Sinds Xs4all demon overgenomen heeft is mijn internet niks anders dan uitvallen/traag en dan weer paar dagen goed ect ect.
Bel al een jaar naar de helpdesk. en krijg diverse dingen te horen:
- splitter niet goed. ( kortste kabeltje er bij gebruikt zelfs en zit direct bij me telefoon aansluiting vanuit muur)
- afstand centrale te ver ( 800 meter?)
- prestige 650 software verouderd? geupdate.
- lijn kan de snelheid niet aan. ( heb adsl light lijn met 8 mbit wat ze zo laag mogelijk hebben ingesteld nu iets van 5 mbit? mijn centrale is nog niet ADSL 2)
Demon deed het perfect, maar volgens hun kwam dit omdat die lijn een sterker signaal had.
Na jaar bellen en doen, diverse tickets ( waar je nooit meer een reactie van krijgt) nog steeds uitvallen van internet/traag en soms dagen wel prima!
Via helpdesk besloten om mijn internet om te laten zetten naar een start 4/1 abbo omdat ik toch al zowat op die snelheid zit en is stukje goedkoper. dit zouden ze gratis doen omdat mijn internet gewoon niet goed was.
Nu 3 maanden laten... nog steeds niet omgezet! Is dit nu normaal! ( maar weer eens bellen )
betaal wel mooi de volle mep en krijg gewoon een half product voor terug.
Jammer is dat ik via mijn centrale niet veel keuze heb qua providers, alleen de duurdere zoals knp xs4all.
en chello begin ik ook niet meer aan.
Hoop dat ze deze provider eens mooi in beeld brengen op tv bij de tros radar/kassa ect.
Mooie dingen beloven, maar ondertussen!