[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige wat ik hier op kan zeggen dat ik GTR1 met een ati 9800pro kaart 1280x1024 redelijk op hoog kon spelen, de graphics zijn in deel 2 niet echt schrikbarend mooier geworden . Neem aan dat je aan geheugen 1gig minimaal of meer hebt en je processor ook voldoende zal zijn .

p.s. Is de vergelijking die hier nu zo gesteld wordt niet iets te kort van stof ? Resoluties en .... of ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Dutch3men schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 01:16:
Een X800XL is gewoon te traag om alles voluit te kunnen zetten en dan goeie plaatjes te kunnen zien.

Of zit je maybe te klooien op DirextX 7 of 8? Als je hem op DirectX 9 zet heb je de mooiste kwaliteit.
Niet waar, alles fluenza op 1280x1024x32 6xAA 16xAF DX9-path, alles ingame op max :)

Ik begin toch te denken aan een speciaal Shadermodel 3.0-path, es zoeken op internet :9

Edit: insinuatie over SM3.0 in GTR2, zie hier. Toch maar een X1950XT halen via V&A dan maar, ik wil het wel zien, wat een graphics whore ben ik toch! >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Jejking op 12-07-2007 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:38:
Enige wat ik hier op kan zeggen dat ik GTR1 met een ati 9800pro kaart 1280x1024 redelijk op hoog kon spelen, de graphics zijn in deel 2 niet echt schrikbarend mooier geworden . Neem aan dat je aan geheugen 1gig minimaal of meer hebt en je processor ook voldoende zal zijn .

p.s. Is de vergelijking die hier nu zo gesteld wordt niet iets te kort van stof ? Resoluties en .... of ?
Er zit een enorm verschil tussen GTR1 en GTR2.

Ik kon met mijn pc: P4 2,6 6600GT, 1,5GB GTR op full draaien 1600*1200 en 2x AA.

GTR2 1024*768 @ high 4x AA.
Dat is dus werkelijk een enorm verschil, en GTR2 ziet er wel degelijk stukken beter uit dan GTR1. O.a. door dX9 en SM3.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:38:

Door jou GPU komt het dat de games kwa graphics redelijk gelijk zijn, duw je er een nieuwere GPU in dan schrik je wel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik draai vanavond even een klein servertje voor 10 mensen, om te kijken of het wel lekker werkt.

Naam: Mixed server

Verscheidene auto's alleen geen Corvette en GT (behalve 911GT2)

Veel verschillende banen.

Race duurt 10 ronden, 20 mins kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hier GTR2 even een keertje opnieuw installeren , teveel erop gezet waardoor ik eigenlijk meer CTD's heb dan te kunne spelen , maar ik wil me setting bewaren van me stuurwiel en die kan ik even niet vinden , in welke map kan ik die vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:12:
Ik wil hier GTR2 even een keertje opnieuw installeren , teveel erop gezet waardoor ik eigenlijk meer CTD's heb dan te kunne spelen , maar ik wil me setting bewaren van me stuurwiel en die kan ik even niet vinden , in welke map kan ik die vinden ?
Ten4.plr in gtr2\userdata\ten4.
Ik zou career.blt ook even bewaren als ik jou was anders ben je je records kwijt. ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:48:
[...]

Ten4.plr in gtr2\userdata\ten4.
Ik zou career.blt ook even bewaren als ik jou was anders ben je je records kwijt. ;)
Ik zou gewoon helemaal een kopie van je map maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Waarom onthoudt GTR2 alleen je Record Lap zeg maar van je laatste race ?? Heb namelijk 1:45:3xx op Monza gereden en dat gekke spel heeft alleen 1:46:6xx onthouden van de race erna :/
Dat dit sneller kan weet ik wel, maar ik ben nog niet zo'n Pro hoewel ik redelijk vooraan meekom als het nacht is heb ik gemerkt :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 17:45
Ik heb al gemerkt dat online laps niet gauw meegerekend worden. Ik heb namelijk een 1.39.9xx gereden op Zandvoort (BMW M3 race met GoT'ters van tijdje terug) en die staat er ook niet bij. Een 1.40.1xx van in een of andere practice staat er wel bij.

Voor het weekend nog eens op nogrip gekeken naar leuke add-on tracks en ben al een heel weekend op Indianapolis (F1 layout van 2006) bezig.

Circuit is netjes afgewerkt (op een paar verkeerd geplaatste camera's na) en echt leuk om te racen.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

nero355 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 12:46:
Waarom onthoudt GTR2 alleen je Record Lap zeg maar van je laatste race ?? Heb namelijk 1:45:3xx op Monza gereden en dat gekke spel heeft alleen 1:46:6xx onthouden van de race erna :/
Dat dit sneller kan weet ik wel, maar ik ben nog niet zo'n Pro hoewel ik redelijk vooraan meekom als het nacht is heb ik gemerkt :P
je kan het ook instellen dat er een datum aangeplakt word als name. Dan word alles apart gesaved..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga even een waarschijnlijk een knullige vraag stellen maar heb nu sinds MoTeC i2 standard geinstalleerd maar als ik in de het spel zelf MoTeC aanklik zegt die nog steeds dat ik deze nog moet installeren , heb er met gtr1 ook wel eens mee gewerkt maar dat ging vanzelf , nu snap ik na wat readme txten gelezen te hebben nog steeds niet hoe ik dit kan laten samenwerken met GTR2 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:13:
Ga even een waarschijnlijk een knullige vraag stellen maar heb nu sinds MoTeC i2 standard geinstalleerd maar als ik in de het spel zelf MoTeC aanklik zegt die nog steeds dat ik deze nog moet installeren , heb er met gtr1 ook wel eens mee gewerkt maar dat ging vanzelf , nu snap ik na wat readme txten gelezen te hebben nog steeds niet hoe ik dit kan laten samenwerken met GTR2 .
Je moet MoTeC i2 Pro hebben (voor zo ver ik weet): http://software.motec.com...les/mi2_pro_1.02.0119.exe

Ook moet je er voor zorgen dat GTR2 z'n logs in hetzelfde pad gooit als GTR1 deed anders kan ie het niet vinden als ik het me goed herinner... in m'n .PLR file staat aan het einde van [ DRIVING AIDS ]

Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="C:\MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log

[ Voor 26% gewijzigd door josh-hill op 19-07-2007 01:30 ]

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een back-up van dit spel om even te kijken of de "nieuwe" race spellen bevallen.
En ja het bevalt!!
Stuurtje weer uit de kast gepakt en gaan!
Alleen ik heb een probleem:
Het is en guillemot racewheel en deze word onder vista geinstalleerd.
Via config. scherm in windows worden alle knoppen gezien en alles werkt.
Als ik dan gtr2 ga spelen dan heb ik een probleem.
Het gaspedaal werkt goed maar het rempedaal niet?!?!?
Als ik mijn gas loslaat word er automatisch geremd.
Je heb die 2 balken noder elkaar staan (rode en blauwe) en als ik het gas intrap dan loopt de gas balk vol en de rem balk leeg. Laat ik mijn gas los dan loopt de rem balk weer vol.

Als ik dit aan de praat krijg dan ren ik naar de winkel want het is een geweldig spel maar met toetsenbord bijna niet te spelen.
Heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Klinkt alsof je gaspedaal geconfigureerd staat als 2 assen ofzo.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het spel via legale wegen gekocht dus meteen oude versie eraf gerot en geinstalleerd.
Meteen de drivingschool geopend en het zal wel aan mij liggen maar:
Er staan daar geen challenges?!?!? ik kan niets starten.

Kijk ik met mijn neus of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 10:10:
Ik heb nu het spel via legale wegen gekocht dus meteen oude versie eraf gerot en geinstalleerd.
Meteen de drivingschool geopend en het zal wel aan mij liggen maar:
Er staan daar geen challenges?!?!? ik kan niets starten.

Kijk ik met mijn neus of doe ik iets fout?
Gebruik je Windows Vista? Zoja, zet admin rechten eens aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:34

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 08:21:
Ik heb een back-up van dit spel om even te kijken of de "nieuwe" race spellen bevallen.
En ja het bevalt!!
Stuurtje weer uit de kast gepakt en gaan!
Alleen ik heb een probleem:
Het is en guillemot racewheel en deze word onder vista geinstalleerd.
Via config. scherm in windows worden alle knoppen gezien en alles werkt.
Als ik dan gtr2 ga spelen dan heb ik een probleem.
Het gaspedaal werkt goed maar het rempedaal niet?!?!?
Als ik mijn gas loslaat word er automatisch geremd.
Je heb die 2 balken noder elkaar staan (rode en blauwe) en als ik het gas intrap dan loopt de gas balk vol en de rem balk leeg. Laat ik mijn gas los dan loopt de rem balk weer vol.

Als ik dit aan de praat krijg dan ren ik naar de winkel want het is een geweldig spel maar met toetsenbord bijna niet te spelen.
Heeft iemand een oplossing?
Stel die control eens opnieuw in, dus eventjes een nieuwe control assignen voor gas en remmen (en dan het pedaal gebruiken) dat zou het moeten oplossen (de standaard instelling zal niet op jouw as-afstelling staan)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor! sinds gister avond heb ik het eindelijk normaal aan de praat.
Bedankt iedereen voor bovenstaande oplossingen, eindelijk aan het racen.

Erg gaaf om met een rot gang de circuits over te raggen, jammer alleen dat ik nog geen 1 keer een hele race niet in het gras hebgestaan.
13e plek hoogste tot nu toe.

Maar wat een topper zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

vast al eens eerder gevraagd maar zie het zo snel niet
is er toevallig ook een speciale got gtr2 server, cq groepie dat op regelmatige bassis een rondje op closed server ragged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:10:
hallo mensen,

vast al eens eerder gevraagd maar zie het zo snel niet
is er toevallig ook een speciale got gtr2 server, cq groepie dat op regelmatige bassis een rondje op closed server ragged?
Nee die is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da's verdomd jammer dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zodra ik op kamers zit (eind Augustus) ga ik denk ik wel een dedicated server draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey kerels het is al een poos geleden dat ik toen met het probleem van GTR 2 kwam. Ik had toen die drivers gedownload en dat werkte ik heb ondertussen ook een nieuwe videokaart aangeschaft en nog stotterd GTR 2 bij elke bocht die ik neem maar ondertussen weet ik ook het probleem.

Ik heb te weinig werkgeheugen 256 MB nou was mij vraag aan jullie weet iemand van jullie waar ik van die geheugen latjes kan kopen en hoe duur. Ik kan het zelf namelijk niet vinden via google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 10:37:
Heey kerels het is al een poos geleden dat ik toen met het probleem van GTR 2 kwam. Ik had toen die drivers gedownload en dat werkte ik heb ondertussen ook een nieuwe videokaart aangeschaft en nog stotterd GTR 2 bij elke bocht die ik neem maar ondertussen weet ik ook het probleem.

Ik heb te weinig werkgeheugen 256 MB nou was mij vraag aan jullie weet iemand van jullie waar ik van die geheugen latjes kan kopen en hoe duur. Ik kan het zelf namelijk niet vinden via google.
Als je weet welk type geheugen je hebt kun je het hier vinden:

http://tweakers.net/pricewatch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Een raar framedrops probleem hier.

Offline loopt het als een zonnetje, 1280x1024, full details, level 6 AA, en al de zooi. Average 60fps makkelijk.

Online draait het ook als een zonnetje. Maar soms stort de framrate hopeloos in. Tot soms zelf 2-3 fps voor een 20-30 seconden. En soms zakt het ook naar 30-35 wat op zich nog speelbaar is, maar als het wisselt van 30-40 naar 60+ dan is het leuke er snel af.

Duidelijk geen grafische kaart probleem, want of ik nu 1280x1024 full detail of 1280x1024 low detail speel, offline loopt het altijd perfect, online niet.

Iermand iets zinnigs over te zeggen of een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Noel schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 17:19:
Een raar framedrops probleem hier.

Offline loopt het als een zonnetje, 1280x1024, full details, level 6 AA, en al de zooi. Average 60fps makkelijk.

Online draait het ook als een zonnetje. Maar soms stort de framrate hopeloos in. Tot soms zelf 2-3 fps voor een 20-30 seconden. En soms zakt het ook naar 30-35 wat op zich nog speelbaar is, maar als het wisselt van 30-40 naar 60+ dan is het leuke er snel af.

Duidelijk geen grafische kaart probleem, want of ik nu 1280x1024 full detail of 1280x1024 low detail speel, offline loopt het altijd perfect, online niet.

Iermand iets zinnigs over te zeggen of een suggestie?
Heb je simple debris collision wel aanstaan in het advanced menu?

Dat is nml een bugje in het spel, als het uitstaat kan je ineens hele lage framerate hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
GAIAjohan schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:03:
[...]

Heb je simple debris collision wel aanstaan in het advanced menu?

Dat is nml een bugje in het spel, als het uitstaat kan je ineens hele lage framerate hebben :).
Een antwoord van een expert, daar hoopte ik dus een beetje op. :)

En, voila, stond dus uit. Hoop dat dat het oplost. Morgen eens testen, ff genoeg geracet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Noel schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 19:19:
[...]

Een antwoord van een expert, daar hoopte ik dus een beetje op. :)

En, voila, stond dus uit. Hoop dat dat het oplost. Morgen eens testen, ff genoeg geracet. :)
Grote kans dat dat het was ja, maar vergeet niet dat een paar banen ook echt FPS vreten. Valencia, Zhuhai en Dubai zijn daar erg goed in.

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ik zou graag wat in-game videos van GTR2 willen zien, maar niet een fast lap of iets dergelijks, maar gevechten (online/offline) tussen meerdere auto's. Ik heb nu geen PC die GTR2 aan kan, maar in de toekomst hoop ik me wel op deze, of opvolger, te kunnen storten, ben echter heel benieuwd hoe het eruit ziet/voelt. Heb even gezocht via google en via de links in de topic start, maar ik kon niet zo snel iets vinden. Dus als iemand een site kent waar ik wmv/mpeg/avi filmpjes van in-game GTR2 actie kan vinden, dan zou ik dat erg waarderen :]

You look like I need a drink.

• Noel
Euhm.. Youtube? :)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:03

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Crital schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 01:11:
Ik zou graag wat in-game videos van GTR2 willen zien, maar niet een fast lap of iets dergelijks, maar gevechten (online/offline) tussen meerdere auto's. Ik heb nu geen PC die GTR2 aan kan, maar in de toekomst hoop ik me wel op deze, of opvolger, te kunnen storten, ben echter heel benieuwd hoe het eruit ziet/voelt. Heb even gezocht via google en via de links in de topic start, maar ik kon niet zo snel iets vinden. Dus als iemand een site kent waar ik wmv/mpeg/avi filmpjes van in-game GTR2 actie kan vinden, dan zou ik dat erg waarderen :]
Van een van onze league races op Zhuhai: http://www.megaupload.com/nl/?d=DDLIWG4X

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• R-B

R-B

Blokkert

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

• FabiandJ
  • Niet online
En die heb ik gewonnen :P

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 13:08
Youtube had ik niet eens aan gedacht, stom. Thanks BeQuietAndDrive en R-B voor de links.

You look like I need a drink.

• FabiandJ
  • Niet online
Dit filmpje is ook wel leuke van de league race op Brno: klik

Vooral de finish _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 16-08-2007 12:54 ]

Verwijderd

Lol das leuk toevallig , ben je zo'n GTR2 advanced gamer dan , kewl . Ik rijd deze game nog steeds in de ongeveer meest makkelijke opties en dat gewoon omdat ik niet een goede racer ben en mijn geduld helaas vaak snel op raakt om me te verbeteren , ben beter in knallende games zoals BF2 inf.only of COD series maar blijf een fan van GTR want het is zo goed uitgewerkt , wat voor stuur heb je dan ? Zelf een MOMO racing maar mijmer toch wel naar een naar de G25 , en als ik weer lekker in de doekoes zit dan koop ik die zeker , heb alleen hier en daar gelezen dat deze in GTR niet al te lekker werkt maar er zijn ook wel wat andere instellingen voor te krijgen om het wel lekker te laten werken .

Over wat filmpjes hier een link naar één van DE of HET forum voor GTR2 met heel veel filmpjes . http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=266883

Oja ik ben ook zo beginneling die nog steeds vanaf de hood/bonnet vieuw speelt :+ , maar het gevoel vanuit de cockpit is echt beter maar krijg het er maar niet in om dat een hele race vol te houden .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 16:01 ]

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:57:
[...]

Lol das leuk toevallig , ben je zo'n GTR2 advanced gamer dan , kewl . Ik rijd deze game nog steeds in de ongeveer meest makkelijke opties en dat gewoon omdat ik niet een goede racer ben en mijn geduld helaas vaak snel op raakt om me te verbeteren , ben beter in knallende games zoals BF2 inf.only of COD series maar blijf een fan van GTR want het is zo goed uitgewerkt , wat voor stuur heb je dan ? Zelf een MOMO racing maar mijmer toch wel naar een naar de G25 , en als ik weer lekker in de doekoes zit dan koop ik die zeker , heb alleen hier en daar gelezen dat deze in GTR niet al te lekker werkt maar er zijn ook wel wat andere instellingen voor te krijgen om het wel lekker te laten werken .

Over wat filmpjes hier een link naar één van DE of HET forum voor GTR2 met heel veel filmpjes . http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=266883

Oja ik ben ook zo beginneling die nog steeds vanaf de hood/bonnet vieuw speelt :+ , maar het gevoel vanuit de cockpit is echt beter maar krijg het er maar niet in om dat een hele race vol te houden .
Ik rij al een aantal jaar racesims, en heb ondertussen ook al met een flink aantal leagues meegedaan. Bij 1 heb ik teamkampioenschap al 2x gewonnen en 1x 2e en 1x 4e in rijders kampioenschap geworden.

Verder hier een filmpje waarin je met mij onboard mee rijd tijdens een league race op Barcelona voor de strijd om P1.

Verwijderd

Ik ben het aan het DWNLoaden maar zie ook nu ff je specs , je raced met een G25 en zal dus goed te doen zijn met GTR , heb hier ook een goede sound installatie staan(zie Marantz versterker) maar om me geluid nu via de speakers daarvan tegooien (wat ik ooit al geprobeerd heb ) is nog niet de ideaale optie persoonlijk , wil het liefst een nieuwe soundkaart met 1800 speakers(6 of 7 ook goed ) surround maar al die draden zijn een te grote hindernis , maar zoals ik al zei de g25 komt wel , helaas is GTR2 niet echt geschikt voor 22 inch schermen bkijf het jammer vinden dat deze technolgie nog niet PC klaar is .

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:28:
Helaas is GTR2 niet echt geschikt voor 22 inch schermen bkijf het jammer vinden dat deze technolgie nog niet PC klaar is .
Huh? Hoezo?

GTR2 ondersteunt zo'n beetje alles, alleen triple screen 3840*1024 werkt niet online. Dan moet je tterug naar 1600*600 ofzo.
In ieder geval dual screen werkt perfect, net als wide screen. Met widescreen krijg je zelfs extra bneeld aan de zijkant ipv dat er in de hoogte wordt geknipt.
In ieder geval 1680*1050 wordt gewoon goed ondersteund.

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 16-08-2007 16:35 ]

Verwijderd

GAIAjohan schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:32:
[...]

Huh? Hoezo?

GTR2 ondersteunt zo'n beetje alles, alleen triple screen 3840*1024 werkt niet online. Dan moet je tterug naar 1600*600 ofzo.
In ieder geval dual screen werkt perfect, net als wide screen. Met widescreen krijg je zelfs extra bneeld aan de zijkant ipv dat er in de hoogte wordt geknipt.
In ieder geval 1680*1050 wordt gewoon goed ondersteund.
Oww .dan was ik verkeerd kwa info , de 22 inch samsung komt binnekort hier wel binnen als ik de centjes heb , ben benieuwd .

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:38:
[...]

Oww .dan was ik verkeerd kwa info , de 22 inch samsung komt binnekort hier wel binnen als ik de centjes heb , ben benieuwd .
Denk het ook ja, want ik ken genoeg mensen die met een 22" scherm racen zelfs mensen die 30" hebben. Zelf heb ik de 20" versie van Samsung.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Zelf race ik op mijn 24" zonder problemen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• R-B

R-B

Blokkert

Samsung 22" breedbeeld en GTR 2 is echt heel mooi beeld. Gelukkig ondersteunt GTR 2 dit wel! :)
En met de G25 is het feest helemaal kompleet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag-Ben van plan om die Samsung 22" te gaan kopen t.v.v. de nu hier 17" iiyama , ook een nieuwe Intel core 2 Quad Q6600 processor , en vroeg me dan af of het dan mogelijk is om een tweede GTR2 te instaleren en dan met 17" iiyama naast de samsung te zetten en dan in de singleplayer lekker te gaan racen en daarbij op de iiyama ernaast ook de race te kunnen zien hoe het vanuit de zijkant eruit ziet , beetje cheaten misschien of afleidend maar lijkt me kwa gameplay fun toch wel grappig . Snappen jullie wat ik bedoel te vragen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ken wel een programmatje die je kan draaien om op een tweede scherm (of een laptop via het netwerk) waarmee je oa de temperatuur van banden, olie, remmen etcetc kan bijhouden. Op zich wel een leuke gimmick

[ Voor 16% gewijzigd door Kurios op 25-08-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:14:
Vraag-Ben van plan om die Samsung 22" te gaan kopen t.v.v. de nu hier 17" iiyama , ook een nieuwe Intel core 2 Quad Q6600 processor , en vroeg me dan af of het dan mogelijk is om een tweede GTR2 te instaleren en dan met 17" iiyama naast de samsung te zetten en dan in de singleplayer lekker te gaan racen en daarbij op de iiyama ernaast ook de race te kunnen zien hoe het vanuit de zijkant eruit ziet , beetje cheaten misschien of afleidend maar lijkt me kwa gameplay fun toch wel grappig . Snappen jullie wat ik bedoel te vragen ;) ?
Om dit op 1 computer te doen weet ik niet of dat gaat lukken, als je echter twee systemen hebt kan je volgens mij wel op het tweede systeem kijken naar jouw auto in een LAN game. Na het opstarten van GTR2 kan je de dvd in je andere systeem plaatsen, zo kan je dan een lan game starten met 1 cd. Voor internet heb je natuurlijk meerdere serials nodig en zal dit grapje niet werken.

Zo start ik hier namelijk nog wel eens een LAN game om dingen uit te proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door AcXeller op 25-08-2007 15:18 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht handig uit te zijn met een 4quatro processor dan van het extra hebben van een andere alleenstaand systeem en het zo uit te werken, jammerS! dank.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 05:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Race07 demo is ook uit.
Wel Steam :| :/ ;(
http://www.race-game.org/race07/download/demo.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoort hier niet..

GTR2-XD is ook leuk prog, extra hud zeg maar met info over alles wat niet op normale hud staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:50

KhaZ

Alfa Romeo

R-B schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:37:
hoort hier niet..

GTR2-XD is ook leuk prog, extra hud zeg maar met info over alles wat niet op normale hud staat :D
Ga 'm ook even proberen.. vooral de lijst met tijden van de andere rijders vind ik interessant, zo kun je ook mooi zien wie er de server binnenkomt en wie niet etc.. tof :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Zeker, en met de MC12 is het handig.. Want die display in de auto geeft geen temps etc weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ben nieuw hier en heb me GTR2 besteld. De demo heb ik reeds gedownload, maar als de pc Barcelona inlaadt, dan stopt hij halverwege als men in beeld krijgt te zien: circuit de ... en dan ben ik weer terug op het bureaublad. Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen voordat ik het spel binnen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Configure GTR2 gedaan? (resolutie etc instellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik ben een leek op dit gebied..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Probeer eens te spelen met de instellingen van het configure schermpje, directx X versie 7, 8, 9 proberen, anti aliasing enzo uit/aan.

Nog een paar in-game tips: http://forum.racesimcentr...php?p=3539149&postcount=8

Eventueel drivers updaten van videokaart.

Welke hardware, CPU/videokaart, draai je? (PC Wizard)

[ Voor 9% gewijzigd door Noel op 11-09-2007 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe check is de hardware, CPU /videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wat ik heb kunnen vinden:

XP Prof. Service Pack 1
Intel 4 CPU 2,8 GHz (2 CPs)
Bios versie 1.0
Geheugen 512 MB Ram
Wisselbestand 356 Mb gebruikt, 892 Mb beschikbaar
DirectX 9.0 C (4.09.0000.0904)
Video card is ATI 9200 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:50

KhaZ

Alfa Romeo

Videokaart is een budget kaart, waarschijnlijk trektie het spel niet met de huidige instellingen. Ga naar Start > Alle programma's > Simbin > Configure GTR2, of iets in die trend. Stel hier alles op laag in, zodat het spel er lelijk uit gaat zien, maar zodat het wel soepel gaat lopen.

Als je het dan aan de praat hebt, schroef dan langzaam aan meer opties omhoog in dat configure GTR2 scherm, zodat het mooier wordt.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal het proberen...kom erop terug.

In iedergeval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan een suggestie voor een betere videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:07:
Wat is dan een suggestie voor een betere videokaart?
je zit op AGP en dit hangt natuurlijk van je budget af. Alles boven een ati 9800 moet GTR2 wel goed kunnen draaien.
een 9800 kan je tweedehands al krijgen voor zo'n 40E denk ik. een maatje groter, x850 is weer ietsjes duurder, met een recente kaart x1950 kun je nieuw voor zo'n 150E kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En moet dan het spel goed draaien met goede kwaliteit?
Wat bedoel je met een x1950 kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:34:
En moet dan het spel goed draaien met goede kwaliteit?
Wat bedoel je met een x1950 kaart?
Lees dit eerst even:

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ok..
Ik wil het spel gewoon met optimale beeld/kwaliteit spelen..
Als de rest goed is, en alleen de videokaart aangepast dient te worden dat weet ik voldoende.
Sorry voor de vele vragen, maar ben op dit gebied weet ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:08:
Nou, ok..
Ik wil het spel gewoon met optimale beeld/kwaliteit spelen..
Als de rest goed is, en alleen de videokaart aangepast dient te worden dat weet ik voldoende.
Sorry voor de vele vragen, maar ben op dit gebied weet ik niet veel.
de rest is niet goed, maar redelijk. Je kan er wel een videokaart van 500E instoppen, maar dat schiet niet op. een X1950Pro is het maximale wat je kan hebben op AGP, en dan nog zal je merken dat je CPU de bottleneck zal zijn.
Ik zou je persoonlijk een tweedehands ati x850 of een nvidia 7600 GT adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou jij nog veranderen Kurios dan behalve de videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:19:
Wat extra geheugen lijkt me ook geen overbodige luxe.
Je hebt toch echt 1024MB nodig om het een beetje soepel te kunnen spelen.

oftopic:
hoe kom je hier trouwens terecht, mijn eerste ingeving bij problemen zou juist het forum van de makers zijn?
[welkom trouwens :) ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:19:
ieg 1x512 MB 400 Mhz geheugen erbij, zodat je dual channel kan draaien of misschien naar 2x1 Gb 400Mhz geheugen.
CPU upgraden heeft niet zoveel zin, omdat je maar max 3.2 kan hebben schat ik.

Dus 100% zeker een videokaart upgrade (kijk eens naar 2ehands kaarten( 7600 GT of hoger ) en geheugen upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@LoneRanger: via google, beetje rondsurfen. Zag dat hier meerdere probleempjes stonden vandaar mijn aanmelding..en natuurlijk de expertise die jullie hebben.

Ok Kurios, nu weet ik wat ik moet laten veranderen en wat ik moet bestellen.

Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:14:
Hoe check is de hardware, CPU /videokaart?
Misschien is GoT niet helemaal het goede forum voor je. Ik bedoel, als je al niet weet wat er in je pc zit of hoe je dat opzoekt... nofi hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:01
Sinds deze week ook maar eens de XD mod erop gezet, ik ben blij dat ik een breedbeeldscherm heb anders was het volgens mij vrij hinderlijk geweest. Verder wel een ideale tool voor de mensen die geen dubbel scherm of meerdere pc's bij elkaar hebben staan.

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:29
Suicyder schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:55:
Sinds deze week ook maar eens de XD mod erop gezet, ik ben blij dat ik een breedbeeldscherm heb anders was het volgens mij vrij hinderlijk geweest. Verder wel een ideale tool voor de mensen die geen dubbel scherm of meerdere pc's bij elkaar hebben staan.
Inderdaad. GTR2-XD is zeer handig als je in een wagen rijdt waarin op het MoTeC display vrijwel geen informatie voorhanden is (zoals de MC12 hier).

Heeft er iemand nog goede tips voor MC12 set ups btw, want het valt niet mee om de Ferraris bij te houden. Op een mickey mouse baantje als Toban (leuke addon baan conversie van rFactor) lukt het nog wel, maar op de meeste andere circuits verlies ik erg veel tijd.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

• Noel
Setups zijn nogal persoonlijk. Heb nog nooit een gedownload die me 100% beviel. Dus dat downloaden doe ik niet meer. Maar gewoon wat extra tijd besteden om er zelf achter te komen. Das mijn tip. :)

Zelf heb ik een van de vorige weken Zolder gedownload en zonet wat aan het racen geweest. Toch een leuk baantje. Op tv doet het me weinig.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hello!

Deze week ook eens begonnen met dit spel...
Merk wel dat ik laatst van 1gb naar 512mb gegaan ben... Maar dat wordt wel opgelost...

Puntjes die me verder nog opvallen:
- Opponenten rijden je continu onverbiddelijk voor je flikker... Erg irritant...
- Het beeld is heel erg donker, de "nachtraces" zijn echt niet te doen, zie geen reet...

Verder zijn de physics niet verkeerd...
Heb -hoewel ik met GPL niet echt veel moeite had- toch moeite om de auto's -vooral bij aanremmen- onder controle te houden... Maarja, das de sport hé ;)

• GAIAjohan
MikeyMan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:24:
Hello!

Merk wel dat ik laatst van 1gb naar 512mb gegaan ben... Maar dat wordt wel opgelost...

- Opponenten rijden je continu onverbiddelijk voor je flikker... Erg irritant...
- Het beeld is heel erg donker, de "nachtraces" zijn echt niet te doen, zie geen reet...
- Op welk niveau?
- Dan staat jouw scherm niet goed ingesteld

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb alle niveau's zo hoog mogelijk staan...
Scherm kan ik in het spel niet instellen... Buiten het spel ziet het er prima uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:24:
Hello!

Verder zijn de physics niet verkeerd...
Heb -hoewel ik met GPL niet echt veel moeite had- toch moeite om de auto's -vooral bij aanremmen- onder controle te houden... Maarja, das de sport hé ;)
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=4400 Hier vind je een xenon mod voor je verlichting. Best te doen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoort het dan dat het zo donker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
MikeyMan schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:46:
Hoort het dan dat het zo donker is?
Wss, kan jouw scherm dan niet helder genoeg. Heb het zelf met één van mijn schermen. Misschien via de grakadrivers proberen de kleuren wat te veranderen? Wat meer helderheid toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb een rode momo. Ik vind alleen de FF iets teveel van het goede.
Waar staat hij bij jullie op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Op Full en +/- 70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
MuSeLive schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:37:
Ik heb een rode momo. Ik vind alleen de FF iets teveel van het goede.
Waar staat hij bij jullie op ?
Full 73%.
verder heb ik steering lock gewoonlijk tussen 14 en 18 graden. :)

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 28-09-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 23:31:
[...]

Full 73%.
verder heb ik steering lock gewoonlijk tussen 14 en 18 graden. :)
steering lock? waar is dat in te stellen? hebben jullie geen dood punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
MuSeLive schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

steering lock? waar is dat in te stellen? hebben jullie geen dood punt?
Steering lock is bij de setup van de auto inte stellen. En dead zone van het stuur staat op 2% geloof ik. Pedalen wat hoger.
Gaspedal op 5, en rempedaal op 10. (Vanwege spiking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

GAIAjohan schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:35:
[...]

Wss, kan jouw scherm dan niet helder genoeg. Heb het zelf met één van mijn schermen. Misschien via de grakadrivers proberen de kleuren wat te veranderen? Wat meer helderheid toevoegen.
Ja, dat zou ik een raar verhaal vinden... Alle andere spellen enzo doen het prima...
Evenals het bureaublad...

Kan wel gaan zitten kloten met de helderheid, maar dan krijg ik de rest van de dag koppijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik vermoed dat je een TFT hebt. Zojuist ff op mn laptop 's nachts getest, en op normale helderheid was het vrij lastig, en op hogere helderheid ging het wel.
Blijkbaar een probleempje van TFT's dat ze niet zo goed zijn in zwart weergeven. Ik speel zelf nml nog op CRT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes... Heb een CRT, en gezien de hoeveelheid zwart die ik bij een nachtrace voor m'n neus zie, gaat dát in iedergeval prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Weet iemand misschien of het circuit Shanghai (China) ook bestaat voor GTR2, en zo ja, waar ik het kan vinden? Ik heb m'n collectie circuits al aardig uitgebreid inmiddels maar deze kan ik nergens vinden, en als F1 gek wil ik het vast een beetje leren kennen voor aankomend weekend. Bvd.

Go Lewis! ;)

edit: nevermind, ik zocht op de verkeerde naam ontdekte ik net.

Voor de liefhebbers:

http://www.esport-racing....4e0c025edcecce334d4c89b49

[ Voor 26% gewijzigd door Storm316 op 03-10-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Hoe ziet het met F1 en A1 wagens in GTR2, zijn die te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Hier een linkje naar de F1 auto's van 2007, lees wel even door hoe je voorwielen ook in beeld krijgt ;)

http://www.esport-racing....02dceba1fbd3c183f8f85201f

Als je even verder zoekt op deze websites vind je veel meer auto's en tracks, er zit ook een hele leuke (BMW) Mini cup tussen bijvoorbeeld. A1 auto's heb ik nog niet naar gekeken trouwens, wel zag ik een pakket met 2005 F1 wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Wauw bedankt! ga hem nu proberen.
Is het mogelijk om ook tegen de AI te racen als ik met iemand op netwerk speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

MuSeLive schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:30:
Wauw bedankt! ga hem nu proberen.
Is het mogelijk om ook tegen de AI te racen als ik met iemand op netwerk speel?
Nee, dat kan met RACE07 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MuSeLive schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:35:
Hoe ziet het met F1 en A1 wagens in GTR2, zijn die te downloaden?
Helaas nog nooit een A1 mod tegengekomen , lijkt me leuk om met die aantal turbo boosts te gamen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:50:
[...]

Helaas nog nooit een A1 mod tegengekomen , lijkt me leuk om met die aantal turbo boosts te gamen .
Ja precies, op het rechte stuk naar rechts, boost in en net voor hem de bocht in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Helaas, ik heb ook geen A1 auto's kunnen vinden. Weet iemand misschien een B-spec Spyker te vinden trouwens? Die eerste rijd echt voor geen hout, lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Storm316 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:05:
Helaas, ik heb ook geen A1 auto's kunnen vinden. Weet iemand misschien een B-spec Spyker te vinden trouwens? Die eerste rijd echt voor geen hout, lol
Klinkt realistisch, dat doen ze in het echt toch ook niet? Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Fenix/200701/1169414547_0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind dat het rijden maar knap moeilijk is

als ik er een stuurtje aan knoop met gaspedaalen zal het dan beter tedoen zijn
want met een toetsen bord is het gewoon bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:17:
vind dat het rijden maar knap moeilijk is

als ik er een stuurtje aan knoop met gaspedaalen zal het dan beter tedoen zijn
want met een toetsen bord is het gewoon bagger
Het is ook een simulatie 8)7 net of auto rijden met een toestenbord ook lekker gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
Ik speel het gewoon met een simpele game controller, ik kan nu tenminste gedoceerd sturen, remmen, en gas geven (dat laatste is bij de F1 wagens echt noodzakelijk). Scheelde me gelijk al zo'n 8 seconden per ronde gemiddeld tov met keyboard.

@MikeyMan:

je tegenstanders rijden zo agressief door je hoge settings, in het 'summary' menu kun je dit anders instellen (rechtsonder).
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste