Yep, nieuwe dienst van TNT zie tntpost.nl/voorthuis/postopzondag
* Gaitman hoopt eind deze week ook van de nieuwe snelheid te genieten
Yep, nieuwe dienst van TNT zie tntpost.nl/voorthuis/postopzondag
Ik hoop dat die lage upload bij mij niet voor gaat komen, want dan heb ik een probleem....LieveNiels schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:13:
Zal ook wel niet lang meer duren dan, ik heb vandaag de brief gekregen dat alles succesvol overgezet is...alleen zit ik nog steeds met die lage upload (nu bijna een week)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
dus er is nog hoop voor mij 11 januari bevestiging, nu nog niksPiels schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:06:
Ik had op 09-01 de bevestiging gekregen en ben gister rond 14:00 overgegaan. Tijdens het online gamen![]()
_@/'
Zo te horen moet ik dan nog 4 dagen wachtenpimpimmers schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 22:42:
Vandaag 09:40 over op Onlyhad 10-01-2007 aangevraagd dus netjes op tijd.
Ik had altijd 8000 / 932 nu 8000 / 1024 dus ik ben helemaal happy
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Pay peanuts get monkeys !
Mag geen probleem zijn, zolang je zelf je abonnement niet opzegt (dat doet de partij waarnaartoe je het nummer porteert) maakt het niet uit wel telefonieabonnement je hebt. Het is alleen niet te hopen dat je dan geen nieuw jaarabonnement hebt afgesloten, dan krijg je nog een eindafrekening voor de resterende maanden.MisTraller schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:29:
Vandaag mijn kpn abbo om laten zetten naar belbudget. Ben alleen benieuwd of ik nu geen problemen krijg als ik tzt mijn nummer wil porteren zodra het kan...en dan kpn opzeggen.
Men zei dat het alleen niet samenkon met voordeelnummers en preselect carriers. En dat gebruik ik toch niet (meer).
Iemand daar wellicht nog info over?
Verhuizen kan nog niet. Gaat wel mogelijk worden. Van wat ik begrepen had van XS4ALL was dat ze de procedures hiervoor nog niet voorelkaar cq. voldoende getest hebben.Dutch_guy schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 00:10:
Mooi waardeloos.![]()
Ik wil ook naar XS4ALL Only, maar ga eind maart verhuizen.
Idee was om nu meteen naar XS4ALL Only te gaan, KPN op te zeggen, dan verhuizen naar nieuwe woning zonder KPN.
Kan dus niet. Verhuizen kan niet, lekker handig...
[ Voor 33% gewijzigd door lier op 09-02-2007 10:43 ]
Eerst het probleem, dan de oplossing
In navolging van bovenstaande vanochtend gebeld.Gaitman schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 22:08:
Ik ben vandaag ook overgezet. Echter na de verkeerde upload.
256 / 4.096
Dit vindt ik toch een klein minpuntje voor Xs4All aangezien het probleem al een tijdje bekend is.
Wat ze zeggen klopt, ik ben naar 1k/4k gegaan zonder een probleem.Gaitman schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:47:
[...]
In navolging van bovenstaande vanochtend gebeld.
Ze geven aan dat er inderdaad meerdere gebruikers verkeerd zijn overgezet. Maar er ook gebruikers zijn die in één keer goed worden overgezet. De helpdesk zegt dat het niet aan de centrale ligt.
Ze weten niet hoe lang het gaat duren. Maar ze geven in ieder geval mijn klacht door.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Je hostname gaat na een paar dagen automagisch meejealma schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:12:
Hier nog iemand die met success is overgestapt. 12-01-07 aangevraagd, 09-02-07 rond 9:00 over. Snelheden zijn 1021/4095, voorheen 517/3079. SN margin up/down is van 29.0/0.0 naar 16.0/16.0 gegaan, wat volgens een of andere site "good, no sync problems" is. Line attenuation up/down was 13.5/21.0 en nu 13.5/21.0, wat tussen "excellent" en "outstanding" zit. Ben wel tevreden, nu m'n hostname nog overzetten naar het nieuwe ip, of gaat dat automatisch?
Hoe bedoel je dat? Als je wil weten of het nieuwe ip dat ik van xs4all heb gekregen hetzelfde is als het ip dat op een gegeven moment erbij verschijnt in het service centre, ja dat is zo.lier schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:02:
Kan iemand controleren of het IP adres dat direct na het omzetten toegekend is aan de lijn correspondeert met het (nieuwe) IP adres dat in het Service Center vermeld staat ?
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Top, bedankt voor je antwoord ! Was exact het antwoord dat ik zocht...jealma schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:09:Hoe bedoel je dat? Als je wil weten of het nieuwe ip dat ik van xs4all heb gekregen hetzelfde is als het ip dat op een gegeven moment erbij verschijnt in het service centre, ja dat is zo.
Bij mij stond een paar dagen daarvoor al het nieuwe ip vermeld in het service center onder het nieuwe abbo. Pas nadat het was doorgezet was het nieuwe ip adres ook daadwerkelijk gekoppeld (matched met service center). Oude staat nu nog vermeld in service center omdat ik er een dns naam aan heb hangen.lier schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 14:02:
Kan iemand controleren of het IP adres dat direct na het omzetten toegekend is aan de lijn correspondeert met het (nieuwe) IP adres dat in het Service Center vermeld staat ?
*Applaus*Gaitman schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 10:47:
[...]
In navolging van bovenstaande vanochtend gebeld.
Ze geven aan dat er inderdaad meerdere gebruikers verkeerd zijn overgezet. Maar er ook gebruikers zijn die in één keer goed worden overgezet. De helpdesk zegt dat het niet aan de centrale ligt.
Ze weten niet hoe lang het gaat duren. Maar ze geven in ieder geval mijn klacht door.
🌞🍃
1
2
3
| Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 768 / 5152 |
[ Voor 22% gewijzigd door FreakNL op 09-02-2007 20:33 ]
Met de speedtouch 510 heb ik ruim een jaar op 1024 upload gezeten dus waarom zou dit niet werken?FreakNL schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 20:29:
Mmm, toen ik zojuist thuiskwam had ik geen internet meer, en dat gebeurt normaal NOOIT met XS4ALL, dus ik gaf in eerste instantie mijn Linux Debian router doos de schuld, en toen een reboot daar niet hielp, dacht ik dat de DNS van mijn 2003 server op zijn gat gegaan was....
En toen bedacht ik me ineens dat ik XS4ALL only aangevraagd had, dus misschien had ik wel een ander IP, en aangezien die statisch in mijn router staat werkt er dan niets meer
Nu weer internet, maar het vreemde is dat ik nog WEL op de oude snelheid zit....
code:
1 2 3 Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) 768 / 5152
Hoop dat het aan XS4ALL ligt, en niet aan mijn modem. Die downsnelheid boeit me niet eens zoveel, ben overgestap vanwege de 1Mbit upload. Hoop dat mijn Thompson Speedtouch 510 dat aankan...
(lees een paar berichten hierboven namelijk van niet)
[ Voor 17% gewijzigd door GF op 10-02-2007 10:07 ]
Wat lomp zegevdv schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 22:06:
Ook vandaag over maar met de verkeerde waardes![]()
4103/260 ipv 4096/1024.
Wat een stelletje sufferds, dit is hun toch allang bekend....
Is er al bekend wanneer dit opgelost gaat worden?
Heb een Speedtouch 585WL modem.
[ Voor 8% gewijzigd door uashy op 10-02-2007 13:20 ]
0900-0244 > optie 1 (prive) > optie 1(afdeling verkoop) > optie 2 (opzeggingen) > optie 3 (overige opzeggingen)uashy schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 17:04:
Dat is ook mijn volgende stap, telefonie abonnement bij kpn stopzetten
Verwijderd
Hostnaam duurt 2 dagen. Zodra de migratie ook is afgemeld op de Statuspagina van XS4ALL gaat pas je hostname over. Eerder helaasch niet- Hostnaam migratie niet goed gegaan -> reeds mail gestuurd naar unixbeheer
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Damn, hier precies hetzelfde. Donderdag over. Home hacked op pro en sip-spoof. Wel met Basic abbo. Sip spoof werkt niet. Ook met router correct er achter.Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:42:
Hallo,
Ik ben gisteren gemigreerd van mxstream naar ADSL only. Ik heb een aantal problemen:
- Hostnaam migratie niet goed gegaan -> reeds mail gestuurd naar unixbeheer
- Max downstream 4000 Kbps max upstream 600 Kbps i.pv. 4096/1024
- SIP of DHCP spoof werkt niet meer.
Kan het zijn dat mijn oude Speedtouch Pro (ISDN) (orgineel een Home, gehacked tot een Pro destijds) Niet snel genoeg is ?
Ik lees op het forum dat de SIP spoof nog wel steeds moet werken.
Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 16:42:
Hallo,
Ik ben gisteren gemigreerd van mxstream naar ADSL only. Ik heb een aantal problemen:
- Hostnaam migratie niet goed gegaan -> reeds mail gestuurd naar unixbeheer
- Max downstream 4000 Kbps max upstream 600 Kbps i.pv. 4096/1024
- SIP of DHCP spoof werkt niet meer.
Kan het zijn dat mijn oude Speedtouch Pro (ISDN) (orgineel een Home, gehacked tot een Pro destijds) Niet snel genoeg is ?
Ik lees op het forum dat de SIP spoof nog wel steeds moet werken. Maar ik krijg verbinding up en daarna weer een trying. En dit gaat oneindig zo door. Direct achter het modem hangt een M0n0Wall firewall. De verbinding moet toch wel opkomen, ook als er niets achter hangt of wanneer er iets achter hangt dat niet goed geconfigureerd is ?
Ik hoor graag van jullie
Gr. Remco
Kan heel goed dat je niet de maximale snelheid haalt door het oude modem. XS4all-Only wordt volgens mij vaak omgeprikt op de centrale naar nieuwe ADSL2+ geschikte lijnkaart in de KPN infrastructuur. Opeens praat je modem dan niet meer tegen een ALCB chip, maar een BDCM chip wat andere verhoudingen/resultaten geeft.swiv98 schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:38:
[...]
Damn, hier precies hetzelfde. Donderdag over. Home hacked op pro en sip-spoof. Wel met Basic abbo. Sip spoof werkt niet. Ook met router correct er achter.
Line rate wel op 8Mbit, maar inloggen werkt niet...
Helpdesk gebeld. Aardig geholpen, ondanks non-standaard sipspoof. Ze zagen mijn st home wel iedere 5 sec inloggen, maar ook gelijk weer uit.
Enige dat te bedenken viel: modem trekt het niet. Ze hadden geen vermedlingen staan verder.
Ik ga maar een 2e hands 716i of linksys wag54g zoeken. Zonde. Had gewoon eerst moeten verlengen met nw modem...
Tweakers via m'n mda pro is ook niet alles
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Tja...i van ISDN, wat wil je nog meer weten...? Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag...pimpimmers schreef op maandag 12 februari 2007 @ 03:57:
Wat ik me nog afvraag, ik heb nu xs4all Only en heb nog een ISDN2 abo bij kpn maar die wil ik helemaal gaan opzeggen.
Kan ik dan gewoon mijn 716i (de i van ISDN) nog wel gebruiken hoe zit dat eigenlijk.
Ja maar ik wil dus helemaal geen tel abo meer hebben.lier schreef op maandag 12 februari 2007 @ 09:03:
[...]
Tja...i van ISDN, wat wil je nog meer weten...? Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag...
Gezien de consequenties is het misschien het overwegen waard om naar ISDN1 over te stappen. Het verschil in abonnement is klein (maandelijkse lasten), terwijl een overstap naar analoog veel meer kosten met zig mee brengt. Even het break-even point berekenen om te zien of een overstap aantrekkelijk is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het ADSL-gedeelte blijft gewoon Annex B (ISDN) inderdaad. Dat wordt niet spontaan Analoog bij het opzeggen van het abonnement.pimpimmers schreef op maandag 12 februari 2007 @ 12:03:
[...]
Ja maar ik wil dus helemaal geen tel abo meer hebben.
Mijn lijn blijft dan toch gewoon digitaal (ISDN) ze geen het toch niet analoog maken als ik eraf wil.
Zo wel moet ik gewoon een 716 kopen zonder i.
Verwijderd
Je blijft ADSL over ISDN houden, ook als je ISDN opzegt.pimpimmers schreef op maandag 12 februari 2007 @ 03:57:
Wat ik me nog afvraag, ik heb nu xs4all Only en heb nog een ISDN2 abo bij kpn maar die wil ik helemaal gaan opzeggen.
Kan ik dan gewoon mijn 716i (de i van ISDN) nog wel gebruiken hoe zit dat eigenlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door Keiichi op 12-02-2007 14:59 ]
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Verwijderd
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) : 1024 / 10272 Product Name: SpeedTouch 546 Software Release: 5.2.7.19.0 Board Name: BANT-J
Verwijderd
Aangezien dit heel eenvoudig te testen is...gewoon proberen !Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 15:53:
Heb nu ADSL Fast(XS4ALL Only), op papier dus 1024 / 20000 Up/Down
10.0.0.138 realiteit geeft [en dit klopt met de feitelijke snelheden]:
Bandwidth Up/Down (Kbit/sec) : 1024 / 10272 Product Name: SpeedTouch 546 Software Release: 5.2.7.19.0 Board Name: BANT-J
Heeft het zin om m'n firmware te upgraden naar v6.1.0.5 om die 20000 Down te halen?
Mijn centrale is er geschikt voor.
Verwijderd
Done. Was even PPPoA en VPI/VCI 8.48 vergeten maar alles draait nu inderdaad zoals door xs4all beloofd en door mij betaald op bijna 20000 Down. En komend vanaf 12000 is dat goed te voelen!lier schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:12:
[...]
Aangezien dit heel eenvoudig te testen is...gewoon proberen !
Je kan ter voorbereiding nog even in de release notes kijken welke wijzigingen in de nieuwe versie zijn doorgevoerd.
Controleer ook nog even je ruis ed, misschien zijn er andere beperkende factoren.
Ik blijf ook bij KPN voor het bellen, dat is IMHO nog geen reden om niet Xs4all ONLY te nemen.Verwijderd schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:06:
Het addertje zijn de telefoon kosten per minuut.
Mijns inziens is KPN goedkoper als je meer dan x minuten per maand belt. Voor mij ligt dat al op 600 minuten. Aangezien ik wel aanzienlijk meer bel blijft voor mij KPN goedkoper en ga ik dit dus niet over op XS4all Only. Dit moet een ieder voor zichzelf uitrekenen.
Het blijft altijd weer leuk dit soort aanbiedingen.
[ Voor 27% gewijzigd door Tukk op 12-02-2007 21:10 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Wat is dat voor berekening dan?Tukk schreef op maandag 12 februari 2007 @ 19:38:
[...]
code:
1 Verschil (%) = € 2,0000 / € 0,0289 * 100% = 6900%
6900%
Daar is 1 woord voor: belachelijk!
Ik wil dus nog wel over, maar niet onder deze voorwaarden, je moet weinig tot niets bellen wil dit voordelig zijn. Als iemand nog alternatieven heeft in combinatie met Xs4all (/only) hoor ik het graag.
source:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1314766
http://www.xs4all.nl/allediensten/voip/gesprekskosten.php
Snelheid boeit me niet eens zozeer. Ik wilde gewoon 'in stapjes' van KPN af.bjck schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:57:
Kan heel goed dat je niet de maximale snelheid haalt door het oude modem. XS4all-Only wordt volgens mij vaak omgeprikt op de centrale naar nieuwe ADSL2+ geschikte lijnkaart in de KPN infrastructuur. Opeens praat je modem dan niet meer tegen een ALCB chip, maar een BDCM chip wat andere verhoudingen/resultaten geeft.
Dat die ST HOME (of omgebouwd naar PRO) het nog steeds doet is op zich wel geinig na zoveel jaar.
Je hebt gelijk, ik heb dit stukje al enkele keren bekeken en steeds heb ik dat verschil in eenheid gemist.GraveR schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:18:
[...]
Wat is dat voor berekening dan?
Ik kom op €0.0199 vs 0.0289
Als je voor je overstap naar xs4all only voor een jaar had bijgetekend, had je een gratis modem gekregen...swiv98 schreef op maandag 12 februari 2007 @ 20:52:
Snelheid boeit me niet eens zozeer. Ik wilde gewoon 'in stapjes' van KPN af.
Jammer dat het dan weer ruim 100 euro moet kosten om mijn trouwe ST Home + WRT54G te vervangen door een ST 780i of zo. Voelt een beetje als weggegooid geld.
Erger nog, door deze overstap was ik ook al mijn 'ouwtjes' korting bij XS4ALL kwijt...Die evt. besparing door voip krijg ik er nooooit meer uit zo.
Ach ja... vooruitgang en zo...
Hmm interessant, hoe werkt dit precies? Ik wil ook van m'n ISDN2 af, dus een gratis "Annex A" modem is mooi meegenomen. Ik lees wel over de actie op de site van XS4ALL, maar kan nergens vinden hoe je als bestaand lid hieraan mee kan doen. (heb de overstapprocedure nog even gecanceldGlacier schreef op maandag 12 februari 2007 @ 21:31:
[...]
Als je voor je overstap naar xs4all only voor een jaar had bijgetekend, had je een gratis modem gekregen...
</wijsheid achteraf>
[ Voor 4% gewijzigd door Erik Jan op 13-02-2007 13:31 ]
This can no longer be ignored.
Via https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/ effe inloggen met je hoofdaccount en je kunt zien waar je weer een jaar voor kunt verlengen.Erik Jan schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:30:
[...]
Hmm interessant, hoe werkt dit precies? Ik wil ook van m'n ISDN2 af, dus een gratis "Annex A" modem is mooi meegenomen. Ik lees wel over de actie op de site van XS4ALL, maar kan nergens vinden hoe je als bestaand lid hieraan mee kan doen. (heb de overstapprocedure nog even gecanceld)
acteur in Joint Tweakers The Movie
Verwijderd
Inderdaad, je krijgt automatisch een modem dat bij je huidige verbinding past, Annex A of Annex B.@rno schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:58:
[...]
Via https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/ effe inloggen met je hoofdaccount en je kunt zien waar je weer een jaar voor kunt verlengen.
Het is enkel wel een verlenging, dus ik weet niet of je dan ook kan "overstappen" naar Annex A
Thanks! Ik zie inderdaad dat automagisch alleen de ISDN versies van de Thomsons te selecteren zijn. Dit achteraf aanpassen wordt natuurlijk weer een administratieve hel. Ook lees ik nu weer over ISDN-1 wat cheaper is, maar waarmee je je nummerherkenning behoudt. Naja, ik ga nog even verder met twijfelen@rno schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:58:
[...]
Via https://oms.xs4all.nl/adsl/wijzigen/ effe inloggen met je hoofdaccount en je kunt zien waar je weer een jaar voor kunt verlengen.
Het is enkel wel een verlenging, dus ik weet niet of je dan ook kan "overstappen" naar Annex A
[ Voor 6% gewijzigd door Erik Jan op 13-02-2007 14:55 ]
This can no longer be ignored.
Volgens mij word de 716/780 aangeboden (die heb ik jaartje geleden gescoord), das een wireless (met ook 4 ethernet poortjes en voip ready)Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 16:54:
Is dat eigenlijk de wireless modem of de multi pc?
"Mekker, blaat"
Verwijderd
been there, done that, bought the T-shirt
Bovenstaande is correct.guido09 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 20:51:
Ik snap er steeds minder van....
situatie nu: belbudget van kpn op een isdn(1) lijn met basic xs4all abbo.
xs4all only aangevraagd en zijn ze mee bezig.
Kan ik straks als ik xs4all only eenmaal heb, mijn telefoonabbo (belbudget) dan opzeggen als ik voip van xs4all erbij neem?
(Zal dan wel een ander modem moeten kopen waar voip inzit, heb nu nog en speedtouch 510iv4)
Dan zou ik dus alleen voor de lijn aan kpn betalen, toch?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Maar daarom kun je toch nog wel XS4ALL Only nemen? Dit kost niet meer geld, maar je krijgt wel de hogere snelheidThe End schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:50:
Ik had xs4all only aangevraagd, omdat ik dan meer snelheid heb en KPN kan opzeggen. Het alleen de aanvraag weer geannuleerd.
And I'm the only one and I walk alone.
O, duh... De prijs van het abbo is natuurlijk apart van wat ik nu al betaal voor internet aan de KPNPromoX schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 11:56:
[...]
Maar daarom kun je toch nog wel XS4ALL Only nemen? Dit kost niet meer geld, maar je krijgt wel de hogere snelheid.
[ Voor 23% gewijzigd door The End op 15-02-2007 12:02 ]
[ Voor 16% gewijzigd door prutser001 op 15-02-2007 12:08 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Leg eens uit?? Je abo bij xs4all loopt toch gewoon stilzwijgend door? Hoe ga je dan "bijtekenen"???prutser001 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:07:
2de optie is dat als je abbo "afgelopen" is, je een jaar bij kan tekenen en dan de modem wel "gratis" krijgt, en DAN nog kan overstappen naar Only.
Je kan dat als je buiten verlenging zit b.v. :Verwijderd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:17:
[...]
Leg eens uit?? Je abo bij xs4all loopt toch gewoon stilzwijgend door? Hoe ga je dan "bijtekenen"???
Als ik iets merk, of iets niet goed is laat ik het wel weten.LieveNiels schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:47:
Oja, is er nu eindelijk al eens iemand die eerste verkeerd was overgezet (te lage upload) en vervolgens gecorrigeerd naar 1mbit up?
Ik lees alleen nog maar twee soorten ervaringen:Maar de derde groep met mensen (eerst fout, nu goed) bestaat nog niet, of heb ik wat over het hoofd gezien?
- Meteen goed overgezet met als gevolg 1000+ upload
- Fout overgezet met als gevolg 200kbit upload
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Je moet je ADSL abonnement opzeggen, dan ISDN naar PSTN laten omzetten, en dan opnieuw ADSL aanvragen, dat kost je dus een tijd zonder ADSL.rookie no. 1 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 14:09:
Ik wil eigenlijk van ISDN-signaal af, gezien ik voorheen problemen heb gehad met een DL van 6000, doordat ik tever van de centrale zit. Met een analoog signaal zou dat op mijn afstand geen probleem zijn. Ik denk dat ik volgende week mijn ISDN1 telefoon abonnement ga opzeggen en als dit gerealiseerd is dat ik mijn ISDN-signaal naar analoog laat omzetten. Iemand ervaring c.q. tips&tricks hiervoor?
Gratis VOIP modem is alleen bij basic.prutser001 schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:07:
Je kan gewoon VOIP nemen (krijg je erbij) en je kan natuurlijk ook een lost VOIP kastje kopen of je computer gebruiken.
Hierop sluit je dus gewoon je telefoon aan, en heeft dus geen VOIP compatible modem nodig, wat ik gehoord het werkt dit goed.
http://www.alternate.nl/h...Details.html?artno=OHSB12
2de optie is dat als je abbo "afgelopen" is, je een jaar bij kan tekenen en dan de modem wel "gratis" krijgt, en DAN nog kan overstappen naar Only.
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Verwijderd
Verwijderd
Hier nog steeds de verkeerde upload (sinds de overzetting op 8 februari 2007)LieveNiels schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:47:
Oja, is er nu eindelijk al eens iemand die eerste verkeerd was overgezet (te lage upload) en vervolgens gecorrigeerd naar 1mbit up?
Ik lees alleen nog maar twee soorten ervaringen:Maar de derde groep met mensen (eerst fout, nu goed) bestaat nog niet, of heb ik wat over het hoofd gezien?
- Meteen goed overgezet met als gevolg 1000+ upload
- Fout overgezet met als gevolg 200kbit upload
[ Voor 6% gewijzigd door Gaitman op 16-02-2007 19:22 ]
[ Voor 24% gewijzigd door koekkoek op 16-02-2007 19:26 ]
Heb ze hier een maand ofzo geleden een mailtje over gestuurd omdat 't me wel wat leek als opvolger van m'n Planet abo, en het antwoord was 'medio 2007'. Daar schiet je dus niet zoveel mee opVerwijderd schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 18:52:
Heeft iemand een idee wanneer niet xs4all leden zich kunnen aanmelden?
Verwijderd
Toch welNielson schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 20:33:
[...]
Heb ze hier een maand ofzo geleden een mailtje over gestuurd omdat 't me wel wat leek als opvolger van m'n Planet abo, en het antwoord was 'medio 2007'. Daar schiet je dus niet zoveel mee op
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq