![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Het Grote Tele2 ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom bij alweer deel 7 van Het Grote Tele2 ADSL-Telefonie-TV Topic. Samen met de voogaande delen biedt dit topic een grote hoeveelheid aan informatie over de diverse Tele2 (en ook Versatel) ADSL pakketten. Als je iets ziet staan wat niet klopt, of je hebt een aanvulling, mail dan even naar : | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De Pakketten | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*1) = Bij aanvraag is wel een KPN abonnement nodig.Vanaf het moment dat Tele2 uw telefoonnummer heeft overgenomen, ontvangt u in het vervolg geen rekening meer van KPN. (*2) = De gegevens m.b.t. het niet hebben van een datalimiet is gewoon overgenomen van de Tele2 website. (zie ook bv. : http://www.tele2.nl/webwinkel/adsl/start/adsl.xml) Wel moet worden opgemerkt dat in de specificaties van de diverse pakketten ineens wel wordt gesproken over een Fair Use Policy. Helaas kan men ook bij Tele2 niet eenduidige informatie verschaffen | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Q&A | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kan ik ook op mijn 2e tv digitaal tv kijken bij Tele2? Je kunt bij de klantenservice voor € 50,- (éénmalig) een 2e decoder aanvragen. Deze configureer je net zoals de eerste decoder. Ik las in een topic iets over goedkope snelle nieuwsgroepen, hoe zit dit? Tele2 abonnees kunnen goedkoop (lees: 6,95 p/maand voor een 20Mbit abo) gebruik maken van de diensten van TweakNews. Klik hier voor meer informatie. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De Links | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic [Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 2 [Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 3 [Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 4 [Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 5 [Versatel] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 6 Het topic met Tips&Tricks voor je Versatel modem GoT ADSL afstand / snelheid tabel Afstandchecker wijkcentrale Orderstatus van je aanvraag Actuele Storingen De helpdesk is bereikbaar via het contactformulier op de site of door 0900 241 1602 (lokaal tarief) te bellen. |
[ Voor 146% gewijzigd door TheVMaster op 16-10-2007 16:51 . Reden: Links aangepast ]