[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Loona35 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:37:
hoe is het online met GTR2? Veel servers? (ala unreal, quake, dtm) Altijd wedstrijdje te racen als je dat wilt? Of is het maar magertjes en alleen als bijv. hier iemand een race host?
Kijk een beetje rond naar GTR2 leagues. Dat is meestal het leukste. Of dit topic in de gaten houden natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Anoniem: 118447 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:11:
[...]

Is deze mod ook ergens anders te halen/gesignaleerd? Deze locatie is niet een van de snelste leveranciers .. ahum
en de F1 banen, want die link die er staat doet het nl ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
gaat mijn pc dit spel nog trekken denken jullie?

P4 2,66ghz
GF6800GT
1gb geheugen

niet op max natuurlijk maar op 1024 medium ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Rpol schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:32:

P4 2,66ghz
GF6800GT
1gb geheugen

makkelijk! ik had eerst een 9800 die trok het ook makkelijk.
Alleen starts in de regen zorgen voor framedrops, maar als je gewoon het aantal visible cars beetje omlaag schroeft dan is het prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
mooi dan ga ik em binnenkort eens halen, dank voor snelle reactie :)

*edit zal eerst eens demo downloaden hehe

[ Voor 24% gewijzigd door Rudolf op 22-05-2007 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Rpol schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:58:
mooi dan ga ik em binnenkort eens halen, dank voor snelle reactie :)

*edit zal eerst eens demo downloaden hehe
CTRL+F in de game geeft je fps weer!

succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 20:58
AlexZuH schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:43:
[...]

Zie nogripracing.com voor de golf gti mod. je kan de street klasse dan doen, dan rij je in de 112 pk golf 1 gti :) Deze is helemaal ground up gebouwd. incl de voorwielaandrijving dus :D succes drmee!
Nadat ik 't gepost had ben ik op zoek gegaan en heb 'm gedownload. Erg nice! Alleen onderstuurt ie niet zo snel als ik gehoopt had, maar ik heb dan ook nog nooit in zo'n GTI gereden ;) Ohja en een beetje jammer dat ie een 4-bak heeft. Ik vraag me af of dergelijke dingen moeilijk aan te passen zijn? Zijn er speciale editors voor?

Vanochtend wel een rondje met die GTI gereden van < 10 minuten (iets van 9.40 dacht ik) op de Nordschleife Tourist 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Ah - hebbes. Blijkbaar kun je met notepad een hele berg doen :D Nouja, vanavond maar eens tweaken dan ;)

Bijvoorbeeld bijna alles in de map ~\GTR2\GameData\Teams\24H\Lotus Elise Teams is aan te passen met Notepad, dus vanavond maar eens wat gegevens van mijn machientje inkloppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
davidsmit schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:35:
Ah - hebbes. Blijkbaar kun je met notepad een hele berg doen :D Nouja, vanavond maar eens tweaken dan ;)

Bijvoorbeeld bijna alles in de map ~\GTR2\GameData\Teams\24H\Lotus Elise Teams is aan te passen met Notepad, dus vanavond maar eens wat gegevens van mijn machientje inkloppen :9
Vergeet niet dat zodra je online gaat rijden met die bak, dat je dan een mismatch krijgt er uit die server gekickt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
Ik ben nogal fan van backups - Mocht er wat fout gaan kan ik het gewoon terugzetten. Zal ze kopiëren naar een nieuwe map en dan aanpassen, zoiets was ik van plan. Klinkt op zich wel veelbelovend!

Heeft iemand enig idee wanneer er een Tourist versie van de Raceking Nordschleife uitkomt? Deze ziet er iets beter uit, en heeft een betere Karoussel met keyboard (waarmee ik het helaas moet doen :'( ) dan die van DutchDevil..

In Juli ga ik overigens ondervinden welke meer natuurgetrouw is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:30
Rpol schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:32:

P4 2,66ghz
GF6800GT
1gb geheugen

Dat lukt goed. Ik draai hem op 1152*864 4x AA @ high alleen max visible cars = 15 ipv 30, verder high detail cockpit enz. met
P4 2,6GHz
GF6600GT
1,5GB mem

Soms een hapering, maar het probleem is de processor, is een oude Northwood 400MHz bus..

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2007 17:20 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

davidsmit schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:13:
Ik ben nogal fan van backups - Mocht er wat fout gaan kan ik het gewoon terugzetten. Zal ze kopiëren naar een nieuwe map en dan aanpassen, zoiets was ik van plan. Klinkt op zich wel veelbelovend!

Heeft iemand enig idee wanneer er een Tourist versie van de Raceking Nordschleife uitkomt? Deze ziet er iets beter uit, en heeft een betere Karoussel met keyboard (waarmee ik het helaas moet doen :'( ) dan die van DutchDevil..

In Juli ga ik overigens ondervinden welke meer natuurgetrouw is ;)
Heeft iedereen gamepad vrees ofzo tegenwoordig ?? Gewoon een leuke Gamepad kopen met Dual Analog Sticks en dan nog effe goed afstellen en klaar voor veel meer lol in GTR2 in no time :)
/EDIT :
seninha schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:51:
Thuis rij ik zelf altijd met een Gamepad. Ik had gebruikte steeds de Thrustmaster Dual Power.
Was echt mn favorite gamepad.

[afbeelding]

Jammer genoeg ging deze stuk net voor ik zou beginnen aan een wedstrijd.
Thrustmaster is namelijk groter en ligt beter in de hand.
Die heb ik ook en vind ik ook heerlijk groot 8)

[ Voor 25% gewijzigd door nero355 op 25-05-2007 09:45 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 10:29

seninha

god's right foot

Thuis rij ik zelf altijd met een Gamepad. Ik had gebruikte steeds de Thrustmaster Dual Power.
Was echt mn favorite gamepad.

Afbeeldingslocatie: http://www.thrustmaster.com/Upload/1/thrustmaster/products/52/1/DualPower3-762x227.jpg

Jammer genoeg ging deze stuk net voor ik zou beginnen aan een wedstrijd.
Daarom ben ik naar de winkel gerend en de Logitech Dual action genomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/images/0/12215.jpg

Was aan het begin een beetje in de war ivm de maat. Thrustmaster is namelijk groter en ligt beter in de hand.
Maar na een paar weken moet ik zeggen dat de Logitech toch lekker werkt.

Weet wel zeker dat ik toch een Thrustmaster online ga bestellen voor als de Logitech het opgeeft.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
speelt dat een beetje met zon controller jah? ik heb het spel sinds vandaag, ben beetje met keyboard aan het pingelen, wil natuurlijk niet echt maar heb ook geen zin om een heel stuurwiel aan de schaffen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Rpol schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:43:
speelt dat een beetje met zon controller jah? ik heb het spel sinds vandaag, ben beetje met keyboard aan het pingelen, wil natuurlijk niet echt maar heb ook geen zin om een heel stuurwiel aan de schaffen enzo.
Sorry maar met toetsenbord is dit spel zoo moeilijk, echt gemaakt voor te spelen met stuurwiel m.i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
gaat het met zo'n stuurtje van 50 euro ook of moet ik meteen zo'n G25 aanschaffen van 299? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Met zo eentje van 50 euro is het ook prima te doen, alleen voelt het stuurtje misschien wat fragieler en ook goedkoper aan. Ook kan het zijn dat de feedback minder goed is dan bijv een G25.

Ik doe het ook met een goedkoper stuurtje en het bevalt mij prima. :)

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Rpol schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:41:
gaat het met zo'n stuurtje van 50 euro ook of moet ik meteen zo'n G25 aanschaffen van 299? :)
Betaal dan 20euro meer.. en je hebt
http://www.4launch.nl/4la...uctid=008916&ref=tweakers

Een DFP.

Ik heb zelf een tweedehands MOMO Force (rood), voor 50euro :).

En anders neem je de Formula force EX
http://www.zercom.nl/inde...&c=148&f=1&h=1&s=1&a=9709

Vibration feedback slaat nergens op, en moet je dus ook niet kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ehum dames we hebben voor stuurtjes enzo een appart topic zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
inderdaad!

maar even ontopic, wanneer wordt er weer een tweakers race georganiseerd?

M3 cuprace op hockenheim national?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
AlexZuH schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:03:
inderdaad!

maar even ontopic, wanneer wordt er weer een tweakers race georganiseerd?

M3 cuprace op hockenheim national?
Ik ben wel in voor een race. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Ik doe mee!

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Wie gaat er hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Mensen het is weer zo ver.... Na een spannende race (F1 Monaco) wordt het weer tijd om kilometertjes af te leggen op Zandvoort met de M3. 8)

In gedachten heb ik 19.15 Kwalificatie. En om 20:00 de race. De race zal dan een uur duren.

Ik hoop op leuk groep mensen zodat het weer ouderwets knallen wordt.

Servername is Zandvoort@tweakers
Password tweakers

see u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 14:23

boesOne

meuh

Ik ga het proberen te halen!

Even voor de duidelijkheid: staat automatisch schakelen aan of uit? En is er een geforceerde view?

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 18:51

charrel

Cortisol4life..

gewoon handmatig schakelen, view staat vast op intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik ben dan de Indy500 aan het kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Jammer maar je heb gelijk Indy race is ook spannend.
Anders verplaatsen we de race naar morgen. Dan zijn er ook meer mensen die deze aankondiging lezen en hopelijk dan ook een gevulde startgrid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:57

KhaZ

Alfa Romeo

bazzard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:26:
Mensen het is weer zo ver.... Na een spannende race (F1 Monaco) wordt het weer tijd om kilometertjes af te leggen op Zandvoort met de M3. 8)

In gedachten heb ik 19.15 Kwalificatie. En om 20:00 de race. De race zal dan een uur duren.

Ik hoop op leuk groep mensen zodat het weer ouderwets knallen wordt.

Servername is Zandvoort@tweakers
Password tweakers

see u
Ik doe mee, tof :)

Ik moet alleen de M3 mod nog even installeren, controleren of m'n serialnummer van GTR2 het goed doet, en Zandvoort installeren, en kijken of ik de baan binnen 15 mins onder de knie kan krijgen :+

Ik heb een TeamSpeak (www.goteamspeak.com) server draaien: 212.129.183.132:8767

Lijkt me tof om met een paar man op TS te zijn, kan ik af en toe ook nog wat vragen stellen, weet relatief weinig van GTR -O-

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als ik morgen een beetje op tijd klaar ben op het werk (12:00 - 21:00) dan hoop ik ook mee te kunnen racen. Heb toch al een dikke anderhalf maand het racestuurtje al niet meer aangeraakt.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Dus morgen race?

edit: mezelf net gehaast om op tijd terug te zijn van fietstochtje, dus wel jammer dat het niet nu is. Langs de andere kant, morgen lekker een dagje zandvoort oefenen en 's avonds race winnen! :z

[ Voor 86% gewijzigd door Noel op 27-05-2007 19:58 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Morgen ja, vanaaf is toch weer even tekort dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Vol goede mod nog even snel gtr2 opgestart... maar helaas geen game te vinden met die naam... terug naar GoT lees verder... DOH morgen... hehe naja ik ben dr ook bij dan :)

eerst maar eens zandvoort installeren en gaan trainen en werken aan setup:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Sorry naar de mensen die te vergeefs hebben gezocht naar de server. Mijn plan was wel een server te zetten, maar na 20 min werd er gebelt dat ik ergens anders werd verwacht.

Morgen staat voor mij een lange training op het menu. Ik zal rond 15:00 een server starten om even lekker in te rijden.:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10
bazzard schreef op zondag 27 mei 2007 @ 20:32:
Sorry naar de mensen die te vergeefs hebben gezocht naar de server. Mijn plan was wel een server te zetten, maar na 20 min werd er gebelt dat ik ergens anders werd verwacht.

Morgen staat voor mij een lange training op het menu. Ik zal rond 15:00 een server starten om even lekker in te rijden.:9
Mensen ik vraag me af of ik wel de goede versie van zandvoort heb, bij het laden heb ik op de achtergrond een oldtimer staan en de laadbalk is oranje blauw. (vage omschrijving maar ik hoop dat jullie hem snappen) heb ik dan dezelfde als jullie. Vorige keer werd ik er namelijk elke keer uitgegooid bij het laden vanwege een possible cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
silencedead schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:58:
[...]

Mensen ik vraag me af of ik wel de goede versie van zandvoort heb, bij het laden heb ik op de achtergrond een oldtimer staan en de laadbalk is oranje blauw. (vage omschrijving maar ik hoop dat jullie hem snappen) heb ik dan dezelfde als jullie. Vorige keer werd ik er namelijk elke keer uitgegooid bij het laden vanwege een possible cheat.
Klinkt als de GTL versie.
Deze moet je hebben:
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2074

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Eindelijk weer eens een paar uurtjes tijd om te rijden :+

Zoals ik al eerder had gezegd ga ik vandaag eens lekker rijden.
Ik zal zo een server hosten met het circuit zandvoort om eens lekker in te rijden en die M3 een beetje af te stellen.
Mee rijden kan! Zoek naar de server Bazz@Zandvoort

Zie jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
thanx, ff downloaden en alvast oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Het begint nu een beetje vervelend te worden.. heb een probleempje met GTR2:

- Elke keer als ik op een server rij, krijg ik "lost connection" en word ik gedisconnect van de game en teruggegooid naar de multiplayer lobby.

Vaak gebeurt dit als ik over de finishlijn rijd en hij waarschijnlijk iets van rondetijden communiceert met de server. Als ik zelf een server host en via Hamachi met anderen speel heb ik er last van, en ook als ik op internet servers speel, ook al rijd ik in m'n eentje.

Versie 1.1.0.0 is geinstalleerd, de BMW M3 Challenge mod, en een paar banen zoals Macao, Zandvoort, Le Mans en Monaco. Ook heb ik dat skin pack van simracing.nl geïnstalleerd.

Hebben jullie poorten open staan voor GTR2? Voetnootje: de MoTeC software heb ik niet geïnstalleerd, dit is toch niet noodzakelijk?

Waar zou dit aan kunnen liggen?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

KhaZ schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:45:
Het begint nu een beetje vervelend te worden.. heb een probleempje met GTR2:

- Elke keer als ik op een server rij, krijg ik "lost connection" en word ik gedisconnect van de game en teruggegooid naar de multiplayer lobby.

Vaak gebeurt dit als ik over de finishlijn rijd en hij waarschijnlijk iets van rondetijden communiceert met de server. Als ik zelf een server host en via Hamachi met anderen speel heb ik er last van, en ook als ik op internet servers speel, ook al rijd ik in m'n eentje.

Versie 1.1.0.0 is geinstalleerd, de BMW M3 Challenge mod, en een paar banen zoals Macao, Zandvoort, Le Mans en Monaco. Ook heb ik dat skin pack van simracing.nl geïnstalleerd.

Hebben jullie poorten open staan voor GTR2? Voetnootje: de MoTeC software heb ik niet geïnstalleerd, dit is toch niet noodzakelijk?

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Gewoon even opnieuw installeren mocht je dat nog niet geprobeerd hebben, poorten hoeven niet op te staan. Je kan het wel altijd proberen natuurlijk, ik hoef ze alleen open als ik een game host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Was weer eens een bagger race...

Zoals gewoonlijk moet ik even contact zoeken met de muur, waarna ik suspension problems had.
Ik de pit in om de reparaties uit te voeren heb ik natuurlijk weer mechanical failure. Dus ik een beetje met me gas spelen in de pit en ik hoor dus me motor lopen en dan ben ik eindelijk klaar moet ik me motor starten :?
Geen probleem zou je zeggen, nou ja ik had net een nieuw profiel aangemaakt en de starter was ik vergeten te defineren |:(

Ik hoop dat ik vanavond dan maar meer gelukt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Rolling start ging ook volledig de mist in eigenlijk. Nr 1&2 gingen er gewoon van door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik ging er toen ook nog vanaf waardoor 1&2 een dikke voorsrong hadden. Wel netjes dat ze even rustig aan deden zodat we weer bij elkaar zaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Noel schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:09:
Rolling start ging ook volledig de mist in eigenlijk. Nr 1&2 gingen er gewoon van door. :)
sorry, maar ik zag de nr 1 er vandoor gaan dus ik ging er achteraan. (ik ben AMrapide) Tot ik na de eerste ronde hoorde green flag. Toen maar ff gewacht :) Maar was een leuke race. Had wat drukker mogen zijn van mij, dus hoop vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Hoe laat gingen we nu starten bazzard?
Server staat:

TWEAKERS@ZANDVOORT

pass:

tweakers

30min practice dan 20 min quali. en dan 60min racen. Kunnen er rond de 18 in, maar dat zal wel ruim voldoende zijn :P

[ Voor 70% gewijzigd door charrel op 28-05-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Was dikke fun! Ook al was het maar met z'n 5 (4 eigenlijk, want AMrapide had blijkbaar een connection lost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Lol, die zou om 20:30 weg gaan zei ie al. Was idd wel grappig heb alleen 50minuten niemand gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
pfff herinner me op 20:05 achter dat we gingen racen idd... helaas al in race en qualy gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik kon helaas niet, moest wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Zijn er voor vanavond plannen om te gaan racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:50
Als ik het goed he, kan ik dit spel niet spelen met een Gforce 2Ti VGA toch? Lijkt me wel leuk namelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
AMD1800 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:26:
Als ik het goed he, kan ik dit spel niet spelen met een Gforce 2Ti VGA toch? Lijkt me wel leuk namelijk.....
Nee dat gaat je echt niet lukken.
In de topic start staan als het goed is de minimale eisen.

[ Voor 10% gewijzigd door FabiandJ op 29-05-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Nu ik er aan denk.

Ik zit in mijn M3 en dan is mijn stuur niet zichtbaar. Soms flikkert het er even op, als ik door een schaduw rijd precies. Ik heb al aan verschillende settings zitten prutsen (full detail zelfs), maar het is altijd hetzelfde. In een Lambo gaat het dan weer wel goed. Iemand toevallig hetzelfde euvel, want ik begin te denken dat het gewoon een M3-mod feature is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118447

Humour me...

waar vind ik die m3 mod?
Was online, heb zandvoort maar zag post mbt M3 mod te laat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=1708

Wel even registreren om te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:12
wow, waarom kom ik er nu pas achter dat deze simulatie bestaat? Hopelijk kan ik het deze week nog ergens kopen, want bol.com duurt 2 week....

Ik rij op dit moment rfactor, kan iemand vertellen in hoeverre gtr2 en rfactor van elkaar verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Boktor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:36:
wow, waarom kom ik er nu pas achter dat deze simulatie bestaat? Hopelijk kan ik het deze week nog ergens kopen, want bol.com duurt 2 week....

Ik rij op dit moment rfactor, kan iemand vertellen in hoeverre gtr2 en rfactor van elkaar verschillen?
18 € @ Free Record Shop ;)

Verder kan ik je niet helpen helaas, omdat ik rFactor niet ken/niet gespeeld heb.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:20:
[...]

18 € @ Free Record Shop ;)

Verder kan ik je niet helpen helaas, omdat ik rFactor niet ken/niet gespeeld heb.
Zou er niet meer zo zeker van zijn dat de FRS deze game nog steeds voor deze prijs verkoopt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Anoniem: 171349 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:31:
[...]

Zou er niet meer zo zeker van zijn dat de FRS deze game nog steeds voor deze prijs verkoopt .
frs online stond hij voor 30 euro. Zojuist de demo gespeeld, en dan is het toch mooi om te zien dat ervaring in andere simulatoren erg handig is om een nieuwe game (voor mij dus :P ) als deze te proberen. Direct de simulatie-modus aangezet op 100% moeilijkheidsgraad, alle hulpjes uitgezet, en in de regen kon ik heel mooi meekomen met de AI's. Achteraan gestart (16 auto's) en uiteindelijk 9e geworden na 10 rondjes. En dat terwijl ik anders in de regen helemaal niets kon beginnen met m'n auto (bijvoorbeeld in gp4).

Al met al ziet het er erg goed uit, de force-feedback is nog even finetunen denk ik. Ik voel bijvoorbeeld niet wanneer ik over de curbstone heen rijd.

Deze week maar eens even wat free record shops bij langs om te kijken of ze dit spel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Boktor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:36:

GTR2 en rFactor zijn gemaakt op dezelfde engine alleen is die voor GTR2 gigantisch geoptimaliseerd etc. Verder heb ik wel eens rFactor gespeeld, maar ik vond het eigenlijk maar niks. Ik denk omdat het komt omdat het allemaal fictie is zeg maar. In GTR2 rij je in echt bakken het voelt veel echter aan.

En verder is GTR2 de beste racegame atm heb al vele laps achter me naam staan :). En hier komen er nog velen bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Boktor schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:54:
[...]

frs online stond hij voor 30 euro. Zojuist de demo gespeeld, en dan is het toch mooi om te zien dat ervaring in andere simulatoren erg handig is om een nieuwe game (voor mij dus :P ) als deze te proberen. Direct de simulatie-modus aangezet op 100% moeilijkheidsgraad, alle hulpjes uitgezet, en in de regen kon ik heel mooi meekomen met de AI's. Achteraan gestart (16 auto's) en uiteindelijk 9e geworden na 10 rondjes. En dat terwijl ik anders in de regen helemaal niets kon beginnen met m'n auto (bijvoorbeeld in gp4).

Al met al ziet het er erg goed uit, de force-feedback is nog even finetunen denk ik. Ik voel bijvoorbeeld niet wanneer ik over de curbstone heen rijd.

Deze week maar eens even wat free record shops bij langs om te kijken of ze dit spel hebben :)
Kijk eens bij de Dynabite, daar hangt hij bijna zeker in het rek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Heeft iemand enig idee hoe ik met een dedicated server weight penalty's kan geven? Sowieso is de dedicated server erg summier met opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:21

Fuelke

Forza Ferrari

Niet veel geleuter, maar tijd voor een paar plaatjes :P Nogal gek op rondjes draaien op Bathurst de laatste tijd. Eerste 2 plaatjes zijn na een AI race op Symonns Plains (met een hele leuke haarspeldbocht)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/fuelke/GRAB_007.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 93986 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:02:
Heeft iemand enig idee hoe ik met een dedicated server weight penalty's kan geven? Sowieso is de dedicated server erg summier met opties.
Nee dit kan niet.
Kan alleen als je ingame gaat hosten.

Wil je dit toch hebben maar een dedicated server gebruiken zal je de game files van de wagens aan moeten passen. Maar dan moeten de mensen die op de server komen ook die aangepaste files hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
gistermiddag heb ik nog een exemplaar van GTR2 kunnen vinden bij de FRS. Direct uitgeprobeerd natuurlijk en ik vind dit echt vele malen beter dan rFactor. Het voelt veel beter aan, de forcefeedback is stukken beter en de AI is ook veel beter. De rijschool vind ik een leuke extra voor beginnende simracers.
Ik ben direct een 24 uurs race begonnen in de Porsche 911 op Hockenheim, met een stuk of 40 deelnemers. Ben maar een uurtje bezig geweest (gelukkig kun je saven ;) ), maar ik hoop dat ik de auto heel kan houden gedurende de race.
Al met al, een erg goede sim en zonde dat ik er nu pas achter ben gekomen dat dit bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 17:19

Brantje

De post is daar >>

Is het mogelijk dat de auto's kapot kunnen?
In echte crashes enzo, tegen wanden rijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
dat heb ik nog niet echt getest, maar het is wel zo dat als je tegen een andere auto aan butst, dat het voor kan komen dat de stukken in het rond vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:14:
dat heb ik nog niet echt getest, maar het is wel zo dat als je tegen een andere auto aan butst, dat het voor kan komen dat de stukken in het rond vliegen.
Alles kan kapot :

- Stukken carrosserie die rondvliegen.
- Motor die rookt / in vuur opgaat :D
- Banden die langzaam of meteen kapot gaan.
- Ophanging kapot.

Verder kan je leuke salto's maken als je de verkeerde dingen op de verkeerde manier raakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:44
nero355 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:31:
[...]

Alles kan kapot :

- Ophanging kapot.

Verder kan je leuke salto's maken als je de verkeerde dingen op de verkeerde manier raakt :+
Ja Nero nou weet ik ook gelijk dat ik voor jou op de baan moet uitkijken :+

Overigens kun je ook gewoon mechanische defecten krijgen etc. (leuk voor mensen die in 1 race 6x de pits in moeten en dan uitvallen wanneer ze weer naar buiten komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
over mechanische defecten gesproken.... tijdens het eerste uur van m'n 24 uurs race hield mijn motor ineens in, terwijl ik vol gas had. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad, of is m'n stuur gewoon gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:38:
over mechanische defecten gesproken.... tijdens het eerste uur van m'n 24 uurs race hield mijn motor ineens in, terwijl ik vol gas had. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad, of is m'n stuur gewoon gaar?
Nooit last van gehad tot vrij recent het me een keer of 3 gebeurde.
Vrij vaag idd, ik dacht dat m'n motor het begeven had maar 3 seconden later was het weer ok en de race verder uitgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
LoneRanger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Nooit last van gehad tot vrij recent het me een keer of 3 gebeurde.
Vrij vaag idd, ik dacht dat m'n motor het begeven had maar 3 seconden later was het weer ok en de race verder uitgereden.
Bestaat er ook iets van telemetrie in GTR2? Misschien kun je aan de hand daarvan zien of het een probleem met de input is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:53:
[...]

Bestaat er ook iets van telemetrie in GTR2? Misschien kun je aan de hand daarvan zien of het een probleem met de input is.
MoTEC, zie startpost voor meer info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:53:
[...]

Je kunt je telemetrie loggen en met MoTeC i2 Pro software alles uitlezen.
Kijk even op www.blimeygames.com voor een tutorial en google even hoe je je logbestanden goed instellen in je .plr bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Suicyder schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:35:Ja Nero nou weet ik ook gelijk dat ik voor jou op de baan moet uitkijken :+
Voske was mijn proefkonijn : Als hij rondrijdt moet je gewoon in de buurt blijven dan zie je vanalles gebeuren waarvan je niet wist dat het kan :+
Overigens kun je ook gewoon mechanische defecten krijgen etc. (leuk voor mensen die in 1 race 6x de pits in moeten en dan uitvallen wanneer ze weer naar buiten komen)
Nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:38:
Toevallig paar weken geleden ook voor het eerst gehad. Ik reed in de 550 op donington national, was flink aan het gassen om tijden neer te zetten en na een paar rondjes hield ie erg in, terug schakelen maakte niet uit en toen ik tot stilstand kwam stond m'n auto in de fik :? Geen warnings gehad over temperatuur of iets dergelijks. Was volgens mij wel vlak nadat ik mijn G25 had gekocht en de autoclutch had uitgezet, dus misschien is het de koppeling die aan gort ging (reed wel met peddels en zonder de koppeling te gebruiken). Autoclutch maar weer uit gegooid ;)

Merk trouwens dat ik met de G25 op sommige banen gewoon een seconde sneller ben (terwijl ik al flink wat rondjes had afgelegd met de rode momo).

Mechanical failures in de pits maak ik regelmatig mee, das gewoon irritant oponthoud :)

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Das dus gewoon een spontane blow up. Zie je in formule 1 ook nog weleens gebeuren. Lees Honda toenertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
damn... ik ben helemaal verslaafd... ik heb vanavond volgens mij wel 10 races gereden in de zojuist geunlockte kampioenschappen (doormiddel van het afleggen van de drivingschool examens).
Dit is echt ontzettend gaaf!
Ik moet trouwens nog wel updaten naar versie 1.1, want multiplayer lukt bijna niet (incompatible version). Zijn er trouwens veel verschillen tussen 1.0 en 1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boktor schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:07:
damn... ik ben helemaal verslaafd... ik heb vanavond volgens mij wel 10 races gereden in de zojuist geunlockte kampioenschappen (doormiddel van het afleggen van de drivingschool examens).
Dit is echt ontzettend gaaf!
Ik moet trouwens nog wel updaten naar versie 1.1, want multiplayer lukt bijna niet (incompatible version). Zijn er trouwens veel verschillen tussen 1.0 en 1.1?
changes since GTR2 1.0.0.0:
---------------------------

General
-------
• Fixed performance hit in Changeable Weather
• Fixed missing race groove in driving school
• Fixed Car number missing from results export
• Fixed inconsistency with "Pit Exit Arrow" UI option
• Fixed inconsistency with "Mirrors" UI option - Mirrors are now ON ingame when UI shows ON
• Fixed Custom Championship "European 360 Champions Cup" incorrect reference to "Dubai North"
• Fixed Custom Championships with F575s that contained duplicate drivers
• Improved car balance in custom Championship "Super Endurance Drivers Championship"
• Improved statistics tracking in Player Profile
• Allow manual pit control in Novice mode
• Fixed bug where some cars would not visibly show repaired body damage after pitstops
• Fixed bug where corner markers would no longer show after first car crossed the finish line
• Fixed bug where track award video was shown when no track was awarded
• Fixed bug where Wrong time indicator and position were displayed during some Driving lessons
• Added option to skip award videos
• Enabled "+auto" command line option on the dedicated server
• Fixed bug where "Show All" drivers lobby option was not working on first entry to Lobby
• Fixed bug where the Fuel and Tyre wear labels were inverted on the dedicated server
• Fixed bug where "-1/16 players" was sometimes shown on the in-game server UI
• Fixed bug where the Lobby lists would sometimes overflow the display areas

Track specific
--------------
• Valencia
- Corrected an issue where the Pole position was on the wrong side of the track
- Fixed a bug where some terrain areas caused cars to flip
- Fixed a bug where the tirewalls graphics were corrupted by headlights
• Magny Cours
- Fixed low-res textures on some boards
- Fixed a bug where the track would cause a CTD on some hardware
• Spa Francorchamps
- Corrected a graphical issue on one of the curbs

Car specific
------------
• Murcielago
- Corrected a graphical issue on the right rear wheelarch
• Ferrari JMB 575
- Fixed a bug where the steering wheel was not disabled when the option for visible steeringwheel is unchecked

----------------
IMPORTANT NOTES
• You will receive a "Version Mismatch" message if you attempt to connect to a server that is not running GTR2 1.1.0.0

Empfehlungen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
nero355 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:31:
[...]

Alles kan kapot :

- Ophanging kapot.

Je bedoelt op deze manier, zoals mij laatst overkwam? :+
http://www.youtube.com/watch?v=26mBhJfyUW0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:10:
[...]

Je bedoelt op deze manier, zoals mij laatst overkwam? :+
http://www.youtube.com/watch?v=26mBhJfyUW0
zo dat is een stijf autotje, blijft keurig intact bij impact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Zoiets ja alleen eindigde de auto in het water @ Monaco :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
nero355 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:05:
[...]

Zoiets ja alleen eindigde de auto in het water @ Monaco :D
Dat probleem ken ik, stomme bug bij de 1979 uitvoering @ chicane net na de tunnel. Zwemmen is daar een 2e hobby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Suicyder schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:09:
Dat probleem ken ik, stomme bug bij de 1979 uitvoering @ chicane net na de tunnel. Zwemmen is daar een 2e hobby!
Rechtdoor kan je ook gaan en vervolgens in het "niets" belanden en snelheid van 480 KM/h halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Rechtdoor kan je ook gaan en vervolgens in het "niets" belanden en snelheid van 480 KM/h halen :+
ja die is mooi he, een oneindige freefall in een ferrari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222308

Heey ik ben hier nieuw ik heb GTR2 gekocht maar ik heb er al problemen mee als ik mijn auto in de showroom bekijk is hij helemaal zwart

http://img524.imageshack.us/img524/5712/probleemgtr2hc5.png

als ik driving school of race weekend doe heb ik een zwarte auto ook de andere auto hebben geen kleur de laatste keer was de helft van de auto geen eens zichter baar kan iemand mij alsjeblieft helpen als ik het spel aflsluit en opnieuw opstart valt hij tendens het laden uit en krijg ik dit in men beeld

http://img405.imageshack....mage=probleem2gtr2ox1.png

Kan iemand mij alsjeblieft helpen bij dit probleem ik wacht op reacties want mijn pc voldoet aan de eisen en het heeft toch €40,- gekost dat zonde als hij het niet doet alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Anoniem: 222308 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:47:
Heey ik ben hier nieuw ik heb GTR2 gekocht maar ik heb er al problemen mee als ik mijn auto in de showroom bekijk is hij helemaal zwart

als ik driving school of race weekend doe heb ik een zwarte auto ook de andere auto hebben geen kleur de laatste keer was de helft van de auto geen eens zichter baar kan iemand mij alsjeblieft helpen als ik het spel aflsluit en opnieuw opstart valt hij tendens het laden uit en krijg ik dit in men beeld

Kan iemand mij alsjeblieft helpen bij dit probleem ik wacht op reacties want mijn pc voldoet aan de eisen en het heeft toch €40,- gekost dat zonde als hij het niet doet alvast bedankt
Nooit iets over een dergelijk probleem gehoord. Het spel al een keer opnieuw geinstalleerd? Misschien zijn de textures gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al eens met gtr2config resolutie/video opties bekeken/veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online

Even de videokaart drivers opnieuw installeren? DirectX even opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DirectX is gedaan maar hoe doe ik videokaart drivers opnieuw wil je dat even uitleggen asjeblief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Anoniem: 222308 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:18:
DirectX is gedaan maar hoe doe ik videokaart drivers opnieuw wil je dat even uitleggen asjeblief
Nieuwste drivers downloaden & installeren doen de meeste mensen.
ATI-drivers en nVidia-drivers

Je kan ook in apparaatbeheer en software je oude drivers verwijderen alvorens de nieuwe te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kheb helemaal geen verstand van pc's ik heb Nvidia kaart maar maakt nie uit welke driver je dan download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Anoniem: 222308 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:26:
Kheb helemaal geen verstand van pc's ik heb Nvidia kaart maar maakt nie uit welke driver je dan download?
Welke graka heb je? en welke windows?

En heb je dit al gedaan?
Anoniem: 118447 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:59:
[...]

Al eens met gtr2config resolutie/video opties bekeken/veranderd?

[ Voor 54% gewijzigd door GAIAjohan op 08-06-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ook zijn dat je je videoinstellingen op 16-bits moet zetten ipv. 32-bits. Of vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Anoniem: 31491 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:35:
Kan ook zijn dat je je videoinstellingen op 16-bits moet zetten ipv. 32-bits. Of vice versa.
Op 16bits krijg je groene regenspray ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 222308 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:26:
Wat heb je überhaupt voor een videokaart? [weet je dus niet] :P
Ik heb net even voor je gezocht nml en het probleem doet zich kennelijk voor bij een geforce4mx kaart.
Oplossing schijnt dan te zijn de 77.77 drivers te gebruiken.

De personen in kwestie hadden last van zwarte auto's zoals jij het omschreef.

edit 2
Als je rechts klikt op je buroblad -> eigenschappen -> instellingen dan staat er links onderaan je monitor+videokaart. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door LoneRanger op 08-06-2007 17:07 . Reden: lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankjewel kga het meteen proberen kan ik 77.77 downloaden ergenst??

Edit: ik heb men kaart ook gevonden NVIDIA GeForce 4MX 420

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 222308 op 08-06-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Anoniem: 222308 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:14:
Dankjewel kga het meteen proberen kan ik 77.77 downloaden ergenst??
Gozer, gebruik alsjeblieft eerst even je hersenen. En kom er dan achter dat je het even kan googlen.
In ieder geval, hier kan je je drivers downloaden: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Volgende keer ben ik niet degene die je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry ik had me hersens op 0 ik had niet moeten reageren kheb het natuurlijk gevonden via google heel dom van sorry hier voor @Jepz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Maar als ik het goed begrijp ga je met een mx420 deze game spelen? Ik hoop dat je niet boven de 800x600 gaat spelen... Succes in ieder geval ermee!
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste