Het Grote World of Warcraft topic - Deel 95 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.159 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 12:39
guild default is ook dood..

iedereen ging nu pvpen, omdat die rewards toch EZ te krijgen waren.. krijg je nu dit te horen.. ben ik gvd lekker mee..

blizzard heeft het goed verneukt met de laatste patch.. oerstom, heeft een zooi guilds de kop gekost..

way2play.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:12

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:58:
[...]

Geld dat ook voor ons morgen? Of alleen usa?
gok dat usa vandaag al de sjaak was...
dus ja, we fooked :)
BootVluchteling schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:58:

iedereen ging nu pvpen, omdat die rewards toch EZ te krijgen waren.. krijg je nu dit te horen.. ben ik gvd lekker mee..

blizzard heeft het goed verneukt met de laatste patch.. oerstom, heeft een zooi guilds de kop gekost..

blizz doesnt care about die hards, casuals ftw :/

wapens die zon beetje beter zijn dan alles wat je pre-naxx krijgt..
wapen per dag te grinden (naja, ok, 1 per 2 dagen)

loop je dan in je zuur verdiende epix uit bwl/aq40/naxx en een of andere green geared noob loopt met een wapen dat meer dps doet dan je huidige.
thanx blizz!
de casuals krijgen een boost zodat ze ook een kans maken in TBC ofzo?
word tbc dan zo lastig of hebben ze weer kansloos geprogrameert?

offtopic:
ja, ik word het beetje zat met blizzard... viel nog niet op denk ik, iemand lvl 60 naxx geared hunter kopen? j/k :P

[ Voor 68% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-12-2006 22:12 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Op de één of andere manier krijg ik het gevoel dat het geen goed idee is om deze week de draad weer eens op te pakken ...
He verdorie, net zin om een rogue te starten op Alonsus. Zijn er trouwens meer mensen op Alonsus?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:49

On_E

Housemusic

Dekay schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:45:

Ik zit nu met mijn level 34 Rogue op Deathwing. Deze realm is volgensmij best wel redelijk oud. Ik kan namelijk heel moeilijk een party vinden voor de instances die ik nu wil gaan doen. Bijvoorbeeld SM en RFD. Nu zit ik er over te denken om de rogue te gaan transferen naar een andere realm, welke nog maar net bestaat. Ik geloof ergens gelezen te hebben dat de realm 3 maanden oud moet zijn om er heen te mogen transferen? Klopt dit? Heeft iemand enig idee welke realm een aanrader is?
Kun je niet beter gewoon een rogue rerollen ?

lvl 34 heb je in 1-2 dagen gehaald, zonde om 30(?) euro uit te geven om 'm te transferen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Goed voorbeeld... ;)

Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06503/ui.png.xs.jpg
(klikbaar)

Gedaan met deze addons:
Afbeeldingslocatie: http://xs110.xs.to/xs110/06503/addons.jpg.xs.jpg
(klikbaar)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121555 op 13-12-2006 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 11:14
Viper2k1 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:15:
Op de één of andere manier krijg ik het gevoel dat het geen goed idee is om deze week de draad weer eens op te pakken ...
He verdorie, net zin om een rogue te starten op Alonsus. Zijn er trouwens meer mensen op Alonsus?
Ik heb er een level 56 Dwarf Hunter rondlopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Eigenlijk moest ik toch best wel lachen toen ik dit las. :) Over een maand (of 2) kan je het wel gebruiken.

Over de PvP-rewards, blijkbaar heb je na vandaag 42,8% meer Honor nodig dan voorheen (bron), waardoor je toch nog enig meer moeite moet doen om de rewards te krijgen.

Daarentegen ben ik nog steeds pas lvl33 en ga ik gewoon door met levellen naar 70 als ik TBC (al enkele maanden :P) geïnstalleerd heb. :)

edit:
Om kort samen te vatten, QQ more. Ik vind het spel gewoon nog steeds leuk en 'jaag' mezelf op m'n eigen (lage) tempo er door heen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door pasta op 13-12-2006 03:39 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
ik ben nu een l32 mage en zie allemaal mooie add-ons
ik speel nu iets van 3 weken ofzow en wil ook mijn GUI aanpassen.
Aangezien er ongeveer 293472134702 add-ons zijn en 2384692834 pas werken in de nieuwe patch vind ik het vrij lastig om te bepalen welke ik als level 32 human mage nodig heb.
kan iemand mij vertellen welke handig zijn en waarom
bij voorbaad dank

ps ik speel op Emeriss (PvP), dus als iemand zin heeft om samen quests te doen of een leuke instance, let me know.

dit is mijn build
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

en zo moet het worden
http://www.wow-europe.com...2512030000000000000000000

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 07:44:
ik ben nu een l32 mage en zie allemaal mooie add-ons
ik speel nu iets van 3 weken ofzow en wil ook mijn GUI aanpassen.
Aangezien er ongeveer 293472134702 add-ons zijn en 2384692834 pas werken in de nieuwe patch vind ik het vrij lastig om te bepalen welke ik als level 32 human mage nodig heb.
kan iemand mij vertellen welke handig zijn en waarom
bij voorbaad dank

ps ik speel op Emeriss (PvP), dus als iemand zin heeft om samen quests te doen of een leuke instance, let me know.

dit is mijn build
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

en zo moet het worden
http://www.wow-europe.com...2512030000000000000000000
mja tis puur eigen smaak :) wat zoek je in een addon, wat wil je veranderen aan je scherm
zal vanavond proberen nieuwe screenie te maken ben niet nog helemaal klaar kwam ik achter
me minimap is nog een rotzooi :P (originele minimap) veel buttons omheen, even kijken hoe en wat ik dat zal fixen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik wil graag mijn spells wat beter organizen. Heb nu nogal wat balkjes die veel opvullen van mijn scherm. Verder mag de map/kaart wel wat duidelijker en kaartjes van instances. Verder weet ik niet echt wat mogelijk is maar het idee is dat ik een overzichtelijk geheel krijg, zo compact mogelijk met zoveel mogelijk funcitonaliteit.
ik gebruik ook vaak bepaalde combos voor PvE maar hiervoor gebruik je dan denk ik macros of niet??? meestal pyroblast, fireball, fireblast, frostnova etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 20:00
On_E schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:49:
[...]

Kun je niet beter gewoon een rogue rerollen ?

lvl 34 heb je in 1-2 dagen gehaald, zonde om 30(?) euro uit te geven om 'm te transferen.
Nee, daar heb ik echt geen zin in. Het geld maakt me niet zo veel uit. Volgens mij was het trouwens 20 euro.

Dus, weet iemand een leuke PvP realm die nog niet zo lang bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:31

Tubby

or not to be

TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:09:
[...]
Klopt, en dat doen alle bedrijven, de die-hards maken misschien totaal maar 5% van de omzet van blizzard, gek dat ze dan naar de casuals luisteren of niet? En die-hard die de hele week speelt brengt voor blizzard namelijk evenveel op als iemand die 1x in de week speelt.

EA doet overigens precies hetzelfde voor de ontwikkeling van de Battlefield serie, er wordt geluisterd naar de grote massa en niet het relatief kleine deel wat wedstrijden speelt.

[ Voor 16% gewijzigd door Tubby op 13-12-2006 08:09 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
thewizard2006 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:03:
ik wil graag mijn spells wat beter organizen. Heb nu nogal wat balkjes die veel opvullen van mijn scherm. Verder mag de map/kaart wel wat duidelijker en kaartjes van instances. Verder weet ik niet echt wat mogelijk is maar het idee is dat ik een overzichtelijk geheel krijg, zo compact mogelijk met zoveel mogelijk funcitonaliteit.
ik gebruik ook vaak bepaalde combos voor PvE maar hiervoor gebruik je dan denk ik macros of niet??? meestal pyroblast, fireball, fireblast, frostnova etc.
die Macros werken volgens mij niet, ik heb die nu gewoon naast elkaar op de bars staan

ik denk dat je het beste kan beginnen met Photek's
weinig ui's wel wat je zoekt, en ACE2 based (wat erg nice is)

als je losse addons wil kan je het volgende aanraden van wowace.com
Bartender3 (button bar organiser)
Squeenix (minimap aanpassen)

van curse-gaming
Atlas (instance maps)

verder kan je Arcanum of Cryolysis proberen als mage zijnde als deze al geupdate zijn erg handig en scheelt buttons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
bedankt bokke,
als ik thuis ben (vanavond pas zucht) ga ik ze gelijk proberen (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
Bosmonster schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:35:
[...]

Hoezo? Tis maar een klein foutje hoor... wat een gedoe..

Ze verlagen het ook maar met 30%, wat betekent dat ze nog steeds vrij makkelijk te krijgen zijn...
Klein foutje? ze hebben toch public test realms? Of hebben ze nooit naar input geluiserd ik denk dat ze gewoon een brakke patch hebben gereleased, en dit al wisten. Maar dat ze dit nu mooi als excuus kunnen gebruiken voor een hotfix van allerlei dingen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 16:53
Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:11:

verder kan je Arcanum of Cryolysis proberen als mage zijnde als deze al geupdate zijn erg handig en scheelt buttons
Arcanum is aangepast voor 2.0, Cryolysis helaas nog niet (ik vond die toch wat beter/netter dan Arcanum). De maker van Cryolysis is namelijk gestopt met WoW tot TBC uitkomt. Wel is iemand anders ermee bezig, daarvan staat ergens een draadje op de wow-forums.

[ Voor 28% gewijzigd door Sleepie op 13-12-2006 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Phydomir

Dennis

Toch jammer dat je Blizzard nu de schuld geeft hiervan. Je moet blij zijn dat je guild dood is. Blijkt maar weer eens hoeveel epic geile mensen erin zaten die het toch geen reed konden schelen hoe het met de guild gaat. Dat soort mensen worden er nu heel mooi tussenuit gefiltert.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 19-06 08:51
Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:17:
[...]

Klein foutje? ze hebben toch public test realms? Of hebben ze nooit naar input geluiserd ik denk dat ze gewoon een brakke patch hebben gereleased, en dit al wisten. Maar dat ze dit nu mooi als excuus kunnen gebruiken voor een hotfix van allerlei dingen.
Alle bugs die nu live zijn gegaan, zijn ontdekt en gereport op de ptr. En ondanks dat hebben ze m gewoon online gemikt (ok toegegeven ze hebben minimale aanpassingen gedaan zoals tooltips geupdate etc). Nouja de gevolgen zijn te zien. Trollbane is iig meer down dan up heb ik het idee.
Wat ik wel van verschllende kanten hoor is dat al de bugs waar wij nu mee opgescheept zitten, ook allemaal al bekend waren op de beta servers en het daar gefixed is nog voor deze patch live ging. Dus waarom wij het dan met deze troep moeten doen geen idee.

Alhoewel de instant dismiss zonder pet happieness reduction bug als je hem probeert te reviven als hij nog leeft wel ideaal is voor mij als beastmaster hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196023

Sleepie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:22:
[...]

Arcanum is aangepast voor 2.0, Cryolysis helaas nog niet (ik vond die toch wat beter/netter dan Arcanum). De maker van Cryolysis is namelijk gestopt met WoW tot TBC uitkomt. Wel is iemand anders ermee bezig, daarvan staat ergens een draadje op de wow-forums.
Ja Cryolysis is een topmod, alleen het vrat geheugen bij mij. Misschien is dat inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Nou gisteravond lvl 60 gedinged :D alleen kreeg ik wel het gevoel van: "ok, en nu? :{ " mja, met een guildie LBRS ingedoken.. kga misschien pvpen voor de grand marshal staff ofzo, weet het ook niet... raiden is mijn guild nog echt niet aan toe, (en mijn gear ook niet :') ) .. misschien scholo / strat / ubrs afstruinen voor mn T0 set... ik weet het niet, staat wel ontzettend gaaf, dat getalletje 60 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attiks
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-12-2021
Even een hunter probleempje, in AV al drie maal meegemaakt dat mijn pet-bar verdwijnt, het enige dat helpt is opnieuw WoW starten, maar niet echt ideel in een BG. Iemand hier weet van en/of een oplossing voor?

PS: Ben niet de enige die dit heeft, maar nog geen oplossing gevonden.
PSS: Gebruik TitanPanel en ZHunter mods
PSSS: Iemand een goede oplossing voor ICU
Slamdance schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:35:
[...]

Alle bugs die nu live zijn gegaan, zijn ontdekt en gereport op de ptr. En ondanks dat hebben ze m gewoon online gemikt (ok toegegeven ze hebben minimale aanpassingen gedaan zoals tooltips geupdate etc). Nouja de gevolgen zijn te zien. Trollbane is iig meer down dan up heb ik het idee.
Wat ik wel van verschllende kanten hoor is dat al de bugs waar wij nu mee opgescheept zitten, ook allemaal al bekend waren op de beta servers en het daar gefixed is nog voor deze patch live ging. Dus waarom wij het dan met deze troep moeten doen geen idee.

Alhoewel de instant dismiss zonder pet happieness reduction bug als je hem probeert te reviven als hij nog leeft wel ideaal is voor mij als beastmaster hunter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

attiks schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:00:
Even een hunter probleempje, in AV al drie maal meegemaakt dat mijn pet-bar verdwijnt, het enige dat helpt is opnieuw WoW starten, maar niet echt ideel in een BG. Iemand hier weet van en/of een oplossing voor?
Weet geen oplossing, maar is een /console reloadui niet sneller dan opnieuw starten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 19-06 08:51

[...]
mij ook al meerdere malen overkomen. meestal veroorzaak ik dan geowon een disconnect met mijn atlasloot addon :P en log snel in. dan zit ik nog in de bg en heb ik geen deserter.
ui Reloaden zoals hierboven al aangegeven werkt als het goed is ook.

Enige "permanente" oplossing die ik tot nu toe heb gelezen is het gebruik van een addon zoals trinity buttons. aangezien het alleen met de standaard blizzard ui schijnt te gebeuren.
Overigens heb ik er gisteren geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

[...]
had ik ook al last van als je je pet wisselt bij een stable master is ie weer terug maar ja dat werkt niet zo handig in av maar ik heb al meerdere mensen gehoord die er last van hadden.
Thrilled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:00:
Nou gisteravond lvl 60 gedinged :D alleen kreeg ik wel het gevoel van: "ok, en nu? :{ " mja, met een guildie LBRS ingedoken.. kga misschien pvpen voor de grand marshal staff ofzo, weet het ook niet... raiden is mijn guild nog echt niet aan toe, (en mijn gear ook niet :') ) .. misschien scholo / strat / ubrs afstruinen voor mn T0 set... ik weet het niet, staat wel ontzettend gaaf, dat getalletje 60 :D
Grats hoor.
En ja je bent naar de 60 geraced en eigenlijk is dat zonde want de eerste keer levelen is juist ook zo leuk maar oke daar ben ik rijkelijk laat mee ;)
Als je je gear wilt verbeteren kan ik je tegenwoordig alleen maar pvp aan raden omdat dat gewoon super snel gaat. Maar doe zeker ook wat high instances zodat je het gevoel een beetje krijgt hoe het allemaal werkt dat je je char wat beter leert kennen.

[ Voor 40% gewijzigd door MantaMania op 13-12-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
MantaMania schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:19:
Grats hoor.
En ja je bent naar de 60 geraced en eigenlijk is dat zonde want de eerste keer levelen is juist ook zo leuk maar oke daar ben ik rijkelijk laat mee ;)
Als je je gear wilt verbeteren kan ik je tegenwoordig alleen maar pvp aan raden omdat dat gewoon super snel gaat. Maar doe zeker ook wat high instances zodat je het gevoel een beetje krijgt hoe het allemaal werkt dat je je char wat beter leert kennen.
thanks
Ik speel al vanaf (even spieken op mijn account page..) begin oktober 2005, dus nu dik een jaar. Wat ik die hele tijd heb gedaan is verschillende chars levelen tot hooguit een level of 30... Dit kwam omdat ik continue samen speelde met een vriend van me, we hadden samen WoW gekocht en afgesproken samen te levelen. Probleem was dat hij geen doorzettingsvermogen had en niet kon beslissen welk poppetje hij het leukste vond. 2 maanden geleden knoop doorgehakt en gezegd dat hij het maar uit kan zoeken, ik wil een lvl 60 char voor dat TBC uitkomt dus ik ben al mn chars doorgelopen, besloten wat ik het leukste vond en die geleveled (met succes!) .. heb dus een jaar game ervaring en kan goed overweg met alles, basis kennis van alle chars, kheb geloof ik elke class wel gespeeld... Dus echt rushen was het niet, na een dik jaar 1 level 60 hebben is wat laag he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Anoniem: 196023 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:56:
[...]

Ja Cryolysis is een topmod, alleen het vrat geheugen bij mij. Misschien is dat inmiddels opgelost.
dan ga ik deze ook zeker is proberen
geheugen is geen issue aangezien in 2GB dur in heb zitte (+ nog andere retegoed hardware :P E6600, 1900xt, p5b deluxe etc)

ben wel benieuwd wat ze allemaal doen.
dat was een het grote probleem, zoveel add ons maar een vrij slechte uitleg wat ze konden of zelfs helemaal niet. Hoor ook vaak atlas vallen, hier ook maar ff naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

TepelStreeltje schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:09:
[...]

wapens die zon beetje beter zijn dan alles wat je pre-naxx krijgt..
wapen per dag te grinden (naja, ok, 1 per 2 dagen)

loop je dan in je zuur verdiende epix uit bwl/aq40/naxx en een of andere green geared noob loopt met een wapen dat meer dps doet dan je huidige.
thanx blizz!
de casuals krijgen een boost zodat ze ook een kans maken in TBC ofzo?
word tbc dan zo lastig of hebben ze weer kansloos geprogrameert?

offtopic:
ja, ik word het beetje zat met blizzard... viel nog niet op denk ik, iemand lvl 60 naxx geared hunter kopen? j/k :P
Nou, daar ben ik het toch niet helemaal met je eens. Blizzard heeft altijd de diehard raiders/PvPers voorop gesteld. De casual-gamer zit al ruim een jaar met dezelfde content en heeft nu twee maandjes voor de expansion één keertje wat leuks gekregen om aan te werken: PvP-gear. Zelfs de "hotfix" van vandaag is in het voordeel van de diehard-PvP'er... Denk je nou echt dat het uitmaakt voor een steamroller dat er 30% van zn honor generft wordt? Het is juist de casual die er veel langer over moet doen (aangezien die sowieso al geen bonushonor kreeg). Voor een premade is het misschien 1 dagje meer AB runnen voor een compleet GM/HW-setje.

En als 16 januari TBC uitkomt is dat setje ook weer binnen no-time vervangen, dus ik weet niet waarom je nou zo afgeeft oip blizzard dat ze alles doen voor de casual player....

--en dat je in 2 dagen een wapen bij elkaar grindt: Ik ben casual player, werk overdag, log 's avonds rond 8 uur in, PvP tot een uur of 11. Ik heb deze hele week 8k honor bij elkaar gesprokkeld. Sorry, maar welk beeld heb jij van een casual player? De green-geared-noobs-met-R13-shoulders zullen eerder alts zijn dan de echte casual player hoor. Casuals zijn sowieso niet overdag ingelogd.

[ Voor 11% gewijzigd door Blistimo op 13-12-2006 09:44 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik heb ook 2gb geheugen, maar ik gebruik toch mooi ACE2 mods en blij toe. De lag met CTmod en toebehoren was echt ongelofelijk. Nu loopt (nou ja, voor de laatste patch dan) alles 'smooth as silk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 18:31
De honor nerve is op zich niet echt een probleem vind ik. Je kan nog steeds relatief makkelijk en op je eigen tempo wat pvp gear bij elkaar sprokkelen. En de honor die je verdient gaat met 30 % omlaag. Dit betekent dus dat je tot nu toe verdiende honor gewoon hetzelfde waard is als voor deze hotfix. Dit is het voordeel van de door Blizzard gekozen manier.
Het nadeel is echter dat de prijzen eigenlijk met bijna 43 % zijn gestegen.

30 % honor reductie --> 100 honor wordt 70 honor.
Als je van die 70 honor weer 100 honor wilt maken moet je 70 honor keer ~ 43 % doen.

Dit betekend een effectieve prijsstijging van ~ 43 %

Ach het weerhoudt mij er niet van te blijven PvPen. Wel jammer dat ik 2 dagen pre patch niet heb kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Feli. :) Nu beetje aan je gear gaan werken. ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:19
Zo gisterenavond nog even al mijn reagents schreeuwend duur op AH gezet.
Ik ga ervan uit dat de PVP crew helemaal nuts gaat met enchants aangezien ze na 1:30 weer hun honor update krijgen en dus hun nieuwe pvp speeltjes kunnen kopen.

Vriend van me zag gisteren nog 20 large brilliant shards voor 100g op AH, meteen gekocht en in porties van 4 weer op AH gezet voor 45 g buyout. En als ik straks thuiskom, dan zijn ze ongetwijfeld verkocht. Dus das gewoon 125 g winst in een avondje. Jammer dat hij me voor was.

Goeie zet van bliz, om disenchanting afhankelijk van skill te maken, dit in combo met die "free" epix zorgt dat ik bakken met geld verdien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:55
heeft iemand trouwens een idee waarom als ik 3 chatwindows naast elkaar zet, er soms 2 gewoon verdwijnen zonder fout melding of wat dan ook?
ik weet niet goed waarin ik dit probleem moet zoeken maar 't is mega irritant
ik heb in mijn UI 3 chat windows onder aan het scherm, eerste general chat crap, 2e guild/party/raid, 3e damage. de eerste is de default window en is ook de enige die blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yokidrink schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:44:
heeft iemand trouwens een idee waarom als ik 3 chatwindows naast elkaar zet, er soms 2 gewoon verdwijnen zonder fout melding of wat dan ook?
ik heb in mijn UI 3 chat windows onder aan het scherm, eerste general chat crap, 2e guild/party/raid, 3e damage. de eerste is de default window en is ook de enige die blijft bestaan.
Check, heb hetzelfde probleem. Precies zelfde opzet zelfs, maar het is inderdaad erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Probleem heb ik ook, combat log verdwijnt soms spontaan. Speelt sinds de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-05 11:06
Zet je windows met groupjes van 2, dan verdwijnen ze niet. Altans, bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74228

Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:17:
[...]

Helemaal mee eens. Ze hadden niet verwacht dat zoveel mensen gingen PVP-en, gevolg is dat al die servers niet meer speelbaar waren. Nu hopen ze dat er meer spelers afhaken zodat de lagproblemen 'opgelost' worden. Nee, volgens mij gebruiken ze dit als excuus om wat hotfixes live te brengen.. (die weer nieuwe bugs veroorzaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Dosed schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:53:
Zet je windows met groupjes van 2, dan verdwijnen ze niet. Altans, bij mij.
euhw, dat is mss heel handig voor jou maar ik gebruik er 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
...hoe report ik een dubble post?

[ Voor 91% gewijzigd door barfieldmv op 13-12-2006 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-06 20:25
Vernderen ze dan niet in tab bladen van de main window?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
barfieldmv schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:59:
[...]
Vernderen ze dan niet in tab bladen van de main window?
helaas niet. ik moet nieuwe windows aanmaken iedere keer dat het gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 11-06 21:46
Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:11:
[...]

die Macros werken volgens mij niet, ik heb die nu gewoon naast elkaar op de bars staan
Met de nieuwe Blizz UI is er ook een nieuwe macro code gekomen ik zal even wat voorbeeldjes hier onder gooien

Dismount and Polymorph
Dismount and polymorph only hostile targets.
code:
1
2
/cancelaura [Mount Item Name Here] #e.g. /cancelaura Black War Steed Bridle 
/cast [harm] Polymorph(Rank 4)

Blink and flip camera
code:
1
2
3
/stopcasting 
/cast Blink 
/script FlipCameraYaw(180);

Stop Casting and Cast Counterspell
code:
1
2
/stopcasting 
/cast Counterspell

Heb er nog veel meer zal even alle macro's die ik heb in een txt doc neer gooien mocht je die willen hebben PM me dan maar even

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
lekkere trieste macro's weer.. kan je anders niet winnen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:05:
Hè, gezellig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:26:
[...]

.. heb dus een jaar game ervaring en kan goed overweg met alles, basis kennis van alle chars, kheb geloof ik elke class wel gespeeld... Dus echt rushen was het niet, na een dik jaar 1 level 60 hebben is wat laag he ;)
Das idd dan wel redelijk normaal maar dat stuk van 30 naar 60 is wel redelijk snel gegaan volgens mij en een jaar game ervaring op lvl 30 is wel iets anders als lvl 60 instances. En om eerlijk te zijn op 30 denk ik dat je niet al heel goed overweg kan met alles.
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:05:
lol die paar kleine dingen die je kan doen via een macro kan je amper voordeel noemen.
Sommige mensen.
Ik neem aan dat jij ook geen addons gebruikt dus??

Weet iemand of de talent van de shadow priest misery +5% spelldmg debuff alleen voor jezelf is of voor de hele raid (lijkt me niet want anders is het wel heel lekker), ik twijfelde omdat je hem wel op je target ziet staan.

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 13-12-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nope ik gebruik geen addon's ik kan prima spelen met het spull wat blizzard gegeven heeft. en op een macro te drukken om te blinken en metteen om te draaien wijst gewoon op onkunde van speelstijl. zelfde als die hunter macro.. feign death traplay.. echt triest gedrag.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
MantaMania schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:10:
[...]

Das idd dan wel redelijk normaal maar dat stuk van 30 naar 60 is wel redelijk snel gegaan volgens mij en een jaar game ervaring op lvl 30 is wel iets anders als lvl 60 instances. En om eerlijk te zijn op 30 denk ik dat je niet al heel goed overweg kan met alles.

[...]

lol die paar kleine dingen die je kan doen via een macro kan je amper voordeel noemen.
Sommige mensen.
Ik neem aan dat jij ook geen addons gebruikt dus??

Weet iemand of de talent van de shadow priest misery +5% spelldmg debuff alleen voor jezelf is of voor de hele raid (lijkt me niet want anders is het wel heel lekker), ik twijfelde omdat je hem wel op je target ziet staan.
vanaf lvl 30 upgrade je alleen nog je spells zowat, je krijgt niet (veel) nieuwe spells er meer bij dus de playstijl heb je dan wel door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:12:
Nope ik gebruik geen addon's ik kan prima spelen met het spull wat blizzard gegeven heeft. en op een macro te drukken om te blinken en metteen om te draaien wijst gewoon op onkunde van speelstijl. zelfde als die hunter macro.. feign death traplay.. echt triest gedrag.
ik denk dat je een beetje hard oordeelt hier. ieder heeft zijn eigen speelstijl en het gebruik van addons/macro's duidt niet op triest gedrag en/of onkunde maar meer op hoe iemand zijn wow ervaring wil beleven.
Het is je goed recht om zelf geen addons etc te gebruiken maar val anderen niet aan hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dit zijn geen mods die wow ervaring beter maken. het is gewoon dat je dan sneller kan winnen in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:10:
[...]

als het een debuff op je target is,geld ie voor de hele raid, net als de hemo debuff, wordt ook gebruikt door hits van andere melee

die macros heb ik ook, maar hij wil denk ik dubbele spells onder 1 knop en dat werkt niet meer
ik had vroeger een double tap NS+Heal macro op me shaman maar dat kan nu niet meer, hij blijft altijd proberen de 1e spell te casten (NS) ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hoi,

Na gisteren even gestoeid te hebben met de addons ben ik ff gaan pvpen. Ging best goed :D
Maar er waren meteen wat dingetjes die mij opvielen toen.
Waar is mijn xpbar? Tevens heb ik niet meer van die tijdsbalkjes als je gaat mounten/poison applyen/minen/picklocken. Als laatste zie ik dat rode balletje ook niet meer als ik in de kjoe (sorry :P) van een bg zit. Nu vind ik dat ik geen xpbar heb niet zo een punt, maar die andere 2 vind ik wel irritant.

Iemand enig idee?

edit:

Na het ff nagelezen te hebben ff een toevoeging.

Het "probleem" wordt veroorzaakt door trinity bars. Zou iemand ook zo vriendelijk willen zijn om de meeste recente versies van titan panel en trinity te linken? Ik heb gister even gezocht maar kreeg of 404's of de files die ik al heb. heb namelijk nog steeds die melding met titan panel dat blizz iets geblokkeerd heeft

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 13-12-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:14:
[...]

vanaf lvl 30 upgrade je alleen nog je spells zowat, je krijgt niet (veel) nieuwe spells er meer bij dus de playstijl heb je dan wel door...
Heb je wel al veel échte raids meegemaakt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:14:
[...]

klopt maar je speelstijl word heeeel anders. En paladin bv op lvl 30 doet nog behoorlijke dmg een warrior hoeft amper te tanken etc etc.
Op lvl 60 is het anders als lvl 30 de instances zijn anders je moet meer met andere mensen samen werken je hebt een meer vaste rol.
Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:18:
[...]

als het een debuff op je target is,geld ie voor de hele raid, net als de hemo debuff, wordt ook gebruikt door hits van andere melee
Dat idee had ik dus ook maar dan is een shadowpriest echt wel een heel stuk nuttiger 15% meer shadowdmg en dan ook nog eens 5% spelldmg extra.

[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 13-12-2006 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13

Valkyre

Kitesurf FTW!

is niks anders dan gewoon slim gebruik van mods en macro's, macro's zijn door blizzard zelf erin gezet!
ik gebruik zelf bijvoorbeeld de blink macro niet, maar die counterspell macro moet ik inderdaad weer even opnieuw maken.

ik gebruik zelf een zwik aan mods, omdat alles dan een stuk overzichtelijker wordt helemaal als je 20 / 40 mans raid gaat doen, is een goede ui interface van belang.

over de mods, interface wordt ook bij default door blizz aangemaakt, is vrij weinig "triests" aan.
persoonlijk maken goede mods de gameplay van wow een stuk leuker!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Yokidrink schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:56:
[...]

euhw, dat is mss heel handig voor jou maar ik gebruik er 3 ;)
Kijk eens naar mijn UI: http://www.cdupload.com/view/full/1571_gdgok

Mijn combat window die verdwijnde ook steeds. Dus ik heb gewoon een nieuw window gemaakt en die als tabblad bij m'n combat window gedaan. Doen verdween die niet meer steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:13

Qck

Bazinga

Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:18:
Hoi,

Na gisteren even gestoeid te hebben met de addons ben ik ff gaan pvpen. Ging best goed :D
Waar is mijn xpbar? Tevens heb ik niet meer van die tijdsbalkjes als je gaat mounten/poison applyen/minen/picklocken. Als laatste zie ik dat rode balletje ook niet meer als ik in de kjoe (sorry :P) van een bg zit. Nu vind ik dat ik geen xpbar heb niet zo een punt, maar die andere 2 vind ik wel irritant.

Iemand enig idee?
Na gisteren even gestoeid te hebben met de addons ...
Je beantwoort je eigen vraag al. :P Probeer wat addons te verwijderen en kijken of 'ie terug komt, anders ff in de opties kijken van je addons

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je guild uit elkaar valt door een wat ongelukkige patch, was je guild al harstikke rot van binnen...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Hoi,

Iemand enig idee?
waarschijnlijk 1 van je addons, waar het eigenlijk op neer komt RTFM ram niet zomaar addons neer, maar kijk wat ze doen en hoe je ze kan configgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

eendje schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:23:
[...]

als je guild uit elkaar valt door een wat ongelukkige patch, was je guild al harstikke rot van binnen...
toch kunnen bepaalde dingen een behoorlijk meningsverschil veroorzaken en als mensen bv geen zin in raids meer hebben dan kan het hard gaan. Bij ons was vorige week ook iedereen behoorlijk gedemotiveerd omdat wel al 2 dagen bezig waren in bwl en het voor geen meter lukte allemaal. Dat we zondags alles weer in orde hebben gemaakt was er lekker maar anders had het me niet verbaasd als we dit weekeind weer niet genoeg inschrijvingen bv zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chat Boxes/Channels/System Messages

If one of your Chat Windows has disappeared, such as the Combat Log, you can use the following command to restore it:

/script ChatFrame2:Show()

If you are missing any chat channels or system message commands, such as ("/random", "/who <name>", "/played" or shift-clicking someone’s name) or unable to speak in the chat channels, please try the following steps to resolve the issue.

# Delete the chat-cache.txt file:

If you open the World of Warcraft folder, then follow this path: ( WTF\Account\<account name>\<realm name>\<character name>) you will see a file called "chat-cache.txt", delete this file, and then try to log in again. WoW will automatically rebuild this file in the character's folder.

This is more of a quick solution that works in most cases. However it leaves the original cause still there. Something corrupted or didn't save that file correctly, removing the WTF, WDB and the Interface folder completely is advised.

If other characters are missing the channels and/or system messages as well; or the above does not seem to correct the situation then we will take further measures.

# Leave and rejoin the affected channel(s):

Leave the channel by typing: /script LeaveChannelByName("channel name")
---Example: /script LeaveChannelByName("Trade - City")
---Example: /script LeaveChannelByName("LookingForGroup")

Rejoin the channel by typing: /join channel name
---Example: /join Trade
---Example: /join LookingforGroup

Repeat for each channel that is not working correctly. (To see the full names of the channels you are currently in, use the /chatlist command.) Be certain that you type the line exactly how it appears here, the spaces before and after the hyphens are mandatory, capitalization is important. Also do not replace the word "city" with the city you are in, the channels are not named by the city they are in, just "city".

If you are still unable to fully utilize the channels in game, please remove the entire chat-cache.txt file from the affected character.

# Remove the WTF, WDB and Interface folders:

Be sure WoW is not running, then please remove these three folders from the World of Warcraft game directory; WTF, WDB and Interface. These folders contain temporary data and frequently altered files that may have become corrupted. This will also remove any custom UI's that may contribute to the problem as well.

You can move these folders to the desktop or another directory if you wish to retain the data, however for now please start WoW without those folders present. Also do not use any third party programs to start WoW; often some custom UI's will place a shortcut for you to start WoW from, please use the (.exe) in the World of Warcraft directory. (via)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Dosed schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:22:
[...]

Kijk eens naar mijn UI: http://www.cdupload.com/view/full/1571_gdgok

Mijn combat window die verdwijnde ook steeds. Dus ik heb gewoon een nieuw window gemaakt en die als tabblad bij m'n combat window gedaan. Doen verdween die niet meer steeds.
hm mss moet ik dan idd maar eens proberen met 2 windows en de combat als tab op het 2e zetten. die damage meter van jouw zit namelijk op een betere plaats dan waar ik hem heb ;)
btw, is dat photekui die je gebruikt? ik heb die namelijk ook.

ennuh, dat bigwigs.. wat doet dat nu eigenlijk

@e.r.w.i.n sorry ... had je update niet gezien. het verwijderen van die folders scares me aangezien ik dan opnieuw mn interface moet indelen etc maar mocht het niet werken dan zal ik dat eens uitproberen

[ Voor 13% gewijzigd door Yokidrink op 13-12-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:16:
dit zijn geen mods die wow ervaring beter maken. het is gewoon dat je dan sneller kan winnen in pvp.
Ik ben zelf een warrior en MT van de guild en PVP doe ik bijna niet alleen PVE.

Ik weet niet of je ooit onyx neer heb gehaald zonder fearward of totums dan is het voor een MT echt wel heel handig om dit soort macro's te hebben.

Om vanuit Def stance naar Zerg stance te switchen en Blood rage te poppen en terug te switchen naar Def stance kan dan in 1 bash in plaats van 3. Daar red je wel een hele raid mee van een whipe.

En daarbij komt ook nog dat blizz deze macro's zelf heeft te gevoegd om te gebruiken en waarom ook niet het zit er toch al in.

Ik gebruik zelf aardig wat Mods maar dat zijn meestal mods om raid status te zien etc. Ik moet ook raids leaden en dan wil echt wel kunnen zien wat er gebeurt precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
ErwienO schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:29:
[...]

Ik weet niet of je ooit onyx neer heb gehaald zonder fearward of totums dan is het voor een MT echt wel heel handig om dit soort macro's te hebben.

Om vanuit Def stance naar Zerg stance te switchen en Blood rage te poppen en terug te switchen naar Def stance kan dan in 1 bash in plaats van 3. Daar red je wel een hele raid mee van een whipe.

En daarbij komt ook nog dat blizz deze macro's zelf heeft te gevoegd om te gebruiken en waarom ook niet het zit er toch al in.

Ik gebruik zelf aardig wat Mods maar dat zijn meestal mods om raid status te zien etc. Ik moet ook raids leaden en dan wil echt wel kunnen zien wat er gebeurt precies.
Op die manier worden andere spelers niet benadeeld op scripts van jou kant. In PvP is dat een heel ander verhaal. PvE vind ik alles prima wat er gebruikt word. Behalve bots imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-12-2023
jij speelt vast een mage of een warlock ;)

Macro's maken hoort gewoon bij het spelletje, waarom moeilijk doen als het makkelijker kan ? Ik bedoel met me warrior moet ik bij elk duel de volgende abillities gebruiken :

Charge --> bloodthirst --> hamstring --> demoralizing shout --> battleshout --> rend -- > veranderen naar beserker stance --> intercept --> terug veranderen naar battle stance etc etc

en daarna gewoon de abillities die ik gebruik om dmg uit te delen ( mortal strike, whirlwind, overpower, execute, pummel )

Denk je nou echt dat ik bij bijv elk 1on1 gevecht 20 verschillende knoppen ga binden en indrukken ? dan heb je meteen na 1 uur spelen RSI als je begrijpt wat ik bedoel + het speelt gewoon niet lekker zoveel verschillende buttons.

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Weet je hoe doe bloodrage macro heet of zou je hem me willen sturen??
Ik doe het altijd met het handje opzich geinig maar een mod zou het nog net wat kunnen verbeteren.
m9nossie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:38:
[...]

Charge --> bloodthirst --> hamstring --> demoralizing shout --> battleshout --> rend -- > veranderen naar beserker stance --> intercept --> terug veranderen naar battle stance etc etc
Wou je zeggen dat je voor heel deze line 1 macro hebt? je kan toch maar 1 spell per macro ?

[ Voor 16% gewijzigd door MantaMania op 13-12-2006 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:37:
[...]

Op die manier worden andere spelers niet benadeeld op scripts van jou kant. In PvP is dat een heel ander verhaal. PvE vind ik alles prima wat er gebruikt word. Behalve bots imo.
iedereen heeft toegang tot het command /macro hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
Yokidrink schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:26:
[...]

hm mss moet ik dan idd maar eens proberen met 2 windows en de combat als tab op het 2e zetten. die damage meter van jouw zit namelijk op een betere plaats dan waar ik hem heb ;)
btw, is dat photekui die je gebruikt? ik heb die namelijk ook.

ennuh, dat bigwigs.. wat doet dat nu eigenlijk

@e.r.w.i.n sorry ... had je update niet gezien. het verwijderen van die folders scares me aangezien ik dan opnieuw mn interface moet indelen etc maar mocht het niet werken dan zal ik dat eens uitproberen
http://wow.curse-gaming.c...ls/3299/bigwigs-bossmods/

't is voor raiding endbosses etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Macro's maken hoort gewoon bij het spelletje, waarom moeilijk doen als het makkelijker kan ?
Om de uitdaging? Ik ben niet tegen macro's hoor, je gaat maar lekker je goddelijke gang. Maar is het niet gruwelijk saai om 23 acties in één macro te hebben? (als dat überhaupt al kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
MantaMania schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:39:
Weet je hoe doe bloodrage macro heet of zou je hem me willen sturen??
Ik doe het altijd met het handje opzich geinig maar een mod zou het nog net wat kunnen verbeteren.
Het zijn geen mods het is gewoon een eigen gemaakte macro wat in game al standaard door blizz gemaakt is bijv:

Deze macro kijkt of je een shield gebruikt zo ja doet ie shield bash zo nee Popt ie Zerg stance en gebruikt pummel.
code:
1
/cast [stance:1/2,noequipped:Shields] Berserker Stance; [stance:1/2,equipped:Shields] Shield Bash; [stance:3] Pummel

Fear dance macro.
Popt Zerg stance, Popt Berserker Rage, Popt Def stance
code:
1
2
3
/cast [stance:3] Berserker Rage 
/stopcasting 
/cast [stance:3] Defensive Stance; Berserker Stance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Macro's maken hoort gewoon bij het spelletje, waarom moeilijk doen als het makkelijker kan ? Ik bedoel met me warrior moet ik bij elk duel de volgende abillities gebruiken :

en daarna gewoon de abillities die ik gebruik om dmg uit te delen ( mortal strike, whirlwind, overpower, execute, pummel )

Denk je nou echt dat ik bij bijv elk 1on1 gevecht 20 verschillende knoppen ga binden en indrukken ? dan heb je meteen na 1 uur spelen RSI als je begrijpt wat ik bedoel + het speelt gewoon niet lekker zoveel verschillende buttons.
wat je waarschijnlijk gemist hebt is dat ik eigenlijk alle classes speel behalve ehh Warlock/Druid ;-) mage heb ik wel maar zit ik niet meer op ;-) Op het moment speel ik veel Rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 22:59
gisteren hadden we alleen maar wipes op chromagges, purr omdat mega veel lag.
we hadden een lag spike midden in een timelaps :( terwijl we hem op 7 % hadden, en veel dc's.
healers waren teveel hun mods gewend, en nu komen ze er achter dat ze op sommige moment blijkbaar niet zonder mods kunnen :P.
en zonder decursiv kan het ook prima
hadden ze gewoon niet kunnen wachten met de path :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:48:
[...]

Om de uitdaging? Ik ben niet tegen macro's hoor, je gaat maar lekker je goddelijke gang. Maar is het niet gruwelijk saai om 23 acties in één macro te hebben? (als dat überhaupt al kan)
In princiepe zou het kunnen ja maar dan moet je een hele intilligent macro maken en daar heb je niet genoeg space voor om in te typen misschien met 1 of andere mod maar ja dat is mijn bedoeling ook weer niet.

Voor de warriors is het gewoon makkelijker zodat je niet weer aparte knoppen moet hebben om een andere Stance te poppen en er zitten gewoon wat handig dingen bij ik heb lang niet overal een macro voor ofzow alleen voor 4 a 5 abbility's, en om die te gebruiken moet je dus van stance switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gennis schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:23:
[...]

[...]

Je beantwoort je eigen vraag al. :P Probeer wat addons te verwijderen en kijken of 'ie terug komt, anders ff in de opties kijken van je addons
Sorry beetje mijn fout, vandaar de toevoeging. Ik weet waardoor het veroorzaakt wordt (trinity bars). Het enige dat ik wil weten is hoe ik het kan verhelpen/omzeilen. Als ik alles disable is alles zoals het was, maar sinds ik mijn nieuwe ui heb mogen ervaren, wil ik helemaal niet terug naar de standaard interface. vandaar dat ik deze kleine dingetjes wil verhelpen :)
Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:25:
[...]

waarschijnlijk 1 van je addons, waar het eigenlijk op neer komt RTFM ram niet zomaar addons neer, maar kijk wat ze doen en hoe je ze kan configgen
Idem. Ben niet het persoon dat zomaar roept. Ik heb zeker zelf gezocht, vandaar dat ik 1 uur bezig was voordat alles naar wens was. maar tijdens het spelen kwam ik deze dingetjes dus tegen. En ik kon er niet omheen tenzij ik het disable-de, maar dat wil ik dus niet

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 13-12-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
Anoniem: 121555 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:48:
[...]

23 acties in 1 macro kan sinds de laatste update niet meer + je kan ook geen intelligente macro's meer maken. ( dingen zoals if rage = 20 then use disarm )

Wat ik gewoon heb gedaan is dat ik nu een stuk of 6 macro's heb wat het spelletje iets makkelijker maakt :

1. charge/intecept --> bloodrage --> battleshout --> demoralizing shout --> hamstring --> beserker stance
2. whilwind, mortalstrike
3. beserkerstance --> pummel
4. battlestance --> overpower
5. beserkerstance --> beserker rage
6. en voor tanken nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
en als je die dingen in pvp gebruikt = het lack of skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-06 15:21
[...]

Warriors zijn niet gemaakt om raids te leaden. Ik zeg daarmee niet dat het niet kan. Maar een MT hoort nooit een raid te leaden. Je hoeft geen overzicht te kunnen houden, maar maar een taak uit te voeren. BV toen we begonnen met nefarian zag ik echt niet wat d'r met de rest gebeurde, gewoon concentreren op fear breaken. En wat er dood ging wist ik niet. Rogue call schreeuwde wel iemand op TS.

Ik heb meestal wel redelijk overzicht(heb zelfs als MT alle partys in beeld staan). In mijn ogen is raids leaden meer iets voor healers, die toch meestal overzicht moeten hebben, of ranged dps(mages, locks) die hebben het meeste overzicht. Ik ben wel eens raidleader geweest, als de normale er niet zijn, maar ben daar niet goed in, zeker niet bij moeilijke/nieuwe gevechten.

Ook masterlooter als MT is een hell omdat je steeds moet pullen, een target hebt en de andere 4 ergens anders staan(behalve in MC dan). Waardoor je op en neer aan het lopen blijft.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:58:
[...]

Idem. Ben niet het persoon dat zomaar roept. Ik heb zeker zelf gezocht, vandaar dat ik 1 uur bezig was voordat alles naar wens was. maar tijdens het spelen kwam ik deze dingetjes dus tegen. En ik kon er niet omheen tenzij ik het disable-de, maar dat wil ik dus niet
heb je een pack of losse addons?

Trinity sloopt je default ui modulair, dus ook je expbar (zijn addons voor te vinden om deze in andere vorm terug te krijgen

als vervangende castbar kan je oCB ACE2 based customizable castbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
SpoTs schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:03:
en als je die dingen in pvp gebruikt = het lack of skill
jij begrijpt het echt verkeerd, macro's zijn in het spel gezet door blizzard zelf; iedereen kan ze gebruiken.

je hebt eerder lack of skill als je ze niet gebruikt, je benut de opties in het spel dan niet volledig :)

Ik bedoel ik ga met Counterstrike toch ook niet alleen met een mes lopen en tegen mensen die een AK of Colt hebben zeggen "ja je hebt lack of skill, je kan alleen winnen met die guns". Je moet de dingen gebruiken die in he spel zitten

[ Voor 19% gewijzigd door m9nossie op 13-12-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 11:58
m9nossie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:09:
[...]

jij begrijpt het echt verkeerd, macro's zijn in het spel gezet door blizzard zelf; iedereen kan ze gebruiken.

je hebt eerder lack of skill als je ze niet gebruikt, je benut de opties in het spel dan niet volledig :)

Ik ga toch ook niet 30km naar me werk lopen als ik de auto kan pakken ?
mee eens...macro's zitten in het spel verwerkt dus waarom zou je er geen gebruik van maken.
je haalt je crosshair bij een schietspel toch ook niet weg.

ik zit op trollbane btw...kom er weer niet op nu de servers online komen.
is het trouwens alleen trollbane of de hele servergroep waar trollbane deel van uitmaakt?

oh ja ik kan op allakhazam niet zoeken op mob type om de een of andere reden.
weet iemand een site waar ik dit wel kan doen?

[ Voor 9% gewijzigd door Bartjeuhz op 13-12-2006 11:55 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:06:
[...]

heb je een pack of losse addons?

Trinity sloopt je default ui modulair, dus ook je expbar (zijn addons voor te vinden om deze in andere vorm terug te krijgen

als vervangende castbar kan je oCB ACE2 based customizable castbar
Ik heb geloof ik een pack. 1 file unzippen en dan opeens veel mappen in interface/addons, naast de standaard wow dingen. Maar trinity sloopt dus modulair. Dat idee had ik al. Fijn dat ik wel een xpbar terug kan krijgen. Aan een castbar heb ik denk niet veel aangezien ik een rogue ben maar ik waardeer de informatie. Trouwens zit er in trinity ook een cast bar. Die heb ik dan ook uitgezet :P
Bedankt voor de informatie iig, ga maar even opzoek naar een xp bar. Tog wel fijn om te zien tot hoever je rested bent enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:06:
[...]

Warriors zijn niet gemaakt om raids te leaden. Ik zeg daarmee niet dat het niet kan. Maar een MT hoort nooit een raid te leaden. Je hoeft geen overzicht te kunnen houden, maar maar een taak uit te voeren. BV toen we begonnen met nefarian zag ik echt niet wat d'r met de rest gebeurde, gewoon concentreren op fear breaken. En wat er dood ging wist ik niet. Rogue call schreeuwde wel iemand op TS.

Ik heb meestal wel redelijk overzicht(heb zelfs als MT alle partys in beeld staan). In mijn ogen is raids leaden meer iets voor healers, die toch meestal overzicht moeten hebben, of ranged dps(mages, locks) die hebben het meeste overzicht. Ik ben wel eens raidleader geweest, als de normale er niet zijn, maar ben daar niet goed in, zeker niet bij moeilijke/nieuwe gevechten.

Ook masterlooter als MT is een hell omdat je steeds moet pullen, een target hebt en de andere 4 ergens anders staan(behalve in MC dan). Waardoor je op en neer aan het lopen blijft.
Tja dat is wel leuk allemaal maar ik ben de die alles kent tot aan 3 bosses in naxx en de rest loopt nog rond in Blue's.

Ik denk toch dat die gene met de meeste ervaring de raid moet leaden (aan het begin dan). Later zou het iemand anders kunnen doen die dan meer encounters heeft mee gemaakt.

Owja vergeten ik ben niet de master looter als ik RL ben, daar mag iemand anders zich mee bezig houden kan ik ondertussen de targets verdelen etc.

[ Voor 5% gewijzigd door ErwienO op 13-12-2006 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
remcio schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:53:
gisteren hadden we alleen maar wipes op chromagges, purr omdat mega veel lag.
we hadden een lag spike midden in een timelaps :( terwijl we hem op 7 % hadden, en veel dc's.
healers waren teveel hun mods gewend, en nu komen ze er achter dat ze op sommige moment blijkbaar niet zonder mods kunnen :P.
en zonder decursiv kan het ook prima
hadden ze gewoon niet kunnen wachten met de path :(
Wat decusre etc macro's werkt top btw werkt ook voor healing en stuff gewoon als je je muis op een raid member hebt de knop bashen en hoppa.

Priest:
code:
1
2
3
/cast [target=mouseover] Dispel Magic 
/cast [target=mouseover] Cure Disease 
/cast [target=mouseover] Abolish Disease

Shaman:
code:
1
2
3
/cast [target=mouseover] Cure Disease 
/cast [target=mouseover] Cure Poison 
/cast [target=mouseover] Purge

(The Last one is for use on the enemy. Very useful.)

Druid:
code:
1
2
3
/cast [target=mouseover] Cure Poison 
/cast [target=mouseover] Remove Curse 
/cast [target=mouseover] Abolish Poison

Mage:
code:
1
/cast [target=mouseover] Remove Lesser Curse

Paladin:
code:
1
/cast [target=mouseover] Cleanse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 85443 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:12:
[...]

Ik heb geloof ik een pack. 1 file unzippen en dan opeens veel mappen in interface/addons, naast de standaard wow dingen. Maar trinity sloopt dus modulair. Dat idee had ik al. Fijn dat ik wel een xpbar terug kan krijgen. Aan een castbar heb ik denk niet veel aangezien ik een rogue ben maar ik waardeer de informatie. Trouwens zit er in trinity ook een cast bar. Die heb ik dan ook uitgezet :P
Bedankt voor de informatie iig, ga maar even opzoek naar een xp bar. Tog wel fijn om te zien tot hoever je rested bent enzo.
je "castbar" is niet alleen voor casters, het is de bar die je ziet als je een actie uitvoert mounten, poisons maken, bandages maken, minen, poisons applyen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 16:39

Je doet zelf anders ook lekker mee toch? Ik kwam je een paar keer tegen in AB, en misschien ook WSG. Ik ben Drey, tauren druid. Ik zat in een premade met SaH. Er is op het moment ook niet veel anders te doen dan PVP. Go with the flow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
m9nossie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:09:
[...]

Ik bedoel ik ga met Counterstrike toch ook niet alleen met een mes lopen en tegen mensen die een AK of Colt hebben zeggen "ja je hebt lack of skill, je kan alleen winnen met die guns". Je moet de dingen gebruiken die in he spel zitten
Precies, eb als mensen nu voor elke dingetje een macro gaan maken is de fun er misschien snel af voor hun geen idee. En lack of skill ja ik ga daar niet over oordelen zomaar zonder dat ik iemand mee heb gehad in de raid/pvp pre made of iet dergelijks, dat kun je niet zo ff zeggen je hebt gewoon "lack of skill".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33

Ryceck

Constants and Variables

ErwienO schreef op woensdag 13 december 2006 @ 10:49:
Fear dance macro.
Popt Zerg stance, Popt Berserker Rage, Popt Def stance
code:
1
2
3
/cast [stance:3] Berserker Rage
/stopcasting 
/cast [stance:3] Defensive Stance; Berserker Stance
Ff vraagje over deze. Als ik die nu op mijn bar gooi en die knop 1x indruk, wat gebeurt er dan precies?
Ik heb nu een soortgelijke macro maar die van mij moet je 3x indrukken vanuit Def-stance.
1x om naar Zerker te gaan
1x voor Rage
1x voor terug naar Defstance

Mijne ziet er ongeveer zo uit:
/cast [stance:2] Berserker Stance; [stance:3] Berserker Rage; Defensive Stance

Geloof ik.... hij lijkt zo er iig op (zit op werk dus kan het ff nie checken)

Werkt de jouwe met (door die /stopcasting) efficienter?

[ Voor 14% gewijzigd door Ryceck op 13-12-2006 11:34 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Ik moet zeggen dat ik me overigens ook prima red zonder macro's in PvP. Goed, ik ren 90% van de tijd zonder battleshout rond, maar verder heb ik de meeste spells redelijk bijde(linker)hand zitten. Sinds ik stanceswitch van battle naar berserker (en v.v.) onder een mousebutton heb geplaatst switch ik ook zonder problemen heen en weer om te whirlwinden, renden, overpoweren etc.

Wat voor mij de toegevoegde waarde van macro's zou zijn is het opvangen van handelingen die ik nog wel eens vergeet, zoals met name dus battle- en demoralizing shout. Als ik daarvoor macro's zou maken zou ik die veel minder vaak vergeten. Maar het maakt de class gelukkig niet onbespeelbaar :)

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

ff wat vraagjes tussendoor:

ik las dat als je revered bent bij darnassus je een gratis mount krijgt? is dit zo?

ik zit op Argent Dawn server en zoek een leuke guild waar enigszins mogelijk nederlanders in zitten, ben zelf een lvl 36 NE warrior....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:06:
[...]

Ach ja welke class is wel gemaakt om te leaden ;) Ik ben zelf ook warrior en leid ook, maar ik moet zeggen om ook mt te zijn is wel lastig!!
Voor een healer is leiden helemaal waardeloos want daar mag je echt niet 1 sec slacken als je tank een flinke hit krijgt, ik ben zelf wel eens met mn priest mee geweest en bij domo ging het toch mis toen ik tegelijk wat tikte en mn tank inleven moest houden!
Maar oke in feit kan je het alleen doen als je overbent dan werkt het het best. En masterlooter moet je niet tegelijk willen het is al zo druk normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

Heeft iemand anders op dit moment problemen met inloggen etc? Ik kom wel in het spel maar word steeds uit het spel gegooid, ook kon ik mijn corpse niet vinden. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 67933 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:38:
Heeft iemand anders op dit moment problemen met inloggen etc? Ik kom wel in het spel maar word steeds uit het spel gegooid, ook kon ik mijn corpse niet vinden. :S
Ooit gehoord van maintenance 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

Anoniem: 67933 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:38:
tis patchdag de realms zijn net 5 min up ofzo.. gut mischien zou dat er iets mee te maken hebben

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:38:
ff wat vraagjes tussendoor:

ik las dat als je revered bent bij darnassus je een gratis mount krijgt? is dit zo?

ik zit op Argent Dawn server en zoek een leuke guild waar enigszins mogelijk nederlanders in zitten, ben zelf een lvl 36 NE warrior....
nee, mounts zijn nooit gratis. Helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:16:
[...]

je "castbar" is niet alleen voor casters, het is de bar die je ziet als je een actie uitvoert mounten, poisons maken, bandages maken, minen, poisons applyen, etc
Aah ok. Weet ik dat ook weer. Maar ik heb die castbar niet nodig omdat ik het anders heb verdeeld.

1 bar met abbilities (Sinister Strike Gouge, kidneyshot etc), 1 t/m = die ik gebruik om te vechten
1 bar met abbilities/skills (Mining,first aid enzo) Dit klik ik aan en doe ik uiteraard als ik niet in gevecht ben
1 bar met abbilities (WotF, shield, evasion) dit klik aan in gevecht, maar heb ik niet zo vaak nodig
1 bar met spullen uit inv (voedsel, mount, drinken) dit klik ook aan , soms in gevecht, soms niet

Dit vind ik heel fijn spelen omdat ik het altijd al zo had ingedeeld, maar nu heb ik dus ook de bars gecustomized dus ziet het er ook nog eens mooier + overzichtelijker (o.a. kleiner) uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67933

johnnyv.nl schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:40:
[...]

Ooit gehoord van maintenance 8)7
Ik dacht dat de maintenance op 11 uur stopte misschien? Daarna zou het perfect moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

addictive schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:42:
[...]

nee, mounts zijn nooit gratis. Helaas ;)
zeker wel: warlocks krijgen gratis mounts en er is nog een class die dat heeft dus zou een beetje oneerlijk zijn als dit niet zo zou zijn bij de rest toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:33

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 67933 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:43:
[...]

Ik dacht dat de maintenance op 11 uur stopte misschien? Daarna zou het perfect moeten werken.
Uhuh... ware het niet dat de laatste keer dat Blizzard zijn eigen ETA heeft gehaald op precies hetzelfde moment was dat Duke Nukem Forever op de Phantom werd gereleased ;)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-06 12:39
Phydomir schreef op woensdag 13 december 2006 @ 08:28:
[...]

Toch jammer dat je Blizzard nu de schuld geeft hiervan. Je moet blij zijn dat je guild dood is. Blijkt maar weer eens hoeveel epic geile mensen erin zaten die het toch geen reed konden schelen hoe het met de guild gaat. Dat soort mensen worden er nu heel mooi tussenuit gefiltert.
een andere reden was ook het respectloos zijn in de guild.. mensen die eerst brullen dat je op ventrillo moet komen voor premade pvp, en daarna pools of een andere buitenlandse, niet-engelse, taal..

ik dus zeggen dat je engels moet lullen, en dat ze je dan uitlachen... tof.. nu misschien een nieuwe guild voor de goede mensen, maar toch een lelijke knauw in de progress..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Heeft iemand enig idee waar ik dragonkin broodlings kan vinden in the burning steppes. Heb gisteren een x-aantal rondjes gelopen, tig broodlings tegen gekomen, maar geen dragonkin. Thottbot zegt het ook niet te weten en alakazam (oid) eigenlijk ook niet. Wel geven ze beide de quest aan die erbij hoort, maar daar ben ik niet echt veel mee geholpen.

En heeft er al iemand een linkje naar een mod waarmee ik de auctionhouse weer kan scannen. Heb nu grote twijfels of dat wat ik erop zet ook een beetje de waarde heeft die ervoor betaald wordt.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:49:
[...]

zeker wel: warlocks krijgen gratis mounts en er is nog een class die dat heeft dus zou een beetje oneerlijk zijn als dit niet zo zou zijn bij de rest toch?
paladins ja. Maar voor normale classes niet, je krijgt niet zomaar een gratis mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 144744 schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:49:
[...]

Andere class is de paladin

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!