[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 22.808 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:25

Shrien

frequent snoozer

Dark Blue schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:29:
[...]
Mm, wat heb je er zelf aan gedaan? Mensen in achtergrond geshopt, of alleen dat rookspoor gemaakt, of alleen de tekst? Kleurverzadiging aangepast? Verder snap ik niks van die plaat. Roken vergelijken met een foute vakantieliefde?
Alles wat je zei behalve de mensen in de achtergrond(?).
Och, die peuk kon ik ook wel wel shoppen, maar waarom zou ik ?
Het gaat om de zoen die ik wel mooi vond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 19:51
Dit is een website die ik voor een oude opdrachtgever aan het maken was... Uiteindelijk ging het allemaal niet door en een lange tijd er niets aan gedaan :)

Wat vinden jullie ervan? C&C welkom!

Afbeeldingslocatie: http://www.en-is.com/imgs/FunkySolar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:58

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Comments over het werk hierboven en andere kunnen vanaf heden in deel 12 gepost worden:

>>> \[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 12

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 11-01-2008 20:34 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 10:30

André

Analytics dude

:)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dat je alleen werk post waar je ook echt moeite voor hebt moeten doen. Klusjes die je in 5 minuten geklaard hebt zijn meestal weinig interessant voor anderen. ;)

In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.