Nee hoor. Op het moment dat je je account upgrade kun je alles, die 30-dagen gratis worden achter je 14-dagen trial geplakt. Je moet dus alleen wel gewoon een WoW box kopen in de winkel.Kevinp schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:39:
Ja dat kan, maar je bent gedurende de 14 dagen wel gebonden aan die trade block problemen, ik weet neit of de lvl cap dan toch omhoog gaat. Maar als je je accoutn geupgrade hebt naar normaal kan je nog altijd een GM ticked aanmaken, die kunnen je dan misschien verder helpen.
Rested XP is 1.5 levels maxAnoniem: 201593 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:37:
he bedankt voor je tips. Heb vanavond en eigenlijk de hele nacht nog effe zitte spelen. was zolang afgelogt in me inn dat ik 2 lvls dubblele exp kreeg. zit nu in darksire en heb daar nu ook al aardig wat quests gedaan. Heeft niemand hier een leuke guiild op de realm boulderfist?
Pom-pyro zeker?Anoniem: 57365 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:54:
Hehe, weer een noobie frost mage
nah, ik weet dat ice barrier en vooral iceblock supergoed zijn. Maar ik heb liever fire op dit moment, veel leuker spelen dan frost. Ik ga misschien meer dood, maar ik kill ook veel meer. Tegen alle classes minimaal 50% winst.
Ik ga zeker als ik betere gear heb een keer een fire build proberen hoor, maar ik ben halverwege juist naar frost gespecced omdat dat hoewel het iets trager killed, gewoon leuker speelt. Er zijn weinig mobs die ik in m'n eentje niet aankan. Als het melee is en niet immune voor slowing effects kan ik het sowieso aan
Jammer danBlistimo schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:12:
Waar ik nou benieuwd naar ben is hoe de huidige Battlegrounds geregeld worden na 16 januari. Op dit moment is het zo dat er verschillende slots zijn: 10-19, 20-29, 30-39, 40-49, 50-59 en 60. Hoe zien de daaropvolgende slots eruit? 60-69 en 70? 60, 61-69 en 70? 60, 61-70?
Ik kan me namelijk voorstellen dat ik TBC niet koop maar wel wil blijven doorspelen. Als ik dan in een AB geplaatst word met lvl 69 players die ruim twee keer de stats hebben als ik heb, lijkt me de lol daar gauw vanaf.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 04-01-2007 16:46 ]
https://niels.nu