[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Waar/wat zijn de instellingen van css allemaal opgeslagen? (en kan ik dat ook veranderen?)

*als ik op een vreemde pc mn css installer weet ie al welke naam er moet staan*

config.cfg en autoexec.cfg bedoel ik niet

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
kless schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 13:03:
Waar/wat zijn de instellingen van css allemaal opgeslagen? (en kan ik dat ook veranderen?)

*als ik op een vreemde pc mn css installer weet ie al welke naam er moet staan*

config.cfg en autoexec.cfg bedoel ik niet
Grafische instellingen staan in het register, je naam etc staan in je config.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

ReddishRat schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 19:39:
[...]

Grafische instellingen staan in het register, je naam etc staan in je config.cfg
waarom weet het dan dat ik kless heet als ik het op een wildvreemde pc installeer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
kless schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:42:
[...]

waarom weet het dan dat ik kless heet als ik het op een wildvreemde pc installeer...
Als hij geen waarde vind pakt hij de gegevens uit je steam account over volgens mij...

(offtopic :w hoi kless!!! (siylm))

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
kless schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 20:42:
[...]

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

mn nickname die ik ooit heb ingevult (nee dat is niet mn steam account name)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
Steam onthoudt dat, ik geloof zelfs ook je config.cfg (weet dat laatste niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Hollanda schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 09:18:
Steam onthoudt dat, ik geloof zelfs ook je config.cfg (weet dat laatste niet zeker).
Ok , en hoe vertel ik steam wat anders te gaan onthouden (behalve met config wat alleen"local" is) en wat onthoud het nog meer behalve nickname?

Ik bedoel, die config wordt aangemaakt met gevens er in van mn nickname. heb ik dat dan naar steamservers geupload?. dat een game een "autodetect'" heeft voor video en geluids instellingen is wel normaal. maar dat een spelletje mn nickname onthoud op internet... wat onthoud het dan nog meer en kan je dat aanpassen

[ Voor 31% gewijzigd door kless op 17-03-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik snap er niks van, ik probeerde vandaag op de gungame server van onlydutch te spelen, maar m'n CS:S crashed de hele tijd. Ik krijg de volgende als foutmelding:

Runtime Error!
Program: blabla etc
R6025
-pure virtual function call.

Op de The-Q BOT server kon ik zonder problemen spelen, op de only dutch server blijft ie crashen.
Ligt dat aan only dutch of is mijn CS:S opeens gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

DJ_The_SP schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:25:
Zou het trouwens mogelijk zijn om een bind commando te maken om de HUD, crosshair, radar en weapon model met één druk op knop weg te halen?

Dit zou ideaal zijn om mooie screenshots te kunnen nemen :)
Iemand? :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens ik heb laatste tijd nogal last van choke :S

Heb alles goed in gesteld
20000,101,101,101,0.01

Download : 471.7 KByte/sec
(=3774 kbps)
Upload : 72.2 KByte/sec
(=578 kbps)
connection : 599.0 Conn/min

Ping test : 27.0 ms

Dus waar kan het aan liggen ?

Ik heb tiscali adsl

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Seth_Chaos schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:39:
Hoe wil je uberhaupt iemand harder raken met een kogel, dan een ander? Het is mij een raadsel. Slinger je het wapen met de richting van de kogel mee?
LOOOL! :D Komt er zo'n mod? Dat wordt dan een headthrow met AWP. Dan lach ik me vast te pletter :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ambi schreef op zondag 18 maart 2007 @ 20:29:
[...]

LOOOL! :D Komt er zo'n mod? Dat wordt dan een headthrow met AWP. Dan lach ik me vast te pletter :+
Er zijn spellen waar dit dus wel zo is.
Maar dan gaar het om centreren van de pallets uit een shotgun. (Volgens mij gaan deze swingshots ook bij CSS).

Ik heb echter wel af en toe het idee, dat door de rare physics een kogel minder schade doet als ik net even afgerend word door een sprong of block dan wanneer ik rush en normaal ren.

[ Voor 19% gewijzigd door Da_maniaC op 19-03-2007 01:27 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat dit als cheat werd beschouwd in-game, het is volgens mij alleen mogelijk op severs met cl_cheat 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:30:
[...]

Ik geloof dat dit als cheat werd beschouwd in-game, het is volgens mij alleen mogelijk op severs met cl_cheat 1.
Of je gaat je demo afspelen en kan je het probleemloos doen omdat je daar wel sv_cheats 1/0 zelf kan bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kless schreef op maandag 19 maart 2007 @ 12:46:
[...]

Of je gaat je demo afspelen en kan je het probleemloos doen omdat je daar wel sv_cheats 1/0 zelf kan bepalen
True, maar meneer wou een in-game screenshot maken, en aangezien niet iedereen standaard zijn demo aan heeft staan probeerde ik uit te leggen dat je in een sv_cheat 1 server moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Je hebt gelijk echter heb ik het ook gewoon over een eigen server / eigen games of een demo. :)

Dus dat komt wel goed, want ik ben met de sv_cheats var bekend. :)

Nu vroeg ik me dus alleen nog af welke commando's ik nodig zou hebben om al deze functie's aan 1 key te binden. :)

Beter zou nog zijn 1 key om alles wat HUD gerelateerd is aan en uit te zetten en een 2de key waarmee ik dan alles uit en aan kan zetten behalve het player model.

Ik snap alleen niet hoe je verschillende commando's aan 1 knop kan binden in CSS.
Sowieso ken ik alleen de cl_drawhud en cl_showradar? commando's, dus alle tips zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-06 16:51

Teune

oeoeoeoe

Jormungandr schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 10:39:
Ik heb soms last van wat choke op drukke momenten, maar zware lag is ook opgelost door de rates aan te passen. Behalve idd bij hete kopen heb ik soms last van lag. ben er zelf nog niet uit hoe het komt, maar gezien het zeer kort is maak ik me er niet druk om.
Choke hoeft niet altijd aan de client settings te liggen kan ook zijn dat serverside iets niet goed ingesteld is. Als je zelf gewoon alles cl_updaterate 100 cl_cmdrate 100 en rate op 25000 zou hebben zou je eigenlijk geen choke moeten hebben. En choke is niet altijd meteen slecht soms schommelt het tussen 0 - 5, en heb je loss dat verlies je daadwerkelijk veel frames, maar wordt het hoger dan kan de server gewoon het aantal clients waarschijnlijk niet aan zoals bijv een tick 100 met 32 spelers dan is het logisch dat je choke krijgt en daar moet je dan mee leven.

Het is namelijk nu mogelijk om op een server een minimum rate setting vast te zetten in de config (ivm ratehackers). Dus bijv: minimum client updaterate van 50 en als jij 30 hebt ingesteld krijg je dus een choke verschil van 20...en het is ook mogelijk om serverside interp ratio e.d. vast te zetten.

En wat mij soms ook opvalt is dat choke soms ook aan een slecht geoptimaliseerde map ligt. Gooi maar eens een nade tussen het gat in de_chateau. Choke schiet dan omhoog. En bijv. de custom map fy_poolday reunion die choke ook als een gek, misschien door een te hoge skybox of zo?

[ Voor 26% gewijzigd door Teune op 22-03-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Bene schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:12:
Ik draai een servertje thuis om met mijn maten wat in het rond te schieten. Standaard CS, op een linux servertje, met mani_admin 1.10. Nou was ik aan het violen met de configuratie en wil ik op het "joinserver" in "actionsoundlist.txt" een eigen MP3tje toevoegen. Alleen, die download is retetraag. Ik wil daarom die MP3 vanaf een externe locatie laten laden. Ik zie allemaal verhalen over .res files, maar daarmee zou ik zo te zien voor elke map een .res moeten maken. Weet iemand hoe dit handiger kan? Doel is dus een MP3 vanaf een externe locatie te linken.
Als je dat vanaf een andere locatie wil doen dan kan dat met sv_downloadurl in je server.cfg en je kunt ook nog bz2 gebruiken om de files te verkleinen. Op de mani site staat wel hoe dat werkt in de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

_fool schreef op zondag 28 januari 2007 @ 01:41:
Kan iemand me vertellen of het ook mogelijk is om de Dynamic Weapon Pricing uit te zetten voor een zelf gehoste (lan)game? Dus een game waarbij je zelf server bent maar ook meespeelt. Ik heb binnenkort een lan waarbij ik de server moet regelen, en dan is het zo zuur als we allemaal 4k voor een vest+helm moeten betalen :S

Ik heb natuurlijk al even gezocht (zowel op GoT als op Google) en ik vind overal dat je mp_dynamicpricing op 0 moet zetten. Dat werkt waarschijnlijk voor dedicated servers, maar voor een lanserver waar je zelf op meespeelt werkt het niet: als ik CS:S opstart en in mn console de waarde van mp_dynamicpricing check dat staat hij braaf op 0, maar zodra ik dan een game create staat de dwp opeens weer op 1.

Dankdank :+
Moet je ook in je autoexec.cfg zetten als je die niet hebt ff aanmaken met kladblok en dan daarin zetten met mp_dynamicpricing 0 en ook gewoon in je server.cfg. Die gewoon in je cfg map zetten. Wel in de map van je dedicated CSS server zetten niet in je eigen steamfolder.

We hebben hier ook een edit-knop, dus 3x achter elkaar posten is niet nodig :o
Volgende keer aub even op letten :)

[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 28-03-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Is het nog niemand op gevallen dat sinds de laatste update het spel frans gesproken is? Of ben ik de enige.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, volgens mij ben je de enige :)

Is heel Steam nu in het Frans of alleen CSS? Zet Steam anders even opnieuw op Engels of Nederlands (file > settings > language)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doppert schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:02:
Is het nog niemand op gevallen dat sinds de laatste update het spel frans gesproken is? Of ben ik de enige.
Mijn css is ook in het frans. Ik kan nu eindelijk om 'backup' vragen als ik de weg kwijt ben in parijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:32:
[...]

Mijn css is ook in het frans. Ik kan nu eindelijk om 'backup' vragen als ik de weg kwijt ben in parijs ;)
Lol jullie ook had ook al 2 clanmembers die hetzelfde hadden te mooi. Radio messages waren zelfs ook in het Frans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:27
Telkens als ik bij een server inlog heb ik een gigantisch hoge ping. Later trek dat bij en heb ik een normale ping van 20. Ik denk dat het iets te maken heeft met de rates die ik heb, maar ik heb geen idee hoe ik deze moet veranderen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik ook nog wel eens gekicked wordt net na het joinen van een server vanwege een te hoge ping... Als ik dan een 2e keer join gaat het altijd wel goed en zakt hij naar een ping van 15 - 20 o.i.d. :)

Ik weet echter ook niet waar dit aan ligt en of er iets aan te doen is. Nou gebeurt dit ook niet heel vaak en heb er dus niet zo veel last van. Mijn rates staan trouwens gewoon goed dus hier ligt het volgens mij niet aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
word altijd zo moe van die laggende mensen die dan weer hun rates te laag of te hoog hebben staan en hier niets van weten en of erg aan vinden :S Niets zo erg als dood gaan omdat je hem gewoon niet normaal kan raken :S Denk ook niet dat hier een oplossing voor is voor valve? En de commando ma_rates om de rate te chekcen van mensen heb je dan op 9/10 servers admin permissie voor nodig :S Terwijl dit een onschadelijk commando is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:29

lordsnow

I know nothing

Is er een tooltje om Enemy Territory maps (semi-) automatisch te converteren naar Source maps?

Zo ja, waar kan ik deze vinden? En zo nee, hoe kan ik dit het beste oplossen (welke tools)?

[ Voor 33% gewijzigd door lordsnow op 01-04-2007 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
PainkillA schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:55:
word altijd zo moe van die laggende mensen die dan weer hun rates te laag of te hoog hebben staan en hier niets van weten en of erg aan vinden :S Niets zo erg als dood gaan omdat je hem gewoon niet normaal kan raken :S Denk ook niet dat hier een oplossing voor is voor valve? En de commando ma_rates om de rate te chekcen van mensen heb je dan op 9/10 servers admin permissie voor nodig :S Terwijl dit een onschadelijk commando is.
Dit zit tegenwoordig ingebouwd in de srcds versie. Geen mods dus voor nodig, srcds checkt en past zo nodig aan naar normale waardes. Hierdoor werkt het checken van spelers rates niet meer correct, de admin mods lezen deze waardes uit de config.cfg van de client terwijl srcds dit alleen aanpast in het (tijdelijke) geheugen van de client (server gebonden). Command is dus een beetje nutteloos geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door Hollanda op 01-04-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik wilde laatst een mixje spelen met CSS maar mocht niet meedoen omdat het 'low/high-rate' only is. Nu heb ik er wel eens van gehoord (zal vast met connectie/hitboxes te maken hebben), maar heb ik niet echt verstand van CSS.

Kan iemand me uitleggen hoe ik het instel/fix?

Edit: heb eindelijk een goede uitleg op internet gevonden. Goede waardes voor een snelle verbinding (ADSL) zouden zijn:

rate 20000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100

Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 33% gewijzigd door Equalized op 02-04-2007 20:41 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Equalized schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:33:
Ik wilde laatst een mixje spelen met CSS maar mocht niet meedoen omdat het 'low/high-rate' only is. Nu heb ik er wel eens van gehoord (zal vast met connectie/hitboxes te maken hebben), maar heb ik niet echt verstand van CSS.

Kan iemand me uitleggen hoe ik het instel/fix?

Edit: heb eindelijk een goede uitleg op internet gevonden. Goede waardes voor een snelle verbinding (ADSL) zouden zijn:

rate 20000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100

Kan iemand dit bevestigen?
Dit is goed. 20000 rate is breedbandverbinding 30000 rate is max wat je kunt instellen. En met cl_updaterate en cmdrate 100 zit je altijd goed.

Zelf heb ik altijd standaard ingesteld:

rate 25000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100

hiermee speelt ik op 66 en 100 tick servers en draait allebei goed. Verander hier eigenlijk nooit iets in.

[ Voor 15% gewijzigd door Teune op 03-04-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Laatst online: 08-07 14:55
het gaat nu al beter als eerst heb gemiddeld nu een k/d van 0.67
heb me crosshair aangepast (de roze zoals in dit topic) en speel veel gungame en deathmatch
rates zijn ook aangepast
toch heb ik in somige servers last van soms 36 40 choke is dit normaal?

en als ik soms duck achter een crate krijg ik een headshot tewijl ik net ge ducked heb.
moet ik me rates nog hoger zetten of juist lager?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

zaander schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:34:
heb me crosshair aangepast (de roze zoals in dit topic) en speel veel gungame en deathmatch
rates zijn ook aangepast

en als ik soms duck achter een crate krijg ik een headshot tewijl ik net ge ducked heb.
met net_graph 3 in je console, kun je zien op welke tickrate de server draait en of je wel daadwerkelijk die 100 ticks krijgt. Als het bijv 100 is en hij dropt steeds naar 50 dan is het gewoon een butt server...of slecht ingesteld of teveel man, hoeft namelijk niet altijd bij jou als client te liggen als jij dan alles op 100/100 hebt staan is het goed.

Ik zoek altijd bij game-monitor.com op 100 tick servers.

Een goede maatstaf:

tick 100 - max 20 players
tick 66 - 20 players of meer
tick 33 - 32 players...

Als jij dus naar een tick 100 server gaat met 28 man erop dan kun je er vanuit gaan dat je choke krijgt en dus alles onaccuraat is.

Soms ligt het ook aan de custom mappen die niet goed geoptimaliseerd zijn. Neem bijv. fy_poolday_reunion die choked als een gek op welke server dan ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Teune op 03-04-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
zaander schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:34:
rates zijn ook aangepast

je dikke kop steekt gewoon boven het kistje uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

Dat is een steamupdate geweest van maanden (jaar?) terug nu steekt je hoofd namelijk boven sommige dozen uit, ook wanneer je gebukt bent. En je kunt door kisten heen knallen he...met een AWP schiet je er zowat vol doorheen.

[ Voor 34% gewijzigd door Teune op 03-04-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

SanderAlterNET schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:40:
[...]

je dikke kop steekt gewoon boven het kistje uit :)
Dit is niet altijd waar.. veel kisten of rotsen hoor je gewoon "echt" achter te zitten als je bukt. Wat mij vaak gebeurt: ik buk, maar door die paar ms aan lag, zijn m'n hitboxes nog boven mij, en zo wordt je dus door een ander geraakt.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

dat zou idd kunnen door cl_interpolate 1 en als een ander daar 0 heeft. Zoek maar eens op youtube zijn wel filmpjes van. Gelukkig is het serverside nu mogelijk om dit te locken op 1 of 0 zodat iedereen dezelfde setting heeft. Onze server heeft interpolate op 1 gelocked.

Ik ben van mening dat Valve eigenlijk meerdere optie zoals cl_cmdbackup, interpolate, interp (ping gebonden) gewoon moeten blocken om het te kunnen wijzigen. Maar dit is nodig voor als op een LAN speelt. Maar ik heb zoiets van als iedereen gewoon de zelfde settings heeft behalve de rates dan zou het denk ik wel wat eerlijker zijn.

En wat ik ook vaag vind is dat als ik UT2k4 iCTF speel dat ik daar nooit aan denk en daar ook geen last van heb dat ik poppetjes niet goed kan raken en bij CS wel..?

Valve is trouwens wel bezig met diegene die Zblock gemaakt heeft om samen te werken om bepaalde dingen te locken en te verbeteren.

[ Voor 94% gewijzigd door Teune op 03-04-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Teune schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:01:
Valve is trouwens wel bezig met diegene die Zblock gemaakt heeft om samen te werken om bepaalde dingen te locken en te verbeteren.
Is al lang gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Is er al een update btw voor die console bug?
Als je console opent en begint met het typen van 'n medeklinker dan sluit de console zich weer :S, maar wanneer je eerst een klinker intoetst, dan blijft ie wel staan...

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

cl_cmdbackup volgens mij nog niet? :? Na ja gewoon alles locken wat niet nodig is...scheelt een hoop geouwehoer steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

@ Hollanda

Trouwens hebben jullie ook de laatste veel last van cheaters op jullie OD servers, het is net of het nu erger is geworden sinds de laatste 2 maanden of zo, veel wallhackers/aimbots en niet alleen op onze server meerdere servers waar ik kom.

Nu had ik zelf al wel Zblock op de server gegooid maar dat hebben we het geouwehoer weer met cl_restrict_servercommands dat de helft van de mensen er niet in komt en ook niet snapt hoe je dat op 0 moet zetten. En zaten we steeds met een half volle server, dus toch er maar weer afgehaald.

Weet niet, maar het valt mij opeens heel erg op...vooral Duitsers en Russen...het ziet er wel komisch uit maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mezstah
  • Laatst online: 12-08 15:51
Teune schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:55:
[...]

@ Hollanda

Trouwens hebben jullie ook de laatste veel last van cheaters op jullie OD servers, het is net of het nu erger is geworden sinds de laatste 2 maanden of zo, veel wallhackers/aimbots en niet alleen op onze server meerdere servers waar ik kom.

Nu had ik zelf al wel Zblock op de server gegooid maar dat hebben we het geouwehoer weer met cl_restrict_servercommands dat de helft van de mensen er niet in komt en ook niet snapt hoe je dat op 0 moet zetten. En zaten we steeds met een half volle server, dus toch er maar weer afgehaald.

Weet niet, maar het valt mij opeens heel erg op...vooral Duitsers en Russen...het ziet er wel komisch uit maar ja....
Teune (moet je niet werken) Viel mij ook al op meer cheaters, aantal speedhackers maar niet alleen op OD ook op andere servers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

mezstah schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:47:
[...]

Teune (moet je niet werken) Viel mij ook al op meer cheaters, aantal speedhackers maar niet alleen op OD ook op andere servers. :(
uuuh...ja en helaas duren VAC bans wat langer. Maar nu eerst CS-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Ik wil eigenlijk heel graag over naar Windows Vista maar ben bang dat me framerate velen malen lager zal zijn met vista want dit zijn me specs:

p4 3ghz, 1gb geheugen, 6800Gt.

kan iemand mij vertellen of deze gegevens goed genoeg zijn voor vista en cs source?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teune

Teune

oeoeoeoe

iCy schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:28:
Ik wil eigenlijk heel graag over naar Windows Vista maar ben bang dat me framerate velen malen lager zal zijn met vista want dit zijn me specs:

p4 3ghz, 1gb geheugen, 6800Gt.

kan iemand mij vertellen of deze gegevens goed genoeg zijn voor vista en cs source?
Ik zou het nog niet doen. En van onze clanmembers heeft een 8800GTX bijv. met beta drivers en haalt maar 70 FPS in Vista veel drops iig 70 is op zich zat maar de kaart kan meer halen. En in XP 200FPS of zo... Loopt iig niet goed. En 1 gig memory is denk ik net te krapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Teune schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:20:
[...]

Ik zou het nog niet doen. En van onze clanmembers heeft een 8800GTX bijv. met beta drivers en haalt maar 70 FPS in Vista veel drops iig 70 is op zich zat maar de kaart kan meer halen. En in XP 200FPS of zo... Loopt iig niet goed. En 1 gig memory is denk ik net te krapjes.
Qua vista niet, heb er wel eens ene beta op gehad maar niet gegamed ermee

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Mario Vs. Luigi: Source
Afbeeldingslocatie: http://cache.kotaku.com/assets/resources/2007/04/garrys_mod_mario.jpg
The best thing about Garry's Mod is that you can do almost anything, like gory copyright infringement without the legal penaly. Plus it allows you to fulfill your long-running fantasy of finally shutting up that loudmouth sonofabitch Luigi with a Steyr TMP. Alice finds all the good stuff on the internet.
:D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:20

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Teune schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:20:
[...]

Dat is raar. Ik heb een 1950XT en Vista Ultimate x64, maar ik haal 110fps op 1920*1200. Als ik HDR aanzet haal ik nog steeds ~60fps (wat vooor mijn skillz, of lack daaraan, meer dan genoeg is).
Ik heb volgens mij geen AA opstaan, maar dat vind ik niet echt nodig op die resolutie. Verder heb ik wel een E6600 en 2GB, dat kan ook schelen. Maar iemand met een 8800GTX moet toch wel hoger halen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Teune schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:55:
[...]

@ Hollanda

Naar het schijnt wel (ik ben al weken amper online: na verhuizing wil provider niet echt vlotten met aansluiten), zie: www.globalbans.nl/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:23

Bever!

3

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:16:
[...]

Dat is raar. Ik heb een 1950XT en Vista Ultimate x64, maar ik haal 110fps op 1920*1200. Als ik HDR aanzet haal ik nog steeds ~60fps (wat vooor mijn skillz, of lack daaraan, meer dan genoeg is).
Ik heb volgens mij geen AA opstaan, maar dat vind ik niet echt nodig op die resolutie. Verder heb ik wel een E6600 en 2GB, dat kan ook schelen. Maar iemand met een 8800GTX moet toch wel hoger halen lijkt me.
nvidia drivers zijn gewoon erg slecht voor vista simpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand public servers waarbij het niveau wat hoger ligt dan normaal. Ik wil beter worden, maar heb geen zin om alleen maar pcw's te gaan doen. Maar op alle servers kan ik goed meekomen en sta meestal top3 in een game, waardoor ik eigenlijk beetje op hetzelfde niveau blijf hangen. Ik wil weer onderaan staan als newbie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Probeer eens in de top50 te komen van O.D. #1 ;)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:12:
Ben daar gebanned (gezeik met admin die het spel niet snapte), denk nog steesd maar heb al een half jaar niet gekeken daar ofzo. Maar is niet echt moeilijk. Heb tijden #1 gestaan op bijv Creative Hosting en sta top10 op servers waar ik een tijdje speel.

edit: zie in hun top50 maar 2 mensen die echt beter dan mij zijn als ik naar kpd kijk. Haal zelf ~2.5 op ranked servers (de laatste week maar 2.2 ofzo, heb ook een half jaar niet gespeeld ;( ).

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:36:
[...]

Ben daar gebanned (gezeik met admin die het spel niet snapte), denk nog steesd maar heb al een half jaar niet gekeken daar ofzo. Maar is niet echt moeilijk. Heb tijden #1 gestaan op bijv Creative Hosting en sta top10 op servers waar ik een tijdje speel.

edit: zie in hun top50 maar 2 mensen die echt beter dan mij zijn als ik naar kpd kijk. Haal zelf ~2.5 op ranked servers (de laatste week maar 2.2 ofzo, heb ook een half jaar niet gespeeld ;( ).
Was het Hollanda? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
KhaZ schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:12:
Het hoogste wat ik daar heb gestaan was 36. (En dat was tijden geleden, toen had de nr 1 nog maar iets van 6000 punten.) Maar na tijden er niet meer gespeeld te hebben sta ik nu ergens in de 300/400 dacht ik. Het is wel een leuke server. Maar te druk. Zo is het op maps als office echt onspeelbaar als de server vol zit. Dan heb ik altijd last van de noobs die in mn line of fire gaan staan, me blocken, me flashen (en dat is dan mn eigen team). En aangezien de server zo stats gericht is zitten er altijd wel een paar statswhores die bang zijn dat ze dood gaan.

Doe mij maar gewoon een server met max 16 man, 8 vs 8 is toch het beste voor CSS imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Vanitas op 08-04-2007 22:01 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind maar eens een server zonder teamflashers.... de meeste spelers lezen niet eens de chat als ik ze vraag om 1 ronde 1 plek NIET te flashen zodat ik kan rushen. Needless to say rush ik ergens naar binnen met 4 teamflashbangs boven mn hoofd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:13

Minkie

Groazers Unite.

Je moet ook niet als team spelen ;)
Gewoon denken dat je team n00b is en jij zelf de beste. Nu is dat laatste bij jou al een btje waar :+

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:36:
[...]
nerd jij haalt geen consequent 2.2/2.5 :>
En over die flashes, wake up koei, et zin pubs
Waar speel je tegenwoordig koei? tijdje kwijt geweest :) ik speel ook weer wat sinds kort...
Goh me kpd is 2.84 recent op OD :o

Hoi Khaz, Eekh0rny zwaait naar je ;) :w

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 09-04-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:36

HugoBoss1985

Xenotech

Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal moet instellen om zelf een CS Source server op te starten???

Ik heb in mijn speedtouch al een aantal UDP's en TCP's ingesteld in mijn speedtouch,

UDP 1200 (Friends Network)
UDP 27000 to 27015 (Gameport)
UDP 27020
TCP 27030 to 27039
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)

Die dus...

Toch ziet niemand mijn server staan...

Kan het komen doordat ik nog een extra linksys router gebruik?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Vandread schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:30:
[...]Hoi Khaz, Eekh0rny zwaait naar je ;) :w
:D 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 09 april 2007 @ 00:30:
[...]

nerd jij haalt geen consequent 2.2/2.5 :>
En over die flashes, wake up koei, et zin pubs
Waar speel je tegenwoordig koei? tijdje kwijt geweest :) ik speel ook weer wat sinds kort...
Goh me kpd is 2.84 recent op OD :o

Hoi Khaz, Eekh0rny zwaait naar je ;) :w
op #Dumber heb ik 2.19avg nu. Speel de afgelopen 2 dagen 2.5, dus het komt wel goed :*) . Zal kijken of ik weer op OD kan, ga ik even je avg omlaag schroeven >:) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
HugoBoss1985 schreef op maandag 09 april 2007 @ 15:07:
Kan iemand mij vertellen wat ik allemaal moet instellen om zelf een CS Source server op te starten???

Ik heb in mijn speedtouch al een aantal UDP's en TCP's ingesteld in mijn speedtouch,

UDP 1200 (Friends Network)
UDP 27000 to 27015 (Gameport)
UDP 27020
TCP 27030 to 27039
TCP: 27015 (SRCDS Rcon port)

Die dus...

Toch ziet niemand mijn server staan...

Kan het komen doordat ik nog een extra linksys router gebruik?

Alvast bedankt!
Ik heb port range 27015-27100 TCP en UDP open staan naar de server. Deze relatief grote range omdat de router maar een gelimiteerd aantal forward rules kan. Hij kan vanaf buitenaf gezien en gejoind worden. Dus ik denk dat het aan de extra linksys ligt die er nog bij staat. Daar moeten ze ook geforward worden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een paar keer op de OD server gegamed. Als je een keer niet oplet of je fragged iemand met een beetje geluk, krijg je al van alles naar je hoofd geslingerd.....Noob! NOOBS blabla...Jammer, want ik speel al vanaf de eerste beta's :') De OD gungame server is wel erg leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
De SAS servers zijn ook wel fijn. Enkel spijtig dat het niet echt vlot gezien de bigpimp een 64slotter is. Vooral bij het spanwnen en voor de fps is dit een deuk. Het enige echte vervelende zijn de dagelijkse ruzies over cheaters. Er speelt iemand eens 10-0 en hij is meteen een cheater volgens sommigen <_<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadro!
  • Laatst online: 08-09 14:10
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:03:
Weet iemand public servers waarbij het niveau wat hoger ligt dan normaal. Ik wil beter worden, maar heb geen zin om alleen maar pcw's te gaan doen. Maar op alle servers kan ik goed meekomen en sta meestal top3 in een game, waardoor ik eigenlijk beetje op hetzelfde niveau blijf hangen. Ik wil weer onderaan staan als newbie :o
Ik speel zelf vaak op Impact-Gaming #1 (82.94.228.45:27015). Het niveau is daar meestal wel redelijk goed en soms spelen er ook een aantal echt hi-skilled spelers.

Over dat geblaat met die kdr's, die zijn niet te vergelijken met verschillende servers. Zo speelde ik toen ik net weer begonnen was op een server waar mijn kdr op een gegeven moment 3.1 was en het was niet echt bedoeld als een noobserver, het gemiddelde niveau lag er gewoon lager.

[ Voor 19% gewijzigd door Quadro! op 09-04-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jormungandr schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:44:
De SAS servers zijn ook wel fijn. Enkel spijtig dat het niet echt vlot gezien de bigpimp een 64slotter is. Vooral bij het spanwnen en voor de fps is dit een deuk. Het enige echte vervelende zijn de dagelijkse ruzies over cheaters. Er speelt iemand eens 10-0 en hij is meteen een cheater volgens sommigen <_<.
Ik had pas ruzie toen ik 42-0 stond >:) . Zulke streaks (20<) heb ik voor de rest nooit :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:45:
[...]

Ik had pas ruzie toen ik 42-0 stond >:) . Zulke streaks (20<) heb ik voor de rest nooit :(.
Maar Koeitje, jij bent toch gewoon een ouderwetse wh/ab :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:03:
Als je beter wil worden is het zoiezo slim om niet zo vaak de machinegun te gebruiken :*)

NoKyA was gisteravond ook op Dumber :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Na 7 jaar cs 1.6 gespeeld te hebben raak ik nu dan toch eindelijk steeds meer overtuigd dat ik over moet stappen naar source. Ik ben er nu al volop mee bezig, maar ik ga me nu wat meer richten op het competitieve ervan >:)

Weet iemand een beetje bekende irc channels waar ik mijn wars kan vinden voor source?

Ik ken de source scene namelijk niet zo goed en ik zou ook graag willen weten wat de topclans zijn van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:27:
Na 7 jaar cs 1.6 gespeeld te hebben raak ik nu dan toch eindelijk steeds meer overtuigd dat ik over moet stappen naar source. Ik ben er nu al volop mee bezig, maar ik ga me nu wat meer richten op het competitieve ervan >:)

Weet iemand een beetje bekende irc channels waar ik mijn wars kan vinden voor source?

Ik ken de source scene namelijk niet zo goed en ik zou ook graag willen weten wat de topclans zijn van nu.
Voor warchannels zie openingspost:

War // Gather channels:
• #pcw.nl
• #wars.nl
• #war
• #seekwar.org
• #css-cup.nl
• #2on2.cs:s
• #3on3.cs:s
• #4on4.cs:s
• #5on5.cs:s
• #2on2.css
• #3on3.css
• #4on4.css
• #5on5.css
• #highskilled.css
• #wars.css
• #Clanmatch.css

Als je niet genoeg spelers hebt voor een 5on5 dan raad ik mixvent aan. Hiervoor heb je wel ventrilo nodig.
IP:
194.146.193.203
Portnumber:
4341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik speel sinds korte tijd ook terug CS: S, nog steeds een fantastisch spel.

Ik heb mijn crosshair superklein gezet, maar ik zie hem niet, qua kleur. Heeft iemand een goede kleur misschien?

Ook een aanrader: Hidden: Source, loopt hier ook ergens een topic over ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik groen, dat is op bijna elke map wel goed te zien. Dat is cl_crosshaircolor "5" in je config als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
ik gebruik lichtblauw wat ik soms wat beter vind dan groen. De perfecte kleur zit er helaas niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Laatst online: 23-01-2022
Ik vind de roze crosshair op de meeste maps het duidelijkst spelen. Die verkrijg je door rood te kiezen en "translucent" aan te vinken als ik mij niet vergis. (Daar ging het eerder in dit topic ook al over trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:29:
ik gebruik lichtblauw wat ik soms wat beter vind dan groen. De perfecte kleur zit er helaas niet tussen.
ik heb ook een tijdje met lichtblauw gespeeld. Ik vind het nadeel van lichtblauw tov van groen waar ik nu mee speel dat je je crosshair minder goed kan zien in smokes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:16:
[...]

Als je beter wil worden is het zoiezo slim om niet zo vaak de machinegun te gebruiken :*)

NoKyA was gisteravond ook op Dumber :P
Ow God was jij dat :D. Tja mijn team was melig, 4 engelsen met mic waarmee we constant de meest bezopen rushes deden :D. Priceless om als CT T spawn via sidedoors te rushen met allemaal para's :9~ . Alleen omdat ik zo snel buy ben ik ook als eerste dood dan :'(

Dumber is wel fijn omdat de server ook gewoon om 5 uur 's nachts nog vol zit :O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-07 12:17

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Ik speel Counter-Strike zelf vanaf 1.6 BETA op steam (het was toen gratis in vergelijking met 1.5 :9).

Wat ik tijdens de 1.6 Beta cool vond waren die gare gas granaten waardoor je ging hoesten en je health deed droppen :D.

Tegenwoordig ben ik vrijwel helemaal overgestapt op Source, doordat ik 'merkte' dat de hitboxes een beetje gerepareerd zijn _/-\o_ ,

Personal Homepage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
PcManiaxx schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:27:

cs 1.6 is nog geen 7 jaar uit hoor ;)

en als je server niet gezien wordt op internet, kan je sv_lan 0 eens proberen in je console en dan je serv restarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Is het mogelijk om game data extern uit te lezen?
Dus het aantal flashes en munitie?

Ik wil deze namelijk op een extern scherm weergeven met behulp van .NET of iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 13:28:
Is het mogelijk om game data extern uit te lezen?
Dus het aantal flashes en munitie?

Ik wil deze namelijk op een extern scherm weergeven met behulp van .NET of iets...
Dat is echt niet fijn dus :D. Maar volgens mij kan het niet. Misschien met die logitech software voor dat keyboard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Niet online
Die software werkt natuurlijk weer alleen voor dat keyboard, dat is het lastige :+ kijken of ik iets anders erop kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat ik met een X1950 Pro een lagere framerate haal dan met m'n oude 6800GT?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil even melden dat only dutch nog steeds incompetente admins heeft. Hollanda was weer lekker aan het abusen |:( . Wat is het verhaal? Waarom ben ik gebanned? We zijn op office, ik ben ct. Ik klim die ene ladder op en het valt me op dat op mn radar mn teamleden in de garage dood zijn. Dus was doe ik, ik draai me om en kijk in garage. Gevolg: een slap. Ik denk nouja, whatever er komt zo iemand en die moet ik hebben anders wordt het een 2 fronten oorlog. Dus kijk, en jahoor precies wat ik een dacht een T. Blam die knal ik af. Vraag aan hollanda waarom ik slap kreeg: BAN. 8)7 :X . Wat vinden jullie hier nu van? Onterecht bannen zonder warning oid. Is het compleet belachelijk om 5sec (meer zal het niet geweest zijn) naar ct spawn te kijken tegen backrapers. Ik ga niet eens een unban request filen want dit is een ban om dezelfde belachelijke reden als mijn eerste daar. Blijkbaar is het een misdaad om op een pubserver een overzicht van de situatie te hebben :/.

Om deze post niet compleet zinloos te maken raad ik mensen deze server aan:
#Dumber Dust 2 24/7 AWP + FF On
81.19.219.88:27025

Brits, 32slots, toffe lui, korte rondes, 2 awp per team, admins die daadwerkelijk het spel snappen. O+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 02:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik word op zowat elke pub geband waar ik speel.

niet opscheppen ofsow maar elke ronde word ik wel voor wallhack/aimbotter uitgemaakt.

te triest voor woorden met al die newbies tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Ach ja slap en daarna een grote bek is nog steeds een temp ban, dus jochie, voor je al die moeite neemt om anderen af te zeiken: kijk eerst eens naar jezelf. Toch typisch dat onze servers nog steeds vol zitten met "al die abuse" van je. Denk dat het beter is als je voortaan eerst naar jezelf kijkt en daaruit lering trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:55
Ahh ik was daar ook ja :)

Hollanda kickte mij van de server af toen voor ghosting.

Verhaal:

Ik ben ct. Mijn team heeft nog 2 leden over, de T's nog 1. Mijn teammaat brengt de hostages naar de garage om zo te proberen de ronde te winnen voor de cts. Ik zie hem op de radar, inclusief hostages. Vervolgens wordt hij afgeknald vlak voordat hij bij t dropoff punt is met de hossies.

Ik sluip van de andere kant de garage in om hem te grazen te nemen of te trachten de hossies de laatste 2 meters af te laten leggen.

SLAP van Hollanda, KICK van de server.

Rejoin.

"ermm Hollanda? Wat doe je?" vragen ik en nog wat anderen op de server.

Hollanda: "Overduidelijk geval van ghosting! laat dit je laatste waarschuwing zijn!"

Ik: "ermm het was overduidelijk waar die laatste t zich bevond? Wtf?"

Het kicken van Koeitje (hoewel hij bij tijd en wijle wat irritant/arrogant deed in de chat imo) raakte ook kant nog wal om eerlijk te zijn. Hollanda misschien is t een tip om volgende keer eerst verhaal te halen bij iemand voordat je hem gelijk van de server kickt? Dat staat iets volwassener/netter als je t mij vraagt.

Ik vind ook je punt "onze servers zitten vol dus we abusen blijkbaar niet al te erg" nergens op slaan...ik denk dat ik dat verder ook niet duidelijk hoef te maken want spreekt voor zich.

Ik vind OD verder een geweldige server. Enige minpunten zijn de 66 tick (kan dacht ik ook niet anders voor zoveel spelers tegelijk) die er redelijk vaak voor zorgt dat je rake schoten niet registreren, de soms behoorlijk laag liggende leeftijd van spelers (kan je duidelijk merken aan hun nicks en gedrag) en het heel vaak wegswitchen van maps puur als de admin zin heeft in een andere map (ook wel een klein beetje uit te leggen als admin abuse maargoed).

Voor de rest vind ik OD een topserver waar ik op dit moment het meest op speel. Ik hoop ook dat je mijn post begrijpt Hollanda en je niet gelijk aangevallen voelt, want dat is niet mn bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Wat Koeitje betreft: als iemand na een onschuldig slapje (wat je 10 hp van de 100 kost) de betreffende admin direct beticht van admin abuse is het een ban, duidelijk verhaal lijkt mij. Ban terecht dus.

Mocht hij nou op een normale manier gereageerd hebben was er niks aan de hand, echter staan we geen discussies toe in onze servers en al helemaal niet het betichten van onze admins.

Zijn gewhine hierzo over mij heeft hij al lange tijd tot een wedstrijd verheven. De reden hierachter is mij onbekend maar ik zoek het in de hoek dat hij het niet eens zijn met de regels en beslissingen van onze servers/admins eens is. Dat is prima, maar dan moet ie gewoon lekker niet bij ons komen spelen.

Wat jou betreft: als jij samen met een teammaatje (met dezelfde tag, hierdoor val je zowieso al op) op een server speelt en je maatje is al lange tijd dood en jij loopt direct (rustig) op de laatste speler af dan kan ik niet anders concluderen dat je ghost. Helaas is ghosting meestal niet makkelijk te achterhalen en kan ik het ook fout gehad hebben, het moge duidelijk zijn dat ik geen god ben. Daar komt nog bij dat ik ook gewoon wat speel en dus niet altijd alles zie. Mocht je niet ghosten dan hierbij mijn excuses.

En voor de duidelijkheid, je brengt bepaalde zinnen alsof je die quote, dit is echter niet het geval. Een voorbeeld: "onze servers zitten vol dus we abusen blijkbaar niet al te erg"

[ Voor 3% gewijzigd door Hollanda op 18-04-2007 04:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 11:55
Nee, een quote zou ik brengen als:
Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 03:59:

Toch typisch dat onze servers nog steeds vol zitten met "al die abuse" van je.
Maar ik snap je punt, voortaan zal ik je letterlijk quoten ;)

Dat ik recht op de laatste man afloop komt natuurlijk gewoon doordat ik een dik vet kruis op de radar zie waar mn teammaat net werd omgelegd. Dan kan mn tegenstander natuurlijk maar op 1 plek zijn. Overigens heb ik echt een bloedhekel aan ghosten...

Ook wist ik niet dat er al spanningen tussen jou en Koeitje waren, daar hou ik me verder liever buiten. Ik ga slapen, tis al veel te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollanda schreef op woensdag 18 april 2007 @ 03:24:
Ach ja slap en daarna een grote bek is nog steeds een temp ban, dus jochie, voor je al die moeite neemt om anderen af te zeiken: kijk eerst eens naar jezelf. Toch typisch dat onze servers nog steeds vol zitten met "al die abuse" van je. Denk dat het beter is als je voortaan eerst naar jezelf kijkt en daaruit lering trekt.
Grote bek? Vragen waarom ik geslapped wordt is een grote bek? |:( . Het is abuse aangezien het geen nut had die slap en jullie hebben toch een anti camp mod? De meeste spelers hebben er geen last van, omdat die niet kijken naar het grote plaatje van wat er aan de gang is. En vol zitten ze niet echt imo.
Wat Koeitje betreft: als iemand na een onschuldig slapje (wat je 10 hp van de 100 kost) de betreffende admin direct beticht van admin abuse is het een ban, duidelijk verhaal lijkt mij. Ban terecht dus.

Mocht hij nou op een normale manier gereageerd hebben was er niks aan de hand, echter staan we geen discussies toe in onze servers en al helemaal niet het betichten van onze admins.

Zijn gewhine hierzo over mij heeft hij al lange tijd tot een wedstrijd verheven. De reden hierachter is mij onbekend maar ik zoek het in de hoek dat hij het niet eens zijn met de regels en beslissingen van onze servers/admins eens is. Dat is prima, maar dan moet ie gewoon lekker niet bij ons komen spelen.

Wat jou betreft: als jij samen met een teammaatje (met dezelfde tag, hierdoor val je zowieso al op) op een server speelt en je maatje is al lange tijd dood en jij loopt direct (rustig) op de laatste speler af dan kan ik niet anders concluderen dat je ghost. Helaas is ghosting meestal niet makkelijk te achterhalen en kan ik het ook fout gehad hebben, het moge duidelijk zijn dat ik geen god ben. Daar komt nog bij dat ik ook gewoon wat speel en dus niet altijd alles zie. Mocht je niet ghosten dan hierbij mijn excuses.

En voor de duidelijkheid, je brengt bepaalde zinnen alsof je die quote, dit is echter niet het geval. Een voorbeeld: "onze servers zitten vol dus we abusen blijkbaar niet al te erg"
1. Ongeschuldig slapje? Ik flikkerde compleet naar beneden recht in het vizier van de T's die aankwamen. Een textuele waarschuwing gevolgd door een slap is volgens mij standaard admin procedure?

2. Ik "whine" altijd, hoort bij css. Wat jij trouwens als een whine ziet zie ik meer als inleven in het spel :D .

3. Ik kom niet meer bij jullie spelen. Ik heb het compleet gehad met slechte admins (vorige ban was op D2. Ik zat in tunnel met awp proberen op b te komen. Krijg flash op mn dak, stap uit de tunnel op t spawn (nouja zeg maar net uit de tunnel, nog op de stenen niet eens op het zand daar). CT rent langs, ik knal af. KICK & BAN wegens spawncampen. Sorry hoor, maar dan ben je toch zo imcompetent als de pest.

Ik ga weer lekker op #dumber verder. Britten zijn een stuk toffer :)
Modbreak:Doe dat. Voor klachten over servers kun je voortaan bij de server admins zelf terecht, ranten in dit topic is niet de bedoeling.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Hebben jullie geen eigen forum waar dit geziemel terecht kan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

... (wat je 10 hp van de 100 kost) ...
10 HP kan toch wel een verschil zijn tussen winnen en verliezen en aan je toon te horen vond je het ook helemaal niet erg om het te doen. Neigt toch wel naar iets te voorbarige slap...

[ Voor 21% gewijzigd door Vincent7 op 18-04-2007 11:10 ]

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Het is idd altijd lachen gieren brullen met de admins van OD, vaak ga ik weg als er eentje connect..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom speel ik er ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:44
Dat een admin je slapt omdat je via je radar weet waar de laatste t zit slaapt echt totaal nergens op.
Mensen kunnen blijkbaar niet hebben dat je het spel snapt en alles gebruikt om beter te spelen.

Ik zelf weet op veel mappen waar de mensen vandaan komen en word ook vaak uitgemaakt voor wall-hacker of ghoster. Ik trek me er niet zo veel van aan en ga dan gewoon een andere server opzoeken als ze zo kinderachtig zijn om mensen die het beter kunnen als zij zelf te flamen of te slapen moeten ze vooral doorgaan dan ga je toch lekker een andere server zoeken en ze in hun eigen soep gaar laten koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KhaZ schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:45:
Het is idd altijd lachen gieren brullen met de admins van OD, vaak ga ik weg als er eentje connect..
Wist je dat toen Hollanda connecte ik al zat te wachten totdat ik zogenaamd iets stouts deed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Niets persoonlijks tegen de admins daar hoor, maar als ik wordt geslapped of wanneer ik iets terugzeg en meteen gekicked wordt, houd het snel op.

Het jammere is dat er veel geslapped wordt onder het mom van campen.. Stel ik ben T, en ik verdedig de mid en A kant van ons spawn met AWP, omdat mijn hele team naar B rushed, zie ik dat echt niet als spawncampen, dit is puur taktiek. Heel veel van dit soort situaties schijnen de admins daar niet te snappen, of bijvoorbeeld de regel max 3 rondes AWP.. dan doe je dit toch door middel van een script, ipv iemand te slayen..

In ieder geval, ik vind het een erg prettige server om te spelen, veel aardige lui. Alleen die admins zijn vaak "te actief" met het admin menuutje., jammer is dat. De rondetijden zijn toch kort, wat heeft het nou voor zin om iemand te slayen, als de ronde toch over 15 seconden af is?

Om af te ronden: zie het als kritiek, ik val niemand persoonlijk aan, misschien dat er iets mee gedaan wordt.

Edit: niet om te flamen, ik ga er vanuit dat de admins irl toffe peren zijn, maar het zit me nogal dwars.. geslayed worden kost ook punten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door KhaZ op 18-04-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Tja, als admin doe je het toch nooit goed. Als speler vaak ook niet :+ Gewoon niets van aantrekken en je server zo gezellig houden!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Taktiek op een 30 slots pub server bestaat niet, gewoon campen dus.

Hoe zat dat nou met die fantastische server van je Koeitje? Hoop stampij dat je de CSS wereld ging verbeteren met een server waar je alles mag wat je maar wil. Ooit uberhaupt volle bak gehad? Toch jammer dat je die kans niet waargemaakt hebt.

Zoals hierboven gezegd: als je ongestoord je gang wil gaan, moet je servers zoeken waar geen admins zijn, kan je gezellig met de cheaters een potje aankloten, kom je er snel genoeg achter waar die admins goed voor zijn. Als je op servers speelt waar aktieve admins zijn kan het altijd zijn dat er eens een beslissing genomen wordt die je niet bevalt. Het voorbeeld hierboven vind ik wel grappig, aandragen dat je taktisch speelt op een 30 slots server! Erg grappig, want je bent gewoon aan het campen, taktiek bestaat niet op grote public servers.

[ Voor 3% gewijzigd door Hollanda op 18-04-2007 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
30 is echt bulshit druk. 20 hooguit. Bove 20 haal je ook nooit meer de 100 tickrate + loopt gewoon brak dan. Leuk om ff te sproeie en campe maar tactisch of gericht spele kan dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Waarom zou taktiek niet bestaan op public servers?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.