stevenP schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:46:
[...]
Ziet er al een stuk beter uit

Misschien kan je wel op de Plectra een iets andere tekst bedenken, misschien de namen van de bandmembers o.i.d.? Want nou heb je op 3plectra én op het post-it papiertje de bandnaam staan, beetje overkill?
En zoals hierboven al is gezegd, misschien met behulp van wat doorgekraste teksten, lukrake kreten, een muziekbalkje (schets uiteraard) etc de pagina wat opvullen en meer een realistisch beeld te krijgen van dat soort blaadjes

Nja... was wel het idee, maar ik vind em nu al erg druk. Het moet wel leuk blijven natuurlijk

Van die plectra is in principe wel een geinig idee, misschien dat ik er nog even mee ga spelen. Aan de andere kant, dit zijn daadwerkelijk de plectra waar we mee spelen, vandaar dat ze er zo uitzien
Overigens wordt de songtekst nog wel anders, nu is het een font maar ik wil em handgeschreven doen, evt. met doorgekraste stukken enzo.
//edit:
Die 'achterkant' is er erg leuk bedacht, alleen blijven plectra niet op precies de zelfde plek liggen als je het blaadje omdraaid

De koffievlek die er nog half doorheen komt (met uitgelopen inkt) is erg netjes gedaan, ook de post-it is best geloofwaardig alleen nog wat zwaar aanwezig.. Als je een post-it op een papiertje plakt en dan omdraaid, dan zal je niet zó veel schaduw zien

Ach... het idee is dus dat je het hoesje van twee kanten kan bekijken, dus dan moeten de plectra wel blijven liggen natuurlijk, anders is het effect weg. En qua schaduw.. sja, het ligt eraan wat voor belichting je verwacht. En lijntjespapier is behoorlijk doorschijnend, iig het schrift wat ik heb wel

Aan de voorkant zie je een behoorlijk zware schaduw onder de postit, en als je er dan vanuit gaat dat je het hoesje op de andere kant ziet met hetzelfde licht (dus vanuit de voorkant belicht, bij de achterkant heb je dan backlight) dan zul je die zware schaduw ook aan de achterkant zien.
[
Voor 11% gewijzigd door
DarkX op 16-06-2007 18:10
]