Pin0 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 09:57:
[...]
Je design ziet er goed uit... mooi strak, wel ben ik benieuwd naar wat je met de achtergrond gaat doen. Ik doel hiermee op datgene wat je ziet als je browser groter is dan de breedte en of hoogte van de site...
Ik had het plan om de website linksboven in de browser uit te lijnen. Dit betekent dat de rand helemaal rechts wordt doorgetrokken naar rechts (rand van browser). En de onderrand wordt doorgetrokken naar de onderrand van de browser.
Ook heb je 6 categorien... blijft de foto hetzelfde bij al die categorien?
Daar ben ik zelf nog niet over uit. Het worden of verschillende foto's of verschillende kleuren (wat nu groen is veranderen naar andere kleur)
En gaat de witte driehoek die nu vanuit downloads naar sample gaat ook opschuiven naar weblog, portfolio, etc. wanner je daar op hebt geklikt?
De witte driehoek is slechts een onderdeel van de foto op de achtergrond. Gebeurd dus niks mee.
Ik weet niet wat je met de portfolio van plan bent maar komen daar ook screenshots en foto's in en dergelijke? en denk je dan niet dat je content kolom te smal is daarvoor? Ik zou sowieso te tekst (nu lorum ipsum) net zo breed doen als de titel, dus laten beginnen waar die nu begint maar eindigen aan het einde van .net...
De content is breed genoeg, omdat de lettergrootte vrij klein is. Daarnaast ben ik niet zo'n prater, dus dan is dit mooie manier om weinig tekst toch stijl te geven

Verder vind ik je menu wel erg cool zo met die plusjes en zo... dat zijn imho de kleine details die het cool maken...
Verder hoop ik dat je er wat aan hebt want ik heb weinig recht van spreken daar ik nu met concept 24 bezig ben van mijn eigen nieuwe site en ook dat concept gaat denk ik weer in de prullenbak, wanneer ik iets heb waar ik ook maar een beetje tevreden over ben zal ik het hier ook posten..
Bedankt voor je reply

Overigens is dit ook al concept nummer 20 van mij hoor.

Maar ik ben er nu wel uit wat voor iets ik wil hebben. Dit dus.