Dat pvp van nu verknoeit wel wat guilds. Veel mensen zien na een week in dan je binnen korte tijd voor toch goede solo PVE gear kan verzamelen, terwijl je in een guild een rol moet vervullen.
Onze guild blijft wel stabiel, maar tja verliezen mensen hierdoor wat gewoon balen is. Sommige willen nu gewoon snel dps gear zeker priests op het moment met hun shadow specc.
Gister erg slechte dag gehad, alleen anub dood en veel gewhiped, ondanks dat was de sfeer toch wel redelijk. Maar een van onze top healers heeft een kleine pauze, en ook een van onze main tanks wil even een pauzetje.
Hopelijk bedenken ze zich en gaan ze weer fulltime raiden.
ook een van onze mage classleaders wilde weer gewoon member zijn, dus dat hebben we als officers ook gedaan. Wel moest hij dat even zeggen in guild chat omdat een random demote van een CL die dan zelf verbaast is natuurlijk niet goed werkt.
die heeft nu zijn oude rank "guild failure" weer terug

.
Ook is d'r gister een priest geleaved die behoorlijk goed en actief was. Maar respect voor hem we hebben al veel members verloren tijdens het bestaan van onze guild, maar veel zijn gewoon ge /gquit. Hij vertelde het netjes in de chat, wat ik wel op prijs stel.
Nieuwe priests zal niet zo'n probleem zijn maar de vraag is willen we nog al die moeite doen om alles weer helemaal op orde te krijgen met 60 mensen terwijl je er over een paar weken toch veel kwijt wil, ik hoop van wel.
Verder hoop ik dat we nog een keer noth en patchwerk proberen al is het maar om het gevecht te zien.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.