[PC] Counter-Strike: Source - Deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Nou, als ik de crosshair op iemands hoofd richt is ie dus echt niet dood. Alleen als we beide stilstaan. Als dat nou wat beter werkt in css, zou het een stuk lekkerder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Seth_Chaos schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:39:
[...]
Ik vindt dat geneuzel met die tick rates en met hoge dpi muizen altijd zo'n onzin. Ik plaatst de crosshair op het hoofd van m'n slachtoffer en haal de trekker over. Boem dood! Welke muis ik daarbij in mn handen heb of welke thick rate gebruikt wordt maakt me geen zak uit. Of je wint ja of nee hangt af van hoe goed je bent niet van welke thick rate of welke muis je gebruikt.
Dan speel je misschien enkel op naab servers, waar een naab een eeuwigheid ter plaatse stilstaat zodat het niks uitmaakt dat je wegens choke serverupdates mist en je schot natuurlijk altijd raak is :P

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ambi schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 14:57:
[...]

Dan speel je misschien enkel op naab servers, waar een naab een eeuwigheid ter plaatse stilstaat zodat het niks uitmaakt dat je wegens choke serverupdates mist en je schot natuurlijk altijd raak is :P
Wat is naab? Is dat de verbastering, van een verbastering, van een verbastering, van een verbastering, van het woord beginner? new-newbie-newb-noob-naab? Ik denk dat je me zoiezo niet snel zult tegenkomen op een server met dergelijke l33t br33z4h 5l4ng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een vraagje (alweer)
ik heb allemaal ct en t skins gedownload maar nergens word er een fatsoenlijke readme bijgeleverd.
weet iemand waar die vtf betandjes naartoe moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Bij mij staan ze in counter-strike source\cstrike\materials\player\
Als de map player er nog niet staat (wat hoogstwaarschijnlijk zo is) moet je die daar ff zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

materials/players of materials/models players?
en moeten daar de vtf bestanden in of de mappen?

ik heb het al gevonden

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2007 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Ik kan niet meer inloggen op steam sinds de laatste update. (heb een week niet gespeeld dus hoeft niet door die update te komen opzich..) En nu heb ik een verificatie mail laten sturen maar die schijnt ook maar niet aan te komen.. (na +- 15min) Is mn account gehackt oid? Of is er wat met steam aan de hand vandaag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Laatst online: 00:41
MasterJR schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 13:47:
Ik kan niet meer inloggen op steam sinds de laatste update. (heb een week niet gespeeld dus hoeft niet door die update te komen opzich..) En nu heb ik een verificatie mail laten sturen maar die schijnt ook maar niet aan te komen.. (na +- 15min) Is mn account gehackt oid? Of is er wat met steam aan de hand vandaag? :?
Met steam is niets aan de hand,ik ben gewoon ingelogd.
Wat heb je met je account gedaan? Weet je zeker dat je goede wachtwoord enzo hebt ingevuld?
Anders moet je het even proberen op een andere pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Even een vraag aan Tweakers met xp64 en een dualcore; Weet iemand een workaround om cs-source aan het draaien te krijgen? Want bij mij start de game niet eens op. Het blijft wel in het proceslijst hangen, maar er gebeurt dus niks.

Wat ik heb geprobeerd:
  • Directx update
  • Drivers update(s) (lees: Amd driver, display driver, nforce driver)
  • Een aantal van deze (toepasbare) fixes>>>klik!
  • AMD Optimizer
  • hl2.exe affinity op 1 core gezet
  • deleten van clientregistryblob
  • deleten van alle mappen en bestanden behalve "steam.exe" en "steamapps".
spec:
Athlon64 x2 3800+
DFI Lanparty SLi-D nforce 4
2gb ddr
7900GT
Windows XP64

Overigens staat er op het steampowered/forum erg weinig over problemen met een dualcore. :/

[ Voor 16% gewijzigd door Xadeon op 19-01-2007 21:15 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ligt het probleem wel bij dual core en niet bij de 64bit windows? Ik ken een hoop mensen met een dual core die geen problemen hebben. 64bit XP is niet bepaald een vervollediging van de 32bit versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Hm, zover ik weet zijn er wel mensen die claimen dat steam@dualcore + xp64 wel werkend hebben, zonder ook maar een fix of een workaround toe te hebben gepast.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Hier een Core2Duo met XP en Vista en geen probs..maar wel 32 en dus geen 64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ah, counterstrike-source start nu eindelijk op, nadat ik de amd driver had gedeinstalleerd. Maar nu sta ik bij een nieuw probleem. 8)7 Source blijft nu hangen bij het connecten met een server.

[ Voor 1% gewijzigd door Xadeon op 19-01-2007 22:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Xadeon schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:52:
Ah, counterstrike-source start nu eindelijk op, nadat ik de amd driver had gedeinstalleerd. Maar nu sta ik bij een nieuw probleem. 8)7 Source blijft nu hangen bij het connecten met een server.
Start Steam/CSS eens op met -32bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Was al bezig met een install van xp32bit op een aparte partitie. :) Zal alleen nog ff moeten wachten tot dat source volledig gedownload en geupdate is.
Overigens is het me nog wel gelukt om in server te komen, maar dan wel met een ping van 300. Werd ook meteen gekicked. :X Maar een reconnect wilde niet meer lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
64bit is kut = lower fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Nah, het is me gelukt. Heb ff alle drivers opnieuw gedeinstalleerd, drivercleaner er overheen, drivers weer geinstalleerd + een herinstall van steam. Draait source nu ineens wel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
zo zie je maar. Bijlange niet elk probleem is logisch.
Hollanda, dat 64bit kut is, is nogal kort door de bocht. 64bit heeft zeker voordelen, maar het is tot op heden nog nooit degelijk uitgewerkt voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
64bit icm css werkt in ieder geval nog niet goed, betekent lagere fps dan op 32bit. Dus 64bit = kut (gezien dit topic)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Ik heb een raar probleem bij counterstrike:s Ik heb het Half life 2 legaal en heb counterstrike source van steam gedownload. Vervolgens ingelogt op mijn steamaccount, ingelogd op server. Maar vervolgens kan ik zeg maar alleen maar toekijken :/ Weet iemand hoe dit is optelossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik heb een klein probleempje:
Ik heb een config gedownload alleen staan er 2 dingen in die ik niet wil:

Ik zie namelijk geen spraypaints (rood, heb ik gesprayed maar niks), en ik heb meters rechtsonder in beeld die ik niet wil hebben.

Plaatje
Paint gecropped :X

Weet iemand welke cmd's ik moet invoeren/veranderen in mn config om dit te verhelpen?

/edit: Alles is inmiddels verholpen, spraypaint war: r_decals, meters waren: net_graph 0
basproffesional schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:24:
Ik heb een raar probleem bij counterstrike:s Ik heb het Half life 2 legaal en heb counterstrike source van steam gedownload. Vervolgens ingelogt op mijn steamaccount, ingelogd op server. Maar vervolgens kan ik zeg maar alleen maar toekijken :/ Weet iemand hoe dit is optelossen? :?
volgens mij M rammen en team selecten

[ Voor 38% gewijzigd door DonMetal op 22-01-2007 20:05 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Ik draai een servertje thuis om met mijn maten wat in het rond te schieten. Standaard CS, op een linux servertje, met mani_admin 1.10. Nou was ik aan het violen met de configuratie en wil ik op het "joinserver" in "actionsoundlist.txt" een eigen MP3tje toevoegen. Alleen, die download is retetraag. Ik wil daarom die MP3 vanaf een externe locatie laten laden. Ik zie allemaal verhalen over .res files, maar daarmee zou ik zo te zien voor elke map een .res moeten maken. Weet iemand hoe dit handiger kan? Doel is dus een MP3 vanaf een externe locatie te linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49

Minkie

Groazers Unite.

DonMetal schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:07:
Ik heb een klein probleempje:
Ik heb een config gedownload alleen staan er 2 dingen in die ik niet wil:

Ik zie namelijk geen spraypaints (rood, heb ik gesprayed maar niks), en ik heb meters rechtsonder in beeld die ik niet wil hebben.

Plaatje
Paint gecropped :X

Weet iemand welke cmd's ik moet invoeren/veranderen in mn config om dit te verhelpen?
Die van je spray weet ik niet zeker, maar op sommige oppervlakken zie je je spray niet. Of het kan zijn dat die config geen spray laat zien?
En die "meters" rechtsonder krijg je weg door ff de console te openen en dan net_graph 0 invoeren.

[ Voor 7% gewijzigd door Minkie op 22-01-2007 19:59 ]

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik denk inderdaad dat de config de sprays niet laat zien. Waarschijnlijk om de uiterst vervelende animated "lokaas" sprays te vermijden. De meters zijn idd met net_graph 0 weg te doen.

Ik begrijp btw niet goed waarom iedereen dat ding wegwil :p. Ik vind het zelf reuzehandig. Als het spel schokt zie je meteen waar het aan ligt (fps/ping/choke&loss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Inderdaad erg handig, heb net_graph 3 ook reeds sinds jaar en dag aan staan _/-\o_

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
ambi schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 12:44:
Inderdaad erg handig, heb net_graph 3 ook reeds sinds jaar en dag aan staan _/-\o_
Aan en uitzetten vind ik veel makkelijker. Gewoon een simpele bind en huppa :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

jaja: ik heb weer een probleem:

Ik heb Half Life 2 gekocht, dus echt alleen HL2. Geïnstalleerd enzo, maar hoe krijg ik hier nou CSS op, dat moet te doen zijn maar ik kan het niet vinden in Steam... Iemand die hier ervaring mee heeft?

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

DonMetal schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:20:

Ik heb Half Life 2 gekocht, dus echt alleen HL2. Geïnstalleerd enzo, maar hoe krijg ik hier nou CSS op, dat moet te doen zijn maar ik kan het niet vinden in Steam... Iemand die hier ervaring mee heeft?
Niet volgens mij, volgens mij had je CS is tegenwordig een opzichzelf staand pakket.
Je zal deze via steamshop moeten kopen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

DonMetal schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:20:

CS:Source zit helaas alleen in de Silver of Gold editions van HL2.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vreemd dat je CS:S er niet meer standaard bij krijgt. Toen HL2 net uit was heb ik die gelijk gekocht en daar zat CS:S toen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:43:
Vreemd dat je CS:S er niet meer standaard bij krijgt. Toen HL2 net uit was heb ik die gelijk gekocht en daar zat CS:S toen bij.
Silver of Gold editions. Counterstrike Source is een op zichzelf staand product zoals hierboven al werd aangegeven. Dat product kost geld. In de Silver en Gold edities krijg je het er ook niet gratis bij, de prijs van CS Source zit in de prijs inbegrepen. Vroegah toen het nog een mod was, was het gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
He ik heb ff een vraagje:

Ik wil op mijn eigen server kunnen instellen dat je elk wapen kan droppen.
Dus ook de knife en grenades, weet iemand of hier een command of script voor is?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt echt gek van het Server is not responding :(
Gaan ze hier nog wat aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Ik heb CSS nu maar via Steam gekocht... Weer 15 euro verspilt...

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom koop je hem dan ;)
15 euro is CSS wel waard hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
NickySantoro schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 16:37:
He ik heb ff een vraagje:

Ik wil op mijn eigen server kunnen instellen dat je elk wapen kan droppen.
Dus ook de knife en grenades, weet iemand of hier een command of script voor is?
zoek es naar manimod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Seth_Chaos schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:48:
[...]

Silver of Gold editions. Counterstrike Source is een op zichzelf staand product zoals hierboven al werd aangegeven. Dat product kost geld. In de Silver en Gold edities krijg je het er ook niet gratis bij, de prijs van CS Source zit in de prijs inbegrepen. Vroegah toen het nog een mod was, was het gratis.
Als je de HL2 GOTY edition koopt zit er zeker weten CSS en HL2DM bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik had ook CSS bij mijn HL2. En het is de 15 euro zeker en vast wel waard hoor. Dat is het enige spel dat ik niet beugespeeld ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 16:57

_fool

Helemaal zo gek nog niet

Kan iemand me vertellen of het ook mogelijk is om de Dynamic Weapon Pricing uit te zetten voor een zelf gehoste (lan)game? Dus een game waarbij je zelf server bent maar ook meespeelt. Ik heb binnenkort een lan waarbij ik de server moet regelen, en dan is het zo zuur als we allemaal 4k voor een vest+helm moeten betalen :S

Ik heb natuurlijk al even gezocht (zowel op GoT als op Google) en ik vind overal dat je mp_dynamicpricing op 0 moet zetten. Dat werkt waarschijnlijk voor dedicated servers, maar voor een lanserver waar je zelf op meespeelt werkt het niet: als ik CS:S opstart en in mn console de waarde van mp_dynamicpricing check dat staat hij braaf op 0, maar zodra ik dan een game create staat de dwp opeens weer op 1.

Dankdank :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
_fool schreef op zondag 28 januari 2007 @ 01:41:
Kan iemand me vertellen of het ook mogelijk is om de Dynamic Weapon Pricing uit te zetten voor een zelf gehoste (lan)game? Dus een game waarbij je zelf server bent maar ook meespeelt. Ik heb binnenkort een lan waarbij ik de server moet regelen, en dan is het zo zuur als we allemaal 4k voor een vest+helm moeten betalen :S

Ik heb natuurlijk al even gezocht (zowel op GoT als op Google) en ik vind overal dat je mp_dynamicpricing op 0 moet zetten. Dat werkt waarschijnlijk voor dedicated servers, maar voor een lanserver waar je zelf op meespeelt werkt het niet: als ik CS:S opstart en in mn console de waarde van mp_dynamicpricing check dat staat hij braaf op 0, maar zodra ik dan een game create staat de dwp opeens weer op 1.

Dankdank :+
Als je create server doet en je load een map, dan moet je als de map is geladen console doen en dan mp_dynamicpricing 0 invullen, daarna vul je dit in: changelevel mapnaam dus bijvoorbeeld changelevel de_dust.

Als het goed is heb je dan geen DWP meer op de_dust

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Download en gebruik gewoon srcds console, GUI sucks: www.srcds.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
Hey mensen ik speel dus ook CSS maar ik heb bijna altijd last van packet loss ( 1 a 2 permanent) . in bijna alle servers

ik heb gewoon een fatsoenlijke adsl verbinding met een lage ping.
heb al lopen spelen met rates maar het mocht niet baten.
huidige config:

rate: 25000
cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
cl_interpolate 1 wat het ook moge zijn. had het gelezen in dit topic.

geprobeert ook de cl_cmdbackup 2 te doen wat was beschreven in dit topic maar console zegt dat dat command niet bestaat ?! wie kan mij helpen ?

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ik heb min of meer hetzelfde probleem, maar de package losses komt meestal door de zwakke serverhosts waar veel css-servers opdraaien. Met name de tickrate 100 servers hebben helaas vaak een instabiele tickrate. Zover ik weet hebben de O.D. servers (host:Gserver) wel een stabiele tickrate van 100. Maar als je volledig van je package losses af wil, kun je beter de standaard rates gebruiken; updaterate 20, cmdrate 30, cl_interp_ratio(0.05) = interp_ratio 1:updaterate <<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

Ik gebruik zelf dit, nooit lag:

// verbinding settings
rate 30000
cl_updaterate 100
cl_cmdrate 100
cl_interp 0,01
cl_allowupload 0
cl_allowdownload 0
cl_resend 15
cl_smooth 1
cl_smoothtime 0.010
cl_lagcomp_errorcheck 1
cl_lagcompensation 1

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Xadeon schreef op zondag 28 januari 2007 @ 21:05:
Ik heb min of meer hetzelfde probleem, maar de package losses komt meestal door de zwakke serverhosts waar veel css-servers opdraaien. Met name de tickrate 100 servers hebben helaas vaak een instabiele tickrate. Zover ik weet hebben de O.D. servers (host:Gserver) wel een stabiele tickrate van 100. Maar als je volledig van je package losses af wil, kun je beter de standaard rates gebruiken; updaterate 20, cmdrate 30, cl_interp_ratio(0.05) = interp_ratio 1:updaterate <<
Nou dan tref je het, want servers passen veelal je rates aan naar een minimum (of maximum) waarde. Voorheen kon je dat (bij ons igg) checken met @rates, echter toont die command tegenwoordig alleen de waarde die in je config staat.

Quadcore Opteron power :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kless
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-08 14:19

kless

Morgen? Waarom niet overmorgen

Joepie ... weer een update waarbij chrash op teamswap weer niet gefixed is

[ Voor 7% gewijzigd door kless op 29-01-2007 11:08 ]

http://www.adf-hq.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoomSayerSantos
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 16:51
Is er nu al een fix voor die kut fog met de 8800 serie.
Sinds mijn pc upgrade heb ik er ook last van en wat een negatief effect op men score ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
SwornEnemy schreef op maandag 29 januari 2007 @ 11:15:
Is er nu al een fix voor die kut fog met de 8800 serie.
Sinds mijn pc upgrade heb ik er ook last van en wat een negatief effect op men score ;(
Ligt aan de nvidia drivers.. Daar is pas een update voor geweest maar ik weet niet of de fog gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Help !

Heb counterstrike Source gekocht bij de mediamarkt. Ik vertrouwde het zaakje omdat het in een plastic box zat met beveiliging. Deze werd er afgehaald toen ik betaald had, namelijk 30 euro.

Eenmaal thuis gekomen heb ik deze geinstalleerd, en een steam account aangemaakt.

Toen kwam het punt dat ik de KEY moest invoeren, en jahoor, Duplicated !
Oftewel, al in gebruik :( Dag met je Orginele Game + Kassabon...zit je dan ?
Waarschijnlijk iemand bij de MM key gefoto/overgeschreven of online keygen gebruikt, met als resultaat ik de dupe :)

Wat te doen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:12:
Help !

Heb counterstrike Source gekocht bij de mediamarkt. Ik vertrouwde het zaakje omdat het in een plastic box zat met beveiliging. Deze werd er afgehaald toen ik betaald had, namelijk 30 euro.

Eenmaal thuis gekomen heb ik deze geinstalleerd, en een steam account aangemaakt.

Waarschijnlijk iemand bij de MM key gefoto/overgeschreven of online keygen gebruikt, met als resultaat ik de dupe :)

Wat te doen ?
De meeste Mediamarkten zijn nog tot 20:00 open ;). Succes met omruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ja leuk, op games zit 24 uurs ruiltijd op, afgelopen donderdag gekocht, en zaterdag pas geinstalleerd ivm drukte. Hun kunnen toch gewoon zeggen dat ik een account heb gemaakt, en dan sta je nergens meer.

[ Voor 28% gewijzigd door NeoMe op 29-01-2007 17:20 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:13
NeoMe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:12:
Help !

Wat te doen ?
Om ruilen of contact opnemen met wie het spelletje heeft gemaakt jij hebt tenslotte de orginele niet die andere persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Inmiddels mail gestuurd naar Mediamarkt + Mail naar Steam.
Aangezien ik het papiertje met key + kassabon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op maandag 29 januari 2007 @ 17:21:
Inmiddels mail gestuurd naar Mediamarkt + Mail naar Steam.
Aangezien ik het papiertje met key + kassabon heb.
Dan heb je het juiste gedaan:
quote: Steam FAQ
CD Key Reset Process Guidelines

If you recently purchased a copy of a game which requires activation on Steam and are encountering a "Duplicate CD Key" error message you will need to contact us to have the CD Key reset so you may use it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er iemand ervaring met CSS onder windows vista? Ik heb m net geprobeert maar hij loopt op de helft zoveel fps als ik normaal heb en het geluid is erg slecht, gekraak en gestotter zijn hier codewoord :D

Dit probleem schijnt overigens bij meer games op te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 09:23:
heeft er iemand ervaring met CSS onder windows vista? Ik heb m net geprobeert maar hij loopt op de helft zoveel fps als ik normaal heb en het geluid is erg slecht, gekraak en gestotter zijn hier codewoord :D

Dit probleem schijnt overigens bij meer games op te spelen :(
Heeft niks met CSS te maken. Kwestie van de Nvidia beta 100.51 driver installeren. Die verdubbeld je performance. Dit heeft alles met drivers te maken, en niks met CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 10:04
Jaw00r geloof je et zelf? een driver die je performance verbeterd? :D De hardware blijft onveranderd dus wat je zegt is onzin ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XSNL
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-06 10:26
Maak dan een topicreport aan i.p.v. hier te reageren ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 30-01-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Zie ^^^ ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 30-01-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ^^^ ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 30-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
Zie ^^^ ;)

[ Voor 116% gewijzigd door Crash op 30-01-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:38:
[...]

Heeft niks met CSS te maken. Kwestie van de Nvidia beta 100.51 driver installeren. Die verdubbeld je performance. Dit heeft alles met drivers te maken, en niks met CSS.
Dan zeg ik ook ff wat ik denk:
Ik denk dat hij bedoelt dat de nvidia drivers 2x zoveel van mijn PC vragen onder windows Vista waardoor mijn performance met 50% daalt. Maw: de drivers werken verre van optimaal, maar ze doen het :D Dus: beta drivers downloaden _/-\o_

Nja, ik dacht, ik post het hier maar ff (ondanks dat ik wel vermoedde dat het aan drivers etc lag) want om er nou een compleet nieuw topic voor aan te maken in het windows clients forum... :D

Bedankt iig Seth O+

Edit: 100.51 drivers zijn niet geschikt voor mijn hardware (nForce4 AMD chipset + GeForce 7800GTX) en op de 1 of andere manier kan ik de goede beta nForce drivers niet gebruiken :O

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
YaYo86 schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:42:
Jaw00r geloof je et zelf? een driver die je performance verbeterd? :D De hardware blijft onveranderd dus wat je zegt is onzin ..
Probeer jij maar eens op een Windows bak te gamen zonder correcte drivers voor je hardware. Ik denk dat je dan snel terugkomt op je post, want die raakt kant nog wal ;)

Voor de rest: hardware / driver issues horen niet in dit topic thuis. Daarvoor hebben we SPV of een van de andere gerelateerde subfora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:04:
[...]

Dan zeg ik ook ff wat ik denk:
Ik denk dat hij bedoelt dat de nvidia drivers 2x zoveel van mijn PC vragen onder windows Vista waardoor mijn performance met 50% daalt. Maw: de drivers werken verre van optimaal, maar ze doen het :D Dus: beta drivers downloaden _/-\o_

Nja, ik dacht, ik post het hier maar ff (ondanks dat ik wel vermoedde dat het aan drivers etc lag) want om er nou een compleet nieuw topic voor aan te maken in het windows clients forum... :D

Bedankt iig Seth O+

Edit: 100.51 drivers zijn niet geschikt voor mijn hardware (nForce4 AMD chipset + GeForce 7800GTX) en op de 1 of andere manier kan ik de goede beta nForce drivers niet gebruiken :O
nVidia ForceWare 100.54 beta - Windows Vista 32-bit
nVidia ForceWare 100.54 beta - Windows Vista 64-bit

Zou ook voor jouw moeten werken.

Weet iemand trouwens nog een paar goede Nederlandse servers die meer dan dust en dust 2 draaien? Die maps komen me na bijna 10 jaar Counterstrike lichtelijk me strot uit. Van mijn part hoef ik ze ook niet eens meer in de map roulatie terug te zien. Het liefst servers die me ook geen 50MB aan admin en sound crap laten downloaden.

En dan nog een vraag die aangepaste pricing is dat tegenwoordig standaard ingebakken op servers? Het maakt winnen als je al een ronde of 2 verloren hebt practisch onmogelijk gezien je van je levensdagen als team geen armor meer kunt kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Seth_Chaos op 31-01-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seth_Chaos schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:28:
[...]
En dan nog een vraag die aangepaste pricing is dat tegenwoordig standaard ingebakken op servers? Het maakt winnen als je al een ronde of 2 verloren hebt practisch onmogelijk gezien je van je levensdagen als team geen armor meer kunt kopen.
Gelukkig niet zeg! Volgens mij gebruiken maar een beperkt aantal servers de 'dynamic weapons pricing' onzin. Soms zie je in een servernaam 'dwp off' staan. Dan weet je in ieder geval zeker dat het uit staat... Maar ik kom zelden een server tegen waar het altijd aanstaat dus geen zorgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Altijd maar slechte praat over Steam, ik vanaf vandaag niet meer :)
Had CSS gekocht met key was al geripped door een ander. 8)7
Heb gemaild en heb nu nieuwe account gekregen joehoe :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Steam _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:48
Ik speel alleen nog maar op die zombie servers. Allemaal opgehokt in een hoekje zitten hopen dat de zombies niet naar binnen komen stormen :o

Heb de gewone public servers een tijd geleden opgegeven. Vind het niet leuk als er van die 24/7 css gasten rondlopen.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

hehehe zombie servers zijn zeker wel vet, k speel altijd op onlydutch.
Vind zombie zijn kut, maar zombie's afschieten ownt nog altijd hehe
Verder speel ik Day of Defeat...vind granaten schieten gewoon leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Laatst online: 13:16
Def87 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:16:
Ik speel alleen nog maar op die zombie servers. Allemaal opgehokt in een hoekje zitten hopen dat de zombies niet naar binnen komen stormen :o

Heb de gewone public servers een tijd geleden opgegeven. Vind het niet leuk als er van die 24/7 css gasten rondlopen.
Beetje surfen op z'n tijd is ook wel leuk. Of publics met custom maps. De normale maps vind ik ook nog wel leuk, alleen die Dust 2 komt zo nu en dan aardig mijn strot uit. :r

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
server2.onlydutch.nl ? :) custom maps, vaak veel spelers, goede sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
ik heb nu me crosshair verkleind en het gaat steeds beter maar ik krijg nog niet die roze werkend hij staat in de aangegeven map maar als ik hem probeer te selecteren in het options menu werkt het niet :s

-edit-
oops het werkt al verkeerd gelezen toch bedankt
-edit-

[ Voor 14% gewijzigd door zaander op 01-02-2007 16:51 ]

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zaander schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 16:37:
ik heb nu me crosshair verkleind en het gaat steeds beter maar ik krijg nog niet die roze werkend hij staat in de aangegeven map maar als ik hem probeer te selecteren in het options menu werkt het niet :s
Heb je de naam van het bestand ook veranderd in "white_additive.vmt" i.p.v. white_additive-pink.vmt? Je hoeft hem trouwens ook helemaal niet te selecteren hé! Gewoon de 'Translucent crosshair' checkbox uitschakelen en hij werkt, maakt niet uit welke crosshair geselecteerd staat.

Bij mij werkt hij gewoon en dat roze is wel erg makkelijk. In elke map zie je de crosshair altijd goed staan :*)

edit: Nevermind, het is al gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb last van het probleem dat als ik mensen ingame mute, ik ze nog gewoon hoor :S.
Is er geen console command om dat hele voice chat uit te schakelen? Verrekte irritant zo.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bij instellingen in CS:S kan je voice gewoon helemaal uitzetten. Heb ik al tijden zo omdat ik het ook erg irritant vind.

Anders dit ff in je config zetten: voice_enable "0"

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 05-02-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Thnx, ga meteen ff uitproberen.

edit:\\ en het werkt, thnx _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Minkie op 05-02-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
Ik heb sinds kort cl_restricted_commands op 1 staan zonder reden. Gruwelijk irritant op de SAS server waar je kan betten. Rebuy werkt daardoor iik niet meer.

Ik speel zelf af en toe nog eens dust2, maar het komt er idd al langs de oren uit. Voor de rest HEEL veel aim mappen, liefst textures. zet daar nog eens gungame mod of deathmatch op en hopla, ik ben weer zoet voor een paar uurtjes :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eventjes klagen hoor, ik heb 2 jaar trug halflife 2 gekocht en daar zat css bij. 1 jaar gespeeld gehad, toen eraf gegooit en net weer geinstalleerd. Nu geeft steam de melding dat mijn halflife code al in gebruik is, terwijl dat niet kan omdat hij onder mijn account geregistreerd is. Ik heb destijds 50 euro betaald en nu is het niet meer geldig op een of andere manier. Echt geldklopperij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:56:
Eventjes klagen hoor, ik heb 2 jaar trug halflife 2 gekocht en daar zat css bij. 1 jaar gespeeld gehad, toen eraf gegooit en net weer geinstalleerd. Nu geeft steam de melding dat mijn halflife code al in gebruik is, terwijl dat niet kan omdat hij onder mijn account geregistreerd is. Ik heb destijds 50 euro betaald en nu is het niet meer geldig op een of andere manier. Echt geldklopperij.
Die code is waarschijnlijk echt nog wel geldig hoor! Misschien een foutje van steam o.i.d. Ik zou even een mailtje sturen waarin je je verhaal doet. In dit topic heb ik al vaak genoeg gelezen dat men in veel gevallen heel netjes geholpen wordt bij dit soort problemen :)

*Jiggleman is stiekem een beetje Steam en Valve fanboy*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
darkdesign schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 11:56:
Dan moet je je oude steam account gebruiken. Als je je oude account gebruikt zal er ook nooit om een cdkey gevraagd worden. De cdkey wordt gekoppeld aan je account. Je gebruikt dus het verkeerde steam account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:44
Geen clan-werving, zie de FAQ

[ Voor 97% gewijzigd door Fuelke op 08-02-2007 18:45 ]

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 19:37:
[...]
Bij mij draait hij trouwens helemaal perfect op 1280x960 met alles op high en 2xAA (met 2x temp. AA) en 4x AF. De enige map die hij hierop niet helemaal trekt is is cs-militia.
x1950xtx gaat ook huilen op militia met ales op max op 1280x1024, iritant om voor 1 map andere settings te moeten draaien :/ gewoon beroerd gemaakt volgens mij.
Beetje jammer, dacht wel max te kunnen spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 08-02-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Y3LLoW schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:20:

................-Een goed verstaanbaar ABN..................
Hier val ik af haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 16:22:
[...]

x1950xtx gaat ook huilen op militia met ales op max op 1280x1024, iritant om voor 1 map andere settings te moeten draaien :/ gewoon beroerd gemaakt volgens mij.
Beetje jammer, dacht wel max te kunnen spelen.
Inderdaad een beetje jammer. Wel gek dat alleen die ene map zo veel zwaarder draait. Op iedere andere map haal ik een gemiddelde van 57 - 60 fps (door v-sync) maar op militia dropt hij nogal eens naar 30 :X

Ik had eerst alles vol open staan (1280x1024, alles op high en 6xAA en 16xAF) Heb dus maar wat ingeleverd door hem op 2xAA en 4xAF te zetten. Scheelt trouwens niet eens zo veel voor de 'pracht en praal' van de game dus mij hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

mijn fps staat standaard op de 160 met drops naar de 100 (lager niet :D ) . Militia speel ik voor de rest toch nooit :)

[ Voor 20% gewijzigd door dommerick op 08-02-2007 20:14 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 18:43:
[...]
Inderdaad een beetje jammer. Wel gek dat alleen die ene map zo veel zwaarder draait. Op iedere andere map haal ik een gemiddelde van 57 - 60 fps (door v-sync) maar op militia dropt hij nogal eens naar 30 :X

Ik had eerst alles vol open staan (1280x1024, alles op high en 6xAA en 16xAF) Heb dus maar wat ingeleverd door hem op 2xAA en 4xAF te zetten. Scheelt trouwens niet eens zo veel voor de 'pracht en praal' van de game dus mij hoor je niet klagen ;)
Militia heeft ook HDR als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar de_dust en ik geloof de_nuke hebben ook HDR en deze trekt hij makkelijk! Misschien een combinatie van HDR, bossen / bomen en de openheid van de map o.i.d.?

Ik speel militia ook zelden dus het is voor mij niet echt een probleem. Eerst zat hij echter ineens in de maproulatie van mijn favo server :o Nu is hij er echter weer uit :>

Toch blijft het 'stom' dat één map zwaarder draait dan alle andere mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
16x HQ ati AF is sweet :9
Behalve op Militia :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 21:59:
Klopt, maar de_dust en ik geloof de_nuke hebben ook HDR en deze trekt hij makkelijk! Misschien een combinatie van HDR, bossen / bomen en de openheid van de map o.i.d.?

Ik speel militia ook zelden dus het is voor mij niet echt een probleem. Eerst zat hij echter ineens in de maproulatie van mijn favo server :o Nu is hij er echter weer uit :>

Toch blijft het 'stom' dat één map zwaarder draait dan alle andere mappen.
Bij mij gaat Militia nochtans even snel als de_dust en de_nuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ligt natuurlijk ook aan je instellingen he....
Ga maar eens 1280x1024, 6x AA en 16x AF alles high draaien .... dan draait dust bij jou beroerd maar minder beroerd dan militia wat in het open veld een diashow word schat ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Omg, zag dat er met een Steam update ondersteuning was in Steam voor de Nederlandse taal. Ik die dus instellen. Is alles in CS:S ook in het Nederlands :'). Ziet der niet uit hahaha.
Radio messages enzo.
Snel weer terug naar Engels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

L0g0ff

omg

Weet iemand waarom ik niet met zijn 2'en via een LAN op de zelfde server kan spelen? Das best wel vervelend aangezien ik net CS gekocht heb om samen met een maat van me via een LAN te spelen ;(

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Laatst online: 09:33

KhaZ

Alfa Romeo

Je moet dan inloggen bij Steam, vinkje zetten bij gegevens onthouden, pc rebooten en vóór windows je netwerkkabel eruit halen. Dan geeft Steam aan hey: geen internet, dan kun je zeggen: start Steam in Offline mode. Doe dit bij beide PC's en je kunt samen op LAN spelen.

Dit is ook de manier om je voor te bereiden op een LANparty waar geen internet is. Van te voren zorgen dat Steam in Offline mode gestart is!

Edit: dit is dus als je voor beide pc's hetzelfde Steam-account gebruikt. Heb je 2 verschillende, zou het out of the box moeten werken.

[ Voor 14% gewijzigd door KhaZ op 10-02-2007 03:01 ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
of sv_lan 1 :)

dan is er geen heartbeat en als het goed is geen controle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:05
Even een vraag tussendoor. Vanochtend verveeld ik mij en dacht laat ik maar weer wat leuks opzoeken en ben vervolgens gestrand op deze topic.

Mijn vraag aan jullie is, als ik wil beginnen aan deze Counterstrike rage, waarmee kan ik het beste mee beginnen om een beetje te kunnen proeven van de sfeer, voordat ik tot aankoop ga. Kan ik bijvoorbeeld ook online spelen met een demo zoals Battlefield 2142? Dan is mijn vraag, welke is het meest populair, er zijn zoveel mappen?

Graag jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Een goede vriend vragen of je ze account mag lenen :+ zo doe ik het bij vrienden soms (echt betrouwbare vrienden ;)) want voor CSS zelf is geen demo voor zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Hinten naar warez is _niet_ netjes :o

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 10-02-2007 14:26 ]

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Inderdaad; als er 1 game is die het geld waard is is het CSS/HL2 wel.

Koop dan gewoon Half-Life 2 Game of the Year Edition. dan heb je HL2 + CSS. Voor 30 eurie. :) Als je CSS dan niks aan vindt speel je gewoon HL2 "even" uit. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Format-C op 10-02-2007 12:37 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:19

L0g0ff

omg

KhaZ schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 02:59:
Je moet dan inloggen bij Steam, vinkje zetten bij gegevens onthouden, pc rebooten en vóór windows je netwerkkabel eruit halen. Dan geeft Steam aan hey: geen internet, dan kun je zeggen: start Steam in Offline mode. Doe dit bij beide PC's en je kunt samen op LAN spelen.

Dit is ook de manier om je voor te bereiden op een LANparty waar geen internet is. Van te voren zorgen dat Steam in Offline mode gestart is!

Edit: dit is dus als je voor beide pc's hetzelfde Steam-account gebruikt. Heb je 2 verschillende, zou het out of the box moeten werken.
Volgens mij begrijp je me verkeerd (of heb heb ik het niet goed uitgelegd ;)). Wat we graag zouden willen is via een LAN op dezelfde internet server spelen. Alle 2 op een andere server gaat prima maar we willen gewoon met zijn 2'en in de zelfde server spelen. Das wel zo gezellig :)

Maar ik heb het idee dat Steam dat blokkeert. Wanneer ik een andere mod probeer zoals DM, The Ship & CS1.6 dan hebben we het zelfde probleem. 1 van ons kan dan connecten, de andere niet.

Is hier een oplossing voor?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
RappieRappie schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 12:35:
Als je CSS dan niks aan vindt speel je gewoon HL2 "even" uit. :)
En je kan altijd nog HL2 Deathmatch proberen, soms wel leuk.
Daarnaast zit er ook Half Life: Source bij, de oldskool in een nieuw jasje, jammer dat die niet bij de eerste "bronze" versie zat die ik in de winkel kocht ;(

@hierboven: misschien een IP tunnel doen ofzo (geen verstand van) :?

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 10-02-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Je connect beide via 27015 en dat kan niet. 1 client dient zijn poort dus te wijzigen in de launch options (ben command kwijt, so google it).
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.