mini vis. tut

en dan

en dan
ctrl J

en dan

en dan
ctrl J

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Jep, het boekje is ook zwart wit, papier heeft een beetje een licht gelige tint. Niet geel, niet te gezellig, maar een lichte tintTjeemp schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:04:
Het boekje is ook daadwerkelijk zwart-wit?
Het ziet er in ieder geval keurig netjes uit. Heb je die mensen voor een beamer gezet om die tekst er op te zetten of heb je dat in Post Production gedaan? Ziet er goed uit.
Hier nog een website design van mij. Voor een schoolopdracht gemaakt.
Moest een vervangende website zijn voor de opleiding (CMD Breda).
http://dackers.shift-reality.nl
Ja het ziet eruit als een site-check, nee dat is het niet!
Het is het plaatje van de website in een html bestandje geplakt zodat hij niet automatisch resized en zodat de achtergrond goed loopt.
Ziet er goed uitTjeemp schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:04:
http://dackers.shift-reality.nl
Ja het ziet eruit als een site-check, nee dat is het niet!
Het is het plaatje van de website in een html bestandje geplakt zodat hij niet automatisch resized en zodat de achtergrond goed loopt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
de auteur van Lorem Ipsum of die afbeelding van Cris Vector?MaKK0 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 02:07:
[...]
Jep, het boekje is ook zwart wit, papier heeft een beetje een licht gelige tint. Niet geel, niet te gezellig, maar een lichte tint
Ik heb de portretten idd gemaakt mbv een beamer icm een flitser, om mooi evenwicht te krijgen tussen beamerlicht en flitslicht.
Over je website.
Heb er zo snel niets op aan te merken. Eerste wat ik me afvraag is: hoe ziet de website er nu uit? Moest je rekening houden met de huidige huisstijl?
En... wat gebeurt er met de 3 rode tekstvakken als 1 van de teksten een stuk langer is dan de andere 2?
Leraar mode: je bent zelf niet de auteur van de content
[ Voor 8% gewijzigd door Tjeemp op 13-12-2007 11:38 ]
Ik vind em erg mooi. Veel aandacht voor detail, maar zonder te overdrijven.
Grafisch is het indrukwekkend, maar echt mooi vind ik het niet. Het vormt geen eenheid doordat je verschillende stijlen door elkaar gebruikt. Ik zou wat meer rust in de pagina brengen, bijvoorbeeld door een grid te gebruiken voor de positionering van elementen, en door meer aandacht te besteden aan stijl, typografie en witruimte.Ik ben bezig met een ontwerpje voor mijn nieuwe portfolio website.
Dat is inderdaad ook hetgeen waar ik een beetje mee zit. Ik mis ook een beetje eenheid. De content hangt nu maar een beetje los. Het rammelt. Als ik alle content weg haal ben ik erg tevreden over de vormgeving, maar het is moeilijk om met deze stijl een duidelijke site te maken. Een grid maken is juist erg moeilijk (vind ik). Als je het oude "web 2.0" stijltje gebruikt is het heel makkelijk, maar met dit grungy spul juist niet. Ik denk dat ik alle content schrap en weer een keer opnieuw begin (als ik tijd heb). Misschien is het juist wel leuk om een hele strakke vormgeving van de content te combineren met deze grunge stijl?Blaise schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:01:
[...]
Grafisch is het indrukwekkend, maar echt mooi vind ik het niet. Het vormt geen eenheid doordat je verschillende stijlen door elkaar gebruikt. Ik zou wat meer rust in de pagina brengen, bijvoorbeeld door een grid te gebruiken voor de positionering van elementen, en door meer aandacht te besteden aan stijl, typografie en witruimte.
Hoeft ook niet weg, want het past er gewoon bij. Enkel iets donkerder zodat het grijze vlak beter zichtbaar. Nu zie ik alleen een zeer lichte kleurverandering waarbij ik heel goed moet kijken wat het nu precies is.Tjeemp schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:35:
@ Rakkerzero: ik heb ook nog nagedacht om die achtergrond van dat grijze tekstvlak helemaal weg te halen... maar daar ben ik niet meer aan toegekomen en bovendien gaf dat weer andere uitlijn problemen...
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 13-12-2007 13:19 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Nee, ik doel op dat als je de website maakt, anderen er content op zetten. Je bent dus zelf niet de auteur van de content. Vandaar dat ik me afvraag hoe het eruit ging zien als er meer tekst in een van de vakjes zou zitten.Tjeemp schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:35:
[...]
de auteur van Lorem Ipsum of die afbeelding van Cris Vector?
Ik moest inderdaad rekening met de huidige huisstijl...
In ieder geval met de kleur rood die overal in terug komt hier.
Die rode tekstvakken hebben een vaste lengte. Als ze langer zijn wordt de tekst eraf geknipt...
- www.cmd-breda.nl
- http://www.cmd-breda.nl/vers/ (deze is nieuwer, en lelijker, en niet in huisstijl)
@ Rakkerzero: ik heb ook nog nagedacht om die achtergrond van dat grijze tekstvlak helemaal weg te halen... maar daar ben ik niet meer aan toegekomen en bovendien gaf dat weer andere uitlijn problemen...
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Anoniem: 170255
[ Voor 60% gewijzigd door BtM909 op 11-01-2008 16:21 ]
Leuk dat effect met al die "lijntjes". Hoe maak je dat eigelijjk? elk lijntje 1 voor 1 met vectoren of is er een makkelijke manier? Ergens een tutorial misschien?Anoniem: 170255 schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:39:
[afbeelding]
Wat aan het experimenteren voor een fictieve client.
Anoniem: 131623
Mooi werk man! Zou denk ik wel tof zijn om dit effect in een foto terug te zien, waarin iemand het blikje vast heeftAnoniem: 170255 schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:39:
[afbeelding]
Leuk gedaan, en inderdaad, hoe ga je te werk ?Anoniem: 170255 schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:39:
[afbeelding]
[ Voor 24% gewijzigd door pauldegroot op 18-12-2007 00:50 ]
Anoniem: 97092
[ Voor 16% gewijzigd door XangadiX op 11-01-2008 18:16 ]
Klaar voor de steroorlogen?
|{ brrr }] |
Jij denkt hetzelfde als ik eerst. Ik raad je toch aan om eens te gaan oefenen in Illustrator. Het zal even wennen zijn, maar het zal naar verloop van tijd toch vele malen makkelijker zijn om in Illustrator te werken. Bijvoorbeeld voor logo's en posters is het niet handig om in photoshop te werken omdat het toch een pixelprogramma is en blijft. Maar ben het wel met je eens dat photoshop makkelijker/sneller werkt met veel dingen...pauldegroot schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:17:
hé, ik lees al een tijdje mee op dit forum en dacht dat ik ook maar is wat spul van mezelf erop moest zetten..
commentaar is altijd welkom.
al mijn werk is gedaan in photoshop en ik doe vooral aan vectorart, vraag me niet waarom ik niet in illustrator werk. ik ben ooit in photoshop begonnen en tot nu toe bevalt het nog prima..
het meeste werk is gedaan zonder reference..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
#5 (dit ben ik zelf btw)
[afbeelding]
[afbeelding]
EVILSalami schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:46:
[...]
Leuk dat effect met al die "lijntjes". Hoe maak je dat eigelijjk? elk lijntje 1 voor 1 met vectoren of is er een makkelijke manier? Ergens een tutorial misschien?
Jup, stuk voor stuk gemaakt met de pentool.Shrien schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:09:
[...]
Leuk gedaan, en inderdaad, hoe ga je te werk ?
Hmpf, ja ben er ooit is mee begonnen maar werd misselijk van alle vector toevoegingen in illustrator..
tja veel oefenen met de pentool in illustrator of photoshop en begrijpen wat layer styles inhouden en wat je er precies mee kunt bereiken..Luuk-Online schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:16:
@pauldegroot: erg gave stijl, vind ze erg mooi! Ben eigenlijk wel benieuwd (net als bij die van Pacz) hoe je zoiets maakt in Photoshop. Kun je een tipje van de sluier oplichten?
[ Voor 64% gewijzigd door pauldegroot op 18-12-2007 18:12 ]
Anoniem: 245456
Dank u.Kvn schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:23:
Mooi werk pacz
offtopic:
Kan je me misschien een invite code mailen of pm'en voor Artician?
Jawel maar het duurt een eeuwigheid om de pagina in te laden en tijdens het laden verspringt hij steeds..Anoniem: 170255 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:00:
pcies, heel veel oefenen en experimenteren. Ik ben er ongeveer 6 uur mee bezig geweest in totaal, maar als ik hem nu na zou moeten maken heb ik dat binnen 1 uurtje gedaan. Het is heel veel verschillende dingen proberen en weer overnieuw doen.
Maakt GoT niet automatisch thumbs?
Ziet er vet uit. Het geeft mij een beetje een sfeer gevoel uit het spel Halo. Het zou zeg maar prima een wereld van de covenant kunnen zijn door de gebruikte kleuren. Erg mooi iig.Yellow|A schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:11:
Zat door advanced photoshop te bladeren en kwam uit bij het concept art gedeelte en zag een briljante machu picchu geshopped in een leuke sci-fi fantasy setting. Instant inspiratie. Wat ik wil is een leuke alien planeet maken met daarin een soort zwevende stenen met daarop gebouwen. Die uitkijken op de tweede planeet in de hemel die boom gaat.
Start foto:
[afbeelding]
Working file derde save
[afbeelding]
Nu nog de voorgrond erin shoppen, zal hopelijk alle slordigheidjes verbergen. Tsk jammer dat ik er al mee bezig was voordat de 2d contest begon, oh well
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ik zou van de figuren de kleuren aanpassen, die komen nu niet overeen met de rest van de foto.michel1991 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:37:
Mijn eerste:
[afbeelding]
The Beatles op het Rode Plein.![]()
Maar ik vind ze nog te veel opvallen, en ik heb alle filters geprobeerd. Iemand suggesties?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Deze reactie is niet lullig bedoeld, maar doordat de huid zo gladjes is wordt je aandacht meteen gevestigd op haar andere imperfectheden. Haar ogen en neus en mond zijn een beetje... anders dan normaal op d'r gezicht gevestigd, ik wil scheef zeggen maar dat klinkt zo negatief. Punt is in ieder geval dat het met een perfect gladde photoshop huid veel meer opvalt, en uiteindelijk ziet ze er in het geheel dus mooier uit met een normale onbewerkte huid.Anoniem: 97092 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:29:
Heb voor het eerst echt een retouch gedaan; mijn huisgenootje in een advertentie omgetoverd
Origineel:
[afbeelding]
Bewerkt:
[afbeelding]
Comments meer dan welkom
Anoniem: 97092
Zoals andere al gezegd hebben: Subtieler photoshoppen.Anoniem: 97092 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 01:29:
Heb voor het eerst echt een retouch gedaan; mijn huisgenootje in een advertentie omgetoverd
Origineel:
[afbeelding]
Bewerkt:
[afbeelding]
Comments meer dan welkom
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
geef ze ook eens de noise die op de rest van de foto zit. Witte 'uitkniplijntjes' rond de personen weghalen ook. En blur ze een misschien een beetje, verder heeft spike_wolf al bruikbare tips gegevenmichel1991 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:37:
Mijn eerste:
[afbeelding]
The Beatles op het Rode Plein.![]()
Maar ik vind ze nog te veel opvallen, en ik heb alle filters geprobeerd. Iemand suggesties?
[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 20-12-2007 17:23 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 12% gewijzigd door DonMetal op 23-12-2007 16:39 ]
Joejoe!
Oh dat is heel mooi gedaanAnoniem: 170255 schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:29:
Ziet er wel grappig uit, misschien wat subtielere kleuren gebruiken?
[afbeelding]
Is ook nog een work in progress.
Heb je het voor jezelf gemaakt of wordt het ook voor iets gebruikt. Hiet ziet er iig zeer gaaf uit.Anoniem: 170255 schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:35:
Uiteindelijke versie (klik voor een grotere versie):
[afbeelding]
Tnx, heb de achtergrond inmiddels veranderd. Ik gebruik nu eentje uit deze stock pack (een aanrader)Leuk bedacht, alleen de achtergrond ziet er een beetje uit als copy/paste werk. Het herhaald zich redelijk vaak.
[ Voor 8% gewijzigd door mavi op 26-12-2007 22:08 ]
Hmm, vanwaar jouw kleurkeuze voor die paarse planeet en die blauwe stralen?DonMetal schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:40:
OK, heb hem nu ook even gecentreerd en de kleuren wat veranderd:
[afbeelding]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131623 op 30-12-2007 00:03 ]
hee, die ken ik van deviantart?Shrien schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 02:19:
Vandaag verder gegaan met een oud 'projectje'.
Ziehier Dave Grohl.
[afbeelding]
clickie voor hires.
[ Voor 9% gewijzigd door pauldegroot op 30-12-2007 14:35 ]
De achtergrond is prima en vervult in mijn ogen de compensatiefunctie zoals jij aanhaalt. Dit is echter in een platte screenshot niet meteen duidelijk. Maar als je bijvoorbeeld op de ^ knop naast 'Kromme Gracht, Utrecht' klikt verdoezelt de content en is de foto in volle glorie in beeld. De beelden slaan trouwens op onze invulling van de paginas.Tjeemp schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:15:
de achtergrond is niet erg handig... de rest is lekker simplistisch, prima natuurlijk, maar dat moet wel op een manier gecompenseerd worden om het toch interessant te houden... ook is niet helemaal duidelijk wat jullie leveren, maak dit duidelijk en ook misschien minder vage menu-items.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 131623 op 30-12-2007 18:58 ]
Anoniem: 219071
Ik voorzie ook problemen met de achtergrond, hoe wilde je dat gaan doen op andere resoluties ?Anoniem: 131623 schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:58:
[...]
De achtergrond is prima en vervult in mijn ogen de compensatiefunctie zoals jij aanhaalt. Dit is echter in een platte screenshot niet meteen duidelijk. Maar als je bijvoorbeeld op de ^ knop naast 'Kromme Gracht, Utrecht' klikt verdoezelt de content en is de foto in volle glorie in beeld. De beelden slaan trouwens op onze invulling van de paginas.
Dat er voor het voor het grote publiek niet duidelijk is wat wij doen is niet erg, als marketeers en 'beslissers' dit maar weten
En wat ben jij dan ? De designer ofzo ?Over dat probleem met resoluties kan ik inkomen. Maargoed dat is iets voor de ontwikkelaar om op te lossen, gelukkig
Anoniem: 123349
Ik vind de site vooral een beetje zwart en leeg. Ik vind je vorige site mooier persoonlijk, gewoon omdat die meer gevult is.In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URL's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 131623 op 31-12-2007 19:55 ]
Resolutie nog steeds niet goed... of heeft je doelgroep allemaal 20 inch of hogere schermen ?Anoniem: 131623 schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:55:
Wipje 2 met o.a. sans serif content, beter uitgelijnd en b/w background staat hierrrr.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 219071 op 01-01-2008 13:22 ]
offtopic:Die gast derde van links bovenaan komt me zo bekend voor. Volgens mij zat ik aantal jaren terug bij hem in de klas. Ben zijn naam vergetenShrien schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:49:
Jeuw, vanochtend nog ff wat inelkaar geprakt voor wat vrienden enzo.
Ik vond 'm eigenlijk best goed gelukt.![]()
[afbeelding]
je kunt het beste eerst met de clonestamp of een brush het appeltje weg halen en dan netjes het apple logo inplakken.Anoniem: 230220 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:57:
Ik heb een vraagje, ik ben niet echt een pro, maar ik moet voor een school project bij het logo van het klokhuis veranderen in apple core:
[afbeelding]
Ik werk wel eens met photoshop, maar hoe kan ik dit netjes doen?
Bedankt,
(sorry, als dit niet mag)
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
erg tof!, ik heb een tijdje terug ook een ipod reeks gemaakt in photoshop, met de video, nieuwe nano en de shuffle.Kornflakes schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:17:
Na een lange tijd geen photoshop toch zelf maar weer even bzig geweest. Ik vond het tijd voor een nieuwe achtergrond. Ik keek wat rond voor inspiratie, en daar zag ik mijn rode/roze iPod shuffle. Even tut opgezocht en bezig gegaan.
[afbeelding]
Een enorme muur aan roze. Nog niet af, weet alleen zo even niet wat ik er verder mee moet.
2e foto linker dude ? Roel.mavi schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:44:
[...]
offtopic:Die gast derde van links bovenaan komt me zo bekend voor. Volgens mij zat ik aantal jaren terug bij hem in de klas. Ben zijn naam vergeten![]()
ik ben begonnen met eigenlijk alleen die 3 hoofden.. ik had een 'fotoshoot' met die meiden gedaan, en daar 3 foto's van uitgekozen.. die getreshold en daar kwamen die 3 hoofdjes dus uit.. toen die LP en toen begon ik pas met frutsels.. de uiteindelijke vorm kwam pas op het laatst eigenlijk.. en toen heb ik alles met de hand nog ingekleurdWild_Snake schreef op zondag 02 december 2007 @ 00:08:
[...]
Ziet er gaaf uit!!![]()
Wat je misschien had kunnen doen voor de tekst is ze net als andere tekst, "Live love the music", paralel aan de afbeelding kunnen zetten. Maar misschien ook niet![]()
Ik moet zelf ook eens wat van dat soort afbeeldingen proberen te maken. Zien er altijd gaaf uit.
Enige tips over hoe te beginnen misschien?
Ik bedoelde de eerste foto.
Misschien moet je wat meer kijken naar echte dvd covers.Anoniem: 230220 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:57:
Ik bedoelde het eigenlijk anders, maar heb hem al af, iemand tips? (dit is de dvd-cover, die lettertjes op de achterkant lukken mij niet super.):
[afbeelding]
@Pauldegroot: Wow, nice man!
Leuk, ziet er netjes uit.Simon schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:42:
[afbeelding]
Verveelde me zwaar de pleuris, dus maar even aan 't spelen geslagen en wat html geklopt. Moet er nog maar een echte site van maken
Hey Eddy Wally. Die heb ik een paar jaar terug toen ie hier in de buurt optrad nog een hand gegeven en een handtekening van gekregenSimon schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:42:
[afbeelding]
Verveelde me zwaar de pleuris, dus maar even aan 't spelen geslagen en wat html geklopt. Moet er nog maar een echte site van maken
Ik vind het kleurgebruik en de compositie goed. Het mist nog wel wat finesse. Heb je niet een heavy of light variant van dit font waarmee je wat kan spelen? Meer detail of variatie (zonder van je stijl af te wijken) zou het spannender maken.
Echt mooi gedaan, zit ook heel veel werk in zeker? (Aangezien je alle lijnen met de pen tool hebt geplaatst, er zijn ook veel details op te merken in de tekening (spikkels over het gradient heen))Anoniem: 170255 schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:39:
[afbeelding]
wat hij zegt..Blaise schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:15:
[...]
Ik vind het kleurgebruik en de compositie goed. Het mist nog wel wat finesse. Heb je niet een heavy of light variant van dit font waarmee je wat kan spelen? Meer detail of variatie (zonder van je stijl af te wijken) zou het spannender maken.
ligt het trouwens aan mij of is dat dvd hoesje verkeerd omAnoniem: 230220 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:57:
Ik heb een vraagje, ik ben niet echt een pro, maar ik moet voor een school project bij het logo van het klokhuis veranderen in apple core:
[afbeelding]
Ik werk wel eens met photoshop, maar hoe kan ik dit netjes doen?
Bedankt,
(sorry, als dit niet mag)
Leuk ontwerp, maar idd niet heel spannend. Misschien kan je de drie wat 'viezer maken'?
misschien het gras wat afwisselender? ziet er overal hetzelfde uit nu.pauldegroot schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:17:
[...]
Leuk ontwerp, maar idd niet heel spannend. Misschien kan je de drie wat 'viezer maken'?
hier nog wat van mij.
[afbeelding]
1680x1050
in welke zin affwisselender? gras is toch niet heel afwisselend? heb nu gewoon allemaal scattering gedaan en jitters etc..gerbenvandijk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:26:
[...]
misschien het gras wat afwisselender? ziet er overal hetzelfde uit nu.
Dat ziet er inderdaad "afwisselender" uit, maar in mijn mening is het net schaamhaar.Tjeemp schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:38:
http://www.rud-gr.net/wal...n_sunset_dancing_girl.jpg
voorbeeldje hoe het afwisselender kan...
hoeft natuurlijk niet zo complex, maar een ander verschil wat je ziet is dat ze wel door elkaar heen gaan, maar niet ondoorzichtig worden op een groot stuk, en vooral qua hoogte meer variatie denk ik...
hoop dat je er iets mee kunt...
Anoniem: 189019
Haha, en bedankt! You just raped it, my friend.MaCe1337 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:41:
[...]
Dat ziet er inderdaad "afwisselender" uit, maar in mijn mening is het net schaamhaar.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 189019 op 10-01-2008 00:58 . Reden: plaatje op eigen host gezet... ]
Ik heb vandaag een nogal ongenuanceerde bui, sorry.Anoniem: 189019 schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 00:52:
[...]
Haha, en bedankt! You just raped it, my friend.
Hier een klein plaatje van wat ik in mijn pauze heb gefixed met illu en ps.![]()
[afbeelding]
je ziet nu dat elk grassprietje hetzelfde is zegmaar, misschien een aantal wat lager, hoger, groter, kleiner etc.. lijkt het wat minder nep, al vind ik de rest wel echt gaaf gewordenpauldegroot schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 23:59:
[...]
in welke zin affwisselender? gras is toch niet heel afwisselend? heb nu gewoon allemaal scattering gedaan en jitters etc..
sweetXoiN schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 22:42:
Ben ook even een avondje aan het spelen geweest.
[afbeelding]
Graag c&c
Ik vind de eerste heel mooi. Goede compositie, en keuze van lettertype. Zit alleen een slordigheidje in de positie van de teksten die niet op één lijn staan.Arutha schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:02:
Twee affiches voor een fuif van men volleybalclub. Gemaakt in Illustrator + Photoshop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mm, wat heb je er zelf aan gedaan? Mensen in achtergrond geshopt, of alleen dat rookspoor gemaakt, of alleen de tekst? Kleurverzadiging aangepast? Verder snap ik niks van die plaat. Roken vergelijken met een foute vakantieliefde?Shrien schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 02:24:
Verveling in de nacht..
[afbeelding]
Vond 'm wel postwaardig.
Hmm, ik vind ze allebei eigenlijk helemaal niks. De bovenste poster is te leeg, je hebt de brushes gewoon als stempels op de plaat gedrukt (het vrouwtje is volgens mij een font, dat terzijde). Uitlijning is ook wat 'zoekerig' alles lijnt wel met iets, maar het staat te ver uit elkaar om een mooi verband te zien. En kleurgebruik... ja... góed dat je weinig kleuren hebt, maar durf er toch nog wat meer mee. Een zelfde bloemfiguur als linksboven, maar dan in het blauw erachter gedrukt, zou al heel wat kunnen doen. Evenzo voor rechtsonder.Arutha schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:02:
Twee affiches voor een fuif van men volleybalclub. Gemaakt in Illustrator + Photoshop.
[afbeelding]
[afbeelding]
Anoniem: 248468
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq