[2D] Post hier je 2d-stuff maar weer - part 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.865 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:55:
Mijn nieuwe layout voor een portfolio site:
....
Het ziet er opzich wel aardig uit, heeft alleen wel heel erg het standaard template gevoel.

Ik erger me alleen nu al dood aan die blauwe balk boven en onder over de volledige breedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shrien schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:34:
Aan de ontwerp-wedstrijd van het blikje van de Kruidvat energie-drank meegedaan.

[afbeelding]
[klikkie]
Ziet er netjes uit! Weereens wat anders dan die standaard "ENERGY DRINK!!" prints. Ik vind alleen de stroke om 'Power Booster' wat minder, voel die mosgroene(?) vibe niet echt. Misschien dat Kruidvat rood beter zou staan? Maar al ingestuurd neem ik aan, dus weinig nog aan te doen. Anyways, tof! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:07

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:20:
[...]

Ziet er netjes uit! Weereens wat anders dan die standaard "ENERGY DRINK!!" prints. Ik vind alleen de stroke om 'Power Booster' wat minder, voel die mosgroene(?) vibe niet echt. Misschien dat Kruidvat rood beter zou staan? Maar al ingestuurd neem ik aan, dus weinig nog aan te doen. Anyways, tof! O-)
Thanks ! Ik had een paar kleuren geprobeerd, deze leek mij de beste. Maar de Kruidvat rood vibe voel ik ook wel rinkelen eigenlijk :P .
Als ze mijn ontwerp kiezen (geen idee wat de competitie is..) dan zal ik het nog even voorstellen aan ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Shrien schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:34:
Aan de ontwerp-wedstrijd van het blikje van de Kruidvat energie-drank meegedaan.

[afbeelding]
[klikkie]
Heel erg mooi! ;)
Ziet er vrolijk uit, i.t.t. tot de meeste blikjes energy-drank.
Met name drie onderdelen vind ik gaaf:
• De batterij;
• De lichtblauwe 'zonnestralen' vanuit de batterij;
• De 'verfklodders' onder de streepjescode en het prullenbakje.
Hoe maak je die zonnestralen en die verfklodders? :D Naar beide ben ik al een tijdje op zoek. Heb je toevallig links naar tutorials?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Zonnestralen: zoek eens op polar coordinates in photoshop.

Verfklodders: zijn waarschijnlijk gewoon brushes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
Shrien schreef op zondag 10 juni 2007 @ 20:21:
Ik ben bezig met een afbeelding te maken voor mijn moeder voor haar verjaardag, en die afbeelding zet ik dan op canvas.

Alleen ben ik een beetje inspiratieloosch..

[afbeelding]

iemand ideeen ?
reminds me of

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c347/WhiteViper/MaFinalSmall.jpg

:P

edit: om ff me post te ondersteunen:
WhiteViper schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 20:00:en heb een foto van me zusje en eentje van mij inelkaar geshopt..
wordt verjaardagscadeautje voor me moeder, afgedrukt op canvas, 1 meter bij 1 meter :)
[afbeelding]

[ Voor 29% gewijzigd door Florinsz op 25-06-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H004 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:29:
Zonnestralen: zoek eens op polar coordinates in photoshop.

Verfklodders: zijn waarschijnlijk gewoon brushes...
Ik denk dat hij het bedoelt in Illustrator. Tutorials hiervan kan je zo vinden met google. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Laatst online: 05-09 11:08
heren :)

ik ben eigenlijk op zoek naar een druk- copy of printshop die zoiets kan drukken voor mij:

Afbeeldingslocatie: http://i30.photobucket.com/albums/c347/WhiteViper/MTtest1.jpg

dus dan bedoel ik dat er óók op de mauwen gedrukt moet worden.. en het liefst in een groen/kaki tint.

weet een van jullie iets waar ik verder mee kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

CdD schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:03:
[...]

Heel erg mooi! ;)
Ziet er vrolijk uit, i.t.t. tot de meeste blikjes energy-drank.
Met name drie onderdelen vind ik gaaf:
• De batterij;
• De lichtblauwe 'zonnestralen' vanuit de batterij;
• De 'verfklodders' onder de streepjescode en het prullenbakje.
Hoe maak je die zonnestralen en die verfklodders? :D Naar beide ben ik al een tijdje op zoek. Heb je toevallig links naar tutorials?
Het zijn beide brushes, gewoon zoeken op deviantart.
én bedankt ! :)

Splatter search ( eerste hit )
Vector Line Brush search ( ook eerste hit )

edit:
WhiteViper schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:38:
[...]

reminds me of

[afbeelding]

:P

edit: om ff me post te ondersteunen:

[...]
Daar vanuit is mijn idee ook ontstaan ja, hij is uiteindelijk zo geworden.

[ Voor 19% gewijzigd door Shrien op 25-06-2007 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Hierbij versie 2 waarin het volgende is veranderd:
  • Fonts van de cadeautips zijn aangepast en elk een andere kleur gekregen.
  • De uitnodigingstekst heeft een iets ander font gekregen.
  • Het linker hoofd is aangepast (vergroot) voor een speelser effect.
  • Er is een diploma (de papierrol :) ) bijgekomen.
Afbeeldingslocatie: http://www.uitdehoogte.nl/showcase/images/Uitnodiging_2007_klein_v2.jpg
(klikbaar)

Op en/of aanmerkingen zijn wederom welkom!

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhiteViper schreef op maandag 25 juni 2007 @ 19:52:

ik ben eigenlijk op zoek naar een druk- copy of printshop die zoiets kan drukken voor mij:

[afbeelding]

dus dan bedoel ik dat er óók op de mauwen gedrukt moet worden.. en het liefst in een groen/kaki tint.

Nee dat gaat je hoogst waarschijnlijk niet lukken...of je moet er 50.000 ofzo laten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:12

[afbeelding]

Ik denk dat dit helaas nergens kan.. misschien bestaat er wel een bedrijf die lappen stof print? Ik ben ze nog niet tegen gekomen (ook niet echt naar gezocht), maar als je een grote lap stof laat bedrukken, en dan zelf een t-shirt van laat naaien, heb je hetzelfde resultaat.

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Als je zelf aan een effen shirt kan komen, dan is dit misschien wel wat voor jouw.
T-shirt Tutorial

Denk dat dat je wel op weg helpt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/4582/untitled1no2.png
c&c please... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:21
Vind je stijl cool. Kun je hem linken naar een wat grotere versie zodat we wat wellicht wat meer detail kunnen zien?

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Vlinders aan een lijntje :>
Leuk!

Alleen die lijntjes bij dat mannetje zn benen snap ik niet echt..

[ Voor 12% gewijzigd door Shrien op 29-06-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

Hoe lang zou het nog duren voordat alle swirls en twirls weer de kast in gaan, want tegenwoordig komen we toch wel erg veel van deze art tegen. ik zou misschien de overige wolkjes wat meer draaien maar al met al een geslaagde compositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:03:
[...]

Als je zelf aan een effen shirt kan komen, dan is dit misschien wel wat voor jouw.
T-shirt Tutorial

Denk dat dat je wel op weg helpt. :)
Oh dit is wel nice :) en dan uit folie even een spuitmal maken die je op het shirt plakt, dan ben je van het sjabloon effect zodat je bijvoorbeeld de cirkels uit de tutorial wél helemaal rond kunt maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Bij de printshop kun je waarschijnlijk wel op A3, 200 tot 250 grams papier laten printen. Print er een paar meer :P want na een paar t-shirts zit je verf geheid ook per ongeluk onder op de mal. En dat stempelt vrolijk verder op een schoon shirt.

Anyway, als je dat laat uitprinten en zo gaat sprayen, kan dat echt nog een super effect worden. Ook omdat je ontwerp zich daar prima voor leent.

Je zou ook bij een kunstacademie aan kunnen kloppen en ze eens vragen of je dit mag doen mits je de verf enzo betaalt. Zij hebben grote zeefdrukken staan, enorme voorraden verf, ervaring met prutsende jongeren :P en als je zelf de t-shirts hebt... Die zou je bijvoorbeeld per pak bij de Makro kunnen kopen of bij een andere groothandel (hier in Enschede zit de Snuverink, die heeft die dingen zo per 100 op de plank liggen).

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat creativiteit van mezelf heb laten zien. Tevens lang geleden dat ik iets gemaakt hebt.

Dit laatst nog afgemaakt. Het idee had al een best een tijd en het begin had ik ook al gedaan, maar nooit eigenlijk afgemaakt. Nu is het dus af :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/98be81f55707eb7fe3a9edd3e4e5436c/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Error65 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:50:
Hierbij versie 2 waarin het volgende is veranderd:
  • Fonts van de cadeautips zijn aangepast en elk een andere kleur gekregen.
  • De uitnodigingstekst heeft een iets ander font gekregen.
  • Het linker hoofd is aangepast (vergroot) voor een speelser effect.
  • Er is een diploma (de papierrol :) ) bijgekomen.
[afbeelding]
(klikbaar)

Op en/of aanmerkingen zijn wederom welkom!
Persoonlijk vind ik het kleurgebruik niet echt ok. Ik zie blauw, geel, groen, rood en bruin. Vooral het behangpapier en de tekst-sliert die ophangt vind ik te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error65
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01-2023

Error65

Error Inside

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:42:
[...]

Persoonlijk vind ik het kleurgebruik niet echt ok. Ik zie blauw, geel, groen, rood en bruin. Vooral het behangpapier en de tekst-sliert die ophangt vind ik te druk.
Mag ik vragen wat je er niet goed aan vindt?
Zijn het te weinig kleuren, of juist te veel of, vindt je ze niet goed bij elkaar passen?

Ik ben wat dat betreft echt een hobbyist, dus alle tips zijn welkom :)

http://www.uitdehoogte.nl/bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:26
Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:16:
Het is alweer een tijd geleden dat ik wat creativiteit van mezelf heb laten zien. Tevens lang geleden dat ik iets gemaakt hebt.

Dit laatst nog afgemaakt. Het idee had al een best een tijd en het begin had ik ook al gedaan, maar nooit eigenlijk afgemaakt. Nu is het dus af :)

[afbeelding]
Dunno what it is but I like it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
mavi schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:55:
[...]

Dunno what it is but I like it :)
Das nou het leuke aan abstract. Het hoeft niks voor te stellen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:12
Ok, ik heb me ook weer eens gewaagd aan een plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://38.99.76.35/img235/3411/joshsiteintro3smallqz1.jpg
(klik voor groter!)

voor iemand me complimenten/commentaar gaat geven over de CD en/of dia: Die heb ik dus gestolen :P
c&c aub :)

edit: grotere versie daadwerkelijk toegevoegd :+

gemaakt in paint.net trouwens

[ Voor 17% gewijzigd door link0007 op 02-07-2007 20:23 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pacz

Zoals wellicht al gezegd is de stijl met het lijnen spel iets wat je veel ziet,
maar ik vind het cool! :)

Helaas kom ik nu met het banale: hoe doe je dat nou? 8)7
Ik heb al wat rondgezocht maar kom nog niet de juiste tut's tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

link0007 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:14:
[afbeelding]
(klik voor groter!)

voor iemand me complimenten/commentaar gaat geven over de CD en/of dia: Die heb ik dus gestolen :P
Dan is dus eigenlijk alles gestolen?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

link0007 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:14:
[afbeelding]
(klik voor groter!)

edit: grotere versie daadwerkelijk toegevoegd :+

gemaakt in paint.net trouwens
Ik weet niet watvoor programma paint.net is, maar ik vind het niets, je hebt ong. alles wat in het plaatje 'gestolen', ik snap je compositie ook niet wrees ik...

Hoe kom je trouwens aan die flowerornament achtergronden ? Ik kan ze werkelijk nergens vinden in hi-res.
(en ben te lui om ze zelf te gaan maken dmv. brushes of iets dergelijks :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik wil eens gek doen en kijken of ik een zwart t-shirt dmv. een stencil kan beschilderen met autolak van een lakstift. Ik heb al eens twee frontjes van mijn computerkast geschilderd met dit spul en het beviel me erg goed: de lak is hardnekkig, bij goed gebruik mooi dekkend :P en het is er voor 7,50 het stiftje in allerlei kleuren. Nu wil ik het dus op een t-shirt gaan smeren, en wel in deze vorm:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/98e59bf080552f3f01eb90445f004991/thumb.jpg
Klikkie voor full & minder pixelig!

Ik heb hier iets van vier testjes onder elkaar gezet incl. mijn naam nog een keer in caps...
Tot nu toe vind ik dat de rode achtergrond 'wel leuk' is maar totaal geen binding heeft met mijn ik, de 'Heidi'. Heidi's zijn Highly-Educated Independent Degree-Carrying IndependentS maar ook dat vrolijke meisje uit de Alpen ;) . Maar dat zie je nu in het rode vlak nog niet terug, dus daar moet ik wat op vinden. Voor de letters heb ik gekozen omdat deze als stencilletters uit te snijden zijn en toch wat lekker ruig overkomen.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
Afbeeldingslocatie: http://img146.imageshack.us/img146/8253/v5copytn1.th.jpg

Probeer al een tijdje een portfolio site in elkaar te knutselen maar het schiet niet echt op. Dit is wat ik gisteravond snel heb gemaakt.

LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EsCo
  • Laatst online: 10-09 22:21
mavi schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:01:
Probeer al een tijdje een portfolio site in elkaar te knutselen maar het schiet niet echt op. Dit is wat ik gisteravond snel heb gemaakt.
Ik vind de kleurstelling best wel mooi eigenlijk. Ik zou persoonlijk beginnen met een ander lettertype en een smaller menu, maar wellicht is dat een kwestie van smaak.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie

fZeroNewbie

_cont is reflecterend, maar dit zie ik niet terug bij de andere tekst? is dit opzettelijk? daarnaast misschien nog ff kijken naar de vlak verdeling. _cont staat in het midden van zijn vakje, maar _digitalART staat niet gecentreerd (duidelijk iets naar links). Daarnaast staat die tekst zo weer een beetje raar boven de foto's. Bij webdesign, goodies en links zie ik links duidelijk schaduw, terwijl ik dat bij digitalART niet terug zie. Misschien een idee om de randen van het nav menu hard te houden en niet schaduw eroverheen (dat je de witte border lijn kan zien zoals bij digitalART). Kleuren zien er erg cool uit vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

fZeroNewbie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 06:08:
_cont is reflecterend, maar dit zie ik niet terug bij de andere tekst? is dit opzettelijk? daarnaast misschien nog ff kijken naar de vlak verdeling. _cont staat in het midden van zijn vakje, maar _digitalART staat niet gecentreerd (duidelijk iets naar links). Daarnaast staat die tekst zo weer een beetje raar boven de foto's. Bij webdesign, goodies en links zie ik links duidelijk schaduw, terwijl ik dat bij digitalART niet terug zie. Misschien een idee om de randen van het nav menu hard te houden en niet schaduw eroverheen (dat je de witte border lijn kan zien zoals bij digitalART). Kleuren zien er erg cool uit vindt ik.
Het lijkt mij dat '_cont' de content is van Digital-art, dus daarom de verschillen, en daarom staat _cont ook niet in het nav-menu. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
fZeroNewbie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 06:08:
Het is idd zoals Shrien het ook zei. Maar bij sommige punten heb je wel gelijk en zal het ook aanpassen. Ik post later wel een geupdate versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vampiria
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-02-2024

Vampiria

lief klein meisje

@ Dark_Blue, ligt het aan mij of is ie erg pixelachtig?

@ Mavi; ik vind 'm echt wel heel mooi, lekker simpel en die bloemetjes passen er echt heel mooi bij. Ik vind alleen wel dat je menu iets smaller mag.

Afbeeldingslocatie: http://i3.photobucket.com/albums/y53/synt4x-3rr0r/LetmeGo.jpg
Fotomanipulatie, ik weet niet precies of ik dat hier ook mag, maar het waren heel mooie handen... totdat ik ging knutselen

~Vampiria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Vampiria schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:40:
@ Dark_Blue, ligt het aan mij of is ie erg pixelachtig?
Dat ligt aan jou, het staat er toch duidelijk onder.
Het werk is in illustrator gemaakt juist om de scherpe lijnen te behouden.

Ik vind je handen nou juist weer niet zo bij de plaat passen. Echt strakke nailpolish-handjes die kennelijk ergens uit willen; maar ze zijn nog helemaal niet gehavend of vies ofzo. De persoon van wie de handen zijn heeft kennelijk nog geen moeite gedaan om weg te komen.... dus 'let me go'... mmm ik weet niet of dat wel echt van toepassing is. ;)

Ook dat zwarte vlak onder je werk... waar is het voor?

Je foto's doen me verder denken aan de CD-hoes van Wild Animus. Aan de binnenkant staat een meisje dat ongeveer zo kijkt als die in jouw plaat. Heb je de CD toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik kreeg in het begin van deze week de vraag van een goeie vriendin of ik voor haar dansschool een dvdcover wilde maken voor een show die op dvd is opgenomen.
Zo gezegd zo gedaan dus. Ben gisterenavond aan de slag gegaan en ben op het volgende uit gekomen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fcfcc0e76b71f5d24f87a6cea8739f7d/full.jpg

Any comments??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:43:
Ik kreeg in het begin van deze week de vraag van een goeie vriendin of ik voor haar dansschool een dvdcover wilde maken voor een show die op dvd is opgenomen.
Zo gezegd zo gedaan dus. Ben gisterenavond aan de slag gegaan en ben op het volgende uit gekomen:

[afbeelding]

Any comments??
Hmm het begin is er zeker! :) Maar toch nog een paar kleine puntjes:

-Zeker op de voorkant zie ik veel te veel verschillende fonts, probeer anders wat meer eenheid te krijgen door slechts 2 of 3 verschillende fonts te gebruiken?
-Voor een website is www.ditisjesite.nl ook genoeg, "website:" en "http://" en de slash aan het eind is echt overbodig, geeft alleen maar verwarring!
-Nog iets over de link, als het al zo'n lange link is, probeer dan de characterspacing wat omhoog te gooien, dan is het (vooral voor mensen zoals ik met dyslectie) een stuk makkelijker te lezen!

Keep up the good work!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
In die fonts zie ik niet zo'n heel erg probleem. Met name omdat 2 fonts heel erg op elkaar lijken.

Het is dat ik de cover al afgegeven heb, anders zou ik die hyperlink nog wel ff aanpassen. Maar ze weer dik en dik tevreden met de cover. Ze hadden helemaal niet zo'n hoog pro design cover verwacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Rakkerzero schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:43:

[afbeelding]

Any comments??
presenteerd? :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verrek. Nu je het zegt. Dat was me niet eens opgevallen 8)7

Gaat aan fix werken.... DONE

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 06-07-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:20

Bjk

Nieuwe versie voor halflife-2.nl.
Afbeeldingslocatie: http://upload.halflife-2.nl/20070706-3306.jpg
Click voor grote versie.
Hope you like it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Bjk schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:24:
Nieuwe versie voor halflife-2.nl.
[afbeelding]
Click voor grote versie.
Hope you like it.
Op zich lekker strak ontwerp, maar ik vind de afbeelding in de header veel te groot, het neemt m'n halve beeldscherm in beslag. Zelfde geldt voor de footer, is ook erg groot en hangt er een beetje los onder.
Ook vind ik de titel niet erg in het oog springen, dat kan misschien wat spannender. De inhoud zelf wordt wel netjes gepresenteerd imo.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Flame weggehaald

Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/7428/greatdo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/6826/borgothos0.gif
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/2352/devinedemoneh3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/6951/oehlahalahcopyjq7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/3084/rhcp2copyzy5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/9972/supermariocopymz3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8723/tekken5vs0.gif
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8092/nfscopyke5.jpg
Wallpapers
http://img527.imageshack....lpaperiinietafcopyid6.jpg
http://img518.imageshack....allpaperrubenkopievr6.jpg

dit zijn maar een paar van mn beste...
ik gebruik Fotoshop CS3 Extended edition

[ Voor 10% gewijzigd door André op 09-07-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/6126/1stplanetax7.jpg

hier was ik nog vergete doet dit maar eens zonder knippe en plakke!

Kutwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 20:51:
[afbeelding]

hier was ik nog vergete doet dit maar eens zonder knippe en plakke!

Kutwerk
Is goed. Dat ga ik eens doen zonder knippen en plakken. ;)

Zo dan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9c0a5bd96d06c58f48073bf2678d63c0/full.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 08-07-2007 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t zijn niet gewoon gedownloade brushes zoals jij dat doet knaap ik maak ze met een paar standaart brushes en voor de rest alleen maar shapes en effects

[ Voor 4% gewijzigd door André op 09-07-2007 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:31:
[...]
Als jij denkt dat de snelheid waarmee je filtertjes achter elkaar uitvoert in Photoshop iets te maken heeft met vormgeving
Dat heeft er zeker wel mee te maken. Daarnaast draait het overigens lang niet om alleen filters. Maar het gaat om het geheel. Als je het niet voor elkaar krijgt om een mooi geheel te maken door wat dan ook te gebruiken dan heb je het gewoon (nog) niet in je.
Om het wel in je te krijgen moet je gewoon veel oefenen en proberen. Daarnaast staat het internet vol met tutorials voor photoshop, illustrator etc.. waar je mee aan slag kunt om je werkstuk mee te verfraaien.
En dan heb je ook nog het element wat zich mode noemt. Probeer eens dingen te maken wat bij de laatste mode pakt. Als je dat goed kunt uitvoeren daarmate dat overige kunstenaars hiervan onder de indruk zijn dan weet je dat jij het als kunstenaar, om het maar even zo te noemen, goed hebt gedaan. Pas dan weet je hoe je te werk moet gaan. Eerder niet.
heb ik ook nog wel wat desillusionerende inzichten voor jou klaarliggen. :)
Post maar. Ik sta open voor opmerkingen, aanmerkingen en suggesties ;)
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:37:
t zijn niet gewoon gedownloade brushes zoals jij dat doet knaap ik maak ze met een paar standaart brushes en voor de rest alleen maar shapes en effects
Ik heb geen enkele brush gebruikt ;)

[ Voor 11% gewijzigd door André op 09-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
mister madness schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:48:
[...]
ik heb een iets van opkomende zon XD ofzo met een enlightment op mn planeet en shadow waar het nog **nacht** is bij jou is het om je outerglow donker in in het midde licht dat is niet logisch
Dat kan wel zijn, maar een kunstwerk hoeft niet altijd wetenschappelijk correct te zijn. Er mag ook best iets van fictie in zitten om je kunstwerk meer compleet te maken. In mijn geval is dat dus de verlichte zijde van de planeet en de afmakende rand om de plaat heen. Jouw plaat heeft dit niet en voelt daarom ook niet af.

Je doet overigens alsof ik geen verstand heb van ontwerpen/vormgeving/kunst/etc.. In dat geval kan je iig zeggen dat het aan het verkeerde eind hebt. Aan jouw plaatjes kan ik zien dat jij dit niet hebt of in ieder geval niet uitstraalt. Tevens doet jouw gedrag in de laatste paar posts datgene bevestigen.
Ik vind het prima als je na deze post nog steeds niks van mijn reactie aantrekt, maar besef wel dat je jezelf alleen voor het domme houd en op die manier nooit, maar dan ook nooit een fatsoenlijk kunstwerk zal kunnen produceren.

[ Voor 36% gewijzigd door André op 09-07-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-08 02:39
Wat ik bedoel is dat je wel erg agressief reageert, als ik eerlijk moet wezen ben ik zelf ook niet al te goed thuis in photoshop en behoor ik ook tot de categorie van mensen die CS2 hebben gedownload, maar toch post ik mijn spullen hier niet omdat ik ze zelf niet goed genoeg vind omdat het in verhouding met de rest hier in het niets valt, en no offense, maar zo valt jou werk, wat voor jou dan miss veel werk is geweest, in de ogen van de mensen hier als simpel en 5 minuten werk...

[ Voor 0% gewijzigd door Liquid-Man op 08-07-2007 22:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liquid-Man schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:36:
Wat ik bedoel is dat je wel erg agressief reageert, als ik eerlijk moet wezen ben ik zelf ook niet al te goed thuis in photoshop en behoor ik ook tot de categorie van mensen die CS2 hebben gedownload, maar toch post ik mijn spullen hier niet omdat ik ze zelf niet goed genoeg vind omdat het in verhouding met de rest hier in het niets valt, en no offense, maar zo valt jou werk, wat voor jou dan miss veel werk is geweest, in de ogen van de mensen hier als simpel en 5 minuten werk...
kijk met jou valt er te prate man, ik vind mijn werk ook niet altijd moii ik wil gewoon laten ziejn wat ik maak en of mense het nou mooi of niet mooi vind kan mij aan me reet roeste maar ze hoeven mij niet aan te vallen dat IK slecht ben... want ik vind het soms wel moi wat ik maak en cs2 zuigt XD
cs3 is wel vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
Ik wil me voor de rest niet ermee bemoeien, maar geloof dat jij de eerste opmerking maakte, dat andere mensen er niks van bakte.

Verder denk ik dat we deze zinloze discussie maar moeten stoppen. Of je nu in 3 uur iets moois maakt of in 5 minuten, tis alleen makkelijk je geld verdienen, maar je komt op het zelfde resultaat.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien kan je in je volgende posts hier op GoT dan ook beleefd blijven naar de andere medegebruikers toe, en af en toe op je spelling letten, dat maakt het aangenamer voor zowel jou als de anderen ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag het verzoek gekregen om een poster te maken voor een band-avond hier in de buurt.
Heb nu dit gemaakt, maar vind het erg te kort doen. Vooral de foto van de band vind ik er ongeloofelijk niet in thuis passen. Maar die moet er toch wel in.. iemand een idee? Of natuurlijk andere kritiek?

http://i183.photobucket.c...MusicEventphotobucket.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
  • Laatst online: 21-08 21:43
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:46:
Vandaag het verzoek gekregen om een poster te maken voor een band-avond hier in de buurt.
Heb nu dit gemaakt, maar vind het erg te kort doen. Vooral de foto van de band vind ik er ongeloofelijk niet in thuis passen. Maar die moet er toch wel in.. iemand een idee? Of natuurlijk andere kritiek?

moet die foto persé een foto blijven? want anders zou je nog wel iets vets met die bandleden kunnen doen.

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter

Dat je een foto hebt gekregen dat in de poster verwerkt moet worden wil niet zeggen dat je heel de foto erin moet doen. Je kan ook onderdelen uit de foto erin verwerken, bijv. de bandleden.
Nu lijkt het erop dat die foto er gewoon opgeplakt is, als je de bandleden uit de foto knipt en die ipv de foto neerzet vormt de poster en de afbeelding van de bandleden een meer geheel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hum goed ideen :) ga ik zo meteen even proberen... ook wel benieuwd naar eigenlijk .. hoe knippen jullie meestal foto's uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
ik gebruik meestal de polygon magnetic lasso tool.

[ Voor 54% gewijzigd door misterw op 09-07-2007 13:16 ]

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:32

André

Analytics dude

Modbreak:Zojuist 15 berichten verwijderd en een aantal aangepast. Blijf vriendelijk, spel goed en speel niet op de man maar gebruik opbouwende kritiek... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Ik vind 'm lekker helder en duidelijk.
Opzich vind ik de foto ook wel goed staan zo, er hoeft niet altijd wat te 'beuren met de foto vind ik.

(waarom is het alleen voor 25+ ? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja vroeger hadden ze 40+ .. daar kwam niemand op af... nu doen ze 25+.. ik vind het jammer ;) bandje spreekt me eigenlijk wel aan haha ..

maar ja hier updateje met een uitgeknipte band.. ik vind het wel wat hebben
http://i183.photobucket.c...MusicEventphotobuck-2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:40:
Ja vroeger hadden ze 40+ .. daar kwam niemand op af... nu doen ze 25+.. ik vind het jammer ;) bandje spreekt me eigenlijk wel aan haha ..

ik vind de poster mooi zo. lekker strak en overzichtelijk zonder teveel meuk. mooi werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:12:
hum goed ideen :) ga ik zo meteen even proberen... ook wel benieuwd naar eigenlijk .. hoe knippen jullie meestal foto's uit?
Foto's kun je het makkelijkste uitknippen door de benodigde gebieden te markeren in de Quick Mask Mode. Daarna weer terug te schakelen naar de standaardmode.

Je poster ziet er zo overigens al een stuk beter uit. Alleen die zwarte outer glow mag je weglaten. En als het aan mij ligt mag je de foto ook wat groter plaatsen en de tekst onderaan wat creatiever neerzetten zodat het allemaal wat mooier uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leedbek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-09 23:40

Leedbek

Luuk Luchtloper

Eerlijk gezegd vind ik de eerste versie mooier... deze uitgeknipte versie maakt het 'goedkoper' op een of andere manier. Eventueel kun je de border van die foto nog een ridge geven, embossen misschien (maar dan wel strak!), om het er minder 'opgeplakt' te laten lijken.

Klaar voor de steroorlogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de nieuwe versie vooral beter omdat ik vond dat het vele wit in de foto nogal afstak tegen het zwart en geel van de rest :).. maar ja meningen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Het is nu meer één geheel. Veel beter dan de vorige versie!

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

Goed, dit stond net in het tekentopic, maar die post ik hier maar even.

--

Ik ben met wat vrienden van plan om Risk te maken om over internet te spelen, en ik ben verantwoordelijk voor de interface. Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee, maar ik vind het wel tof geworden. Is toch best moeilijk om een bordspel om te zetten naar een makkelijk te gebruiken interface. Als iemand nog dingen mist in de opties, geef een gil ;)

De transparante/licht gekleurde elementen zijn gedisabled en worden dus 100% kleur als je ze aan aan kan klikken oid.

Normaal
Afbeeldingslocatie: http://www.daanboon.nl/dump/tmain.jpg

Legers inzetten
Afbeeldingslocatie: http://www.daanboon.nl/dump/tleger_popup.jpg

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:15

Creesch

bla bla!

Senzuboon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:11:
Goed, dit stond net in het tekentopic, maar die post ik hier maar even.

--

Ik ben met wat vrienden van plan om Risk te maken om over internet te spelen, en ik ben verantwoordelijk voor de interface. Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee, maar ik vind het wel tof geworden. Is toch best moeilijk om een bordspel om te zetten naar een makkelijk te gebruiken interface. Als iemand nog dingen mist in de opties, geef een gil ;)

De transparante/licht gekleurde elementen zijn gedisabled en worden dus 100% kleur als je ze aan aan kan klikken oid.

Normaal
[afbeelding]

Legers inzetten
[afbeelding]
ziet er helder uit! Ik zou nog wel even de grenzen aangeven als ik jou was. Maakt het iets speelbaarder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:12

mr.paaJ

generatie cmd+z

en doe het in een taal, nu engels/nederlands door elkaar -> slordig

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

@craze_: Landgrenzen komen inderdaad nog ;) gaat me nu vooral om de UI.

@mr.paaJ: Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet echt leuke nederlandse termen voor 'deploy' en 'cancel' in veldslag lingo ;) 'Logout' en 'send' kunnen inderdaad ook beter anders.

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:09
Senzuboon schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:58:
@craze_: Landgrenzen komen inderdaad nog ;) gaat me nu vooral om de UI.

@mr.paaJ: Daar heb je wel een punt, maar ik wist niet echt leuke nederlandse termen voor 'deploy' en 'cancel' in veldslag lingo ;) 'Logout' en 'send' kunnen inderdaad ook beter anders.
Het is dan misschien sowieso wel een leuk idee om het zo op te zetten dat de gebruiker tussen verschillende talen kan kiezen. Dan zou je je programma ooit nog eens uit kunnen brengen voor mensen die geen nederlands begrijpen.

Je GUI ziet er mooi uit, het enige minpunt is dus dat je engels en nederlands door elkaar haalt, maar dat heb je dus al vaker gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik zou de kaart veel kleiner maken, zodat hij in het venster past. Ik heb liever een kaart met minder detail waarmee ik snel en zonder te scrollen kan werken dan een highres geval. Niet echt grafisch, maar nog een aanmerking op de manier van Opstellen (woord voor Deploy :P ), dat lijkt me erg saai zo. Gewoon legers draggen en droppen (of landjes highlighten en dan een deploy knopje indrukken bijvoorbeeld) lijkt me een meer interactieve en minder statische feel geven. Beetje vaag gewauwel misschien maar ik hoop dat je mn punt snapt :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Vandaag gemaakt, op zich wel redelijk tevreden over (sinds deze week écht bezig met planeten :) ):

Afbeeldingslocatie: http://www.mediap.nl/gallery/uploads/thumbs/89451planet3.jpg

Het origineel is op een canvas van 2000x2000 pixels met ik geloof een dpi van 240. Daarna verkleind en een USM eroverheen..
Nou en als ik dan toch bezig ben, deze er ook maar bij:

Afbeeldingslocatie: http://www.mediap.nl/gallery/uploads/thumbs/09300planet1.jpg

Ze hebben allebei een redelijk simpele sterrenhemel, maar daar wordt het accent natuurlijk niet gelegd ;)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-08 08:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

Vanmiddag eventjes bezig geweest met een logotje voor mn clan:

Team Unique

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

DonMetal schreef op zondag 15 juli 2007 @ 01:40:

Team Unique
Ziet er netjes en clean uit, misschien is het wat om de tekst iets te laten overlappen op de orb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raegin
  • Laatst online: 10-09 21:19

Team Unique
Mischien kun je de orb iets laten inzinken met witte en zwarte schaduw voor wat extra diepte.

Zelf ben ik bezig met een concept voor mijn eigen site, de webspace heb ik nu al ruim een jaar alleen ik heb nooit tijd voor een design :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.aalbregt.net/test/concept.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Raegin op 15-07-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:30:
Vandaag gemaakt, op zich wel redelijk tevreden over (sinds deze week écht bezig met planeten :) ):

[afbeelding]

Het origineel is op een canvas van 2000x2000 pixels met ik geloof een dpi van 240. Daarna verkleind en een USM eroverheen..
Nou en als ik dan toch bezig ben, deze er ook maar bij:

[afbeelding]

Ze hebben allebei een redelijk simpele sterrenhemel, maar daar wordt het accent natuurlijk niet gelegd ;)
Nice pictures. Ik ben zelf ook bezig met planeten te maken voor een starcraft mod. Als je Photoshop gebruikt zou ik de sherize filter gebruiken. Je planeten worden dan mooi rond, nu lijken ze nog teveel een plate schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Team Unique
ik zeg heel die orb eruit... gewoon puur dat icoon TU en daaronder in een simpel font Team Unique of iets dergelijks... die orb past absoluut niet in de stijl namelijk en dat font daaronder vind ik ook niet echt recht doen...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Afbeeldingslocatie: http://rik.krimpendegekste.nl/art/rubywall1.jpg

graag c&c het is nog een WIP, ik weet niet of ik dat mag posten?

gelijk een vraag erachteraan. Dit is lage resolutie. Met welke hoge resolutie word er altijd gewerkt met wallpapers voor widescreen?

[ Voor 35% gewijzigd door Masterrikkie op 16-07-2007 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
Masterrikkie schreef op maandag 16 juli 2007 @ 23:26:
[afbeelding]

graag c&c het is nog een WIP, ik weet niet of ik dat mag posten?

gelijk een vraag erachteraan. Dit is lage resolutie. Met welke hoge resolutie word er altijd gewerkt met wallpapers voor widescreen?
Het idee is leuk, alleen is het nu een mooie achtergrond, en een foto. Ik mis het geheel, het lijkt nu heel erg op een foto die ergens tussenhangt, wat erg jammer is! Je begin is goed (achtergrond), probeer nu die stijl ook eens rond de foto door te voeren (misschien ook wat takken / bladeren van 'achter' de foto te laten komen?)

btw, bekende breedbeeld-reso is 1920x1200!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Ben nog maar even wat gaan doen, is nogsteeds een WIP

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/2066/transformerstreetmediumsx3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FuzzyLogic66
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-08 16:38
b00m schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:49:
[...]

Mischien kun je de orb iets laten inzinken met witte en zwarte schaduw voor wat extra diepte.

Zelf ben ik bezig met een concept voor mijn eigen site, de webspace heb ik nu al ruim een jaar alleen ik heb nooit tijd voor een design :P.

[afbeelding]
*zucht* waaneer krijgen mensen het eindelijk door dat Times New Roman niet voor websites bedoeld is en sites met TNR daardoor superlelijk zijn?

Je design is wel ok, maar de lettertype maakt het lelijk. Gebruik 10pt verdana ofzo (in Photoshop 12pt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
FuzzyLogic66 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:02:
[...]

*zucht* waaneer krijgen mensen het eindelijk door dat Times New Roman niet voor websites bedoeld is en sites met TNR daardoor superlelijk zijn?

Je design is wel ok, maar de lettertype maakt het lelijk. Gebruik 10pt verdana ofzo (in Photoshop 12pt)..
Times New Roman kan prima op websites gebruikt worden hoor. Alleen moet je design het wel toelaten doordat het erbij past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Cablekevin schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 04:08:

[afbeelding]
Het idee is leuk en er is goed aan de schaduw gedacht. Alleen is komt licht wat op de robot schijnt niet overeen met bijv. het huis er achter. mischien kan je een iets donkere foto gebruiken, waar het net donker word bijvoorbeeld.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

Cablekevin schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 04:08:

[afbeelding]
idd, hierboven heeft gelijk...

als je het wat donkerder maakt krijgt de plaat meer karakter,
het wordt meer een geheel,
de wat minder mooie onderdelen aan de robot kun je wegmoffelen,

dus ik zou zeggen, ga eens wat uitproberen door de achtergrond stuk donkerder te maken en dan heeeel veel met adjustment layers te werken om er een geheel van te maken...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headers voor mijn blog

Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.keukentafel.be/headers/header.jpg

Complimentjes? kritiek? maagzuur?

Keukentafel blogt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Weer even een updatje, tis alweer vroeg namelijk :D

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/547/transformerstreet2qv6.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Cablekevin op 18-07-2007 05:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

* Jungian fietst gewoon vrolijk door.
Deze versie ziet er een stuk hipper uit dan de versie van 04:08 trouwens :)

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:20
Sepia... Maar goed, je contrast van je achtergrond verschilt met contrast van je transformer. Voeg btw wat ruis toe, wordt ie authentieker, beetje scheef framen enzo, beetje viral stijl :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb het idee dat je robot minder scherp/geditaileerd is dan je omgeving... misschien helpt het als je hem op hogere resolutie rendert of zo... imho

Wel erg vet!

[ Voor 5% gewijzigd door Pin0 op 18-07-2007 09:21 ]

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Rakkerzero schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:16:

[afbeelding]
het eerse waar ik aan moest denken was het windows logo.
de vlakverdeling en het gebruik van deze kleuren.
maar eigenlijk is het best mooi

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Een pen en muis creatie. Altans, creatie, het is een bewerking van een plaatje. In totaal 4-5 uur mee bezig geweest. Voor een eerste keer met tablet vind ik dat hij goed gelukt is. (behalve de onderbenen dan)

Afbeeldingslocatie: http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/mimi-c.png
([url="[IMG]http://i209.photobucket.com/albums/bb243/got-borgoth/mimi.gif[/IMG]"]orgineel[/url])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Leuk die Mimi uit Digimon :P (Nee, had niet naar de filename gekeken, maar ik ken het character :P )

Alleen wel een beetje kaal zo.

Overigens had dit beter in het Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 7 gekunnen.

Ik heb wat linkjes in de startpost geupdate. Was hard nodig. :P
Ik heb tevens de link van Imageshack vervangen door die van xs.to ivm de compatibliteit op GoT.
Als ik over 2 weken ofzo terug ben van vakantie zal ik nog een ff kijken of de startpost verder kan updaten.

[ Voor 54% gewijzigd door Zeror op 18-07-2007 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Rakkerzero schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:37:
Leuk die Mimi uit Digimon :P (Nee, had niet naar de filename gekeken, maar ik ken het character :P )

Alleen wel een beetje kaal zo.

Overigens had dit beter in het Algemeen tekentopic (handgetekend / wacom only), part 7 gekunnen.
Ok, mischien post ik heb daar ook nog wel. Maar hij is niet helemaal zelf getekend daarom poste ik hem hier
Ik heb wat linkjes in de startpost geupdate. Was hard nodig. :P
Ik heb tevens de link van Imageshack vervangen door die van xs.to ivm de compatibliteit op GoT.
Als ik over 2 weken ofzo terug ben van vakantie zal ik nog een ff kijken of de startpost verder kan updaten.
Er zijn nog 2 plaatjes die niet kloppen, die van adobe photoshop en van coreldrawl. Daar staat nogsteeds "plaatje op imageshack", linkjes kloppen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Borgoth schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:46:
Er zijn nog 2 plaatjes die niet kloppen, die van adobe photoshop en van coreldrawl. Daar staat nogsteeds "plaatje op imageshack", linkjes kloppen wel.
Dat heeft heeft even geen prioriteit :P De nieuwe topicstart die ik ga maken is dat weer opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Zo, klein beetje grain eroverheen gegooit en een sharp maskje.
Tevens is dit nu de Hi-Res version, voor de liefhebber om te zien, want een 1024x786 is niet veel boeiends :)

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/7655/thumbnailhl3.jpg

*Thumbnailed

[ Voor 19% gewijzigd door Cablekevin op 19-07-2007 13:43 . Reden: Thumbnailed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Cablekevin schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:11:
Zo, klein beetje grain eroverheen gegooit en een sharp maskje.
Tevens is dit nu de Hi-Res version, voor de liefhebber om te zien, want een 1024x786 is niet veel boeiends :)

[afbeelding]
Zie er goed uit, netjes verwerkt. mijn complimenten. (mijn buurman die naast me zit kwijlt zijn broek onder)

Ik denk wel dat je even een thumbnail moet maken. Voor de mensen met wat minder snel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de voeten van je robot kijkt en de grond waarop deze staan, zie je dat er een groot verschil is in scherpte. Dit maakt je photoshop ongeloofwaardig en het verbaast me dat niemand anders dit is opgevallen. De schaduw op de grond is niet slecht, maar kan beter. Het sepia-effect vind ik hier overbodig en storend. Het verstopt de onechtheid van de foto wat, dat wel.
Just my two cents.
Just my blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 16:36:
Als je naar de voeten van je robot kijkt en de grond waarop deze staan, zie je dat er een groot verschil is in scherpte. Dit maakt je photoshop ongeloofwaardig en het verbaast me dat niemand anders dit is opgevallen. De schaduw op de grond is niet slecht, maar kan beter. Het sepia-effect vind ik hier overbodig en storend. Het verstopt de onechtheid van de foto wat, dat wel.
Just my two cents.
Just my blog
K thnx voor je comment, maar wat mij stoort is waarom je in godsnaam je blog eronder moet posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pure sluikreclame. :)
( En omdat ik mijn sig niet meteen kan aanpassen omdat ik mijn paswoord voor GoT even niet meer weet.)
Jij hebt ook links in je sig. Net als jij krijg ik graag feedback en kritiek op mijn werk.
Ik geef meer kritiek dan complimentjes, maar daar heb je dan ook meer aan.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op dat je alleen werk post waar je ook echt moeite voor hebt moeten doen. Klusjes die je in 5 minuten geklaard hebt zijn meestal weinig interessant voor anderen. ;)

In dit topic mogen alleen zelfgemaakte designs van websites worden besproken door middel van een printscreen. URI's mogen niet worden gepost en dergelijke posts worden vanaf nu gemodbreaked.

Wil je je volledige site laten controleren op functionaliteit, dan verwijzen we (zoals ook staat vermeld in de FAQ) je naar Sitechecks.nl.