[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Teamspeak server up and running
Logon @ 81.71.28.118
passwd: tweakers

Ik hoop dat mensen het nog lezen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-05 15:09
Lamar...

[ Voor 84% gewijzigd door BamiHap op 05-04-2007 20:22 ]

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:18

charrel

Cortisol4life..

Grrr, rond de 40min kreeg ik dus een blauw scherm (wsl. vanwege) teveel alt+tab. frustrerend :(
Vlak daarvoor ging ik even te snel op het gas bij het opkomen van de start/finish. Glij ik zo met m'n slimme hoofd zijwaarts de pits in (niet echt gepland dus). Hoppa weg 2e plekje.
Jammer maar helaas dus, volgende keer beter.

[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 05-04-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
:) toch nog 3e geworden. (zeggen we er niet bij dat er maar 6 gefinished zijn)

begin was leuk, met laatste 3 was het steeds plekkie wisselen. foutjes, inhalen etcetc. totdat gtrsrsl en vlorp samen eraf gingen, kon ik doorrijden.

Heeft iedereen gepit ofzo? want op een gegeven moment heb ik er 2 ingehaald nl. Ik heb dus maar niet gepit, kon precies in een uur. Banden waren wel op, paar keer gespint, maar dat doe ik ook met goede banden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kurios op 05-04-2007 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

wha was me me raceje wel!!!

We waren inderdaad lekkker aan het stoeien achter in.
Helaas ging het op een gegeven moment fout... Ik nam me lijn niet lekker en minderde daar door zo veel vaart dat Vlorp volop achter in reed. Dit was al na de 3de bocht en moest dus nog een heel eind naar de pit zonder achter-spoiler :'(
Dit betekende ook dat ik één lap achter liep.
En als of het allemaal nog niet genoeg was. Maak ik in de eerste rond met me koude banden weer een stuur fout waar door ik de muur raakte en weer naar de pit moest, waar ik ook nog eens last kreeg van een 'mechanical failure'.
Dat ware dus 2 laps achter stand :'(

Verder de race gewoon uit kunnen rijden en werd ik 6de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:33

KhaZ

Alfa Romeo

Volgende keer doe ik echt mee.. heb alleen nog nergens GTR2 kunnen vinden, morgen ff naar a'foort ;)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Ja, die 3de bocht, daar zat ik (=Nille) ook tussen denk ik. Het zag er uit alsof ik tegen iemand reed, maar het voelde (force feedback) helemaal niet alsof ik iemand ramde. Was wel wat aan het slingeren op m'n koude banden en ging lichtjes van de baan. Beetje raar. Misschien heb ik dan toch niemand geraakt. Indien wel, sorry. ;)

Ludo was trouwens lekker in vorm ondanks dat hij nooit met cockpit view rijdt.. :) Zelf hing ik op een moment tweede maar dan iets over halfweg ging ik gewoon keihard van de baan (weer in de fameuze derde bocht). Eigen schuld, veel te snel bocht in en vloog tot in de bandenmuur. Pits in, dikke 2 minuten kwijt, en dan op zachte slicks nog een paar snelle (nuja, 1.33.x, sneller kan ik niet) rondjes gereden, om uiteindelijk 5de te worden.

Ik nam naar mijn eigen bescheiden mening een schitterende start, maar moest meteen remmen omdat Ludo voor me veel trager weg was. Wel jammer.. :)

Maar dikke fun! Hopelijk iets meer volk volgende keer. Ik ga alvast wat meer oefenen, laatste tijd alleen Test Drive Unlimited gereden, dat merk je wel...

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
Hmmm tijd om mijn logitech momo onder het stof vandaan te halen en toch maar eens een raceje mee te gaan doen... voorkeur voor volgende baan: Imola :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ha, was inderdaad wel lachen! Ik was Koen, en tweede geworden. Was alleen wel jammer dat ik vrijwel geen tegenstanders tegenkwam. Alleen in het begin met Nille ff een paar positiewissels, en op t laatst, toen ik werd gelapt door Ludo. Dan duurt een uur toch lang, de hele tijd alleen... Kon daardoor best constant rijden en heb geen grote klappers gemaakt. Wel na 25 minuten gepit omdat mn fuel bijna op was.
Maar volgende race ben ik er, als ik kan, zeker bij! Misschien moeten we dan een korter circuitje hebben, dat is misschien vermakelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik vond dit circuit al kort zat het volgens mij ook niet echt één de langste :? . Niet dat ik het niet met je eens bent dat er weinig verkeer was.

Misschien is het wat om zondag weer een race te doen. Charrel kan ipc weer een game server hosten en tot die tijd kan ik rustig even een TS server configureren.

Ik zag dat er iemand zin had in Imola. Ik vind dit een beetje een lastige track maar dat maakt het ook allemaal weer wat spannender.
Zelf vind ik BRNO en Barcelona erg tof om te rijden.

Dus mensen laat weten wie er mee rijden en naar welke track je voorkeur uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Mwa Brno vind ik niet zoveel aan... Barcelona gaat wel. Iemand ervaring met Zandvoort _/-\o_ ?
Maar ja het is wel lastig omdat niet iedereen die custom tracks heeft. Maar wel gaaf om misschien in de toekomst nog een keer te rijden. Verder rijd ik eigenlijk liever custom tracks dan de standaard tracks van GTR2. Vaak zijn die ook veel leuker vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201038

De race gisteren was wel aardig, alleen jammer dat er zo weinig mensen waren.
Ik knalde de laatste 8 minuten mijn bmwtje in de muur, met een beschadigde auto en een lekke band tot gevolg. Bijna een volle ronde met spattende vonken gereden om aan de pits te komen, was wel apart en leuk. In de pits voor soft soft gekozen om nog een paar snelle rondjes te kunnen rijden maar dat lukte niet meer, de auto was teveel beschadigd. Nu maar hopen dat er een volgende keer meer deelnemers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Ah, ik dacht al, je ging zo traag waardoor ik nog bijna op je knalde voor/in de chicane. :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196528

Hmmm....gemist :(

Ik zal dit topic weer wat meer in de gaten houden, races rijden is altijd leuk :)

Tevens heb ik een dikke server staan waar we makkelijk met z'n alle op kunnen rijden met goede ping.

Volgende keer ben ik erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 196528 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:21:

Ik zal dit topic weer wat meer in de gaten houden, races rijden is altijd leuk :)

Tevens heb ik een dikke server staan waar we makkelijk met z'n alle op kunnen rijden met goede ping.

Kan tot 16 man hosten, van de week even geprobeerd. Maar meer is altijd leuker!
Dus we houden ons aanbevolen als je kan hosten, mischien moeten we gewoon wat regelmatiger afspreken zodat we wat meer mensen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
charrel schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:44:
[...]

Kan tot 16 man hosten, van de week even geprobeerd. Maar meer is altijd leuker!
Dus we houden ons aanbevolen als je kan hosten, mischien moeten we gewoon wat regelmatiger afspreken zodat we wat meer mensen krijgen.
Albert heeft een 100mbit bak vandaar dat die veel mensen kan hosten met goede ping, en zodra er weer een racje gedaan word zal ik hem wel eff schoppen :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Weet iemand of de demo ook multiplayer kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Anoniem: 36835 schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:53:
Weet iemand of de demo ook multiplayer kan ?
Ja , dat kan niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Voor 18 euro kun je mee rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98485

GTR ja, GTR2 kost wat meer... ik ben er ook binnenkort bij, heb helaas een illegale versie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ik ken ze niet, maar als je hier kijkt, en je vult gtr2 in bij zoeken, hebben ze m liggen voor 13,50 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

GTR2 kost 18 euro bij de free record shop, niet gtr.
Anoniem: 98485 schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:51:
GTR ja, GTR2 kost wat meer... ik ben er ook binnenkort bij, heb helaas een illegale versie op dit moment.

[ Voor 68% gewijzigd door charrel op 08-04-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98485

http://www.freerecordshop...productid=1039521&navid=4

29.99 euro, prijs verhoogd? Of moet ik terecht zijn bij FRS in Amersfoort?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 98485 op 08-04-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:51
Was van plan om ook weer is te gaan spelen.
Had nog geen patch, deze gedownload en geinstalleerd.

Nu wil hij niet meer opstarten. Geeft ook geen melding doet gewoon niks
Toen alles eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd. Even getest of hij het ook zonde patch doet.
Dat werkte wel. Patch er weer overheen en start weer niet op.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 98485 schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:39:
http://www.freerecordshop...productid=1039521&navid=4

29.99 euro, prijs verhoogd? Of moet ik terecht zijn bij FRS in Amersfoort?
Kijk gewoon is in de winkel, hier in het dorp wat is 17,99 en in A'dam ook begreep ik van een vriend van me. Ik heb hem voor bazzard gehaald voor 17,99.
Zullen we gewoon weer ontopic gaan, dit wordt een kansloze discussie over een prijs.
Terwijl we moeten racen!
Marc3l schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:14:
Was van plan om ook weer is te gaan spelen.
Had nog geen patch, deze gedownload en geinstalleerd.

Nu wil hij niet meer opstarten. Geeft ook geen melding doet gewoon niks
Toen alles eraf gegooid en weer opnieuw geinstalleerd. Even getest of hij het ook zonde patch doet.
Dat werkte wel. Patch er weer overheen en start weer niet op.

Iemand een oplossing?
Wat voor melding krijg je, en als je de no-cd gebruikt?

[ Voor 33% gewijzigd door charrel op 08-04-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
charrel schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:30:
[...]Zullen we gewoon weer ontopic gaan, dit wordt een kansloze discussie over een prijs.
Terwijl we moeten racen!
[...]
Oké, ik heb eergisteren een mod gedownload van Nogrip, de 2006 Porsche Carrera Cup Deutschland. Über, zoals ze daar zouden zeggen. Ik heb die gasten pas gezien op Zandvoort, echt close racing! Zeker als je de M3's ff zat bent, zijn deze 997's echt een goed alternatief. _/-\o_
Het is een compleet championship, met 27 identieke Porsches op 8 circuits in Europa. Er wordt geracet op Hockenheim, Oschersleben, Barcelona, Le Mans, Zandvoort, de Norisring, de Lausitzring en de Nurburgring. De Nurburgring en de Lausitzring krijg je erbij, van de overige krijg je links, die moet je zelf even downloaden. :)
De 997's zijn iets aangepaste 911 GT3's, verder met alle echte namen en exact nagemaakte livery's.
Ik heb nou twee races gereden en ik vind t echt een aanrader! Downloaden kan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
[b][message=27817866,noline]charrel schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:30[/messageWat voor melding krijg je, en als je de no-cd gebruikt?
Thanks dat was hem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Heb die mod ook net even binnengehaald, ziet er weer erg gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:48

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb deze game (nog) niet. Maar heb 3 vraagjes erover.

1. hoe is het aantal spelers online? maw, kan je snel een server vinden om tegen bv 10 mensen te racen/praticen?

2. is het net zo lagvrij als RFactor?

3. is er ook een F1 mod die veel gebruikt wordt? (zie 1)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

stalscu schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:33:
Ik heb deze game (nog) niet. Maar heb 3 vraagjes erover.

1. hoe is het aantal spelers online? maw, kan je snel een server vinden om tegen bv 10 mensen te racen/praticen?

2. is het net zo lagvrij als RFactor?

3. is er ook een F1 mod die veel gebruikt wordt? (zie 1)

bvd
Het aantal spelers online is meestal wel aardig, er is altijd wel een server te vinden waar een aantal mensen inzitten. Hoe serieus ze zijn is een 2e.
Lag valt meestal wel mee, zit zelden bij iemand achterin omdat ie opeens voor je opdoemt stilstaand.
Ik vind het iig. niet storend, er zijn veel mods voor gtr2 maar daar valt volgens mij een f1 mod niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:03

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

charrel schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:00:
[...]

Het aantal spelers online is meestal wel aardig, er is altijd wel een server te vinden waar een aantal mensen inzitten. Hoe serieus ze zijn is een 2e.
Lag valt meestal wel mee, zit zelden bij iemand achterin omdat ie opeens voor je opdoemt stilstaand.
Ik vind het iig. niet storend, er zijn veel mods voor gtr2 maar daar valt volgens mij een f1 mod niet onder.
Ze hebben van de "CTDP F1-2005 for rFactor Version 1.2" een mod voor GTR2 gemaakt. Helemaal perfect is hij nog niet, maar ook daar wordt aangewerkt. Momenteel kan je kiezen uit de F1 bolides van 2005 & 2007.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peedjeeh schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:40:
[...]

Ze hebben van de "CTDP F1-2005 for rFactor Version 1.2" een mod voor GTR2 gemaakt. Helemaal perfect is hij nog niet, maar ook daar wordt aangewerkt. Momenteel kan je kiezen uit de F1 bolides van 2005 & 2007.
Is deze mod dan alleen werkzaam wanneer je R factor hebt ? , ga wel ff googlen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 171349 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:59:
[...]

Is deze mod dan alleen werkzaam wanneer je R factor hebt ? , ga wel ff googlen .
Nee, die download je en installeer je in de gtr2 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:30
Waarschijnlijk had je deze site al gevonden bij het googlen ;)
http://perfectdarkfr.free.fr/F107.html

Ik geloof dat de orginele Rfactor mod moet downloaden deze in je GTR2 map zetten en een aantal kleine aanpassingen doen ;)

succes ;)

EDIT: Als iemand even een download linkje kan plaatsen zou dat fijn zijn. Ben zelf ook wel benieuwd :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dubbel Fristie op 10-04-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier heb je een discussie link betreffende deze mods .

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=287016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Dubbel Fristie schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:09:
Waarschijnlijk had je deze site al gevonden bij het googlen ;)
http://perfectdarkfr.free.fr/F107.html

Ik geloof dat de orginele Rfactor mod moet downloaden deze in je GTR2 map zetten en een aantal kleine aanpassingen doen ;)

succes ;)

EDIT: Als iemand even een download linkje kan plaatsen zou dat fijn zijn. Ben zelf ook wel benieuwd :P
Je kan gewoon op de site van perfect dark alle benodigde bestanden vinden (telecharger ;)). Handig is het wel om een aparte install te maken van GTR2, zodat je de menu's met rust kan laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190079

Ik heb nu sinds kort GTR 2, en ik vraag me af of het ook mogelijk is om een kampioenschap te rijden met bijvoorbeeld alléén GT's of NGT's. Bij GTR deel 1 kan dit wel, maar bij deel 2 kun je voor zover ik heb gezien alleen kiezen voor een heel startveld 2003 of 2004, of de custom-championships. Overigens zou het volgens de handleiding moeten kunnen, maar ik zie de optie dus nergens. Bij 'losse' race-weekends kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Anoniem: 190079 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:06:
Ik heb nu sinds kort GTR 2, en ik vraag me af of het ook mogelijk is om een kampioenschap te rijden met bijvoorbeeld alléén GT's of NGT's. Bij GTR deel 1 kan dit wel, maar bij deel 2 kun je voor zover ik heb gezien alleen kiezen voor een heel startveld 2003 of 2004, of de custom-championships. Overigens zou het volgens de handleiding moeten kunnen, maar ik zie de optie dus nergens. Bij 'losse' race-weekends kan het wel.
In het echt rijden ze volgens mij ook samen het kampioenschap. Maar het moet inderdaad kunnen. Kies kampioenschap en dan kan je de klasse uitkiezen waarmee je wilt rijden? Je kan ook alleen GT wagens van een bepaald type kiezen, dan rijdt iedereen met dezelfde wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 16:21
bazzard schreef op zondag 08 april 2007 @ 16:34:
Voor 18 euro kun je mee rijden :+
Wel ja, wrijf het er nog maar eens in.
Ik wilde toen ook al meerijden met de online races op Albert zijn server...paar maand geleden.

Ik heb het spel gekocht, geinstalleerd en ik kwam er "gewoon" niet mee online.(GTR en GTL wel)

Dus uiteindelijk toch maar teruggebracht....
:(

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190079

Je kan alleen klasses kiezen bij een race-weekend. Na het kiezen voor een championship kun je alleen de officiele kampioenschappen kiezen waar alles in zit. Daarnaast heb je nog de keuze uit de custom championships, maar dat zijn diegene die je moet unlocken. Ik vermoed dan ook dat het niet kan, maar aangezien het in deel 1 wel kan, en ook in de handleiding staat dat het moet kunnen vind ik het wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Wordt er zometeen nog geraced? Kheb wel zin in een m3 gtr sessietje... Ik blijf erbij, imola is technisch lekker uitdagend;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik pas, ga zo even lekker voor manchester united - as roma zitten (Uefa Champions League). :)

Nu eigenlijk :D

[ Voor 9% gewijzigd door Pjottski op 10-04-2007 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

AlexZuH schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:16:
Wordt er zometeen nog geraced? Kheb wel zin in een m3 gtr sessietje... Ik blijf erbij, imola is technisch lekker uitdagend;)
Mocht je zin hebben om met een F1 bolide los te gaan, ik heb even een server opgezet met de volgende banen; Barcelona 2003, Enna Pergusa 2003 en Spa-Francorchamps 2004.

Game Name: F1 2007 v1.1 Mod Racing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Peedjeeh schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:27:
[...]

Mocht je zin hebben om met een F1 bolide los te gaan, ik heb even een server opgezet met de volgende banen; Barcelona 2003, Enna Pergusa 2003 en Spa-Francorchamps 2004.

Game Name: F1 2007 v1.1 Mod Racing
heb je die mod in zip staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
antonyv schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:14:
[...]

Wel ja, wrijf het er nog maar eens in.
Ik wilde toen ook al meerijden met de online races op Albert zijn server...paar maand geleden.

Ik heb het spel gekocht, geinstalleerd en ik kwam er "gewoon" niet mee online.(GTR en GTL wel)

Dus uiteindelijk toch maar teruggebracht....
:(
firewall bijv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Kurios schreef op donderdag 12 april 2007 @ 16:50:
[...]

heb je die mod in zip staan ofzo?
http://perfectdarkfr.free...1_2007_pour_GTR2_v1_1.exe

Het is handig om het even in een aparte dir is installeren, kan het je later de bestanden in je GTR2 directory zetten. Dit om er anders wat menu en defview bestanden worden aangepast. Nu kan je ze zelf even hernoemen zodat het weer makkelijk terug te zetten is als je niet met F1 bolides gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Grappige mod, alleen als ik in de cockpit kijk dan heb ik dus geen banden + velgen. Rij op een zwefend tapijt, niet echt netjes. Verder ziet het er wel gelikt uit. Maar zonder bandjes ga ik het echt niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
ik liep vandaag langs de free record shop, en ik dacht dus: Even kijken of hij werkelijk 18euro is.
nee hoor, ze verkopen hem voor 30euro.

Free Recordshop winkelcentrum Paddepoel in Groningen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

GAIAjohan schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 00:12:
ik liep vandaag langs de free record shop, en ik dacht dus: Even kijken of hij werkelijk 18euro is.
nee hoor, ze verkopen hem voor 30euro.

Free Recordshop winkelcentrum Paddepoel in Groningen.
Castricum, Haarlem en Alkmaar is/ was? ie 18 eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Hee folks..
Ik ben weer met mijn oude rode momo aan het rijden, en ik heb iets vreemds..
Mijn banden worden bijvoorbeeld linksvoor:
97-93-105 graden...
Dus ik denk: ow, banden te slap. Doe ik er meer psi op.
Staan ze op 205 psi, rij ik een rindje: nog steeds 97-93-105.
En nou komt de grap: de bandendruk staat dan op 201 psi... dus lager als waar ik mee de pits uit reed!
Asjemenou, hoe ken deh nou?

Iemand een idee? Of betekent psi niet pounds per square inch (ofwel bandendruk)....

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 23:13
Natuurkundig gezien zou de druk omhoog moeten gaan als de temperatuur omhoog gaat :+ , maar ik denk niet dat dat in GTR2 zit. ;)

psi staat voor de druk ja.

[ Voor 10% gewijzigd door -DG- op 13-04-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar dat is ookw el zo.
Ik start met de psi op 180. Dan rij ik, en staat de psi op 201.
Ga ik de pits in, zet ik de psi op 205. Rij ik weer een rondje en als ik terug kom in de pits staat ie op 201 !

Ik niet snappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Rijd je wel op sim?

Op Novice en pro (semi-pro?) Wordend e banden nml niet goed gesimuleerd.

Op simulatie gaat de druk bij mij altijd omhoog en heeft elke verandering effect. van Camber tot bandendruk tot caster

edit:// Castricum enzo is ver weg :P

Probeer morgen wel ff de FRS in de Herestraat..

[ Voor 56% gewijzigd door GAIAjohan op 13-04-2007 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uiteraard op Sim :D
Ik krijg nou trouwens eindelijk mijn Saleen onder de 1:40 op Monza, puur door de banden zo knoerhard te zetten dat ik 7km/h harder ga op het rechte stuk.
Dus het heeft wel degelijk nut als ik de druk verhoog, ik krijg het alleen niet te zien bij het setup beeldje :(

Weet iemand of ik de druk bij MOTEC kan uitlezen? Zo ja, zal ik dat denk ik eens gaan installeren op mijn pc. En welterusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm misschien is het leuk om net zoals bij simracing etc, een tweakers.net league op te zetten? een woensdagavond league of weet ik het wat. In ieder geval gisteren weer een leuke fun combi gevonden, Monaco 1979 + BMW Z3m :) lekker smijten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Anoniem: 152481 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 04:42:
Uiteraard op Sim :D
Ik krijg nou trouwens eindelijk mijn Saleen onder de 1:40 op Monza, puur door de banden zo knoerhard te zetten dat ik 7km/h harder ga op het rechte stuk.
Dus het heeft wel degelijk nut als ik de druk verhoog, ik krijg het alleen niet te zien bij het setup beeldje :(

Weet iemand of ik de druk bij MOTEC kan uitlezen? Zo ja, zal ik dat denk ik eens gaan installeren op mijn pc. En welterusten!
http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=268638
Misshcien kan je dat gebruiken, (als je extra pc in netwer heb, of 2e monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

charrel schreef op donderdag 12 april 2007 @ 22:33:
Grappige mod, alleen als ik in de cockpit kijk dan heb ik dus geen banden + velgen. Rij op een zwefend tapijt, niet echt netjes. Verder ziet het er wel gelikt uit. Maar zonder bandjes ga ik het echt niet spelen.
Het valt mee, is gewoon een kwestie van RTFM :P
Ga naar UserData/--profielnaam--/--profielnaam--.plr en verander de volgende instelling (regel 281)
code:
1
Wheels Visible In Cockpit="0" <in> Wheels Visible In Cockpit="1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Peedjeeh schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:27:
[...]

Het valt mee, is gewoon een kwestie van RTFM :P
Ga naar UserData/--profielnaam--/--profielnaam--.plr en verander de volgende instelling (regel 281)
code:
1
Wheels Visible In Cockpit="0" <in> Wheels Visible In Cockpit="1"
Had het ff snel geprobeerd, verder niet gelezen nee. Vind het maar vaag rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Yep, het voelt raar aan als je de voorbanden niet ziet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 30-05 11:58
Heeft iemand ook een paar screens van die F1 mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Bart_NL schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:52:
Heeft iemand ook een paar screens van die F1 mod?
Hier kan je wel wat shots vinden: http://perfectdarkfr.free.fr/F107.html

[ Voor 22% gewijzigd door Pjottski op 13-04-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
AlexZuH schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 08:56:
Hmm misschien is het leuk om net zoals bij simracing etc, een tweakers.net league op te zetten? een woensdagavond league of weet ik het wat. In ieder geval gisteren weer een leuke fun combi gevonden, Monaco 1979 + BMW Z3m :) lekker smijten:)
Ik zat er aan te denken om een league op te zetten, aangezien ik voor GTR ook een league georganisseerd had, maar het probleem ligt bij het vinden van een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dutch3men schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:01:
[...]

Ik zat er aan te denken om een league op te zetten, aangezien ik voor GTR ook een league georganisseerd had, maar het probleem ligt bij het vinden van een server.
Anoniem: 196528 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:21:

Even contact opnemen met Albert R1 dus, ik wil graag meerijden met de league. Ik draai alleen wisseldiensten dus zal niet altijd van de partij zijn. Op zich kan ik ook wel hosten alleen niet meer dan 16-20man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GAIAjohan schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:18:
[...]

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=268638
Misshcien kan je dat gebruiken, (als je extra pc in netwer heb, of 2e monitor)
Thnx !
Werkt perfecto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
charrel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:18:
[...]

[...]

Even contact opnemen met Albert R1 dus, ik wil graag meerijden met de league. Ik draai alleen wisseldiensten dus zal niet altijd van de partij zijn. Op zich kan ik ook wel hosten alleen niet meer dan 16-20man.
Hmm wie wil het initiatief nemen hiervoor? en wie weet zeker ergens een server te vinden, makkelijkst is met teamspeak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet zeker of mijn vraag legaal is maar zo erg is het wat ik vraag vind ik zelf , maar kan ik zonder problemen mijn GTR2 spel op iemands anders zijn laptop instaleren (en ik speel het dan uiteraard niet) zonder dat daar complicatie bij ontstaan zoals je keycode onbruikbaar o.i.d. om het spel te testen hoe het loopt op zijne computer , demo loopt aardig bij hem maar is niet je van het. We willen alleen even testen hoe het complete spel loopt bij hem voordat hij het dan zelf gaat kopen als goed .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
De code wordt pas gebruikt voor het on-line gedeelte. Daar zal je dan wel een probleem krijgen als je dat met 2 tegelijk gaat doen.

Maar zoveel verschil zit er niet tussen de demo en het volledige spel hoor. Dus die geeft een redelijk goed beeld van hoe het volledige spel zou moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
charrel schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 11:18:
[...]

[...]

Albert draaid al een server op bepaalde dagen voor een andere site waar ze een league draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Noel schreef op zondag 15 april 2007 @ 00:48:
De code wordt pas gebruikt voor het on-line gedeelte. Daar zal je dan wel een probleem krijgen als je dat met 2 tegelijk gaat doen.

Maar zoveel verschil zit er niet tussen de demo en het volledige spel hoor. Dus die geeft een redelijk goed beeld van hoe het volledige spel zou moeten draaien.
Ok , maar toch doe ik dat wel want heb met GTR (1) ondervonden dat er wel veel verschil kon zijn tussen de demo en het volledige spel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-07 08:13
Is er iemand die mij wellicht wil helpen met de setup voor Barcelona?

Ik rij een een Porsche GT3-RSR, maar ik kom niet verder dan een 1:46.069....

Ik rij zelf of Semi, maar ik zie mensen met rondjes die 5 seconden sneller zijn....

Ik rij al met een vij aardig getunede setup, maar op de een of andere manier kan ik er niet veel meer uitpersen.. :(

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb net een licentie voor het spel en ben een n44b op racesims gebied.. heb een paar kleine vragen:

- Elke keer na 1 lap online, zegtie connection lost en word ik gedisconnect, de server is dan nog wel online. Het is precies als ik over de finish kom (lijkt iets met de tijd te maken te hebben?). Hoe komt dit?

- Is er een algemeen skinpack ofzo? Vaak kan ik de skins van spelers niet laden en blijft hij hangen bij "loading <insert spelernaam>".

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

ZTeeVeR schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:21:
Is er iemand die mij wellicht wil helpen met de setup voor Barcelona?

Ik rij een een Porsche GT3-RSR, maar ik kom niet verder dan een 1:46.069....

Ik rij zelf of Semi, maar ik zie mensen met rondjes die 5 seconden sneller zijn....

Ik rij al met een vij aardig getunede setup, maar op de een of andere manier kan ik er niet veel meer uitpersen.. :(
Setups zijn vrij persoonlijk en geheel afhankelijk van je rijstijl. Het beste wat je kunt doen voordat je verder gaat tunen is van het internet hot-laps downloaden en goed kijken welke lijnen gereden worden. Want daar haal je absoluut de meeste tijdwinst uit. Een bocht goed nemen kan je al gauw een halve seconde opleveren. En dat luistert redelijk nauw. Denk erom: exitspeed is belangrijker dan entryspeed.

Wil je verder gaan tunen bestaat er op het internet nog een zogenaamd 21-stappenplan voor GTR2 setups.

Verder gewoon veel rijden, je wordt vanzelf sneller. En in de toekomst natuurlijk op Simulation gaan rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Anoniem: 31491 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:46:
[...]

Setups zijn vrij persoonlijk en geheel afhankelijk van je rijstijl. Het beste wat je kunt doen voordat je verder gaat tunen is van het internet hot-laps downloaden en goed kijken welke lijnen gereden worden. Want daar haal je absoluut de meeste tijdwinst uit. Een bocht goed nemen kan je al gauw een halve seconde opleveren. En dat luistert redelijk nauw. Denk erom: exitspeed is belangrijker dan entryspeed.

Wil je verder gaan tunen bestaat er op het internet nog een zogenaamd 21-stappenplan voor GTR2 setups.

Verder gewoon veel rijden, je wordt vanzelf sneller. En in de toekomst natuurlijk op Simulation gaan rijden ;)
precies wat ik dacht inderdaad!
met een goede setup kan je hooguit 1 sec per rondje nog winnen, maar dat is wel de laatste seconde. De juiste racelijn rijden is echt heel erg belangrijk.

Ik zou zeggen, rij eens timetrial, probeer dezelfde lijn te rijden van een snelle tijd en laad daarna je eigen ghost eens in. Dan zal je zien dat je lijn veel lelijker is!
Ik probeerde in het begin ook altijd heel laat te remmen, maar dat schiet eigenlijk niet op. Ik blokkeer nog vaak en dan ga je met onderstuur al de bocht in. Je kan beter wat eerder remmen, goed kunnen insturen en dan dus ook eerder op het gas de bocht uit.

Op Barcelona bijv heb je een aantal rechte stukken waar je helemaal doorgaat tot zn 6 en zo een seconde per rechte stuk(2 dus) kan verliezen als je daar te laat op het gas gaat. De bochten voor zo'n recht stuk is echt zeer zeer belangijk.

Dus zeker timetrial proberen, dan kan je zeker weten zonder al te veel moeite 2 seconden van je tijd afrijden. Probeer gewoon 5 rondjes achter elkaar te rijden tegen ghost(of ieg op lijnen van ghost), maar rem overal net wat eerder, maar probeer op zelfde moment op het gas te gaan (en dan zachtjes intrappen, niet gelijk vol gas knallen!

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Kurios schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:56:
[...]

precies wat ik dacht inderdaad!
met een goede setup kan je hooguit 1 sec per rondje nog winnen, maar dat is wel de laatste seconde. De juiste racelijn rijden is echt heel erg belangrijk.

Ik zou zeggen, rij eens timetrial, probeer dezelfde lijn te rijden van een snelle tijd en laad daarna je eigen ghost eens in. Dan zal je zien dat je lijn veel lelijker is!
Ik probeerde in het begin ook altijd heel laat te remmen, maar dat schiet eigenlijk niet op. Ik blokkeer nog vaak en dan ga je met onderstuur al de bocht in. Je kan beter wat eerder remmen, goed kunnen insturen en dan dus ook eerder op het gas de bocht uit.

Op Barcelona bijv heb je een aantal rechte stukken waar je helemaal doorgaat tot zn 6 en zo een seconde per rechte stuk(2 dus) kan verliezen als je daar te laat op het gas gaat. De bochten voor zo'n recht stuk is echt zeer zeer belangijk.

Dus zeker timetrial proberen, dan kan je zeker weten zonder al te veel moeite 2 seconden van je tijd afrijden. Probeer gewoon 5 rondjes achter elkaar te rijden tegen ghost(of ieg op lijnen van ghost), maar rem overal net wat eerder, maar probeer op zelfde moment op het gas te gaan (en dan zachtjes intrappen, niet gelijk vol gas knallen!

succes
Heej bedankt hiervoor alvast. 21 stappenplan hangt zo ongeveer ingelijst boven mn beeldscherm, en daar heb ik inderdaad al een hele hoop aan. Maar ik weet ook dat je met een setup inderdaad een seconde of zo kan winnen en het dus meer aan de rijstijl ligt...(en trouwens, de setup waarmee je relaxed 1:46 rijdt hoeft niet perse dezelfde te zijn als eentje waarmee je 1:41 rijdt...

Is er nog een beetje een goede site waar ik die "ghosts" kan downloaden?

Thanks
Charles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:08:
[...]

Heej bedankt hiervoor alvast. 21 stappenplan hangt zo ongeveer ingelijst boven mn beeldscherm, en daar heb ik inderdaad al een hele hoop aan. Maar ik weet ook dat je met een setup inderdaad een seconde of zo kan winnen en het dus meer aan de rijstijl ligt...(en trouwens, de setup waarmee je relaxed 1:46 rijdt hoeft niet perse dezelfde te zijn als eentje waarmee je 1:41 rijdt...

Is er nog een beetje een goede site waar ik die "ghosts" kan downloaden?

Thanks
Charles
binnen het spel kan je online ghosts downloaden! Ik zou niet met een al te snelle beginnen, probeer er eens 1tje die 2 sec sneller is. Daarna proberen de lijn te rijden en dan een paar ronden tegen je eigen snelste ghost rijden. Dan kan je best goed zien waar je wat kan winnen.

Als je op een gegeven moment de baan kan dromen, moet je natuurlijk wel zonder visible racelijn gaan rijden, maar dat spreekt voorzich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
KhaZ schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:26:
Ik heb net een licentie voor het spel en ben een n44b op racesims gebied.. heb een paar kleine vragen:

- Elke keer na 1 lap online, zegtie connection lost en word ik gedisconnect, de server is dan nog wel online. Het is precies als ik over de finish kom (lijkt iets met de tijd te maken te hebben?). Hoe komt dit?

- Is er een algemeen skinpack ofzo? Vaak kan ik de skins van spelers niet laden en blijft hij hangen bij "loading <insert spelernaam>".
1.100 patch geinstalleerd? Lijkt me zo wel iets te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Noel schreef op maandag 16 april 2007 @ 10:32:
[...]

1.100 patch geinstalleerd? Lijkt me zo wel iets te zijn.
dan kan je volgens mij niet eens connecten en dus ook niet 1 ronde rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Yep 1.1.0.0 staat erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
KhaZ schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:26:

Ik heb hetzelfde probleem op sommige servers, dan blijft ie bij het control screen loopen in het loaden+playername. heel irritant. Heb er geen oplossing voor. Over die connection lost, misschien een idee om eens naar het aantal verbindingen te kijken die je tegelijk open hebt. Als je via router speelt, heb je kans dat je router het als een Synflood pakt, en dan smijt ie de verbinding op die poort dicht. Ergens in die hoek kan je het zoeken denk ik.

[ Voor 0% gewijzigd door AlexZuH op 16-04-2007 12:56 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Anoniem: 31491 schreef op maandag 16 april 2007 @ 09:46:
Nee, gewoon gelijk op sim zetten.
Je leert jezelf verkeerde dingen aan op semi.
Dan kun je beter gewoon op sim [alleen clutch hulp] gaan rijden en een makkelijke auto pakken.
Daarna ga je een circuit verkennen en dan de grenzen van de auto.

Semi en amateur is gewoon bedoel voor casual racing, out of the box fun. :P

Mijn bescheiden mening. :7

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:59

R-B

Blokkert

Dutch3men schreef op zondag 15 april 2007 @ 02:07:
[...]

Albert draaid al een server op bepaalde dagen voor een andere site waar ze een league draaien.
Hihi, welke zou dat nou zijn he fabian :D :o

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op maandag 16 april 2007 @ 23:49:
[...]

Hihi, welke zou dat nou zijn he fabian :D :o
Ik weet het wel, helaas heb ik de laatste tijd weinig tijd ivm studie andersdeed ik veel vaker mee :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
LoneRanger schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:57:
[...]

Dan kun je beter gewoon op sim [alleen clutch hulp] gaan rijden en een makkelijke auto pakken.

Semi en amateur is gewoon bedoel voor casual racing, out of the box fun. :P

Mijn bescheiden mening. :7
Tja dat is misschien wel zo, maar zoveel tijd heb ik nou ook weer niet :).... maar goed, ik kan wel eens een rondje proberen op sim. Zal wel wennen worden want ik rij nog met een automatische bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
ZTeeVeR schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 13:32:
[...]

Tja dat is misschien wel zo, maar zoveel tijd heb ik nou ook weer niet :).... maar goed, ik kan wel eens een rondje proberen op sim. Zal wel wennen worden want ik rij nog met een automatische bak...
daar moet je ook snel vanaf joh! :) je kan niet shortshiften en met remmen kan je door de toeren hoog te houden veel harder remmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Kurios schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 14:13:
[...]

daar moet je ook snel vanaf joh! :) je kan niet shortshiften en met remmen kan je door de toeren hoog te houden veel harder remmen!
Aye Laddy, dat kan inderdaad ook nog wel eens schelen.
Nou ja, ben het weer aan het installeren (na een vista install die ik toch nog niet lekker vond werken), en zal het zo meteen even proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Heeft iemand zin om vanavond een monaco race te organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
LoneRanger schreef op maandag 16 april 2007 @ 19:57:
Heb hem ook op sim staan maar wat is nou een makkelijke auto :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
Marc3l schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:24:
[...]

ngt is makkelijker dan GT. Die hebben meer power, dus moeilijker onder controle te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
[...]

Ligt eraan, g2 is leuk om te rijden, bmw is vrij neutraal. porsche blijven altijd neutraal, ferrari 360 is beetje twictchy in mijn ervaring. De rest is gewoon proberen en afstellen. Misschien dat je zelf wat leuks vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
Ik vind de Gillet Vertigo een makkelijke auto om mee te beginnen.
Erg veel grip, niet te veel power, en doet gewillig wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
bedankt, zal vanavond is 1 van die auto's proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 14:23

boesOne

meuh

[...]

Pak een Viper!

Ik geloof dat 't al eerder gezed is op dit forum, maar als je een viper leert rijden dan kan je daarna de rest ook.
Zelf ben ik begonnen met een viper en toen ik later switchte naar een andere wagen was dat echt geweldig. Wat een precisie bij t sturen ineens..
Ik rij nog vaak in de viper. geweldige smijt bak :)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 10:29

seninha

god's right foot

Ik heb van de ene moment op de ander een vaag problem. Ik krijg namelijk de gegevens op mn cockpit niet meer te zien.

In de opties heb ik MOtec aan, net was ik ff in de PLR file aan het kijken en daar zag ik dus ook het volgende staat: Show MoTeC in Cockpit="1"

Erg vaag. Cockpit blijft gewoon leeg :(

Ben daarom verplicht als ik mn tijd in de gaten wil houden om de HUD aan te zetten ;(

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
seninha schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:06:
Ik heb van de ene moment op de ander een vaag problem. Ik krijg namelijk de gegevens op mn cockpit niet meer te zien.

In de opties heb ik MOtec aan, net was ik ff in de PLR file aan het kijken en daar zag ik dus ook het volgende staat: Show MoTeC in Cockpit="1"

Erg vaag. Cockpit blijft gewoon leeg :(

Ben daarom verplicht als ik mn tijd in de gaten wil houden om de HUD aan te zetten ;(
even op "2" drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Nee, hiermee kan ik alleen de HUD aan en uit zetten.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Niet online
seninha schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:36:
Nee, hiermee kan ik alleen de HUD aan en uit zetten.
sorry misschien is het "1" ;) (of 3)

[ Voor 5% gewijzigd door Kurios op 17-04-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31491

Is de GTR2 Car Owners Manual als eens gepost? Het betreft hier vooral wat cijfertjes over de verschillende auto's (optimale bandentemps. etc.) maar elke auto heeft ook een leuke en nuttige beschrijving. Erg handig zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
GTR2 is echt het enige wat ik mis sinds ik helemaal overgestapt ben op Linux. Hopelijk vinden ze een manier om het z.s.m. draaiend te krijgen onder Wine of Cedega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bram77 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 09:39:
GTR2 is echt het enige wat ik mis sinds ik helemaal overgestapt ben op Linux. Hopelijk vinden ze een manier om het z.s.m. draaiend te krijgen onder Wine of Cedega.
Schrijf dat maar op je buik, dat zal niet gebeuren. Komt vooral omdat het op DirectX draaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Kurios schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:50:
[...]

sorry misschien is het "1" ;) (of 3)
Dat is nou het probleem. Ik heb dus overal aangegeven dat ik dit te zien wil krijgen maar dat gebeurt dus niet :(

iRacing Profile Flickr

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste