Het Grote World of Warcraft topic - Deel 97 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.590 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:24:
Hallo :)

Kan iemand mij even helpen? Ik ben nu lvl 21 warrior en dan zegt iemand dat 2 handige wapens egt heel slecht zijn! moet ik hem geloven, want ik will wel met 2 handige wapens verder :?
One handed weapons en een schild is wel beter voor tanken volgens mij. Maar als je gewoon wil levellen moet je gewoon doen wat jou het beste lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Kan iemand mij even helpen? Ik ben nu lvl 21 warrior en dan zegt iemand dat 2 handige wapens egt heel slecht zijn! moet ik hem geloven, want ik will wel met 2 handige wapens verder :?
je bent lvl 21, je moet nog flink wat levels

grinden/solo levellen: 2H
instance tanken: 1H+shield
instance dps: 2H

pas vanaf lvl 60 kan je gaan denken aan dual wield fury, fury is teveel afhankelijk van gear, bovendien krijg je op lower levels een paar prima 2h wapens uit instances en quests :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-08 08:13
argh paladins worden generfed. snap niet dat ze warlocks ofzo niet nerfe:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 18:56:
[...]

je bent lvl 21, je moet nog flink wat levels

grinden/solo levellen: 2H
instance tanken: 1H+shield
instance dps: 2H

pas vanaf lvl 60 kan je gaan denken aan dual wield fury, fury is teveel afhankelijk van gear, bovendien krijg je op lower levels een paar prima 2h wapens uit instances en quests :)
Of je doet wat een guildy van mij deed. bakken geld verdienen met herbalism en je koopt twee flurry axes etc...laat er crusader enchants op zetten en gaat fury ;)

(was zijn eerste char, geen alt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik bijvoorbeel WC doe, wat voor rol moet ik dan spelen met 2 handige wapens? hetzelfde als tankers gewoon? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweede tank, en anders gewoon damage doen en geen aggro pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:18:
[...]

Nah, queues for Alliance zijn ongeveer zo'n 45 minuten voor AV, 15 minuten AB en 20 minuten voor een WSG. 1.5-2.5k per uur haal je dan natuurlijk never nooit niet.
WTB! BG3 alliance is 15-20 min voor WSG, 30-50 min voor AB (nu is dat 25, valt mee) en >1h30m voor AV. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:37:
[...]

deadly is een dot, je dot breekt gauge,

* deadly procced
* jij gauged
* deadly damage tick
* weg gauge
Lees je wel, vraag ik me dan af :?
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:49:

[...]

Kijk dit is zeer nuttige informtie. Zo leer ik weer wat.

Over dat gouge verhaal. Ik heb crippling poison op wapen 1 en deadly op wapen 2. Als ik gouge, raakt hij dus alleen met wapen 1 :) dus wel crippling geen dmg.
maar ik ben overtuigt. Ik ga vanavond wat inelkaar draaien en post dat wel hier, uiteraard VOOR het spenderen van talents :).
hulkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 16:26:
Als je zo snel de aggro van tanks af haalt begin je al met damagen voor hij zn eerste klap heeft uitgedeeld, of weet de warrior toch niet zo goed waar hij mee bezig is. Helemaal de protection warriors met de nieuwe talents moeten geen probleem hebben met aggro houden. Die zal je op jouw level niet zoveel tegenkomen want het grind in vergelijking met de andere tree's zeer traag.

Wat wel vaak gebeurd is dat een tank zn aggro moet verdelen over meerdere mobs, waardoor je als rogue vrij snel over zijn aggro heen gaat op dat ene target.

Iemand tikte dat de timer op white dmg bij een extra swing van sword procc wordt gereset. Hoe zit dit als je swordprocc 3 keer in 1 seconde afgaat? Krijg je dan wel of niet de 3 swings? Dit komt bij mij namelijk best vaak voor. <3 Hand of Justice!
Tja geen idee. Ik heb het met meerdere warriors. Ik zal een paar situaties schetsen:

situatie 1:

Ik sap, en val samen tegelijk met de warrior iemand aan. Hij eerst aggro, of soms ik, dat verschilt. Maar als ik gewoon ga slaan, dan krijg ik de aggro. Hij heeft dan wel allemaal dingetjes op die mob gedaan. Ik weet de namen niet precies, en ik weet niet waar het allemaal voor staat, maar je ziet een hoop blokjes.

Dat ik in het begin aggro trek, ala, maar na al die ellende die de aggro op de warrior zou moeten halen, zou ik er tog niet bovenuit kunnen komen? :?

situatie 2:

De warrior hakt al en ik kom helpen. In het begin is er nix aan de hand, maar op een gegeven moment krijg ik de aggro, vroeg of laat :X

Ik weet zeker dat ik nix verkeerd doe, ik had dit immers nooit. Pas met mijn nieuwe build, werd het steeds erger. Toen werd me gear beter, toen weer een nieuw wapen en nu is het gewoon normaal dat ik die aggro er aftrek.

Uiteraard kan die warrior aggro weer terugkrijgen door te taunten, maar dat duurt ook niet zo lang. Gisteren bijvoorbeeld gingen we naar sunken temple. Maar ik was degene die aan het tanken was, de warrior "hielp" maar mee. Die gekke shaman healer ging mij dan ook als 1e prioriteit zien en de warrior als 2e, waardoor hij soms gewoon stierf omdat die shaman zelf ook zat te spacen. Die lette echt niet goed op :(

Eigenlijk vind ik dit wel fijn want stiekem vind ik het tog wel cool >:) , want zoals ik al zei, ik word steeds vaker voor instances gevraagd door random mensen. Ik krijg ook complimenten van anderen dat ik het goed doe en dat ze vaker met mij een instance willen doen.

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:13:
Maar als ik bijvoorbeel WC doe, wat voor rol moet ik dan spelen met 2 handige wapens? hetzelfde als tankers gewoon? :?
Je MOET een 1h wapen + shield hebben als je instances wilt doen. Voor 5 man party's is een warrior gewoon in 95% van de gevallen de tank en daar moet je 1h + shield voor hebben. Buiten de instances kan je 2h wapens gebruiken. Maar je zult in een mum van tijd een slechte naam opbouwen als warrior in instances zonder shield en dat moet je ten koste van alles voorrkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel graag een Meanie >:)
En wat is instance eigenlijk? Ik begrijp het niet allemaal 8)7
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een dungeon. Je vind daar elite vijanden en je moet door een blauw portaal eer je echt in de instance zit.

Ik heb trouwens ffes een vraagje. Ik wou dus respeccen maar ik las dat ze dingen weer gaan omgooien met talents. Is het wijs om tot morgen te wachten? Iemand die er meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Hoe doen de rogues dat hier trouwens. Want ik hoor iedereen wel dat ze swords gebruiken. Maar dan kan je geen backstab en ambush :( Wat gebruiken jullie dan als opening vanuit stealth?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth word maar amper gebruikt in grote instances, gewoon wachten tot de tank 5 sunders heeft geplaats, en slice en dicen en hemorrhage doen. Expose armor heeft ook geen nut. Veel 2/3 point evis doen etc.. Gewoon zoveel damage doen, af en toe een feint als je aggro krijgt. dat is toch wel de kunst van rogue zijn, geen aggro krijgen.. Als je wel aggro krijgt dan heb je geen goeie tank, het gaat er ook om dat je helemaal bij bosses juist veel schade doet over lange tijd en niet teveel 5 point aanvallen doet, want dat is vragen om aggro natuurlijk. Sommige bosses kunnen ook niet gesundert of getaunt worden en dan heb je dus een groot probleem als rogue, zodra je aggro krijgt. feinten, mocht dat niet werken dan vanish en jezelf healen (first aid) en dan weer terug naar het veld om schade te doen.

Edit: Ik heb wel veel te lullen als noobie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Die iemand lult uit zijn nek. Zeker tot level 60 ben je beter af met een dikke 2 hander.
Sommigen hier hebben het al vermeld: tot level 60 ga je weinig goede fury equipment vinden.

Zorg gewoon dat je een snelle 1 hander vindt en een schild, maakt niet uit welk zolang er maar wat stamina op zit. De combinatie 1h + schild heb je nodig om instances te doen, het zogenaamde 'tanken'. Als mensen niet willen dat je tankt hou je gewoon je 2 hander vast en mept er op los :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:38:
Hoe doen de rogues dat hier trouwens. Want ik hoor iedereen wel dat ze swords gebruiken. Maar dan kan je geen backstab en ambush :( Wat gebruiken jullie dan als opening vanuit stealth?
met mijn hemo spec als volgt:

Cheap Shot --> Hemo --> Hemo --> 4/5 CP Kidney Shot --> Hemo --> Gouge --> 2/3 CPs -->Restealth. Cheap Shot --> 4/5 CPs --> Hemo if necessary to obtain 5 CPs --> Eviscerate

Premed --> Cheap Shot --> 4/5 CPs --> Hemo naar de 5 CB to, Eviscerate --> Hemo/Gouge, -Restealth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:52:
[...]

met mijn hemo spec als volgt:

Cheap Shot --> Hemo --> Hemo --> 4/5 CP Kidney Shot --> Hemo --> Gouge --> 2/3 CPs -->Restealth. Cheap Shot --> 4/5 CPs --> Hemo if necessary to obtain 5 CPs --> Eviscerate

Premed --> Cheap Shot --> 4/5 CPs --> Hemo naar de 5 CB to, Eviscerate --> Hemo/Gouge, -Restealth
Ik hoop dat je het gewoon over grinden hebt, want stunning moves werken niet op bosses. Voor grinden is idd wel nice :).

Hoe doe jij het bij bosses dan? (en dan wil ik niet horen "from behind")

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat fury waar jullie het telkens over hebben? En ik ben nu in oggrimar, en hoe kan ik snel naar bijvoorbeel stormwind of ironforge gaan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fury is een talent tree van de warrior waar je later je talent points in kan besteden. Je wilt als horde naar Ironforge of Stormwind toegaan? Niet aan te raden, want ze zijn niet zo lief tegen jou daar omdat het allience steden zijn.. Jou tegenhanger van Ironforge = Undercity

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:55:
[...]

Ik hoop dat je het gewoon over grinden hebt, want stunning moves werken niet op bosses. Voor grinden is idd wel nice :).

Hoe doe jij het bij bosses dan? (en dan wil ik niet horen "from behind")
:9~ Bah dat wou ik dus wel zeggen :P

Sorry ik dacht dat het om PVP ging, dit is geen geschikte build voor PVE :)

In pve bij bosses is het vaak gewoon SS spammen, waarmee je opent verschilt per boss :) Ligt er ook een beetje aan welke boss en in welke instance.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

ik ben zelf ook meer geinteresseerd in pvp. Vind ik leuker als pve. Kan ook zijn omdat ik nog geen 60 heb gehaald :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:08:
ik ben zelf ook meer geinteresseerd in pvp. Vind ik leuker als pve. Kan ook zijn omdat ik nog geen 60 heb gehaald :)
Voor pvp met een hemo spec is dit dus wel geschikt :)

Of als je premed hebt:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:07:
[...]

:9~ Bah dat wou ik dus wel zeggen :P

Sorry ik dacht dat het om PVP ging, dit is geen geschikte build voor PVE :)

In pve bij bosses is het vaak gewoon SS spammen, waarmee je opent verschilt per boss :) Ligt er ook een beetje aan welke boss en in welke instance.
Daarom ben ik ook zo blij met mijn adrenaline rush, backstabs critten bijna altijd bij mij :o. De interessant instances beginnen pas bij level 60, alhoewel ik nog maar voor een klein aantal attuned ben, en de meesten heb ik nog niet eens gedaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:04:
Fury is een talent tree van de warrior waar je later je talent points in kan besteden. Je wilt als horde naar Ironforge of Stormwind toegaan? Niet aan te raden, want ze zijn niet zo lief tegen jou daar omdat het allience steden zijn.. Jou tegenhanger van Ironforge = Undercity
Ironforge -> Orgrimmar, niet UC :p

UC is het Darnassus van de horde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
Op boss die stun resist open ik meestal met garrote :P
dan SS spam, cold blood, evis en door :P

pvp cheap shot, combo points bouwen, ( java taal coming up :P ):

if(target == bijna dood)
Cold blood + Evis

else

Kidney shot + SS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht altijd dat het (ik heb het over omvang van de steden he)

Ironforge > Undercity
Oggrimar > Stormwind

Maar niet dus, ik lul ook maar wat, ik heb nooit een horde character gehad.. Maar darnassus is niks te beleven, ik denk dat iedereen daar zou hangen als het een beetje meer op het vaste land zou zitten. Maar goed, nu zit bijna iedereen in SW en IF. Terwijl ik darnassus veeeeel mooier vind. En vanaf Kalimdor is het ook een eind reizen naar de grote instances.

Nog even een vraagje, kan iemand mij vertellen wanneer TBC uitkomt? Ik heb hem gereserveerd bij dimensionplus, maar heb geen idee wanneer hij uitkomt. Kon het ook niet vinden in openingspost. :o, en ik heb geen open internet hier, en ik wil het echt NU weten :X

Trouwens, ik zou ook niet weten of dat uitstekende staaltje java programmeren wel zou gaan werken :D.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:49:
[...]

Ik bedoelde meer eigenlijk dat ik geen dingen doe waarvan ik weet dat ik sowieso aggro krijg. Dat bedoelde ik met die exotische dingen :)

[...]

Kijk dit is zeer nuttige informtie. Zo leer ik weer wat.

Over dat gouge verhaal. Ik heb crippling poison op wapen 1 en deadly op wapen 2. Als ik gouge, raakt hij dus alleen met wapen 1 :) dus wel crippling geen dmg.
maar ik ben overtuigt. Ik ga vanavond wat inelkaar draaien en post dat wel hier, uiteraard VOOR het spenderen van talents :).

Over dat aggro gedeelte heb je gelijk. Maar als ik alleen SS en eviscerate doe, en nee, ik overdrijf niet, en dan tog aggro trek wat moet je dan? Ik kan feinten wat ik wil, soms werkt het, meestal niet.
En soms doet die warrior zo een taunt, en dan is die aggro 1 sec weg, zijn mijn cp's vol, crit ik boven de 1k en dan begint het weer van voren af aan. Ik vind het niet erg want ik heb wel wat armor/hp dus ik kan wel redelijk wat hebben, maar het hoort tog niet zo geloof ik
het is eigen redelijk simpel

de meeste mensen kijken dus niet naar hetgeen wat ze aanvallen en wat de tank doet.

het belangrijkste voor een rogue is dat je wacht met damage doen tot er minstens 3 sunder armors op hetgeen dat je aanvalt(vooral bossfights) optimaal is 5 sunders, als dat erop zit dan kan je als rogue meestal full out gaan aan damage (wel feint blijven gebruiken het risico van agro trekken blijft aanwezeg en in ubrs ofzo gaat dat nog wel ff vanish maaar.... in aq40 en naxx enzo beteken dat.....wiiippeee :)

WoW van 1 to 60 is veelal alleen aan jezelf denken maar WoW wordt heeel anders nadat je 60 ben en je ineens met 20-40 man SAMEN moet gaan handelen dan is het andere koek.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik raad ook iedereen die instances gaat doen aan om die optie dat je kan zien wat een mob getarget heeft aan te zetten in het interface menu. Zodat je snel kan handelen als je ziet dat de boss of des betreffende mob jou als doelwit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:59:
[...]

ik bekijk het puur vanuit een PVE perspectief

en zoals gezegd met 30 punten in assa tree is seal fate eigenlijk een no brainer (en imho vigor ook)
met de juiste timing geeft vigor je in feite 130 energy voor een gevecht begint, met de 5-set van ns zelfs 140
Meer energy is enkel nuttig voor pvp omdat je dan wat betere openeres kan halen. In pve is het TOTAAL waardeloos.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:43:
Ik raad ook iedereen die instances gaat doen aan om die optie dat je kan zien wat een mob getarget heeft aan te zetten in het interface menu. Zodat je snel kan handelen als je ziet dat de boss of des betreffende mob jou als doelwit ziet.
leuk inderdaad maar dan ben je meestal toch al te laat. Je kan moeilijk de ganse tijd naar dat ding staren.

Dan zijn er een hoop addons die je veel beter waarschuwen als je agro trekt door audio en flashen van je scherm enzo.

[ Voor 37% gewijzigd door witchdoc op 02-01-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Kapoen schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:50:
Die iemand lult uit zijn nek. Zeker tot level 60 ben je beter af met een dikke 2 hander.
Sommigen hier hebben het al vermeld: tot level 60 ga je weinig goede fury equipment vinden.
Werkelijk? Hmm, dan moet ik daar toch eens verder induiken. Ik heb nog niet veel ervaring (ben pas level 19 warrior), maar was tot nu toe niet echt gelukkig met mijn 2H zwaardjes. Met een 1H en een goed shield loop ik tot nu toe veel minder schade op en kill de boel nog rap zat. Da's tenminste op dit moment mijn gevoel erbij, maar zoals ik al zei, ik ben nog een noobje :P

Sjemig, gaat wel hard met die servers. Alonsus is nou ook al gruwelijk vol. Ik dacht ff snel wat te gaan WoWen ... position in queue 384 ... jippie ... hmm ... maar ik neem maar aan dat dat gebruikelijk is ...

[ Voor 13% gewijzigd door Plekuz op 02-01-2007 21:22 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:39:
[...]

het is eigen redelijk simpel

de meeste mensen kijken dus niet naar hetgeen wat ze aanvallen en wat de tank doet.

het belangrijkste voor een rogue is dat je wacht met damage doen tot er minstens 3 sunder armors op hetgeen dat je aanvalt(vooral bossfights) optimaal is 5 sunders, als dat erop zit dan kan je als rogue meestal full out gaan aan damage (wel feint blijven gebruiken het risico van agro trekken blijft aanwezeg en in ubrs ofzo gaat dat nog wel ff vanish maaar.... in aq40 en naxx enzo beteken dat.....wiiippeee :)

WoW van 1 to 60 is veelal alleen aan jezelf denken maar WoW wordt heeel anders nadat je 60 ben en je ineens met 20-40 man SAMEN moet gaan handelen dan is het andere koek.
Dat klopt, dat is redelijk simpel. Ik ga ook voor teambelang en niet me eigen belang. Als ik ook maar zie dat een mob richting caster ga is die mob gestunt. Dat werkt goed, want ik wordt altijd goed gehealed :D

Ik snap ook precies wat je bedoelt, ik probeer zelf zo tactisch mogelijk te denken. Als ik van de aggro af wil, doe ik meestal maar feint en doe ik maar nix, want anders kom ik niet van die aggro af. Maar zoals ik zei, dit "probleem" werd langzaam erger. Eerst had ik dit niet. Ik vermoed dat ik zoveel aggro trek door de dmg die ik doe, want dat is het enige wat echt veel veranderd is.

Edit:

Hier weer iets:

Ik als 52 zijnde win een duel van een 55 tauren warrior, die goed gegeared is (bijna blauw). Het ging wel best gelijk op, maar dankzij een crit van eviscerate won ik tog, met 11% hp over. Dit kan tog niet bedoeling zijn. Ben ik nou zo goed, of zijn anderen zo slecht? Of is mijn gear supergoed? :?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:58:
[...]

Werkelijk? Hmm, dan moet ik daar toch eens verder induiken. Ik heb nog niet veel ervaring (ben pas level 19 warrior), maar was tot nu toe niet echt gelukkig met mijn 2H zwaardjes. Met een 1H en een goed shield loop ik tot nu toe veel minder schade op en kill de boel nog rap zat. Da's tenminste op dit moment mijn gevoel erbij, maar zoals ik al zei, ik ben nog een noobje :P

Sjemig, gaat wel hard met die servers. Alonsus is nou ook al gruwelijk vol. Ik dacht ff snel wat te gaan WoWen ... position in queue 384 ... jippie ... hmm ... maar ik neem maar aan dat dat gebruikelijk is ...
Je hebt wel een beetje gelijk, 2 handed zijn slooooom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 19:21:
[...]

Lees je wel, vraag ik me dan af :?
ik lees prima

Deadly is een DOT => damage overtime

als jij aan het vechten bent en je deadly procced op je 1e offhand hit zit die dot erop
je kan dan gaugen wat je wil, maar zodra die dot zijn tick geeft breekt je gauge
poohbeer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:44:
[...]

Meer energy is enkel nuttig voor pvp omdat je dan wat betere openeres kan halen. In pve is het TOTAAL waardeloos.
meer energy => meer damage ook pve is meer dmg beter

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 02-01-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Weakling schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:58:
[...]

Nu lukt het je nog om met 1h + schild dingen te killen omdat je nog in de beginfase van het spel zit. Na level 20 moet je toch echt aan de slag met het grof geschut om beestjes plat te krijgen.

*edit* dit moet ik ff nuanceren: je kan perfect met 1h + schild blijven spelen, maar je damage output wordt eigenlijk te langzaam. Maak het jezelf comfortabel en speel met een 2 hander, anders verlies je teveel tijd bij het levelen en questen.

Het principe van 1h + schild is inderdaad zoals je opmerkte dat je minder schade neemt. Dit is echter alleen handig als je de instances ingaat, zodanig dat een healer meer tijd krijgt om jou op te lappen terwijl jij alle slagen opvangt.

De reden waarom 2 handers langzaam zijn is omdat de snelheid van een wapen mee bepaalt hoe veel damage jij er uit perst. Grofweg: basis dmg van wapen * snelheid = totale dmg. Dus hoe langzamer een wapen hoe meer damage je er uit haalt.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapoen op 02-01-2007 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Hrm, login server lijkt eruit te liggen.
Kreeg een disconnect en daarna kan ik er niet meer in komen.

hrm, nee... lijkt aan mijn verbinding te liggen. lama

[ Voor 21% gewijzigd door QuarK op 02-01-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:43:
[...]

ik lees prima

Deadly is een DOT => damage overtime

als jij aan het vechten bent en je deadly procced op je 1e offhand hit zit die dot erop
je kan dan gaugen wat je wil, maar zodra die dot zijn tick geeft breekt je gauge
Ok duidelijk, maar dat gebeurt dus nooit :). De conclusie die ik eruittrek is dat als ik cripplingposion op mijn 1e wapen heb, hij ook daarmee als 1e slaat, wat immers logisch is (1e wapen), en ik dat goed kan zien in de animatie van mijn char. Gouge is 1 klap, blijkbaar dus met het wapen waar crippling poison op zit (1e wapen). Deadly zit op mijn 2e wapen en laat die nou net niet gebruikt worden met gouge :). Was het andersom, (1 deadly, 2 crippling) dan snapte ik je punt. Dan gouged hij met wapen 1 = wapen met dot

Dat bedoelde ik met het goed lezen gedeelte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:05:
[...]

Ok duidelijk, maar dat gebeurt dus nooit :). De conclusie die ik eruittrek is dat als ik cripplingposion op mijn 1e wapen heb, hij ook daarmee als 1e slaat, wat immers logisch is (1e wapen), en ik dat goed kan zien in de animatie van mijn char. Gouge is 1 klap, blijkbaar dus met het wapen waar crippling poison op zit (1e wapen). Deadly zit op mijn 2e wapen en laat die nou net niet gebruikt worden met gouge :). Was het andersom, (1 deadly, 2 crippling) dan snapte ik je punt. Dan gouged hij met wapen 1 = wapen met dot

Dat bedoelde ik met het goed lezen gedeelte ;)
dat klopt maar dat geld alleen voor je proc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gelukkig weet je het op je LvL52 al zo goed maar Bokkie heeft wel gelijk.
Als je tegen een tegenstander vecht procced je OH vaak genoeg om een net een Deadly op je target te hebben en dan kun je Gougen wat je wilt maar die blijft er echt niet op zitten.

Of je bedoeld een Stunlock, maar dat kan ook weer niet, want met een DoT kun je weer niet stunlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:54
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:07:
[...]

Dat klopt, dat is redelijk simpel. Ik ga ook voor teambelang en niet me eigen belang. Als ik ook maar zie dat een mob richting caster ga is die mob gestunt. Dat werkt goed, want ik wordt altijd goed gehealed :D

Ik snap ook precies wat je bedoelt, ik probeer zelf zo tactisch mogelijk te denken. Als ik van de aggro af wil, doe ik meestal maar feint en doe ik maar nix, want anders kom ik niet van die aggro af. Maar zoals ik zei, dit "probleem" werd langzaam erger. Eerst had ik dit niet. Ik vermoed dat ik zoveel aggro trek door de dmg die ik doe, want dat is het enige wat echt veel veranderd is.

Edit:

Hier weer iets:

Ik als 52 zijnde win een duel van een 55 tauren warrior, die goed gegeared is (bijna blauw). Het ging wel best gelijk op, maar dankzij een crit van eviscerate won ik tog, met 11% hp over. Dit kan tog niet bedoeling zijn. Ben ik nou zo goed, of zijn anderen zo slecht? Of is mijn gear supergoed? :?
Nee, de rest is nog geen lvl 60 : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:17:
[...]

dat klopt maar dat geld alleen voor je proc
Oh? Maar ik heb het tog zeker wel vaker gedaan? Ik kan anders wel filmpjes maken als je me niet gelooft :)
RaseriaN schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:31:
[...]

Gelukkig weet je het op je LvL52 al zo goed maar Bokkie heeft wel gelijk.
Als je tegen een tegenstander vecht procced je OH vaak genoeg om een net een Deadly op je target te hebben en dan kun je Gougen wat je wilt maar die blijft er echt niet op zitten.

Of je bedoeld een Stunlock, maar dat kan ook weer niet, want met een DoT kun je weer niet stunlocken...
waarom nou weer sarcastisch..

Ik speel toevallig met die char he, vergeet dat niet. En denk je dat ik verhaaltjes ga ophangen? Als ik zeg dat ik iemand constant kan gougen met op wapen 1 crippling en wapen 2 deadly, dan is dat zo. Daar ga ik tog niet over liegen ofzo 8)7

maargoed laat ook maar. Je hebt gelijk , ik heb geen behoefte aan zo een discussie :)
Denk maar dat ik uit me nek lul, dan gouge ik wel verder. WIj allebei blij O+

Jouw verhaal gaat op als je in een gevecht iemand gaat gougen. Maar niet als je constant gouged

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
Bokkie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:43:
meer energy => meer damage ook pve is meer dmg beter
Onzin. Meer energy regen, ja! Tien, twintig of zelfs 100 ernerge meer om te starten gevolgt door normale energy-regeneratie, nee! 'k Zou er geen half talent point aan spenderen als het kon.
Pve bedoel'k dan bosses mee. Sure op mobs die je in 3 tellen neermept en waar je dan een pauze hebt tot full energy (ubrs zeg maar) is het wel leuk om te hebben maar vanaf ZG.. pfft, 10 energy is niet eens een halve sinister strike. Laat't 40 energy zijn, woow.. 1 extra sinister strike... dat ga je echt niet merken hoor :P
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:
[...]

Oh? Maar ik heb het tog zeker wel vaker gedaan? Ik kan anders wel filmpjes maken als je me niet gelooft :)
[...]

Ik speel toevallig met die char he, vergeet dat niet. En denk je dat ik verhaaltjes ga ophangen? Als ik zeg dat ik iemand constant kan gougen met op wapen 1 crippling en wapen 2 deadly, dan is dat zo. Daar ga ik tog niet over liegen ofzo 8)7

maargoed laat ook maar. Je hebt gelijk , ik heb geen behoefte aan zo een discussie :)
Dude, geef het nu maar op. ELKE fatsoenlijke rogue weet dat je bij een stunlock absoluut geen dot kan gebruiken. Rogues die voor stunlocks gaan zal je daarom ook nooit deadly poison zien gebbruiken.

Met wat gear (3x bloodfang anyone) of talents wordt dit alleen maar erger.

En om dan maar te zeggen dat je geen zin hebt in zo'n discussie is wel erg flauw.. je bent gewoon fout en dat weet iedereen hier, behalve jij dan.

Voor je weer in discussie gaat: Diminishing returns.

[ Voor 49% gewijzigd door witchdoc op 02-01-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:

Sarcastisch is gewoon leuk, meer niet..

Ik speel ook met zon 'char' voor je het vergeet. Heb ik mee geraid in AQ20/ZG/MC/BWL/AQ40/Naxx en weet dus heus wel hoe een poison werkt en hoe je met een rogue moet spelen.
Ook heb ik mijn aandeel in PvP/Ganking zitten dus weet ik ook wel dat je ALTIJD een DoT wilt vermijden omdat je anders de controle over je target verliest.

Goh, volgens mij is deze thread er juist voor discussies en niet alleen maar voor fijne, vrolijke PvP verhaaltjes enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:01:
[...]

Sarcastisch is gewoon leuk, meer niet..

Ik speel ook met zon 'char' voor je het vergeet. Heb ik mee geraid in AQ20/ZG/MC/BWL/AQ40/Naxx en weet dus heus wel hoe een poison werkt en hoe je met een rogue moet spelen.
Ook heb ik mijn aandeel in PvP/Ganking zitten dus weet ik ook wel dat je ALTIJD een DoT wilt vermijden omdat je anders de controle over je target verliest.

Goh, volgens mij is deze thread er juist voor discussies en niet alleen maar voor fijne, vrolijke PvP verhaaltjes enzo
Ok, maar je weet dat sarcasme via het internet verkeerd kan worden opgevat. In dat geval my bad :)
Dat jij met zo een char speelt heb ik wel gezien in je sig. Dat ben ik niet vergeten

Maargoed ik zal nog 1 poging wagen. Ik heb het over constant gougen he. Ik denk dat jij denkt, dat ik zoiets in een gevecht probeer waar die dot al actief is.

Openen met sap en DAN gougen. En dat constant doen. Dat werkt echt wel hoor :). Geen dot die actief is. En ik heb het niet over stunnen (cheapshot, kidneyshot) maar de categorie sap/gouge. Break on damage enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Valkyre

Kitesurf FTW!

maar even van rogues naar echte dmg dealers te gaan :P een mage! :

net even voor het slapen gaan met de talent calculator gespeeld, en eens naar een arcane/? build
mijn doel was de belangrijkste dingen uit arcane te halen en de rest met frost of fire te vullen.

en denk dat je met de onderstaande echt imba dmg doet:

http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

je hebt gewoon niet echt genoeg punten om arcane/frost te gaan om echt de nuttige dingen uit frost te halen, zolang mogenlijk het doel te vertragen. en winters chill / COC / shatter.
Mijn doel was eigenlijk een arcane / frost build maar om bovenstaande reden moet je eigenlijk wel arcane / fire gaan.

daarom denk ik dat wil je arcane gaan je echt een arcane/fire build moet maken.
uit arcane moet je gewoon mind mastery hebben, een gemiddelde mage heeft zegmaar 300 intellect dat betekent dan gewoon 75 extra spelldmg. niet niks.

ik vind zelf slow niet echt een nuttige talent, PVP is het opzich wel mooi, maar 861 mana vindt ik net iets teveel.
de 2 punten in magic attunement kunnen ook ergens anders geplaatst worden, CS of imp mana shield. kan meegespeeld worden.

ben benieuwd wat de andere mages hier van vinden :)

nog een vraagje over warlock, daarstraks in AV, heb ik in een paar seconden 3 fire spells op een lock afgevuurd en kreeg tot 3x toe immume, is dit een of andere talent? oid?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08 07:42

MadCow*

<= icon space for rent

Gohan-san schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:06:
[snip]
nog een vraagje over warlock, daarstraks in AV, heb ik in een paar seconden 3 fire spells op een lock afgevuurd en kreeg tot 3x toe immume, is dit een of andere talent? oid?
Als ie demolongy is gespeced, and met zijn felhunter rondloopt. heeft ie 60 resistence punten extra. Daarbij komt het nog kijken dat als wow resist zegt, je niet weet of je spell geresist is of dat ie missed was (of ze hebben dat gefixed, denk het niet trouwens).

Maar dan nog is 3 keer resist achterelkaar wel veel.

[ Voor 4% gewijzigd door MadCow* op 02-01-2007 23:17 ]

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Destro talent ja, 10% kans op 4 sec immuun tegen shadow/fire spells als je geraakt wordt door een shadow of fire spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

maar even van rogues naar echte dmg dealers te gaan :P een mage! :

net even voor het slapen gaan met de talent calculator gespeeld, en eens naar een arcane/? build
mijn doel was de belangrijkste dingen uit arcane te halen en de rest met frost of fire te vullen.

je hebt gewoon niet echt genoeg punten om arcane/frost te gaan om echt de nuttige dingen uit frost te halen, zolang mogenlijk het doel te vertragen. en winters chill / COC / shatter.
Mijn doel was eigenlijk een arcane / frost build maar om bovenstaande reden moet je eigenlijk wel arcane / fire gaan.

daarom denk ik dat wil je arcane gaan je echt een arcane/fire build moet maken.
uit arcane moet je gewoon mind mastery hebben, een gemiddelde mage heeft zegmaar 300 intellect dat betekent dan gewoon 75 extra spelldmg. niet niks.

ik vind zelf slow niet echt een nuttige talent, PVP is het opzich wel mooi, maar 861 mana vindt ik net iets teveel.
de 2 punten in magic attunement kunnen ook ergens anders geplaatst worden, CS of imp mana shield. kan meegespeeld worden.

Als frost versie leek me dit wel leuk: http://www.wow-europe.com...0000505320000205000000000

Met Spell Power en Ice Shards heb je +150% crit bonus damage (!)
+50% kans op crits tegen frozen targets
+30% kans op crits in clearcasting state
en goede single target control met volgens mij een unlimited amount of mana :P

Edit: volgens mij is mijn build meer gericht op grinden etc en de jouwe meer op raids en instances, mijne meer target control en de jouwe meer damage.

[ Voor 3% gewijzigd door GG85 op 02-01-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 09:12
Aangezien ik mijn mage beetje zat aan het worden ben (Troll mage |:() Ben ik van plan om rustig een paladin te beginnen met TBC, en jawel een bloodelf :P

Nu heb ik al een beetje zitten rotzooien met verschillende builds maar kom er echt niet achter wat nou een beetje goeie build is om ermee te levelen/pvp en.

Ben tot dit gekomen : http://www.wowhead.com/?talent-bc=sxe0MZZxfgtMchV0st

Wat moet ik hier nog op aanpassen om het fatsoenlijk te maken(als ie al niet fatsoenlijk is :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verxx schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:27:
Aangezien ik mijn mage beetje zat aan het worden ben (Troll mage |:() Ben ik van plan om rustig een paladin te beginnen met TBC, en jawel een bloodelf :P

Nu heb ik al een beetje zitten rotzooien met verschillende builds maar kom er echt niet achter wat nou een beetje goeie build is om ermee te levelen/pvp en.

Wat moet ik hier nog op aanpassen om het fatsoenlijk te maken(als ie al niet fatsoenlijk is :9).
Je wilt een lvl 70 retri build? Zou ik iets in deze richting pakken. Mana is belangrijk dus Divine Intellect is erg lekker, en met een retri build loop je met Seal of Command actief en heb je imp Seal of Righteousness dus niet nodig. Voor een retri pala is Sanctity Aura eigenlijk een must omdat een behoorlijk deel van je dmg uit Holy damage bestaat, Sanctified Crusader zorgt voor 3% extra crit = extra dmg en Sanctified Crusader / Benediction zorgen weer voor extra mana = extra dmg.

Unyielding Faith heb ik erin gehouden omdat het erg lekker is voor PvP, maar je zou die punten ook in bijvoorbeeld Healing Light kunnen stoppen samen met het puntje uit Aura Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19

PvE of PvP build, dat kan ik er niet echt uithalen.. Voordat ik je build af ga kraken...

PvE gericht: :?
Waarom ingodsnaam Imp fireblast, net of je die in PvE nodig hebt..
Waarom ingodsnaam blastwave in je spec met zo weinig punten in Fire? als je dan toch met fire je aoe ding wil doen gimp je je tree er wel heel erg mee, zonde van de punten..

PvP gericht: :?
Waarom ingodsnaam arcane subtlety nemen, aggro heb je niet in PvP..
Waarom dan die 2 punten niet in Imp CS steken, is dan beter lijkt me.. :)

Ik kraak je build niet af, maar snap niet welke kant dat je op wilt.. Met een pve build zou je dan kunnen overwegen om blastwave weg te laten, en dan voor die Imp Arc expl te gaan, is zeker wel pro, maar je aggro wordt wel groter.

En waarom geen Imp scorch en incinerate nemen als pve build, imho kan je er meer dmg mee uithalen met die talents..

Just my point of view.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn lvl 46 hunter is revered met ogrimar. (nog 1000 en ik ben exhalted)
Komen er in TBC ook hogere ranks dan exhalted?

En als ik exhalted ben dan krijg ik zeker ook geen rep meer met ogrimar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 01:59:
mijn lvl 46 hunter is revered met ogrimar. (nog 1000 en ik ben exhalted)
Komen er in TBC ook hogere ranks dan exhalted?

En als ik exhalted ben dan krijg ik zeker ook geen rep meer met ogrimar?
Nee er komen geen andere ranks en eenmaal je exalted ben kan je nog tot 999/1000 rep
gaan en dan houdt het inderdaad op. Jammer genoeg zijn er met deze rep geen
speciale voordelen verbonden, en bij mijn weten ook niet in TBC. Alleen als je exalted
bent bij een van de andere 'main factions' kan je de mount kopen die bij die faction
past.

Mijn level 23 hunter is ondertussen ook al reverered in orgrimmar, 3 kwart revered bij
de Darkspear trolls en honored bij Undercity/Thunderfluff. Blizzard heeft de reputation
gains stevig gebuffed, waarschijnlijk om het grinden in BC wat dragelijker te maken.

Het is zelfs zo dat je straks in BC je reputation bij Silvermoon/Exodar keisnel kan boosten
door gewoon alle start area quests te doen op eender welk level. Verleden week deed
ik met mijn 60 undead priest de start area in Durotar, resultaat: 10000 reputation in no time.
Gewoon alles oneshotten en gaan met die banaan 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Kapoen op 03-01-2007 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
poohbeer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:
[...]

Onzin. Meer energy regen, ja! Tien, twintig of zelfs 100 ernerge meer om te starten gevolgt door normale energy-regeneratie, nee! 'k Zou er geen half talent point aan spenderen als het kon.
Pve bedoel'k dan bosses mee. Sure op mobs die je in 3 tellen neermept en waar je dan een pauze hebt tot full energy (ubrs zeg maar) is het wel leuk om te hebben maar vanaf ZG.. pfft, 10 energy is niet eens een halve sinister strike. Laat't 40 energy zijn, woow.. 1 extra sinister strike... dat ga je echt niet merken hoor :P
1 ss extra is 1 CP extra :P snellere begin CP, sneller slice and dice up, eerder slice7dice up => snellere damage cycle = meer dps = beter :P

gisteren voor het eerst met me HWL wapens weer een keer ZG gedaan (had hiervoor dalrend) dikke damage boost, en maar goed dat ik 2 punten in endurance gestopt had :P zowat nonstop evasion op cooldown gehad.

tis btw wel een beetje triest, gros van wat mee was met de raid had de gear wat geupgrade met pvp gear, en de dps improvement was echt aanzienlijk :O

kan niet wachten tot expansion, heroic instances, hopelijk is ubrs dan ook weer een uitdaging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 07:01:
[...]
kan niet wachten tot expansion, heroic instances, hopelijk is ubrs dan ook weer een uitdaging :P
De oude instances worden niet aangepast (voorlopig), dus geen heroic UBRS.

Overigens hoeft dat ook niet imho, wie wil er nog die oude instances lopen voor een miljoenste keer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 07:05:
[...]

De oude instances worden niet aangepast (voorlopig), dus geen heroic UBRS.

Overigens hoeft dat ook niet imho, wie wil er nog die oude instances lopen voor een miljoenste keer? :)
ik :P

ben altijd wel in voor instances eigenlijk :P als ik maar gold verdien
maar nieuwe instances op heroic zijn ook goed

Caverns Of Time: Mount Hyial is de nieuwe Onyxia (qua atunement questchain)
World of Warcraft: Burning Crusade - Caverns of Time: Mount Hyjal

Caverns of Time: Mount Hyjal will ship with World of Warcraft: Burning Crusade expansion retail launch. The dungeon requires 25 player raid groups. However, not everyone can enter the dungeon. This dungeon requires many pre-requisites:

1. You must be level 70

2. Complete Caverns of Time: Durnholde (Old Hillsbrad) and Complete Caverns of Time: Dark Portal (Black Morass).

3. Talk to Soridormi (Adult) - the consort of Nozdormu. You may find her roaming around the clockwork in Caverns of Time. She will give you a quest titled: The Vial's of Eternity.

However, this is no 1-2-3 immediate quest. To acquire the two vials of eternity requires the completition of many quest chains that will take months to accomplish and good gear.

4. You must complete the Cipher of Damnation quest chain in Shadowmoon Valley and the Stormspire quests in Netherstorm. The Stormspire quest chain starts in Area 52 with the Consortium Ethereal. The chain ends when Nexus-Prince Harammad sends you to A'dal with a crystal. Maybe you should have talked to Akama at the Warden's Cage in Shadowmoon Valley.

5. A'dal will give you the Arcatraz Key quest: The crystal key is divided in two halves. The first half is held by the last boss of Tempest Keep: Botanica - Splintertree. The second half is held by the last boss of Tempest Keep: Mechanar. Once you assemble the Arcatraz Key and have completed the two quest chains: Stormspire and Cipher of Damnation -- Khadgar will talk to you, asking you to talk to A'dal. A'dal will give you the Kael'Thas dungeon key chain quest. The key is named Tempest Key - for the final showdown with Prince Kael'Thas Sunstrider.

6. Brace yourself - - you need to be revered with the Sha'tar Reputation faction to obtain the Tempest Keep Heroic-Dungeon key, Revered with the Lower City to obtain the Auchenai Key to unlock the Auchindoun Dungeons in Heroic-mode, Revered with the Cenarion Expedition to unlock the Heroic-mode for Coilfang Reservoir dungeons, and Revered with Thrallmar/Honor Hold to unlock the Heroic-mode Difficulty for Hellfire Citadel dungeons. Hope you have had fun reading this far.

7. Complete Trial of the Naaru: Mercy; Trial of the Naaru: Strength; and Trial of the Naaru: Tenacity. No easy task ... for you have to complete the three trials in Heroic-mode. Trash mobs hit for 15,000 non-crit damage, no less. You have to kill Murmur in Auchindoun: Shadow Laberynth, retrieve an unused Axe of the Executioner from Hellfire Citadel: Shattered Halls, Kalithresh's Trident in Coilfang Reservoir: Steamvaults, and to rescue Millhouse Manastorm (gnome) after killing the last boss of Tempest Keep: Arcatraz. Once you have completed those four dungeons in Heroic-mode, return to A'dal and he will grant you the Tempest Key to enter Prince Kael'Thas dungeon -- which requires 25 players. Kill Kael'Thas and loot his Vial of Eternity.

8. Now you need to kill Lady Vashj and loot her Vial of Eternity. No data has been gathered concerning the requirements to enter Lady Vashj's dungeon.

9. By now you should be Friendly with the Scales of the Sands faction.

10. Now you can enter Caverns of Time: Mount Hyjal

In this dungeon you go back in time 4 years into the past to fight alongside Malfurion Stormrage, Tyrande Whisperwind, Thrall, and Jaina Proudmoore against Archimonde and the Burning Legion. Your mission is to stop the Infinity Dragonflight from altering time.

THE VIALS OF ETERNITY

INTRO

Soridormi: The Battle of Mount Hyjal is one of the most well-guarded events of this timeline. Should an intruder alter its outcome, the impact would extend to all subsequent moments in history.

As the Aspect's prime mate I'm far more in tune with the flow of time than other bronze dragons. I recently sensed a minute ripple in time emanating from the events surrounding the Battle of Mount Hyjal. Someone or something is attempting to change this timeline and they must be stopped.

Soridormi: Seven vials were drawn from the Well of Eternity by Illidan. He poured three into the lake on top of Mount Hyjal and a second Well of Eternity was created. For years the rest were believed lost.

With the opening of the Dark Portal, we've come to know that he gave one each to his lieutenants Kael'thas and Vashj. Retrieve what remains of them; we wil need them as foci to open a gateway to any events tied to Mount Hyjal, recent or ancient. The outcome of the Battle of Mount Hyjal must be preserved.

I've asked the impossible of you, yet I expect you to succeed. Much depends on it.

QUEST OBJECTIVES

Soridormi at Caverns of Time wants you to retrieve Vashj's Vial Remnant from Lady Vashj at Coilfang Reservoir and Kael's Vial Remnant from Kael'Thas Sunstrider at Tempest Keep.

Rewards: 24g 60s
Diagram van instances

5 mans instances: ( no cooldown / heroic 24hr cooldown )
Hellfire Citadel - Ramparts - Level 60-62
Hellfire Citadel - Blood Furnace - Level 61-63
Coilfang Reservoir - The Slave Pens - Level 62-64
Coilfang Reservoir - The Underbog - Level 63-65
Auchindoun - The Mana Tombs - Level 64-66
Auchindoun - Auchenai Crypts - Level 65-67
Caverns of Time - Escape from Durnholde - Level 66-68
Auchindoun - Sethekk Halls - Level 67-69
Tempest Keep - The Mechanar - Level 69-70
Hellfire Citadel - The Shattered Halls - Level 70
Coilfang Reservoir - The Steam Vault - Level 70
Caverns of Time - Opening the Dark Portal - Level 70
Tempest Keep - The Botanica - Level 70
Tempset Keep - The Arcatraz - Level 70
Auchindoun - The Shadow Labyrinth - Level 70

10 mans instances: (7 day cooldown )
Karazhan - Level 70

http://www.killmore.org/karaz.jpg

25 mans instances: (7 day cooldown )
Blade's Edge Mountains - Gruul's Lair - Level 70
Hellfire Citadel - Magtheridon's Lair - Level 70
Coilfang Reservoir - Serpentshrine Cavern - Level 70
Tempest Keep - The Eye - Level 70
Caverns of Time - Battle for Mount Hyjal - Level 70
Shadowmoon Valley - The Black Temple - Level 70

Links to threads

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2698

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2677

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:07:
[...]
Als je alleen tegen warriors speelt zal ik maar stoppen om jezelf goed te vinden. Een warrior zonder healer verliest van bijna iedereen, zeker als je vanuit stealth aanvalt.

Porbeer het eens tegen een paladin lvl55, als je die neerkrijgt dan begin ik het wat meer te geloven.
En ja, ik speel zelf een alt-warrior (lvl51 nu) dus ik weet dat een warrior zonder healer een "sitting duck" is. Met een goede healer is een warrior imba.

En vooral als je al een lvl70 talent-tree heb genomen omdat je je alleen maar baseert op damage, dan is het helemaal geen kunst.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
sabriel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:16:
[...]

Als je alleen tegen warriors speelt zal ik maar stoppen om jezelf goed te vinden. Een warrior zonder healer verliest van bijna iedereen, zeker als je vanuit stealth aanvalt.

Porbeer het eens tegen een paladin lvl55, als je die neerkrijgt dan begin ik het wat meer te geloven.
En ja, ik speel zelf een alt-warrior (lvl51 nu) dus ik weet dat een warrior zonder healer een "sitting duck" is. Met een goede healer is een warrior imba.

En vooral als je al een lvl70 talent-tree heb genomen omdat je je alleen maar baseert op damage, dan is het helemaal geen kunst.
Een warrior hoort niet van een rogue te verliezen. Zeker niet in duels ofzo, ik ben nog defense specced wat het wel wat makkelijker maakt tegen rogues, gewoon geduld hebben, d'r komt een tijd dat je hem met concussion blow kan raken, dan rent, en hamstring en je hebt het gevecht gewonnne(zo goed als), natuurlijk overpower als de rogue dodge'd. Een rogue doet echt geen dmg op een warrior. Nu ben ik bevooroordeeld door mijn goede gear, want heb ook een duel gedaan tegen een full epic warrior MS build en die MS critte voor 183(wat dus echt helemaal niks is).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:35:
[...]

Een warrior hoort niet van een rogue te verliezen. Zeker niet in duels ofzo, ik ben nog defense specced wat het wel wat makkelijker maakt tegen rogues, gewoon geduld hebben, d'r komt een tijd dat je hem met concussion blow kan raken, dan rent, en hamstring en je hebt het gevecht gewonnne(zo goed als), natuurlijk overpower als de rogue dodge'd. Een rogue doet echt geen dmg op een warrior. Nu ben ik bevooroordeeld door mijn goede gear, want heb ook een duel gedaan tegen een full epic warrior MS build en die MS critte voor 183(wat dus echt helemaal niks is).
mwoah tis voor mij denk ik 50/50 als ik met warriors duel, komt meestal aan op de laatste 20%, haal ik met me finisher genoeg dmg/lang genoeg stun voor ik zijn execute vang

toen ik nog riposte had won ik veel vaker van warriors, tenzij ze imune to disarm waren :P, blijft een beetje een luck gevecht, als ik veel crit win ik hem, heeft de war veel dodges dan wint hij

wel leuk in pvp trouwens dat veel PVE warriors teveel vertrouwen op hun healer en hun armor
5x wound poison, 4cp expose en ze gaan neer als vliegen :P

meestal werkt dat maar 1 of 2x want dan zien ze in dat hun tactiek niet echt werkt en dat ze het anders moeten doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:45:
[...]

mwoah tis voor mij denk ik 50/50 als ik met warriors duel, komt meestal aan op de laatste 20%, haal ik met me finisher genoeg dmg/lang genoeg stun voor ik zijn execute vang

toen ik nog riposte had won ik veel vaker van warriors, tenzij ze imune to disarm waren :P, blijft een beetje een luck gevecht, als ik veel crit win ik hem, heeft de war veel dodges dan wint hij

wel leuk in pvp trouwens dat veel PVE warriors teveel vertrouwen op hun healer en hun armor
5x wound poison, 4cp expose en ze gaan neer als vliegen :P

meestal werkt dat maar 1 of 2x want dan zien ze in dat hun tactiek niet echt werkt en dat ze het anders moeten doen ^^
ik duel rouges gewoon lekker met een shield en in tank gear 10k armor dan kan je een stuk minder doen, verder heb ik als tauren nog een extra stun in de vorm van warstomp. En heb ik lifegiving gem. Shield wall ED gebruik ik niet in duels(tenzij een shadowpriest mij duelled). En immume to disarm ben ik niet, wel zoals al gezegd defense build dus dan doe ik wel shield slam wat ook voor 1k kan critten.

van een shadow priest kan ik niet winnen(normaal niet dan) dus ga ik in dps gear, charge, en als dat luckt reclessness aan, beserker rage en bloodrage, en dan is het zwaai zwaai priestje. De meeste weten niet wat ze dan overkomt, helaas kan dat maar 1x per 30 minuten :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Kevinp op 03-01-2007 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:52:
[...]

ik duel rouges gewoon lekker met een shield en in tank gear 10k armor dan kan je een stuk minder doen, verder heb ik als tauren nog een extra stun in de vorm van warstomp. En heb ik lifegiving gem. Shield wall ED gebruik ik niet in duels(tenzij een shadowpriest mij duelled). En immume to disarm ben ik niet, wel zoals al gezegd defense build dus dan doe ik wel shield slam wat ook voor 1k kan critten.
zulk soort warriors duel ik niet :P kan ik net zo goed Frost Whisper Gorge gaan soloen, ben ik net zo lang bezig per mob en verdien ik er ook nog wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:11:
[...]

zulk soort warriors duel ik niet :P kan ik net zo goed Frost Whisper Gorge gaan soloen, ben ik net zo lang bezig per mob en verdien ik er ook nog wat aan :P
Ja, je moet natuurlijk alleen duellen als je weet dat je gaat winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Duel tussen 2 resto classes is ook zo'n eindeloos verhaal. Ben resto shammy en laatst tegen een boom gevochten. Eindeloos, je mana komt vlugger terug dan je HP verliest. Ik kan veel schade doen, maar dat kost mana en hij healt zich toch (instant heals, niet te onderbreken). De schade die hij in cat form doet is leuk, maar met m'n healing abilities blijft het saai. We stonden te wachten op ony raid en we moesten na 10 minuten stoppen omdat we gingen beginnen helaas. Het was vlak na reset, leuk zo'n duel field van vele gildes. Maar hoe doe je dat in godsnaam op een pvp server? Knokken voor de deur of verzamelen in bijv. orgri en dan met 40 reizen en naar binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
P.P. schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:23:
Duel tussen 2 resto classes is ook zo'n eindeloos verhaal. Ben resto shammy en laatst tegen een boom gevochten. Eindeloos, je mana komt vlugger terug dan je HP verliest. Ik kan veel schade doen, maar dat kost mana en hij healt zich toch (instant heals, niet te onderbreken). De schade die hij in cat form doet is leuk, maar met m'n healing abilities blijft het saai. We stonden te wachten op ony raid en we moesten na 10 minuten stoppen omdat we gingen beginnen helaas. Het was vlak na reset, leuk zo'n duel field van vele gildes. Maar hoe doe je dat in godsnaam op een pvp server? Knokken voor de deur of verzamelen in bijv. orgri en dan met 40 reizen en naar binnen?
Precies wat je zegt. Op een pvp server verzamel je in het digsts bijzijnste dropje(laten we zeggen voor MC en BWL) dus verzamel je in kargath. Sommige moeten eten enzo dan dus die zijn de instance al in. Daar wachten we en gan we met zo'n 30 man naar binnen. Alles wat we zien in BRM is dan dood.
Voor Onyxia AQ40 en Naxx is het wat anders. Daar zijn de guilds niet zo kinderachtig(iig bij ons dan) en daar kan je rustig met alliance guild samen voor de poort gaan staan zonder dood te gaan.
Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:11:
[...]

Hier kan ik maar een ding op zeggen:

/chicken

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 03-01-2007 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 15:41
Tegen een goede resto druid verlies ik het op mn holy priest... Hierbij moet ik zeggen dat ik echt amper tot geen pvp ervaring heb op mijn priest. Heb een paar keer tegen een guildie een duel gedaan, na een minuutje of 20 ben ik toch echt wel oom. Het vervelende van druids is dat hun mana regen gewoon doorgaat in feral forms. Ik heb het geprobeerd met en zonder mana drain, zonder vind ik toch fijner. Voor zover ik weet is de enige manier dat ik kan winnen: mn fears goed timen.

PvP op mn rogue is een ander verhaal, bij warriors is duel inderdaad een kwestie van luck. Tegen bijna elke andere class hangt het af van mijn crits en de tijd dat ik ze stunned kan houden. Nou zeggen duels bijna niks, al is het een goede manier om uit te zoeken hoe je bepaalde classes het beste kan aanvallen...

Een lock proberen zonder stun is bij voorbaat al kansloos, same for hunters...
De minimum range van scattershot(?) mogen ze echt wel verhogen. Altijd als je een hunter op 10 % hebt en je geen stuns over hebt komt er een scattershot -> icetrap -> rennen.... mikken.. nog even een rondje IF doen, AH checken, nog maar even mikken en Kaboom 2000 crit om je oren! Tegen de tijd dat je bij hem bent schiet meneer er nog 2k vanaf met autoshoot en weg is t rogueje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SMulTiE schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:18:
[...]

Ja, je moet natuurlijk alleen duellen als je weet dat je gaat winnen :+
neuh, ik duel uberhaupt zelden :P
en als ik al duel is het alleen maar om iets te (laten) testen

In pvp kies ik ook de gevechten, of ik moet een kans maken om te winnen of het moet helpen om het doel te bereiken, nutteloos gefarmed worden heeft geen enkel doel behalve honor geven aan de tegenpartij
Kevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:47:
[...]

Hier kan ik maar een ding op zeggen:

/chicken
/yawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:48:
Tegen een goede resto druid verlies ik het op mn holy priest... Hierbij moet ik zeggen dat ik echt amper tot geen pvp ervaring heb op mijn priest. Heb een paar keer tegen een guildie een duel gedaan, na een minuutje of 20 ben ik toch echt wel oom. Het vervelende van druids is dat hun mana regen gewoon doorgaat in feral forms. Ik heb het geprobeerd met en zonder mana drain, zonder vind ik toch fijner. Voor zover ik weet is de enige manier dat ik kan winnen: mn fears goed timen.
Fear/silence/purge(priestversie, naam kwijt)/manadrain > resto druids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:52:
[...]

neuh, ik duel uberhaupt zelden :P
en als ik al duel is het alleen maar om iets te (laten) testen

In pvp kies ik ook de gevechten, of ik moet een kans maken om te winnen of het moet helpen om het doel te bereiken, nutteloos gefarmed worden heeft geen enkel doel behalve honor geven aan de tegenpartij

[...]

/yawn
in PvP battlegrounds ga ik gewoon full tank gear. met last stand en lifegiving gem duurt het wel ff om mij neer te krijgen(iig in WSG en AB) dan zijn d'r wat hulpjes die wat healen, en wens ik ze nog meer geluk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
hulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 09:48:
Komt me bekend voor. ook leuk is een disc-priest tegen een holy paladin.
Na een 40min durende duel maar een gelijkspel geaccepteerd. Paladins regeneren mana als gekken. retro-paladin is anders. Stond ik daar voor 15s gestunned. Hield het in totaal wel 30s uit als priest, en volgens die paladin was dat veel, normaal had hy maar 1 stun nodig om een clothie af te maken, tegen mij had hij er 3 nodig. Wel goed voor de ego maar verloor wel 4 keer achter elkaar, en ik kan al zo slecht tegen mijn verlies :P

Moet wel zeggen dat bij onze guild pots ten strengste verboden is in battles/duels dus kwam soms net 100 mana tekort voor finishing move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Bokkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 07:43:
[...]

Diagram van instances

5 mans instances: ( no cooldown / heroic 24hr cooldown )
Hellfire Citadel - Ramparts - Level 60-62
Hellfire Citadel - Blood Furnace - Level 61-63
Coilfang Reservoir - The Slave Pens - Level 62-64
Coilfang Reservoir - The Underbog - Level 63-65
Auchindoun - The Mana Tombs - Level 64-66
Auchindoun - Auchenai Crypts - Level 65-67
Caverns of Time - Escape from Durnholde - Level 66-68
Auchindoun - Sethekk Halls - Level 67-69
Tempest Keep - The Mechanar - Level 69-70
Hellfire Citadel - The Shattered Halls - Level 70
Coilfang Reservoir - The Steam Vault - Level 70
Caverns of Time - Opening the Dark Portal - Level 70
Tempest Keep - The Botanica - Level 70
Tempset Keep - The Arcatraz - Level 70
Auchindoun - The Shadow Labyrinth - Level 70

10 mans instances: (7 day cooldown )
Karazhan - Level 70

http://www.killmore.org/karaz.jpg

25 mans instances: (7 day cooldown )
Blade's Edge Mountains - Gruul's Lair - Level 70
Hellfire Citadel - Magtheridon's Lair - Level 70
Coilfang Reservoir - Serpentshrine Cavern - Level 70
Tempest Keep - The Eye - Level 70
Caverns of Time - Battle for Mount Hyjal - Level 70
Shadowmoon Valley - The Black Temple - Level 70

Links to threads

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2698

http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=2677
de volgorde zoals ze nu staan is dat ook de volgorde van hoe je ze gaat spelen?
En zijn de instances te vergelijken (aantal bazen / trash) met de instances nu of weet nog niemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 15:41
SMulTiE schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:11:
[...]

Fear/silence/purge(priestversie, naam kwijt)/manadrain > resto druids
Silence, is dat niet een shadow talent? Purge komt me ook niet bekend voor tbh... Best wel een kwalijke zaak als dat wel een skill is die ik kan gebruiken. Ik beschouw mijn priest namelijk nog steeds als main ookal speel ik de laatste 2 maanden vooral op mn kleine rogue.

En mana drain is niet effectief, kost mij te veel mana... Daarnaast is de regeneration van een druid ontzettend groot als hij shapeshift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hulkie schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:28:
[...]

Silence, is dat niet een shadow talent?
Jep.

De priest fear-variant is psychic scream. Helaas werkt die niet zo goed als de fear van de locks, want die ruled grote tijd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Silence is een shadowtalent ja. Purge hebben shamans, priests hebben dispell. Als shadowpriest one on one kun je meestal gewoon wat facemelten (en dots en mindblast ofcourse) en je hebt dan wel gewonnen tenzij de ander echt "beter" is dan jou.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Kapoen schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:47:
Nu lukt het je nog om met 1h + schild dingen te killen omdat je nog in de beginfase van het spel zit. Na level 20 moet je toch echt aan de slag met het grof geschut om beestjes plat te krijgen.

*edit* dit moet ik ff nuanceren: je kan perfect met 1h + schild blijven spelen, maar je damage output wordt eigenlijk te langzaam. Maak het jezelf comfortabel en speel met een 2 hander, anders verlies je teveel tijd bij het levelen en questen.
Ga ik zeker doen! Inmiddels heb ik een redelijke 2H voor 54s in Stormwind gekocht en ben ik eenvoudige beestjes aan het killen om mijn 2H skill te boosten.
Het principe van 1h + schild is inderdaad zoals je opmerkte dat je minder schade neemt. Dit is echter alleen handig als je de instances ingaat, zodanig dat een healer meer tijd krijgt om jou op te lappen terwijl jij alle slagen opvangt.
Klinkt logisch. Zal zuinig zijn op mijn schildje, zodat ik daar in instances op kan terugvallen. Binnenkort moet ik voor een quest de Dead Mines in met een groepje en dan zal ie ook wel van pas komen.
De reden waarom 2 handers langzaam zijn is omdat de snelheid van een wapen mee bepaalt hoe veel damage jij er uit perst. Grofweg: basis dmg van wapen * snelheid = totale dmg. Dus hoe langzamer een wapen hoe meer damage je er uit haalt.
Oei, dat had ik dus helemaal verkeerd gegokt. Als ie langzamer is doet ie juist meer damage? Ik neem aan dat je het over dps hebt? Ik geloof je direct, want ik heb nog veeeeeeeeel te leren. Echt 80% van wat ik hier allemaal lees in andere posts begrijp ik totaal niet :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, geef het nu maar op. ELKE fatsoenlijke rogue weet dat je bij een stunlock absoluut geen dot kan gebruiken. Rogues die voor stunlocks gaan zal je daarom ook nooit deadly poison zien gebbruiken.

En om dan maar te zeggen dat je geen zin hebt in zo'n discussie is wel erg flauw.. je bent gewoon fout en dat weet iedereen hier, behalve jij dan.

[/quote]
RaseriaN, dit was de reden dat ik geen zin meer had in de discussie :)
Ik zal even wat opsommen:

Ik word indirect uitgemaakt voor sucky rogue en deze persoon gaat gissen naar de reden waarom ik geen zin heb in discussieren.

2 dingen die je imho absoluut niet in een discussie moet doen. Ik blijf naar mijn mening rustig en laat iedereen in zijn waarde.

@ poster: Ik heb meerdere malen aangeboden om een filmpje te maken :). Waarom wordt hier over heen gelezen. Ik kan aantonen dat ik geen crap lul, maargoed, daar wordt niet op ingegaan he. Het is veel makkelijker om iemand die 52 is belachelijk te maken. Want ja ik moet het fout hebben, jullie zijn immers teh l337 en lv60, zo is het tog?
Vergeet niet dat iemand anders met minder ervaring ook een goed punt kan hebben. maargoed, met deze houding kom je jezelf nog wel es tegen. gegroet :)

Dit is overigens niet aan iedereen gericht hoor :). Meeste mensen reageren normaal.
sabriel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 08:16:
[...]

Waarom lezen de meeste mensen zo selectief? Ik win mijn duels van bijna iedereen, ongeacht class. Volgens mij heb je met je warrior verhaal deels gelijk.

Ik ben een rogue dus melee combat. Omdat ik normaal gesproken minder hp/minder goede armor (leather) heb dan een warrior, lijkt het mij logisch dat de warrior het voordeel heeft, correct me if im wrong. Daarnaast is het verschil 3 lvls en dat merk je denk ik ook wel.

De enige class met wie ik af en toe moeite heb is een frostmage, maar de rest is vrij simpel :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

prachtig, een guild mate van me heeft een simpele comic gemaakt, ik denk ik share hem even aangezien hij erg grappig is ^_^

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/2010/mctriprp2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/3883/iaecomiccopyfu2.th.jpg

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

Er wordt helemaal niet gezegd dat je crappy bent. Maar zoals met elke class begint het pas echt op lvl 60 imo.

Zelf speel ik vaak met Bokkie en hij weet echt wel goed hoe hij zijn class moet spelen.

Maar goed. Maakt me ook geen fuck uit :P

Nog 13 dagen !!!!!

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 10-09 15:34
Kevinp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 10:15:
[...]

in PvP battlegrounds ga ik gewoon full tank gear. met last stand en lifegiving gem duurt het wel ff om mij neer te krijgen(iig in WSG en AB) dan zijn d'r wat hulpjes die wat healen, en wens ik ze nog meer geluk :P.
Irritant :P

Irl maat van me heeft ook TF en Lifegiving (verder wat AQ40 zooi) en is een partij moeilijk dood te krijgen... over het algemeen heeft heads on gaan nooit zin en moet ik hem crippling kiten icm rupture, dan is het een 50/50 situatie. Soms maak ik een fout, hamstring, ben ik eigenlijk al dood.

Om 2H of fury warriors lig ik helemaal dubbel. Da's een 99/100 win, geen zak aan armor en mutilate is wat dat betreft echt imba om even wat burst dmg te leveren ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, even een vraagje:

Ik ben momenteel bezig met m'n lvl 54 UD Rogue, en het levellen gaat aardig snel. Ik had al enkele Darkmoon Faire kaarten, en gister is m'n Warlord deck voltooid. Ik heb nu in totaal ongeveer 130 G aan dit deck uitgegeven.

http://www.thottbot.com/?i=40883

Ik heb niet echt geldproblemen met m'n rogue, heb nog zo'n 70 G over wat volgens mij best aardig is na een uitgave van 130,- op level 54. Moet ik dit deck nou verkopen met winst?(lees: 200+) Of is het beter om hem te houden, want het is zeker een goede trinket voor een rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ik zou hem verkopen en Blackhand's + Rune of the guard captain gebruiken, of misschien ooit betere (DFT etc). De healing is aardig bij het grinden maar onnodig, je hebt Cannibalize al. In PvP zet het totaal geen zoden aan de dijk.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
zelf prefereer ik Maelstrom (elementals deck, lightning damage)
andere rogues die ik ken gebruiken deze ook, puur kwestie van smaak denk ik

weet ook niet wat voor rogue je bent, als je sword bent ga voor Maelstrom en HOJ :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 03-01-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dagger rogue, momenteel Shadowblade in Offhand en Searing Needle in MH(daar moet nog een vervanger voor komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:56:
[...]

[...]

Wat je hier nu zegt is klinkklare bullshit.

Of je nou 100 moet regenen of 120 dat merk je echt niet.
Je bent toch je BS of SS aan het spammen jij zit echt niet op je enegry bar te letten van NU BS of SS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:25:
Ik ben dagger rogue, momenteel Shadowblade in Offhand en Searing Needle in MH(daar moet nog een vervanger voor komen).
Ga PvPen en haal GM dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, even een vraagje:

Ik ben momenteel bezig met m'n lvl 54 UD Rogue, en het levellen gaat aardig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen dot's gebruiken als je gaan stun locken. Mind numbing poison tegen casters, en crippling poisons tegen de rest. Als er schade word gedaan aan iemand die gestunlocked is dan ontwaakt hij, poisons doet sneller schade dan een gouge standhoudt dus dan gaat het hele idee van stunlocken een beetje verloren.

Je kan wel deadly gebruiken als je cheap en kidney shot gebruikt, maar gouge/sap/blind kan je wel vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:41:
[...]

Hmm, even een vraagje:

Ik ben momenteel bezig met m'n lvl 54 UD Rogue, en het levellen gaat aardig snel.
Nou als je nu misschien begint met pvp'en heb je hem wel bij elkaar als je 60 bent :). Ik ben 60 en heb shadowfoot stabber in main en frigthalon (uit scholo) in offhand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Moet zeggen, dat ik na patch 2.0.1 weinig PvP heb gedaan omdat ik mijn warrior aan het levelen ben, maar voor de patch was de enige class waar ik als priest bang voor was een shaman of een MS-warrior.

Rogues lachte ik vroeger om, maar nu na de patch niet meer, ze doen nu echt veel meer damage.
Tevens blijven ze veel beter hidden, normaal hoorde ik de rogue 90%van de tijd voordat hij zelfs maar in de buurt was,nu valt dat ook tegen, en wordt ik veel vaker beslopen.Of het moet komen dat niet iedereen meer een combinatie-spec heeeft voor basis PvE met wat PvP, maar dat de meeste vol PvP-gespecced zijn.

een vraag aan de rogues, klopt het dat er add-ons zijn die laten zien wanneer hun target perception (human racial) gebruikt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:11:
Er wordt helemaal niet gezegd dat je crappy bent. Maar zoals met elke class begint het pas echt op lvl 60 imo.

Zelf speel ik vaak met Bokkie en hij weet echt wel goed hoe hij zijn class moet spelen.

Maar goed. Maakt me ook geen fuck uit :P

Nog 13 dagen !!!!!
Indirect he, niet letterlijk. Ik vind dat niet zo een fijne manier van discussieren. Ik bedoel, ik doe normaal tegen iedereen imho, is het dan teveel gevraagd om ook even normaal terug te doen?
Maargoed, ik twijfel echt niet aan zijn kwaliteit, maar waarom geloven jullie mij niet gewoon. Ik bedoel, ik ben lvl52 dus ik zou onderhand die char wel een beetje door moeten hebben tog? Ik snap dat niet, waarom kan je dat niet gewoon van mij aannemen. Ik heb het meerdere keren beschreven enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:11
sabriel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:50:
Moet zeggen, dat ik na patch 2.0.1 weinig PvP heb gedaan omdat ik mijn warrior aan het levelen ben, maar voor de patch was de enige class waar ik als priest bang voor was een shaman of een MS-warrior.

Rogues lachte ik vroeger om, maar nu na de patch niet meer, ze doen nu echt veel meer damage.
Tevens blijven ze veel beter hidden, normaal hoorde ik de rogue 90%van de tijd voordat hij zelfs maar in de buurt was,nu valt dat ook tegen, en wordt ik veel vaker beslopen.Of het moet komen dat niet iedereen meer een combinatie-spec heeeft voor basis PvE met wat PvP, maar dat de meeste vol PvP-gespecced zijn.

een vraag aan de rogues, klopt het dat er add-ons zijn die laten zien wanneer hun target perception (human racial) gebruikt ??
Ja dat klopt, gewoon een EnemyCastBar laat dat al zien... best handig :p weet ik wanneer ik een stapje achteruit moet doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
sabriel schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:50:

Rogues hebben anders geen stealth buff meer gehad. Misschien dat dat lijkt omdat er nu relatief veel subtlety rogues zijn (en die hebben vrijwel altijd vol MoD, talent dat stealth verbetert).

Vroeger had je Spellalert, maar da's eigenlijk niet meer nodig. Je hoort het geluid overduidelijk, lijkt op of is misschien exact hetzelfde als een hunter die z'n aspect verandert.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:52:
[...]

Indirect he, niet letterlijk. Ik vind dat niet zo een fijne manier van discussieren. Ik bedoel, ik doe normaal tegen iedereen imho, is het dan teveel gevraagd om ook even normaal terug te doen?
Maargoed, ik twijfel echt niet aan zijn kwaliteit, maar waarom geloven jullie mij niet gewoon. Ik bedoel, ik ben lvl52 dus ik zou onderhand die char wel een beetje door moeten hebben tog? Ik snap dat niet, waarom kan je dat niet gewoon van mij aannemen. Ik heb het meerdere keren beschreven enzo.
Je moet wel begrijpen dat er hier mensen zijn die hun rogue al vanaf de beta spelen (dat is zo'n 2 jaar?), en uit ervaring (ik ben er een van) kan ik je vertellen dat je, voor je 60 bent, nog lang niet zo goed bent als je denkt, als ik zo naar mezelf terugkijk. Ja, je kunt mensen soms WTFPWNEN. Ja, je kunt strakke acties hebben. Maar het spelen van een rogue is imo bijna een kunst, die je na maanden en zelfs jaren spelen nog kunt perfectioneren ;)

Rogues en warriors zijn imo de moeilijkste classes om GOED te spelen, beiden vereisen veel oefening en timing en daarbij inzicht in de classes van je tegenstander.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:27:
[...]

Wat je hier nu zegt is klinkklare bullshit.

Of je nou 100 moet regenen of 120 dat merk je echt niet.
Je bent toch je BS of SS aan het spammen jij zit echt niet op je enegry bar te letten van NU BS of SS.
Tuurlijk let je daar wel op, in PvP en zelfs in PvE.
ALs je namelijk een tick moet wachten tot je kunt backstabben/mutilate/ss/whatever ability dan verlies je 2 seconden DPS of CC mogelijkheden, is of dode rogue of minder DPS op boss.

Energy management is het belangrijkste verschil tussen goede en slechte rogues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 11:48:
Geen dot's gebruiken als je gaan stun locken. Mind numbing poison tegen casters, en crippling poisons tegen de rest. Als er schade word gedaan aan iemand die gestunlocked is dan ontwaakt hij, poisons doet sneller schade dan een gouge standhoudt dus dan gaat het hele idee van stunlocken een beetje verloren.

Je kan wel deadly gebruiken als je cheap en kidney shot gebruikt, maar gouge/sap/blind kan je wel vergeten :D
Jaa dat snap ik. Dat is allemaal zo logisch, maar volgens mij is het punt nog steeds niet duidelijk. leg ik zo slecht uit? :?

1 stealth
2 ik sneak naar me mob met op wapen 1 crippling posion en op wapen 2 deadly poison
3 ik sap, geen poison applied op de mob
4 ik gouge, crippling poison applied
5 ik ren weg, en wacht tot de mob op mij afkomt rennen als hij uit gouge is
6 CD is klaar, ik sap again, weer crippling applied
7 herhaal dit.
Zo gaat het :)

En als je me niet gelooft, probeer je het tog zelf? Nu wil ik er liever nix meer over horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:09
porn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:02:
[...]

Je moet wel begrijpen dat er hier mensen zijn die hun rogue al vanaf de beta spelen (dat is zo'n 2 jaar?), en uit ervaring (ik ben er een van) kan ik je vertellen dat je, voor je 60 bent, nog lang niet zo goed bent als je denkt, als ik zo naar mezelf terugkijk. Ja, je kunt mensen soms WTFPWNEN. Ja, je kunt strakke acties hebben. Maar het spelen van een rogue is imo bijna een kunst, die je na maanden en zelfs jaren spelen nog kunt perfectioneren ;)

Rogues en warriors zijn imo de moeilijkste classes om GOED te spelen, beiden vereisen veel oefening en timing en daarbij inzicht in de classes van je tegenstander.
euhm.. dat laatste is dat niet bij ALLE classen het geval?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:03:
[...]

Jaa dat snap ik. Dat is allemaal zo logisch, maar volgens mij is het punt nog steeds niet duidelijk. leg ik zo slecht uit? :?

1 stealth
2 ik sneak naar me mob met op wapen 1 crippling posion en op wapen 2 deadly poison
3 ik sap, geen poison applied op de mob
4 ik gouge, crippling poison applied
5 ik ren weg, en wacht tot de mob op mij afkomt rennen als hij uit gouge is
6 CD is klaar, ik sap again, weer crippling applied
7 herhaal dit.
Zo gaat het :)

En als je me niet gelooft, probeer je het tog zelf? Nu wil ik er liever nix meer over horen :)
Dit kan gewoon, maar vereiste is dat je alleen specials gebruikt (MH only tenzij het mutilate is) en niet auto attacked. Anders kan je deadly poison proccen en dan gaat het bovenstaande verhaal de mist in.

Al vraag ik me af hoe jij opnieuw kunt sappen zonder te restealthen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Webgnome schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:03:
[...]

euhm.. dat laatste is dat niet bij ALLE classen het geval?
Sorry maar... nee.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

Dus jij denkt zomaar een healingclass te kunnen gaan spelen zonder dat je die class goed kent? Sorry hoor.......

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
Dus jij denkt zomaar een healingclass te kunnen gaan spelen zonder dat je die class goed kent? Sorry hoor.......
Da's een verkeerd voorbeeld (zie z'n sig), maar ik ben het wel met je eens. :)
porn* schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:02:
[...]
Waarom vind je een warrior zo moeilijk om te spelen? Ik speel alleen maar clothies, ik heb dus echt geen idee. Het lijkt me alleen gewoon echt niet moeilijk/uitdagend, maar ik leer graag bij. :)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Voor elke class heb je skills nodig om deze GOED te kunnen spelen... verschil is dat je als middelmatige hunter / lock whatever opzich nog best aardig mee kunt doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
DCM schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 12:11:
Jup. Lijkt misschien arrogant, en natuurlijk heb je voor iedere class skill nodig, maar de stijlste leercurve heeft de warrior en rogue imo.

Enne... ik speel ook een priest (=healing class). Tenminste, nu shadow, heb em ook holy gehad om er daadwerkelijk mee te healen :P

Edit: ter verduidelijking: elke noob kan SS spammen en eviscen. Ik bedoel dus een class totaal perfectioneren.

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 03-01-2007 12:17 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:28

Valkyre

Kitesurf FTW!

jarnotjuh schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 01:25:
[...]

PvE of PvP build, dat kan ik er niet echt uithalen.. Voordat ik je build af ga kraken...

PvE gericht: :?
Waarom ingodsnaam Imp fireblast, net of je die in PvE nodig hebt..
Waarom ingodsnaam blastwave in je spec met zo weinig punten in Fire? als je dan toch met fire je aoe ding wil doen gimp je je tree er wel heel erg mee, zonde van de punten..

PvP gericht: :?
Waarom ingodsnaam arcane subtlety nemen, aggro heb je niet in PvP..
Waarom dan die 2 punten niet in Imp CS steken, is dan beter lijkt me.. :)

Ik kraak je build niet af, maar snap niet welke kant dat je op wilt.. Met een pve build zou je dan kunnen overwegen om blastwave weg te laten, en dan voor die Imp Arc expl te gaan, is zeker wel pro, maar je aggro wordt wel groter.

En waarom geen Imp scorch en incinerate nemen als pve build, imho kan je er meer dmg mee uithalen met die talents..

Just my point of view.. :)
het is een beetje een mix van PVP en PVE, sowieso ben ik meer van de PVE in TBC, maar wil ook nog Arenas doen. en ik zeg niet dat het mijn build gaat worden, ik zat meer te kijken naar een build met Arcane als hoofdtree. (ben nu 0/41/0 gespeced na een lange tijd 10/0/31 te zijn geweest)

als eerste blastwave vind ik zelf altijd een gaaf en handige spell.
en over die imp fireblast heb je opzich wel gelijk, die 2 punten zouden nog ergens anders verdeelt kunnen worden.

over improved scorch vindt deze talent nogal overrated, en heb liever 3 punten in master of elements.
3% extra fire dmg is echt niks
stell je fireball doet 2k dmg 3% daarvan is 60 extra dmg.
bij 3k is dat 90 extra dmg.
dan heb ik PVE wise, meer aan extra mana voor wanneer ik crit.
PVE gebruik je scorch sowieso niet vaak, en als er een andere mage de talent heeft, krijg je alsnog de extra dmg.

in PVP is het denk ik 50 / 50 scorch en fireball.
blastwave icm Dragons breath (en geen lag) is een leuke combo, maar daar heb niet genoeg punten voor (wil ik/je arcane gaan)

de 2 extra punten in arcane zou ik denk voor of magic attunement gebruiken,
daar heb je zowel in PVP en PVE wat aan. alhoewel CS ook zou kunnen.

en in fire, ik wil blastwave behouden voor 1 punt is het wel een hele fijne extra Instant cast. en dan de andere 2 in Flamestrike proppen.
Verxx schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 00:27:

voor inderdaad arcane/frost, heb ik ook naar iets in die trant gekeken, je moet dan gewoon Ice shards/shatter/ frostbite hebben wil je hem nuttig houden.
ik vindt dan alleen jammer dat je dan o.a. Ice barrier en iceblock mist.
en dat je in arcane mind mastery niet helemaal vol kan maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Valkyre op 03-01-2007 12:23 ]

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.