[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 45.095 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158070

Alleen in het filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goed bezig Redje. 8)
Tracks toegevoegd
Door Redje op 18 feb 2007 18:53

De volgende tracks zijn toegevoegd:

- Nordschleife 24H
- Nordschleife Tourist
- Nordschleife VLN
- Zandvoort
- Zandvoort Club
- Zandvoort National

Deze tracks zijn te vinden onderaan in het stats overzicht.
http://racing.fuzion.nl/

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-07 23:10
Hebben nog meer mensen een probleem om de update van GTR2 te instaleren op Vista :?
Telkens als ik de update instaleer krijg ik de melding toegang geweigerd (code 5) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:04
Dubbel Fristie schreef op maandag 19 februari 2007 @ 17:03:
Hebben nog meer mensen een probleem om de update van GTR2 te instaleren op Vista :?
Telkens als ik de update instaleer krijg ik de melding toegang geweigerd (code 5) :(
Heb je wel Administrator rechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Peedjeeh vroeg ik deze toe wilde voegen, en dat kan natuurlijk. :)

Als er meer tracks bij moeten hoor ik dat wel, moet je alleen de TrackName uit het .blt bestand doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 16:21
Anoniem: 98389 schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 17:29:
[...]

nou racen op macau is ook niet ontspannen!! :9
Ja ik heb Macau ook geprobeerd, is wel een heftig baantje.
Maar n beetje smal soms, kom je niet doorheen met twee tegelijk.

Wel uitdagend en een aanrader.

Ook Longbeach '79 is wel een beetje Phoenix achtig dus ik kan weer even verder. :)

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 23:56
Iemand anders al de raceking nordschleife geprobeerd?

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2806

Ik vind de baan te smal, en te weinig grip hebben.
Looks zijn wel okay

Ikzelf vind die van Dutchdevil beter, daar blijven alleen de looks achter

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:50

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nope, hou het eerst nog even bij de DutchDevil edition. Deze versie van Raceking heeft nog wat bugs en fps drops die op mijn systeem niet echt geweest zijn. Als ik het een beetje goed gevolgd hebt komt deze versie later ook in de WSGT-mod uit. Dan zullen deze dingen wel aangepast zijn.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

zoo, ik heb ook GTR2 nu alleen ben ik in afwachting op m'n Driving Force Pro (komt volgende week) heb er echt zin in, ik vind het met keyboard echt erg lastig (novice zonder stuur en rem hulp en zelf schakelen btw) was alleen spellen als DTM Race Driver gewend (niet op Pro simulation ofcourse).
ik zie er wel tegenop om het stuur lekker in te stellen (hoe gevoellig, wel of geen 900Graden Mode en hoeveel snelheidsafhankelijke bekrachtiging.) te leren wennen aan het rijden met stuurtje (goed oefenen)
wat zijn jullie instellingen daar? dan heb ik een beetje een richtlijn :) (met keyboard is het gewoon een kwestie van alles op max zetten..)

verder wat zijn echt aanraders qua user made tracks?
ik heb zelf nu al de Dutch Devel V1.0 Nordschleife
en Zandvoort van Dutch Devel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Laatst online: 18-05 15:09
Hierboven staan al wat goede tracks, maar die er nog niet bijstaat is Bathurst, en die vind ikzelf wel retestrak.
Lekkere bochten, hoogteverschil, reclameborden tegen het circuit en snelle stukken erin maken het een topcircuit >:).
Zal ook wel op Nogrip te downloaden zijn.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

BamiHap schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:41:
Hierboven staan al wat goede tracks, maar die er nog niet bijstaat is Bathurst, en die vind ikzelf wel retestrak.
Lekkere bochten, hoogteverschil, reclameborden tegen het circuit en snelle stukken erin maken het een topcircuit >:).
Zal ook wel op Nogrip te downloaden zijn.
bathurst :P daar noem je wat, in DTM vind ik dat z'n bagger circuit, te snelle combinaties met te kort foutmarge. maar gaat me ook een beetje om welke versie van welke maker, zodat ik wel de beste krijg ipv een buggy versie ;)
mja dinsdag of woensdag pas m'n stuurtje :'( hoop dat 't beetje wat word en snel aan 't stuur wen (ik rij veel te hakerig, ga veeel te kort vloeiend :X) want nu is het helemaal niks met m'n rijkunsten in GTR2 :X maar komt ook omdat het een van m'n eerste meer sim racers is en nieuw spel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 22:03

Fuelke

Forza Ferrari

GoldenSample schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 20:26:
[...]

bathurst :P daar noem je wat, in DTM vind ik dat z'n bagger circuit, te snelle combinaties met te kort foutmarge. maar gaat me ook een beetje om welke versie van welke maker, zodat ik wel de beste krijg ipv een buggy versie ;)
mja dinsdag of woensdag pas m'n stuurtje :'( hoop dat 't beetje wat word en snel aan 't stuur wen (ik rij veel te hakerig, ga veeel te kort vloeiend :X) want nu is het helemaal niks met m'n rijkunsten in GTR2 :X maar komt ook omdat het een van m'n eerste meer sim racers is en nieuw spel etc.
Het is in het echt ook wel een uitdagend circuit, met inderdaad weinig foutmarge, en dat maakt het ook lastig en tegelijk leuk om erop te racen. Heb er met de NR2003 versie wel een aantal lange races op gereden.

http://cfm.globalf1.net/?page_id=78 << real life Bathurst

Hmmm, een goede V8 Supercars sim dat zou ik wel willen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Fuelke op 25-02-2007 13:15 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Heb het circuit Macau 2005 in me locations map van het spel geplaats, zoals het behoord volgens mij maar krijg het circuit niet in me lijst van het spel te zien , doe ik iets hier niet goed?

betreft dit circuit van deze site http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2830

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Jawel, het circuit moet er bij staan. Je moet wel even het spel opnieuw opstarten, misschien dat dat 't is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Fuelke schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:14:
[...]
Hmmm, een goede V8 Supercars sim dat zou ik wel willen :9
Er is een prima V8 mod voor gtr2. ;)

filmpje:
http://blip.tv/file/10989...ithMMMV8ModForGTR2522.flv

de link:
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=1982

*O* MR_INGALL *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 20:23
Anoniem: 171349 schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:05:
Heb het circuit Macau 2005 in me locations map van het spel geplaats, zoals het behoord volgens mij maar krijg het circuit niet in me lijst van het spel te zien , doe ik iets hier niet goed?

betreft dit circuit van deze site http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2830
Er is ook een 'steam' versie die alleen werkt als je Race geinstalleerd hebt. Misschien heb je die per ongeluk geinstalleerd

Er is overigens nu 1.1 versie van macau hier te downloaden, misschien dat die wel werkt

http://www.nogripracing.c....php?file=2830&name=Macau 2005 GP v1_1 by Community Modders for GTR2.rar

[ Voor 16% gewijzigd door Henkus op 26-02-2007 12:30 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Pff, eindelijk onder de 7mins op Nordschleife Tourist in een 911GT2.
Dat ding heeft onderstuur op de meest gare momenten.
Het was eigenlijk een hele slechte ronde. (1x eraf, en 2x ineens overstuur vlak voor een bocht.). Dan waren mn ronden >7mins toch beter.
Die 911GT2 rijdt toch best wel gaaf over de ring, net als de M3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Henkus schreef op maandag 26 februari 2007 @ 08:29:
[...]

Er is ook een 'steam' versie die alleen werkt als je Race geinstalleerd hebt. Misschien heb je die per ongeluk geinstalleerd

Er is overigens nu 1.1 versie van macau hier te downloaden, misschien dat die wel werkt

http://www.nogripracing.c....php?file=2830&name=Macau 2005 GP v1_1 by Community Modders for GTR2.rar
idd dat was het , dank!

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 01-03-2007 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Iemand trouwens de Golf gti mod geprobeerd?
Ik vind hem wel tof, lekker close racing. :9
Misschien een idee voor een online race?

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2569

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120368

aangezien GTR2 de Triplehead2Go ondersteunt
Heeft iemand hier de Triplehead2go? Ik heb hem en hij werkt perfect in single player, alleen in multiplayer crashed hij regelmatig, zeker wanneer er meer dan 10 mensen meerijden.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

LoneRanger schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:58:
Iemand trouwens de Golf gti mod geprobeerd?
Ik vind hem wel tof, lekker close racing. :9
Misschien een idee voor een online race?

http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=2569
Ben de mod al een paar keer tegengekomen, maar nog nooit geprobeerd. Mocht er een online race komen, dan zal ik hem zeker installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199

Ik heb het spel sinds een paar dagen ook, erg gaaf, en heel wat anders dan de race spellen die ik tot nu toe had gespeeld.

Ik heb nog wel een heel vervelend probleem. Mijn framerate is perfect, maar af en toe blijft het spel een seconde "hangen", zowel beeld als geluid. Als dat net in een bocht gebeurt staat je daarna dus naast de baan...
Aan mijn specs of instellingen ligt het niet (core2duo 6600 / Geforce 8800gts) en verschillende instellingen. Op andere forums kwam ik wel mensen tegen die hetzelfde probleem lijken te hebben, maar tot dusver geen oplossing. Iemand hier met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Heb je 1.1.0.0. patch ook geïnstalleerd? Zo niet, even proberen. Je zult de patch toch nodig hebben om online een potje te kunnen racen. Of gebeurd dat 'hangen' tijdens een online game?

En voor het vergelijken van rondetijden, kan je hier een account aanmaken. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Pjottski op 12-03-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199

Peedjeeh schreef op maandag 12 maart 2007 @ 17:07:
Heb je 1.1.0.0. patch ook geïnstalleerd? Zo niet, even proberen. Je zult de patch toch nodig hebben om online een potje te kunnen racen. Of gebeurd dat 'hangen' tijdens een online game?

En voor het vergelijken van rondetijden, kan je hier een account aanmaken. ;)
De patch heb ik al, zonder patch was het hetzelfde probleem. Het gaat niet om online games, die heb ik tot dusver nog niet gedaan (eerst nog even zien uberhaubt op de baan te blijven ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Peedjeeh schreef op maandag 12 maart 2007 @ 16:48:
[...]

Ben de mod al een paar keer tegengekomen, maar nog nooit geprobeerd. Mocht er een online race komen, dan zal ik hem zeker installeren.
Hij is erg leuk maar er is wel iets mis met de preformance.
Als ik de pits uit wil tijdens Qualify dan zit het spel, dus niet alleen het beeld, gewoon 10 seconde vast en de fps tijdens de race is +/- 25.
Kan natuurlijk aan mijn pc liggen maar met andere mods en of reguliere race heb ik een prima fps.

Dus gister maar eens aan de slag gegaan met de V8 mod. [zie een paar posts naar boven]
Die rijdt gigantisch lekker, veel power en veel onderstuur. :9
2 Races gedaan op Imola van 30 minuten en het was echt gewoon rijden aan een lint.

Afbeeldingslocatie: http://xs413.xs.to/xs413/07111/V8.JPG.xs.jpg

* LoneRanger in actie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Er is een nieuwe versie van gtr2gps uitgebracht, die nu ook in staat is om 3d beelden te maken.
Download

Afbeeldingslocatie: http://toca.game-editing.net/forum/pafiledb/images/screenshots/gtr2gps6.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213410

Ik heb het populaire setup xls bestandje gevonden waar ik stap voor stap men marranello 550 setup mee verbeter, op monza reed ik nu 1.43, maar heb nog heel wat instellingen te doen.
Wil dit superspel echt wel onder de knie krijgen maar het grote probleem ligt bij de banden, ik rijd altijd met medium om te beginnen en probeer 5° verschil te hebben met binnen- en buitenkant van de band (binnenkant warmer) en de center temp van de band moet daar tussen liggen als ik het goed heb?!
dit met de camberinstellingen die begrijp ik; maar ik rijdt time trial rondjes in simulatie en banden beginnen dan van 90° die dan snel weer afzakken naar 60 a 70 ° ook al steek ik druk bij tot 200 Kpm ik krijg die temp gewoon niet optimaal naar zoals ze zeggen tussen de 95-105°
Kan iemand me de juiste tip geven ? khoop het nu op de juiste plaats gepost te hebben ...

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 213410 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:30:
Ik heb het populaire setup xls bestandje gevonden waar ik stap voor stap men marranello 550 setup mee verbeter, op monza reed ik nu 1.43, maar heb nog heel wat instellingen te doen.
Wil dit superspel echt wel onder de knie krijgen maar het grote probleem ligt bij de banden, ik rijd altijd met medium om te beginnen en probeer 5° verschil te hebben met binnen- en buitenkant van de band (binnenkant warmer) en de center temp van de band moet daar tussen liggen als ik het goed heb?!
dit met de camberinstellingen die begrijp ik; maar ik rijdt time trial rondjes in simulatie en banden beginnen dan van 90° die dan snel weer afzakken naar 60 a 70 ° ook al steek ik druk bij tot 200 Kpm ik krijg die temp gewoon niet optimaal naar zoals ze zeggen tussen de 95-105°
Kan iemand me de juiste tip geven ? khoop het nu op de juiste plaats gepost te hebben ...

Dank
Timetrials en korte stints sowieso met soft rijden, in extreme gevalle medium achter.
Je kunt je banden wel warmer krijgen door b.v. de vering strakker te zetten maar dat resulteert dan weer in onderstuur.
De bandendruk hoger of lager gebruik ik over het algemeen alleen wanneer de midden temperatuur te laag of te hoog is t.o.v. de binnen- en buitenkant.
Als je extreem weinig druk hebt is het midden een stuk kouder en met teveel druk warmer.

Wat betreft bandenkeus voor lange stints/races moet je expirimenteren.
Hoe harder de langer ze mee gaan maar omdat ze minder warm worden heb je minder grip.
Overigens heeft een en ander ook te maken met asfalt temeratuur.

Oh en idd center temp. moet tussen de binnen- en buitenkant liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, will try :-) maar dan is het niet noodzakelijk dat ik men setups ga aanpassen zodat men banden toch boven die 90 geraken, en beter misschien om op 60 70 graden te blijven rijden maar met een setup die meer naar het parcour ligt... online zijn het meestal racen van rond de tien rondjes dus medium zal dan zeker van toepassing zijn hoop ik, enig idee hoeveel rondjes je met softs ongeveer kan rijden ?
bedankt al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152481

Anoniem: 213410 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 18:30:

Dank
Ik snap niet dat er mensen zijn die hun banden niet warm krijgen. Ik doe de grootst mogelijke moeite om ze niet boven de 105° te krijgen, met de Saleen MOET ik hard gebruiken achter, anders krijg ik ze niet onder de 110°. Ik moet wel zeggen dat ik 1.40.000 rij op Monza (in een Q rondje, in de race kom ik niet onder de 1:41)
Als je je banden niet warm krijgt heb ik wel wat tips: Rem later en agressiever, maar zorg altijd dat je je brake-balance tijdens het rijden kunt aanpassen. Zorg ook dat je voorbanden net een fractie eerder blokkeren als je achterrem. Das een verrekt goede manier om je banden roodgloeiend te krijgen, want dat is de enige manier waarop ik ze 'koeler' kan rkijgen (dus door 25 meter eerder te remmen, jij zal eens 25 meter later moeten proberen te remmen).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07 19:01

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 213410 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:00:
ok, will try :-) maar dan is het niet noodzakelijk dat ik men setups ga aanpassen zodat men banden toch boven die 90 geraken, en beter misschien om op 60 70 graden te blijven rijden maar met een setup die meer naar het parcour ligt... online zijn het meestal racen van rond de tien rondjes dus medium zal dan zeker van toepassing zijn hoop ik, enig idee hoeveel rondjes je met softs ongeveer kan rijden ?
bedankt al
Op soft kan ik lachend tussen de 15-20 rondjes rijden, dus 10 ronden zal zeker wel lukken. Ik rij over het algemeen wel vloeiend. Vaak driften en met remmen blokkeren levert uiteraard meer slijtage op.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik m'n achterbandjes wel warm krijg, voorbanden hangen een beetje af van de baan. Maar gemiddeld zit ik daarmee rond de 80-85c....Heter krijg ik ze zelden.
En als ik nog later rem dan red ik de bocht niet :+ Volgens de meesten rem ik al erg laat.

[ Voor 14% gewijzigd door charrel op 24-03-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 152481 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:07:
[...]

Ik snap niet dat er mensen zijn die hun banden niet warm krijgen. Ik doe de grootst mogelijke moeite om ze niet boven de 105° te krijgen, met de Saleen MOET ik hard gebruiken achter, anders krijg ik ze niet onder de 110°. Ik moet wel zeggen dat ik 1.40.000 rij op Monza (in een Q rondje, in de race kom ik niet onder de 1:41)
Ga jij eens rijden met 100% regen >:) Suc6 om je banden dan op temp te krijgen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch3men schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:14:
[...]

Ga jij eens rijden met 100% regen >:) Suc6 om je banden dan op temp te krijgen,
Haaaai Dutch :D
Ik zou heel graag eens in een regenrace rijden, maar ik rij bijna alleen op publics.
Verder heb ik net een G25 gekocht maar ik kan er niet mee rijden, de rem gaat veel en veel en veel te stroef voor mij. Als ik mijn rode momo weer terug heb zal ik wel eens proberen een regenrace te vinden op public maar meestal zijn de servers leeg :(
ps Hoe lang is die 1.1 patch al uit?

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 152481 op 24-03-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Anoniem: 152481 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:17:
[...]

Ik zou heel graag eens in een regenrace rijden, maar ik rij bijna alleen op publics.
Verder heb ik net een G25 gekocht maar ik kan er niet mee rijden, de rem gaat veel en veel en veel te stroef voor mij. Als ik mijn rode momo weer terug heb zal ik wel eens proberen een regenrace te vinden op public maar meestal zijn de servers leeg :(
Ongeveer 3maanden nadat het spel uitkwam, lang genoeg dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tis dat ik 50 kilo druk moet uitoefenen om mijn rem in te trappen bij dat G25 stuurtje anders zou ik effe laten zien hoe je je banden in 1 ronde op 100 graden zet. En dan bedoel ik niet met driften of blokkerende wielen, maar gewoon 1 snel rondje :D

Maar eerlijk gezegd denk ik dat ik meer een Loeb ben dan een Schumacher...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Anoniem: 152481 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:17:
[...]

Die 1.1 patch is al een tijd uit.

Verder heb ik aankomende Zondag een league race op Hockenheim met 70% regen. Die 77min duurd, dus dat gaat fun worden >:) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quickshifter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-06 23:00
charrel schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:08:
[...]

Op soft kan ik lachend tussen de 15-20 rondjes rijden, dus 10 ronden zal zeker wel lukken. Ik rij over het algemeen wel vloeiend. Vaak driften en met remmen blokkeren levert uiteraard meer slijtage op.
Daarbij moet ik ook zeggen dat ik m'n achterbandjes wel warm krijg, voorbanden hangen een beetje af van de baan. Maar gemiddeld zit ik daarmee rond de 80-85c....Heter krijg ik ze zelden.
En als ik nog later rem dan red ik de bocht niet :+ Volgens de meesten rem ik al erg laat.
Remmend de bocht in en eerder insturen. De wagen heeft meer grip dan je denkt. Probeer ook ns als je een bocht instuurt t gas los te houden. Dan gaat de wagen meer op zn voorbanden leunen waardoor je meer grip krijgt door de hogere temperaturen die hierdoor komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Furbyk1ller schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 00:49:
[...]

Remmend de bocht in en eerder insturen. De wagen heeft meer grip dan je denkt. Probeer ook ns als je een bocht instuurt t gas los te houden. Dan gaat de wagen meer op zn voorbanden leunen waardoor je meer grip krijgt door de hogere temperaturen die hierdoor komen ;)
Ik ga altijd te snel op het gas, nu ik wat langer wacht inderdaad met op het gas trappen merk ik inderdaad dat ik wat meer temp in m'n voorbanden krijg. En snellere rondjes rijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ok met deze tips ben ik terug vertrokken, enige nadeel is met men wingman formula force gp heb ik mar 4 buttons, die vrijwel bezet zijn om men brake bias tussen te gooien... spijtig, misschien toch naar het MOMO stuurke gaan van logitech of hebben jullie nog betere wheels rond die prijs :)
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ik vond net dit filmpje uit een TopGear aflevering: http://www.gamert.nl/paginas/topgear_does_gran_turismo.html.
Waarschijnlijk is ie al wat ouder maar ik had 'm nog nooit gezien.
Jeremy Clarkson rijd in een Honda NSX eerst op de PlayStation op het circuit van Laguna Seca. Daarna in real-life in dezelfde auto en hetzelfde circuit. Resultaat: in real-life zo'n 15-20 seconden langzamer, terwijl die Clarkson toch redelijk kan sturen dacht ik.
't Is wel interessant om te zien wat het verschil nou is tussen simulatie-racen en racen in real-life.

Volgens mij denken de meesten hier, ook ik, dat zij het in het echt ook aardig kunnen, maar ik denk dat dat nog vies tegen valt...
De simulatie-games kunnen nog zo realistisch gemaakt worden, het zal de real-life-beleving, mijn inziens, nog niet een beetje kunnen benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 23:13
Clarkson kan absoluut niet racen. 8)7 Als ze nou Tiff Needell in een sim laten racen (met stuurtje, dus niet met gamepad en dan ook nog de pijltjes toetsen gebruiken) denk ik dat het verschil niet zo erg veel moet zijn. :) Overigens heb ik het ook een keer op de ps2 gedaan met GT4 en was toen sneller dan JC. :9 Heb dan ook wel meer GT3/4 ervaring dan JC. :+

[ Voor 23% gewijzigd door -DG- op 26-03-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-07 17:09

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Reken maar dat er degelijk een verschil zit in spelen met een computer en zo op het circuit. Vergeet niet dat er wat andere krachten op je staan als je net zo wil door stampen als op een spelcomputer. Er gaat toch wel iets in je achterhoofd om, omdat je niet meer in een spelletje zit ;) Een auto vertelt je veel meer dan een beetje 'force feedback... Al het gevoel zit dan toch echt ergens anders :P

Was wel leuk om te zien though :)

[/offtopic]

[ Voor 14% gewijzigd door SideSwipe op 26-03-2007 23:40 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ja, maar echte autocoureurs kunnen ondanks wat er allemaal meer bij speelt tot de max. van de auto gaan en ik denk dat er dan niet heel veel verschil tussen zo'n sim en het echt moet zijn.
Wel een leuk stukje ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
BamiHap schreef op maandag 26 maart 2007 @ 22:59:
Ik vond net dit filmpje uit een TopGear aflevering: http://www.gamert.nl/paginas/topgear_does_gran_turismo.html.
Waarschijnlijk is ie al wat ouder maar ik had 'm nog nooit gezien.
Jeremy Clarkson rijd in een Honda NSX eerst op de PlayStation op het circuit van Laguna Seca. Daarna in real-life in dezelfde auto en hetzelfde circuit. Resultaat: in real-life zo'n 15-20 seconden langzamer, terwijl die Clarkson toch redelijk kan sturen dacht ik.
't Is wel interessant om te zien wat het verschil nou is tussen simulatie-racen en racen in real-life.

Volgens mij denken de meesten hier, ook ik, dat zij het in het echt ook aardig kunnen, maar ik denk dat dat nog vies tegen valt...
De simulatie-games kunnen nog zo realistisch gemaakt worden, het zal de real-life-beleving, mijn inziens, nog niet een beetje kunnen benaderen...
GT4 is geen simulatie. Meer een wannabe simulatie net als de DTM-serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
Klopt, maar voor de mensen die toch denken dat er een te groot verschil tussen de sims en de real deal zit:

http://www.youtube.com/watch?v=5CmAcoIIIF0

affijn, terug naar GTR2. Heb alweer tijdje niet meer gereden;) toch maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
AlexZuH schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:47:
Klopt, maar voor de mensen die toch denken dat er een te groot verschil tussen de sims en de real deal zit:

affijn, terug naar GTR2. Heb alweer tijdje niet meer gereden;) toch maar eens doen.
Die bovenste in dat filmpje zit in een echte wagen en die onderste zit op een stoel achter een beeldscherm, dat alleen al is een groot verschil. :P
Het lijkt me wel even wat anders om in een race auto de limiet op te gaan zoeken dan achter je pc.
Als je het hebt over physics, rijgedrag en handelbaarheid van de auto's dat zijn er maar weinig die daar een waarde oordeel over kunnen geven.

* LoneRanger geeft de microfoon aan Albert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 10:29
LoneRanger schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 19:49:
[...]

Die bovenste in dat filmpje zit in een echte wagen en die onderste zit op een stoel achter een beeldscherm, dat alleen al is een groot verschil. :P
Het lijkt me wel even wat anders om in een race auto de limiet op te gaan zoeken dan achter je pc.
Als je het hebt over physics, rijgedrag en handelbaarheid van de auto's dat zijn er maar weinig die daar een waarde oordeel over kunnen geven.

* LoneRanger geeft de microfoon aan Albert. ;)
Dat klopt ook wel, maar ging meer om het realisme van de track, en de tijden tussen real-time racen en simracing.

Wat je vooral een aantal jaar geleden had met verschillende f1 games (psygnosis PSX games :'( ) was dat je echt 8-10 secondes sneller was, en een andere game was je weer 10-12 secondes langzamer in laptimes dan de wagens die op je tv rondes draaiden...

Het feit dat dezelfde laptimes worden gereden in Rfactor en reallife betekend voor mij maar 2 dingen: het realisme van de games is zo hoog dat de tracks goed kloppen, en daarnaast de moeilijkheidsgraad is denk ik een mooie factor 5-6x hoger in het echt, vanwege dus die door jou genoemde physics. Hulde aan race coureurs dus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Heeft niemand zin om weer is een race te rijden met de bmw's m3 ofzo?
Zat eraan te denken om donderdagavond een klein raceje te hosten met de m3 voor een man of 14-16.
Moet nog even kijken wat mijn verbinding trekt, of iemand anders moet willen hosten zodat we met meer kunnen.....
Net zoiets als de vorige keer dus?
30min practice, 30 min qualifiën en dan 60min racen?
2 vrienden van me rijden ook mee dus dan zitten wel al op 3 spelers, zijn er meer die hier voor in zijn, plz. let me know!

[ Voor 7% gewijzigd door charrel op 02-04-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik doe in iedergeval mee woutje dus kom maar op met die inschrijvingen.
de practice zal om 19h beginnen.
Als je je aanmeld posten we hier de servernaam met wachtwoord, dus heren racers kom maar op voor een gezellige en leuke race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32021

Ben van de partij !!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Onder voorbehoud meld ik me hierbij ook aan, heb wel zin een in race. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk gezellig kom maar op mensen hoe meer zielen hoe meer vreugd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Ik doe zeer waarschijnlijk ook mee.
Al bekend welke baan we gaan doen? Ook al heb ik niet veel training nodig om hard te gaan met die BMW's :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Als ik me niet vergis rijden we op Donington.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:41

KhaZ

Alfa Romeo

Heb hier ook wel interesse in, Donington is m;n favo baan :>

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Oke Donington is prima, ook al heb ik dat weekend zelf een league race op Donington met de F550 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

charrel
bazzard
vlorp
Peedjeeh (onder voorbehoud)
Dutch3men
Collega van vlorp
kurios ( die een andere dag naar de Rai gaat 8) )
BamiHap (onder voorbehoud)
Dubbel Fristie

Tot zover de "inschrijvingen".

We rijden inderdaad op donington, kan iemand toevallig een server hosten mochten er meer mensen meedoen? Geen idee hoever ik kom met m'n 630 kbps.
Zie er iig naar uit, naar een serieus potje.
En niet te hard gaan he dutch3men :+ Of had je de vorige keer niet gewonnen met de M3 race......

[ Voor 10% gewijzigd door charrel op 05-04-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nemen wij gewoon ons geheime wapen martin mee toch (el diablo martinos)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
als ik niet naar autorai ben, dan wil ik wel meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 19:14
Zou graag mee willen doen, maar moet voorslapen, heb nl nachtdienst. :X

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 10:29

seninha

god's right foot

AlexZuH schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 07:47:

Gaaf filmpje, maar 1 ding valt me erg op. Als je de bomen aan de zijkant van de baan bekijkt gaan deze in het spel TE snel voorbij.
In het echt gaat dit rustiger .
Raar eigenlijk omdat ze beiden de zelfde afstand in de zelfde tijd afleggen :?

Ook vind ik het hoofd in het spel te schokkerig heen en weer gaan.

(is geen commentaar op het spel , want ik heb jaren deze gespeld met erg veel plezier.)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Jo ik meld me ook aan, onder voorbehoud.
Heb laatst GTR2 opnieuw geinstalleerd, maar nu zie ik de respons van mn stuur (Logitech Wingman Formula Force) een fractie later op het scherm. Zeer vervelend, wat zo valt niet te rijden.
Weet iemand misschien waar dit aan ligt? Ik heb al op google gezocht maar kon niet veel nuttigs vinden.
Ik ga waarschijnlijk morgen GTR2 even opnieuw installeren en er even serieus naar kijken, dan doe ik donderdag wel mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
charrel schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:03:
charrel
bazzard
vlorp
Dutch3men
Collega van vlorp

Tot zover de "inschrijvingen".

We rijden inderdaad op donington, kan iemand toevallig een server hosten mochten er meer mensen meedoen? Geen idee hoever ik kom met m'n 630 kbps.
Zie er iig naar uit, naar een serieus potje.
En niet te hard gaan he dutch3men :+ Of had je de vorige keer niet gewonnen met de M3 race......
Ja ik had beide races toen gewonnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik heb atm geen licentie voor GTR2, kunnen we via Hamachi spelen? :+

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

KhaZ schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:22:
Ik heb atm geen licentie voor GTR2, kunnen we via Hamachi spelen? :+
Op zich vind ik het geen probleem, maar weet niet of dat verder gaat laggen dan normaal online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Als het via Hamachi kan wil ik ook wel mee spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Via Hamachi doe ik mee :)
Als iemand me uit kan leggen hoe :') Probeer te connecten, maar servers zijn er niet of vol.. :(

[ Voor 66% gewijzigd door GAIAjohan op 02-04-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ja ik weet niet of het allemaal via hamachi kan(gezien de verbinding)
Misschien verstandig om de servers(hamachi&game) apart te hosten.
Anders moeten we skaffa uit de renstal trekken met ze overkill aan verbindingen. 8)

Wordt iig nog flink trainen wil ik niet achter rijden als safety-car :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Hamachi zorgt wel voor een hogere ping en dat is nou niet echt aan te raden bij een simracing game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

bazzard schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 00:49:
Ja ik weet niet of het allemaal via hamachi kan(gezien de verbinding)
Misschien verstandig om de servers(hamachi&game) apart te hosten.
Anders moeten we skaffa uit de renstal trekken met ze overkill aan verbindingen. 8)

Wordt iig nog flink trainen wil ik niet achter rijden als safety-car :+
Dan spelen we gewoon online, spel kost nog maar iets van 18 euro dus daar moet overheen te komen zijn. Het zou mooi zijn als skaffa wil hosten bas, maar die is niet erg gewillig tot nu toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
charrel schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:20:
[...]

Dan spelen we gewoon online, spel kost nog maar iets van 18 euro dus daar moet overheen te komen zijn. Het zou mooi zijn als skaffa wil hosten bas, maar die is niet erg gewillig tot nu toe :(
Maybe dat ik iets kan regelen als server, maar dat moet ik even navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Als je wil graag, ik heb wel wat upload maar niet al teveel. Ik gok dat rond de 12 spelers mijn verbinding wel aan z'n tax zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
charrel schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 07:20:
[...]
Ik speel ook liever online, heb ik tenminste niet voor niks het originele spel aangeschaft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ben het er mee eens, ga zo na 't werk even de lokale shops af om te kijken of-ie nog ergens in het schap ligt, ben alleen bang dat-ie er niet is, of nog steeds €45 is ofzo.. (heerlijk die Dixons crap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Hierbij meld ik me ook aan :D
Gezelie met tweakers race :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KhaZ schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:53:
Ben het er mee eens, ga zo na 't werk even de lokale shops af om te kijken of-ie nog ergens in het schap ligt, ben alleen bang dat-ie er niet is, of nog steeds €45 is ofzo.. (heerlijk die Dixons crap).
Je kan hem toch online bestellen via FreerocordShop , kost die 18 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

KhaZ schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:53:
Mediamarkt hebben ze hem volgens mij, bij dynabyte is ie iets van 27 euro dacht ik. Voor die prijs kan je hem ook mee krijgen bij de mediamarkt. Free record shop zijn ze nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201038

Lijkt me ook wel leuk, eens een keertje met de bmw'tjes rijden.
Ik doe wel mee.
Is er een carset te downloaden of hoe werkt het??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Anoniem: 201038 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:37:
Lijkt me ook wel leuk, eens een keertje met de bmw'tjes rijden.
Ik doe wel mee.
Is er een carset te downloaden of hoe werkt het??
http://www.nogripracing.com/details.php?filenr=1708

Je moet je wel even registreren om te kunnen download. [gratis]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Anoniem: 171349 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:28:
[...]

Je kan hem toch online bestellen via FreerocordShop , kost die 18 euries
Ik ging 'm dus halen bij de FRS vandaag.. was er net iemand een half uur eerder geweest, en die had de laatste GTR2 meegenomen :/ bummer ^^ Dixons had 'm wel, maar voor 30. Ik zeg: verderop ligtie voor 18, wat ga je aan de prijs doen? :+ Woudie niet :/ zijn niet erg snugger die medewerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Bah, vandaag is mijn moederbord gestorven. Dus heb geen idee of ik mee kan doen.
Misschien kan ik de pc van mijn moeder als vervanger regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dutch3men schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:02:
Bah, vandaag is mijn moederbord gestorven. Dus heb geen idee of ik mee kan doen.
Grrr, balen voor je. Maar aan de andere kant weten we nu iig wie er niet gaat winnen..... :+
Dat is ook wat waard, hopen dat je mee kan rijden natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:04

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dutch3men schreef op woensdag 04 april 2007 @ 00:02:
Zeker ook een Asus P5B Deluxe? Daar heb ik er (inclusief bij mezelf en bij collega's) al vijf (!!!) van zien oproken..... echt een probleembordje. Gelukkig wel allemaal garantie maar ja, kost gewoon tijd allemaal.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:20:
[...]

Zeker ook een Asus P5B Deluxe? Daar heb ik er (inclusief bij mezelf en bij collega's) al vijf (!!!) van zien oproken..... echt een probleembordje. Gelukkig wel allemaal garantie maar ja, kost gewoon tijd allemaal.
Yup een Asus P5B Deluxe die nog geen 1 week oud is :'(, vandaag stuur ik hem op voor RMA.
Stopte die bij jou en je collegas ook gewoon in 1x of niet?
Als ik hem namelijk nadat die vastliep enzo. En ik start hem dat de fans gaan draaien voor een paar seconden, vervolgens gaat alles uit en dan weer aan enz.
En al helemaal klote omdat er dit weekend die league race is.
charrel schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:15:
[...]

Grrr, balen voor je. Maar aan de andere kant weten we nu iig wie er niet gaat winnen..... :+
Dat is ook wat waard, hopen dat je mee kan rijden natuurlijk!
Ik probeer de pc van mijn moeder te fixen, aangezien zij niks kan doen omdat ze haar enkel gebroken heeft.

[ Voor 49% gewijzigd door FabiandJ op 04-04-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Hoe zitten eigenlijk met aids bij deze race ?
Ik hoop niet dat alles uit staat want dan vrees ik het ergste.
Liever iig ABS TCS aan anders rijd het niet echt lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Dubbel Fristie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:09:
Hoe zitten eigenlijk met aids bij deze race ?
Ik hoop niet dat alles uit staat want dan vrees ik het ergste.
Liever iig ABS TCS aan anders rijd het niet echt lekker :p
Volgens mij wel alles uit ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Ik denk dat alles uit komt te staan op auto-clutch na. En misschien is het zelfs verplicht om in cockpit-view te rijden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Alles gaat uit op autoclutch na, anders is het niet echt meer een race simulatie he O-)
Zoveel vermogen hebben die bmw's nu ook weer niet.....
En inderdaad, je komt niet uit je auto....
Rij je normaal ook op de motorkap? Vriend van me rijd met een control pad van een xbox maar 1sec langzamer dan ik met m'n G25. Die kan ook prima doseren met gas en remmen.
Mischien zegt dat meer over mij dan over hem, maar dat laten we buiten de discussie :+

[ Voor 10% gewijzigd door charrel op 04-04-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Rij altijd in cockpit-view, kan alleen nooit wennen aan het racen met de stuur rechts. Het zal wel een kwestie van gevoel zijn, maar ik kan er niks mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Peedjeeh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:01:
Rij altijd in cockpit-view, kan alleen nooit wennen aan het racen met de stuur rechts. Het zal wel een kwestie van gevoel zijn, maar ik kan er niks mee. :P
Same here, als het stuur in het midden zit of rechts ben ik totaal de weg kwijt onderweg.
Hehe, dat ligt dus niet alleen aan mij!
Iedereen al een beetje geoefend op Doni.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
charrel schreef op woensdag 04 april 2007 @ 16:29:
[...] Iedereen al een beetje geoefend op Doni.?
Eh ja gisteren even. Ik had een probleem met GTR2, dat de respons van mijn stuur pas een fractie later op het scherm kwam.
Ik alle instellingen geprobeerd, geen resultaat. Na drie kwartier zet ik m op pauze, blijkt dat ie wel direct op pauze springt... Het geluid gaat echter wel een fractie van een seconde door. Ook bij weer doorspelen, duurt het een fractie voordat het geluid weer begint.
Het probleem was dus een driver van het geluid 8)7... Na een installatie van Total Recorder moet je de driver van Total Recorder gebruiken. Nooit problemen mee gehad, alleen toen ik GTR2 weer wilde oppakken, bleek dat GTR2 net weer moeilijk ging doen...

't probleem is dus opgelost en ik heb gisteren een uurtje kunnen rijden op Donington. Het is toch wel het circuit met de Melbourne hairpin aan het einde (weet zo even niet de exacte naam van de track)?

En ik vind overigens ook dat alle hulp, behalve autoclutch, wordt uitgeschakeld. Als je daar eenmaal aan begint, dan leer je het vaneigens...

Edit: Argh, ik wilde net GTR2 opstarten, alle textures zwart, en na klikken op Race, scheid ie er mee uit... :(
Gekeken bij Configure GTR2, die start niet eens en geeft een melding als volgt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mennoverhaar/1/gtr2fout.gif

Bij klikken op OK is het gedaan... Weet iemand waar dit aan ligt? Ik heb al op internet gezocht, en het schijnt iets met ATI drivers te maken te hebben. Nou heb ik een ATI videokaart, maar het spel heeft het altijd goed gedaan, zelfs gisteravond nog! En nu ineens deze crap... Ook in de tussentijd niks geinstalleerd of wat dan ook...
Ik hoop dat ik t nog gefixt krijg :?

Edit 3: Tis gefixt, in de driversettings stond Support DXT Texture Formats uitgevinkt. Tis me een raadsel hoe dat kan, GTR2 heeft t altijd goed gedaan... :?.

[ Voor 24% gewijzigd door BamiHap op 04-04-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Vaag, server gaat denk ik rond 17:00 op om te kijken of dat andere bakkie stabiel is.
Zal zo de naam en het password even toevoegen hier op de site.
Bazzo had een verzoekje of we dan om 19:30 kunnen starten met de officiële practice, dan rond 20:00 30min quali.. Dan rond 20:30 starten met de race voor 60min.
Kan je om 21:30 beginnen aan je biertjuh :+

[ Voor 40% gewijzigd door charrel op 05-04-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ik had een verzoek om de race iets later te starten. Ik heb namelijk nog een sociale verplichtingen. Ik heb ook nog een paar minuten nodig om mij pc stabiel te krijgen. :+

Mijn verzoek is dan ook om te starten met de kwalificatie om 19:30 en de race om 20:30.

Ik hoor/hoop dat dit mogelijk is anders moet ik alles weer stock laten draaien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Server staat, rond 7u zal ik hem herstarten voor de race enz.
Officieel beginnen we rond 19:30. Dus heb hem nu ingestelt dat we 1u practice hebben, 30 min quali, en dan uurtje racen beginnend vanaf 20:30
server: @tweakers.net - Donington
Wachtwoord: tweakers

Tot zo!

Geen teamspeak nee, als iemand dat wil runnen graag. Dat gaat m'n verbinding niet erg leuk vinden teamspeak ook er nog bij.

charrel
bazzard
vlorp
Dutch3men
Collega van vlorp
Dubbel Fristie

[ Voor 38% gewijzigd door charrel op 05-04-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Heb je er toevallig ook een Teamspeak server op draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Zag de server al in het lijstje staan, kon er alleen niet mee connecten. Er zal wel een ander password opzitten dan diegene die hierboven staat. Wou bij deze even melden dat ik vanavond niet kan deelnemen aan de race, maar bij een volgende race ben ik graag van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201038

Ik kom er echt niet op, is het wel het goede paswoord????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ik kom er ook niet op, als ik op 't V'tje wil klikken, doet ie niks. Heb je wel de patch geinstalleerd? Zal wel, maar je weet maar nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Yup, sry poortjes stonden nog niet geforward,shame on me :X
Nu wel, je kan nu joinen!
Gelukkig heeft vlorp zo nu en dan wat geduld met me, tnx ouwe! _/-\o_

[ Voor 45% gewijzigd door charrel op 05-04-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

ik zal proberen nog even een teamspeak op te zetten. Ik zal zo de inlog gegevens posten
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste