Wat denken jullie hier van? Meer stuff @ http://jurryt.deviantart.com/
Zal binnenkort nog wat meer webdesigns erop plaatsen.... Over maandje o.i.d. komt er zeker weer een nieuwe Vector Art poster op!
Anoniem: 178522
ff je DA checke

? Persoonlijk vind ik die andere beter/professioneler...smoother lijken
Ik zou voor de eerste gaan, daar komt de boodschap toch het professioneelste over
Ik vind het overigens een hele nette plaat. Leuk gedaan.
[ Voor 23% gewijzigd door Zeror op 20-02-2007 14:53 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Voor schetsen en tekeningen hebben we een apart topic voorShrien schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 00:13:
Even mn schetskunsten uit de kast gehaald![]()
[afbeelding]
Oudere kleur versie
Vind m in't zwart-wit mooier eigenlijk..
Even een update:
[afbeelding]
Figuur en achtergrond zelfde stijl ingekleurd
[afbeelding]
Andere kleurstijl..
Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only) - part 7

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
bedankt voor de C&C,Anoniem: 119987 schreef op zondag 04 februari 2007 @ 18:37:
[...]
Ik zou:
- grijswaarde of sephia gaan, historisch en minder druk
- de schaduw van de letters aanpassen, nu zowel onder als boven en ziet er gewoon vreemd uit, en een ander font dan arial
- een ander plaatje van vrouw met baard, hierbij krijg ik toch echt shemale wegtrekingen, ze is te mooi daarvoor. Is er geen plaatje te vinden van tom-boys ofiets in die richting, krijg er gewoon een heel apart gevoel van, misschien is het de make-up ofzo.
Voor de rest lijkt het me wel een moeilijk onderwerp, begin qua indeling is er wel maar ik zou me nog wat storten op de grote details.
ben er weer een tijdje mee aan de slag gegaan, en dit is nu het resultaat.
- ander plaatje, opdrachtgever vond idd te she-male
- dramatischer effect met schip, wel highlights van de golven gehouden
- titel en middentekst uitgelijnd op hoofd en schouder van vrouw
- onder en boventext, + referenties. Tis veel tekst maar het moest erop komen.
ik plaats m nog hier voordat ie naar de drukker gaat voor een testafdruk, C&C nog steeds welkom

[ Voor 8% gewijzigd door indexample op 21-02-2007 12:24 ]
Ik vind de tekst er té 'makkelijk' uit zien, en er zijn imho teveel verschillende (standaard) typefaces gebruikt. De kerning tussen de karakters boven en onder komen op mijn over alsof je snel ruimte moest vullen, en de lettergrootte past niet lekker in de zwarte balken. Omdat er witte tinten in de achtergrondplaat zitten, zou ik witte tekst vooral vermijden op deze stukken. Je hebt 't al deels opgelost door een zwarte schaduw achter de script-typeface te plaatsen, maar de plaat word hier erg druk door. Probeer ook te letten op je hoofdlettergebruik.
edit: Ook de tekst in de onderste wolk komt op mij over als erin gepropt.
Oh, en:
U hebt gezocht op liedtekst:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
[ Voor 26% gewijzigd door Scyth op 21-02-2007 12:34 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
[ Voor 32% gewijzigd door Zanthr op 21-02-2007 16:00 ]
http://allinthehead.com/assets/img/hippo.jpg
En dit heb ik er van gemaakt:

Joejoe!
Verder vind ik hem heel goed gelukt
[ Voor 119% gewijzigd door André op 27-02-2007 20:28 ]

Anoniem: 105830
Wat wil je er eigenlijk mee bereiken, als ik dat vragen mag?
Ik kan het me niet voorstellen dat er mensen zijn die het interessant vinden dat je nog een "little haircut" gaat krijgen van Bas. Wat is je doel met de site?
Verder is de navigatie echt verschrikkelijk, en dan druk ik me nog subtiel uit. Ik heb geen idee of het komt doordat ik Firefox gebruik (ik gebruik geen IE en wens daar ook niet toe geforceerd te worden), maar de muiscursor zou moeten aangeven wanneer iets aanklikbaar is. Op het moment lijkt het alsof je pagina statisch is en geen aanklikbare delen bevat.
Het gebruik van afbeeldingen voor de tekst is ook niet aan te raden. Een besturingssysteem/webbrowser heeft niet voor niets een complete text en layout engine ingebouwd om tekst mee te renderen in alle soorten, maten en groottes.
Tot slot komt het geheel op mij over als iets wat allemaal bij elkaar is gegooid zonder na te denken of het eigenlijk wel bij elkaar past en wat het doel ervan is. Dit gaat op voor de lettertypes, de kaders, de navigatie, het flashprutje op de intropagina en de content.
Ik heb ook het idee dat je, gezien de content (haar laten knippen, info over jezelf, wipseltjes), beter een weblog kan maken ipv een website.
* Anoniem: 105830 verder maar even mee met Rakkerzero naar de topicwaarschuwing...
Ik zou hem blauw maken en op het bordje met Arial "POLICE - PUBLIC CALL BOX" zetten.Jurryt schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:13:
[afbeelding]
Zal binnenkort nog wat meer webdesigns erop plaatsen.... Over maandje o.i.d. komt er zeker weer een nieuwe Vector Art poster op!
Hier een work-in-progress voor een logo waar ik mee bezig ben:

Ben nog niet uit het font wat ik ga gebruiken. Liefst hou ik het logo zelf er in en alles in vector format.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Poster wordt afgedrukt in kleur op A3 formaat.
Maar het volgende is eruit gekomen:

De Hippie heb ik zelf getekent overigens
En ja, de postionering van bepaalde teksten moet ook nog ff verbeterd worden
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-03-2007 00:43 ]
Wow mooi, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest joh?Jurryt schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 00:13:
[afbeelding]
"Swinging the Sixties & Seventies."Rakkerzero schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:42:
Ik ben bezig geweest met een poster. Het thema hiervoor moest Flower Power zijn. Toch lastiger dan ik dacht eigenlijk om Flower Power, Trendy graphics, muziekvereniging te mengen met elkaar
[afbeelding]
ik heb 2 jaar engels gestudeerd, maar dit zegt me toch heel weinig...
... not as I do.
Oeh, ik zie een hoop tekst, een hele hoop zelfs. De lettertypes zijn wel toepasselijk, maar met overal het zelfde lettertype en over die stroke eromheen wordt het erg druk / schreeuwerig. Denk daarom goed bij jezelf na waar je de aandacht op wil hebben, en als mensen de moeite nemen om dat te lezen, lezen ze vanzelf de rest ook. Conclusie: probeer iets meer te spelen met letterspacing / lettertype / lettergrootte!Rakkerzero schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 00:42:
Ik ben bezig geweest met een poster. Het thema hiervoor moest Flower Power zijn. Toch lastiger dan ik dacht eigenlijk om Flower Power, Trendy graphics, muziekvereniging te mengen met elkaar
[afbeelding]
Verder ben je goed op weg denk ik
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
En wat dat hoop tekst betreft, tsja, ik kreeg deze tekst aangeleverd. Maar de Final moet nog komen dus ik kan nog ff sleutelen eraan. Ik krijg vandaag iig wel een reactie wat de betreffende muziekvereniging er van vindt
Ik laat nog wel weten wat het gaat worden.
vind de poster wel erg druk... heeeeel veel tekst ook...
Die tekst wil idd datgene zeggenTjeemp schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 12:35:
waarschijnlijk bedoelen ze daar iets vergelijkbaars als: "swingend door de 60er en 70er jaren" of een vorm van "living the sixties & seventies", nja weet ook niet...
vind de poster wel erg druk... heeeeel veel tekst ook...
En ja, de poster is druk door de hoeveelheid tekst die erop staat. Is mij duidelijk. Helaas mag ik de hoeveelheid tekst niet verminderen. Ik zal dus nog even moeten zoeken naar een andere manier om het wat minder druk te maken.
tnx... +- 70 uur. Telefooncel, kroontje op telefooncel en achtergrond heeft mij ontzettend veel tijd gekost.sOid schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 10:47:
[...]
Wow mooi, hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest joh?
Mja daar heb je zeker gelijk in. Dat is het probleem van opdrachtgevers, soms willen ze gewoon bepaalde tekst, logo's of vormen, dat moet nou eenmaalRakkerzero schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 13:05:
[...]
Die tekst wil idd datgene zeggen
En ja, de poster is druk door de hoeveelheid tekst die erop staat. Is mij duidelijk. Helaas mag ik de hoeveelheid tekst niet verminderen. Ik zal dus nog even moeten zoeken naar een andere manier om het wat minder druk te maken.

Inderdaad meot je de oplossing dus anders vinden door teksten kleiner / groter, ander lettertype, misschien roteren (hele tekstvak), line- en letterspacing, kleur en strokes. Hiermee zijn zo ontzettend veel mogelijkheden te creeëren, moet wel wat mee te doen zijn!
Anoniem: 15142

Anoniem: 147846
Echt heel stoer gemaakt, respect!Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:59:
Laat ik ook maar weer eens wat posten... Ik maak al een tijdje de posters voor Apenkooi (wellicht een bekend feestje)... Dit is de poster voor komende keer in Rotterdam.
[afbeelding]
Enkel is het groen echt een apparte laag om het zo maar even te zeggen, het ziet er niet echt uit asof het erop gespoten is.. Dat is het enige minpuntje van mijn kant.
Voor de rest zoals ik zei heel stoer!

Misschien de kleding van de hippie nog iets kleuriger...?
De poster is inmiddels ook al naar de drukker toe. Er worden er 60 op A3 formaat afgedrukt en door heel de regio opgehangen.

Die orb had ik al eens eerder gemaakt, ik denk dat ik hem misschien nog ff ombouw naar blauw (is in inkscape gemaakt)
Nog een ander 'experiment':

Dat moet dus een zeepbel voorstellen.. Nog niet perfect, maar ik ga hem nog wel vaker proberen te maken (De bel ziet er een beetje raar uit op dit wit, maar verkleint boven een andere afbeelding ziet het er eigenlijk best redelijk uit vind ik zelf)
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
wat ook helpt is de opacity op 30-60 zetten.
misschien iets van een distortion op de achtergrond, met je zeepbel als mask, zodat de zeepbel iets van een lachspiegeleffect geeft.
[ Voor 118% gewijzigd door indexample op 09-03-2007 12:34 ]

bedankt aan diegene die contructieve kritiek hebben gegeven, als je nog herinnert hoe ie ooit was, is zo'n beetje alles veranderd

[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 13-03-2007 22:19 ]
Anoniem: 30795
Leuk ontwerp, lijkt net of het op de muur gespoten is. Waar heb je die afbeelding van die aap vandaan als ik vragen mag..Anoniem: 15142 schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:59:
Laat ik ook maar weer eens wat posten... Ik maak al een tijdje de posters voor Apenkooi (wellicht een bekend feestje)... Dit is de poster voor komende keer in Rotterdam.
[afbeelding]
Of heb je die zelf getekend?
[edit]
Die aap kwam me al bekend voor, maar weet al waarvan, Xgandix (sorry als ik het verkeerd spel) had die tekeningen gemaakt e.d.
[edit]
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 30795 op 14-03-2007 17:25 ]
Anoniem: 15142
Klopt, XangadiX heeft de art gemaakt die gebruikt is in de site van het feest waar ik de posters voor ontwerp. Goeie zin!Anoniem: 30795 schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 17:21:
[...]
Leuk ontwerp, lijkt net of het op de muur gespoten is. Waar heb je die afbeelding van die aap vandaan als ik vragen mag..
Of heb je die zelf getekend?
[edit]
Die aap kwam me al bekend voor, maar weet al waarvan, Xgandix (sorry als ik het verkeerd spel) had die tekeningen gemaakt e.d.
[edit]
Heb je die in 1280-1024, hij is echt te gaafmavi schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 21:26:
Tijdje niks gedaan. Ik ga binnenkort weer een nieuwe wallpaper maken
[afbeelding]
Link
Joejoe!
Ik heb er wel een widescreen versie van (2560x1600). Ik zet het wel op DA.
Hier een nieuwe wallpaper.

Download
Joejoe!
Ik heb het online gezetDonMetal schreef op maandag 19 maart 2007 @ 17:17:
Als je dat even zou willen doenIk vind het gewoon al een vrij mooie foto, en dan de bewerking is heel goed afgwerkt en helemaal in mijn stijl
het vele zwart roept bij mij niert echt een flowerpower gevoel op, de poster is prima, maar dat zwart is te overheersend imhoRakkerzero schreef op zondag 04 maart 2007 @ 20:32:
De final versie van de poster die ik eerder gemaakt had
[afbeelding]
BedanktAnoniem: 177665 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:21:
[...]
Zeker phat!
Erg realistisch dat licht..
Ziet er zeer netjes uit. Ik heb wel 1 opmerking waar je nog aan zou kunnen werken.
Doordat de 1 kant hebt gespiegeld heb je 2 verdwijnpunten gecreerd. Dat kan opzich wel, maar brengt wat verwarring naar boven. Met name door de licht lijnen op het lage gras (die wel 1 verdwijnpunt heeft) geeft het beeld dat het hoge gras scheef is gemaaid.
Ik denk dat de plaat veel mooier is als het hoge gras in het hetzelfde verdwijnpunt laat verdwijnen als die van de licht lijnen van het lage gras.
-Edit
Hier is de nieuwe. Nog suggesties voordat ik het ga releasen?

[ Voor 20% gewijzigd door mavi op 26-03-2007 17:10 ]
De tweede heb ik expres zo gemaakt, om een oude feeling te geven. Bij de eerste valt het toch wel mee?Anoniem: 105830 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 18:01:
@mavi:
Erg netjes idd, maar ik vind ze echt veel te geel eigenlijk
Anoniem: 30795
Vind hem er erg sfeervol uitzien.. maar begrijp alleen die rare kronkelige strepen in de kleurverloop niet (boven de wolken in het lichtgroene waar het overloopt naar donker)mavi schreef op maandag 26 maart 2007 @ 17:06:
Hmm, nu je het zegt... Maar er zitten meer fouten in. Zo is de lucht ook niet precies in het midden, dat ziet er ook niet zo leuk uit. Maar ik heb besloten om er niet veel meer aan te doen, ben inmiddels begonnen met een nieuwe. Bedankt voor de feedback overigens
-Edit
Hier is de nieuwe. Nog suggesties voordat ik het ga releasen?
[afbeelding]
wat moet het voorstellen?
Mischien dat ik hem later ooit nog eens bijwerk.

[ Voor 19% gewijzigd door 2020Media op 28-03-2007 18:17 ]
May Lyssa aid you

The devil is in the details.
Lineage 2Hahn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:52:
Lineage 2Ziet er netjes uit, maar heb je het overgetrokken of helemaal zelf getekend? En er moeten natuurlijk nog wel vlammen omheen komen
Zelf getekend met de pen tool en ja vlammen die komen nog, was het een beetje zat maar wou het afronden (is wel te zien) hehe.
May Lyssa aid you
Heel vet, heb je misschien een 1280*1024 versie voor mijn desktop?
Poster is inmiddels gedrukt en ik moet zeggen dat de kleuren er perfect uit gekomen zijnRakkerzero schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:24:
Bedankt
De poster is inmiddels ook al naar de drukker toe. Er worden er 60 op A3 formaat afgedrukt en door heel de regio opgehangen.
Kreeg net nog wat leuks te horen.
Ik mag een landscape versie van de poster gaan maken, want hij mag ook op de plaatselijke omroep
Het komt allemaal net ff niet uit.
Iemand tips?? laat maar.
IK ben er uit:

[ Voor 36% gewijzigd door Zeror op 31-03-2007 15:07 ]
Ben een paar weken terug bezig geweest met een ontwerp voor een t-shirt (laatste-school-dag-shirt).
Wat dingetjes geprobeerd in Illustrator, maar ben d'r nog niet echt vertrouwd mee!
Meeste werk in photoshop gedaan, bevalt me toch wat beter

Dat witte doodskopje moet ik nog aanpassen, vind ik niet zo bij de rest passen..

Oei, ik zie een grote spelfout, ik weet niet of deze ook op de originele poster is beland, maar het is toch echt "presenteert" in plaats van "presenteerd".Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 14:41:
Pfff, die poster omzetten naar landscape formaat is echt kut
Het komt allemaal net ff niet uit.
Iemand tips?? laat maar.
IK ben er uit:
[afbeelding]
Verder: ik neem aan dat ie bedoeld is voor publicatie op tekst-tv? Let dan op de safety margins die voor tv's gelden: de buitenste randen van je afbeelding worden op veel televisies afgesneden en zouden dan ook geen tekst mogen bevatten. De bovenste regel en het tekstvak rechtsonder valt zeker weten buiten de safe area. Ik zou ook even checken wat de aanlevereisen zijn, aangezien televisies niet met square pixels werken. Vanaf Photoshop CS2 kun je PAL als preset kiezen, waarbij je automatisch guides krijgt voor de safety areas en de pixelratio is aangepast.
Klaar voor de steroorlogen?
Ben ik van bewust en is al corrigeert inmiddelsLuuk-Online schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:26:
[...]
Oei, ik zie een grote spelfout, ik weet niet of deze ook op de originele poster is beland, maar het is toch echt "presenteert" in plaats van "presenteerd".
Oh das erg handigVerder: ik neem aan dat ie bedoeld is voor publicatie op tekst-tv? Let dan op de safety margins die voor tv's gelden: de buitenste randen van je afbeelding worden op veel televisies afgesneden en zouden dan ook geen tekst mogen bevatten. De bovenste regel en het tekstvak rechtsonder valt zeker weten buiten de safe area. Ik zou ook even checken wat de aanlevereisen zijn, aangezien televisies niet met square pixels werken. Vanaf Photoshop CS2 kun je PAL als preset kiezen, waarbij je automatisch guides krijgt voor de safety areas en de pixelratio is aangepast.
Zou je misschien kunnen kijken voor mij hoeveel pixels hoog/breed die guides zijn? IK heb zelf namelijk geen CS2 waarbij je PAL met die guides kan krijgen. Draai nog met Photoshop 7.0.1
Anoniem: 163654
grappig! zag deze gister hangen in een basisschool in Sassenheim! Zag er leuk uit hooreperon schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 22:16:
De poster is eindelijk af:
[afbeelding]
bedankt aan diegene die contructieve kritiek hebben gegeven, als je nog herinnert hoe ie ooit was, is zo'n beetje alles veranderdEr zijn er nu 150 op a3 geprint, en ook een aantal op A2, A1, en A0
dat is best gaaf om je eigen poster te zien op zo'n formaat
![]()
[afbeelding]
Anoniem: 42832
Op pal is het beeldvlak 720x560 (normaal 720x576) maar om rekening te houden met oudere tv's zou ik een iets grotere marge aan houden dan die 16 pixel en eerder richting de 20 gaan. Hou er ook rekening mee dat een tv minder scherp is, en kleine letters gewoon een brei worden ipv leesbaar.Rakkerzero schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:43:
[...]
Ben ik van bewust en is al corrigeert inmiddels
[...]
Oh das erg handig
Zou je misschien kunnen kijken voor mij hoeveel pixels hoog/breed die guides zijn? IK heb zelf namelijk geen CS2 waarbij je PAL met die guides kan krijgen. Draai nog met Photoshop 7.0.1
Dat donateur stuk wordt gewoon onleesbaar. Kun je het beter weglaten denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 42832 op 02-04-2007 12:52 . Reden: toevoeging kleine letters ]
Het is nu zo geworden:Anoniem: 42832 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:51:
[...]
Op pal is het beeldvlak 720x560 (normaal 720x576) maar om rekening te houden met oudere tv's zou ik een iets grotere marge aan houden dan die 16 pixel en eerder richting de 20 gaan. Hou er ook rekening mee dat een tv minder scherp is, en kleine letters gewoon een brei worden ipv leesbaar.
Dat donateur stuk wordt gewoon onleesbaar. Kun je het beter weglaten denk ik.

Heb net ff voor je gechecked op een tv (werk bij tv-bedrijf): je tekst rechts onder , met de prijzen, is nog niet helemaal goed. Houd eigenlijk altijd een minimum van ongeveer 18 punts aan voor tv. Nu trillen ze (mede door het ook vrij dunne lettertype) een beetje.
Ja, ik ga het niet meer aanpassen. Het al verstuurd naar het tv-station. Daarnaast was dit eigenlijk iets wat er fftjes bij gemaakt moest worden. Dus het maakt me allemaal niet zo uit. En de muziekvereniging vind het ook allemaal wel prima zo.themaxter schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:01:
[...]
Heb net ff voor je gechecked op een tv (werk bij tv-bedrijf): je tekst rechts onder , met de prijzen, is nog niet helemaal goed. Houd eigenlijk altijd een minimum van ongeveer 18 punts aan voor tv. Nu trillen ze (mede door het ook vrij dunne lettertype) een beetje.
Daarnaast is dat prijzen lijstje niet zo boeiend.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 03-04-2007 11:31 ]
Dan doe je toch iets verkeerd, vriend

Ik was gister een beetje aan het spelen met Paint.NET, en toen heb ik dit gemaakt.

Een ander plaatje waar ik wel tevreden mee ben, ook weer met Paint.NET gemaakt.
Care to comment?
Deze vind ik ook wel goed geluktlink0007 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:36:
[afbeelding]
Een ander plaatje waar ik wel tevreden mee ben, ook weer met Paint.NET gemaakt.
Care to comment?
De 2e heeft niet zo'n hoog filter-gehalte hoorsdomburg schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:19:
Filters are bad, m'kay

Hoe het in paint.NEt zit geen idee, maar in photoshop zou je het kunnen doen door:
- 2 layers met op elke wolken waarvan de bovenste laag op blending mode Difference staat.
- 3e layer boven de wolken geeft de kleur aan dmv een blending mode op Color
- 4e layer maak je een gradient van zwart naar wit. Geef layer blending mode Difference.
- 5e layer is tekstlayer, deze layer maak dmv blending mode 80% tranparant en geef je een roodbruinige kleur. Met behulp van layer effecten geef je een inner glow (lichte kleur) en een outer glow (zwart)
FF snel uitgedacht
Maar ik vind dat, zolang het geen ongelooflijk simpel iets is, filterwerk hier ook wel thuishoort.
Als je graag alles met de hand getekend ziet, hebben we daar ook andere topics voor.
en -geloof het of niet- ik had meer moeite met het maken van het 1e plaatje, dan met de 2e
Anoniem: 119987
Ziet er leuk uit, zeker wel strak. Enige puntje is dat de kleuren misschien wat flets zijn maar das toch moeilijk te zeggen zonder een wat "hardere" versie, uitstekend werk dus.Simon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:53:
[afbeelding]
Weekje terug voor de gemeente Lochem gemaakt. Vond 'm wel ok
Ziet er goed uit. Alleen die schaduw/outer glow achter "werkt ... aan een duurzame toekomst" stoort mij een beetje. Ik had de stroke + schaduw daar gewoon weggelaten, denk ik.Simon schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:53:
[afbeelding]
Weekje terug voor de gemeente Lochem gemaakt. Vond 'm wel ok
Ik weet het niet.
|>
Inderdaad, de text-tool is ook gebruikt.

Verder wel echt prachtig: Als je van een afstandje kijkt, kan je echt niet zien dat het een tekening is!
Anoniem: 115073
Is dit nu vector? Zou erg mooi zijn als dat het was, haha. Met een diameter van een paar meter als poster op je muur, wellicht dan?
Over vector gesproken. Laatst compleet vrijwillig een logo in elkaar gezet voor de band van een vriend van me. Ben er wel redelijk tevreden over, zeker aangezien ik nog nooit met vectorprogramma's had gewerkt en ik nog vóór de eerste keer dat ik Illustrator afsloot al dit resultaat had.

Anoniem: 155430
Ja klopt dat hoort zo. De daklijn van een Clio loopt inlink0007 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:25:
de rechter-voordeur staat een beetje scheef, of hoort dat zo?
het echt ook op die manier. Maar moet wel toegeven
dat het ziet er inderdaad een beetje vreemd uit ziet zo
Bedankt voor je reactie overigens.
Logo hierboven van new Perspective ziet er goed uit. Alleen
de font keuze vind ik er wat minder bij passen eerlijk gezegt.
Ik denk dat een dikker/steviger font beter zou zijn. Welligt kun
je hier wat mee experimenteren? Vector werk is prima trouwens
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 155430 op 05-04-2007 11:38 ]

Anoniem: 105830
Leuk
• de glans klopt niet echt
• het eerste waar ik aan dacht was "Splutterfish!!"
Wat denk je zelf?CreativeMind schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:27:
Euhm zijn er ook mensen die hier aan verzoekjes doen of maak ik me nu schuldig aan offtopic gedrag hier?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 08-04-2007 14:45 ]
Een aantal bedrijven hebben aangetoont mijn gemaakte flower power poster heel erg mooi te vinden. Omdat mijn naam verder niet op de poster stond (dilemma met wat voor naam erop moest, maar achterwege gelaten) vroegen zich af wie de poster gemaakt had.
Best kan dus dat binnenkort misschien een opdracht vanuit een bedrijf krijg
Anoniem: 185919
Heel schoon!Anoniem: 115073 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 19:01:
Erg mooie auto, hierboven!
Is dit nu vector? Zou erg mooi zijn als dat het was, haha. Met een diameter van een paar meter als poster op je muur, wellicht dan?
Over vector gesproken. Laatst compleet vrijwillig een logo in elkaar gezet voor de band van een vriend van me. Ben er wel redelijk tevreden over, zeker aangezien ik nog nooit met vectorprogramma's had gewerkt en ik nog vóór de eerste keer dat ik Illustrator afsloot al dit resultaat had.
Met wat heb je dit gemaakt?
Edit: Delete maar...

Eigenlijk eerste flyer voor mij, ben benieuwd naar wat tips
(ze worden trouwens op a7 formaat gedrukt)
Is het voor mensen die dat meteen door hebben.. of moet je alle info uit de flyer kunnen halen?
[ Voor 47% gewijzigd door kaassouffle op 11-04-2007 11:00 ]
Ik vind de data weergave leuk gevonden, die moet je vooral zo houden. De website url zou ik wat groter een duidelijker maken door. Bijv. ander font. en die tekst van "More info" bij de url vandaan zetten ipv er doorheen.
Vooral het beeld wat het moet voorstellen is erg onduidelijk. Probeer daar wat aan te doen.
Dit topic is gesloten.
Let op dat je alleen werk post waar je ook echt moeite voor hebt moeten doen. Klusjes die je in 5 minuten geklaard hebt zijn meestal weinig interessant voor anderen.

In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.