Jezus wat een slechte en onvriendelijke helpdesk.
Vandaag is mijn pakket opgeleverd, zeggen ze....
Internet doet het (wow) en telefonie, maar televisie doet niks, user en ww worden niet geaccepteerd.
Bel ik vanmiddag op, ow ja meneer we hebben tot 12 uur om het op te leveren vannacht, dan moet het volgens onze voorwaarden opgeleverd zijn.
Ondertussen is het 10 uur, en bel ik dus weer, ow nee hoor meneer we mogen tot 24 uur NA 2 april op leveren. WTF ?
Geef dan geen 2 april als opleverdatum?
En een discussie met die gozer, niet normaal
H : Nou meneer dit is een perfecte oplevering.
ik : Nou nee , ben ik niet met je eens, ik neem een pakketdienst af en hiervan werken maar 2 onderdelen, dit noem ik dus niet perfect.
H : Nou , ik heb verhalen gehoord waar de oplevering van ADSL 3 maanden duurt meneer.
Ik : Het uitgangspunt bij u is dus 3 maanden wachten en alles wat sneller is, is dan perfect?
H: Ja, daar komt het wel op neer.
Ik : Even voor de duidelijkheid, de ene collega zegt binnen de 24 uur van de door uw genoemde opleveringsdatum dus 2 april moet het werken anders bent u in gebreke?
H : Nee meneer, we mogen tot 24 uur NA 2 april opleveren.
Ik : Ik heb geen vertrouwen in het feit dat het nog snel word opgeleverd, kun je een ticket aanmaken bij de technische dienst?
H : Nee, dat kan ik niet
Ik : Hoezo niet, ik bel toch met de tele2 helpdesk?
H : Ja meneer, maar ik kan geen ticket aanmaken.
Ik : ow dus als mijn internet niet meer werkt moet ik maar gewoon hopen dat het weer goedkomt, want meer als mijn verhaal aanhoren kunnen jullie dan niet?
H : Nee dan kan ik een ticket aanmaken
Ik : Net zeg je nog dat dat niet kan?
H : Als het morgen nog niet werkt , dan kunnen we een ticket aanmaken
wtf ? bied gewoon je excuses aan voor het ongemak, en zeg dat je het oplost, ook al doe je het niet......
Danielle, is dit de normale manier hoe jullie helpdesk omgaat met klanten?