Weet iemand hier hoe ik ROOT status kan krijgen op mijn thomson 780wl ?
En WIE hebben er nu alle status BOVEN ADMIN? (root SuperUser TechnicalSupport)
Ik ben graag baas in eigen modem
uit het gebruikersmenu:
Gebruikersbeheer
Overzicht
Op de pagina Overzicht vindt u een overzicht van de momenteel geconfigureerde gebruikers en hun privileges.
Door op de naam van een gebruiker te klikken kunt u deze gebruikersaccount bewerken.
Configuratie
Op de pagina Configuratie kunt u:
Klikken op Toevoegen om een nieuwe gebruikersaccount te maken.
Klikken op Verwijderen om een gebruiker te verwijderen.
Klikken op Bewerken om een gebruikersaccount te wijzigen.
Soorten gebruikers
De tabel hieronder toont de soorten gebruikers en hun voorrechten:
Gebruiker Voorrechten
root
Dit is de root (hoofd-) account. Deze gebruiker heeft alle voorrechten, zonder enige uitzondering of beperking.
SuperUser
Deze gebruiker kan om het even welke service uitvoeren via een willekeurig toegangskanaal van alle toegangsbronnen.
TechnicalSupport
Deze gebruiker kan om het even welke service uitvoeren via een willekeurig toegangskanaal, maar enkel van een WAN-bron.
Administrator
Deze gebruiker kan om het even welke service uitvoeren via een willekeurig toegangskanaal, maar enkel van een LAN-bron of een lokale bron.
LAN_Admin
Deze gebruiker kan enkel configuraties die samenhangen met LAN uitvoeren via een willekeurig toegangskanaal van alle toegangsbronnen.
Poweruser
Deze gebruiker heeft enkel toegang tot de GUI (Service-/overzichtspagina) via een HTTP of HTTPS-toegangskanaal van een LAN-bron.
WAN_Admin
Deze gebruiker kan enkel WAN-gerelateerde configuraties uitvoeren via een willekeurig toegangskanaal van alle toegangsbronnen.
Gebruiker
Deze gebruiker heeft enkel toegang tot de GUI (Overzichtspagina’s, externe hulp) via een HTTP of HTTPS-toegangskanaal van een LAN-bron.
Guest
Deze gebruiker heeft geen enkel voorrecht.