Ahh ik was daar ook ja
Hollanda kickte mij van de server af toen voor ghosting.
Verhaal:
Ik ben ct. Mijn team heeft nog 2 leden over, de T's nog 1. Mijn teammaat brengt de hostages naar de garage om zo te proberen de ronde te winnen voor de cts. Ik zie hem op de radar, inclusief hostages. Vervolgens wordt hij afgeknald vlak voordat hij bij t dropoff punt is met de hossies.
Ik sluip van de andere kant de garage in om hem te grazen te nemen of te trachten de hossies de laatste 2 meters af te laten leggen.
SLAP van Hollanda, KICK van de server.
Rejoin.
"ermm Hollanda? Wat doe je?" vragen ik en nog wat anderen op de server.
Hollanda: "Overduidelijk geval van ghosting! laat dit je laatste waarschuwing zijn!"
Ik: "ermm het was overduidelijk waar die laatste t zich bevond? Wtf?"
Het kicken van Koeitje (hoewel hij bij tijd en wijle wat irritant/arrogant deed in de chat imo) raakte ook kant nog wal om eerlijk te zijn. Hollanda misschien is t een tip om volgende keer eerst verhaal te halen bij iemand voordat je hem gelijk van de server kickt? Dat staat iets volwassener/netter als je t mij vraagt.
Ik vind ook je punt "onze servers zitten vol dus we abusen blijkbaar niet al te erg" nergens op slaan...ik denk dat ik dat verder ook niet duidelijk hoef te maken want spreekt voor zich.
Ik vind OD verder een geweldige server. Enige minpunten zijn de 66 tick (kan dacht ik ook niet anders voor zoveel spelers tegelijk) die er redelijk vaak voor zorgt dat je rake schoten niet registreren, de soms behoorlijk laag liggende leeftijd van spelers (kan je duidelijk merken aan hun nicks en gedrag) en het heel vaak wegswitchen van maps puur als de admin zin heeft in een andere map (ook wel een klein beetje uit te leggen als admin abuse maargoed).
Voor de rest vind ik OD een topserver waar ik op dit moment het meest op speel. Ik hoop ook dat je mijn post begrijpt Hollanda en je niet gelijk aangevallen voelt, want dat is niet mn bedoeling.