Ik wil eens gek doen en kijken of ik een zwart t-shirt dmv. een stencil kan beschilderen met autolak van een lakstift. Ik heb al eens twee frontjes van mijn computerkast geschilderd met dit spul en het beviel me erg goed: de lak is hardnekkig, bij goed gebruik mooi dekkend

en het is er voor 7,50 het stiftje in allerlei kleuren. Nu wil ik het dus op een t-shirt gaan smeren, en wel in deze vorm:

Klikkie voor full & minder pixelig!
Ik heb hier iets van vier testjes onder elkaar gezet incl. mijn naam nog een keer in caps...
Tot nu toe vind ik dat de rode achtergrond 'wel leuk' is maar totaal geen binding heeft met mijn ik, de 'Heidi'. Heidi's zijn
Highly-Educated Independent Degree-Carrying IndependentS maar ook dat vrolijke meisje uit de Alpen

. Maar dat zie je nu in het rode vlak nog niet terug, dus daar moet ik wat op vinden. Voor de letters heb ik gekozen omdat deze als stencilletters uit te snijden zijn en toch wat lekker ruig overkomen.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs