veel succes verder.

[ Voor 1% gewijzigd door Vincent7 op 18-04-2007 17:01 . Reden: essentieel woordje vergeten ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wars zijn tactisch maar pubs verre van dat. En dat is gewoon een feit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

PcManiaxx schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:05:
Wars zijn tactisch maar pubs verre van dat. En dat is gewoon een feit :/
Verre van tactisch is nog altijd iets anders dan GEEN tactiek zoals Hollanda beweert. Op een pub van 30 mag je dus niet nadenken en niet met een paar andere medespelers afspraken maken. Dat is gewoon niet mogelijk, want het is een pub met veel mensen. Logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
wat is ghosten? lol

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:17:
Taktiek op een 30 slots pub server bestaat niet, gewoon campen dus.

Hoe zat dat nou met die fantastische server van je Koeitje? Hoop stampij dat je de CSS wereld ging verbeteren met een server waar je alles mag wat je maar wil. Ooit uberhaupt volle bak gehad? Toch jammer dat je die kans niet waargemaakt hebt.

Zoals hierboven gezegd: als je ongestoord je gang wil gaan, moet je servers zoeken waar geen admins zijn, kan je gezellig met de cheaters een potje aankloten, kom je er snel genoeg achter waar die admins goed voor zijn. Als je op servers speelt waar aktieve admins zijn kan het altijd zijn dat er eens een beslissing genomen wordt die je niet bevalt. Het voorbeeld hierboven vind ik wel grappig, aandragen dat je taktisch speelt op een 30 slots server! Erg grappig, want je bent gewoon aan het campen, taktiek bestaat niet op grote public servers.
Slapste excuus ooit. Tactiek kom je niet alleen in wars tegen. Je haalt tactiek en strategie door elkaar. Stel: je besluit a kort te rushen met heel je team. Je ziet dat bij de sidedoors niemand is, wat alleen kan betekenen dat ct's daar doorheen zullen komen. Dus ga je op a kort de andere kant uit kijken om je team (en jezelf) rugdekkng te geven. Dat is tactisch. Niet strategisch. Bij een war speel je met een bepaalde strategie (wat je in een pub nooit voor elkaar krijgt) en deze strategie is opgebouwd uit verschillende tactische keuzes (die je in een pub wel kan maken). Dat veel spelers moeite hebben met een overzicht te houden op een drukke server hoeft niet te betekenen dat andere dat niet kunnen.

Mijn server is inderdaad nooit meer dan 70% vol geweest, maar ik had gewoon de tijd niet om me er voor in te zetten. Studie bleek teveel tijd in beslag te nemen.

Ik speel zoals ik al gezegd heb op #dumber. Ik heb al 4 cheaters gereport daar, en die waren alleen binnen 1 minuut gebanned dankzij een actief irc channel.
Minkie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 16:54:

Zou het pas campen noemen als ik op de gok ga staan wachten of der niks aankomt.
Correct, groot verschil tussen weten dat er iets gaat komen of gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ik heb regelmatig op ODservers gespeeld maar doe het liever niet.
Afgezien van het abusen en voortrekken van vriendjes van de admins is er een rare sfeer daar soms.
Ik camp 1 minuut (normaal ben ik altijd in beweging) en krijg commentaar terwijl er een paar anderen elke ronde kampeerde.
Maar toen ik daar wat van zei werd er doodleuk tegen me gezegd dat als ik commentaar had ik gebanned zou worden.

Dit soort dingen gebeuren daar regelmatig
Daar komt nog bij dat het merendeel van de spelers die daar rondloopt NIKS snappen van teamplay, maargoed dat is meestal op pubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mirelia schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:29:
Ik heb regelmatig op ODservers gespeeld maar doe het liever niet.
Afgezien van het abusen en voortrekken van vriendjes van de admins is er een rare sfeer daar soms.
Ik camp 1 minuut (normaal ben ik altijd in beweging) en krijg commentaar terwijl er een paar anderen elke ronde kampeerde.
Maar toen ik daar wat van zei werd er doodleuk tegen me gezegd dat als ik commentaar had ik gebanned zou worden.
Precies hetzelfde hier...
Kom er nu nog maar zelden, had altijd beetje gevoel dat de admins ban-geil waren (sorry voor de uitdrukking maar die past er het beste bij voor mijn idee) :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:05

Stewie!

Keen must die!

Vervelendste aan OnlyDutch (toch maar even gekeken waar de drukte om gaat) is het bizar hoge verloop van spelers. Elke rond connecten en disconnecten 10 man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Nja dat kan ook aan mod(s) liggen (bugs of autokicks), evenals sommige bans. Daarom moet je dat ook niet hier melden, maar via mail/ons forum :p. Dan kunnen we er wat mee en hoef je je er ook niet aan te ergeren.

Zelfde geld voor verwijten die gemaakt worden, zomaar blindelings wat zeggen (zonder server ip/tijd/steamID's) zegt natuurlijk niks.

Overigens is campen nog steeds campen (taktisch of niet taktisch) en dus niet toegestaan bij ons, zie server rules. 1 minuut als T op mid blijven hangen is simpelweg niet toegestaan. Er wordt van spelers verwacht dat ze meespelen en de team objectives proberen te volbrengen. Dus: bom planten/defusen en hostages redden/beschermen. Ik begrijp dat dat voor velen lastig is (want: puntengeil), maar wachten en continu niet proberen de ronde af te maken wordt bestraft ja.

Als er zomaar (dus zonder aanleiding) gedreigd wordt dat er bans worden uitgedeeld nodig ik iedereen uit dat direct per mail te melden, dan wordt hier serieus naar gekeken.

[ Voor 36% gewijzigd door Hollanda op 18-04-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Hoe kan CT op de_dust2 hun objective volbrengen zonder te campen (en dan laten we domweg rushen om de enemy uit te roeien even achterwege)?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:05:
Dus: bom planten/defusen en hostages redden/beschermen
Het staat er toch heel duidelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Hoe kan je een bom defusen als die nog niet geplant is?

Ik speel niet zoveel CSS en ben er dus ook niet zo heel erg bekend mee, weet dus niet hoe snel zo'n bom gemiddeld geplant is met 30 man in de server. Ik speel nooit op die servers omdat ik het veel te druk/chaotisch vind.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 02:28:

Om deze post niet compleet zinloos te maken raad ik mensen deze server aan:
#Dumber Dust 2 24/7 AWP + FF On
81.19.219.88:27025

Brits, 32slots, toffe lui, korte rondes, 2 awp per team, admins die daadwerkelijk het spel snappen. O+
Hier ben ik al te vinden sinds ik source had :> Puur omdat ik de meeste admins er ken, jammer dat de 1.6 community van dumber gezelliger is als die van source anders was ik er wel vaker :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:05:
1 minuut als T op mid blijven hangen is simpelweg niet toegestaan.
Wacht, let's get this straight. Als het CT team zorgt dat je langzaam moet pushen om de bombsite te bereiken moet je dus eigenlijk als een dolle koe (pun intended) erop afstormen? 8)7. Dat is gewoon belachelijk: je hebt 3 minuten om de bom te planten, je hoeft het niet in 30 sec te doen (ooit wars gespeeld hollanda? Serieuze vraag!)

Puntengeil is onzin, aangezien bombplanten 10 punten oid is terwijl je dat niet eens voor een frag krijgt met een goede score 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Meeste statshoeren ;) campen wel. Als je btje low hp hebt en je staat hoog in de ranks is een death al gauw -5 punten. Heb meegemaakt al -12.
Dan blijf je wel campen om de ronde te overleven :P

Ik iig wel O-)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minkie schreef op woensdag 18 april 2007 @ 23:10:
Meeste statshoeren ;) campen wel. Als je btje low hp hebt en je staat hoog in de ranks is een death al gauw -5 punten. Heb meegemaakt al -12.
Dan blijf je wel campen om de ronde te overleven :P

Ik iig wel O-)
Hehe, ik speel niet meer om punten. Ik wil degelijke kpd (2.0 minimaal) halen en dan ben ik tevreden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Vertel mij op welke newb server je 3 min of meer de tijd hebt, vast op die van jou toch? Als je al 1 minuut van de 1,45 minuut stilstaat is bij ons simpelweg niet toegestaan (als dit niet helpt om de mapobjectives te halen). Dit heeft verder ook niks met wars te maken, dus dat hoef je er ook niet bij te halen. Public = geen war.

Wil je nou serieus zeggen dat je met 15 man afstemt om langzaam te pushen op een public server? Als de bom dood gaat en jij blijft stil op spawn als T op d2, dan camp je gewoon en dat is lame (zowel public en private verlies je simpelweg).

[ Voor 16% gewijzigd door Hollanda op 19-04-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Het is gewoon te dom voor woorden dat het simpelweg "niet toegestaan" is, je hebt toch 2 - 3 minuten om je objective te halen? Er is tevens een anti-camp mod/script, dit is dus voldoende. Als admin moet je je niet met het spel bemoeien, en alleen ingrijpen als er iets fout gaat (cheater e.d.). Als iemand wilt campen, doetie dat toch? Het is algemeen bekend dat je met campen niet wint.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het OD anti camp ding werkt zelfs enorm goed, onmogelijk te campen daarmee. Hell, je wordt zelfs geslapped als je een bombsite staat te defenden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Ik speel zelf veel op de UK2 servers in het bijzonder pistols only.

Daar wordt alleen maar gebanned als er ook videomateriaal is opgenomen. Deze wordt gereviewed door een admin en als deze vind dat er genoeg reden is om aan te nemen dat er een overtreding is geweest, dan wordt die persoon gebanned.

Je kan altijd direct hulp inschakelen door naar hun IRC channel te gaan. Is altijd wel iemand bereid om een cheater even te verwijderen (na opname van de overtreding).

Werkt naar mijn inziens goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Vincent7 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:36:
Ik speel zelf veel op de UK2 servers in het bijzonder pistols only.

Daar wordt alleen maar gebanned als er ook videomateriaal is opgenomen. Deze wordt gereviewed door een admin en als deze vind dat er genoeg reden is om aan te nemen dat er een overtreding is geweest, dan wordt die persoon gebanned.

Je kan altijd direct hulp inschakelen door naar hun IRC channel te gaan. Is altijd wel iemand bereid om een cheater even te verwijderen (na opname van de overtreding).

Werkt naar mijn inziens goed.
Maar ja als admin zijnde wil je ook wel een keer spelen ipv kinderoppas. En als admin kun je ook niet continu overal opletten. Op onze server hebben we iig met elkaar afgesproken niet meteen de bannen of bijv een ban van 5min zodat diegene lekker ff kan afkoelen als hij praatjes heeft en tevens hebben wij ook FF uitgezet omdat dit ook veel gezeik met zich mee. En zelf heb ik niet echt de tijd om ff allemaal demo's te gaan bekijken, heb wel andere dingen te doen. Ga dan maar naar steambans.com.

En wat eigenlijk ook wel weer grappig is dat ik dit soort discussies nooit met UT2k4 iCTF heb hehe, nooit gezeur of gecamp of zo. Wat Counter Strike Source wel niet kan losmaken in een
mens. Alsof je leven er vanaf hangt :P, het blijft nog steeds een SPEL. Zo vond ik nog iets leuks op GoT: Los Angeles zucht onder Counter-Strike rellen

Offtopic: ennuh Hollanda wanneer kun je ons IP adres ff aanpassen in de startpost had je al een mail gestuurd en een DM. Mocht je dit lezen, wat mij wel logisch lijkt hehe met al die discussies momenteel.

Server-IP: 84.244.187.108:27015
Servernaam: [NL] Xtreme-Camping Clan Server | TICK100 | DWP OFF (momenteel ff Dust2 only om de populariteit omhoog te krikken.)

[ Voor 24% gewijzigd door Teune op 19-04-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Laatst online: 12-08 15:51
Inderdaad, maar campen te verbieden is echt uit den boze Counter-strike is een tactische shooter en iedereen echt iedereen campt geen uitzonderingen. Maar is dat slecht? Ik heb destijds 50 euro betaald voor dat spel en ik bepaal zelf wel wat ik doe en hoe ik speel. Wie is iemand om mij te zeggen hoe ik moet spelen. Heel vreemd als iemand campt op spawn kan dat lame zijn maar het niveauverschil is ook heel groot in spelers en elke ronde na 1 seconde worden afgeschoten zit niemand op te wachten. Hou het gewoon leuk, alleen is dat met nederlanders vaak een probleen aangezien "gewoon vragen" waarom hij een slap krijgt is het meestal het ziektenwoordenboek dan is het gewoon ban jammer maar leer eerst fatsoen.
Teune schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:59:
[...]

Maar ja als admin zijnde wil je ook wel een keer spelen ipv kinderoppas. En als admin kun je ook niet continu overal opletten. Op onze server hebben we iig met elkaar afgesproken niet meteen de bannen of bijv een ban van 5min zodat diegene lekker ff kan afkoelen als hij praatjes heeft. En zelf heb ik niet echt de tijd om ff allemaal demo's te gaan bekijken, heb wel andere dingen te doen. Ga dan maar naar steambans.com.

En wat eigenlijk ook wel weer grappig is dat ik dit soort discussies nooit met UT2k4 iCTF heb hehe, nooit gezeur of gecamp of zo. Wat Counter Strike Source wel niet kan losmaken in een
mens. Alsof je leven er vanaf hangt :P, het blijft nog steeds een SPEL. Zo vond ik nog iets leuks op GoT:
Los Angeles zucht onder Counter-Strike rellen

Offtopic: ennuh Hollanda wanneer kun je ons IP adres ff aanpassen in de startpost had je al een mail gestuurd en een DM. Mocht je dit lezen, wat mij wel logisch lijkt hehe met al die discussies momenteel.

Server-IP: 84.244.187.108:27015
Servernaam: [NL] Xtreme-Camping Clan Server | TICK100 | DWP OFF (momenteel ff Dust2 only om de populariteit omhoog te krikken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
#dumber vind ik beetje druk :| hoop volk zeg.... dat trekt deze oude ziel niet.
Op OD word je moe van alle addonnetjes, de zogenaamde "opoe zal je wel eens even vertellen hoe je wel of niet moet spelen addons"
Helaas blijkt dat die dingen soms nodig lijken omdat een redelijk aantal CSers nou niet echt bulken van "sportiviteit"
Voor pubs bestaan de zogenaamde pub tactieken 8) en na veel te veel uren ... zeg maar jaren... pubben zitten die er wel aardig ingebakken.
Help ik ben het met Minkie eens :') maar je bent wel een statslut :>

Van ellende ga je dan op Creative spelen :P maar dust2... word je wel moe van na half uurtje
NoFearWizz schreef op woensdag 18 april 2007 @ 17:00:
[...]
Laat hollanda maar lekker in zijn admin wereldje leven. Er is altijd taktiek als je probeert samen te spelen maarja schijnbaar niet op de server waar hollanda 'admin' is....
Woont ook alleen maar schorem in dat Hellevoetsluis he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

mezstah schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:39:
Inderdaad, maar campen te verbieden is echt uit den boze Counter-strike is een tactische shooter en iedereen echt iedereen campt geen uitzonderingen. Maar is dat slecht? Ik heb destijds 50 euro betaald voor dat spel en ik bepaal zelf wel wat ik doe en hoe ik speel. Wie is iemand om mij te zeggen hoe ik moet spelen. Heel vreemd als iemand campt op spawn kan dat lame zijn maar het niveauverschil is ook heel groot in spelers en elke ronde na 1 seconde worden afgeschoten zit niemand op te wachten. Hou het gewoon leuk, alleen is dat met nederlanders vaak een probleen aangezien "gewoon vragen" waarom hij een slap krijgt is het meestal het ziektenwoordenboek dan is het gewoon ban jammer maar leer eerst fatsoen.

[...]
Jij moet gewoon niet huilen opa en eens een keer gaan werken >:) of maak een product survey van je balmuis of zo.

ok ff weer on-topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Teune op 19-04-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7

Vincent7

Me = Wii

Teune schreef op donderdag 19 april 2007 @ 10:59:
[...]
Maar ja als admin zijnde wil je ook wel een keer spelen ipv kinderoppas. En als admin kun je ook niet continu overal opletten. Op onze server hebben we iig met elkaar afgesproken niet meteen de bannen of bijv een ban van 5min zodat diegene lekker ff kan afkoelen als hij praatjes heeft en tevens hebben wij ook FF uitgezet omdat dit ook veel gezeik met zich mee. En zelf heb ik niet echt de tijd om ff allemaal demo's te gaan bekijken, heb wel andere dingen te doen. Ga dan maar naar steambans.com.
Ik zeg ook niet dat admins niet mogen spelen en 24 uur per dag beschikbaar moet zijn om mensen te bannen :X

UK2 heeft vele admins (stuk of 20 ofzo uit mijn hoofd) en een kleine 10 hogere admins. Je stuurt je demo van een overtreder in en die wordt bekeken door 1 van de admins. Zelf spelen ze ook veel, als er een oproep komt gaan ze gewoon even naar die server, bekijken de boel en nemen maatregelen indien nodig. Daarna gaan ze weer weg.

Je kan het wel kinderoppas noemen, maar er is wel degelijk een structuur en ze hebben er zelf geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Laatst online: 12-08 15:51
Teune schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:17:
[...]

Jij moet gewoon niet huilen opa en eens een keer gaan werken >:) of maak een product survey van je balmuis of zo.

ok ff weer on-topic.
En jij bent gewoon jaloers dat ik niet zo "hard" werk als jou ;) Maar ik heb wel gelijk per server kun je regels opstellen als je daar zelf voor betaald. Als je het daar niet mee eens bent jammer, ik vind dat campen er bij hoort en jij gaat unrealstijl op iemand afrennen. Waarom speel je dan geen UT denk ik dan CSS is een taktische shooter. En by the way nijntje pas maar op vanavond :P Zal ik vakkundig een mes in je planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Vandread schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:42:
Help ik ben het met Minkie eens :')
:D
maar je bent wel een statslut :>
Een btje 8)
Ik speel meestal wel om iets te stijgen, en kan dan wel even balen als ik met -50 eindig ofzo :')
Maar ken ergere (fear), als die 1 kill tegen krijgt dan tettert die weer in me oor over ventrillo :'(
Van ellende ga je dan op Creative spelen :P maar dust2... word je wel moe van na half uurtje
Speel ook op 1stGame (dust2 only) en heb ook een poos Zombiemod gedaan op OD server. Was onwijs lachen laatste tijd met die update van voicechat. Hele liedjes afspelen over de voicechat samen met anderen.
Maar sinds 2 weken ofzo is het der niet druk mee ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Minkie schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:36:
[...]
Maar sinds 2 weken ofzo is het der niet druk mee ;(
Nou, hier dan enkele zombiemod gameservers waar het wel druk is, vooral server #4 is volle bak:

Afbeeldingslocatie: http://www.i3d.nl/controlpanel/gameservers-usage-day.php?gameserver=2460

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ah, thnx! Ga daar dan ff rond kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
ik ben veel te vinden op dumber en sas
dumber: het bank principe vind ik flex altijd gelijk kopen wat je wilt hebben niet een paar ronde wachten
en op sas vanwegen het goeie beting system

ik speel ook veel gungames om mijn skill een beetje te verhogen
gaat steeds beter zit nu rond de 0.6 was eerst 0.3
ik weet dat het niet veel is maar goed ik heb het naar mijn zin

was pas bijna gebanned op een of andere server om dat ze dachten dat ik cheate lol 80-24 in kills
zegt denk meer over hun dan over mij (ik weet niet eens hoe ik moet cheaten xD)

kan een van jullie mij het voordeel van een clan uit leggen behalve de wars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

zaander schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:19:
ik ben veel te vinden op dumber en sas
dumber: het bank principe vind ik flex altijd gelijk kopen wat je wilt hebben niet een paar ronde wachten
en op sas vanwegen het goeie beting system

ik speel ook veel gungames om mijn skill een beetje te verhogen
gaat steeds beter zit nu rond de 0.6 was eerst 0.3
ik weet dat het niet veel is maar goed ik heb het naar mijn zin

was pas bijna gebanned op een of andere server om dat ze dachten dat ik cheate lol 80-24 in kills
zegt denk meer over hun dan over mij (ik weet niet eens hoe ik moet cheaten xD)

kan een van jullie mij het voordeel van een clan uit leggen behalve de wars?
Netzoiets als voetballen bij een club, maar dan niet in het eerste.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
is het mogelijk om steam op mijn pc én laptop te zetten en daarbij op 1 account te spelen? niet tegelijk. zal vast niet kunnen but its worth a shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
MuSeLive schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:59:
is het mogelijk om steam op mijn pc én laptop te zetten en daarbij op 1 account te spelen? niet tegelijk. zal vast niet kunnen but its worth a shot.
Ja natuurlijk is dat mogelijk. Met je steam account kun je overal ter wereld spelen, het is niet computer gebonden. Maar tegelijk kan idd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

*dubbel*

[ Voor 111% gewijzigd door knightofn1 op 20-04-2007 13:09 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Boewoeeee
Halflife 2 DM
en CCS doen het niet, vreemd... Iemand anders hier ook last van?

Ow met een format ben ik btw mn savegames van HL2 vergeten te backuppen, heeft iemand nog een file dat ie op die hovercraft-boot zit en voorbij die "safehouse"plaats is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
damn mijn aim zuigt :| enige tips behalve veel spelen en oefenen me mouse sensitivity staat op 5 is dit te hoog gegrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

ligt echt aan hoe je speelt welke muis en muismat, heel persoonlijk dus.

Ik speel nu op 3.4 met een MX510 en ZONDER muismat ! (hout..)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Ligt er maar net aan welke muis je gebruikt, welke dpi setting bijv. of je mouse acceleratie aan hebt, cpl mousefix geinstalled hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Andere kleur/dikke crosshair gebruiken wil ook wel eens helpen. Maar veel spelen is toch de beste optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel @ 1-1.5 sens. Diamondback 1600dpi (geen razer tools etc geinstalled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Minkie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:19:
Andere kleur/dikke crosshair gebruiken wil ook wel eens helpen. Maar veel spelen is toch de beste optie ;)
Hoe stel je de dikte in?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
ik heb al die roze dikke crosshair : deze roze zoals eerder vermeld in dit topic.
Ik heb gewoon een standaard scroll muis van logitech 8)
(mischien maar eens een andere muis kopen :P)
Ik zal het eens proberen op 3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Als je dat zipje van bovenstaande ^^ ff download dan moet dat goed komen met je dikte. Je kan je crosshair grootte ook aanpassen met cl_croshairsclare hiereengetal.

Mijne staat op 2250 en dat is kleiner dan de gewone, maar wel precieser mikken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Minkie schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:20:
Als je dat zipje van bovenstaande ^^ ff download dan moet dat goed komen met je dikte. Je kan je crosshair grootte ook aanpassen met cl_croshairsclare hiereengetal.

Mijne staat op 2250 en dat is kleiner dan de gewone, maar wel precieser mikken :).
Dan moet je ut wel effe goed typen hoor... ; Het is " cl_crosshairscale 12000 " ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightTwi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 02:45:
[...]

Dan moet je ut wel effe goed typen hoor... ; Het is " cl_crosshairscale 12000 " ;)
Boven de 10000 heeft het echt geen effect meer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Laatst online: 02-05-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 03:07:
[...]

Boven de 10000 heeft het echt geen effect meer hoor.
Ben ik nou zo gek... dat kan toch haast niet... :? Ik heb bij het menu options en dan bij crosshair size dus op small. Daarna open ik dus de console en type ik cl_crosshairscale 12000 in. (niet 1200) Daarmee is mijn vizier 4 pixels groot. Gewoon een plusje zeg maar waarbij de middelste pixel dus nog open is. Ik zal het morgen eens checken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Laatst online: 10-09 20:56
Ik ben de laatste tijd een beetje CS:Condition Zero aan het spelen om wat te oefenen. (en gewoon ter vermaak natuurlijk)

Nu heb ik alle single player missies gedaan behalve het "hard" level. Probleem is nu dat ik daar al met geen mogelijkheid door de eerste missie kom. Probleem is volgens mij dat mijn mede-spelers (bots) allemaal rare dingen doen. Bv. allemaal bij Bombsite A campen. Of allemaal weglopen als de bom op de grond ligt.

En de tegenstanders op dit niveau lijken allemaal wel scherpschutters...

Wat doe ik fout ? Is het niveau gewoon zo hoog ? Moet ik gewoon meer Radio commando's geven ?

-=edit=- ik bedoelde op expert level

[ Voor 3% gewijzigd door Martkrui op 25-04-2007 14:12 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag, ik ben nu al 2 dagen lo3 en ko3 configs op google aan het speuren maar ik kan nergens een fatsoenlijke vinden :'(

Kan iemand mij misschien hier aan helpen, ik zou er graag een met zo'n live live live / knifes, knifes, knifes balkje willen hebben :D

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 09:03:
Goededag, ik ben nu al 2 dagen lo3 en ko3 configs op google aan het speuren maar ik kan nergens een fatsoenlijke vinden :'(

Kan iemand mij misschien hier aan helpen, ik zou er graag een met zo'n live live live / knifes, knifes, knifes balkje willen hebben :D

bij voorbaat dank
Hier heb je een voorbeeldje. Deze kan je zelf gewoon uitbreiden.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
ko3
alias "wait10" "wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait; wait"
alias "wait50" "wait10; wait10; wait10; wait10; wait10"
alias "wait100" "wait50; wait50"
alias "wait500" "wait100; wait100; wait100; wait100; wait100"
alias "wait1000" "wait500; wait500"
rcon say Knife round started!
wait100
rcon mp_restartgame 1
wait50
wait100;wait100;wait50
rcon say "->-- KNIFE --<-";
rcon say "-->- KNIFE -<--";
rcon say "---> KNIFE <---";
wait100;wait100;wait100
rcon say [Drop Guns]

lo3

rcon say Knife round started!
wait100
rcon mp_restartgame 1
wait50
wait100;wait100;wait50
rcon say "->-- Live--<-";
rcon say "-->- Live -<--";
rcon say "---> Live <---";
wait100;wait100;wait100
rcon say [We are now live]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje! maar moet ik nergens een exec config toevoegen?
en als ik live wil toeveogen moet ik dan rcon say ervoor zetten?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 14:00
*

[ Voor 100% gewijzigd door buddow op 25-04-2007 11:46 . Reden: *probleem al opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

LightTwi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 02:45:
[...]

Ik was niet helemaal helder meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het geprobeerd maar mijn server tript als ik die cfg wil uitvoeren:

] rcon_password .......
] rcon exec lo3.cfg
autokick is disabled for `Fabrizio™
Unable to connect to remote server (0.0.0.0:0)

Server connection timed out.

xD wie weet er wat er aan de hand is? ik heb zblock erop staan btw

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Betting maakt het spel minder fijn imo. Nu moet je niet eens meer op je geld letten. Vroeger op de SAS servers was er geen betting en moest je soms echt eco-rounden. Nadeel waren die l*sers die constant om geld vroegen. Mijn antwoord was steeds: "go earn it". Ook het USP systeem daar is irritant. Alle T krijgen bij het begin van de ronde een USP omdat het anders "unbalanced" is. Grote bullshit. Moest het unballanced zijn, valve zou het al lang aangepast hebben. Die plugin zorgt ook nog eens voor lag bij het spawnen en raar usp-spanwen op onlogische plaatsen zoals bs B. Geef mij maar een server zonder anti-camp, betting en andere "balance" zever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:41:
Ik heb het geprobeerd maar mijn server tript als ik die cfg wil uitvoeren:

] rcon_password .......
] rcon exec lo3.cfg
autokick is disabled for `Fabrizio™

Server connection timed out.

xD wie weet er wat er aan de hand is? ik heb zblock erop staan btw
Eerst met rcon inloggen op de server idd. De file lokaal in je cfg directory zetten. Dan kun je gewoon de file uitvoeren zonder rcon ervoor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door ReddishRat op 25-04-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
hmm die usp mod ben ik nog nergens tege gekomen IDD. Wat krijge we hierna een m4 mod voor de T omdat de newbies alleen met een m4 silenced kunne spraye :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:42:
Betting maakt het spel minder fijn imo. Nu moet je niet eens meer op je geld letten. Vroeger op de SAS servers was er geen betting en moest je soms echt eco-rounden. Nadeel waren die l*sers die constant om geld vroegen. Mijn antwoord was steeds: "go earn it". Ook het USP systeem daar is irritant. Alle T krijgen bij het begin van de ronde een USP omdat het anders "unbalanced" is. Grote bullshit. Moest het unballanced zijn, valve zou het al lang aangepast hebben. Die plugin zorgt ook nog eens voor lag bij het spawnen en raar usp-spanwen op onlogische plaatsen zoals bs B. Geef mij maar een server zonder anti-camp, betting en andere "balance" zever.
Jammer genoeg pwnt de glock keihard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReddishRat schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:54:
[...]

Eerst met rcon inloggen op de server idd. De file lokaal in je cfg directory zetten. Dan kun je gewoon de file uitvoeren zonder rcon ervoor. :)
:D het werkt, maar betekent dit dat alleen ik deze config kan executen? xD
en ik heb nog een probleem, hij speelt alles veel te snel af, hij zit pas bij zn eerste restart als de console say bij de laatste is en hij restart maar een keer xD

rcon exec edcssmr15.cfg
wait100;wait100
rcon say KNIFING AFTER 3 RESTARTS!
wait100;wait100
rcon mp_restartgame 1
wait1000;wait1000
rcon say KNIFING AFTER 2 RESTARTS!
wait100;wait100
rcon mp_restartgame 1
wait1000;wait1000
rcon say KNIFING AFTER NEXT RESTART!
wait100;wait100
rcon mp_restartgame 1
wait1000;wait1000
wait100;wait100;wait50
rcon say "[KNIFE--------]";
wait50
rcon say "[-KNIFE-------]";
wait50
rcon say "[--KNIFE------]";
wait50
rcon say "[---KNIFE-----]";
wait50
rcon say "[----KNIFE----]";
wait50
rcon say "[-----KNIFE---]";
wait50
rcon say "[------KNIFE--]";
wait50
rcon say "[-------KNIFE-]";
wait50
rcon say "[--------KNIFE]";
wait50
rcon say "[E--------KNIF]";
wait50
rcon say "[FE--------KNI]";
wait50
rcon say "[IFE--------KN]";
wait50
rcon say "[NIFE--------K]";
wait50
wait50
wait50
wait50
wait50
rcon say "[----KNIFE----]";
wait50
rcon say "[-----KNIFE---]";
wait50
rcon say "[------KNIFE--]";
wait50
rcon say "[-------KNIFE-]";
wait50
rcon say "[--------KNIFE]";
wait50
rcon say "[E--------KNIF]";
wait50
rcon say "[FE--------KNI]";
wait50
rcon say "[IFE--------KN]";
wait50
rcon say "[NIFE--------K]";
wait50
wait50
wait50
wait50
wait50
rcon say "[--DROP BOMB--]";
wait50
rcon say "[--DONT DROP--]";
wait50
rcon say "[---PISTOLS---]";
wait100;wait100;wait100

rcon say Good luck and have fun!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Dan moet je denk ik even spelen met de wait commands. Eventueel wat tussen doen.. Ik gebruik zelf zulke scripts niet dus ik heb geen goede zomaar liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
wait werkt niet, wordt tegenwoordig geblockt door VALVe/srcds, probeer dit eens: http://forum.onlydutch.nl/showthread.php?t=15902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:33:
[...]

Jammer genoeg pwnt de glock keihard :D
Je krijgt nog steeds de glock hoor, er spawnt allee een usp aan je voeten :p.

Een wapen fijn vinden is een kwestie van smaak, en de juiste sounds heb ik al meermaals gemerkt. Sommige reskins "voelen" gewoon beter aan tijdens het schieten dan de standaard skins (die trouwens vrij waardeloos zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:51:
[...]

Je krijgt nog steeds de glock hoor, er spawnt allee een usp aan je voeten :p.

Een wapen fijn vinden is een kwestie van smaak, en de juiste sounds heb ik al meermaals gemerkt. Sommige reskins "voelen" gewoon beter aan tijdens het schieten dan de standaard skins (die trouwens vrij waardeloos zijn).
En wat als ik als CT een glock wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:32:
wait werkt niet, wordt tegenwoordig geblockt door VALVe/srcds, probeer dit eens: http://forum.onlydutch.nl/showthread.php?t=15902
dankjewel, ik ben eruit gekomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Hollanda schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:32:
Ah, was even vergeten dat wait niet meer werkt 8)7 Thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 07:38
Het zal vast wel in de topic start staan dat dit niet mag maar ik moet dit gewoon even kwijt.
Ik speel nu al 1,5 jaar counter strike source en speel regelmatig GunGame (neem aan dat jullie dat kennen) en ik had net op een populaire server met de HE-Nade in één keer 4 kills, en ik baalde meteen erna dat ik er geen screenshot van kon nemen omdat iemand een flash gooide op dat moment :'(. Man dat was echt te vet ik ben nu nog steeds onder de indruk :p. Die ronde had ik ook gewonnen en meteen de ronde erna gooide ik door een raampje van ongeveer 1 bij een 1 vanaf 20 meter een nade en raad ns: weer een kill. Verdomme wat baal ik ervan dat dat soort momenten niet te voorspellen zijn dat je ze kunt opnemen :'(. Heb het nu anderhalve maand niet meer kunnen spelen omdat mn grafische kaart kapot was maar nu, man ik had er even geen woorden voor, stom he..

[ Voor 10% gewijzigd door bokkow op 28-04-2007 23:23 ]

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q00101100
  • Laatst online: 11-09 11:16
Jaja, heel interessant. :P Je zou standaard een demo kunnen maken als je speelt, dan mis je nooit iets en kun je altijd nog een screen of een filmpje er van maken. Mits je PC dit trekt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
Stel je hebt een server:
FF ON / Office / 32max
Met explicite niet camp regels etc
Is het dan fair om telkens degene die overblijft bij ct (variabel persoon) en niet echt assertief is de volgende ronde te slayen?
Erg fijn natuurlijk die 4t tegen 1ct situaties....
Dus de tijd tikt weg, de tijd is al krapjes voor zo'n situatie...

Office is al close combat en lastig aanvallen met FF on met een dergelijk hoeveelheid mensen... ik zat me groen en geel te ergeren ergens... erg kwalijk... kreeg geloof ik ook een ban door m'n enigszins bijdehandte gedrag.

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 29-04-2007 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Ik word simpel gezegd GEK van het hele Steam gebeuren: ik wil een dedi server hosten, maar elke 2 minuten tijdens het updaten van de dedi server files geeft-ie aan: geen Steam content servers available.. en kan ik weer opnieuw de dedi server starten om opnieuw te gaan updaten. Als ik dat hldsupdatetool-tje gebruik, gaat-ie maar 20 kb/sec, heb je dus ook niets aan. Wat een gruwelijke ellende, alleen maar om een servertje te hosten..

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
www.onlydutch.nl/downloads/SRCDS.exe << dit heb je geprobeerd, ik heb er nooit last mee, hooguit bij grote (= verplichte steamupdates).

Vandread: dat ligt mijns inziens geheel aan de situatie, als jij campt; ja, als je 1on4 nog wat probeert; nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick! :P

Is het niet zo dat je met een HL2 (ep one, lost coast, hlsource) key cs:s kunt spelen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 02:18:

Is het niet zo dat je met een HL2 (ep one, lost coast, hlsource) key cs:s kunt spelen :?
Dit is volgens mij niet mogelijk (en ook nooit mogelijk geweest). Ik heb HL2 Silver gekocht op het moment van uitkomen (vroegah, weet je wel), hier zaten wel alle toeters en bellen bij (HL2, HL Source, CSS, DOD:Source, HL, OpForce, Blueshift, en die DM dingen).

Helaas voor de mensen die nu dit nog willen bestaat dit niet meer. Wat je op Steam ziet in de store, is wat je kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit dacht ik al. Helaas dus. Want een vriend van me die HL2 bij het uitkomen gekocht heeft kan wel gewoon CS:S spelen, maar bij dat pakket wat ik heb kan dat blijkbaar niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een idee hoe ik mijn clan kan registreren op enemy down? ik krijg steeds dit:

ENEMY DOWN - CLAN REJECTED

Sorry, your clan application was unsuccessful.

The following reason was given:
— No SteamIDs or not enough SteamIDs in your members list. You must have a
minimum of 5 members, ALL with their own profile and details, all with SteamIDs
on your site.

Kubix

If you would like to try again, please make sure
you meet the requirements before applying.

Enemy Down Admin.
www.enemydown.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 09:09
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:27:
heeft iemand een idee hoe ik mijn clan kan registreren op enemy down? ik krijg steeds dit:

on your site.

Kubix

Enemy Down Admin.
www.enemydown.co.uk
Ik zou zeggen, lees wat ze zeggen. Lijkt me toch vrij duidelijk :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 02:18:

Wel als je de GOTY hebt... net als ik :Y)
(game of the year edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik kan nergens de steam-id's invullen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 00:27:

on your site.

Kubix

Enemy Down Admin.
www.enemydown.co.uk
Op jullie panina moeten "personlijke profielen" te vinden zijn van de spelers (incl steamid's) of een "lineup rooster met steamid's"

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
ik ben vandaag gebaned omdat ik zo gezegd cheats zo hebben ik heb alleen mijn guns gemod en me cross hair veranderd :| en het was nog zo een gave server ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Op sommige servers is dat niet toegestaan (skins veranderen) en wordt je automatisch door mods verwijderd.

[ Voor 9% gewijzigd door Hollanda op 08-05-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
lame lol

weten jullie misschien nog een server met gungame rpgmod die blijvend is ik was bijna level 400 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04:07

lordsnow

I know nothing

Ben ik nu gek, of zijn sinds kort de consoleberichten in het Nederlands? Ik had ze altijd in het Engels volgens mij... Ik kan het ook helemaal verkeerd hebben, maar het viel me een aantal dagen geleden op.

Nederlandstalige consoleberichten doet toch was vreemd aan, en mijn vraag is dan ook - kan ik dit weer instellen op Engels?

//edit:
Ik heb een Engelse versie van Windows, maar mijn Regional settings staan beide op Netherlands. Ik zal eens testen met de laatste instellingen om te kijken of dat iets verbeterd.

[ Voor 22% gewijzigd door lordsnow op 08-05-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
is er een mogelijkheid om je pc te scannen voor hacks cheats en dergelijke?
ze blijven namelijk zeggen ( de server waar ik een ban heb) dat ik deze heb terwijl ik zeker weet dat ik ze niet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

zaander schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:30:
is er een mogelijkheid om je pc te scannen voor hacks cheats en dergelijke?
ze blijven namelijk zeggen ( de server waar ik een ban heb) dat ik deze heb terwijl ik zeker weet dat ik ze niet heb
Speel gewoon met de standaard skins voor models etc etc. Dan weet je zeker dat je op elke server kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
lordsnow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:45:
Ben ik nu gek, of zijn sinds kort de consoleberichten in het Nederlands? Ik had ze altijd in het Engels volgens mij... Ik kan het ook helemaal verkeerd hebben, maar het viel me een aantal dagen geleden op.

Nederlandstalige consoleberichten doet toch was vreemd aan, en mijn vraag is dan ook - kan ik dit weer instellen op Engels?

//edit:
Ik heb een Engelse versie van Windows, maar mijn Regional settings staan beide op Netherlands. Ik zal eens testen met de laatste instellingen om te kijken of dat iets verbeterd.
In welke taal staat je steam? Deze kan ook op NL gezet worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
lordsnow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:45:

//edit:
*oops dubbel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik wil CS:S gaan kopen, alleen ik weet niet zeker of mijn laptop het spel aankan, CS 1.6 kan hij wel draaien. Dus als ik hem geïnstalleerd heb, en ik kom erachter dat het spel hapert ofzoiets. Kan ik hem dan nog op een andere pc installeren, of gaat dat niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Nu online

KhaZ

Alfa Romeo

Ja dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:21:
Hallo allemaal,
Ik wil CS:S gaan kopen, alleen ik weet niet zeker of mijn laptop het spel aankan, CS 1.6 kan hij wel draaien. Dus als ik hem geïnstalleerd heb, en ik kom erachter dat het spel hapert ofzoiets. Kan ik hem dan nog op een andere pc installeren, of gaat dat niet meer?
Je kan met je STEAM account op elke PC spelen waarop je maar kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo, dan kijk ik morgen of hij in de winkels ligt ^^ ,
Wat is het verschil tussen een STEAM en een gewone account dan?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Dat kan wel maar je kan niet tegelijk op dezelde server als je zelfde account gebruikt

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:24:
[...]

Mooi zo, dan kijk ik morgen of hij in de winkels ligt ^^ ,
Wat is het verschil tussen een STEAM en een gewone account dan?
Er is geen verschil. Je maakt een steam account aan. Kijk maar is op www.steampowered.com voor wat meer informatie. Steam is een platform van valve waarmee je cd key en games aan je account gekoppeld worden waardoor je op elke pc en overal met een internet verbinding steam kan opstarten, games kan downloaden en kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:59:
[...]

op #Dumber heb ik 2.19avg nu. Speel de afgelopen 2 dagen 2.5, dus het komt wel goed :*) . Zal kijken of ik weer op OD kan, ga ik even je avg omlaag schroeven >:) :>
had je bedoel je :)
als ik me niet vergis ben je daar zojuist gebanned

Counterstrike op Dumber Roelt wel , fijne servers ook
cash mod is ook wel fijn , elke ronde 16k cash _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hollanda schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:58:
Op sommige servers is dat niet toegestaan (skins veranderen) en wordt je automatisch door mods verwijderd.
Hoe kunnen ze dat zien dan?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Laatst online: 11-09 20:53
Aangepaste namen, andere bestandsgrootte etc.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Hunter
  • Laatst online: 05-09 10:32
sv_consistancy

daarmee kunnen ze forceren dat de bestanden van je skins/models overs moeten komen met de default vanuit source.

Iemand btw enig idee wat een beetje de "beste" nvidia drivers zijn voor source ?
7600GT pci-x hier. :9

12.4 kWh Thuisbatterijen + 1.8kWp balkon systeem - 5kW Zendure Units - Doet iets met content voor batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik heb net gemerkt dat O:D ook op sv_consistancy checkt. Zeer spijtig want ik har er wel eens een potje willen spelen.

Nieuwe models voor de wapens maken het spel 10x fijner. De community models zijn gedetailleerder EN correct. (bolt op de awm/scout, assist op m4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 09:09
Jormungandr schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:20:
Ik heb net gemerkt dat O:D ook op sv_consistancy checkt. Zeer spijtig want ik har er wel eens een potje willen spelen.

Nieuwe models voor de wapens maken het spel 10x fijner. De community models zijn gedetailleerder EN correct. (bolt op de awm/scout, assist op m4)
Maar als het uit staat, dan kunnen mensen ook spelen met fel blauwe models voor de CT's, en fel rode models voor de T's, waardoor zij tegenstanders veel eerder en makkelijker zien, wat dus eigenlijk een soort van cheaten is :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.