20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
http://www.nu.nl/news/169...le_sluit_haar_deuren.html
10Tacle failliet? En de GTR2/GT Legend lobby's zijn down

[ Voor 17% gewijzigd door Crusher77 op 11-08-2008 17:49 ]
Laten we hopen dat ze niet offline blijven :x Race werkt wel overigensCrusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:48:
http://www.pcgames.de/aid...lveon_und_Black_Prophecy/
[ Voor 3% gewijzigd door glnk op 11-08-2008 17:53 ]
Nogmaals (was namelijk al gemeld!) 10tacle is sinds/na GTR niet meer verbonden geweest met SimBin. SimBin werkt sinds GTR2 samen met Activision!Crusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:48:
http://www.pcgames.de/aid...lveon_und_Black_Prophecy/
GTR2 is nog met 10Tacle... Activision wordt al helemaal niet mee samengewerkt?Joss schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:57:
[...]
Nogmaals (was namelijk al gemeld!) 10tacle is sinds/na GTR niet meer verbonden geweest met SimBin. SimBin werkt sinds GTR2 samen met Activision!
Race07 is met Atari
Ik krijg toch echt een 10tacle filmpje als ik mijn GTR2 opstartJoss schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:57:
[...]
Nogmaals (was namelijk al gemeld!) 10tacle is sinds/na GTR niet meer verbonden geweest met SimBin. SimBin werkt sinds GTR2 samen met Activision!

Om een lange discussie kort te maken: GTR2 was Simbin-10Tacle.Joss schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:04:
Atari dus, ja. GTR2 was nog een gezamenlijk projectje ofzo, op mijn doosje staat iig Atari.
URL is ook niet voor niets http://gtr-game.10tacle.com/
In ieder geval, lobby's van de games zijn down, en ik hoop eigenlijk dat dat niet te maken heeft met het failliet gaan van 10Tacle

http://www.virtualr.net/a...es-gtr-evolution-release/
[ Voor 8% gewijzigd door glnk op 11-08-2008 18:26 ]
Anoniem: 171349

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Volgens mij kun je niet direct met een IP verbinden. Je kan overigens met Hamachi wel met een server verbinden als die op hetzelfde Hamachi netwerk zit (via Local Network).KhaZ schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:54:
Het is niet mogelijk om direct te verbinden naar IP in die lobby?
edit:
Ik lees net dat je mbv "Tyka" kan racen: http://www.tyka.net/
[ Voor 36% gewijzigd door josh-hill op 11-08-2008 23:21 ]
Heeft het wel..Crusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:07:
[...]
Om een lange discussie kort te maken: GTR2 was Simbin-10Tacle.
URL is ook niet voor niets http://gtr-game.10tacle.com/
In ieder geval, lobby's van de games zijn down, en ik hoop eigenlijk dat dat niet te maken heeft met het failliet gaan van 10Tacle
Originally Posted by schoelle View Post
I had a phonecall with the company that is hosting the Lobby Servers for 10tacle.
Because of the insolvency proceedings 10tacle has canceled the contract. Therefore there is no Lobby server online.
But i think either that hosting company or Atari will pitch in and we will have back our beloved Lobby soon.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Kut ja, ik lees het netGAIAjohan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:20:
[...]
Heeft het wel..
Originally Posted by schoelle View Post
I had a phonecall with the company that is hosting the Lobby Servers for 10tacle.
Because of the insolvency proceedings 10tacle has canceled the contract. Therefore there is no Lobby server online.
But i think either that hosting company or Atari will pitch in and we will have back our beloved Lobby soon.
http://www.racersleague.c...s=0&postorder=asc&start=0
Hopelijk dat Atari dit snel gaat fixen inderdaad, anders gaat er een heleboel gezeik komen
Meh er is een disconnection patch voor GTL, en die zal dan ook wel voor GTR2 gemaakt worden of er al zijnCrusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:26:
[...]
Kut ja, ik lees het net
http://www.racersleague.c...s=0&postorder=asc&start=0
Hopelijk dat Atari dit snel gaat fixen inderdaad, anders gaat er een heleboel gezeik komen
Maargoed ik heb wel 50euro voor GTL betaald en 35euro voor GTR2...
[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 11-08-2008 23:33 ]
Gaat het niet om. Gaat erom dat zoiets zo gecanceled wordt zonder dat er naar verdere opties gekeken wordt. Dat recht zou je niet eens mogen hebben als gamebedrijf, ook al ga je failliet.GAIAjohan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:31:
[...]
Meh er is een disconnection patch voor GTL, en die zal dan ook wel voor GTR2 gemaakt worden of er al zijn. En dan kan je online zonder lobby. Gewoon ip invoeren en je bent done
Dat spel is verdomd vaak verkocht, en dit zou betekenen dat niemand meer gebruik kan maken van een overzicht van servers, maar straks misschien alleen via een IP kan connecten.
Waardeloos
Misschien hebben ze wel naar meerdere opties gekeken. En opzich vind ik dat de servers lang open bleven (vergeleken EA en sommige Sony titels). De lobby van GTR1 werkte nog steeds, terwijl er niemand meer in speelde..Crusher77 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:34:
[...]
Gaat het niet om. Gaat erom dat zoiets zo gecanceled wordt zonder dat er naar verdere opties gekeken wordt. Dat recht zou je niet eens mogen hebben als gamebedrijf, ook al ga je failliet.
Dat spel is verdomd vaak verkocht, en dit zou betekenen dat niemand meer gebruik kan maken van een overzicht van servers, maar straks misschien alleen via een IP kan connecten.
Waardeloos
En voor GTR2 komt er vast wel een oplossing, en -opzich- is er een oplossing voor GTL.
lol sorry maar GTR2 is uit 2006. Als je dat lang openblijven noemt...GAIAjohan schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:46:
[...]
Misschien hebben ze wel naar meerdere opties gekeken. En opzich vind ik dat de servers lang open bleven (vergeleken EA en sommige Sony titels). De lobby van GTR1 werkte nog steeds, terwijl er niemand meer in speelde..
En voor GTR2 komt er vast wel een oplossing, en -opzich- is er een oplossing voor GTL.

Zolang een spel gespeeld wordt, moeten er een lobby server zijn. Of in ieder geval een fatsoenlijk manier om naar een server te connecten. Niet een 3rd party patchje dat zorgt dat je naar een IP kunt connecten.
http://nl.youtube.com/watch?v=9cObmmGhD0o
GTR Evo review op motorsTV.
Wel even op hoge kwaliteit zetten
LolGAIAjohan schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:00:
Om maar even met wat positiever nieuws te komen:
http://nl.youtube.com/watch?v=9cObmmGhD0o
GTR Evo review op motorsTV.
Wel even op hoge kwaliteit zetten
Om eerlijk te zijn denk ik dat je met soort simulaties heel ff kopen en ff racengamers mist en dat zijn meestal de grootste % kopers , grid is daar een voorbeeld van -mooie graphics en veel snelle fun (en ook leuk). Ik ben zeer blij met deze serie maar begrijp ook wel dat dit niet echt een verkoop knaller wordt.
Op de reacties van het failliet gaan van 10Tacle lees je op veel gamessites van wie? nooit van gehoord . RaceSimulaties zijn geen verkoopknallers omdat je geduld en ook een goed racestuur moet hebben voor de meeste die dit leuk gaan vinden .
p.s. thx voor de link want ziet er weer hetzelfde maar laat maar komen graag uit .
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 12-08-2008 00:45 ]
Het geluid van de banden is wat overdreven, verder ziet het er goed uitDutch3men schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:09:
Hier heb je nog een filmpje van met 9 verschillende wagens over de Nordschleife.
[video]
En dat is nog maar de straat versie heGelink schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 01:36:
[...]
Het geluid van de banden is wat overdreven, verder ziet het er goed uitDe Koenigsegg CCX is wel erg snel zeg. 370KM/H op het rechte stuk
Hi,
Unfortunately the publisher for the game, 10Tacle Studios has filed for insolvency which now seems to has started to effect the games on the market.
Unfortunately SimBin is prevented by law to intervene due 10Tacle being the publisher of these titles, and we are limited by contracts preventing us to do anything to act as a publisher for those titles atm.
We are doing what we can but it aint much we can do atm as the problem lies with 10Tacle which we no longer have any business with and all employees at 10Tacle has probably gone home due to the file for insolvency.
There is nothing SimBin can do to resolve this situation now but we are checking the alternatives.
Best Regards
Johan Roos
Johan Roos
CMO - Chief Marketing Officer
Direct Phone: +46 512 819 72
Cell Phone: +46 708 702 468
E-mail: johan.roos@simbin.comThis e-mail address is being protected from spam bots, you need JavaScript enabled to view it
SimBin Studios AB
Stora Torget 4 | 534 31 Vara | Sweden
Phone: +46 512 819 70
Fax +46 512 197 39 www.simbin.com
ja, via Tyka kun je zelf een room of dedicated opzetten.josh-hill schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:14:
[...]
Volgens mij kun je niet direct met een IP verbinden. Je kan overigens met Hamachi wel met een server verbinden als die op hetzelfde Hamachi netwerk zit (via Local Network).
edit:
Ik lees net dat je mbv "Tyka" kan racen: http://www.tyka.net/
Tevens wordt er dan continu gechecked op o.a. ram-cheats
[ Voor 9% gewijzigd door glnk op 12-08-2008 17:18 ]
Zag het net. Oude logins werken ook nogGelink schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:17:
Het probleem is verholpen blijkbaar. De lobby is weer onlinehulde@simbin

...maar dit maakt het weer helemaal goed!

RESTART YOUR ENGINES - GTR, GT LEGENDS AND GTR2 LOBBY SERVERS ARE UP AND RUNNING.
The lobby servers for GTR, GT Legends and GTR2 went down due to 10Tacle Studios AG’s insolvency situation causing a major disappointment among the fans of the games. The games have been published by 10Tacle Studios AG including the responsibility for the lobby. SimBin is the developer behind the acclaimed game titles GTR, GT Legends and GTR2 of which the GTR brand is a registered brand owned by SimBin.
“We want to make sure that our fans can continue to enjoy our games on line and we are very happy that we could find a fast and positive solution together with KGN” said Henrik Roos, SimBin CEO. “It is of course sad to hear that our former partner has ended up in this situation”, added Roos.
“KGN’s K-Play has been supporting „GTR“, “GTL” and “GTR 2” from the start and we are proud to be the key service-provider for these great games. Therefore we will continue our service in cooperation with SimBin in spite of the unfortunate insolvency of 10tacle. The cooperation will have K-Play continuing all the online-services for “GTR”, “GTL” and “GTR 2” waiving all additional fees and SimBin covering only the arising costs of keeping the server-infrastructure online” said Götz Klingelhöfer, CEO of KGN.
“We feel that the “GTR” games are still the best racing games of their kind on the market and we’ll continue to support the community together with SimBin for as long as possible.
Restart your engines, guys!" added Klingelhöfer.
GTR Evolution scheduled for release in the second half of August will not be affected under any circumstances since SimBin is the publisher and responsible for the GTR Evolution lobby servers.
Zeker, binnenkomt komt de ALMS 2007 mod uit voor GTR2.
Hier een preview video van de mod klik
Ziet er prima uit.
Anoniem: 203488
Lijkt mogelijk maar kans is klein . moet eerlijk bekennen ik speel vaak zonder virusscanner en als ik een virus heb dan los ik het wel , desnoods mer reinstal .Anoniem: 203488 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:42:
Ik had even een vraagje: kunnen er virussen etc. binnenkomen als ik GTR2 online speel met de virusscanner uit?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 15-08-2008 20:48 ]
hier nog niks over bekend..zou vandaag uit moeten komen
virusscanner...was da ?
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Detonator op 21-08-2008 14:11 ]
PC
Corse
Data d'uscita: 25-09-2008
Van de Atari site geplukt.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 6% gewijzigd door FabiandJ op 21-08-2008 15:06 ]
Heeft dit te maken met een instelling oid?
Online Dedicated draaien is echter het beste IMHO
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik stond een paar weken geleden naar een paar klanten te kijken die bij Koenigsegg een CCX aan het testrijden waren op de oude startbaan achter de fabriek. Die waren blij dat ze rechtuit de 300 haalden. 370 voor de straatversie lijkt me overdreven
edit: ok, het lijkt dattie wel zo hard kan
[ Voor 5% gewijzigd door durian op 16-09-2008 08:58 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Dit haal ik zomaar eens van de Koenigsegg site:durian schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:08:
[...]
Ik stond een paar weken geleden naar een paar klanten te kijken die bij Koenigsegg een CCX aan het testrijden waren op de oude startbaan achter de fabriek. Die waren blij dat ze rechtuit de 300 haalden. 370 voor de straatversie lijkt me overdreven
The 806 Bhp Koenigsegg engineered and assembled engine delivers unmatched power in terms of its size and weight. At the same time it complies with the toughest emission regulations worldwide. The engine has been built to last and to be driven to the limit.
The astounding performance is so much more than simply a list of statistics: we have striven to create an unrivalled driving experience. The improved handling and ride dynamics give the car a tight, controlled feel even at its top speed of over 395 km/h, whilst at the same time offering outstanding comfort on your favourite back country road or driving in city centres.
Anoniem: 201038
Zijn er misschien mensen die zin hebben om in een league mee te rijden in het seizoen 2008-2009 met de ons welbekende game GTR2. Ze zoeken er nog rijders.
Check dan effe de site www.racingleague.nl voor verdere details.
Anoniem: 256370
Ik ben op zoek naar gamers die GTR2 via hamachi spelen en die het misschien leuk lijkt om een championship op te starten.
ik heb hier een server, ventrilo en forum voor wat aangepast kan worden.
FIA GT 2003/2004 rijden we graag met een gedwongen pitstop om het spannender te maken.
intresse:
marcel75m@hotmail.com
scrappy@noobgamers.nl
geef maar een gil
ps. nog iemand die een adres heeft waar dit spel nog origineel te krijgen is per ongeluk ?
Edit: zojuist via ebay duitsland 2 versies gekocht, hopen dat ze aankomen
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 256370 op 08-10-2008 12:57 ]
Anoniem: 256370
Geen enkel probleem met Hamachi, XP of Vista werkt bij ons gewoon altijdnero355 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 00:27:
GTR2 en Hamachi ... een ramp !! Probeer in ieder geval iedereen zover te krijgen dat ze alleen het GTR2 kanaal joinen en de rest weggooien dat wil weleens helpen.
Online Dedicated draaien is echter het beste IMHO
best grote community: http://www.simracing.org.uk
Ik heb een vraag. Ik ben opzoek naar een mod. Deze is al vrij oud, maar op de een of andere manier ben ik hem kwijt.
Het is een M3, met verschillende hulpdiensten uitvoering. Onder andere politie, brandweer, artsenwagen enzovoort. Hierbij zat ook een sirene. Weet iemand waar ik deze mod nog kan vinden?
Alvast bedankt!
Ik heb net een playseat en G25 gekocht, en ik ben op zoek naar een echte degelijke racing simulator.
één waar je eerst een jaar moet proberen voordat je een race zonder kleerscheuren doorkomt.
is GTR2 nu dé Simulatie bij uitstek, of moet ik GTR Revolution, rFactor .... proberen???
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Dan zou ik nkarpro eens proberen als ik jou was , verder is de F1 in rfactor werkelijk geweldig en voor gt auto`s gtr2 , gtr evolution vind ik wat minder gevoel hebben dan gtr2 maar het is verder wel weer een mooier spel om te spelen dan gtr2.
How do you save a random generator ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Yep, de Lobby is er nog.Olaf van der Spek schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:32:
Zijn de GTR2 servers nog in de lucht? Het lukte laatste niet online te komen.
Anoniem: 299097
[ Voor 81% gewijzigd door PromoX op 17-04-2009 13:01 ]
http://www.virtualr.net/f1-2009-for-gtr2-13-released/Nowad schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 13:12:
Is er al een mod van f1 2009, zoja, waar kan ik die ivnden?
Anoniem: 37526
Vanuit het hoofdmenu klik ik op "Driving School". Vervolgens op "Basics - Acceleration", daarna op "Start".
Nu komt de vraag, hoe start ik de training nu? Ik zie nergens een "start" knop, ik schaam me dood...!
Omdat GTR Evolution, Race07 nodig heeft, GTR Evo is eigenlijk een uitbreiding.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 16:29:
Waarom moet GTR E eigenlijk heel Race 07 downloaden als je hem installeert? Hadden ze die niet op de DVD kunnen branden?
Zelfde geld voor STCC.
Maar Race 07 staat toch gewoon op de DVD?Dutch3men schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 18:03:
[...]
Omdat GTR Evolution, Race07 nodig heeft, GTR Evo is eigenlijk een uitbreiding.
Zelfde geld voor STCC.
Dat hoort wel zo ja. Maar vele GTR Evo dvd's zijn verzonden zonder race07 erbij zover ik had nbegrepen als je online installeert. Foutje in de installer geloof ik. De offline installatie gaat wel correct.Olaf van der Spek schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:37:
[...]
Maar Race 07 staat toch gewoon op de DVD?
Nee dat hoeft niet want GTR Evolution is in 2 smaken verkocht namelijk als uitbreiding dus zonder RACE07. Maar hij is ook met RACE07 verkocht.Olaf van der Spek schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 00:37:
[...]
Maar Race 07 staat toch gewoon op de DVD?
Ik heb hier de full version / bundle including Race 07 en nog gaat die het downloaden.Dutch3men schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 11:30:
[...]
Nee dat hoeft niet want GTR Evolution is in 2 smaken verkocht namelijk als uitbreiding dus zonder RACE07. Maar hij is ook met RACE07 verkocht.
link dood ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Lees mijn postOlaf van der Spek schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 12:17:
[...]
Ik heb hier de full version / bundle including Race 07 en nog gaat die het downloaden.
En de GTR Evo als pure uitbreidingpakket is iig niet in NL verkocht. Volgens mij ook niet in Duitsland
Anoniem: 303415
[ Voor 72% gewijzigd door Fuelke op 10-07-2009 18:43 ]
Geen idee, maar denk dat dit automatisch gaat aangezien GTR Evolution dezelfde type autos heeft.GAIAjohan schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 14:52:
Wie heeft GTR Evo trouwens gekoppeld aan dit topic? Dat spel heeft hier niets mee van doen.
Anyway voor GTR Evolution moet men in dit topic wezen.

Maar ik kon ook niet inloggen. Zal wel weer goedkomen.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Simbin is currently working hard to fix the problem that was caused by the server domains expiring due to the owner company’s bankruptcy. The folks at Simbin are determined to keep the online community of both titles alive, both a temporary and permanent fix are currently in the works.
There’s no info given on when the servers will be back, the temporary fix should be available quite soon so sit tight - The servers will eventually be back!
Bron
Verder speel ik atm geen GTR2 meer maar concentreer ik mezelf op GTR Evo, enige keer dat ik GTR2 zal spelen is om mijn kampioenschap titel te verdedigingen van de DRES League, wat 6 uurs races zijn
Moest wel een nieuwe account aanmaken, maar verder werkt het weer !
Lijkt me echt zo'n vet spel! Heb de demo gespeeld en ik ben verliefd maar kan het nergens meer krijgen
Iemand een oplossing?
Bedankt!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
In overleg met Fuelke heb ik toestemming gekregen om de link hier te plaatsen zodat iedereen die deze game nog wilt met een legale key, deze kan krijgen.
De key kan je hier aanvragen.
Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:27:
Sinds een tijdje is het mogelijk om van GTR2 gratis een serial key te krijgen.
Is de game zelf ook legaal ergens te downloaden nu? Is wel zo handig...
[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 25-08-2010 14:44 ]
Ik heb geen idee en daar ga ik ook niet over, ik werk ook niet voor Simbin of zo als je dat dachtOlaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:41:
[...]
Nice! Maar was het niet handiger geweest de check op de server uit te schakelen?
En zover ik weet is de game niet ergens legaal te downloaden al is dit nu een welles nietes verhaal aangezien ze nu toch de serial codes vrij geven
[ Voor 19% gewijzigd door FabiandJ op 25-08-2010 14:45 ]
Anoniem: 31491
Dat je gewoon tegen de CPU raced ipv op een multiplayer netwerk.MikeyMan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:27:
Nouja, er staat wel dat er voor de offline versie geen code nodig is... Wat dat dan inhoudt
Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.
Simbin bestaat namelijk nog steeds hoor.
Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:06:
[...]
Wat bedoel je met eigenaar van de code die niet eer bestaat?
Simbin bestaat namelijk nog steeds hoor.
Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
[...]
Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:17:
Nope, en zal het ook niet snel worden, aangezien de eigenaar van de code niet meer bestaat, waardoor het freeware genoemd kan worden.
Dan is dus het enige lastige een offline versie te vinden (die zullen allemaal wel cracks hebben)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.Olaf van der Spek schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:02:
[...]
Als Simbin failliet is gegaan, is het eigendom dan niet overgegaan naar een schuldeiser?
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.
Ik gok maar even maar die actie is van een blad dat eerder al een disc bij het blad had waar GTR2 op stond.Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:11:
[...]
Maar even practisch, zo'n offline versie die je schijnbaar altijd kon krijgen en die serial die je via dat blad kan krijgen maakt het een compleet spel?
Dan is dus het enige lastige een offline versie te vinden (die zullen allemaal wel cracks hebben)
Met die serial die je nu kunt krijgen kun je ook online spelen.
Volgens mij is die actie dus bedoeld voor kopers van het desbetreffende tijdschrift met disc en niet direct voor het "probeer" circuit.
Het staat er niet letterlijk en is dus een gokje van mijn kant.
Only fools are enslaved by time and space.
Dat had natuurlijk 10tacle moeten zijn...Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Maar nu ben ik wel benieuwd waarom 10tacle volgens jou de eigenaar van de code is omdat Simbin al veel eerder met GTR2 begonnen was dan dat ze een uitgever hadden.
GAIAjohan schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:42:
Simbin bestaat nog wel, maar de eigenaar van de code is 10tacle. 10tacle is dood, en Simbin mag niks met de code doen omdat zij rechtmatig niet de eigenaar zijn.
Dat is Simbins lezing waarom ze geen patch voor GTL kunnen uitbrengen zodat deze prima loopt onder Windows7. En waarom ze geen uitberidingen voor GTR2 konden maken.Dutch3men schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:51:
[...]
Simbin is niet failliet, sterker nog ze hebben een maand of 4 geleden een nieuwe game aangekondigd.
Na GTR2 zijn ze zelf de publisher geworden ipv 10tacle.
Volgens zowel Simbin als Slightly mad Studios liggen de rechten van GTR2 en GTL bij 10tacle. Dit is volgens mij ook te lezen op het beginscherm.
Simbin is destijds zelf publisher geworden omdat ze alles onder eigen beheer wilden hebben. Dat is ook het moment waar Simbin en Blimey! (huidig SMS) zijn gescheurd, omdat Blimey!/SMS bij 10tacle wilden blijven. Dusja, de licentie zal bij de schuldeiser liggen.. Of een team die dat heeft opgekocht. Maar ook Simbin zelf weet niet wie die rechten heeft.
Doordat 10tacle failliet was gegaan konden we ook een tijd niet online in GTL en GTR2, aangezien 10tacle de servers beheerde.
[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 26-08-2010 00:33 ]
Ah, gevonden: http://www.simracingworld...tr-2-pd-car-monitor-tool/
Het lijkt erop dat de voorremmen het niet meer doen als de achterbanden versleten zijn. Enig idee waarom dat is?
[ Voor 46% gewijzigd door Olaf van der Spek op 15-09-2010 14:29 ]
Sinds een tijdje doe ik mee en het echte Simbin gevoel is er.