Nu ik het toch over skill / oefenen etc. heb gehad:
Ik speel nu iets van een half jaar, misschien iets korter, en met wisselende regelmaat. Mijn skill level ligt (denk ik zelf dan) tussen beginner en medium in. Als het nog niet super gaat en ik ben aan het inspelen haal ik een k/d van ongeveer 1. Als ik later op de avond ben ingespeeld (en het wil een beetje lukken) ligt deze tussen de 2 - 3 (uiteraard soms wat hoger, dan weer wat lager)
Ik ben het beste in het spelen op een wat legere server met een man of 8. In een volle server met 20 man gaat het vaak iets minder goed. Ik speel meestal erg aanvallend en moet het voornamelijk van mijn vrij redelijke aim hebben, echter:
Het duurt bij mij altijd erg lang voordat ik echt ben ingespeeld. Ik moet toch echt een uur of 2 gespeeld hebben wil ik mijn 'potentieel' kunnen benutten. Vaak zie ik echter mensen de server joinen die vanaf de eerste ronde direct veel kills halen waarbij het lijkt alsof inspelen niet nodig is! Het duurt bij mij voornamelijk lang voordat ik echt 'ingeschoten' ben en dat mijn aim op het niveau is waar het zou moeten/kunnen zijn. Zoals ik zei heb ik (ingespeeld) een redelijk goede aim (al zeg ik het zelf

) maar het duurt vaak te lang voordat ik hier kom. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik te gefrustreerd raak door mijn eigen scheefheid dat ik een uurtje moet stoppen voordat ik verder kan spelen (frustratie is natuurlijk nooit goed).
Dus: heeft iemand nog goede tips om snel(ler) in je spel te komen en om niet iedere keer weer als een beginner te moeten starten?