'dood' was mijn idee hoor
Het begon als 'kerkhof', maar is later veranderd in 'dood'
En terwijl ik bezig was met controleren of het wel daadwerkelijk mijn idee was, voordat ik dat ten onrechte zou beweren, kwam ik nog een leuk idee tegen (ook weer van mij

)
Reverse-art
Deze gare titel behoeft natuurlijk enige toelichting:
Het is de bedoeling dat er aan de beginners een titel gegeven wordt. Zo gaat de final van alle deelnemers heten. Het is dan aan de deelnemers om daar vervolgens een mooie plaat bij te fantaseren.
Dit (naar mijn mening) leuke idee, heeft echter wel een onvermijdelijk probleem aan zich hangen, en dat is dat we dan natuurlijk het wel weer eens moeten worden over de titel, wat ervoor zou zorgen dat de 'discussietijd' over het nieuwe topic wordt verdubbeld.
Ik zou graag mijn idee nog wat kracht bijzetten door meteen al een titel te noemen, (edit)
maar ik heb op het moment even geen inspiratie. en dat doe ik dan ook:
"de reis"
"weg van huis" (zou best een goeie titel kunnen zijn, ook al heb ik em eerder al als onderwerp geopperd)
"de fotograaf"
Ik kom net ook met het idee voor een gewoon onderwerp: 'bijbel' of 'geloof'. Wel raar, aangezien ik atheïst ben en helemaal niks heb met de bijbel. (of een ander heilig boek, for that matter)
Ik denk dat ik maar moet stoppen met het opperen van ideeën. Ik vind het nogal onoverzichtelijk worden zo. (/edit)
[
Voor 20% gewijzigd door
Duesenberg J op 17-01-2007 17:27
]