[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
seninha schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:28:
[...]

Dat is nou het probleem. Ik heb dus overal aangegeven dat ik dit te zien wil krijgen maar dat gebeurt dus niet :(
hmm vaag...

probeer eens bij opties het uit te zetten, dan ff spelen, spel afsluiten optie weer aanzetten?
iets anders zou ik ook niet weten.

rij je wel in auto waarin motec beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
seninha schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:28:
[...]

Dat is nou het probleem. Ik heb dus overal aangegeven dat ik dit te zien wil krijgen maar dat gebeurt dus niet :(
Controleer je settings van je config programm.. Heb al meerdere keren ervaren dat het te maken kan bit diepte van je resolutie... Als je 16bits draait, dan zie je alleen die toerenteller, en die blijft dan halverwege hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
@seninha

Misschien is het volgende een goede tussentijdse oplossing.
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2653

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 11:09
Heeft iemand al ooit eens gehad dat bij het online inloggen "Please wait..." veel langer blijft staan dan normaal, en dat er vervolgens geen servers/online players te voorschijn komen? Heb dit de hele dag al, reinstall had geen nut :'(

Bij vrienden van me werkt alles gewoon normaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 16:42
Crusher77 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:08:
Heeft iemand al ooit eens gehad dat bij het online inloggen "Please wait..." veel langer blijft staan dan normaal, en dat er vervolgens geen servers/online players te voorschijn komen? Heb dit de hele dag al, reinstall had geen nut :'(

Bij vrienden van me werkt alles gewoon normaal |:(
Check je kabel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Die zit er goed in }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
Enige firewall die ik heb is m'n router en daar is niks mis mee B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157420

Is dit spel een beetje uitgestorven of ligt het aan mij dat ik bijna 24/7 stage heb en nu in mn weinige vrije tijd eventjes TDU aan het doen ben?

Moet mn nieuwe geluidset morgen toch maar eens testen op dit spel, het geluid zal vast fantastisch zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-07 15:59

R-B

Blokkert

Anoniem: 157420 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 23:01:
Is dit spel een beetje uitgestorven of ligt het aan mij dat ik bijna 24/7 stage heb en nu in mn weinige vrije tijd eventjes TDU aan het doen ben?

Moet mn nieuwe geluidset morgen toch maar eens testen op dit spel, het geluid zal vast fantastisch zijn! :)
het spel word ook saai als je het niet in een verband gaat spelen.. :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

ik zie niet zoveel servers meer, 1.1 is tog de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 10:29

seninha

god's right foot

Kurios:
Ik rij met de Lambo en eerst deed dit het wel maar opeens niet meer.

AlexZuH:
Ik zal dit vanavond ff uitproberen. Wie weet :|

enchion:
Thanks, mocht dat wat AlexZuH aangaf niet werken zal ik zeker dit proberen. :)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189675

Kick

Laatste week vakantie gehad en ook weer eens wat geprobeerd, dit keer Hockenheim, de GP versie. Maar echt goede tijden weet ik niet neer te zetten. Met de Ferrari 575 rijd ik rond de 1:36:00 meestal net er boven. In een race weekend kan ik wel redelijk meekomen, maar andere rijden vast beter.

Heb btw een Logitec Wingman Formula Force GP.

Zojuist de MoTeC 12 Pro geinstalleerd, ik wil wel eens een fatsoenlijke setup maken, maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen. Nu heb ik alleen iets minder vleugel, toeren limit verhoogd, versnellingen iets aangepast en verder niet. Maar voor echt goede tijden moet wel wat meer gebeuren. Iemand tips hoe ik te werk moet gaan?

Verder ben ik ook weleens benieuwd naar jullie tijden op een aantal circuits, mijn rijtje:

Hockenheim GP: 1:36:044
Monza: 1:44:36
Spa 2003: 2:09:007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Laatst online: 18-05 15:09
Voor het maken van een setup heb je hier een 21-stappenplan: http://gtr4u.de/jgs_db.ph...how&eintrags_id=2873&sid=

En hiero kun je je tijden uploaden en vergelijken met voornamelijk racers van GoT: http://racing.fuzion.nl/
:)

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah thanks :)

Tijden vallen me eigenlijk best mee, had verwacht dat de verschillen tot veel meer dan 5 seconden zouden oplopen. Maar goed, Hockenheim 3s. eraf krijgen is nog steeds een hoop. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Anoniem: 189675 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:34:
Zojuist de MoTeC 12 Pro geinstalleerd, ik wil wel eens een fatsoenlijke setup maken, maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen. Nu heb ik alleen iets minder vleugel, toeren limit verhoogd, versnellingen iets aangepast en verder niet. Maar voor echt goede tijden moet wel wat meer gebeuren. Iemand tips hoe ik te werk moet gaan?
Het 21 stappenplan is een uitstekende methode om tot een goede setup te komen. Maar het allerbelangrijkste is dat je je banden op de juiste temperatuur en spanning krijgt. Dit is bandafhankelijk maar ligt globaal rondom de 80 °C en 200 kPa. Deze waarden in combinatie met de juiste camber levert je optimale laterale grip op. En grip is wat je moet hebben.

Gebruik het stappenplan en het GTR2 Car Owner's Manual om de auto een goede uitgangssetup te geven en ga dan pas met MoTeC pielen. Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net even de eerste stap gedaan. M'n gearing komt totaal anders uit, voor m'n gevoel heel erg kort. Het lijkt alsof ik of de helft van het rechte stuk al aardig in de buurt kom van m'n revlimit. Volgens de MoTeC data zit ik nu eigenlijk nog net niet op m'n revlimit aan het eind van het rechte stuk. Misschien even wennen.

Anyways stap 1 doorlopen en 0.2s sneller. :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:35:
Ah thanks :)

Tijden vallen me eigenlijk best mee, had verwacht dat de verschillen tot veel meer dan 5 seconden zouden oplopen. Maar goed, Hockenheim 3s. eraf krijgen is nog steeds een hoop. :/
Vergeet niet dat hard kunnen gaan in een rondje niet belangrijk is. Het is veel belangrijker om constant en dan hard te kunnen rijden in league verband, wat ik dus doe. En als alles goed is hebt ik met nog 1 race te gaan het Team Kampioenschap binnen en sta ik met 2 punten voorsprong op P2 op P1 inhet rijders klassement. Met nog 1 race te gaan op Spa die 2.4 uur gaat duren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat snap ik, maar een mooie ronde tijd rijden is ook leuk. :P

Om online te rijden ben ik denk ik nog niet goed genoeg. Ik heb wel meerdere race weekends van rond de 45 min gereden. Veel langer vind ik lastig, omdat ik dan toch snel een keer een foutje maak, voornamelijk met inhalen én omdat ik last krijg van rechter knieholte. :?

Dus voorlopig houd ik het even bij korte racen en het maken van een goede setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:15:
Dat snap ik, maar een mooie ronde tijd rijden is ook leuk. :P

Om online te rijden ben ik denk ik nog niet goed genoeg. Ik heb wel meerdere race weekends van rond de 45 min gereden. Veel langer vind ik lastig, omdat ik dan toch snel een keer een foutje maak, voornamelijk met inhalen én omdat ik last krijg van rechter knieholte. :?

Dus voorlopig houd ik het even bij korte racen en het maken van een goede setup.
Als je zeker wilt weten dat je snel bent kan je jou tijden wel vergelijken met de meine op http://racing.fuzion.nl/.
Mijn tijden staan onder de naam Fabian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:20
En als je Nordschleife wilt rijden kan je mss wel met mij vergelijken :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Dutch3man

Heb even gekeken naar je tijden, ziet er goed uit, toch eens een poging doen die te evenaren/te verbeteren. ;)

@GAIAJohan

Ik heb alleen een aantal keer de tourist versie gereden, zit met de 575 meestal net onder de 7 min, moet een heel stuk beter kunnen, maar daarvoor ken ik het circuit niet (nog) goed genoeg.

Anyways, ik verwacht dat ik voorlopig niet kan rijden. Net een ongeluk gehad (aangereden op de fiets door een auto) en heb flink last van knie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:22:
@ Dutch3man

Heb even gekeken naar je tijden, ziet er goed uit, toch eens een poging doen die te evenaren/te verbeteren. ;)

@GAIAJohan

Ik heb alleen een aantal keer de tourist versie gereden, zit met de 575 meestal net onder de 7 min, moet een heel stuk beter kunnen, maar daarvoor ken ik het circuit niet (nog) goed genoeg.

Anyways, ik verwacht dat ik voorlopig niet kan rijden. Net een ongeluk gehad (aangereden op de fiets door een auto) en heb flink last van knie. :/
Goodluck, ik ga zelf binnekort ook maar een trappen op de Nordschleife of zo.

En we moeten weer eens een online raceje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189675 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:22:
Beterschap! Dat geeft je tijd genoeg om de GTR2 MoTeC i2 Pro beginner's guide door te nemen ;)
http://www.blimeygames.com/site/download.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb zelf een hekel aan Motec, ik ga gewoon puur op mijn gevoel af qua setups. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAIAjohan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:53:
Ik heb zelf een hekel aan Motec, ik ga gewoon puur op mijn gevoel af qua setups. :)
Ik doe beide. Eerst op mijn gevoel een setup maken om daarna te gaan kijken waar er eventueel nog zaken zijn die voor verbetering vatbaar zijn. Rijhoogte o.a. En ik controleer altijd of mijn wielen niet teveel slippen of blokkeren. Geeft meestal toch aan dat er iets fout zit in je setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:55:
[...]

Beterschap! Dat geeft je tijd genoeg om de GTR2 MoTeC i2 Pro beginner's guide door te nemen ;)
http://www.blimeygames.com/site/download.php
Thanks, vind het programma opzich redelijk logisch.

Vandaag toch even een stukje gereden, even eenpijnstiller en dan lukt het wel een paar rondjes. :P
Heb een probleem met m'n bandentemperatuur. Volgens dat stappenplan moet de binnenste banden temp tussen de andere twee in liggen. Bij m'n linkervoorband lukt dat niet, al zet ik de bandenspanning op z'n hoogst. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:52:
[...]

Vandaag toch even een stukje gereden, even eenpijnstiller en dan lukt het wel een paar rondjes. :P
Heb een probleem met m'n bandentemperatuur. Volgens dat stappenplan moet de binnenste banden temp tussen de andere twee in liggen. Bij m'n linkervoorband lukt dat niet, al zet ik de bandenspanning op z'n hoogst. Tips?
Verander je camber is. Meestal meer negatief meergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
[...]

Moet je even de temps van die band noemen, wordt het wat makkelijker van. ;)
Midden kouder/ te koud is meer spanning. [en andersom]
Midden warmer dan binnen is meer camber. [en andersom]
midden kouder dan buiten is minder camber. [en andersom]
Minder het warmst is minder spanning.
Als je een band veel spanning geeft heeft het midden het meeste raakvlak en andersom het minste.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met welke auto rijdt je en met hoeveel camber staan de wielen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou had ik die camber juist minder negatief gezet, naar aanleiding van stap 3 van dat stappenplan. Geloof dat de voorkant op -2.6 staan.

Auto is de 575

Heb nu even niet de mogelijkheid om de precieze waarden op te zoeken. Ik geef dat zsm door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189675 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:03:
Nou had ik die camber juist minder negatief gezet, naar aanleiding van stap 3 van dat stappenplan. Geloof dat de voorkant op -2.6 staan.

Auto is de 575

Heb nu even niet de mogelijkheid om de precieze waarden op te zoeken. Ik geef dat zsm door.
Wat mij goed geholpen heeft is de GTR2 Car Owner's Manual downloaden. Deze geeft per auto en per bandmerk de ideale camber en bandentemperatuur en spanning per auto.

En dat stappenplan beschrijft een ideale setup. Je moet ook rekening houden met de baan, baan- en omgevingstemperatuur, rijstijl, etc. Het is heel goed mogelijk dat je 3 banden perfect hebt afgesteld maar dat 1 band niet perfect af te stellen is maar iets afwijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb een probleem met de F1 2007 mod voor GTR2. Het gaat om de bekende bug waarbij je in cockpit-view de wielen niet kunt zien. Ik weet dat ik dat moet aanpassen in mijn .plr file, alleen het probleem is dus dat ik die niet heb...
Als ik naar GTR2/UserData ga, zie ik alleen 2 lege mappen staan ("LOG" en "LOG_Dedicated") en twee files ("defviews.cam" en "newdefviews.cam"). Verder dus helemaal niets.
Ik heb GTR2 al opnieuw geinstalleerd zonder resultaat en ook een aantal maal nieuwe profiles aangemaakt, ook zonder succes.

Ik gebruik Vista. De optie "compaliteitsbestanden" is niet aanwezig in deze map, dus daar ligt het ook niet aan...

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Zo ik heb net even 15min op Zandvoort gereden en mijn tijd op http://racing.fuzion.nl gezet. Veel plecier met het verbeteren ervan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo ook weer wat geracet, was de Ferrari even zat, dus een Porsche RS gepakt op Hockenheim National. Beste tijd 1:28:9 best aardig voor mijn doen.

Heb geprobeerd om zo'n championship te rijden, maar een uur lang zonder fouten lukt me niet. :/ Ik had wel pole position, tot ronde 32 eerste gereden met een gat van rond de 10 seconden, daarna 3x gespind om vervolgens door een tikje van een andere auto vol in een muur te rijden, één na laatste gefinished, die ander lag eruit. Ik kon na een pitstop van 103 seconden weer verder, maar dat was redelijk loos verder. :'(

Concentratie is nog niet echt top bij mij, banden waren nog wel redelijk, heb de mediums gebruikt

Een andere poging in dit championship is mislukt, omdat het regende. Dat is iets wat ik echt niet kan. :P Hoe presteren jullie in de regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:54:
Zo ook weer wat geracet, was de Ferrari even zat, dus een Porsche RS gepakt op Hockenheim National. Beste tijd 1:28:9 best aardig voor mijn doen.

Heb geprobeerd om zo'n championship te rijden, maar een uur lang zonder fouten lukt me niet. :/ Ik had wel pole position, tot ronde 32 eerste gereden met een gat van rond de 10 seconden, daarna 3x gespind om vervolgens door een tikje van een andere auto vol in een muur te rijden, één na laatste gefinished, die ander lag eruit. Ik kon na een pitstop van 103 seconden weer verder, maar dat was redelijk loos verder. :'(

Concentratie is nog niet echt top bij mij, banden waren nog wel redelijk, heb de mediums gebruikt

Een andere poging in dit championship is mislukt, omdat het regende. Dat is iets wat ik echt niet kan. :P Hoe presteren jullie in de regen?
Ja het vergt flink wat concentratie ja, maar zoiets moe tje gewoon oefenen.

Mja en verder hoe presteer je in de regen, bekijk dit maar eens. Filmpje van een league race die ik had op Hockenheim. Ik rij in de rode F550 met nr3 ;) Oh en deze race duurd 80min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:00:
[...]

Ja het vergt flink wat concentratie ja, maar zoiets moe tje gewoon oefenen.

Mja en verder hoe presteer je in de regen, bekijk dit maar eens. Filmpje van een league race die ik had op Hockenheim. Ik rij in de rode F550 met nr3 ;) Oh en deze race duurd 80min.
Tof filmpje! Gaat dus ook niet altijd even soepel. :P Het ziet er in ieder geval een stuk spectaculairder uit dan wanneer je tegen de computer rijdt. De rode ferrari is niet zo vaak voor bijgekomen, goed teken? Die licht groene rijdt geloof ik ook wel aardig he.

Gelijk maar weer even een vraag die me te binnen schiet:
Mocht het in een race plots gaan regen, hoe kan ik zorgen dat ik andere banden krijg tijdens de pitstop. Valt er nog iets in te stellen aan dat schermpje dat je krijgt? Zelfde geldt voor fuel etc als je een ongeplande stop zou maken. Moet zeggen dat ik nog niets geprobeerd heb hoor, maar het is wel handig om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:50:
[...]

Tof filmpje! Gaat dus ook niet altijd even soepel. :P Het ziet er in ieder geval een stuk spectaculairder uit dan wanneer je tegen de computer rijdt. De rode ferrari is niet zo vaak voor bijgekomen, goed teken? Die licht groene rijdt geloof ik ook wel aardig he.

Gelijk maar weer even een vraag die me te binnen schiet:
Mocht het in een race plots gaan regen, hoe kan ik zorgen dat ik andere banden krijg tijdens de pitstop. Valt er nog iets in te stellen aan dat schermpje dat je krijgt? Zelfde geldt voor fuel etc als je een ongeplande stop zou maken. Moet zeggen dat ik nog niets geprobeerd heb hoor, maar het is wel handig om te weten. :)
Het zijn vooral de hoogte punten enzo die in het filmpje worden gezet.
Ik was 2e geworden achter die licht groene Saleen.
Atm sta ik 1e in het kampioenschap en hij 2e met 2 punten achter stand. En 20 mei is de laatste race op Spa die 144minuten lang duurd. Voor meer info moet je hier maar eens kijken. Staan ook meerdere filmpjes van de races die we gehad hebben.

En je kan als je de pits in gaat om een stop te maken, krijg je een blad voor je neus. Daar kan je alles in veranderen met je pijltjes toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:07:
[...]

Het zijn vooral de hoogte punten enzo die in het filmpje worden gezet.
Ik was 2e geworden achter die licht groene Saleen.
Atm sta ik 1e in het kampioenschap en hij 2e met 2 punten achter stand. En 20 mei is de laatste race op Spa die 144minuten lang duurd. Voor meer info moet je hier maar eens kijken. Staan ook meerdere filmpjes van de races die we gehad hebben.

En je kan als je de pits in gaat om een stop te maken, krijg je een blad voor je neus. Daar kan je alles in veranderen met je pijltjes toetsen.
Bedankt! :)

Mag vragen hoeveel tijd je zoal hieraan besteedt? Ik ben nooit zo heel fanatiek met dit soort dingen, niet genoeg tijd en geduld om met dit soort online kampioenschappen mee te doen, helaas, het lijkt met wel erg leuk. Zijn er geen speciale races voor mensen zoals ik, die niet mee kunnen met de top. Lijkt me wel wat om het eens op te nemen tegen anderen. :P

Nog wat anders, misschien een beetje brutale vraag, maar ik doe het toch. Ik ben weleens benieuwd naar jou setup op bijv Hockenheim. Zou je misschien eens zo'n setup file kunnen sturen? Geen idee hoe serieus jullie met dit soort dingen zijn, qua geheim houden oid. :P Als je het liever niet doet, even goede vrienden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-07 20:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

kicknoize schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:45:
Ik heb een probleem met de F1 2007 mod voor GTR2. Het gaat om de bekende bug waarbij je in cockpit-view de wielen niet kunt zien. Ik weet dat ik dat moet aanpassen in mijn .plr file, alleen het probleem is dus dat ik die niet heb...
Als ik naar GTR2/UserData ga, zie ik alleen 2 lege mappen staan ("LOG" en "LOG_Dedicated") en twee files ("defviews.cam" en "newdefviews.cam"). Verder dus helemaal niets.
Ik heb GTR2 al opnieuw geinstalleerd zonder resultaat en ook een aantal maal nieuwe profiles aangemaakt, ook zonder succes.

Ik gebruik Vista. De optie "compaliteitsbestanden" is niet aanwezig in deze map, dus daar ligt het ook niet aan...

Iemand?
waar download ik die f1 2007 mod download url plz

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:10:
Zo ik heb net even 15min op Zandvoort gereden en mijn tijd op http://racing.fuzion.nl gezet. Veel plecier met het verbeteren ervan :P.
En om ook hier even op te reageren.
Net ook een rondje of 8 gereden op Zandvoort, zonder eerdere ervaringen. Ik had een 1:35:5 met de 575.
Op Racing Fuzion stond een 1:33:xx is die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:30:
[...]

En om ook hier even op te reageren.
Net ook een rondje of 8 gereden op Zandvoort, zonder eerdere ervaringen. Ik had een 1:35:5 met de 575.
Op Racing Fuzion stond een 1:33:xx is die van jou?
Ja die 1:33:xx is van mij >:)
Anoniem: 189675 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:37:
[...]

Bedankt! :)

Mag vragen hoeveel tijd je zoal hieraan besteedt? Ik ben nooit zo heel fanatiek met dit soort dingen, niet genoeg tijd en geduld om met dit soort online kampioenschappen mee te doen, helaas, het lijkt met wel erg leuk. Zijn er geen speciale races voor mensen zoals ik, die niet mee kunnen met de top. Lijkt me wel wat om het eens op te nemen tegen anderen. :P

Nog wat anders, misschien een beetje brutale vraag, maar ik doe het toch. Ik ben weleens benieuwd naar jou setup op bijv Hockenheim. Zou je misschien eens zo'n setup file kunnen sturen? Geen idee hoe serieus jullie met dit soort dingen zijn, qua geheim houden oid. :P Als je het liever niet doet, even goede vrienden. ;)
Ik zelf besteedt vrij veel tijd eraan. Voor 1 race ben ik wel een uurtje of 5 bezig denk ik. Testen, testen, testen en nog eens testen. En zeker voor de laatste race aangezien ik ook het rijderskampioenschap wil winnen, die van de teams is al binnen ;).

Zelf ben ik ook niet iemand die zijn setups beschikbaar wil maken, wel wil ik mijn timetrial ghost car beschikbaar willen stellen. Deze kan je hier downloaden en die zet je hierin: GTR2\TimeTrial\Hockenheim

[ Voor 66% gewijzigd door FabiandJ op 12-05-2007 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 19:03

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Dutch3men schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:53:
[...]

Ja die 1:33:xx is van mij >:)

[...]

Zelf ben ik ook niet iemand die zijn setups beschikbaar wil maken
Ik heb ook wel eens setup van iemand anders gehad, maar rij toch wel vaak op gevoel. En dat is ook iets wat je niet over kan nemen. Na een paar rondjes probeer ik toch vaak mijn eigen setup weer, met eventuele aanpassingen.

Als ik binnenkort weer wat meer tijd kan besteden aan gtr2, zal ik eens een poging doen om het te verbeteren. Mijn tijd stond al een tijdje op 1, en ben ook niet echt veel van jou tijd verwijderd.

offtopic:
alle spelvauten zijn mede mogelijk gemaakt door alfa bier

[ Voor 5% gewijzigd door Pjottski op 12-05-2007 22:20 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peedjeeh schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 22:18:
[...]

Ik heb ook wel eens setup van iemand anders gehad, maar rij toch wel vaak op gevoel. En dat is ook iets wat je niet over kan nemen. Na een paar rondjes probeer ik toch vaak mijn eigen setup weer, met eventuele aanpassingen.
offtopic:
alle spelvauten zijn mede mogelijk gemaakt door alfa bier
Dat snap ik. ;)
Was voornamelijk om een indruk te krijgen van wat verschillen e.d.

Fabian, bedankt voor die file die postte, ik zal morgen eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
ik kan eigenlijk met niemands setup rijden. Ik moet altijd voor mezelf aan de slag, want ik wil graag een auto die vrij loose aanvoelt, en niet te snel overstuur heeft. Al had ik laatst in een kwartier vrij snel een goede TVR setup voor Estoril inelkaar gezet, welke atm een 1:40.9 is. Kan wel sneller als ik er meer tijd in bestad.

Leuke racecommunity voor online rijden www.nogripracing.com Ik doe zelf mee met de GTL league. Morgen 7ronden race op de Nordschleife met alleen maar Lotus Cortina's :P erg spannend en leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb een probleem met m'n banden temperatuur. Volgens dat stappenplan moet de binnenste banden temp tussen de andere twee in liggen. Bij m'n linker voorband lukt dat niet, al zet ik de bandenspanning op z'n hoogst. Tips?
Net even begonnen maar met de 550, maar ook hier weer hetzelfde probleem, ik blijf het een beetje vreemd vinden. Wat raden jullie aan, een niet optimaal chamber, of een temperatuur van de binnenkant zo'n 8 graden te koud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-07 15:01

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Ik ben ook maar weer is begonnen ....

Gaat nu steeds beter, alleen ben ik op zoek naar een site waar ik evt motec log data van andere rijders kan downloaden. Nu snap ik wel dat niet iedereen dat zomaar vrij geeft. Alleen het zou mij het eea duidelijk kunnen maken waar ik de 5 sec verlies op magny cours 2003. Met me 360 Modena.

Ook heb ik het probleem dat als ik 2 x alt-tab naar motec het spel crashed..
Meer mensen hier last van??

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:46:
[...]

Net even begonnen maar met de 550, maar ook hier weer hetzelfde probleem, ik blijf het een beetje vreemd vinden. Wat raden jullie aan, een niet optimaal chamber, of een temperatuur van de binnenkant zo'n 8 graden te koud?
Gewoon spelen met je camber en je bandenspanning, de optimale bandenspanning is 200. Tenminste dat hou ik altijd aan :P
The DenMan schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:12:
Ik ben ook maar weer is begonnen ....

Gaat nu steeds beter, alleen ben ik op zoek naar een site waar ik evt motec log data van andere rijders kan downloaden. Nu snap ik wel dat niet iedereen dat zomaar vrij geeft. Alleen het zou mij het eea duidelijk kunnen maken waar ik de 5 sec verlies op magny cours 2003. Met me 360 Modena.

Ook heb ik het probleem dat als ik 2 x alt-tab naar motec het spel crashed..
Meer mensen hier last van??
Dat alt-tab probleem is een bekend probleem bij GTR2, tevens ook bij de andere spellen gemaakt doorheen. Simpel weg dus nooit doen ;). Mja en motec log data van anderen. Ga eerst veel timetrialen, andere lijnen kiezen etc. Anders remmen/op het gas gaan. Daarmee kan je meestal toch echt de eerste paar sec eraf halen.Hierna word het setup werk en data door ploegen.

[ Voor 49% gewijzigd door FabiandJ op 14-05-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Gisteren weer eens gereden met GTR2, Mosport gereden met M3's sjonge wat een lachen circuit. Reed er voor het eerst en tis niet echt lastig maar snel en door de hoogteverschillen echt zo grappig rijden. Mijn rode momo zit nu alleen met dubbelzijdig tape vast, dus hoop dat ik deze week toch nog de G25 kan ophalen :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Zijn er ook mensen die voor GTR2 met de Golf 1 GTI mod racen? lijkt me leuk om keer een mini league of iig race te organiseren. Cuprace ofzo op monaco:D

voor info over de golf 1 mod:

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=3700

dr zitten een aantal originele bij, een aantal cupracers, een vr6 variant en wat over de top modellen voor de fun. De Cupracer is goed te doen:D

voor de liefhebbers wat bewegend materiaal gevonden op YT:

http://www.youtube.com/watch?v=sCHMCvOWA5Y

[ Voor 12% gewijzigd door AlexZuH op 15-05-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Haha geniaal die Mod
ga hem vanmiddag meteen proberen!!

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dutch3men schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:02:Gewoon spelen met je camber en je bandenspanning, de optimale bandenspanning is 200. Tenminste dat hou ik altijd aan :P
:X Ik prop altijd 150 onder mijn 575 ... zou ik daarom gemiddeld 4 seconden langzamer rijden dan iedereen :$

* nero355 zoekt een excuus voor bagger tijden, omdat "Ik rij met een gamepad" niet meer werkt :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Ik hou altijd rond de 160 gewoon aan, zal die 200 toch eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:59:
Ik hou altijd rond de 160 gewoon aan, zal die 200 toch eens proberen
Hoe lager je je bandenspanning hebt hoe sneller ze zullen slijten ;), maar je moet dus ook weer niet te hoog gaan omdat er dan geen temp meer in de banden komt. En dan is het houden van de bandenspanning op 200 het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

200 vind ik best hoog eigenlijk. Ik heb de voorbanden op 190 achter 170 momenteel. Zal eens kijken wat er rond de 200 gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189675 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:26:
200 vind ik best hoog eigenlijk. Ik heb de voorbanden op 190 achter 170 momenteel. Zal eens kijken wat er rond de 200 gebeurd.
200 kPa als de banden na een aantal rondjes rijden op temperatuur zijn he? ;)
Kun je in Motec controleren of nog makkelijker, op Esc drukken en in je setup kijken.

@Bram hieronder: Algemeen kun je 200kPa en 80°C aanhouden als optimale bedrijfswaarden.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 31491 op 15-05-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik dacht dat +/- 191 optimaal was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

R-B schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:44:
Haha geniaal die Mod
ga hem vanmiddag meteen proberen!!
rijd wel verdomd bagger ;p MAar wel leuk voor de fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:49:
[...]

200 kPa als de banden na een aantal rondjes rijden op temperatuur zijn he? ;)
Kun je in Motec controleren of nog makkelijker, op Esc drukken en in je setup kijken.

@Bram hieronder: Algemeen kun je 200kPa en 80°C aanhouden als optimale bedrijfswaarden.
M'n tyre pressure zit wel goed, misschien net iets te hoog meestal rond de 203 kPa. De temperatuur is wel een stuk hoger, zelfs tot over de 110 graden. :/ Advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189675 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:15:
[...]

M'n tyre pressure zit wel goed, misschien net iets te hoog meestal rond de 203 kPa. De temperatuur is wel een stuk hoger, zelfs tot over de 110 graden. :/ Advies?
Hardere compound banden. En om die 3 kPa hoef je je niet zo druk te maken. Je kunt je banden spanning 1 clickje verlagen of iets dergelijks maar verwacht geen wonderen in je tijd. Die 110 graden heeft wel veel invloed op de grip van je banden.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 31491 op 15-05-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
R-B schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:55:
[...]

rijd wel verdomd bagger ;p MAar wel leuk voor de fun
Ga maar eens op Enna racen, ben je na een rondje of 10 waarschijnlijk nog de enige die niet op z'n dak ligt. :P
Als er een raceje komt doe ik zeker mee mits ik kan natuurlijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 11-07 15:13

rCk

Keb es op die nogrip site gekeken, hebben ze mooie skins/ andere auto's etc hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 189675 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:15:
[...]

Hoe hoog staan je springs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:28:
[...]

Hoe hoog staan je springs?
Geen idee nog niet aangezeten, dus standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
http://www.raceliga.nl/mo...viewtopic&t=89&highlight=

Daar wordt alles wbt setup uitgelegt in het Nederlands. :*)
Een setup maken is wat makkelijker als je begrijpt wat iets doet en wat de effecten van veranderingen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LoneRanger schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:05:
http://www.raceliga.nl/mo...viewtopic&t=89&highlight=

Daar wordt alles wbt setup uitgelegd in het Nederlands. :*)
Een setup maken is wat makkelijker als je begrijpt wat iets doet en wat de effecten van veranderingen kunnen zijn.
Thanks, maar heb al verschillende van dat soort documenten, maar om het ook echt toe te passen vind ik een stuk lastiger. Als je het ene verandert, klopt de rest ook niet meer. Een tekstje wat dan uitlegt wat er door verbetert en verslechtert is handig, maar je maakt er nog niet een goede setup mee. Btw, Engels is makkelijker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
LoneRanger schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:25:
[...]

Ga maar eens op Enna racen, ben je na een rondje of 10 waarschijnlijk nog de enige die niet op z'n dak ligt. :P
Als er een raceje komt doe ik zeker mee mits ik kan natuurlijk. 8)
Norisring, eerste bocht al 4 man ^^

vatsuge is dat je de open moet doen, dr zit er een bij met 1100nm en 800pk, ding doet 350 als je rechte stuk maar lang genoeg is... Fun guaranteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203488

Ik vroeg me af welke van de ferrari 575's beter is die met de michelin's of die met de pirelli's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 203488 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:16:
Ik vroeg me af welke van de ferrari 575's beter is die met de michelin's of die met de pirelli's ?
De banden van de michelins schijnen langer goed te blijven. Dan de andere banden merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203488

Oke, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
AlexZuH schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:16:
[...]

Norisring, eerste bocht al 4 man ^^

vatsuge is dat je de open moet doen, dr zit er een bij met 1100nm en 800pk, ding doet 350 als je rechte stuk maar lang genoeg is... Fun guaranteed.
D'r is al 2 weken een nieuwe versie zag ik vanmorgen, beta 0.5 waarin de AI [physics] stukken beter is. 8)
Ik heb hem net even getest op zandvoort en ze kwamen allemaal zonder kleerscheuren de audi s door.
Zo even wat andere circuits testen en dan eens kijken of er een server online is met de golfjes.

Changed from Beta 4 to Beta 5:

- Rebuild Cockpit from scratch
- Fully working VDO gauges
- New Template
- Reduced Wheel size from 20.5" to 17"
- Adjust physics to new ridehigh.
- Genstring support included for most parts.
- Some new models made from scratch or modyfied for each class
- Fixed all known bugs caused by nvidea gfx-cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32021

Heren racers,

Ik weet het dat het een beetje kortdag is maar er zal vanavond om 21h een race beginnen op zandvoort.
Het gaat hier om M3's en porches race naam = zandvoort@wouter
Ik hoop dat er nog wat tweakers bijkomen

mzzl en hopelijk tot straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ik zag je post om 20.50u, en heb toch maar gauw even gekwalificeerd (GT3 RSR).
We waren behoorlijk gewaagd aan elkaar volgens mij.
Jammer dat er maar 3 finishten.
Ik heb eigenlijk maar twee grote fouten gemaakt, en daardoor 3e geworden.

De fastest laptimes waren trouwens ook niet verkeerd :X
1:41.331 Porsche GT2 Biturbo
1:41.333 BMW M3
1:41.375 Porsche GT3 RSR

Volgende keer misschien wat eerder aankondigen, dan doen er misschien wel meer mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 11-07 17:18

charrel

Cortisol4life..

BamiHap schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:56:
Ik zag je post om 20.50u, en heb toch maar gauw even gekwalificeerd (GT3 RSR).
We waren behoorlijk gewaagd aan elkaar volgens mij.
Jammer dat er maar 3 finishten.
Ik heb eigenlijk maar twee grote fouten gemaakt, en daardoor 3e geworden.

De fastest laptimes waren trouwens ook niet verkeerd :X
1:41.331 Porsche GT2 Biturbo
1:41.333 BMW M3
1:41.375 Porsche GT3 RSR

Volgende keer misschien wat eerder aankondigen, dan doen er misschien wel meer mee. :)
Lol, was grappig ja, ik ketste er 2x af met m'n M3. Zat te slap te ouwehoeren op skype en te weinig op de baan te letten. Op het laatst kwam ik die porsche rsr nog ff tegen, die leek wat moeite met z'n bandjes te hebben.
Dus uiteindelijk toch nog 2e 8)
Was er grappig ja. Volgens mij 10 rondjes achter je gereden op 1.6/ 2 seconden tot ik gelanceerd werd op het hobbeltje richting de grindbak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
zandvoort? is dat een gedownloade track? want ik heb die niet volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 23:13
Die kun je inderdaad downloaden ergens, ben even de link kwijt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Loona35 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 22:16:
zandvoort? is dat een gedownloade track? want ik heb die niet volgens mij
Gewoon even rondkijken op www.nogripracing.com

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2074

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 20-05-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Volgende keer inderdaad even wat verder vantevoren aankondigen, dikke kans dat ik er dan ook bij ben;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118447

ik ben er ook even geweest en had (kansloos ;-)) willen meeracen, maar had bij joinen een vreemd probleempje dat ik met name bij non-reguliere tracks al een vaker heb gezien, dus heb sessie af moeten breken

Bij het joinen blijven de loading <naampie> schermpjes voor alle rijders steeds in mijn scherm komen/knipperen. Dus niet een enklee load zoals normaal, maar in een rasechte loop.
Ik kan verder wel alle acties doen, als ik maar snel genoeg klik tussen de load schermen door, en als ik pits uitrij is het weg, maar in de pits iets doen is dan niet echt fijn.(bandenspanning aanpassen duurt dan een eeuw)

Iemand al een keer iets dergeleijks meegemaakt en/of oplossing.

Vwb rondje zandvoort, volgend weekend zelfde tijd zelfde plaats? Dan heb ik deze week om baan iets verder te besnuffelen en bandenwarmers te repareren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Vond deze fomule 1 mods en na eerste checks een best redelijke,, http://perfectdarkfr.free.fr/download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32021

Tja heren sorry voor de late heads-up van de race maar kwam op als ...... (de drang om te racen zeg maar)
Volgende keer zal ik het meer van te voren aangeven.

Wat betreft connection probleempjes heb het al vaker meegemaakt met custom banen gewoon nog een keer joinen en alles komt goed.
Waarschijnlijk is er volgende week weer een race zal het vanavond laten weten weer zandvoort vind ik niet erg (vlorpie kan nog wel wat oefening gebruiken)

Tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Laatst online: 11-07 17:18

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 32021 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:33:
Tja heren sorry voor de late heads-up van de race maar kwam op als ...... (de drang om te racen zeg maar)
Volgende keer zal ik het meer van te voren aangeven.

Wat betreft connection probleempjes heb het al vaker meegemaakt met custom banen gewoon nog een keer joinen en alles komt goed.
Waarschijnlijk is er volgende week weer een race zal het vanavond laten weten weer zandvoort vind ik niet erg (vlorpie kan nog wel wat oefening gebruiken)

Tot vanavond
Ouwe, we kunnen vanavond natuurlijk ook weer gewoon een paar rondjes rijden.....

Zat dan toch weer te denken aan zandvoort met de M3-tjes. Beetje spanning, grappige baan die niet al te lastig is.

[ Voor 8% gewijzigd door charrel op 21-05-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20

KhaZ

Alfa Romeo

charrel schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:50:
[...]

Ouwe, we kunnen vanavond natuurlijk ook weer gewoon een paar rondjes rijden.....
Heb ik wel zin in : )

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik doe ook wel mee ;) >:)
Welke baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Count me in!

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-07 14:28

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dutch3men schreef op maandag 21 mei 2007 @ 13:00:
Ik doe ook wel mee ;) >:)
Welke baan?
Even je kater van gisteren ervan af racen? -O- Misschien kom ik ook wel een rondje meekarren. Welke server moet ik dan hebben?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:20

KhaZ

Alfa Romeo

Donington 2004 is tof :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:50:
[...]

Even je kater van gisteren ervan af racen? -O- Misschien kom ik ook wel een rondje meekarren. Welke server moet ik dan hebben?
Precies eff mijn agressie eruit werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Jo hoelaat?
Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn.
Ik vond Zandvoort gisteren wel geslaagd, misschien vandaag met wat meer deelnemers op Zandvoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BamiHap schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:19:
Jo hoelaat?
Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn.
Ik vond Zandvoort gisteren wel geslaagd, misschien vandaag met wat meer deelnemers op Zandvoort?
Nee doe maar geen Zandvoort, saaie baan. Imola of zo is wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Dutch3men schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:31:
[...]

Nee doe maar geen Zandvoort, saaie baan. Imola of zo is wel gaaf.
Mwa die vind ik dan weer minder...
Maarja mij maakt t niet zo veel uit eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118447

Anoniem: 171349 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:28:
Vond deze fomule 1 mods en na eerste checks een best redelijke,, http://perfectdarkfr.free.fr/download.html
Is deze mod ook ergens anders te halen/gesignaleerd? Deze locatie is niet een van de snelste leveranciers .. ahum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm ik stem voor Monaco 1979
heel spannende quali altijd;)
en dan alleen G2 klasse:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
AlexZuH schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:35:
Hmm ik stem voor Monaco 1979
heel spannende quali altijd;)
en dan alleen G2 klasse:D
Ik doe niet aan add-on banen, op 1 of andere manier vind ik ze maar niks. Gewoon een default baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Hockenheim national!

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Anoniem: 118447 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:11:
[...]

Is deze mod ook ergens anders te halen/gesignaleerd? Deze locatie is niet een van de snelste leveranciers .. ahum
Dat weet ik niet , weet wel dat de download bij mij langzaam begon en eerst een uur aangaf kwa tijd maar na 20 minuten was die al klaar , de 2007 versie was meteen al binnen 15 minuten binnen met een snelheid van 600kb ongeveer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
hoe is het online met GTR2? Veel servers? (ala unreal, quake, dtm) Altijd wedstrijdje te racen als je dat wilt? Of is het maar magertjes en alleen als bijv. hier iemand een race host?

[ Voor 7% gewijzigd door Loona35 op 21-05-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Dutch3men schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:36:
[...]

Ik doe niet aan add-on banen, op 1 of andere manier vind ik ze maar niks. Gewoon een default baan.
Hmm zonde, monaco is great fun, anyhoe dan imola, of iets Spa 2004. altijd spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidsmit
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-06 20:58
Hebben ze ergens een mod, waarmee ik met een 90pk voorwielaandrijvertje kan rijden? Dat lijkt me namelijk erg gaaf, dan kan ik het een beetje vergelijken met het echt ;) Ik zag wel een mini Cooper mod, maar ik heb geen GPL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
davidsmit schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 11:40:
Hebben ze ergens een mod, waarmee ik met een 90pk voorwielaandrijvertje kan rijden? Dat lijkt me namelijk erg gaaf, dan kan ik het een beetje vergelijken met het echt ;) Ik zag wel een mini Cooper mod, maar ik heb geen GPL..
Zie nogripracing.com voor de golf gti mod. je kan de street klasse dan doen, dan rij je in de 112 pk golf 1 gti :) Deze is helemaal ground up gebouwd. incl de voorwielaandrijving dus :D succes drmee!

[ Voor 8% gewijzigd door AlexZuH op 22-05-2007 11:44 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste