[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.160 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Problemen met lage fps met een X1950XTX ? Ik draai met een X1900XT op 1280x1024 zonder enige fps drops op alle maps. Ook Militia gewoon met HDR en 20 man geen enkel probleem.

Hier een picje met mijn instellingen.
http://tweakers.net/ext/f...7f6a5db401f550a7/full.jpg

Ik draai dan wel met een E6600 alleen is de GPU toch niet zo snel als de X1950XTX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:10:
Problemen met lage fps met een X1950XTX ? Ik draai met een X1900XT op 1280x1024 zonder enige fps drops op alle maps. Ook Militia gewoon met HDR en 20 man geen enkel probleem.

Hier een picje met mijn instellingen.
http://tweakers.net/ext/f...7f6a5db401f550a7/full.jpg

Ik draai dan wel met een E6600 alleen is de GPU toch niet zo snel als de X1950XTX.
Volgens mij niet echt problemen hoor, alleen de constatering dat militia gewoon een stuk zwaarder draait dan alle andere mappen.

Ik zie trouwens dat je v-sync uit hebt staan, dit scheelt al een hoop. Als je v-sync aanzet en met deze instellingen militia met 20 man gaat spelen gok ik dat je ook wel iets van framedrops merkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:00
Onder de 60 fps ga ik me al iriteren :+

Ik heb alleen AA op 6x staan en bij de ATI drivers HQ AF aan staan, nog niets oc'ed, zie specs :)

Vsync aan zou je juist minder drops moeten hebben dacht ik, maar dat moet je alleen doen hebt als je last hebt van tearing, zo niet, lekker uit laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je 100fps gewend bent is rond de 40fps ofzo idd te merken. Persoonlijk wil ik ook altijd boven de 60 zitten. Gelukkig kom ik zelden onder de 60fps :) Tearing heb ik gelukkig met v-sync uit geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:16:
Onder de 60 fps ga ik me al iriteren :+
..knip..
Scheelt een beetje per game. CSS met 60 fps vind ik goed te doen, als hij dropt naar 30 fps merk je het echter wel erg goed. Call of Duty 2 bijvoorbeeld speelt met 30 fps nog steeds erg lekker zonder dat je er iets van merkt.
Vandread schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 18:16:
Vsync aan zou je juist minder drops moeten hebben dacht ik, maar dat moet je alleen doen hebt als je last hebt van tearing, zo niet, lekker uit laten staan.
Inderdaad, en om de één of andere reden wil mijn CRT monitor ook nogal graag 'tearen' (ook al staat mijn refresh rate op 100).
Echter, v-sync is een enorme fps killer! Tussen de 60 en 30 fps zit namelijk zo goed als niets... Als je fps bijvoorbeeld onder de 55 zakt, dropt hij direct terug naar 30 waardoor je er meteen last van hebt. Zonder v-sync zou je van die +/- 50 fps totaal geen last hebben. Ik heb het dan ook alleen aanstaan wanneer ik het nodig vind...
Misschien CSS toch nog eens zonder v-sync proberen, omdat ik het bij HL2 wel nodig achtte heb ik aangenomen dat CSS het in mijn geval ook wel nodig zou hebben :)

edit: Damn, al die tijd met v-sync aan gespeeld, blijkt dat CSS om de een of andere reden een stuk minder last heeft van tearing dan HL2. Moet eigenlijk bij al mijn source games even kijken of v-sync wel nodig is... Scheelt en hoop in performance!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Heeft iemand enig idee hoe dit kan:

http://xs112.xs.to/xs112/07060/Strange.PNG

Als je naar de ping kijkt zie je namelijk wel een erg grote lijn tussen high and low ping... Ik heb dit sinds vandaag en ik heb geen idee hoe dit komt, ik heb al geprobeerd mn firewall uit te zetten en ook dat helpt niet, iemand een heldere ingeving?

/edit: Ik merk net dat het bij alle servers in mn serverlist zo is :X

[ Voor 10% gewijzigd door DonMetal op 11-02-2007 20:17 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Edit..

[ Voor 97% gewijzigd door DonMetal op 11-02-2007 20:17 . Reden: Editten ipv posten ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

DonMetal schreef op zondag 11 februari 2007 @ 20:03:
Heeft iemand enig idee hoe dit kan:

http://xs112.xs.to/xs112/07060/Strange.PNG

Als je naar de ping kijkt zie je namelijk wel een erg grote lijn tussen high and low ping... Ik heb dit sinds vandaag en ik heb geen idee hoe dit komt, ik heb al geprobeerd mn firewall uit te zetten en ook dat helpt niet, iemand een heldere ingeving?

/edit: Ik merk net dat het bij alle servers in mn serverlist zo is :X
heb je met xfire down/uploads aanstaan toevalligperongeluk (daar is dit plaatje van toch?)

doe X-fire uit en ping eens met steam of in cs:s zelf.

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

kless schreef op zondag 11 februari 2007 @ 21:58:
[...]

heb je met xfire down/uploads aanstaan toevalligperongeluk (daar is dit plaatje van toch?)

doe X-fire uit en ping eens met steam of in cs:s zelf.
in steam blijft het het zelfde, en als ik downloads aan zou hebben, hoe zouden die andere pings dan wel goed zijn?

Tick rate is het ook niet, er zijn nl. servers met tickrate 100, die ook in goeie en in slechte ping staan..

/edit: Ik heb het probleem inmiddels niet meer, 1 keer rebooten blijkt genoeg te zijn geweest :?

[ Voor 21% gewijzigd door DonMetal op 12-02-2007 17:37 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:14
zojuist ook dit spel gekocht, ik heb geen ervaring met online shooters en word dus binnen no-time afgeknald. Ik moet dus eerst op zoek naar een n00b-server om rustig dit spel onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boktor schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 20:19:
zojuist ook dit spel gekocht, ik heb geen ervaring met online shooters en word dus binnen no-time afgeknald. Ik moet dus eerst op zoek naar een n00b-server om rustig dit spel onder de knie te krijgen.
In het begin is het verstandig om hier en daar wat tegen bots te spelen om een beetje 'gevoel' met de wapens te krijgen. Om je aim te oefenen werken deathmatch servers ook erg goed. Daarnaast zou ik servers zoeken met niet te veel spelers, dit is ietsje rustiger en heb je minder kans om iedere keer direct neergeschoten te worden wanneer je om een hoekje kijkt. Als je in een wat vollere server speelt: loop altijd met een aantal teamgenoten mee en probeer een beetje achter te blijven zodat je mee kan schieten op mogelijke doelwitten.

Verder de 'open deur' tips: leer de mappen kennen en gewoon veel, lang, vaak en regelmatig spelen/oefenen.

Hier nog een pagina met wat basic tips die je misschien kunnen helpen :)

Eén ding: raak niet te snel gedemotiveerd als het tijdje duurt voordat je een beetje mee kunt doen. Het is een lastige game om onder de knie te krijgen en het zal dan ook even duren voordat je aantal kills in de buurt van je aantal deaths komen.

ps. Dit is niet de makkelijkste keus als eerste online shooter... Wel een hele leuke, en als je het uiteindelijk in de vingers begint te krijgen ook erg satisfying / bevredigend :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 07:14:
[...]

Ik had eigenlijk verwacht dat met die rates zo hoog ik juist fulltime lag zou hebben maar het loopt inderdaad veel en veel beter. Alleen, die lagstoot bij het kopen die is niet weg :)
ik zie nu ipv dat er een spike met data komt dat het heel even ophoudt met data regenen en dat het dan weer vrolijk door gaat. Ik sna[ d'r echt geen bal meer van nu, maar ik kan tussen de lagspikes in elk geval lekkerder spelen en ik heb al de eerste klachten gekregen over "verbiedbaar goed" sniperwerk van een paar vrienden dus ik ben je desondanks flink dankbaar.
Maar wie nog een suggestie heeft tegen dat gehannes met die buy-check...
Ik ben toch zeker niet de enige die dat probleem heeft? Er zijn vast wel veel meer mensen die geen hele vette pijp hebben en af en toe een potje CSS spelen lijkt me.
cl_interp 0
Ook eens proberen

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

cl_interp werkt niet meer sinds een recente update. Het is vervangen door een nieuwe cmd; cl_interp_ratio

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Nu ik het toch over skill / oefenen etc. heb gehad:

Ik speel nu iets van een half jaar, misschien iets korter, en met wisselende regelmaat. Mijn skill level ligt (denk ik zelf dan) tussen beginner en medium in. Als het nog niet super gaat en ik ben aan het inspelen haal ik een k/d van ongeveer 1. Als ik later op de avond ben ingespeeld (en het wil een beetje lukken) ligt deze tussen de 2 - 3 (uiteraard soms wat hoger, dan weer wat lager)

Ik ben het beste in het spelen op een wat legere server met een man of 8. In een volle server met 20 man gaat het vaak iets minder goed. Ik speel meestal erg aanvallend en moet het voornamelijk van mijn vrij redelijke aim hebben, echter:

Het duurt bij mij altijd erg lang voordat ik echt ben ingespeeld. Ik moet toch echt een uur of 2 gespeeld hebben wil ik mijn 'potentieel' kunnen benutten. Vaak zie ik echter mensen de server joinen die vanaf de eerste ronde direct veel kills halen waarbij het lijkt alsof inspelen niet nodig is! Het duurt bij mij voornamelijk lang voordat ik echt 'ingeschoten' ben en dat mijn aim op het niveau is waar het zou moeten/kunnen zijn. Zoals ik zei heb ik (ingespeeld) een redelijk goede aim (al zeg ik het zelf ;) ) maar het duurt vaak te lang voordat ik hier kom. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik te gefrustreerd raak door mijn eigen scheefheid dat ik een uurtje moet stoppen voordat ik verder kan spelen (frustratie is natuurlijk nooit goed).

Dus: heeft iemand nog goede tips om snel(ler) in je spel te komen en om niet iedere keer weer als een beginner te moeten starten?

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:13

Minkie

Groazers Unite.

Kwestie van gewoon veel spelen dan lijkt mij. Ik speel ook al jaaaaaaren shooters en hoef ook bijna nooit in te schieten ofzo.
Het is wel zo dat als ik van een deathmatch server kom dat ik dan een hogere kd ratio heb.
Maar als ik gewoon zo connect dan ben ik niet zo scheel dat ik eerst 2 uur moet inschieten hoor :)

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:10

aex351

I am the one

Wat is de goedkoopste winkel om CSS te kopen ?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Verwijderd

Minkie schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:46:
Kwestie van gewoon veel spelen dan lijkt mij. Ik speel ook al jaaaaaaren shooters en hoef ook bijna nooit in te schieten ofzo.
hehe, das een beetje het probleem... ik speel inmiddels ook al heel wat jaartjes shooters. Volgens mij had ik dit ook bij eerdere online shooters (Call of Duty, R6 Raven Shield) maar weet dit niet helemaal zeker meer (is al even geleden dat ik echt met andere shooters bezig was)
Het is wel zo dat als ik van een deathmatch server kom dat ik dan een hogere kd ratio heb.
Heb ik ook al vaker geprobeerd, maar dat is dan helemaal frustrerend als je veel mis schiet :) (Spawn > schiet mis > dood > spawn > schiet mis > dood > spawn > schiet raak! (wohoo) > schiet mis > dood... you get the point)
Maar als ik gewoon zo connect dan ben ik niet zo scheel dat ik eerst 2 uur moet inschieten hoor :)
Hé pas een beetje op je woorden hé ;)
Nee serieus, ik had ook al het idee dat ik hier alleen in ben. De ene of de andere keer scheelt ook wel hoor. Soms haal ik ook wel direct een redelijke K/D (2.5 o.i.d.) maar dat ligt dan niet aan mijn aim maar meer aan slim(mer) spel, luck, goed team of slechte tegenstanders ;)

Het is ook niet dat ik pro wil worden o.i.d. Ben ook niet echt zo'n K/D ratio freak, maar het is toch leuker om vanaf het begin een beetje te kunnen killen hé :*) (vooral als je weet dat je het wel kan, maar dat het in het begin gewoon niet lukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

L0g0ff

omg

Hollanda schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 16:11:
Je connect beide via 27015 en dat kan niet. 1 client dient zijn poort dus te wijzigen in de launch options (ben command kwijt, so google it).
Yooo thanks Hollanda!!! Helaas heb ik er nu nog weinig aan want ik zit weer gewoon thuis en speel daar niet met meerdere mensen CS. Is de oplossing niet mee te nemen in de startpost ofzo? Ik neem aan dat veel meer mensen tegen aanlopen.

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

Geachte heren.

Cs 1.6 wapen models en geluiden voor Cs source.

4 Maanden geleden organiseerde mijn baas van me werk een lan-party op deze lan speelde we natuurlijk counter-strike. Ik maakte toen der tijd gebruik van een model pack, die mijn cs source models vering door 1.6 models. Ik heb deze toen der tijd op http://www.fpsbanana.com/ gedownload. Maar deze pack is momenteel nergens meer te bekennen
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 19:11:
Nu ik het toch over skill / oefenen etc. heb gehad:

Ik speel nu iets van een half jaar, misschien iets korter, en met wisselende regelmaat. Mijn skill level ligt (denk ik zelf dan) tussen beginner en medium in. Als het nog niet super gaat en ik ben aan het inspelen haal ik een k/d van ongeveer 1. Als ik later op de avond ben ingespeeld (en het wil een beetje lukken) ligt deze tussen de 2 - 3 (uiteraard soms wat hoger, dan weer wat lager)

Ik ben het beste in het spelen op een wat legere server met een man of 8. In een volle server met 20 man gaat het vaak iets minder goed. Ik speel meestal erg aanvallend en moet het voornamelijk van mijn vrij redelijke aim hebben, echter:

Het duurt bij mij altijd erg lang voordat ik echt ben ingespeeld. Ik moet toch echt een uur of 2 gespeeld hebben wil ik mijn 'potentieel' kunnen benutten. Vaak zie ik echter mensen de server joinen die vanaf de eerste ronde direct veel kills halen waarbij het lijkt alsof inspelen niet nodig is! Het duurt bij mij voornamelijk lang voordat ik echt 'ingeschoten' ben en dat mijn aim op het niveau is waar het zou moeten/kunnen zijn. Zoals ik zei heb ik (ingespeeld) een redelijk goede aim (al zeg ik het zelf ;) ) maar het duurt vaak te lang voordat ik hier kom. Het komt dan ook regelmatig voor dat ik te gefrustreerd raak door mijn eigen scheefheid dat ik een uurtje moet stoppen voordat ik verder kan spelen (frustratie is natuurlijk nooit goed).

Dus: heeft iemand nog goede tips om snel(ler) in je spel te komen en om niet iedere keer weer als een beginner te moeten starten?
Gewoon veel spelen, krik je je skills vanzelf omhoog.

Je denkt toch niet dat als je hooguit een jaar of paar maanden speelt dat je dan ook werkelijk goed kan aimen en de basics onder de knie hebt?

Ik speel nu ongeveer 6 jaar cs 1.6 en ik kan je vertellen dat ik pas na 2 jaar het spel echt begon te snappen. Je krijgt een bepaalde feeling voor lastige situaties en langzaam maar zeker wordt het steeds makkelijker.

edit; ooh ja, frustreer jezelf niet zo, dan ga je alleen maar slechter aimen. Ik spreek uit ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:55
Ik ga nu even spelen :D

blijft een leuk spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
PcManiaxx schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:59:
[...]

Gewoon veel spelen, krik je je skills vanzelf omhoog.

Je denkt toch niet dat als je hooguit een jaar of paar maanden speelt dat je dan ook werkelijk goed kan aimen en de basics onder de knie hebt?

Ik speel nu ongeveer 6 jaar cs 1.6 en ik kan je vertellen dat ik pas na 2 jaar het spel echt begon te snappen. Je krijgt een bepaalde feeling voor lastige situaties en langzaam maar zeker wordt het steeds makkelijker.

edit; ooh ja, frustreer jezelf niet zo, dan ga je alleen maar slechter aimen. Ik spreek uit ervaring. ;)
Wat een gelul je verplaatst de muis zodat de crosshair op het hoofd van de tegenstander verschijnt en haalt de trekker een keer over. Enigste punten waar je je in kan onderscheiden is orientatie (beginners kunnen zich nog niet degelijk orienteren in het spel, het is erg onnatuurlijk). Reactie vermogen (neemt af naarmate je ouder wordt). En tactiek (kwestie van oefenen tot je alle denkbare taktieken op een map meester bent). Als je de moeite neemt het spel te leren dan heb je het in 2 weekjes wel volledig onder de knie. Meeste spelers nemen echter niet die moeite en rennen zonder te denken als kippen zonder kop door het speelveld in de hoop dat ze wat zullen raken. Nu krijg ik natuurlijk een hoop tegen reacties van l33t spelers die het al jaren spelen. Waarin gezegd wordt dat dergelijke spelers nooit op enig niveau kunnen spelen. Die ik overigens verwelkom, ik kan er altijd wel om glimlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Seth_Chaos schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 17:43:
[...]

Wat een gelul je verplaatst de muis zodat de crosshair op het hoofd van de tegenstander verschijnt en haalt de trekker een keer over. Enigste punten waar je je in kan onderscheiden is orientatie (beginners kunnen zich nog niet degelijk orienteren in het spel, het is erg onnatuurlijk). Reactie vermogen (neemt af naarmate je ouder wordt). En tactiek (kwestie van oefenen tot je alle denkbare taktieken op een map meester bent). Als je de moeite neemt het spel te leren dan heb je het in 2 weekjes wel volledig onder de knie. Meeste spelers nemen echter niet die moeite en rennen zonder te denken als kippen zonder kop door het speelveld in de hoop dat ze wat zullen raken. Nu krijg ik natuurlijk een hoop tegen reacties van l33t spelers die het al jaren spelen. Waarin gezegd wordt dat dergelijke spelers nooit op enig niveau kunnen spelen. Die ik overigens verwelkom, ik kan er altijd wel om glimlachen.
Vreemdgenoeg zit hier nog een kern van waarheid in ook,

Toen ik begon met CoD2, rende ik ook als kip zonder kop rond en af en toe raakte ik wat.
Nu speel ik sinds een week of 2-3 CSS en dat heb ik op een andere manier aangepakt, in verhouding ben ik al verder met CSS dan met CoD2.

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:19
sow toen het spel net uit was meteen gekocht(met half life2) en tijden gespeeld. Vorige week heb ik het maar weer eens uit de kast gepakt, en deze vakantie weer helemaal verslaafd geraakt :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Zo, heb net weer een paar potjes gespeeld. Maar ik vraag me iets af, weet iemand hoe je in hemelsnaam zo'n speciale jump kan doen dat je net dat beetje hoger komt? Ik zie sommige mensen hem met het grootste gemak doen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Met die jump kan je in dust2 bijvoorbeeld op de onderste kist staan, onderaan de trap van de tunnel, waardoor je zo lekker op A-kort kan knallen :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23

Bever!

3

Morax schreef op zondag 25 februari 2007 @ 03:53:
Zo, heb net weer een paar potjes gespeeld. Maar ik vraag me iets af, weet iemand hoe je in hemelsnaam zo'n speciale jump kan doen dat je net dat beetje hoger komt? Ik zie sommige mensen hem met het grootste gemak doen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Met die jump kan je in dust2 bijvoorbeeld op de onderste kist staan, onderaan de trap van de tunnel, waardoor je zo lekker op A-kort kan knallen :)
duck + jump...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

jump, en(bijna) direct duck.(beiden ingedrukt houden.
en de heletijdforward inhouden anders kom je er ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ik kan die achterlijke jump ook niet :')
En speel nogal veel ZombieMod en dan is die jump nogal handig hehe. Is er geen scriptje voor ofzo?

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Kom op zeg..spatie + ctrl...hoe moeilijk kan dat zijn. Je moet alleen nog een korte aanloopje hebben, thats it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

als je even op FPSbanana.com zoekt heb je het scriptje zo binnen, maar ik adviseer om het jezelf gewoon aan te leren, veel beter :)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Radeon 9800 Pro is overleden. Ik heb de komende tijd geen geld voor een nieuwe videokaart, maar ik heb nog een Asus V6600 (Geforce 1 SDR) liggen. Op zich dacht ik dat deze kaart het spel echt niet zou draaien, maar dit valt reuze mee. Het enige probleem dat ik heb is dat de crosshair iets achter loopt op mijn muis. Heeft iemand dit ook? en/of weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Overige pc specs:

Windows XP SP2
AMD XP3000+
1024MB DDR SDRAM
nForce 2 Ultra 400 moederbord chipset
Creative Audigy 2 ZS

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Hoeveel FPS heb je dan ? :X

Met een Geforce 4MX had ik destijds (mijn PCIe kaart was RMA) rond de 80 fps.. Alles op low en 800x600 :)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50-100 fps (afhankelijk van de map) op 640*480 dxlevel 80 alles low

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2007 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 18:44:
50-100 fps (afhankelijk van de map) op 640*480 dxlevel 80 alles low
Dan zou ik toch kiezen voor een iets hogere reso en wat minder fps...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:05:
[...]

Dit verhelpt mijn probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Xadeon schreef op zondag 25 februari 2007 @ 16:52:
Kom op zeg..spatie + ctrl...hoe moeilijk kan dat zijn. Je moet alleen nog een korte aanloopje hebben, thats it!
Heel moeilijk :')
Normale duckjump kan ik wel. Maar deze is net iets teveel knopjes gedoe enzo :P.
En als ik spatie + ctrl doe kom ik der al helemaal niet op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:10

aex351

I am the one

Minkie schreef op zondag 25 februari 2007 @ 23:21:
[...]

Heel moeilijk :')
Normale duckjump kan ik wel. Maar deze is net iets teveel knopjes gedoe enzo :P.
En als ik spatie + ctrl doe kom ik der al helemaal niet op hoor ;)
Misschien je bindings veranderen ? ik gebruik altijd C voor ducken. Of een script maken dat spatie automatisch spring + duck is ;)

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Bij mij is lshift springen en alt bukken. Naja, boeit verder ook weinig. Meestal boost iemand anders me er wel op.
En soms lukt die jump wel als ik met me rug er tegenaan sta 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
aex351 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 00:20:
[...]

Misschien je bindings veranderen ? ik gebruik altijd C voor ducken. Of een script maken dat spatie automatisch spring + duck is ;)
het verschilt ook per keyboard, op een ultrax bijv lukt het me vrijwel niet terwijl het op mijn g15 geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:54
Ik zet wel eens met vrienden een lanservertje op met hamachi maar nu wil ik dat doen met source dedicated server en niet create server zodat ik rcon pass kan geven. Maar hoe zet je custom maps in source dedicated server?`

EDIT: PROBLEEM AL VERHOLPE een map aagemaakt met de naam maps in cstrike en daarin gezet ,

[ Voor 17% gewijzigd door daaan_1992 op 01-03-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Vanitas schreef op zondag 25 februari 2007 @ 19:05:
[...]

constante 100 fps voor beste resultaten leert mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
PainkillA schreef op maandag 05 maart 2007 @ 14:08:
[...]

constante 100 fps voor beste resultaten leert mijn ervaring
Voor mij is het 60+ (altijd!) Dat speelt het lekkerste zonder haperingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Laatst online: 28-08 16:15
100fps of hoger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb een probleem met mijn settings denk ik. Ik heb een goede internetverbinding, maar de laatste tijd klopt mijn game gewoon niet meer. Ik neem cover, en ik krijg een headshot omdat ik zogezegd nog niet weg was. Ik schiet op iemand, zij schieten naast mij, zij raken en doden mij, ik raak niks...

Zowieso als ik op iemand schiet registreert het spel de helft van mijn kogels niet ;(

Wat is er toch aan de hand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:18
speel je op 100tick servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik weet het eigenlijk niet. Ik speel op Team SAS en Killerhouse meestal :)

Weet niet of die 100tick zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
daarbij zou ik niet naar de servernaam kijken of het wel tick 100 is want 9 van de 10 keer trekt die server het voor geen meter en zijn het admins die weleens iets gehoord hebben over tick 100 en het dan maar ff in hun servernaam duwe en zoeizo weten heel veel admins er gewoon de ballen van.

Eerst moet je je eigen rates goed zetten zodat je op 100 tickrate data kan ontvangen en versturen. Type de volgende commandos in console daarna pas de server tickrate checken zoals hierboven beschreven is.

cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101

rate 25000 // voor breedbandverbingen.

Gewoon "net_graph 3" in console intypen en checken je moet dan kijken bij " IN " en dan de meest rechtse getal. Ook niet gelijk in de begin van een round checken want dan dropt de tickrate van de server altijd wat. maar over het algemeen hoort hij zo rond de 99 te zitten

. En als jij hun niet kan raken kan het wel eens zijn dat zei gewoon verkeerde rates gebruiken.

[ Voor 37% gewijzigd door PainkillA op 06-03-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Een stabiele server met niet teveel slots draait gewoon altijd 101 in en out... Verder klopt je verhaal wel redelijk. Meestal passen servers je rates (tijdelijk tegenwoordig) aan. Zelf heb ik veel choke als ik niet rate 25000 gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

PainkillA schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 12:46:
daarbij zou ik niet naar de servernaam kijken of het wel tick 100 is want 9 van de 10 keer trekt die server het voor geen meter en zijn het admins die weleens iets gehoord hebben over tick 100 en het dan maar ff in hun servernaam duwe en zoeizo weten heel veel admins er gewoon de ballen van.

Eerst moet je je eigen rates goed zetten zodat je op 100 tickrate data kan ontvangen en versturen. Type de volgende commandos in console daarna pas de server tickrate checken zoals hierboven beschreven is.

cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101

rate 25000 // voor breedbandverbingen.

Gewoon "net_graph 3" in console intypen en checken je moet dan kijken bij " IN " en dan de meest rechtse getal. Ook niet gelijk in de begin van een round checken want dan dropt de tickrate van de server altijd wat. maar over het algemeen hoort hij zo rond de 99 te zitten

. En als jij hun niet kan raken kan het wel eens zijn dat zei gewoon verkeerde rates gebruiken.
Ga het zo meteen even proberen :)

Wel zie ik soms dat server de cl_updaterate locken op 60 ofzo.

Ik heb trouwens elders nog iets gelezen van cl_interp_ratio en lagcompensation? Wat zijn daar goede waardes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ETzPliskin schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 19:29:
[...]

Ga het zo meteen even proberen :)

Wel zie ik soms dat server de cl_updaterate locken op 60 ofzo.

Ik heb trouwens elders nog iets gelezen van cl_interp_ratio en lagcompensation? Wat zijn daar goede waardes voor?
cmdrate moet 100 zijn omdat hij anders overzet naar de 100000 of 1 als je hem op 101 zet. wat dan weer zorgt voor erge lag, Updaterate kan soms wel eens gelockt zijn idd, dat is als de tick van de server dan niet zo hoog ligt en je dus onnodig anders van alles binnenprobeert te halen :).
Overigens, maak geen scipt voor zo iets simpels als duck+jump.. Iedereen die een tijdje speelt "hoort" dat toch eigenlijk wel te kunnen! Ik speel source nu al vanaf het begin met wat pauze's tussendoor.. ben 2 weken geleden weer begonnen en het ging gelijk weer lekker, heb zeer spoedig een nieuwe pc (hoef alleen nog maar video kaart binnen te krijgen, rest staat al gebouwd-.-) en ben benieuwd of het daar ook nog op gaat. (niet fps wise, maar aim-wise ^^) Trouwens, hoi kless ^^ ADF is toch al dood? :/

Als je wordt geraakt terwijl je op jouw scherm al achter een muur bent kan dat heel goed kloppen nog, zowel door vertraging van eventueel server, jouw rates of de rates van je tegenstander.. Dat je kogels niet reggen (registreren aka komen waar je schiet) kan zijn of door de server of doordat je sproeit (mouse1 inhoud en niet beheerst schiet dus), je hebt recoil in source wat duidelijk te merken is ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Scripts gebruik ik zowieso niet :) En lag eigenlijk ook niet behalve tijdens de vuurgevechten dan precies. En ik spreek over situaties waar ik de tegenstander echt wel moet kunnen raken en niet in sproeimomenten ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
ik speel nu al enkele weken CSS maar ik versta het verschil niet tussen 33tick 66tick en 100tick servers :s

heeft dit iets met de snelheid te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
aantal updates die de server intern verwerkt ( per seconde? ). dat wil zeggen dus de speler locaties, kogel locatie en alle objecten en dus beter hit registratie. Is wel zwaarder voor de server en dus duurder. Maak er gebruik van door je rates er aan aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:26
Heeft Valve in CS:S ook banners gepushed? CS 1.6 zit na de laatste update vol met banners, alle maps zitten er vol mee, zelfs in spec mode is er continu één in beeld.
Ik hoor bij een admin team dat drie CS servers huurt (waar Valve feitelijk niets mee van doen heeft) en je betaald voor een licentie en dan ga ze een dergelijke hoeveelheid reclame door je strot duwen.
Ik ben echt zwaar pissed-off. Ik ben niet principieel tegen reclame in games, maar dan moet het er wel subtiel in verwerkt zijn. Op dit moment zitten de muren in iedere map vol met levensgrote banners. Gewoon geen woorden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
Eh.. hier nergens last van hoor. Misschien je server admin/verhuurder die het vol met 'clanbanners' stopt (in dit geval reclame)?
Want dat is niet normaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
j-a-s-p-e-r schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:58:
Eh.. hier nergens last van hoor. Misschien je server admin/verhuurder die het vol met 'clanbanners' stopt (in dit geval reclame)?
Want dat is niet normaal hoor.
Ter info:

http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=514851

Valve heeft dus alleen CS 1.6 vol met banners gestopt. In maps, in het score board en in spectator-mode. Ads voor hun eigen producten, die ze via Steam verkopen. Levensgroot in beeld.
Het regent klachten op het steam forum. Ik vind dit echt niet normaal. Voor een betaalde game is dit gewoon schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:13:
[...]

Trouwens, hoi kless ^^ ADF is toch al dood? :/

Als je wordt geraakt terwijl je op jouw scherm al achter een muur bent kan dat heel goed kloppen nog, zowel door vertraging van eventueel server, jouw rates of de rates van je tegenstander.. Dat je kogels niet reggen (registreren aka komen waar je schiet) kan zijn of door de server of doordat je sproeit (mouse1 inhoud en niet beheerst schiet dus), je hebt recoil in source wat duidelijk te merken is ;)
Aan het begin was interpolate 0+ tick 100 en lowping geweldig.
Interpolate moet ik VOOR mannetjes schieten om em te raken ofzo. (behalve stilstaande)
adf is wel teamloos voor css en verder beetje. ADFcss is team trick geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
FallenAngel666 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:08:
[...]

Ter info:

http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=514851

Valve heeft dus alleen CS 1.6 vol met banners gestopt. In maps, in het score board en in spectator-mode. Ads voor hun eigen producten, die ze via Steam verkopen. Levensgroot in beeld.
Het regent klachten op het steam forum. Ik vind dit echt niet normaal. Voor een betaalde game is dit gewoon schandalig.
Gadver! Ik speel geen CS1.6 (die gaat er uit trouwens, hoorde dat er geen keys meer worden gemaakt..) Maar dit is de voorbode naar andere valve games. Ik wil helemaal geen reclame. Als genoeg reclame op TV (die heb ik daardoor ook niet meer, lucht op joh! :p)
Gewoon betalen voor je game, dat halen die vieze flikkers er echt wel uit (anders waren ze al wel failliet) en dan geen reclame. Niet de game nog meer uitpersen voor de laatste centen. Arg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

j-a-s-p-e-r schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 09:56:
[...]

Gadver! Ik speel geen CS1.6 (die gaat er uit trouwens, hoorde dat er geen keys meer worden gemaakt..) Maar dit is de voorbode naar andere valve games. Ik wil helemaal geen reclame. Als genoeg reclame op TV (die heb ik daardoor ook niet meer, lucht op joh! :p)
Gewoon betalen voor je game, dat halen die vieze flikkers er echt wel uit (anders waren ze al wel failliet) en dan geen reclame. Niet de game nog meer uitpersen voor de laatste centen. Arg..
Gaat zo nog meer richting "ik ga het gekraakte downloaden, Dan hoef ik die reclames niet te zien"
Geripte films zonder reclame voor andere films en 30 sec niet overslaanbare brein reclames ben je vast ook nie vies van...

reclame zoals je die in de "echte" wereld tegen komt heb ik opzich geen bezwaar tegen (een stad met billboards enzo). Maar mappen een remake van maken met reclame enzo.. ...

Is er nog een andere mooie shooter + teamplay zonder dit gezeik (en bijvoorkeur zonder steam....waar je nu ook afhankelijk van bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Het is ook nog zo dat wij voor CS dedicated servers betalen en dat Valve daar handig misbruik van maakt om een zo groot mogelijke player-base te bereiken. Wij maken nu feitelijk reclame voor hun producten en we krijgen er geen cent voor.
Ons doel is altijd geweest om een zo clean mogelijke servers aan te bieden, met alleen de noodzakelijke admin tools er op (Meta Mod en AMXX), verder niets. Geen reclame onzin, geen custom geluidjes of wazige plugins, gewoon CS 1.6 zoals het bedoeld is. Dat hele idee wordt nu keihard onderuit geschoffeld. Ik vind het ronduit schandalig.

[ Voor 44% gewijzigd door Kwistnix op 07-03-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Dit is toch de source topic en niet 1.6 ;)? Zolang er nog geen reclame is in CSS vind ik het best. En ach, wat banners stoor ik me niet zo aan. Als je het maar met een cvar uit kan zetten op een warserver net als DWP. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Nee klopt dit is het Source topic en in mijn orginele post vroeg ik mij af of ook Source last had van die banners, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Het is een beetje te ver offtopic doorgegaan, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Te erg die posters in CS 1.6 :'( . Als ze CSS ook zo gaan verneuken stop ik met spelen.

Ziet er toch niet uit dit:

http://img248.imageshack.us/img248/5128/42108472fi7.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/5320/25340707re0.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/3953/85822323ez9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:23

Bever!

3

flinke bagger graphics inderdaad. O-) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Nogal, hopelijk krijgen we dit niet in source. Ik ga na een rustperiode toch maar weer eens css bovenhalen. Meteen even de teamSAS server een bezoekje brengen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Die roze crosshair is geweldig! Ik was hier al ontzettend lang naar op zoek! :)
Ik heb ook altijd moeite om de crosshair te kunnen zien en dit maakte het spelen minder leuk vooral omdat ik vaak speel als ik savonds nog wat vrije tijd heb.
Na een dag werken ben ik meestal zo moe dat ik moeite heb om me op die slechte standaard CSS crosshairs te concentreren. (Vooral in maps als Dust) Met deze word dat een stuk makkelijker. :)

Vraagje trouwens... heeft iemand enig idee of er ook andere bots zijn voor CSS dan de bots die standaard in CSS zitten? (Met name dus meer configuratie opties of realistischere bots?).
Ik vind het namelijk fijn om in een server in me eentje tegen 10 bots of meer op te warmen of headshots te oefenen.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op zondag 11 maart 2007 @ 02:46:
Ik heb ook altijd moeite om de crosshair te kunnen zien en dit maakte het spelen minder leuk vooral omdat ik vaak speel als ik savonds nog wat vrije tijd heb.
Na een dag werken ben ik meestal zo moe dat ik moeite heb om me op die slechte standaard CSS crosshairs te concentreren. (Vooral in maps als Dust) Met deze word dat een stuk makkelijker. :)
Ik gebruik ook deze crosshair en ben er ook erg tevreden over. Deze zie je tenminste echt altijd, en heeft een mooie / fijne grootte en dikte :)
Vraagje trouwens... heeft iemand enig idee of er ook andere bots zijn voor CSS dan de bots die standaard in CSS zitten? (Met name dus meer configuratie opties of realistischere bots?).
Ik vind het namelijk fijn om in een server in me eentje tegen 10 bots of meer op te warmen of headshots te oefenen.
Ik kan me herinneren ooit iets gelezen te hebben over een bot configuratie o.i.d. waarin de bots andere / normale namen hebben en waarin de moeilijkheidsgraad van de bots verschilt. Je speelt dan dus met moeilijke en makkelijke bots... Eén probleem: ik kan totaal niet meer vinden waar ik dit heb gezien of gelezen :/
Dus als iemand weet waar ik het over heb: laat het even weten :)

Ik heb trouwens een simpele en korte vraag: kun je eigenlijk nog bunnyhoppen in de huidige CSS? Ik probeer het soms als ik alleen in een server aan het wachten ben: Een paar keer lukt wel, maar het gaat meestal snel mis (ligt aan mij hoor).
Nu kan ik me herinneren dat ze bunnyhoppen bij CSS in één van de updates onmogelijk hebben gemaakt. Ik geloof dat je nooit meer dan 3 hops kan maken o.i.d. Klopt dit of heb ik dit gedroomd? Kon niet echt een duidelijk antwoord vinden...
Ik weet trouwens wel dat het in ieder geval ooit gewoon kon hoor... al die filmpjes van hoppende spelers heb ik niet gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

@ Jiggleman:
Volgens mij is bunnyhoppen niet meer mogelijk omdat je in CSS heel even afremt na een sprong/landing.

--

Zou het trouwens mogelijk zijn om een bind commando te maken om de HUD, crosshair, radar en weapon model met één druk op knop weg te halen?

Dit zou ideaal zijn om mooie screenshots te kunnen nemen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 11-03-2007 15:25 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Mhh heb je een linkje? ben wel benieuwd!
Ik zag laatst ook een skinpack, terroristen waren knalgeel en rood.
Counters waren Supergroen en blauw.
Wel handig, maar ik heb hem er niet opzitten, vind het toch een manier van cheaten ofzo...

Al zit ik er wel aan te denken om het een keer uit te proberen.
Wel jammer dat dan het "realisme" in 1 keer weg is :/

Heeft hier iemand vroeger ook wel eens Urban Terror gespeeld?
Een total conversion voor Q3
http://www.urbanterror.net/news.php

Daar had je een bleeding systeem dat best vet werkte! sowieso was het best een goed sniper spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

ixl85 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Mhh heb je een linkje? ben wel benieuwd!
Ik zag laatst ook een skinpack, terroristen waren knalgeel en rood.
Counters waren Supergroen en blauw.
Wel handig, maar ik heb hem er niet opzitten, vind het toch een manier van cheaten ofzo...
Minkie in "[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10"
ixl85 schreef op zondag 11 maart 2007 @ 15:45:
[...]

Heeft hier iemand vroeger ook wel eens Urban Terror gespeeld?
Een total conversion voor Q3
http://www.urbanterror.net/news.php

Daar had je een bleeding systeem dat best vet werkte! sowieso was het best een goed sniper spel!
Urban terror heb ik nooit gedaan, wel Tactical Ops voor UT99. :)

http://www.macologist.org/showthread.php?t=25
http://www.tactical-ops.de/

[ Voor 50% gewijzigd door Da_maniaC op 11-03-2007 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Bunnyhoppen wil alleen nog van een hellinkje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit valt onder spam en dat is niet gewenst.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 12:31

Stewie!

Keen must die!

Hou het bij een topic report, dat is genoeg.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Minkie schreef op zondag 11 maart 2007 @ 17:07:
Bunnyhoppen wil alleen nog van een hellinkje af.
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, want als een spel het toe laat heb ik het meestal zo door...
Dus als ik je goed begrijp stopt het bunnyhoppen weer als je van de helling af bent of blijf je dan je snelheid houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op maandag 12 maart 2007 @ 08:58:
[...]

Ik heb het zelf nooit geprobeerd, want als een spel het toe laat heb ik het meestal zo door...
Dus als ik je goed begrijp stopt het bunnyhoppen weer als je van de helling af bent of blijf je dan je snelheid houden?
Je kan wel degelijk bunnyhoppen van een helling af, voor zover ik weet houdt je vrij lang snelheid zo lang je je jumps goed time, iig genoeg om op Dust2 van A naar de pit in a lang te hoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:12
Je kan ook Bunnyhoppen, zonder helling.

Voor mensen met interesse heb ik het uitgelegd op het forum van mijn clan
:http://www.perfectclan.com/forum/viewtopic.php?t=211

Voor mensen die de originele engelse willen lezen alhier.
Die guide is gebaseerd op deze:
http://fidosrevenge.com/bhop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IRCfreAk
  • Laatst online: 17-08-2021
hahahah lool leuk man die guide
ik had er laatst een die bunnyhopte op onze teamsas server maar hij had ook wallhack
gesubmit bij steambans en die vonden het ook wel grappig om te zien:P

p.s. nog bedankt hollanda voor het aanpassen van de topicstart!

[ Voor 15% gewijzigd door IRCfreAk op 12-03-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt JET, ik ga je guide zeker proberen.
Ik had trouwens al wel de juiste techniek te pakken (strafen + jump + draaien met muis) alleen lukte dit nog niet echt goed... maar heb het ook nog niet echt veel geprobeerd.

Vooral het eerst oefenen in rondjes is denk ik een goede tip, dit heb ik nog niet geprobeerd maar het zal vast goed helpen om je timing te perfectioneren :)

Coole tutorial in ieder geval!

Nu nog trickjumps zoals in de videos... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Laatst online: 05-09 11:00
Whehe, vind het er altijd wel erg gaar uitzien dat bunnyhoppen :+ Phunny om te kunnen, dat zeker :D

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Die nieuwe update is ook ff wennen hoor. Heb nu totaal ander lettertype en gewoon zo'n scroll ding inbeeld om de chathistory te bekijken.
Eerst kon je gewoon de console openen om dat te bekijken maar dat zal wel te moeilijk zijn voor sommigen ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Minkie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:36:
Die nieuwe update is ook ff wennen hoor. Heb nu totaal ander lettertype en gewoon zo'n scroll ding inbeeld om de chathistory te bekijken.
Eerst kon je gewoon de console openen om dat te bekijken maar dat zal wel te moeilijk zijn voor sommigen ofzo :')
Ach nu kan je er makkelijker voor kiezen om 0 chatregels te hebben en "makkelijker?" terug lezen als je er zin in hebt zonder de A killed B en damage reports enzo?

Ik ben allang blij dat er niet in koeienletters in staat dat je ook "vul nieuw spel in" kan kopen in de maps, daar was ik bang voor met de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Ik ben heel erg blij dat de radio commands niet meer in text vorm in de chat te zien zijn. Vaak genoeg heb je 12x "fire in the hole" staan op je scherm wat eigenlijk nergens voor nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Alle chat komt in een schermpje wat zich opent als je begint met typen. Blijft verder ook gewoon zichtbaar op de normale plek tussen de reports.
Maar ik had dus net ook al een scrollbar in beeld zonder dat ik wat typte maar die is nu gelukkig verdwenen hehe.

Het is me alleen nog niet opgevallen dat die radiomessages niet meer in text vorm zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Minkie op 13-03-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Sinds de laatste update worden ineens mijn geluidsinstellingen niet meer weggeschreven. Wel mijn video instellingen. Ik kan ze wel on the fly instellen en dan werken ze ook meteen, maar zodra je op opslaan klikt vallen de instellingen weer terug naar standaard. medium 2 speakers. Als je 3 potjes speelt met stereo geluid besef je pas hoe waardeloos het speelt als je geluiden niet kunt localiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:24
misschien je .config die nog op "read only"staat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Minkie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 23:15:
Alle chat komt in een schermpje wat zich opent als je begint met typen. Blijft verder ook gewoon zichtbaar op de normale plek tussen de reports.
Maar ik had dus net ook al een scrollbar in beeld zonder dat ik wat typte maar die is nu gelukkig verdwenen hehe.

Het is me alleen nog niet opgevallen dat die radiomessages niet meer in text vorm zijn.
Toen ik dat bericht getypt had bedacht ik met dat ik wat met de filters heb zitten klooien. Weet alleen niet meer welke :P Ik zal vanavond is kijken bij welk filter ze weg zijn. Of zou het een nieuwe bug zijn na wat rotzooien met filters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
cojones81 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:26:
misschien je .config die nog op "read only"staat???
Ik kan mn videosettings saven. Die worden opgeslagen in dezelfde config dus dat kan ik uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waar baseer jij dat verneuken op? Neem maar van mij aan dat 1.6'ers harder raken dan newbs zoals jij. En nee dit is geen flame. Maar je mening is helemaal nergens op gebasseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:26:
[...]

Waar baseer jij dat verneuken op?
Ik denk dat hij het verneuken baseert op het feit dat ze het spel verneuken met hun afleidende reclame erin
[...]

Neem maar van mij aan dat 1.6'ers harder raken dan newbs zoals jij
is deze opmerking wel op iets gebaseerd dan? En wat bedoel je eigenlijk?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar baseer jij dat verneuken op? Neem maar van mij aan dat 1.6'ers harder raken dan newbs zoals jij. En nee dit is geen flame. Maar je mening is helemaal nergens op gebasseerd.
Hij vindt het plaatsen van die posters het spel vern... minder leuk maken ;) In welk opzicht is dat ongefundeerd? Hij mag toch best hopen dat ze dit niet in CSS gaan stoppen? Wat dat dan weer met je skill te maken heeft is voor mij ook een raadsel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
[...]

Neem nog een joint! Ik werd gewoon dommer van het lezen van je post.

Nog even uit nieuwsgierigheid. Hoe wil je uberhaupt iemand harder raken met een kogel, dan een ander? Het is mij een raadsel. Slinger je het wapen met de richting van de kogel mee? Leg eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

[...]

Hoeveel had je op toen je mij ging quoten ;)
Ik bedoelde dus dat ze met die posters het spel bederven.

offtopic:
word nog voor n00b uitgemaakt ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaMeLiNoS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:25
[...]

Iemand uitmaken voor newb als je nog nooit met hem hebt gespeeld is zowieso wel een gewaagde zet. Speel al ruim een jaar samen met hem en ik durf er op in te zetten dat hij je 1 on 1 harder raakt dan je zou willen.

Een mening is persoonlijk en deze is voor iedereen anders. Wat je er mee doet is een 2de. In jouw geval is het denk een overreactie van een verkeerde interpretatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen CS:S fans. Ik heb een vraag... We gaan met onze clan dit weekend
naar NetGamez. Nu nemen we een eigen server mee waar we public en private servers
op gaan draaien. Alleen hebben we dit een jaar geleden eens gedaan in een bungalow
en daar duurde het connecten naar een server enkele minuten, dit omdat er geen internet
was. Is hier een oplossing voor? Wil wel graag de servers zelf draaien op NetGamez.

Wie kan mij hiermee helpen ?? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless

kless

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2007 @ 10:57:
Goedemorgen CS:S fans. Ik heb een vraag... We gaan met onze clan dit weekend
naar NetGamez. Nu nemen we een eigen server mee waar we public en private servers
op gaan draaien. Alleen hebben we dit een jaar geleden eens gedaan in een bungalow
en daar duurde het connecten naar een server enkele minuten, dit omdat er geen internet
was. Is hier een oplossing voor? Wil wel graag de servers zelf draaien op NetGamez.

Wie kan mij hiermee helpen ?? :)
Als ik me niet vergis is er zoiets als "sv_lan 1 // 0 " in config.cfg

Alleen een mapchange naar nuke of inferno ofzo zou lang mogen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Connecten duurt altijd lang, zonder internet. Is niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, maar minuten wachten is dus normaal?
Jammer dat ze daar niets op bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Licentie kosten betalen voor een lokale VALVe content server... (= duur)

[ Voor 6% gewijzigd door Hollanda op 15-03-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer iets heel vaags sinds mn laatste format. Bij elke server die ik connect lijkt het wel alsof de verbinding elke seconde een paar keer weg valt (ping is dan gewoon goed). Op deze manier kun je dus nooit gamen.
Ik dacht dus eerst aan het internet (@home), maar nu blijkt dat er bij CoD2 niets aan de hand is. Ik heb steam en css al meerdere malen er af gegooid en weer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niets. Het moet dus eigenlijk wel aan een instelling in steam/cs:s/mijn pc liggen aangezien mijn internet verder gewoon goed is.
De rates heb ik allemaal op default gezet dus dat is t niet.
Ook heb ik al de ports in mn router opengegooid, maar mocht ook niet baten.

Iemand nog een idee? Aangezien ik bijna de neiging krijg mn hele pc weer opnieuw te formatteren.

...hmm ik krijg nu ook de helft van de tijd een foutmelding bij het opstarten.. net 2 x een van windows en 1 keer een van x-fire.... misschien toch maar een format....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 12:37 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.